BTS έγραψε: |
Στο 106 μου ακούω έναν μεταλλικό θόρυβο όταν πατάω και όταν αφήνω το γκάζι απότομα, κάτι σαν 'τακ'.Δεν μιλάμε για υποψία θορύβου, αλλά ήχο που ακούγεται μέσα-έξω.Το join πρέπει να είναι, αλλά κανένα συνεργείο μέχρι τώρα δεν έχει εντοπίσει το πρόβλημα. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Να σε ρωτήσω κάτι; Ποιο απο τα δύο 106 της φωτογραφίας είναι το δικό σου; ![]() ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εμένα που έκανε τέτοιο θόρυβο μου είπε ο μάστορας(λέμε τώρα) ότι είναι από τα καύσιμα!επέμενα όμως και μου ρύθμισε τις βαλβίδες από τον υπολογιστή!δεν ξέρω κατα πόσο γίνεται αυτό!τώρα πάντος δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου! |
Δημήτριος έγραψε: |
Λοιπόν είμαι καινούργιος χρήστης (είχα κάνει προηγουμένως άλλη μια αποτυχημένη απόπειρα υποβολή θέματος) και θέλω να θίξω ένα καίριο ζήτημα που θα συζητηθεί ![]() ![]() Μήπως έχει τύχει και σε κάποιον άλλο αυτό το πράγμα; Αν ναι, ξέρει να μου δώσει παραπάνω πληροφορίες για να είμαι σίγουρος; |
Γιωργος77 έγραψε: |
Αυτο που ακουγα εγω πάντως, όπως αποδείχτηκε ήταν βάση μηχανής. Το άλλαξα στην Power Boost Service που το διέγνωσε και απο τότε ολα εντάξει. |
chatasos έγραψε: |
Αν δεν είναι το ζουάν της εξάτμισης, το ίδιο πρόβλημα είναι μάλλον και σε μένα (μάλλον η πάνω βάση μηχανής). |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εμένα που έκανε τέτοιο θόρυβο μου είπε ο μάστορας(λέμε τώρα) ότι είναι από τα καύσιμα!επέμενα όμως και μου ρύθμισε τις βαλβίδες από τον υπολογιστή!δεν ξέρω κατα πόσο γίνεται αυτό!τώρα πάντος δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου! |
TONY PAP έγραψε: |
τι spray είναι αυτό για να το αγοράσω γιατί και το δικό μου
τώρα στα 21000χλμ αρχίσε αυτόν τον μεταλλικό θόρυβο μάλλον ζουαν. |
TONY PAP έγραψε: |
τεομαν έχεις καθόλου πυράκια ή βαζεις μόνο superplus? |
TONY PAP έγραψε: |
ok θα σου πω αύριο.
έχεις να προτείνεις σίγουρο βενζινάδικο στην ευρύτερη περιοχή (Λ.Βουλιαγμένης κλπ) shell ή ΒΡ ? εγώ βάζω shell στην ανηφόρα της Αργυρουπόλεως (vpower καμμία διαφορά) η superplus καλύτερη. |
TONY PAP έγραψε: |
Αλλα τα χω πάρει στο κρανίο γιατί ο θόρυβος όταν είναι κρύο παραμένει !!! Ο μηχανικός ισχυρίστηκε ότι το ζουάν είχε πρόβλημα γι αυτό και αλλάχτηκε... τι στα κομματια είναι τότε? |
TONY PAP έγραψε: |
Ο θόρυβος είναι μόνο εν κινήσει, κρύο στις 2000-3000 στρ περίπου
και ποτέ στο ρελαντί. φοράω ένα τελικό αλλά ο μηχανικός στον Καλλιαντάση είδε οτι δεν υπήρχε τίποτα από την εξατμιση. |
TONY PAP έγραψε: |
τουλάχιστον είσαι ευχαριστημένος με το τελικό?
νιώθεις καμμία διαφορά με πριν? γιατί έχω κάποιες επιφυλάξεις. σκούπα φοράς? |
TONY PAP έγραψε: |
πάντως μια που τόφερε η συζήτηση ένας με 206 1,6 xs και κομπλέ
supersprint και superchips έριξε 1/2 με 1καρότσα σε φίλο μου με σαξο vts με σκουπα που μου ρίχνει 2 καρότσες... μήπως η supersprint είναι η λύση? |
TONY PAP έγραψε: |
είναι ότι έχουμε υψηλή συμπίεση 10,6 αν θυμάμαι καλά
οπότε θέλουμε πολύ καλή βενζίνη. |
TONY PAP έγραψε: |
λοιπόν μετά από ένα ΠΣΚ με αρκετά χλμ διαπίστωσα ότι
ο ήχος αυτός δεν είναι πειράκια και ότι ακούγεται στις 2700-2800 στροφές με πρώτη ή δευτέρα ταχύτητα. μάλλον θα πρέπει να ψάξω όλη την εξάτμιση αφού το ζουαν είναι καινούργιο. |
TONY PAP έγραψε: |
Να το πας να το ακούσει ένας καλός γιατρός
και το πιο πιθανό είναι ότι δεν είναι πυράκια... εκτός εαν έχεις κανένα πρόγραμμα ή παραπάνω συμπίεση...? |
Παράθεση: |
ΖΟΥΑΝ. ΣΥΝΕΧΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΛΥΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΧΑΛΚΟΥΧΟΥ ΓΡΑΣΣΟΥ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΝΕΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΡΜΑΤΙΝΟΥ ΠΛΕΚΤΟΥ ΖΟΥΑΝ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 106 ΚΑΙ 206.
|
TONY PAP έγραψε: |
Το βρήκα στο forum 4T και αφορά 307.
Ξέρει κανείς τίποτα για το ΣΥΡΜΑΤΙΝΟ ΠΛΕΚΤΟ ΖΟΥΑΝ ? Εχω βαρεθεί να το ακούω κάθε μέρα εκτός αν βάζω γράσσο κάθε φορά πριν ξεκινήσω ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ....
ΠΑΝΤΩΣ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΡΜΑΤΙΝΟ ΖΟΥΑΝ Ή ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΑΣΣΟ ![]() ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Δηλαδή το ζουαν ήταν εντάξει ![]() Επίσης κάποιος στο forum 4T μου είπε ότι το εργοστασιακό ζουαν είναι συρματινο και όχι μεταλλικό ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Ο καταλύτης δεν εδράζονταν καλά πάνω στο χταπόδι. Αυτό το πρόβλημα πρέπει να υπήρχει από την στιγμή που το αυτοκίνητο βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου. Συγκεκριμένα οι τρεις από τις τέσσερις βίδες ήθελαν μισή στροφή για να σφίξουν (με το κλειδί που ταιριάζει σε αυτές τις βίδες) ενώ η τέταρτη μπορούσε να ξεβιδώσει με το χέρι! (τόσο χαλαρή ήταν)...
|
Miltellas έγραψε: |
Με το ζοάν δεν είχα ποτέ πρόβλημα. |
TONY PAP έγραψε: |
Στο δικό μου 206 ο θόρυβος ακούγεται μεχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας
πάντα εν κινήσει στις 2600-2800 στροφές ![]() |
sgonzales έγραψε: |
Είναι σπαστικό όχι γιατί είναι καινούργιο ,πολλά καινούργια έχουν παρόμοια προβλήματα αλλά γιατί το ατιμούλικο είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έβαλα στο χέρι και μου έφτιαξε την δίαθεση απο την πρώτη στιγμή .
Εννοείται πως θα πάει για προληπτικό έλεγχο μέσα στην εβδομάδα μόλις τα συμπτώματα γίνουν πιο συγκεκριμένα ,έχετε υπόψη και τίποτα άλλο για να τους βάλω να ελέγξουν προτού το ψάξουν ??? |
pezomania έγραψε: |
Παιδιά και το δικό μου έχει το ίδιο πρόβλημα και είναι το ΖΟΥΑΝ!!! Παίφτω από κάτω το λυπαίνω το σφίγγω και το ξεσφίγγω, σταματάει αυτός ο εκνευριστικός ήχος για μία άντε δύο μέρες και μετά ξανά τα ίδια ![]() ![]() Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα ![]() |
sgonzales έγραψε: | ||
Τα παιδία που έχουν κάνει αλλαγή στην εξάτμιση -καποια βελτιωμένη -συνεχίζουν να το ακούν ???????? |
Δημήτριος έγραψε: |
Και 'γώ ακριβώς τα ίδια σκεφτόμουν μόλις το πήρα το αυτοκίνητο... ![]() Και ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι και τώρα, ύστερα από δύο χρόνια, και ας μην διαθέτει το clima, την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων (δεν με ενοχλεί η απουσία τους...), τους πλευρικούς αερόσακούς και το A.B.S. (πολύ κρίμα... ![]() ![]() ![]() Στην περίπτωσή μου έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον 6 μήνες την παραλαβή για να διαθέτω όλα τα παραπάνω... Δυστυχώς η τοποθέτησή τους εκ των υστέρων (κάποιων από αυτά) είναι από πολύ δύσκολη έως αδύνατη... Τα συμπτώματα σου μοιάζουν πολύ με αυτά που εμφανίζει το δικό μου αυτοκίνητο... |
sgonzales έγραψε: |
Γιατί το πρόβλημα με το ζουάν χτυπά τα <<κλειστά 206>> ?
Ολοι εδω μέσα έχουμε τα κανονικά και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα Tα cc λάμπουν δια της απουσίας και να συνεχίσουν να λάμπουν και μακρυά απο τα παιδία αλλά τι υπάρχει διαφορετικό απο κλειστό σε cc εκει απο κάτω και εξαφανίζει το πρόβλημα ?? |
TONY PAP έγραψε: |
Μόλις γύρισα μαζί με το αγαπητό ζουαν από διακοπές
οπου με συντρόφεψε φυσικά κανονικότατα. Διάβασα στο φορουμ των 4Τ τα παρακάτω από κάτοχο 307 και τα μεταφέρω για τα περαιτέρω... ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΓΙΑ SERVICE. AΛΛΑΞΑ ΤΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΖΟΥΑΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 307μου ΜΕ ΣΥΡΜΑΤΙΝΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΝΕΟ, ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ, ΣΠΡΕΫ ΤΗΣ WURT (CU 800) TO OΠΟΙΟ ΛΙΠΑΙΝΕΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 1200οC. ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΘΟΡΥΒΟΣ. Είδομεν..... |
aris ioannina έγραψε: |
πηγα σημερα αντιπροσωπεια για τον γαμοηχο αυτο.αφου μου ειχαν αλλαξει τα ζαμφορ νομιζω τα λενε...τωρα μου ειπαν οτι προκειται για πυρακια..να βαζεις ακριβη βενζινη μου ειπαν ![]() ![]() ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Σίγουρα πρόκειται για Γαλλική ασθένεια...
Δυστυχώς για μας ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Δημήτρη υπομονή...
τώρα που θα έχει περισσότερη ψύχρα με κλειστά παράθυρα και λίγη μουσική ... πρόβλημα ουδέν ![]() |
giannissss έγραψε: |
Παιδια, καλως σας βρηκα!
Αν μπορειτε να μου πειτε κατι για τα πυρακια...? Αντιμετοπιζω το προβλημα που αναφερει ο Δημητριος. Ακριβως αυτο, στο ιδιο μοντελο ..... Απο την πρωτη μερα που το οδηγησα.... Ευχαριστω.... |
sgonzales έγραψε: |
Mέτα 2000χλμ και κάτι ψιλα ,ένα μπάνιο στην περιοχή του Ρέντη (το νέρο έφτασε μόνο μέχρι το κάρτερ),δύο ταξιδάκια εκτός Αθήνων
το ζουαν το βούλωσε ούτε κλανκ ,ούτε κλινκ ........ Τώρα αυτό είναι καλό ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Αυτός μου είπε ότι θα αλλαχθεί ο αισθητήρας προανάφλεξης (Knock sensor) ο οποίος βρίσκεται πίσω από την πολλαπλή εισαγωγής (κάπου κρυμμένος)... |
TONY PAP έγραψε: |
Δημήτρη good luck ![]() ![]() περιμένουμε να δούμε ![]() την επίσκεψη σου στο συνεργείο.... |
TONY PAP έγραψε: |
Αντε μέχρι την γιορτή σου να έχουν λυθεί τα προβλήματα ![]() Ξέρεις Πέμπτη βράδυ αφού τεστάρεις το αμάξι στείλε mail να δούμε τι έγινε ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Καλά και εγω θέλω ενα SUBARU αλλά τα Χριστούγεννα είναι μακρυά ![]() Οπότε ας λύσουμε τα μικροπροβλήματά μας και ας χαρούμε ότι μας αρέσει:-D πέρα από μιζέριες και γκρίνιες... Δες το αλλιώς : αν είχες το 14αρι θάθελες το 16αρι και σε λίγο θα θέλεις το 2λιτρο αλλά τελικά οταν δεις το RC σίγουρα θα το προτιμήσεις ![]() Αλλά αν μια μέρα σου ρίξει στα αυτιά ένα MITSU ή SUBARU τότε τι θα θες ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Το 1.6 16V είναι αδύνατο να χτυπάει πυράκια λόγω του αισθητήρα προανάφλεξης που αντιλαμβάνεται την κακή καύση (λόγω κακής ποιότητας καυσίμου) ο οποίος λειτουργεί άψογα και ταχύτατα και εμείς αντιλαμβανόμαστε την λειτουργία του με αισθητή πολλές φορές πτώση απόδοσης είτε περιοδική (με νοθευμένη βενζίνη) είτε συνεχής (με βενζίνη λίγων οκτανίων). Το να βλέπεις Δημήτριε να χτυπάει το μοτέρ σου συνεχώς πυράκια, πάει να πει ότι η βενζίνη σου είναι συνεχώς χαμηλής ποιότητας οπότε άλλαξε το βενζινάδικο. Αν το έχεις κάνει ήδη τότε ίσως να μην φταίει μόνο ο knock sensor αλλά και κάτι άλλο. Ο Βασίλης είναι μοναδικό τσακάλι και θα σου το λύσει, έχει και εγκέφαλο εάν χρειαστεί, αλλά ίσως χρειαστεί να κάνεις υπομονή. Στην παρούσα φάση μην βιαστείς γιατί είσαι πλέον στον σωστό δρόμο. |
Miltellas έγραψε: |
Εάν δεν σου λύσει το πρόβλημα ο Βασίλης... ελπίδα καμιά!
Αλλά για σκέψου, στραβά τοποθετημένος ο αισθητήρας προανάφλεξης... Τόσο μέσα έπεσε ο Βασίλης; Τυχαίο ήταν; Σύμπτωση; Περπάτα το λίγο και δες εάν στρώνει ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα του αισθητήρα που τόσον καιρό τον κακόμαθε... Για σιγουριά δεν αποσυνδέεις τον ένα πόλο από την μπαταρία για 0,5-1 λεπτό ώστε να μηδενίσει ο εγκέφαλος τα δεδομένα του; Εάν δεν λυθεί, θα ήθελα να ακούσω κι εγώ τα "πυράκια" που λες... Όταν συναντηθούμε... |
Miltellas έγραψε: |
Άρα, με αυτήν τη γνώση, όσοι με 1.6 16V (και ίσως και οι άλλοι) ακούνε πυράκια σημαίνει ή ελαττωματικό αισθητήρα προανάφλεξης ή κακή επικοινωνία αισθητήρα-εγκεφάλου. Γι αυτό και όσοι έχουν προβεί σε επαναπρογραμματισμό είναι πολύ πιθανό (εφόσον γίνει πρόχειρη δουλειά) να καταστρέψουν τη σωστή επικοινωνία του εγκεφάλου με τον αισθητήρα (και να καταλαβαίνει άλλα αντί άλλων). |
GIANNIS206 έγραψε: |
Δημήτρη ότι περίεργοι μεταλλικοί ήχοι ακουγόταν από την μηχανή με μισό ρεζερβουάρ super αμόλυβδης εξαφανίστηκαν τελείως!Τα υπόλοιπα τα βλέπουμε! |
TONY PAP έγραψε: |
Δημήτρη τι νεα απο τους θορύβους ?
Είναι όλα ΟΚ ![]() |
ady έγραψε: |
Δημήτρη, αυτό που σου είχε πει ο Μίλτος (να αποσυνδέσεις τον πόλο της μπαταρίας) το έκανες τελικά; |
VVV έγραψε: |
My opinion: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΚΙΑ... ![]() Τα συμπτώματα είναι τα ίδια που λέει ο Δημήτριος με χαμηλές στροφές και όταν ξεκινάω με πολύ συμπλέκτη κάνει σαν να τρίζουν μεταλλικά μέρη απο μπροστά κάτω απο τη μηχανή. Εγώ δεν έχω αλλάξει μέχρι στιγμής τίποτα (ούτε ζουαν, ούτε βάση) αλλά είμαι σίγουρος ότι αν το πάω στον εξατμισά και αλλάξω ζουάν με συρμάτινο και γενικά ελένξω την εξάτμιση δεν θα το κάνει. Παρεπιπτόντος εγώ έχω το 8V το 206 και όχι το 16V. Άλλο μοτέρ τελείως και παρόλα αυτά το κάνει. Άρα φταίει κάτι εξωτερικά του αυτοκινήτου και ότι μηχανικό. Άλλος ένας λόγος να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε την περίπτωση πυράκια. Βενζίνη έχω βάλει απο Ελίν του κώλου μέχρι ΒΡ 100 και κάνει το ίδιο. Επίσης αν ήταν πυράκια με 3η ταχύτητα και 1500 στροφές εν κινήσει αν πατάγαμε γκάζι θα το έκανε ενώ εμάς το κάνει μόνον κατά την εκκίνηση που δέχεται μεγαλύτερη δύναμη για να ξεκινήσει. Τέσπα... μόλις το πάω στον εξατμισά να το δεί, σφίξω όλες τις βίδες απο κάτω, το λαδώσω και αλλάξω και το ζουάν πιστεύω δεν θα το ξανακάνει. |
VVV έγραψε: |
Άντε στην χειρότερη να φταίει και η βάση μηχανής ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
...Μόλις βάλω και το ελεύθερο μεσαίο, κάνω και τις αλλαγές στην ανάρτηση (ό,τι έκανε ο Μίλτος συν τα top mounts και μερικά άλλα μικροπαρελκόμενα της Peugeot Sport... |
Miltellas έγραψε: |
Για τον 106Rallye υπάρχουν Τop Mounts με παράκεντρο uniball που εκτός από ενίσχυση δίνει και δυνατότητα αλλαγής του κάμπερ. Αν βγαίνουν τέτοια και για μας θα είναι φανταστική περίπτωση... ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Δηλαδή απλά top mounts (χωρίς παράκεντρο uniball) που πρσφέρουν μόνο ενίσχυση δεν βγάζει η PS για το 206;
- Τι είναι το uniball; ... |
Miltellas έγραψε: | ||
Για τον 106Rallye υπάρχουν Τop Mounts με παράκεντρο uniball που εκτός από ενίσχυση δίνει και δυνατότητα αλλαγής του κάμπερ. Αν βγαίνουν τέτοια και για μας θα είναι φανταστική περίπτωση... ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Δημήτριε να κανουμε ένα replay :
Ο θόρυβος ακούγεται με κρύο ή ζεστό κινητήρα, σε ποιές στροφές, από εμπρός ή πίσω και πως μοιάζει αυτός ο ήχος ? ![]() |
Παράθεση: |
Ο ήχος είναι πυράκια σύμφωνα με την γνώμη του πλέον έμπιστου μηχανικού (του Βασίλη). Ακούγεται μόνο όταν είναι ζεστός ο κινητήρας (αυτό δυστυχώς ενισχύει την εκδοχή των πυρακίων) και από το μπροστινό μέρος (πάντα). Το ενδεχόμενο της βάσης μηχανής έχει απορριφθεί. Για μεγάλα χρονικά διαστήματα εξαφανίζεται. Με 98 και πάνω βενζίνη δεν το κάνει ποτέ παρά μόνο όταν του την δώσει!!! Κάτι τέτοιο συνέβη και την Παρασκευή (που μας πέρασε), εντελώς ξαφνικά, έχοντας μάλιστα 100άρα βενζίνη. |
TONY PAP έγραψε: |
Πρόγραμμα superchips σειριακά φορτωμενο (ισχυρίζονται +10%).
Υπάρχει σαφής βελτίωση σε ροπή, απόκριση και ρεπρίζ και κόφτης στις 7200 στροφές. ( Η 2α περίπου 115 κοντερ). Μη με ρωτήσεις για νούμερα δεν εχω δυναμομετρήσει αλλά σε γνωστό μου δρόμο και ανηφόρα είδα διαφορά όταν το έβαλα παρόλη την ζέστη. Τελική δεν το έψαξα (γιατί δεν με ενδιαφέρει) πχ τις μέρες του Ακρόπολις πήγα Ελάτεια με 98αρα και όχι σκούπα και μέχρι τα 180 ανέβαζε πάρα πολύ καλά ![]() Η κατανάλωση δεν αυξήθηκε ή αυξήθηκε ελάχιστα. Στα μείον η χρηση 98αρας ή και παραπάνω και τα ελάχιστα στιγμιαία πυράκια με αρκετά ζεστό κινητήρα χαμηλά στην 2α (ειδικά με 95αρα σίγουρα ![]() Ψάχνομαι με το φιλτρόκουτο ή την σκούπα γιατί καπου χανω καπου κερδίζω και βάζω - βγαζω δεν μπορώ να αποφασίσω .... |
Δημήτριος έγραψε: |
....Είναι παζλ για δυνατούς λύτες... |
Miltellas έγραψε: |
Έχεις ρίξει καμιά φορά ProTec στο ρεζερβουάρ σου;
Δοκίμασέ το... Εγώ βάζω ανελλιπώς ανά 10000χλμ το πολύ. ![]() |
Παράθεση: |
Ο εγκέφαλός μας τι μάρκα είναι;
|
TONY PAP έγραψε: |
Bosch διάφοροι τύποι, ελάχιστοι παλαιότεροι MAGNETI MARELLI
και SAGEM (1400 κυβικά). |
Miltellas έγραψε: |
Ναί Δημήτρη, ο "εγκέφαλός μας" είναι Bosch. ![]() |
Plasmer έγραψε: |
Λοιπόν παιδιά.
Όπως ειχα γράψει και παλιότερα , πιστεύω ότι ο θόρυβος που μας απασχολεί είναι πράγματι πυράκια! |
Sidobre έγραψε: |
Ρε συ Δημήτρη, δεν λέω σίγουρα πυράκια θα είναι αλλά δεν ρίχνεις και μια ματιά και σε κάτι άλλο που μου ήρθε τώρα στο μυαλό;
Πρόσφατα έβγαλα τον καταλύτη από μπροστά και ο βλάκας ο εξατμισάς δεν έσφιξε καλά το μεταλλικό προστατευτικό της πολλαπλής με αποτέλεσμα να κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο όμοιο με τα πυράκια (λίγο πιο μεταλλικό). Δες καμιά μέρα πριν ανάψεις το αυτοκίνητο (για να μην καίει) εκεί μπροστά μπας και κουδουνάει τπτ... Οχι τίποτα άλλο αλλα ρε γα**το τόσα πυράκια; |
Touristas έγραψε: |
Αν μπορείς κάντο μια βόλτα να ζεσταθεί και μετά βαλε κάποιον μέσα να ανεβάζει σιγά σιγά στροφές μέχρι να ακουστή ο θόρυβος ……δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι θα των ακούσης κι ας μην είσαι στην κινήσει ![]() |
Touristas έγραψε: |
Μήπως ακούγεται από την δεξιά μεριά περισσότερο ![]() ![]() Απλά ρωτάω μήπως και βρούμε καμία άκρη …….είσαι και μακριά για να το άκουγα !! ![]() |
Touristas έγραψε: |
Κοίτα είναι μερικοί κινητήρες που ακούγονται η κάνουν πολύ θόρυβο …για NFU μιλάω….ακόμα και καινούργιο μοτέρ αδούλευτο !!! Πολλές φορές ακούγονται πάρα πολύ τα υδραυλικά οστηρια κροταλίζουν με λίγο γκάζι και μετά σταματάνε!!
Τώρα θα μου πεις γιατί δεν το κάνει πάντα ….προσπαθώ να βρω με όλα αυτά που λες τι άλλο μπορεί να είναι,βέβαια αν δεν το έχω ακούσει και δεν είναι και εύκολο !! Προσπαθώ πάντως όσο μπορώ ![]() |
voudas έγραψε: |
-update-
προσπάθησα σήμερα να αναπαράξω επίτηδες τον ήχο για να καταγράψω τις συνθήκες και παρουσιάζεται αν πχ πηγαίνω χαλαρά με 3η, βάλω 4η και αφήνοντας να πέσουν οι στροφές ένα κλικ κάτω από τις 2000 πατήσω το γκάζι. θα κάνει αυτον τον ήχο (σα να τραντάζεται κάτι στο μοτέρ) και θα συνεχίσει να επιταχύνει ομαλά χωρίς να κομπιάσει... τελικά συντονισμός ή πυράκι? (έχω κάνει 2 γεμίσματα, ένα με εκο100 και ένα με bp ultimate) θα πάω αύριο έτσι κι αλλιώς να μου βάλουν την αεροτομή και θα μο πουν και στην αντιπροσωπία γνώμη. ![]() |
ROLAND GARROS έγραψε: |
ΧΕΧΕ! ατυχε να δω το θεμα ξανα... μολις πριν από δυο ώρες μου αλλάξανε ζουαν... θα βρω υγειά με αυτο η να πάω και για βάση μηχανής όπως διαβασα σε πολλούς?
ο δικός μου θόρυβος ήταν κάτι σας τρίξιμο κατι μεταλλικου αρχικά νόμιζα από το κιβώτιο μίας που το κάνει μόνο στην πρώτη, σε χαμηλές στροφές και όταν άφηνα το γκάζι απότομα... το πηγα για μια ακόμη φορά στην DAKAR όπου ο ευγενέστατος κ. Αρωλιάς (εργοδηγός εκει) μου άλλαξε επιτόπου το ζουαν και μου είπε οτι ελπίζει να είναι αυτό και οτι αν δεν είναι να επανέλθω να αλλάξει κάτι ακόμη... να φοβάμαι μη πέσει καμια εξάτμιση στο δρομό ή τιποτα άλλο ? |
Παράθεση: |
(συν τοις άλλοις μετά από όλα όσα είχα ακούσει για τα peugeot έκανα την πιο έξυπνη κίνηση και αγόρασα το αυτοκίνητο μου με χρονομίσθωση εταιρική απότην sixt... οπότε, ότι και να πάθει στα @@ μου αφου πληρώνει η sixt!)καλό ε!?
|
gskarmou έγραψε: |
Πλακα πλάκα ακούω πολλά αυτοκίνητα διαφορετικών εταιριών και κυβισμών να κάνουν το ήχο αυτό (σκρικ κρικ και λοιπά συναφή ) |
ROLAND GARROS έγραψε: |
Εμένα μου το αλλάξανε το ζουαν το ζητήμα ειναι οτι τωρα κάνει άλλους ήχους, σταμάτησε το τρίξιμο το τσιριχτο και άρχισε το ελαφρυ σκρουθτσου σκρουτσου οταν κανει πείεργες κινήσεις το αυτοκίνητο. πχ όταν ... βάλω πρώτη και αφήσω το γκάζι...
ΤΙ ΝΑ ΚΑΜΝΩ? |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Και 'γω ακούω πολλά SEAT και VW να τον κάνουν. Αλλά αυτός ο ήχος είναι διαφορετικός. Είναι πιο τραχύς, με σαφή μεταλλική χροιά, και το κυριότερο : Ακούγεται 2 το πολύ 3 φορές και σταματάει. Άρα είναι μάλλον πυράκια. Δεν έχω ακούσει όμως ποτέ γιαπωνέζικο αμάξι να κάνει οποιοδήποτε θόρυβο!! ![]() ![]() ![]() Χθες για παράδειγμα, πάλι τον άκουσα τον ήχο και ας είχα και 100άρα βενζίνη και ας πήγαινα πολύ χαλαρά. |
gskarmou έγραψε: |
Τον μεταλλικό ήχο που κάνει ενίοτε είτε ζεστό είτε κρύο και θυμίζει Βαλβίδες στα πρόθυρα κατάρευσης τον ακούω και εγώ αρκετά(συνήθως στον 2ο ή 3ο κύλινδρο ή κάπου εκεί πιθανών να είναι και από την εισαγωγή ... Δεν είναι θέμα βαλβίδων (έχοντας ακούσει και έναν ΤU στα 60.000χλμ ο ήχος είναι κάτι αντίστοιχο -κάποιο κροτάλισμα - ,ο εν λόγω ΤU δεν έχει δεί ποτέ μηχανικό εκτός απο τα σέρβις)
Οι βενζίνες που βάζω Vpower +99 ,BP 100 . To βασικό είναι ότι δεν βλέπω καμία πτώση απόδοσης ή κρεμάσματος ούτε προβλήματα θερμοκρασιών λαδιού νερού .. Kάτι κροταλίζει σίγουρα η έτσι ακούγεται αυτό το ρημάδι .. Εγώ το έχω πάρει απόφαση αυτός ο κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί ποτέ σαν το V6 της GTa ( η μελωδία!!!!) ή σαν εξακύλινδρος BMW ( η απόλυτη υσηχία) |
Δημήτριος έγραψε: |
.....Οι κινητήρες που αναφέρεις είναι εξακίλυνδροι. Αυτό λέει κάποια πράγματα (σε ότι αφορά τους κραδασμούς, τον ήχο κ.τ.λ.). Επίσης είναι πολύ ακριβοί κινητήρες. |
gskarmou έγραψε: |
Ετσι ακριβώς ..... ακριβοί και εξακύλινδροι ![]() ![]() Για ολες αυτές τις παρεμβολές κροταλίσματα ,ζουαν κτλ δεν νομίζω ότι φταίει αυτός καθαυτός ο κινητήρας .. Τα περιφερειακά του μάλλον... Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας |
gskarmou έγραψε: |
Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Τελικά Γιάννη τι έγινε με τον μηχανικό, έβγαλες κανένα συμπέρασμα; |
p206xs2 έγραψε: |
Δημήτρη έχουμε το ίδιο αμάξι αλλά το δικό μου είναι μοντέλο Μαίου 2003 οπότε είναι multiplexing.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν λες στο ρελαντί ότι ο κινητήρας σου ''βήχει'' τι εννοείς ακριβώς; Eννοείς μικρή αρρυθμία στο ρελαντί; Περιέγραψε λίγο καλύτερα αυτό το ''βήξιμο''. Eπίσης σε ποιες στροφές ακούς τα πιράκια γενικά και γενικά σε ποιες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα (θερμοκρασία κινητήρα, είδος χρησιμοποιούμενης βενζίνης) τα ακούς τα πιράκια; |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια. |
teodor_v έγραψε: |
Αυτό ακριβώς μου κάνει και μένα απο την πρώτη μέρα. Όπως είπες και εσύ πιο πάνω εγώ δεν του έδωσα σημασία αλλά ένας γνωστός μου μηχανικός που έτυχε και το παρατήρησε μου είπε να το κοιτάξω και συγκεκριμένα μου είπε να το πάω για επαναπρογραμματισμό. |
teodor_v έγραψε: |
Με ότι βενζίνη και να βάλω έχω τέτοιους ήχους σχεδόν πάντα στο ξεκίνημα.
Μάλλον συμφωνώ με την θεωρία σου και ένας λόγος είναι οτι τα πυράκια λογικά δεν εμφανίζονται όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας; |
Δημήτριος έγραψε: |
........
Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια. ......... |
Steve έγραψε: |
Ωχ...
Έχω περάσει τα 1000 χλμ και με το που βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο, αρχίζει και κάνει σαν τζιτζίκι μπροστά... Μια μέρα που άνοιξα το καπώ, μου φάνηκε ο ήχος ότι προερχόταν από τον ιμάντα. Ελπίζω να μην είναι πυράκια! Ο ήχος αυτός, αν κάνω 1 χλμ ή αν το πάω στις 3.000 σ.α.λ. όπως είναι κρύο το μοτέρ, εξαφανίζεται... Τί παίζει ρε σεις? ![]() ![]() |
p206xs2 έγραψε: |
Δημήτρη όταν λες μικρή αρρυθμία του ρελαντί, εννοείς ότι ανεβοκατεβαίνουν λίγο και οι στροφές του κινητήρα ή εννοείς αυτή την ηχητική ασυνέχεια μόνο; |
gskarmou έγραψε: |
Well come to the club
Aν είσουν 1600αρης υπάρχει ολόκληρο μενού ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Βασικά, τα απορρίπτω όλα αυτά στο menu ![]() |
Steve έγραψε: |
λόγω του ότι είμαι στα 1300 χλμ και το αμάξι το έχω 3½ βδομάδες. |
Steve έγραψε: |
Βρές μου άλλο menu ![]() ![]() ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Στα 600χλμ τα πρώτα κροταλίσματα ανάλογα του Δημήτρη ![]() -Απο την αρχή στραβοβαλμένη τάπα κάρτερ ![]() Κάτι έλεγες για 1300 χλμ ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
.....
- Επίσης όταν έκανα την πρώτη αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ο μηχανικός έκανε τόσο βιαστικά την αλλαγή (φυσικά δεν ξαναπήγα...), που δεν βιδώθηκε σωστά η τάπα. Αυτό το αντιλήφθηκα στην επόμενη αλλαγή. ![]() ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Παιδιά έκανα την αναβάθμιση του προγράμματος, μέσω κάποιου ηλεκτρονικού της Lion. Ο κόφτης κατέβηκε στις 6.500 rpm ακριβώς (ήταν περί τις 6.700 rpm) και το αυτοκίνητο ίσως να έχασε λιιίγο στα ψηλά και να πήρε λιιίγο στα χαμηλά... |
volvos έγραψε: |
ωχ ωχ ωχ ....
εμενα παντως 04 μοντελο δε βαραει πυρακια με τιποτα...εχω 4500χλμ θεωρητικα αφου το εχεις τρια χρονια θα επρεπε να εχει προκληθει ζημια οσο και αν προσεχεις παντως |
TONY PAP έγραψε: |
Οπότε Δημήτρη τελικά μαθαίνουμε να ζούμε με αυτό χωρίς καμμία ανησυχία και απλά σε άλλους 1600 16v συμβαίνει και σε άλλους όχι ? |
teoman έγραψε: |
Οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος,θα στο δείξει στο διαγνωστικό.Έχω δει να έχει καταγράψει πυράκια από "κακή" βενζίνη. |
BTS έγραψε: |
ακούω έναν μεταλλικό θόρυβο όταν πατάω και όταν αφήνω το γκάζι απότομα, κάτι σαν 'τακ'.Δεν μιλάμε για υποψία θορύβου, αλλά ήχο που ακούγεται μέσα-έξω. |
Sidobre έγραψε: |
... Ζοάν (ή ζουάν)
Είναι ένας σύνδεσμος της εξάτμισης μπροστά. Στο επόμενο σέρβις ζήτησε να στο αλλάξουν (αν είσαι σε εγγύηση δωρεάν) με τα καινούργια που δεν χαλάνε ![]() |
giannos έγραψε: |
Τι να πω... |
BABIS2005 έγραψε: |
Ειχα και εγω παιδια προβλημα με το 307 που ειχα πηγα στη Peugeot Κοκκινοπουλος και οι ανθωποι το εφτιαξαν με κοστος 15 ευρο καποια πατεντα εκαναν την οποια κανουν συχνα και απ" οτι ειπαν ειναι κατι ευκολο και τερμα ο θορυβος μεχρι που το πουλησα |
BABIS2005 έγραψε: |
Ειχα και εγω παιδια προβλημα με το 307 που ειχα πηγα στη Peugeot Κοκκινοπουλος και οι ανθωποι το εφτιαξαν με κοστος 15 ευρο καποια πατεντα εκαναν την οποια κανουν συχνα και απ" οτι ειπαν ειναι κατι ευκολο και τερμα ο θορυβος μεχρι που το πουλησα |