PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Αρχισαν τα οργανα...

fpug - Παρ 24 Ιαν 2003, 11:00:05
Θέμα δημοσίευσης: Αρχισαν τα οργανα...
Στην δευτερη ειδικη ο Gronholm ειναι ηδη 37" μπροστα απο τον δευτερο
Mc rae Laughing Wink
Vaggelis - Παρ 24 Ιαν 2003, 11:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
Να και τα αποτελέσματα εως και την SS2:


LEADERBOARD


1. M GRΦNHOLM 34:07.9

2. C MCRAE +37.7

3. P SOLBERG +40.9

4. S LOEB +55.2

5. T MΔKINEN +59.5

6. R BURNS +1:01.7

7. C SAINZ +1:15.8

8. M MΔRTIN +1:20.4

9. C ROBERT +1:26.1

10. F DUVAL +1:49.1

Ως γνωστών, βαθμολογούνται οι πρώτοι 8.
Καλή συνέχεια...
Sidobre - Παρ 24 Ιαν 2003, 11:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
... και ο άτυχος της υπόθεσης είναι ο Panizzi που χρεώθηκε 1 λεπτό ποινή επειδή δεν το GPS του είχε πρόβλημα από κακή τοποθέτηση των τεχνικών στο Shakedown!

Aκόμα όμως δεν έμαθα γιατί έχασε μισό λεπτό στην 2η ειδική...
Vaggelis - Παρ 24 Ιαν 2003, 13:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
Νεότερα από SS3:

LEADERBOARD


1. M GRΦNHOLM 52:16.4

2. C MCRAE +30.6

3. P SOLBERG +33.5

4. S LOEB +41.2

5. R BURNS +1:07.2

6. M MΔRTIN +1:26.0

7. C SAINZ +1:36.3

8. C ROBERT +1:42.0

9. T MΔKINEN +1:54.4

10. F DUVAL +1:56.1

Πάμε καλά...
Οι πληροφορίες λένε για κάποιο πρόβλημα του Gronholm στο service...
fpug - Παρ 24 Ιαν 2003, 14:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
sthn ss4 pros to paron

1. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 1h07'50"100 90.0 km/h 1 1
2. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 1h08'36"500 + 00'46"40 2 2
3. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 1h08'45"700 + 00'55"60 3 3
4. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 1h08'58"800 + 01'08"70 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 1h09'11"500 + 01'21"40 5 5
6. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 1h09'46"700 + 01'56"60 6 6
7. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 1h09'50"000 + 01'59"90 7 7
8. 8 MAKINEN-LINDSTR Subaru Impr A8 1h10'42"100 + 02'52"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 1h10'56"300 + 03'06"20 9 9
10. 11 LOIX-SMEETS Hyundai Acc A8 1h12'01"100 + 04'11"00 10 10
11. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 1h12'37"000 + 04'46"90 11 11
Sidobre - Παρ 24 Ιαν 2003, 16:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
STOP PRESS!!!!

Και τα 2 Subaru ΕΞΩ!!!!!

Και οι δύο από έξοδο!
Sidobre - Παρ 24 Ιαν 2003, 16:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα ψάχνω γιατί ο Panizzi έχει χάσει 8 λεπτά!
Gilles Panizzi (Peugeot),: "I don't understand what's the problem. I can't push at all. I'm getting no feedback or reaction from the car. I'm not feeling the car."


Να σημειωθεί ότι μέχρι και την SS5, 2 Peugeot μή εργοστασιακά είναι στην 7 γενικής (Cedric ROBERT ) και 8η γενικής (Roman KRESTA)
christhehealer - Παρ 24 Ιαν 2003, 17:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
Oι πέντε πρωτοι μετά το πέρας της 5ης Eιδικής:

01. GRONHOLM
02. LOEB
03. McRAE
04. BURNS
05. SAINZ
06. MARTIN

XS - Παρ 24 Ιαν 2003, 23:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κεντάει το PSA! Wink
Vaggelis - Σαβ 25 Ιαν 2003, 01:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αποτελέσματα 1ης Ημέρας:

1. M GRΦNHOLM 2:07:24.7

2. S LOEB +20.6

3. C MCRAE +1:16.6

4. R BURNS +1:53.9

5. C SAINZ +1:55.7

6. M MΔRTIN +2:30.7

7. C ROBERT +4:41.1

8. A SCHWARZ +5:03.8

Ο Colin McRae ήταν νικητής της SS6, ο Marcus Gronholm δήλωσε οτι δεν του πολυαρέσει το ράλλυ Monte Carlo (αν του άρεσε δηλαδη, τι θα έκανε;;; )
Νεότερα αύριο, πάω να δω την εκπομπή...
Vaggelis - Σαβ 25 Ιαν 2003, 01:06:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και μια φώτο των... πρωταγωνιστών του ράλλυ Wink

http://www.wrc.com/en_GB/Gallery/Photo/2003/001/2003_R_MC_MorePirelli.htm
fpug - Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Special stage commentary :
Gilles Panizzi retired after SS 8, medical reason.

στην 8η ειδικη

1. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 2h25'40"500 91.2 km/h 1 1
2. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 2h25'53"300 + 00'12"80 2 2
3. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 2h26'54"900 + 01'14"40 3 3
4. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 2h27'37"700 + 01'57"20 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 2h27'41"900 + 02'01"40 5 5
6. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 2h28'11"300 + 02'30"80 6 6
7. 20 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 2h30'27"800 + 04'47"30 7 7
8. 5 DUVAL-FORTIN Ford Focus A8 2h31'11"500 + 05'31"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 2h31'12"800 + 05'32"30 9 9
10. 22 KRESTA-HULKA Peugeot 206 A8 2h31'28"700 + 05'48"20 10 10
11. 14 AURIOL-GIRAUDET Skoda Octav A8 2h31'48"000 + 06'07"50 11 11
12. 11 LOIX-SMEETS Hyundai Acc A8 2h33'49"200 + 08'08"70 12 12
13. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 2h34'24"500 + 08'44"00 13 13
14. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 2h37'57"800 + 12'17"30 14 14
15.101 BURRI-HOFMANN Toyota Coro A8 2h41'45"200 + 16'04"70 15 15
16. 21 WARMBOLD-PRICE Ford Focus A8 2h44'15"600 + 18'35"10 16 16
17.104 SZABO-KOHLER Toyota Coro A8 2h50'06"300 + 24'25"80 17 17
18. 23 BOLAND-REGAN Subaru Impr A8 2h52'14"800 + 26'34"30 18 18

η διαφορα 1 με 2 μειωθηκε σε 12" Crying or Very sad
Vaggelis - Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
Οι εγκαταλείψεις μέχρι στιγμής:

NO. DRIVER / CAR GROUP CLASS CONTROL RETIREMENT REASON


7 Petter SOLBERG (N)
Subaru Impreza WRC 2003 A8 SS5 OFF ROAD

8 Tommi MΔKINEN (FIN)
Subaru Impreza WRC 2003 A8 SS5 OFF ROAD

15 Toni GARDEMEISTER (FIN)
Skoda Octavia WRC Evo 3 A8 SS2 MECHANICAL

52 Daniel CARLSSON (S)
Suzuki Ignis Super 1600 A6 TC6C EXCLUDED

57 Dimitar ILIEV (BG)
Peugeot 206 A6 SS3 OFF ROAD

66 Sebastien CECCONE (F)
Citroen Saxo A6 SS1 OFF ROAD

78 Vladan VASILJEVIC (D)
Volkswagen Polo III A6 TC6D EXCLUDED
Vaggelis - Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
STOP PRESS:

SS7 cancelled

The first stage on Day 2 of the Monte Carlo Rally, Les 4 Chemins, has been cancelled because of spectator congestion.

και αυτές είναι οι μεταβολές στις θέσεις:

1 M GRΦNHOLM 0.0
2 S LOEB +12.8
3 C MCRAE +1:14.4
4 C SAINZ +1:57.2 + 1
5 R BURNS +2:01.4 - 1
6 M MΔRTIN +2:30.8
7 C ROBERT +4:47.3
8 F DUVAL +5:31.0 + 2
9 A SCHWARZ +5:32.3 - 1
10 R KRESTA +5:48.2 - 1
1.1 i love you - Σαβ 25 Ιαν 2003, 17:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
Rolling eyes Rolling eyes Βρε παίδες που τα βλέπετε όλα αυτά.Δείχνει κάπου τους αγώνες; Question Question
fpug - Σαβ 25 Ιαν 2003, 19:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
1.1 i love you έγραψε:
Rolling eyes Rolling eyes Βρε παίδες που τα βλέπετε όλα αυτά.Δείχνει κάπου τους αγώνες; Question Question





www.rally-live.com
www.wrc.com
Wink
fpug - Σαβ 25 Ιαν 2003, 19:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως ο Gronholm χτυπησε σε βραχο και εχασε 30 λεπτα

η καταταξη μετα την 10η ειδικη

1. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h08'54"000 88.5 km/h 1 1
2. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h10'01"900 + 01'07"90 2 2
3. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h10'39"000 + 01'45"00 3 3
4. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 3h11'18"400 + 02'24"40 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 3h12'32"900 + 03'38"90 5 5
6. 20 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 3h14'05"500 + 05'11"50 6 6
7. 22 KRESTA-HULKA Peugeot 206 A8 3h15'10"200 + 06'16"20 7 7
8. 5 DUVAL-FORTIN Ford Focus A8 3h15'30"000 + 06'36"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 3h15'32"800 + 06'38"80 9 9
10. 14 AURIOL-GIRAUDET Skoda Octav A8 3h15'35"700 + 06'41"70 10 10
11. 21 WARMBOLD-PRICE Ford Focus A8 3h30'22"300 + 21'28"30 11 11
12.101 BURRI-HOFMANN Toyota Coro A8 3h30'31"000 + 21'37"00 12 12
13.106 JEAN-JOSEPH-BOY Renault Cli A6 3h37'53"100 + 28'59"10 13 1
14. 61 TIRABASSI-RENUC Renault Cli A6 3h41'07"800 + 32'13"80 14 2
15. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 3h41'14"000 + 32'20"00 15 13
16. 23 BOLAND-REGAN Subaru Impr A8 3h41'38"300 + 32'44"30 16 14
17.103 ROUX-CORTHAY Ford Focus A8 3h44'03"000 + 35'09"00 17 15
18. 54 KATAJAMAKI-X Volkswagen A6 3h44'54"800 + 36'00"80 18 3
19. 58 LIGATO-GARCIA Fiat Punto A6 3h45'20"100 + 36'26"10 19 4
20. 67 BROCCOLI-GIRELL Opel Corsa A6 3h46'01"800 + 37'07"80 20 5
21. 64 TEURONEN-KAAPRO Suzuki Igni A6 3h48'26"500 + 39'32"50 21 6
22. 70 WILKS-PUGH Ford Puma A6 3h48'32"700 + 39'38"70 22 7
23.105 BERNARDIN-DERGI Peugeot 206 A8 3h48'53"500 + 39'59"50 23 16
24. 71 AAVA-SIKK Suzuki Igni A6 3h49'06"600 + 40'12"60 24 8
25. 68 SEBALJ-KLINC Renault Cli A6 3h49'35"600 + 40'41"60 25 9
26. 62 SVEDLUND-NILSSO Volkswagen A6 3h50'04"000 + 41'10"00 26 10
27. 69 CANELLAS-AMIGO Suzuki Igni A6 3h50'22"900 + 41'28"90 27 11
28. 63 CECCATO-DOTTA Fiat Punto A6 3h51'24"500 + 42'30"50 28 12
29. 59 HARRACH-KOLBACH Ford Puma A6 3h53'31"400 + 44'37"40 29 13
30. 51 BALDACCI-BERNAC Fiat Punto A6 3h56'48"100 + 47'54"10 30 14
31. 65 FEGHALI-MATAR Ford Puma A6 3h57'22"300 + 48'28"30 31 15
32. 76 CECCHETTINI-MUZ Fiat Punto A6 3h57'52"800 + 48'58"80 32 16
33. 73 DONCHEV-MANOLOV Peugeot 206 A6 4h00'00"900 + 51'06"90 33 17
34. 55 STENSHORNE-JENK Ford Puma A6 4h00'53"200 + 51'59"20 34 18
35.102 ERRANI-CASADIO Skoda Octav A8 4h08'39"300 + 59'45"30 35 17
36. 74 MEEKE-PATTERSON Opel Corsa A6 4h13'03"600 + 1h04'09" 36 19
1.1 i love you - Κυρ 26 Ιαν 2003, 01:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
fpug έγραψε:
1.1 i love you έγραψε:
Rolling eyes Rolling eyes Βρε παίδες που τα βλέπετε όλα αυτά.Δείχνει κάπου τους αγώνες; Question Question





www.rally-live.com
www.wrc.com
Wink
Smile Smile Smile Smile Πρώτος Exclamation Exclamation Σ' ευχαριστώ πολύ Laughing Laughing
Vaggelis - Κυρ 26 Ιαν 2003, 13:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αποτελέσματα τρέχουν...
Εως και την SS3 λοιπόν:

LEADERBOARD


1. S LOEB 3:49:26.8

2. C MCRAE +1:05.2

3. M MΔRTIN +1:50.4

4. C SAINZ +1:58.7

5. R BURNS +3:33.9

6. C ROBERT +5:34.6

7. F DUVAL +6:01.1

8. A SCHWARZ +6:50.1

9. R KRESTA +7:15.6

10. D AURIOL +7:24.3

Νικητής της ειδικής ήταν ο Martin χάρη σε μια σωστή επιλογή ελαστικών
Απομένουν δυο ειδικές, o λοεβ μάλλον χαρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην ξαδερφούλα μας Citroen
Svstouk - Κυρ 26 Ιαν 2003, 16:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Τα αποτελέσματα τρέχουν...
Εως και την SS3 λοιπόν:

LEADERBOARD


1. S LOEB 3:49:26.8

2. C MCRAE +1:05.2

3. M MΔRTIN +1:50.4

4. C SAINZ +1:58.7

5. R BURNS +3:33.9

6. C ROBERT +5:34.6

7. F DUVAL +6:01.1

8. A SCHWARZ +6:50.1

9. R KRESTA +7:15.6

10. D AURIOL +7:24.3

Νικητής της ειδικής ήταν ο Martin χάρη σε μια σωστή επιλογή ελαστικών
Απομένουν δυο ειδικές, o λοεβ μάλλον χαρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην ξαδερφούλα μας Citroen



Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή όχι Confused

γα**το, έχω...........διχαστεί!!! Wink Wink
YannisCRC - Κυρ 26 Ιαν 2003, 23:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Τα αποτελέσματα τρέχουν...
Εως και την SS3 λοιπόν:

LEADERBOARD


1. S LOEB 3:49:26.8

2. C MCRAE +1:05.2

3. M MΔRTIN +1:50.4

4. C SAINZ +1:58.7

5. R BURNS +3:33.9

6. C ROBERT +5:34.6

7. F DUVAL +6:01.1

8. A SCHWARZ +6:50.1

9. R KRESTA +7:15.6

10. D AURIOL +7:24.3

Νικητής της ειδικής ήταν ο Martin χάρη σε μια σωστή επιλογή ελαστικών
Απομένουν δυο ειδικές, o λοεβ μάλλον χαρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην ξαδερφούλα μας Citroen


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ BOLD ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ROBERT, KRESTA? ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΛΕΟΝΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ.

ANYWAY, ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ. ΠΑΜΕ ΓΙΑ 1-2-3 ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ!
GO MARCUS GOOOOOOOO!!!
GIANNIS206 - Δευ 27 Ιαν 2003, 00:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δύσκολο το ξεκίνημα για τους λέοντες.τι να κάνουμε συνεχίζουμε.
1.1 i love you - Δευ 27 Ιαν 2003, 00:40:30
Θέμα δημοσίευσης:
Και φέτος το STAR μας κάνει τη χάρη και μεταδίδει τους αγώνες μόνο που όπως και πέρυσι,αρκετά αργά.Σήμερα στις 1:00 Cool Cool
christhehealer - Δευ 27 Ιαν 2003, 11:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Tους συγχωρώ επειδή, έτσι κι αλλοιώς στο Mόντε συνήθως πάμε άπατοι.

Kαι επειδή υπάρχουν και τα JWRC:


12. 73 DONCHEV-MANOLOV Peugeot 206 A6 5h35'25"500 + 22'49"40 0 0
ivan - Δευ 27 Ιαν 2003, 11:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αναμφισβήτητη Γαλλική κυριαρχία λοιπόν με τις υπόλοιπες ομάδες σε ρόλο θεατή και σφήνας (βλ. Focus). Χλιαρό και άτυχο ξεκίνημα για την Peugeot αλλά μήπως παίζει και τίποτα με το PSA group (στρατηγική προώθησης της Citroen ως σπορ ομάδας; ) Evil

Για την κάλυψη από το Star τη να πω... κάθε πέρσυ και καλύτερα Confused . Προτιμούσα το σχολιασμό από τους ελληνες δημοσιογράφους (ακόμα και από έτοιμα κείμενα) ενώ τουλάχιστον το βράδυ μας έδειχναν τα γεγονότα της ημέρας που τέλειωεσε και όχι της προηγούμενης όπως κάνουν τώρα.

Αντε και με τη νίκη στη Σουηδία τώρα...
fpug - Δευ 27 Ιαν 2003, 12:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
Και καλα πες οτι η ωρα ειναι αργα επειδη παιρνει το καναλι αργα και τα στιγμιοτυπα. Αλλα το μια μερα καθυστερηση δεν χωνευεται με τιποτα.
Αφου ειναι ακριβως τα ιδια στιγμιοτυπα με αυτα του Eurosport γιατι να τα δειχνουν μια μερα μετα?
Evil
Ady - Δευ 27 Ιαν 2003, 16:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
fpug έγραψε:
Και καλα πες οτι η ωρα ειναι αργα επειδη παιρνει το καναλι αργα και τα στιγμιοτυπα. Αλλα το μια μερα καθυστερηση δεν χωνευεται με τιποτα.
Αφου ειναι ακριβως τα ιδια στιγμιοτυπα με αυτα του Eurosport γιατι να τα δειχνουν μια μερα μετα?
Evil


Δε λέτε καλά που υπάρχουν έστω και αυτά, για τους φτωχούς πλην τίμιους που δεν έχουν δορυφορική τηλεόραση ?
fpug - Δευ 27 Ιαν 2003, 16:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
fpug έγραψε:
Και καλα πες οτι η ωρα ειναι αργα επειδη παιρνει το καναλι αργα και τα στιγμιοτυπα. Αλλα το μια μερα καθυστερηση δεν χωνευεται με τιποτα.
Αφου ειναι ακριβως τα ιδια στιγμιοτυπα με αυτα του Eurosport γιατι να τα δειχνουν μια μερα μετα?
Evil


Δε λέτε καλά που υπάρχουν έστω και αυτά, για τους φτωχούς πλην τίμιους που δεν έχουν δορυφορική τηλεόραση ?



σωστος Wink εγω καθομουν προχτες σε εναν φιλο και ειδα Eurosport για αυτο το λογο. Αλλα απο χτες παλι με το @!#& σταρ
Miltellas - Τρι 28 Ιαν 2003, 03:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
ivan έγραψε:
Χλιαρό και άτυχο ξεκίνημα για την Peugeot αλλά μήπως παίζει και τίποτα με το PSA group (στρατηγική προώθησης της Citroen ως σπορ ομάδας; )


Αυτό το αποκλείω! Αντιθέτως η PSA τα δίνει όλα και στις δύο. Όποια και να κερδίσει θα βρει την άλλη δεύτερη και η PSA θα κατέχει με τις δύο εταιρίες της τις δύο πρώτες θέσεις στο WRC. Αυτό θα αποτελέσει ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ επιτυχία για την PSA. Γι αυτό να περιμένετε τις δύο Γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να χτυπηθούν με πολύ δύναμη φέτος και από αυτό θα βγουν κερδισμένες καί οι δύο!

Εάν η Citroen τραβήξει στο χώμα προβλέπω φέτος ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ, με διεκδικητές του πρωταθλήματος τον άπαιχτο Gronholm και τον φοβερό-τρομερό McRae!
Alex - Τρι 28 Ιαν 2003, 03:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τον Gronholm τον εχω πιο ψηλα σε εκτιμηση απ'το McRae για το απλο γεγονος οτι οταν οδηγει και πηγαινει κομματια σου δινει μια αισθηση οτι κανει βολτα στη λιακαδα, ενω ο McRae ειναι ιδρωμενος με γουρλωμενα ματια και μες'την ενταση...

Ο panizzi ειχε μπει για τον Gronholm οτι ειναι πεπεισμενος οτι ο Gronholm ειναι ενα ρομποτακι που καποιος το ελεγχει απο αλλο πλανητη!!!

Ειναι πολυ μπροστα το ατομο, τι να λεμε Cool
ivan - Τρι 28 Ιαν 2003, 14:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μου επιτρέψεται να βάλω τα λεφτά μου στον Loeb που ειναι ανερχομενη δύναμη και ταλεντάρα (αν και Citroenίστας Confused ). Ο Gronholm βεβαια σταθερή αξία και μόνο από ατυχία έχασε το Μόντε. Να δούμε αν στη Σουηδία θα πάει πάλι για περίπατο... Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr