PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - TEST DRIVE - Νέο Seat Leon Cupra

netblaster - Τετ 20 Δεκ 2006, 14:20:54
Θέμα δημοσίευσης: TEST DRIVE - Νέο Seat Leon Cupra
Χθες, πηγαμε με το φιλο μου απο το περιοδικο για να μετρησουμε το νεο Leon Cupra στο παραδρομο της Θήβας (καθως η συμβαση του περιοδικου με το Ελληνικο εχει ληξει)!!! Το αυτοκινητο ειχε 930km...

Η πρωτη επαφη (οπτικη) σε αφηνει ικανοποιημενο (αντικειμενικα, γιατι υποκειμενικα δεν μου αρεσει καθολου το Leon)!!! Ολα ειναι οσο πρεπει τονισμενα για να ξεχωριζει το Cupra απτα υπολοιπα, αλλα και να υποψιαζεται ο περαστικος!!!

Μεσα τωρα, η κατασταση ειναι περιπου η ιδια!!! Ασχημο, κατ' εμε το ταμπλω, πολυ καλα μπακετ καθισματα και πολυ ωραια οπτικα (η πλατη τους ειναι μονοκοματη) με τις βασικες ρυθμισεις ομως!!! Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι δεν στηριζουν πολυ καλα τη μεση, με αποτελεσμα να κουραζεται ευκολα (δεδομενης και της σκληρης αναρτησης) και επισης το πισω μερος της πλατης τους ειναι ολο απο σκληρο πλαστικο, με αποτελεσμα ο πισω επιβατης, αν ερθει σε επαφη απο ενα αποτομο φρεναρισμα πχ, να τραυματιστει!!! Ομορφο και χοντρο τιμονι, που φερει και το λογοτυπο Cupra , o επιλογεας εχει καπως ασχημη λαβη, αλουμινιο στα πενταλ, κοκκινες ραφες παντου!!! Η ποιοτητα είναι στο μεσο ορο της κατηγοριας!!!
Η θεση οδηγησης δεν μπορω να πω οτι με αφησε πληρως ικανοποιημενο!!! Ναι μεν το τιμονι ρυθμιζεται κατα δυο εννοιες και το καθισμα το φερνεις εκει που θες, με καποιες παραχωρησεις, αλλα ο χωρος για τα ποδια του οδηγου μου φανηκε καπως περιορισμενος (και ειμαι 1.75) και ο επιλογεας λιγο πιο πισω τοποθετημενος αποτι θα επρεπε!!! Στην κονσολα τωρα, τα κουμπακια ειναι πολυ μικρα, αν και σε σωστες θεσεις, και οι μοχλοι στο τιμονι λιγο δυσχρηστοι (ετσι μου φανηκαν)!!!

Στα της οδηγησης τωρα!!!
Το ESP απενεργοποιειται πληρως!!!

Το πρωτο που ερχεσαι σε επαφη ειναι το τιμονι!!! Εχει μεταβαλλομενο βαρος, αναλογα με την ταχυτητα, αλλα παντα ειναι οσο βαρυ το θες, εχει καλη αποκριση, αλλα οχι και αισθηση!!! Εχει και 3 στροφες απακρη σακρη... Αν εχετε οδηγησει Golf GTi, το τιμονι του Leon ειναι ενα σκαλι πιο κατω!!!

Ο επιλογεας, ειναι γρηγορος, δεν σκαλωνει και εχει πολυ καλο κουμπωμα!!!

Τα φρενα του ειναι παρα πολυ καλα, με καλη αισθηση στο πενταλ, γρηγορη αποκριση και καλη αποτελεσματικοτητα!!!

Η αναρτηση αρκετα σκληρη, κουραζει μεσα στην πολη, και στην εθνικη οταν ο δρομος εχει συνεχεις ανωμαλιες (πραγμα αρκετα συχνο), αλλα είναι σταθεροτατο οποια και να ειναι η ταχυτητα και η ποιοτητα κυλισης σε καλο οδοστρωμα ειναι πολυ καλη!!! Δεν ακουγεται, ουτε κοπαναει...

Το μοτερ...Αποδιδει 240ps και 30kg ροπης!!! Η αποκριση ειναι πολυ καλη απο χαμηλα (2000rpm+), ανυπαρκτο ουσιαστικα Turbo lag, ο ηχος του αδιαφορος και η επιταχυνση πολυ καλη!!! Επιταχυνει σαν ατμοσφαιρικο, πολυ γραμμικα και χωρις ξεσπασματα με ολες τις ταχυτητες!!! Το σασμαν του ειναι σχετικα κοντο και η 6η ειναι μαχιμη και οχι overdrive!!! Η ροπη του ειναι τετοια που απλα ξεχνας μια 5η, ακομα και 6η στο σασμαν!!! Η καταναλωση μεσα στην πολη ξεπερναει ανετα τα 13L και αν πιεστει (κοφτες, γκαζι τερμα κτλ) φτανει ανετα στο 15!!! Αν οδηγηθει ηρεμα (αλλαγες στις 3500rpm, οχι ξεσπασματα) πεφτει στο 9 και ακομα πιο κατω!!! Παραδειγμα, σταθερη ταχυτητα 125km με 6η 3000rpm καταναλωση γυρω στο 7,5!!!

Στις στροφες τωρα κραταει πολυ καλα και εχει μετρια αισθηση, νομιζεις οτι θα φυγει η μουρη και δεν βοηθαει και πολυ το τιμονι!!! Συγχωρει λαθη, αρκει να μην προερχονται απο υπερβολικο γκαζι με το ESP off!!! Γενικα, οπως το ειδα εγω σαν οδηγος και σαν συνοδηγος (το παιδι το πιεσε πολυ περισσοτερο απο μενα), δεν ειναι και πολυ παιχνιδιαρικο παντως!!!

Γενικο συμπερασμα, ειναι ενα καλο αυτοκινητο με αρκετη δυναμη παντου, πολυ γρηγορο, ασφαλες, με καλη οδικη συμπεριφορα, καλους χωρους, φουλ εξοπλισμο και ψαρωτικη εμφανιση που κοστιζει 28.600Ε!!! Καλυτερο απο Golf GTi δεν ειναι και δεν φτανει και το επιπεδο του Astra OPC, που ειναι καπως πιο αλητικο σε ολα του!!! Αν σας αρεσει ειναι μια καλη επιλογη... Εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα και οδηγικα δεν μου προκαλεσε και ιδιαιτερες συγκινησεις!!!

ΥΓ: Το 0-100 του κατασκευαστη ειναι 6,4 και στην κακομοιρη ευθεια της Θηβας η καλυτερη μετρηση ηταν 6,7!!! Παρα πολυ καλα, αν σκεφτειτε οτι το οδοστρωμα εκει ειναι τυπου βοηθητικου δρομου και το μοτερ ηταν αστρωτο!!!
ultra-one - Τετ 20 Δεκ 2006, 14:45:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: TEST DRIVE - Νέο Seat Leon Cupra
netblaster έγραψε:
....το πισω μερος της πλατης τους ειναι ολο απο σκληρο πλαστικο, με αποτελεσμα ο πισω επιβατης, αν ερθει σε επαφη απο ενα αποτομο φρεναρισμα πχ, να τραυματιστει!!!

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΖΩΝΗ!!! 2gunfire

Οφ-Τοπικ, αλλά δεν μπορούσα να μην επέμβω διαβάζοντας κάτι όπως το παραπάνω! Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr