RASTAVIPER έγραψε: |
...
-Το συνεργείο Β λέει μόλις μπει το νέο μοτεράκι πάνω να βάλουμε πιο παχιά φλάτζα πάνω, για να αυξήσουμε και λίγο τη συμπίεση στο νέο μοτέρ, χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο.... |
RASTAVIPER έγραψε: |
Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα? Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως. Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως. Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη? |
Lef205 έγραψε: | ||
Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ. Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν Τα εργατικα ειναι λογικα. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||||
Μια που λες για τα εργατικα.. Το Συν.Γ σήμερα ζήτησε σήμερα 450 ευρω για εργατικα συνολικά,για δουλειά σε μονόφυσο. Πως ειναι νορμαλ, όταν οι αλλοι 2 ζητανε 450 μονο για τη δουλεια τους ως μηχανικοι και καμια 200αρα ακομα για τον ηλεκτρολογο?2 κατοσταρικα διαφορα στα εργατικα του μηχανικου ειναι τρελη διαφορα και μου φαινεται οτι καποιοι μας δουλευουν. Ποση ωρα θελει να μπει το μονοφυσο και ποσα εργαλεια και ζητανε τοσα λεφτα?? |
Lef205 έγραψε: |
το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα? Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Λευτέρη δυσκολία ούτε εγώ βλέπω στην τοποθέτηση.Με προβλήματίζει μόνο τι μοτέρ θα βρεθεί και σε τι κατάσταση θα είναι και το γεγονός ότι για εργατικά έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους. Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Εδώ θα έπρεπε κάπως να μπορεί να βοηθήσει και το PSClub.Γιατί αυτή τη στιγμή νιώθω ότι η δύναμη που υποτίθεται ότι πρέπει να έχει αυτό το club με τα τόσα μέλη και τη διαπραγματευτική ισχύ, δε φαίνεται πουθενά.Τι που αν πήγαινα μόνος, όπως κάνω τώρα, τι ως μέλος του PSClub, του πιο εξειδικευμένου Club για Peugeot, το ίδιο είναι το αποτέλεσμα. ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται? Εχουμε έκπτωση εκει? |
volvos έγραψε: | ||
λαιον???????αλλαγη μοτερ????? το αλλο με το τοτο το ξερεις???? τιμη για μοτερ ή τοποθετηση??? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται? Εχουμε έκπτωση εκει? |
Lef205 έγραψε: | ||
Οτι πας να πληρωσεις τον κουκο αηδονι. ![]() Γιωργο πριν απο ενα μηνα στον κρασουλη, τοποθετηση 16ν 2003 απο τριφυσσο με 30.000 χλμ απο τρακαρισμενο που ειχε εκει καοι ειδαμε οτι ηταν οντως τοσα τα χλμ περασμενο πανω ετοιμο με σερβις και το κλειδι στο χερι, 2000 ευρω. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||||
Σουπερ τιμη, αλλα εγω Κρασουλη ξανα δεν παταω. Παντως και παλι λεω οτι η τιμη φοβερη. Τοσο θελει το ενα απο τα 3 συνεργεια μονο για το μοτερ!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ρε Sidobre...........που ειναι τα παλια μου ποστ....Τα εγραφα αναλυτηκα γιαυτην την μετατροπη τι χρειαζετε και ποσες περιπτωσεις υπαρχουν και τι μπορεις να κανεις.......Αν δεν τα βρειτε θα κατσω καποια στιγμη να τα ξαναγραψω......
Ερε τα νιατα μου....τι με θυμησατε με το 106 ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ο Κορμός και το καπάκι του 206/307 είναι πιο τελειοποιημένα σε σχέση με του 106. Το καπάκι έχει μεγαλύτερους αυλούς, αλλά για να έχει γίνει σωστά η μετατροπή πρέπει να μπουν τα ελλατήρια και τα καπελώτα του ραλλύ. Ο κορμός είναι plug'n'play αν και οι περισσότεροι βάζουν μόνο το καπάκι (... λόγω τιμής) |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Και μου λετε βρε παιδια. Αν αυτο το κολπο ειναι τοσο καλο, γιατι δεν το κανουν οσοι θελουν να αναβαθμισουν το μοτερ τους?Γιατι δεν ακουγεται? Και τα λοιπα οργανα,αντλιες ολα δουλευουν σωστα στο αμαξι?Η φτιαχνεις το μοτερ και χαλανε τα αλλα? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Μιλησα με 1 ατομο για μοτερ-πλεξουδα-εγκεφαλο απο τροπετο.Μενει στην Ελευσινα και ειναι μονοφυσο 2000 μοντελο.Εχει μοο 68.000 χλμ λεει.Επισης ειναι χωρις μετατροπες.
Και η τιμη εκπληξη: 1400 ευρω!!! ![]() ![]() Σαν λιγα δεν ειναι??Το κακο ειναι οτι ειναι μακρια.Τι να κανω τωρα?Πως να τσεκαρω τι παιζει με το μοτερ??Να παω εκει να το δω? |
Lef205 έγραψε: |
Η τιμη δεν ειναι κατι το τρελλο, ειναι λογικη,Επισης τα 68,000 χλμ παλι λογικα μου ακουγονται.Αν το μοτερ ειναι πανω στο τροπετο και το αυτοκινητο εχει κοπει απο ταμπλο και μετα τοτε ενας τροπος ειναι να δεις τα χλμ στο κοντερ.
Παιρνεις λοιπον μαζι τον μηχανικο που εχεις καταληξει να σου περασει το μοτερ πατε το βλεπει και αν σου δωσει το οκ το παιρνεις επι τοπου και φευγετε. Α! αφου εχεις πεταξει την κλασσικη ατακα πριν στον πωλητη μεσο τηλεφωνου: "κοιταξε να δεις, με ενδιαφρερει και θα ερθω να το τσεκαρω με τον μηχανικο μου, αν ειναι οπως τα λες θα το παρω επι τοπου, τι καλυτερο μπορεις να μου κανεις?" μηπως γλυτωσεις και κανενα φραγκο! ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Λέφο, λογικά όλα αυτά που λες, αλλά προκύπτουν 2 θέματα. Πρώτον, ρωτάς τον μηχανικό αν μπορεί να τρέχει μαζί σου στην Ελευσίνα και να αφήσει τις δουλειές του? Δεύτερον, αν είναι όντως οκ το μοτέρ και θες να το πάρεις, πώς θα το κουβαλήσεις?Μπαίνει στο πορτμπαγκάζ του ραλλυέ ή χρειάζεσαι φορτηγάκι? Από χαρτιά τι πρέπει να ζητήσω?? |
volvos έγραψε: |
η δηλωση του μηχανικου εχει νοημα με την εννοια οτι η μετατροπη εγινε συμφωνα με τα εργοστασιακα στανταρ για να το πω απλα και οτι ολα λειτουργουν με ασφαλεια και νομιμα συμφωνα με κοκ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ...ειναι απαραιτητη ειτε το δηλωνεις ειτε οχι.
βγαζουν ολοι τετοιες σιγα το θεμα...αν σου ζητησουν πανω απο 100ευρω πες μου ![]() το τιμολογιο εχει νοημα για το αν ειναι κλεμενο το μοτερ...συν το που το βρηκες?οεο? |
volvos έγραψε: |
αμα δε σου δωσει χαρτια σιγα μη κατσει να ξησει τα νουμερα??
τι τον νοιαζει αυτος θα μπλεξει? ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Νομιζω οτι το TU ειναι το θεμα.
Αν παρατηρησετε οι 206ακηδες οι αδειες σας πλεον γραφουν μονο κωδικο μοτερ και αυτο εχει σημασια. Η αποδειξη μηχανικου δεν εχει επισης καμια βαση, δηλαδη αν εσενα πιανουν τα χερια σου και ριξεις το μοτερ πανω μονο σου θα κοψεις τιμολογιο στον εαυτο σου? Απο την πλεξουδα αλλαζεται ενα κομματι στα μονοφυσσα,λογικα αυτο που καταληγει στην πλεξουδα. Ταμπλω δε χρειαζεται να κατεβασεις για κανενα λογο, εδω δεν ειχε χρειαστει στο 205 οταν εβαλα το μοτερ σου. Οσο για την αξιοπιστια του 8ν ε σχεση με το 16ν εχω καποιες ενστασεις. |
manolis έγραψε: |
φίλε σόρι σήμερα είδα το mail ![]() εγώ πάντως δεν δήλωσα τπτ και ούτε πρόκειτε το αυτοκίνητο εφόσον ειναι 1600 δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουν οτι έχεις κάνει μετατροπή ούτε στο ΚΤΕΟ ούτε τα μπατσόνια θα καταλάβουν όσο για το κόστος για μηχανικό έδωσα 400 και για ηλεκτρολόγο 280 όσο για αντοχή σίγουρα το 8V είναι σκυλί αλλα οπως είπε και ο tsosmoulis άλλο το 16V σου εύχομαι καλή μετατροπή και σου συστήνω μονόφυσο γιατί το τρίφυσο χρειάζεται μετατροπή στην πλεξούδα και θα σου βγεί πιο ακριβά + οτι τσιπάρετε και πιο εύκολα ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
και φυσικά η βάση για το ότι τα 8V είναι περισσότερο σκυλιά είναι οι "χαμηλότερες" στροφές ωφέλιμης λειτουργείας. |
tsosmoulis έγραψε: |
Στέλιο όταν λες περισσότερο αποδοτικό τί ακριβώς εννοείς?
122 άλογα δεν απέδιδαν και τα 2 μοτέρ? |
Lef205 έγραψε: | ||
105 το 1.6 8ν 122 το 1.6 16ν |
RASTAVIPER έγραψε: | ||||
Νομιζω αναφερεται αναμεσα σε μονοφυσο και 3φυσο του 16v. |
Pughell έγραψε: |
Ακριβως. ![]() Ειναι αυτο που λεμε οτι τα τριφυσα ειναι πιο δυνατα σε μαμα μορφη. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Από εκεί και ύστερα μόνο πλεξούδα μηχανής θέλει, δεν χρειάζεται τπτ παραπάνω... Δεν είναι δα και μουλτιπλεξ! Εφ'όσον το πάρει κομπλέ (μηχανή/πλεξούδα/Εγκέφαλο) είναι plug'n'play ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
θωμά το ενδεχόμενο να πούλήσεις το δικό σου να συμπληρώσεις τα χρήματα και να πάρεις ένα 16v το έχεις σκεφτεί?(φαντάζομαι πως ναι)
καταλαβαίνω την περίπτωση που είσαι συναισθηματικά δεμένος κτλ κτλ αλλά αν δεν πάρεις το μοτέρ σε τιμή ευκαιρίας (όπως ο μανώλης 700€) το budjet ανεβαίνει επικίνδυνα. άσε που θα θέλεις μετά να βελτιώσεις και το 16v ΣΤΑΝΤΑΡ ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Εχει περασει 1 μηνας που ανοιξα αυτο το topic και ακομα δεν εχω βρει κατι αξιολογο.Ολα ειναι παλια οσα παιζουν στις αγγελιες.Αντε μεχρι 2000.Και αυτα 1-2.Μα καλα που πηγαν ολα τα μοτερ?? |
MEMsound έγραψε: |
Σιγά να μην περίμενε πότε ο Θωμάς θα βρει το σουπερντουπερ μεταχειρισμένο μοτερ σε τιμή ευκαιρίας.
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα ρε. ![]() Πάιρνεις ένα μοτερ σε νορμαλ τιμή Το ψιλολύνεις βλέπεις τι έχει τι χρειάζεται κλπ κλπ κλπ το κουμπώνεις επάνω και τέλος. Υπολογίζεις από την αρχή ότι όλο το concept από την αρχή θα πάει 2500~3000 και ξεμπερδεύεις. ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Μαλιστα.Και αν παρεις απο αλλου το μοτερ και απο αλλου την πλεξουδα+εγκεφαλο (που παιζει αυτο το σεναριο), τι απαντας για το 1ο ερωτημα? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm? Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm?? ![]() |
fotis-84 έγραψε: | ||
λογικα δεν ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα διοτι εχεις αλλο κορωνοπηνιο πιο κοντο και μαλλον δεν εχεις κανει την απαραιτητη πατεντα για να σου δειχνει χιλιομετρα συμφωνα με το 16/65.. οσο για τα χιλιομετρα που επιασε κοφτη, απο που τα ειδες ? απο το δυναμομετρο ή απο το αυτοκινητο? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Επίσης, είναι λογικό να έχεις στη 2α κόφτη στις 7.250 rpm και στην 4η στις 7.690?? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Ρώτησα και άλλο γνωστό με rallye και είπε ότι μάλλον η 2α έδειξε πιο ψηλά κόφτη και η 4η πιο κάτω.Το ίδιο κάνει και το δικό του.
Αυτό γιατί γίνεται? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Δυστυχώς κατάφερα να μετρήσω μόνο 2α και 3, καθώς η κίνηση χτες στην εθνική ήταν απαγορευτική για 180+.
Οπότε έχουμε και λέμε: 2α κόφτη στις 7300+, με 102-105 χλμ/ώρα 3η κόφτη στις 7500+, με 140-145 χλμ/ώρα Περίεργα πράγματα με αυτό το μοτέρ... |
kataras έγραψε: |
Καθόλου πολύ! Στο δικό μου με κόφτη στις 8250 βλέπω 205-208 κοντερίσια με 4η,
165 κοντερίσια η 3η, 125 κοντερίσια η 2α. (πάντα με 14αρες 185-55-14) |
RASTAVIPER έγραψε: |
Δυστυχώς κατάφερα να μετρήσω μόνο 2α και 3, καθώς η κίνηση χτες στην εθνική ήταν απαγορευτική για 180+.
Οπότε έχουμε και λέμε: 2α κόφτη στις 7300+, με 102-105 χλμ/ώρα 3η κόφτη στις 7500+, με 140-145 χλμ/ώρα ...και τέλος, 4η κόφτη στις 7500+, με 193 χλμ/ώρα |