206xs έγραψε: |
... Παιδιά η Κία ανήκει στη Χιουντάι (και πριν ήταν μόνη της).... |
MEMsound έγραψε: |
είναι και όμορφο το "φούστικο" ![]() ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Τι να πω, ανυπομονώ να το πάρεις για να το δούμε και στην πράξη ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Ειδικά οι στροφές πρέπει να είναι το δυνατό του σημείο ![]() Τι να πω, ανυπομονώ να το πάρεις για να το δούμε και στην πράξη ![]() |
volvos έγραψε: |
υ.γ. εμπρος αριστερα φλασ στο βολβο σπασμενο 67ευρω....εις υγιειαν μας... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
γκαυλάκι. |
volvos έγραψε: |
Η επιλογή της Kia για ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση αναδεικνύει το cee’d σε ένα από τα τέσσερα μικρομεσαία (Golf, Focus, Lacetti τα άλλα τρία) που τη διαθέτουν ενώ ο τρόπος που αυτή λειτουργεί ντροπιάζει όσα τη στερούνται, ειδικά αν ληφθεί υπόψη και η χαμηλότερη τιμή του αυτοκινήτου. |
Octane έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?list=PLC84FCBE0BB9BB410&v=wRUji_e-BMM |
SnakeMJK έγραψε: |
Η Kia ανακοίνωσε ότι τα cee’d και pro_cee’d GT χρειάζονται 7,7 sec για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h. Χρησιμοποιούν τον 1.6 GDI σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με τη μέγιστη ισχύ στα 204 PS και τη ροπή στα 27 kgm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Προκειμένου να διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, η sport έκδοση του μικρομεσαίου Kia φέρει ξεχωριστό body kit, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τα τετραπλά φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει από το διαχύτη και τη διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης. Επεμβάσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ έχουν επιλεγεί τροχοί 18 ιντσών, ελαστικά διαστάσεων 225/40 και δίσκοι φρένων 300 mm εμπρός και 262 mm πίσω. Η παραγωγή των cee’d και pro_cee’d GT θα γίνει στο εργοστάσιο της Ζίλινα στη Σλοβακία, από τον ερχόμενο Μάιο. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα ακολουθήσει στις αρχές του καλοκαιριού. ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
Μουν@ρα το KIA, αν εξαιρέσεις τα 25000 και την λίγο τσιμπιμενη καταναλωση, ειναι πανεμορφο, δυνατο και εχει και 7 χρονια εγγυηση! |
galetas710 έγραψε: |
καταρχην δε φοραει ΤΗΡ ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
sorry, ξεχασα να το γραψω στα + ![]() ![]() ![]() |
N207r έγραψε: |
Φίλε Μάκη το έχω κάνει test drive! Το αμάξι είναι καταπληκτικό!
Το μοτέρ γαζωνει μέχρι τον κόφτη με απίστευτο ήχο που σε κανει να πατάς συνεχώς έχει κ κοντό σαζμαν που το κολακευει κ όσο γι το σαζμαν τ είναι αρκετά πολύ καλό δεν χάνεις αλλαγές τέρμα γκάζι. Κατα τα άλα καθίσματα recaro δέρμα Αλκαντάρα hi tec οργανα Πο αλλάζουν σε αναλογικά πολύ καλά φρένα πρόσφυση καλό τιμόνι. Με λιγα λόγια πολύ ολοκληρωμένο όχι σκληροπυρηνικό με φιλοσοφία ανάλογη περίπου του golf gti αλλά με πολύ λιγότερα λεφτά.. Αλλά σε λάθος εποχή για εμάς.. |
Vini έγραψε: |
Εγώ αν ήμουν 15 χρόνια νεώτερος και είχε 17000euro θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω για 3 με 4 χρόνια, άντε το πολύ για 5. Και μετά πούλημα.. Όπως άλλωστε και έκανα με τις κουπεδιές που είχα της Hyundai... Laughing |
salex έγραψε: |
Ωραία και τα 7 χρόνια εγγύηση αλλά τί να τα κάνεις αν το μισό καιρό είσαι στο συνεργείο; |
mathanas έγραψε: |
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ???? |
salex έγραψε: | ||
Με ημιάκαμπτο αλλά φτιαγμένο στη Γαλλία. Με κινητήρα γαλλογερμανικό που έχει εξελιχθεί στην Αυστρία, μπλοκ φτιαγμένο στη Γαλλία, έμβολα και διωστήρες MAHLE από τη Γερμανία, τουρμπίνα ΚΚΚ από την Γερμανία, ηλεκτρικά από την ίδια την Bosch φτιαγμένα στην Ευρώπη όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου. Τώρα να έρχονται οι Κορεάτες με ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ένας θεός ξέρει που (αλλά συναρμολογημένες λαμαρίνες στην Ευρώπη για να μη χρειάζεται να πληρώσει φόρο εισαγωγής) δεν έχει το ίδιο κόστος. Ποτέ δεν είχε. Για αυτό λέω αι σιχτίρ. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες πακεταρισμένα σε ένα καύκαλο σπορτίφ από μια εταιρεία που δεν έχει ιδέα πώς φτιάχνονται τα γρήγορα supermini. Μακάρι να πάει καλά, αλλά με τέτοια τιμή δεν το βλέπω. Υ.Γ. Ένας καλομελετημένος ημιάκαμπτος άξονας είναι χίλιες φορές καλύτερος από έναν πρόχειρα στημένο πίσω άξονα με multilink. Η τεχνολογία από μόνη της δεν δίνει πλεονέκτημα αν δε συμβαδίζει με αντίστοιχη μελέτη. Και τα Corvette έχουν σούστες πίσω αλλά για δες πως στρίβουν σε πίστα... |
drdino έγραψε: | ||
Έτσι από απορία, για ποιόν λόγο θα έβαζες τόσο περιορισμένο ορίζοντα κτήσης; Θα το βαριόσουν; |
drdino έγραψε: |
Για αμάξι με πολλαπλούς χάλι μαύρο ήταν, ειδικά το i30. Πλεύσεις, υποστροφή, ασάφεια. Το 307 ποτέ δεν ήταν κορυφαίο στο δρόμο για να το χρησιμοποιήσω ως αναφορά. Το megane 3 είναι εξαιρετικό στο δρόμο κι ας έχει ημιάκαμπτο. Το proceed δεν ήταν με τίποτα καλύτερο στο δρόμο.
Ένας καλομελετημένος (= λεφτά) ημιακαμπτος (και φυσικά αναφερόμαστε σε όλο το σύστημα της ανάρτησης) θα είναι πολύ καλύτερος από μια πολλαπλών στην οποία δεν έχουν πέσει λεφτά. |