PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ένδειξη βλάβης αναμμένη....

Sidobre - Δευ 10 Ιούν 2002, 10:35:39
Θέμα δημοσίευσης: Ένδειξη βλάβης αναμμένη....
Σάββατο βράδυ και ενώ είχα το αυτοκίνητο στο Γκαράζ (είμουν στην δουλειά) το παίρνω και φεύγω. Σε μερικά μέτρα ανάβει η ένδειξη βλάβης του κινητήρα!

Ωωωχ, σκέφτομαι. Το πείρε ο τύπος από το γκαράζ και του άλλαξε τα φώτα! Θα τον Γ@@@....

Ομως όπως θα έκανε ένας πολιτισμένος άνθρωπος κατευθύνομαι σπίτι να δω πρώτα τι γίνεται. Σημειωτέων κανένα πρόβλημα από την λειτουργία του κινητήρα. Κανένα σύμπτωμα.

Βγάζω τον πόλο της μπαταρίας μπας και είναι ένδειξη μούφα. Τίποτα.
Κοιτάω συνδέσεις...Τίποτα.

Ωωωωχ ξανασκέφτομαι...πάει ο καταλύτης (ή κανένας αισθητήρας λάμδα).

Τέλος πάντων το αφήνω, κάνω και ένα ταξιδάκι αναψυχής (και μπάνιου) την Κυριακή (αφού βεβαιώθηκα ότι όλα δουλεύουν ΟΚ), έκανα και ένα καθιερωμένο σκίσημο (ναι με ένδειξη αναμένη) και σήμερα το πρωί πάω στο συνεργείο να βρούμε γιατί υπάρχει η έδειξη (ααχ τα σκεφτόμουνα τα ευρώπουλα για νέο καταλύτη).

Να σημειώσω ότι η ένδειξη αυτή ανάβει όταν υπάρχει δυσλειτουργία στο σύστημα τροφοδοσίας ή αντιρύπανσης.

Βάζουμε λοιπόν το διαγνωστικό και παθαίνω πλάκα....

3 δυσλειτουργίες:

1. Ελλειψη γείωσης συστήματος ψύξης
2. Πρόβλημα ψύξης λόγω υψηλών στροφών κινητήρα (παλιορουφιάνε...)
3. (και το κυριότερο) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Λοιπόν, για το σύστημα ψήξης για όλα έφταιγε ο θερμοστάτης ο οποίος είχε ψιλοχαλάσει και δούλευε αντί για τους 90 στους 105 βαθμούς.

Για την πεταλούδα ακόμα δεν ξέρουμε διότι το έκανε μια φορά και σε περίπτωση που το ξανακάνει θα την αλλάξουμε. Πάντως το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά χωρίς σκορτσαρίσματα παρά μόνο υπάρχει αυτή η υστέρηση στην αμμεσότητα του γκαζιού.

Και κάτι άλλο.

1ον: Ο Εγκέφαλός μου είναι BOSCH και όχι sagem. Yπάρχουν παρτίδες και με τα δύο. Η δικιά μου παρτίδα (από τις πρώτες) φορούσαν Bosch.

2oν: Με το διαγνωστικό (και μετά από αλλεπάλληλες ερωτήσεις) γίνεται και επαναπρογραμματισμός ακόμα και ρυθμίσεις αρκεί να υπάρχει κατάλληλο software. Ρώτησα αν υπάρχει κανένα update και ήταν λίγο... αρνητικοί.

Πάντως ενδέχεται να μην χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου αλλά ένα καλό επαναπρογραμματισμό από την ίδια την αντιπροσωπεία. Ο εγκέφαλος, μου φάνηκε πολύ "ανοιχτός". (υπήρχαν ειδικοί παράμετροι που μπορούσες να επέμβεις!)

3ον: Μετά από το σημερινό, αποφάσισα να μην προσωρήσω σε κανιβαλλισμό του αυτοκινήτου, δηλαδή να μήν κάνω την φοβερή βελτίωση γιατί άρχισα να το ψιλοφοβάμαι. Δεν θέλω να το πάρω και αγγαλιά. Ούτε είμαι πλέον πιτσιρικάς για να του βγάλω τα μάτια. Θα αρκεστώ σε μία εξάτμηση, μία καλή ανάρτηση και λίγο καλύτερους δίσκους και αυτά όταν τείνουν να χαλάσουν.
chatasos - Δευ 10 Ιούν 2002, 14:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιο είναι το συνεργείο δεν μας είπες....

Εμένα πάντως μου είχε ανάψει το λαμπάκι όταν μετά από γερό ταρακούνημα
στην εθνική (με 120!!!) μπλόκαρε η τροφοδοσία της βενζίνης.
Τότε βέβαια δεν ήξερα πως το ξεμπλοκάρουν, και αναγκάστηκα να
μείνω χωρίς αμάξι για 2 μέρες!!!
Sidobre - Δευ 10 Ιούν 2002, 14:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
Στον Μοίρη και επειδή τους γνωρίζω είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικοί
Vini - Δευ 10 Ιούν 2002, 17:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
ρε τι μάθαμε σήμερα! Τελικά ο SIDOBRE είναι πηγή γνώσεων και εμπειριών...

Ουτε SAGEM...oύτε βελτίωση....φαντάσου....

Πάντως συμφωνώ ότι με τα νέα εγκαφαλικά ΔΕΝ είναι και να πειράζεις και πολύ το αυτοκίνητο....

ΕΡΩΤΗΣΗ! Τελικά δεν μας είπες πως τα έπαθες όλα αυτα..?.?...Τι σου έιπαν?? Το σίγουρο είναι ότι δεν γίνονται από μόνα τους...εκτός αν είναι νέα problems του 206... Evil Evil Evil
Sidobre - Δευ 10 Ιούν 2002, 17:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω ιδέα! Και δεν νομίζω ότι έκανε κάτι ο γκαραζιέρης. Επίσης αποκλείσαμε το ενδεχόμενο να έκανε ζημιά η σκούπα.

Αυτό που μένει είναι 2 ενδεχόμενα

1. Η πεταλούδα (το μοτεράκι της) είναι προβληματική άρα θα αντικατασαθεί
2. Ηταν προβληματάκι της στιγμής (απλή δυσλειτουργία) και δεν πρόκειται να ξαναπαρουσιαστεί.

Πάντως θα έχω παραπάνω πληροφορίες αύριο και βέβαια θα πιέσω να μου αντικατασταθεί!

Αυτά παθαίνει κανείς όταν βιάζεται να παραγγείλει ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει όλες τις παιδικές ασθένειες!
Vini - Δευ 10 Ιούν 2002, 18:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Αυτά παθαίνει κανείς όταν βιάζεται να παραγγείλει ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει όλες τις παιδικές ασθένειες!


Mην το λες αυτό γιατί δεν ξέρουμε αν στα καινούρια έχουν λυθεί αυτά τα συμπτώματα....Εγώ χλωμό το κόβω....

Και όπως λενε και πολλοί ΖΟΥΡΑΡΗΔΕΣ:
ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ !!! 8O 8O

Περιμένουμε ενημέρωση και τα τελικά συμπεράσματα.... Smile Smile
Sidobre - Τρι 11 Ιούν 2002, 11:27:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα σήμερα ξανά στο συνεργείο....
Παιδιά έχω πολλά να γράψω (καλά και κακά)

Θα βρω λίγο χρόνο κάποια στιγμή και θα σας πώ!
Sidobre - Τρι 11 Ιούν 2002, 12:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ’ αρχήν μερικές φορές νιώθω τυχερός που γνωρίζω παιδιά όπως αυτό που γνώρισα σήμερα!

Αν διαβάσεις κάποια στιγμή αυτό το μήνυμα (γιατί είπες ότι μπορεί να δείς το site μας), σου οφείλω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ και για τις τεχνικές συμβουλές σου και για την βοήθεια που μου έδωσες.

Πραγματικά αισθάνομαι ωραία όταν γνωρίζω παιδιά και με γνώσεις αλλά το κυριότερο να αγαπάνε την δουλειά τους!

Μιλάω για το παιδί στο συνεργείο που πήγα και πραγματικά δεν έχω γνωρίσει τόσο εξυπηρετικό άνθρωπο σε άλλο συνεργείο!

Μετά τα ευχαριστώ, τα αποτελέσματα:

- Η πεταλούδα είναι εντάξει, μάλλον «πρόβλημα της στιγμής» το οποίο δεν νομίζω να ξαναπαρουσιαστεί.

- Ο Θερμοστάτης φτιάχτηκε και είναι ΟΚ.

- Κάναμε Update το πρόγραμμα του εγκεφάλου!


Όπως είπα και εχθές ο εγκέφαλος στην ουσία είναι ανοιχτός. Χρειάζεται όμως ειδική πρόσβαση από μηχανήματα της Peugeot.
Yπάρχουν παράμετροι ρυθμίσεων που μόνο οι τεχνικοί τους γνωρίζουν.
Για παράδειγμα, κάποιος πάει και βάζει aftermarket ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, ενώ ο υπάρχων ρυθμιστής μπορεί και αλλάζει με ρύθμιση την πίεσή του!
Πάντως στο ίδιο παράδειγμα μπορεί να αναγνωρίσει ο εγκέφαλος ότι πάει περισσότερο μείγμα και να μειώσει τον χρόνο ψεκασμού των μπεκ. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν βάζουν χέρι στους εγκεφάλους, δηλαδή υπάρχουν πολλοί παράμετροι που ο ένας επηρεάζει τον άλλο. Γι’αυτό και χρειάζεται από την αρχή ολοκληρωμένο πρόγραμμα.

Για τον Peugeot Sport Εγκέφαλο του Rallye (ακούς Pugsang?) όντως δεν έχει παράμετρους κλιματισμού αλλά μπορούν μετέπειτα να προστεθούν!

Τέλος πάντων, επειδή έκανε λοιπόν κάποια κουφά το πρόγραμμα που φορούσε το 206 μου, μπήκε στην PSA στην Γαλλία μέσω modem και έκανε online update το πρόγραμμα!

Ακόμα βέβαια δεν έχω δοκιμάσει αν έχει διαφορά από το προηγούμενο όσο αφορά τις επιδόσεις αλλά ανακάλυψα ότι έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο αυτή η παλιο-υστέρηση που είχε το γκάζι. Από χαμηλά φαίνεται ότι δουλεύει πιο καλά.

- Το κυριότερο!!!!! Το καπάκι της μηχανής έχει και σε μένα διαρροή!

Το είχα υποψιαστεί πολύ πριν αναφερθεί και εδώ, αφού είχα δει ίχνη υγρασίας στο το καπάκι αλλά στους περιοδικούς ελέγχους παρ’ότι το είχα αναφέρει όλοι κάνανε την πάπια. Όμως αυτό στην αρχή. Τώρα έχω καιρό να δω υγρασία και δεν νομίζω ότι χάνει.
Πάντως υπάρχουν ακόμα ίχνη παλαιότερης υγρασίας παρ’ότι πρόσφατα (και τακτά) έχει γίνει πλύσιμο της μηχανής. Αρα αραιά και πού πρέπει να χάνει ελάχιστα (σταγόνα). Ποτέ όμως έως τώρα δεν έχει πέσει η στάθμη του παραφλού.

Αποφάσισα στο συγκεκριμένο (μια που ήρθαν έτσι τα πράγματα) να μην το φτιάξω στην αντιπροσωπεία, για τον λόγο ότι δεν εμπιστεύομαι την δουλειά που μπορεί να κάνουν.

Ψάχνω λοιπόν να βρω ένα καλό «μάστορα» (αν έχετε κάποιον να μου προτείνετε, αλλά ΚΑΛΟ πραγματικά, που να τον εμπιστεύεστε με κλειστά τα μάτια!) να αφαιρέσουμε το καπάκι, να το πλανίσουμε και να βάλουμε μεταλλική φλάντζα (για αντοχή σε μεγαλύτερη πίεση).

- Τεχνικές πληροφορίες


Να σας μεταφέρω και κάτι που (και από εμένα λόγω παραπληροφόρησης) έως τώρα έχει διατυπωθεί λάθος.

Το 206 στην πολλαπλή του ΔΕΝ έχει το καλοριφέρ. Ο λόγος που έως τώρα δεν έχει βγει after market πολλαπλή εξαγωγής είναι ότι έχει πάνω της τον ΚΑΤΑΛΥΤΗ. Αυτό έχει γίνει για τι άλλο; ... για λόγους αντιρύπανσης. Είναι ένας λόγος που κόβει μερικά αλογάκια από το αυτοκίνητό μας. Η Peugeot υποχρεώθηκε να το βάλει εκεί διότι πλέον από την EΕ υπάρχει κανόνας ακόμα και σε -20 βαθμούς Κελσίου ο καταλύτης να δουλεύει σωστά και ως γνωστό για να δουλέψει καλά ο καταλύτης πρέπει να ζεσταθεί. Γι’αυτό λοιπόν τον βάλανε κοντά στην πολλαπλή για να ζεσταίνεται γρήγορα.

Πάντως ας είναι καλά το παιδί, σήμερα μου εξήγησε (τεκμηριωμένα) πολλά πραγματάκια που έως τώρα όλοι (μα όλοι) λέγανε ότι θέλουν για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα!
pugsang - Τρι 11 Ιούν 2002, 13:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αφοι Μοιρη είπες???

Και οτι εψαχνα που να παω για service!!
Εξαιρετικά ενδιαφέρον Τάσο το κολπο με τον εγκέφαλο της PTS.Μου αρεσε παρα πολύ.Πόσα θέλει ο δικος σου να μας πουλήσει το software της Peugeot να συνδέσουμε ενα laptop με το αυτοκίνητο και να παίξουμε λίγο?Παντως αυτο για την πολλαπλη και τον καταλύτη ισύει & για τα καινούργια saxo/106(δεν ξερω για τα Rallye/gti παντως το saxo 1.1 της αδερφής μου ετσι ακριβώς είναι.)Ισως (δεν ξερω αν γίνεται) άλλαζες την πολλαπλή με αυτή του προηγούμενου μοντέλου???
Sidobre - Τρι 11 Ιούν 2002, 13:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Υπόψην ότι στον Μοίρη, δεν έχω τεστάρει πρόσφατα τα παιδιά στο Service (εκτός από το παιδί αυτό, που όμως είναι ηλεκτρολόγος!)

Είχα παλαιότερα κάποιον κολλητό που όμως παντρεύτηκε και έφυγε από εκεί...

Και εγώ ψάχνομαι για κάποιο εξουσιοδοτημένο που να τους εμπιστεύομαι!

Για το software το έχω σκεφτεί και εγώ...... Δεν ξέρω αν γίνεται και θέλω να το μάθω. Μοιάζει η συσκευή με laptop αλλά δεν ξέρω κάτω από τι σύστημα τρέχει (αν παίζει δηλαδή σε PC)

Ομως μου κέντρισε το ενδιαφέρον και μάλλον κάποια στιγμή θα την ψάξω την δουλειά
Vini - Τρι 11 Ιούν 2002, 17:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι ακόμη που αγαπούν την δουλειά τους και σέβονται τους πελάτες.... και μαθαίνουμε και εμείς και κάποια πράγματα παραπάνω...


Μακάρι το παληκάρι να μας επισκεφτεί και να τον γνωρίσουμε και από κοντά.... Smile Smile Smile
Αλεξ@νδρος - Τρι 11 Ιούν 2002, 17:27:56
Θέμα δημοσίευσης: Πολλαπλη εξαγωγης
Εγω οταν ειχα ρωτησει τι ειναι αυτο το μαρκουτσι 8) που συνδεεται στο χταποδι μου ειχαν πει οτι ειναι ο αισθητηρας λ.Το προβλημα με την διαρροη ισχυει μονο για τα 1600?Οταν λετε οτι χανει απο το καπακι της μηχανης απο που ακριβως ενοειται?Μηπως το καπακι του δοχειου του paraflu?Αληθεια δεν εχεις προσθεσει ποτε paraflu?Εγω στα 2 χρονια εχω προσθεσει 3-4 φορες( 400ml συνολο περιπου)
Sidobre - Τρι 11 Ιούν 2002, 17:49:27
Θέμα δημοσίευσης:
To πρόβλημα με το καπάκι μέχρι στιγμής έχει εμφανιστεί στα πρώτα 1.600 16v που είρθαν στην Ελλάδα.

Είμαστε 3 και οι 3 με το ίδιο πρόβλημα.

Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν άλλοι. Για να γίνει πάντως ανάκληση θα πρέπει να εμφανιστούν αρκετοί με το ίδιο πρόβλημα (λέτε να είμαστε οι μόνοι γκαντέμηδες, ή οι μόνοι που ψάχνονται;)

Το καπάκι της μηχανής είναι αυτό το πράμα (σκέπασμα) από πάνω από την μηχανή (συνήθως έχει και ένα σηματάκι της Peugeot πάνω). Γύρω - γύρω αν θα προσέξεις έχει ένα λάστιχο που λέγεται φλάτζα. Αν έχει διαρροή, θα φαίνεται κάποιο σημάδι υγρασίας ή άλατων.

Δεν έχει καμμία σχέση με το δοχείο νερού (παραφλού).

Ο καταλύτης είναι σχετικά μεγάλος για να τον διακρίνεις. Ο αισθητήρας λαμδα είναι ένα βυσματάκι κάθετα στον σωλήνα της εξάτμησης και πλέον είναι 2. Ενας στην πολλαπλή και ένας μετά τον καταλύτη.

Παραφλού πολύ πιθανό να έχουν συμπληρώσει στους περιοδικούς ελέγχους, αλλά επειδή έως τώρα (22.000 χλμ) έχουν γίνει 4 service(!) άρα 1 κάθε 3 περίπου μήνες δεν έχω δει ποτέ αισθητή διαφορά στο δοχείο.
pezomania - Τετ 12 Ιούν 2002, 07:56:15
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΡΟΗΣ!
ΤΑΣΟ ΠΡΟΣΟΧΗ!

ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΦΛΟΥ! ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ! ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ:

1. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT!
2. ΔΕΝ ΠΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΠΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ!
Sidobre - Τετ 12 Ιούν 2002, 13:52:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΡΟΗΣ!
pezomania έγραψε:
ΤΑΣΟ ΠΡΟΣΟΧΗ!

ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΦΛΟΥ! ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ! ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ:

1. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT!
2. ΔΕΝ ΠΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΠΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ!


Θέλω λεπτομέρειες, που μπορώ να τις βρώ;
pezomania - Παρ 14 Ιούν 2002, 08:01:31
Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΠΑΚΙ!
ΤΑΣΟ,

ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT! ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΝ 20.000 ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ!

ΑΠ' ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΦΛΑΤΣΑ. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ! ΑΥΤΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ (ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ).
Sidobre - Παρ 14 Ιούν 2002, 10:38:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pezomania: Αν δείς στο "καπάκι κεφαλής" έχω κλείσει ραντεβού στην Lion Hellas σε 2 εβδομάδες. Πάντως στείλε μου με PostMessage το κινητό σου αν θές να σε πάρω να σε ρωτήσω κανα δυό πραγματάκια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr