ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Danielo.....υπαρχει λυση και για τα ψηλα.
Τετραπεταλουη εισαγωγη και αλλοι εκεντροφοροι με ποιο αγριο δουλεμα,και προγραμμα. ![]() Μετα θα βλεπεις 9400 κοφτη. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εμ αφου θελει γκαζια τι να του πω ![]() |
Nikel έγραψε: |
Η πηπως ενα light turbo ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
nikel ψηνομουνα για turbo αλλα τωρα το θεμα εχει παρει αλλη τροπη.δεν μπορω με τοση υψηλη συμπιεση στον κινητηρα να τοποθετησω turbo.θα σκασω σαν βαρελοτο.νιτρο δεν το πλησιαζω με τιποτα γιατι δεν ειμαι διατεθειμενος να γινει πυγολαμπιδα,ασχετα που λενε οτι υπαρχουν μηχανικοι που γνωριζουν αριστα την εγκατασταση του(πολυ fast and the furious βλεπουμε).αρα καταλαβες γιατι ψαχνομαι σε περιφερειακες ψιλολογικες βελτιωσεις.ουτε τετραπεταλουδο παιζει διοτι θελει σφυρηλατα πιστονια και πολυ πραγμα ακομα.στο ασχετο σκεφτομαι και το μπλοκε διοτι δεν μπορω να ξεκινησω απο το σπινιαρισμα(κριμα ειναι ντε!!!).παιζουν δυο λυσεις και σε ποιοτητα αλλα και σε τιμη!η μια ειναι boubis και φτηνα σχετικα και η αλλη ειναι quaife και πανααααακριβη!!τι να κανω? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ρε NIKEL τι TURBO και NITRO του λες του παιδιου.Τα RALLYE δεν ειναι για τετοια φτιαξηματα γιατι αλλαζει η φιλοσοφια του στριβει. ![]() |
DimiP έγραψε: |
αυτος που δεν ευχαριστιεται με τα λιγα δεν ευχαριστιεται και με τα πολλα!
ετσι λεει μια σοφη παροιμια. ρε συ daniello αχορταγος μου ακουγεσαι.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Από κει και πέρα, το μπλοκέ που ανέφερες θα σου επιφέρει δύο αλλαγές. Από ότι βλέπω την μία την αποζητάς εναγωνίως: Αυξημένη Ελκτική Πρόσφυση. Η δεύτερη όμως έχει να κάνει με το γεγονός ότι η οδική συμπεριφορά στο Λιοντάρι σου, θα τροποποιηθεί με δεδομένο πλέον την αισθητά αυξημένη δυνατότητά του να βρίσκει πρόσφυση. Το αν αυτό είναι πρόβλημα ή όχι εξαρτάται από το εάν εσύ θα μπορέσεις να προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Danielo το μπλοκε του μπουμπη ομως θα αντεξει την δυναμη του αυτοκινητου σου ![]() ![]() ![]() Κανεις δεν ειπε οτι πρεπει να βαλεις παραπανω απο 25%.Και τα περισοτερα MINI GROUP A τοσο περιπου εχουν. Αγορι μου ![]() ![]() ![]() Πουλα το και παρε το 106 MAXI ![]() ![]() ![]() ![]() Βρε κοιτα εκει να το μαθεις να το πας και να αρχιζεις να εξαντλεις τα ορια σου πανω στο αμαξι...(του αυτοκινητου ειναι πολλη παραπανω απο τον καθε οδηγο) και ασε τα παραπωνα για την δυναμη. Μαγκια δεν ειναι οτι σε περναει το S2000.Σιγα τα αυγα.Το θεμα ειναι να τον ξεφτιλισεις στης στροφες ![]() Μιλτο καλα τα λεω ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μαγκια δεν ειναι οτι σε περναει το S2000.Σιγα τα αυγα.Το θεμα ειναι να τον ξεφτιλισεις στης στροφες ![]() Μιλτο καλα τα λεω ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Φιλε danielo πραγματικα,αδυνατω να σε καταλαβω!
Για μπλοκε μπουμπη εχω καποιες επιφυλαξεις. Ενας γνωστος μου το φοραγε σε 106 158 ps και μετα απο ενα χρονο παρεδωσε το πνευμα. Και εγω προτεινω P.S. |
danielos έγραψε: | ||
σωστη και δικαια η παροιμια dimip.ακουγομαι αχορταγος γιατι δυστυχως ειμαι...!το θεμα ταχυτητα -αδρεναλινη ειναι ενα πολυπλοκο ζητημα.εχω 160 αλογα και ανοιγω με ενα s2000(240ps)ή ενα impreza wrx(218ps) ή ενα TTcoupe (225ps) και μενω δυο καροτσες π.χ πισω και με πιανουν τα διαολια μου λες και αυτα ειναι αυτοκινητα που δεν πανε μια!!!!πηγαινω με civic type-r μαζι!!! και το θεωρω νορμαλ.αν μου τα ελεγες αυτα πριν κανα τριμηνο που ημουν 'μαμα ' θα γελαγα.αλλα τωρα δεν μου φτανουν.και δεν το λεω μονο απο την πλευρα της κοντρας.αλλα και εγω ο ιδιος θα ηθελα για παρτι μου περισσοτερη ταχυτητα.εκει που νομιζα οτι η τριτη σκοτωνει στους κοφτες τωρα την εχω συνηθισει.μην μου συστησετε κανενα γιατρο γιατι το ξερω οτι μπορει να φαινονται περιεργα αυτα σε πολλους αλλα ειναι η αληθεια και δεν ειμαι μονο εγω ετσι!!!!!πιστεψε με!!! |
sps έγραψε: |
Danielo,οταν ειπα αδυνατω να σε καταλαβω,εννοω,πως εχεις μια αμαξαρα 160 αλογων και δεν σου ειναι αρκετο!
Και οτι θες να περνας τα s2000. Αυτα μου εκαναν εντυπωση. Εχεις σκεφτει μηπως δεν ειναι καλαο το προγραμμα σου? Δυναμομετρηση εχεις κανει,να δεις την καμπυλη ροπης? Αν οντως υστερει,μπορει με καλυτερο προγραμμα να αποκτησεις τη ροπη που λες πως δεν εχεις. Οι εκκεντροφοροι ειναι σωστα χρονισμενοι? 106 με σκουπα και εξατμιση μονο,τα περνας ευκολα ή δυσκολευεσαι? Αν ναι τοτε εχεις οντως κακη ρυθμιση. Ρ.S.=peugeot sport ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Χάθηκα λίγες μέρες (έτρεχα και για το Club) αλλά επανήλθα... Δύσκολοι καιροί!
Ντανιέλο, άκου το Νικο. Είναι ολοφάνερο ότι κατέχει πλήρως το άθλημα... Πρόσεξε το σημείο που λέει, να μάθεις το αμάξι σου! 160 ίπποι σε ένα αυτοκίνητο που δεν έμαθες να το στρίβεις είναι πάρα πολλοί. Με λιγότερους ίππους άλλοι τρέχουν σε αγώνες!! Οι μεγάλοι οδηγοί συνηθίζουν μεν τις υψηλές ταχύτητες αλλά ξέρουν και να στρίβουν. Και θυμίσου τις εντυπώσεις κάποιων οδηγών F1 που ανέβηκαν σε WRC. Χαμηλότερες οι ταχύτητες μεν, ασύληπτοι οι ρυθμοί δε. Και μετράει ο ρυθμός ΟΧΙ η ταχύτητα! Έχεις κάνει καρτ; Τα αγωνιστικά χτυπάνε στις ευθειούλες βία 140χαω και σε μερικές πίστες μετά βίας προλαβαίνουν να πιάσουν τα 100χαω. Κι όμως θα ορκιζόσουν ότι πας με 300χαω!!! Ο ρυθμός εναλλαγής των g δίνει την αίσθηση και όχι η ταχύτητα. Για να κυνηγάς τόσο πολύ τα άλογα θα έλεγε κανείς πως ΔΕΝ σε ενδιαφέρει και τόσο πολύ το να ΣΤΡΙΒΕΙΣ, και αν τελικά αληθεύει αυτό, μπορεί να αποβεί εξαιρετικά επικίνδυνο όταν θα χρειαστεί να στρίψεις μετά από κάποια κακή εκτίμηση. Ζήτησες μπλοκέ για καλές εκκινήσεις. Και όταν έρθει η στροφή τί θα κάνεις; Το σταυρό σου; Το μπλοκέ δεν είναι πανάκεια, κι ούτε έχει μόνο πλεονεκτήματα. Σε τελική ανάλυση όταν στρίβεις μετράς σαν οδηγός, ενώ στην ευθεία μετράει η τσέπη σου. Και υπάρχουν πάρα πολλές βαθύτερες τσέπες από την δική σου... Και θυμίσου: Το αυτοκίνητό σου ΣΤΡΙΒΕΙ όπως κανένα άλλο... Και μπορεί να στηθεί ανάλογα με τα γούστα σου. Εκμεταλλεύσου τα υπέρ για να μπορείς να είσαι με τους πρώτους! Αλλιώς τζάμπα πάει το Rallye! Γιατί από γκάζι το Rallye τελειώνει πολύ νωρίτερα από ότι άλλα αυτοκίνητα, και μαζί και ο εγωισμός σου... ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Danielo αναλυσε μας λιγο , τι αναρτηση φορας ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Στην θεση τους θα εβαζα Apex το στενο με 60 μμ εσωτερικη διαμετρο με 300 lbs και με ρυθμιζομενα πιατελα τα οποια αν παρεις στην Apex στον κυριο Πρωτοπαπα εχει να σου στειλει πιστευω.Αυτα με το μπροστινο μερος. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Aυτα Πετρο αντικαταστουν τα ιδει υπαρχων.Αυτα που φοραει απο την μαμα του αν τα χτυπησεις απο κατω βγαινουν και στην θεση τους βαζεις τα αλλα τα οποια καθοντε επανω στο καλαμι σε 3 εσοχες.(αν βγαλεις τα αλλα θα καταλαβεις).Εκει λοιπον καθετε το σπειρωμα απο τα καινουργια με τα δαχτυλιδια για να ρυθμιζεις το ελατηριο ως προς το υψος.Μαζι με αυτα σου στελνει και το καπελο.Δηλαδη το πιατο που μπαινει πανω απο το ελατηριο και ακουμπαει στο τοπ μουντ,στο κατω μερος του θολου.Βεβαια μπορεις αν εχεις δειγμα να τα κανεις στον τορνο αλλα εγω για να γλειτωσω την διαδικασια τα πηρα ετοιμα και τα πληρωσα λιγο ακριβα.89000 δρχ τα ειχα παρει αλλα χαλαλι.Ετσι με αυτον τον τροπο αλλαζεις τις λιμπρες των ελλατηριων.(μονο στα στενα παιζουν με λιμπρες.Τα αλλα ειναι μονο για χαμηλωμα με στανταρ λιμπρες γυρω στις 150 με 170 οχι παραπανω). |
BTS έγραψε: |
Στείλτε ΡΜ για να μην εκτροχιάσουμε το παρόν θρεντ. |
Miltellas έγραψε: |
Χάθηκα λίγες μέρες (έτρεχα και για το Club) αλλά επανήλθα... Δύσκολοι καιροί!
Ντανιέλο, άκου το Νικο. Είναι ολοφάνερο ότι κατέχει πλήρως το άθλημα... Πρόσεξε το σημείο που λέει, να μάθεις το αμάξι σου! 160 ίπποι σε ένα αυτοκίνητο που δεν έμαθες να το στρίβεις είναι πάρα πολλοί. Με λιγότερους ίππους άλλοι τρέχουν σε αγώνες!! Οι μεγάλοι οδηγοί συνηθίζουν μεν τις υψηλές ταχύτητες αλλά ξέρουν και να στρίβουν. Και θυμίσου τις εντυπώσεις κάποιων οδηγών F1 που ανέβηκαν σε WRC. Χαμηλότερες οι ταχύτητες μεν, ασύληπτοι οι ρυθμοί δε. Και μετράει ο ρυθμός ΟΧΙ η ταχύτητα! Έχεις κάνει καρτ; Τα αγωνιστικά χτυπάνε στις ευθειούλες βία 140χαω και σε μερικές πίστες μετά βίας προλαβαίνουν να πιάσουν τα 100χαω. Κι όμως θα ορκιζόσουν ότι πας με 300χαω!!! Ο ρυθμός εναλλαγής των g δίνει την αίσθηση και όχι η ταχύτητα. Για να κυνηγάς τόσο πολύ τα άλογα θα έλεγε κανείς πως ΔΕΝ σε ενδιαφέρει και τόσο πολύ το να ΣΤΡΙΒΕΙΣ, και αν τελικά αληθεύει αυτό, μπορεί να αποβεί εξαιρετικά επικίνδυνο όταν θα χρειαστεί να στρίψεις μετά από κάποια κακή εκτίμηση. Ζήτησες μπλοκέ για καλές εκκινήσεις. Και όταν έρθει η στροφή τί θα κάνεις; Το σταυρό σου; Το μπλοκέ δεν είναι πανάκεια, κι ούτε έχει μόνο πλεονεκτήματα. Σε τελική ανάλυση όταν στρίβεις μετράς σαν οδηγός, ενώ στην ευθεία μετράει η τσέπη σου. Και υπάρχουν πάρα πολλές βαθύτερες τσέπες από την δική σου... Και θυμίσου: Το αυτοκίνητό σου ΣΤΡΙΒΕΙ όπως κανένα άλλο... Και μπορεί να στηθεί ανάλογα με τα γούστα σου. Εκμεταλλεύσου τα υπέρ για να μπορείς να είσαι με τους πρώτους! Αλλιώς τζάμπα πάει το Rallye! Γιατί από γκάζι το Rallye τελειώνει πολύ νωρίτερα από ότι άλλα αυτοκίνητα, και μαζί και ο εγωισμός σου... ![]() |
Rally έγραψε: |
αμα τωρα θες το κατι παραπανω και οικονομικα για κοντρες στις ευθειες η μονη λυση που δεν θα προτεινα βεβαια ειναι μια νιτρομπουκαλα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καλα τα λες Μιλτο αλλα απο στροφες τι γινετε ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ο τίτλος του τόπικ ορίστηκε από τον Ντανιέλο "Κανένα αλογάκι ακόμη...". Ό,τι ήταν να πω για στροφές το είπα. Και σε άλλα τόπικ λέμε περισσότερα και εκτενέστερα και θα τα ξαναλέμε. Δεν ξεφεύγω άλλο από το παρόν θέμα που ήταν και επιθυμία του ιδρυτή του, και γι αυτό μιλώ πλέον για τουρμπο-νιτροάλογα και για ευθείες. Αυτά πάνε πακέτο. Οι στροφές είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο". ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ε μην μου πεις βρε Danielo οτι σκεφτεσε εστω και λιγο να βαλεις νιτρο και αλλες τετοιες αιδιες ![]() |
DimiP έγραψε: |
ΤΟ καλυτερο εγινε εκει που ξαφνικα ο dan εγραφε 8ρια στη μια λωριδα και ο tomcat εξαφανιστηκε σε μια δεξια στροφη ετσι ξαφνικα...πολυ γελιο...και εμεινα να ψαχνομαι... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αρα συμφωνουμε ολοι οτι η ατμοσφαιρα απλα Δ.Ε.Ν Π.Α.Ι.Ζ.Ε.Τ.Ε ![]() ![]() ![]() Ντανι σου ευχωμαι ολοψυχα και με ενα μοτερ απο..........Μ.Α.Χ.ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ |
Tomcat έγραψε: |
Αυτό το οποίο θα πώ είναι ότι τα 350+ κιλά είναι ικανά να κάνουν την διαφορά στα δύο αμάξια. Αν το cc είχε τα ίδια κιλά με τον ράλο τότε ακόμα θα ψαχνόντουσαν , στην ευθεία τουλάχιστον.
Εμένα πάντως μου άρεσαν και οι δύο βελτιώσεις αν και αντιπροσώπευαν διαφορετική φιλοσοφία και αυτό διότι είναι μελετημένες και χωρίς υπερβολικό ρίσκο. |
DimiP έγραψε: | ||
και παλι σχετικο ειναι αυτο! μαλλον απο την πολη ευγενεια , δεν σας ειπα τι προτιμω. οσα ειπα ισχυουν αλλα δεν διευκρινησα τι θα διαλεγα απο τα 2 αν ειχα τετοια επιλογη , το rallye ατμοσφαιρα η το turbo cc. λοιπον θα διαλεγα το turbo cc. ΔΕν θελω να στενωχωρησω τον dany και ξερω οτι δεν θα το κανω αλλα μου ταιριαζει περισσοτερο η ροπατη φιλοσοφια του turbo. Δεν νομιζω (τωρα -δεν ξερω μετα 5-10 χρονια) οτι θα μπορουσα να ζω και να οδηγω τοσο ακραια οσο χρειαζεται το rallye για να καταλαβεις τη δυναμη του. Θα προτιμουσα την πιο "δαμασμενη" δυναμη απο χαμηλα εστω κιαν τελειωνει μετα απο λιγο... Στο κατω κατω δεν θεωρω τον εαυτο μου οδηγο τετοιων αξιωσεων ωστε να μπορω να τελικιαζω στις στροφες οπως ο dan. Νομιζω πως το turbocc θα μου πηγαινε περισσοτερο. αυτα. ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
nik ελπιζω να ξεπερασεις τα ψιλοπροβληματακια που ειχες!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αρα συμφωνουμε ολοι οτι η ατμοσφαιρα απλα Δ.Ε.Ν Π.Α.Ι.Ζ.Ε.Τ.Ε ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
αν ειχα τα ιδια κιλα με τον nikel τοτε ημουν ξεγραμμενος απο χερι tomcat ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Θα σου πω εγω στο επομενο test drive ρε απατεωνα...που θα ξηλωσω καθισματα, woofer, ηχεια, ζαντες (θα βαλω τις μεταλλικες ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||||
μην με ζοριζεις!!αντε για να μην το κανω cup και σε σκισω!!! εχουμε και λεμε : ξηλωμα ολο το σαλονι και το καθισμα του οδηγου και λογω ελλειψης μπακετ θα καθομαι πατωμα(δεν θα εχω προβλημα ψηλο παιδι ειμαι). εξω αιρ κοντισιον , ρεζερβα κασσετοφωνα ,ηχεια ,κονσολα!!! ρε θεογυμνο θα ειναι 800 κιλα θα φτασει! θα χασω και καμια 50 αρια κιλα και αντε μετα να με πιασεις!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||||
μην με ζοριζεις!!αντε για να μην το κανω cup και σε σκισω!!! εχουμε και λεμε : ξηλωμα ολο το σαλονι και το καθισμα του οδηγου και λογω ελλειψης μπακετ θα καθομαι πατωμα(δεν θα εχω προβλημα ψηλο παιδι ειμαι). εξω αιρ κοντισιον , ρεζερβα κασσετοφωνα ,ηχεια ,κονσολα!!! ρε θεογυμνο θα ειναι 800 κιλα θα φτασει! θα χασω και καμια 50 αρια κιλα και αντε μετα να με πιασεις!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
ΟΧΙ...συμφωνουμε πως το αυτοκινητο του Danielou [για τα λεφτα που εχει δωσει και την βελτιωση που του εχει κανει (που τυγχανει να ειναι ατμοσφαιρικη)] ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Παιδια με τα rallye,vts,gti εχουμε ξεφυγει στην Ελλαδα μας!
Προχτες στην εκδηλωση των 4τροχων στα Μεγαρα για το gti της χρονιας ακουσα τα απιστευτα....''εγω αν κερδισω το αμαξι θα το πουλησω να παρω ραλλυ γιατι με κανενα αλλο δεν μπορεις να πας ετσι'' Ενταξει ρε παιδια καλο! πολυ γρηγορο!! φτηνο!!! αλλα κατα τα αλλα ενα μικρο αμαξι με αφαλεια πλεον πολυ μετρια(για crash test μιλαω) και για ποιοτητα κυλησης θορυβο και αυτα μην το ψαχνουμε!Εδω μετα το μωρο μου(λεγε με 206) κατι γερμανικα σουπερμινι μου φαινονται μερτσεντε! Εχω μπει σε ραλλακι και μ' αρεσε αλλα....μην συγκρινουμε τωρα typeR,impreza,s2000κτλ αυτα ειναι απο αλλο πλανητη! Ασε που μιλαμε για νορμαλ τετοια και 106 πολυ πειραγμενο! Προβλεψιμο...?Εγω με το μικρο μου δοκιμασα μεταφορα βαρους και τσιμπιμα στα φρενα πριν απο στροφη με καμια 60+(κανονικα με 40 δεν στριβεις)και παραλιγο να χασω το μπουσουλα(1,5 στροφη αναποδο ετσι)!στα 70-80 τι γινετε?μη πω για παραπανω...?Εχω δει γαλλακια να πανε κομματια σε στροφες και απ 'εξω παθαινεις πλακα καλα δεν μιλαω για μεσα! Ο δρομος δεν ειναι πιστα να πας τεζα(και οταν λεω τεζα τεζα οχι σβελτα) γιατι οσοι το κανουν τουμπαρουν καθε μηνα και ουτε dragster,γουσταρω τρελα τις κοντρες αλλα ειναι ματαιο να ειναι αυτοσκοπος αν δεν εχεις την δυνατοτητα να εχεις 2 αυτοκινητα! Η ποιοτητα μερικων αυτοκινητων ξεφευγει πολυ απο την κοντρα στο φαναρι!Και ενταξει τα γαλλακια μας στριβουν αριστα αλλα τα χαρακτηριζει η λεγομενη δυναμικη ασταθεια(στο πατα ασε το γκαζι)και ειναι λιγο αγχωτικα ενω με κατι Λεον και σια στριβεις τερμα κανεις και μια τιμονια πατας και ενα φρενο και αντε να κανεις λιγο αναποδο και μετα αναστροφη να το ξανακανεις ενω εμεις...!και μη πουμε για καμπες και ταξιδι!Ειναι θεμα γουστου τι θελει ο καθενας και για να γραφω εδω ειναι ξεκαθαρο τι προτιμο αλλα ως ενα σημειο! Σε δρομο για να τρεξεις στις στροφες(και δεν μιλαω μονο για αναβαση και φουρκετες) και με 70 αλογα τρεχεις....και σκοτωνεσαι αν θες....τα υπολοιπα... Κατα εμενα το καλυτερο πεζο ειναι το 306 και τα καλυτερα αυτοκινητα απο ολα,τα σωστα πισωκινητα! Ξερω οτι θα μαι φατε για αυτην την απαντηση αλλα....θελω να τα πω! |
DimiP έγραψε: | ||
και παλι σχετικο ειναι αυτο! μαλλον απο την πολη ευγενεια , δεν σας ειπα τι προτιμω. οσα ειπα ισχυουν αλλα δεν διευκρινησα τι θα διαλεγα απο τα 2 αν ειχα τετοια επιλογη , το rallye ατμοσφαιρα η το turbo cc. λοιπον θα διαλεγα το turbo cc. ΔΕν θελω να στενωχωρησω τον dany και ξερω οτι δεν θα το κανω αλλα μου ταιριαζει περισσοτερο η ροπατη φιλοσοφια του turbo. Δεν νομιζω (τωρα -δεν ξερω μετα 5-10 χρονια) οτι θα μπορουσα να ζω και να οδηγω τοσο ακραια οσο χρειαζεται το rallye για να καταλαβεις τη δυναμη του. Θα προτιμουσα την πιο "δαμασμενη" δυναμη απο χαμηλα εστω κιαν τελειωνει μετα απο λιγο... Στο κατω κατω δεν θεωρω τον εαυτο μου οδηγο τετοιων αξιωσεων ωστε να μπορω να τελικιαζω στις στροφες οπως ο dan. Νομιζω πως το turbocc θα μου πηγαινε περισσοτερο. αυτα. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: | ||||
η ατμοσφαιρα πανω κατω τοσο κοστιζει, μην σου πω οτι για ραλλυ ο ντανυ εχει δωσει και πολλαααα λεφτα. τωρα μην μπαινουμε στο τρυπακι να συκρινουμε δυο ανομοιες μετατροπες. το ραλακι με τουρμπο χανει τον χαρακτηρα του,του νικελ με ατμοσφαιρα δεν θα εφτανε εκει που εφτασε, οποτε μπρος γκρεμος και πισω...τα υπολοιπα!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||||
Εγω θα ελεγα οτι σε ατμοσφαιρικη μετατροπη το ποσο ειναι ποιο υψηλο απο την τουρμισια. |
danielos έγραψε: | ||||||||
αν εξαιρεσεις το τετραπεταλουδο που ειναι κυριολεκτικα πανακριβο ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
μην με ζοριζεις!!αντε για να μην το κανω cup και σε σκισω!!!
εχουμε και λεμε : ξηλωμα ολο το σαλονι και το καθισμα του οδηγου και λογω ελλειψης μπακετ θα καθομαι πατωμα(δεν θα εχω προβλημα ψηλο παιδι ειμαι). εξω αιρ κοντισιον , ρεζερβα κασσετοφωνα ,ηχεια ,κονσολα!!! ρε θεογυμνο θα ειναι 800 κιλα θα φτασει! θα χασω και καμια 50 αρια κιλα και αντε μετα να με πιασεις!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Οπως λεει και ενας φιλος μου δημοσιογραφος: Ρε συ ημαρτον ρε....Χου ρε..... ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
Οπως λεει και ενας φιλος μου δημοσιογραφος: Ρε συ ημαρτον ρε....Χου ρε..... ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
δεν εχουμε τι να πουμε νικελιε ε??????!!!!!!!!!!!!!!!!! με το αυτοκολλητο τι θα γινει ??? θα προλαβεις να μου το δωσεις να παω αυτοκολλητατος στο τουρ??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Eεεεεε..........Εγω δεν ηθελα ![]() ![]() ![]() Τελικα αυτα τα αυτοκολητα εχουν γινει αναρπαστα |
Tomcat έγραψε: |
Αυτο-κολλημένος θα πας στο tour μπράβο!!!!
Να δουμε και εμείς αν θα αυτοκολληθούμε ποτέ. ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Φιλε danielo πραγματικα,αδυνατω να σε καταλαβω!
Τελος παντων,το maxi κοστιζει πανω απο 20 εκατομ. Για μπλοκε μπουμπη εχω καποιες επιφυλαξεις. Ενας γνωστος μου το φοραγε σε 106 158 ps και μετα απο ενα χρονο παρεδωσε το πνευμα. Οποτε σκεψου το καλα πριν αγορασεις. Και εγω προτεινω P.S. |
speedy100 έγραψε: | ||
Συγγνώμη αλλά η δική μου εμπειρία μου λέει άλλα. Φίλος με 106 8ν 135 PS έχει βάλλει το μπλοκέ του Boubi εδώ και ένα χρόνο και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ο άνθρωπος το "λειώνει" στην άσφαλτο μόνο και είναι ερωτευμένος με τη διαφορά που έκανε στο στρίψιμο. Ανεξάρτητα από αυτό πάντως τα μπλοκέ δεν είναι κάτι που δεν θέλει συντήρηση. Σε αγωνιστική χρήση θέλουν τουλάχιστον έλεγχο μετά΄από κάθε αγώνα... οπότε και ένα χρόνο χωρίς 'άνοιγμα σε χρήση δρόμου δεν είναι και άσχημα. Εξ΄ άλλου ΄το κόστος επισκευής ενός μπλοκέ από το Boubi είναι πιστεύω αστείο σε σύγκριση με άλλα εισαγόμενα. Και στο κάτω κάτω καλά είναι να προτιμάμε και κανένα Ελληνα όταν κάνει καλή δουλειά. Με τα "δικά" μας χρήματα οι διάφοροι ΜαστροΜίτσοι της Γερμανίας και Αγγλίας έγιναν φίρμες... και έχω πολλές φρικαλέες ιστορίες-εμπειρίες για να υποστηρίξω αυτό που λέω... Φιλικά Speedy100 ![]() |
danielos έγραψε: |
και δευτερη γνωμη μηχανικου που μου ειπε οτι το τετραπεταλουδο δεν ενδεικνυται για καθημερινη χρηση και απο πλευρας κοστολογιου και τοποθετησης αλλα και συντηρησης οσο και απο πλευρας χρηστικοτητας!!!! ειναι αποδοτικη αυξηση της ιπποδυναμης ατμοσφαιρικα αλλα δεν ειναι για την κινηση της Αθηνας και μεγαλα ταξιδια στην επαρχια!!! αρα παλι καλα που δεν επεσα στο λουκι του τετραπεταλουδου!!!! α!!και κατι αλλο!! νομιζω οτι ο κινητηρας εχει παρει και αλλο τα πανω του!!!ισως να αρχιζει να αποδιδει φαινεται η ροικη εξελιξη που υπεστη το καπακι!!!το αυτοκινητο ειναι γεματο απο ροπες παντου!!!!! |
danielos έγραψε: |
ΕΡΩΤΗΣΗ:
θα μπορουσα να αυξησω την ιπποδυναμη του αυτοκινητου μου και να περασω τα 200 αλογα ??τωρα ειμαι περιπου στα 160 ατμοσφαιρικα!! ξερω τρεις λυσεις υπαρχουν !!!! τουρμπο , τετραπεταλουδο και νιτρο! θελω κατι που να μην ξεφυγει πολυ σε κοστος(αγορας αλλα και συντηρησης). βγαζοντας εξω το τετραπεταλουδο για τα αλλα δυο τι λετε??? μειονεκτηματα του τουρμπο και του νιτρο δεδομενης της σχετικα υψηλης συμπιεσης που εχω στον κινητηρα αυτη τη στιγμη???? δεν εχω παρει καποια τελικη αποφαση αλλα περναει που και που απο το μυαλο μου!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Μετά από αυτό που έχεις, είρθε η ώρα να πάρεις την μεγάλη απόφαση και να διαλέξεις κίτρινο.... Αυτό.... ![]() ή αυτό.... ![]() (Συμβουλή: μην το πιέζεις άλλο το ραλλάκι, αν θες παραπάνω πάρε καινούργιο!) Το δεύτερο κίτρινο ΔΑΓΚΩΤΟ!!!! ![]() |
danielos έγραψε: |
ξερω τρεις λυσεις υπαρχουν !!!! τουρμπο , τετραπεταλουδο και νιτρο! |
danielos έγραψε: |
ΤΑΣΟΟΟΟΟ ποσο ειπες τιμη για ραβδους 21mm ????απο Γαλλια????
ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορουμε να τις βρουμε με 380 ευρω και τις δυο!!! θα τις φερει απο Γαλλια σαν συνεργειο αρα και σε χαμηλοτερη τιμη!!!! |
Miltellas έγραψε: | ||
Πολλά λεφτά... Θα ρωτήσω το Ντίνο να δούμε τί παίζει από τιμές, πιο κάτω από το Ντίνο δύσκολα θα βρούμε... Αλλιώς υπάρχει τρόπος να φτιάξουμε δύο αγωνιστικές ράβδους (και αντιστρεπτική) σε μηχανουργείο. Νίκο έχεις ακούσει τίποτα γι αυτό; Μερικοί αγωνιζόμενοι το έχουν κάνει! |
kaisaras96 έγραψε: |
Κοιτα daniel νομιζω εχεις φτασει σε ενα επιπεδο βελτιωσης οριακο και με οτιδηποτε παραπερα κυριως θα χασεις παρα θα κερδισεις!....
8)Πουλα το 106 και παρε κατι σε μεγαλυτερη κατηγορια να ησυχασεις |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Εγω δεν ειπα να το πεταξεις. Αυτα περι αεροπλανων κτλ δεν εχουν σχεση με τα λογια μου εγω φιλικα ειπα την γνωμη μου σε ενα θεμα που τεθηκε στο φορουμ ![]() Μονος σου αναφερθηκες σε κοντρες και ρωτησες για extra αλογα! Οι προτασεις μου στην πλειοψηφια τους ειχαν σοβαρο περιεχομενο! Παντως το οτι σκεφτεσαι πλεον να βελτιωσεις αλλους τομεις του αυτοκινητου σου μου φαινεται λογικο! Οσα αλογα και να μας δωσουν τα συνηθιζουμε και μετα θελουμε κι αλλα αλλο το ποσα μας χρειαζονται στην πραγματικοτητα. |
danielos έγραψε: |
μην παρανοηθω δεν μιλαω για κοντρες!!!!μιλαω για μια ιδιαιτερη σχεση του καθενος με το αυτοκινητο του και την ταχυτητα!!! |
Miltellas έγραψε: | ||
Nτανιέλο σε καταλαβαίνω και είσαι ΨΥΧΑΡΑ! Όποιος δεν γνώρισε ακόμη τον Ντανιέλο από κοντά, χάνει! ![]() Τί παιδί κι αυτό.... ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
την φατσα απογοητευσης οταν κολησα τη μερα που φευγαμε στα χιονια και τον κολησα και αυτον!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εεεεεεεεεεεε..............για μενα δεν θα πειτε καμια καλη κουβεντα ![]() ![]() ![]() Πλακα εχετε ![]() ![]() ![]() Οπως ο Παππας που ευλωγει τα γενια του ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
κανενα αλογακι ακομαααα ;;;;
ολοκληρο ιπποδρομο εχεις κατω απο τη μηχανη σου ρε dany, τι παραπανω θελεις ;;; μετα απο μια "αγρια" νυχτα με αρκετα g , δηλωνω πως ο ραλλος ο τρελος ειναι απιστευτος.... το δε νεο σασμαν απιστευτο! βαζεις μια 4η και το ξεχνας. γεμιζει απο ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και μαζευει τα χιλιομετρα χωρις να το παρεις χαμπαρι... χθεσινο θυμα : ενα crx με ελαφρες (κατα τον ιδιοκτητη του) επεμβασεις 155 αλογων... που δεν πιστευε την ηττα που εφαγε... |
danielos έγραψε: | ||
για την τριτη τεζαααα στην αριστερη κατηφορικη ανοικτη δεν ειπες τιποτα μητσαρα! ωραιο κρατημα εε????τριτη λιγο πριν τον κοφτη και ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΙΚΟΛΗΣ ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!...150... ΕΥΚΟΛΑ |
pughell έγραψε: |
Να σας ξενερωσω λιγο;
Γιατι δεν υπολογιζετε και τον παραγοντα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ; ![]() Γιατι καλα ειναι ολα αυτα αλλα μετα τα 155-160 στον στροφαλο,η αξιοπιστια παει περιπατο... ![]() |
pughell έγραψε: |
Να σας ξενερωσω λιγο;
Γιατι δεν υπολογιζετε και τον παραγοντα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ; ![]() Γιατι καλα ειναι ολα αυτα αλλα μετα τα 155-160 στον στροφαλο,η αξιοπιστια παει περιπατο... ![]() |