PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Λόγοι για να χαλάσει ο συμπλέκτης...

netblaster - Δευ 06 Νοέ 2006, 14:47:06
Θέμα δημοσίευσης: Λόγοι για να χαλάσει ο συμπλέκτης...
Αν υποθεσουμε οτι η χρηση του αυτοκινητου ειναι πολυ φυσιολογικη και προστατευτικη (αλλαγες στις 3000rpm επι το πλειστον), τα περισσοτερα km ειναι σε εθνικες οδους και το μποτιλιαρισμα ειναι σπανιο, πειτε μου μερικους λογους για τους οποιους ενα συμπλεκτης θα μπορουσε να τελειωσει προωρα!!!
drdino - Δευ 06 Νοέ 2006, 15:38:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ελλατωματικός, να οδηγέις με το πόδι στον συμπλέκτη.

Εξαρτάται βέβαια και τι ακριβώς χάλασε.
brz20 - Δευ 06 Νοέ 2006, 17:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω τωρα τελευταια τον χρησιμοποιω συχνα τον ατιμο.Λογο κινησης και τα σχετικα.Επισης το Ηρακλειο εχει πολυ στενους δρομους και πρεπει να πας πολυ σιγα χωρις να κλοτσαει λογο τις ταχυτητας.Αρα θα τον πατησεις δεν γινετε.
netblaster - Τρι 07 Νοέ 2006, 00:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το ειχα περιγραψει και παλιοτερα (πριν 9 μηνες), οταν το αυτοκινητο παρουσιασε για πρωτη φορα τα συμπτωματα αυτα!!! Τοτε ειχε αλλαχθει ο δισκος στην εγγυηση ως ελλατωματικος!!! Ο δισκος που εχω τωρα εχει 20000km, εκ των οποιων το 70% ειναι σε εθνικους δρομους!!!

Απο χθες, ετσι ξαφνικα, διαπστωσα μια απροθυμια του αυτοκινητου να ξεκινησει ανετα με πρωτη!!! Ωπα λεω, κατι γινεται... Βαζω δευτερα, το γκαζι στο πατωμα ανεβαζε μια χαρα!!! Βαζω τριτη (οχι καρφωτη), το γκαζι τερμα και ξαφνικα στις 4700rpm περιπου εκανε ενα στιγμιαιο τρανταγμα (οπως οταν περναμε πανω απο ανακλαστικα) και ανεβαζε μονο στροφες!!! Αφηνω γκαζι, αλλαζω σε τεταρτη. Επιταχυνω ηρεμα μεχρι τις 3500rpm και μετα τερμα και παλι τα ιδια, τρανταγμα και ανεβασμα μονο οι στροφες!!! Τα ιδια και με την 5η!!! Αυτα χθες!!!

Σημερα ξεκιναω, με την απροθυμια του αυτοκινητου να παραμενει!!! Το δοκιμαζω παλι με 2α, 3η ολα καλα!!! Φορτωνω την 3η μεχρι τις 5500rpm, ολα μια χαρα!!! Σταματαω σενα φαναρι και ξεκιναω κανονικα, βαζω δευτερα, τερμα γκαζι τρανταγμα-ανεβασμα μονο στροφες!!! Η 3η τα ιδια!!! Κατσε να δοκιμασω μια καρφωτη λεω!!! Φορτωνω τη δευτερα μεχρι 5500rpm, 3η στο καπακι, μηδεν επιταχυνση!!! (Το κανει πιο συχνα με 3η, 4η, 5η) Ε, δε συνεχισα αλλο...

Τα νευρα μου πανε να σπασουν!!! 2 δισκους μεσα σενα χρονο δεν αλλαζουν ουτε οι σχολες οδηγων!!! Και πραγματικα θυμαμαι το κακομοιρο το 205 στο οποιο εμαθα να οδηγαω εγω και η μανα μου και μετα μεχρι να πουληθει του ηπια το αιμα, αντεξε 80.000+km με το μαμα δισκο και μεχρι να το πουλησουμε εκανε αλλα 50.000km χωρις να κανει το παραμικρο!!!
brz20 - Τρι 07 Νοέ 2006, 01:32:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας φιλος μου σε 206 αλλαξε μεσα σε 1 χρονο αλλα δεν ηξερε να οδηγαει.Ο πατερας μου στο 406 αλλαξε δισκο μετα απο 7 χρονια.Μπορει να ειχε και 120000 χιλιομετρα πανω το αμαξι.
Παντως θελω να μου πειτε ποια ειναι τα συμτωματα του φθαρμενου δισκου.
Εκτος του οτι πατας γκαζι και δεν φευγεις τι αλλο υπαρχει?
Το στιγμιαιο κλωτσιμα που κανει καμια φορα στην αλλαγη ειναι συμτωμα?Η απλα λαθος αφημα του συμπλεκτη?
netblaster - Τρι 07 Νοέ 2006, 13:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει περιπτωση να ρυθμιζεται λαθος το πενταλ του συμπλεκτη και να προκαλει προωρη φθορα στο δισκο???
Cobras - Τρι 07 Νοέ 2006, 15:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
αποκλειεται να χαλασει ενας δισκος μεσα σε 20000 χμ! οσο και να τον χρησιμοποιεις το συμπλεκτη..εγω αλλαξα στα 85000 χμ λογω ρουλεμαν συμπλεκτη και ο δισκος δεν ειχε χαλασει απλα αλλαχτηκε επι τη ευκαιρια κατεβασματος του σασμαν..
netblaster - Τετ 08 Νοέ 2006, 01:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αναφορα...

Σημερα δεν το εκανε ουτε μια φορα!!! Αν και η απροθυμια του αυτοκινητου να ξεκινησει ανετα με πρωτη παραμενει, αυτο το τρανταγμα-ανεβασμα στροφων δεν το εκανε ουτε μια φορα!!!

Το θεμα ειναι οτι το προβλημα αυτο δεν εχει συγκεκριμενη συχνοτητα που συμβαινει!!! Μοιαζει σαν για καποιο λογο να κανει μονο του αποσυμπλεξη τη στιγμη που τρανταζεται το αυτοκινητο!!!

Ρωτησα ενα μηχανικο και μου ειπε οτι αποκελειεται να ειναι δισκος αυτο!!! Και εχει και καποιο δικιο, γιατι ο χαλασμενος δισκος δεν μπορει να ειναι τη μια ετσι και την αλλη γιουβετσι!!! Ουτε εχω μπει σε αυτοκινητο με δισκο στα τελειωματα που να τρανταζεται στο αποτομο πατημα του γκαζιου!!!

Θα τρελαθω... Αυριο-μεθαυριο θα παω σε αλλο επισημο service μπας και βρω καμια απαντηση...
brz20 - Τετ 08 Νοέ 2006, 02:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Γερο μπερδεμα εχεις φαει.
Και δεν σου παει πουθενα αλλου το μυαλο?Τι αλλο θα μπορουσε να ειναι?
Εγω θυμαμαι του πατερα μου οταν ηταν στα τελειωματα δεν επιανε καλα.Κατι τετοιο μου εδεινε να καταλαβω.Και λογικο μου ακουγετε γιατι το υλικο τριβης ηταν στα τελευταια του.
Touristas - Τετ 08 Νοέ 2006, 07:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
Να αλλάξετε την ντίζα του συμπλέκτη μιας και είναι αυτορυθμιζόμενη υπάρχει πιθανότητα να κολλάει και ίσως γι΄αυτό και τρώει πρόωρα το δίσκο.
Spyros_L - Τετ 08 Νοέ 2006, 14:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
θελω να μου πειτε ποια ειναι τα συμτωματα του φθαρμενου δισκου.
Εκτος του οτι πατας γκαζι και δεν φευγεις τι αλλο υπαρχει?



Το πατινάρισμα όταν είναι αισθητό τότε είναι στα τελευταία του. Γενικά όμως όταν έχει φθαρεί ο δίσκος το καταλαβαίνεις απο αυτό που λέμε "αδυναμία μετάδοσης όλης της ισχύος στους τροχούς''. Το φαινόμενο αυτό γίνεται ιδιαίτερα έντονο όταν ξεκινάς με γκάζια πολλά απο φανάρι. Επίσης υπάρχει αισθητή πτώση της απόδοσης μετά απο πολυωρη χρήση σε δρόμους με μποτιλιάρισμα.
netblaster - Τετ 08 Νοέ 2006, 14:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Να αλλάξετε την ντίζα του συμπλέκτη μιας και είναι αυτορυθμιζόμενη υπάρχει πιθανότητα να κολλάει και ίσως γι΄αυτό και τρώει πρόωρα το δίσκο.


Το τρανταγμα μπορειτε να μου πειτε γιατι το κανει?!?!?

Να σε ρωτησω τωρα...

Παω εγω στο συνεργειο και τους λεω το προβλημα!!! ΟΚ...
Και πες οτι τους λεω οτι μαλλον φταιει η ντιζα και βρισκουν οντως οτι φταιει!!! Το δισκο που εχει φθαρει παραπανω για λογο που δεν φταιω θα τον αλλαξουν στην εγγυηση η θα τους παρει και θα τους σηκωσει?!?!?

Σημ: Ο δισκος απο την τελευταια αλλαγη δεν εχει κλεισει χρονο, αρα υποθετω οτι ως γνησιο ανταλλακτικο εχει ακομα την εγγυηση.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 08 Νοέ 2006, 17:44:35
Θέμα δημοσίευσης: δισκοσ
Καλησπερα πεζουκλεσ

το δικο μου 307 1600 το εχω τωρα 4,5 χρονια και εχω κανει 28.000χλμ τιποτα σαν χιλιομετρα αυτο λογω εταιρικου αυτοκινητου, στα 15.000χλμ αλλαξα δισκοπλατο και ολα τα σχετικα κοστοσ γυρω στα 400ευρω, μου ειπανε στη πεζο οτι ηταν πεταγμενα καποια ελατηρια σημειοτεον οτι το αυτοκινητο δεν το ζοριζω ιδιατερα απλα ξαφνικα δεν εμπαινε καμια ταχυτητητα βεβαια ειχα καποιεσ ενδειξεισ δεν εμπαιναν για παραδειγμα ευκολα οι ταχυτητεσ κ.λ.π βεβαια ειχα την ατυχια να πεσω σε ενα εξιουσοδοτημενο συνεργειο του κωλου συγνωμη για την εκφραση απο αγανακτιση το λεω αυτο γιατι δεν ειναι μονο τα αυτοκινητα μασ που εχουν μια ιδιομορφια στα σασμαν και σε ολα τα σχετικα παρελκομενα αλλα εχουμε και καποιουσ εξυπνακηδεσ(μερικα το τονιζω!!! συνεργεια πεζο) που μασ κοιρεδευουνε για παραδειγμα οι βαλβολινεσ πειρανε υγρασια σε οσουσ μηχανικοσ το εχω πει αυτο εχουν παιθανει στα γελια Razz μα αφου ρε τρομπα οι βαλβολινεσ για αυτο το λογω ειναι συνθετικεσ, Βεβαι εγω δεν το αφησα ετσι εκανα γραμμα στην λιον για το συγκεκριμενο συνεργειο και να εισθαι ησυχοι οτι το παραπονο μου εισακουστηκε.
Αυτη τι στιγμη οι ταχυτητητεσ ειναι πολυ πιο καλυτερεσ ενταξει βεβαια το προβλημα δεν λυθηκε 100% αλλα ειμαι ικανοποιημενοσ και βεβαια χρησημοποιω μεσα τισ βαλβολινεσ τισ elf trp 75w 80 παρα πολυ καλεσ.

τωρα οσο αφορα την φθορα του δισκου συντηνει βεβαια και η ασκοπη χρηση αλλα να ξερεται και το τσιτομα του κινητηρα δηλαδη αλλαγεσ στα κοκκινα ο δισκοσ φθειρεται πιο ευκολα
Pugobios - Τετ 08 Νοέ 2006, 18:18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το πεζώ του πατέρα μου(309 1.4) έκανε 220.000 πίνοντας του το αίμα τις περισσότερες φορές.Μια εβδομάδα πρίν τον αλλάξει έκανε μια κατεβασιά απο 4 σε 3 και το αμάξι ανέβασε στροφές(όχι τρελα) μέχρι τον κόφτη!Άσχετο στο δικό μου που φοράω σασμάν απο 8v rallye έχω βαλβολίνες motul motyl gear300 75/90 και το σασμάν όταν είναι κρύο είναι απαράδεκτο.Δεν μπαίνει καμία ταχύτητα χωρίς ζόρισμα και τώρα με τα κρύα είναι χειρότερα!Έχετε καμιά ιδέα?
Touristas - Τετ 08 Νοέ 2006, 21:14:13
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Touristas έγραψε:
Να αλλάξετε την ντίζα του συμπλέκτη μιας και είναι αυτορυθμιζόμενη υπάρχει πιθανότητα να κολλάει και ίσως γι΄αυτό και τρώει πρόωρα το δίσκο.


Το τρανταγμα μπορειτε να μου πειτε γιατι το κανει?!?!?

Να σε ρωτησω τωρα...

Παω εγω στο συνεργειο και τους λεω το προβλημα!!! ΟΚ...
Και πες οτι τους λεω οτι μαλλον φταιει η ντιζα και βρισκουν οντως οτι φταιει!!! Το δισκο που εχει φθαρει παραπανω για λογο που δεν φταιω θα τον αλλαξουν στην εγγυηση η θα τους παρει και θα τους σηκωσει?!?!?

Σημ: Ο δισκος απο την τελευταια αλλαγη δεν εχει κλεισει χρονο, αρα υποθετω οτι ως γνησιο ανταλλακτικο εχει ακομα την εγγυηση.

Το τράνταγμα που κάνει είναι λόγω πατιναρίσματος του δίσκου.
Τώρα εάν δουν ότι όντως ευθύνεται η ντίζα και υπάρχει και πρόβλημα στο δίσκο λογικά θα πρέπει να των αλλάξουν.
netblaster - Πεμ 09 Νοέ 2006, 02:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Περιεργο πραγμα... Εχω μπει σε αρκετα αυτοκινητα με τελειωμενο δισκο και αυτα που κανει το δικο μου δεν τα εχω δει!!!

1ον, οταν ο δισκος ειναι τελειωμενος το αυτοκινητο εχει γενικα προβλημα, δεν επιταχυνει, δεν ξεκιναει ανετα κλπ.

2ον, δεν εχω τυχει σε αυτοκινητο με τελειωμενο δισκο που να κανει αυτο το τρανταγμα!!!

Σημερα που ηταν και η τελευταια μερα δοκιμης μου (αυριο το παω στο συνεργειο) διαπιστωσα τα παρακατω:

Ξεκινησα κανονικα (με το δισταγμο του αυτοκινητου να παραμενει και το σημειο που πιανει ο συμπλεκτης πιο ψηλα), μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια πηγαινα ηρεμα, μια χαρα!!! Οταν ηρθε η ωρα με 2α στις 2500rpm, τερμα γκαζι επιταχυνει μια χαρα μεχρι τον κοφτη, αλλαγη σε 3η μια χαρα, σε 4η μετα επισης μια χαρα!!! Μετα δοκιμαζω μια μια τις ταχυτητες, ολα μια χαρα!!! Στις αλλαγες στα πολλα ομως διαπιστωνα ενα στιγμιαιο δισταγμο του αυτοκινητου να ανεβασει στροφες!!! Λιγο πριν απο την ωρα που γραφω το post καθως επεστρεφα απο παραλιακη του δινω αλλη μια δοκιμη!!! 2α τερμα, 3η τερμα, 4η μεχρι ενος σημειου ολα μια χαρα!!! Ουτε κομπιασματα, ουτε τρανταγματα, ουτε τιποτα!!! Κανω και δυο τρια κατεβασματα απο 4η και 3000rpm σε 3η, απο 5η σε 4η και απο 3η σε 2α, ολα μια χαρα!!! Απιστευτο λεω... Ε, τι ηταν να το πω!!! Αφου πηγαινα για κανα 10' ηρεμα, βαζω 3η τερμα γκαζι και αισθανομαι ενα μικρο τρανταγμα καθολη τη διαρκεια της επιταχυνσης!!! Αφηνω γκαζι, ξαναπαταω πιο εντονο τρανταγμα και να οι στροφες νανεβαινουν σαν τρελες!!! Σε ολες τις ταχυτητες εκανε το ιδιο!!! Και οταν αφηνα το γκαζι αποτομα εκανε ενα κλοτσημα!!! Αν κρατουσα σταθερο το γκαζι απλα σταματαγε το τρανταγμα, και αν επιταχυνα με μισο και λιγο παραπανω γκαζι ανεβαζε κανονικα!!!

Αν αυτο ειναι τελειωμενος δισκος πειτε μου!!! Οσοι τελειωμενοι δισκοι ξερω εχουν προβλημα απο την πρωτη αλλαγη και απο την πρωτη επιταχυνση!!! Θελω να δω τι θα μου πουνε παλι... Τοτε, για να αλλαχτει στην εγγυηση ο δισκος (7μηνων αμαξι 13.000Km), ο υπευθυνος ανταλλακτικων στη Lion, αρχισε να μου λεει κατι αστεια οτι δεν καλυπτεται και κοιτα στη σελιδα ταδε του βιβλιου συντηρησης και οτι ο δισκος μπορει να χαλασει και σε 500m με κακη χρηση και αλλα τετοια χαρωπα!!! Αλλα μασαει η κατσικα ταραμα, αμ δε... Κιετσι αλλαχτηκε η τουλαχιστον ετσι πιστευω (μουδωσαν το σχετικο χαρτι, βεβαια) , αλλα απο το συνεργειο δεν μου εδειξαν το χαλασμενο δισκο οταν το ζητησα!!!

Anyway, εγω παω με την καλυτερη διαθεση παντα στα συνεργεια και αναλογως με την αντιμετωπιση, αλλαζω και τη συμπεριφορα μου!!! Ο κ. Καλλιαντασης μολις διαγραφτηκε απο τη λιστα μου!!! (Το παιδι που ειναι στα ανταλλακτικα εκει που θα παω ειναι φιλος και πιστευω να βαλει το χερακι του).

Sorry για το μακροσκελες ποστ, αλλα καπως πρεπει να πω τον πονο μου!!!
netblaster - Πεμ 09 Νοέ 2006, 11:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
Επεστρεψα απο το συνεργειο και ειμαι σε αναμονη για θεμα εγγυησης!!!

Οπως διαπιστωσε και ο μηχανικος ο δισκος πατιναριζε και μαλιστα οι λεξεις του ηταν "Ρε συ αυτος πατιναρει του κερατα!!!" Και μπορει να σου εχει γυαλισει και το βολαν ετσι οπως κανει, και σκορτσαρει και... Οταν μαλιστα του ειπα οτι εχει 20.000km δεν το πιστεψε, μεχρι που το ειδε στα χαρτια!!!

Οσον αφορα τη ντιζα μου ειπε οτι δεν εχει προβλημα!!!

Αυτο που μπορει να φταιει ειναι το πλατο, μου ειπε, δεν παταει το δισκο καλα!!! Και οταν του ειπα οτι στα 13.000km ειχε ξαναλλαχθει (σετ συμπλεκτη εγραφε η καρτα), μου πεταει την εξης κορυφαια ατακα..."Ενταξει γραφει σετ συμπλεκτη, αλλα μπορει να σου αλλαξαν μονο το δισκο και να σου αφησαν το υπαρχον πλατο και τα υπολοιπα για την παρτη τους"!!! Μαλιστααα... Αντε βγαλε ακρη τωρα!!! Αν ειναι ετσι ντροπη και αισχος στον κ. Καλλιανταση και τους μηχανικους του!!!

Τωρα τι γινεται του λεω??? Δυσκολα, μου λεει... Οι περιπτωσεις δισκου ειναι περιεργες!!! Και να πως γινεσαι αμεσως θυμα... Το παιδι που ειναι υπευθυνος συνεργειου εκει ειναι φιλος και μου ειπε τουλαχιστον οτι θα το προσπαθησει!!! Αν δεν μπορεσει να κανει τιποτα, θα τους παρει και θα τους σηκωσει στη Lion!!!
Pugobios - Πεμ 09 Νοέ 2006, 22:45:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πώπω ζημιααα!!Τί μαλ**ες είναι αυτοί.Μωρε καλά κάνω εγώ και το κάνω servise μόνος!Ποιο καλός μάστορας απ΄τον εαυτό σου δεν υπάρχει(αρκεί να σε κόβει λίγο)!!
brz20 - Παρ 10 Νοέ 2006, 00:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι το παω σε δικο μου μαστορα ο οποιος ειναι μανουλα στα Γαλλικα.
Ειναι οδηγος αγωνων το παλικαρι και εχει βελτιωσει καμποσα γαλλακια της περιοχης.
Δν νομιζω οτι στα συνεργια των αντιπροσωπιων εχουν και καλυτερους μαστορους.Ισα ισα που τα μεγαλυτερα λαθη τα εχω ακουσει να τα κανουν αυτοι που δουλευουν μεσα σε αυτα.Αντιθετως οι αλλοι που ειναι εξω τα πανε καλυτερα.Υπαρχουν και εξερεσεις βεβαια.
COOL ALEXIS - Παρ 10 Νοέ 2006, 09:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μπεεεε Μαν forever Wink
Spyros_L - Παρ 10 Νοέ 2006, 09:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φρικτό αυτό που σου έτυχε και πολυ περισσότερο αν έγιναν τα πράγματα έτσι όπως στα είπε το παληκάρι. Πάντως να ξέρεις οτι άμα πραγματικά θέλει το περνάει άνετα στην εγγύηση.
DIMCHRI - Παρ 10 Νοέ 2006, 10:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Εμένα το πεζώ του πατέρα μου(309 1.4) έκανε 220.000 πίνοντας του το αίμα τις περισσότερες φορές.Μια εβδομάδα πρίν τον αλλάξει έκανε μια κατεβασιά απο 4 σε 3 και το αμάξι ανέβασε στροφές(όχι τρελα) μέχρι τον κόφτη!Άσχετο στο δικό μου που φοράω σασμάν απο 8v rallye έχω βαλβολίνες motul motyl gear300 75/90 και το σασμάν όταν είναι κρύο είναι απαράδεκτο.Δεν μπαίνει καμία ταχύτητα χωρίς ζόρισμα και τώρα με τα κρύα είναι χειρότερα!Έχετε καμιά ιδέα?




elf trp 75-80
netblaster - Παρ 10 Νοέ 2006, 11:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Απαντηση απο το τμημα εγγυησεων... Το αυτοκινητο πρεπει να λυθει και βλεπουμε!!!

Σωστο απο μια αποψη... Ελπιζω να πανε ολα καλα...

(Παντως, ενημερωθηκα απο το φιλο εκει οτι ο κ. Υπευθυνος εγγυησεων στη Lion αλλαξε και ο καινουριος ειναι καπως πιο δεκτικος)
zafeirop - Κυρ 12 Νοέ 2006, 04:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Ελλατωματικός, να οδηγέις με το πόδι στον συμπλέκτη.

Εξαρτάται βέβαια και τι ακριβώς χάλασε.


Τι ακριβώς εννοείς "με το πόδι στο συμπλέκτη";
Εννοείς να μη το βάζω στο foot rest και να το χω αφημενο στο πεντάλ;

Παρατηρώ ότι όταν αφήνω το πόδι στον συμπλέκτη, τον πιέζω έστω και λίγο... Θύμαμαι που μου το κανε και παρατήρηση ο δάσκαλος οδήγησης. Έλεγε ότι χαλάει έτσι.

Επίσης. Πως αλλάζουμε "καρφωτά" ταχύτητες;
Είναι απλά οι γρήγορες αλλαγές; Ή μήπως δε πατάμε και συμπλέκτη Shocked ;

Γενικά, στο 307 που έχω παρατηρώ ότι σύμπλεξη-αποσύμπλεξη θέλει κάποιο χρόνο - δε μπορείς να αλλάξεις πολύ γρήγορα... Υπάρχει καμία τεχνική για να αλλάζεις πιο γρήγορα;;;

Very happy
drdino - Κυρ 12 Νοέ 2006, 11:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
Eννοώ να χρησιμοποιείς το πεντάλ του συμπλέκτη ως footrest... εφόσον το αμάξι μας διαθέτει κανονικό footrest, δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις-και δεν πρέπει κιόλας, μειώνεις σημαντικά την διάρκεια ζωής του.
netblaster - Κυρ 12 Νοέ 2006, 18:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας φιλος μηχανικος μου ειπε οτι ενας πιθανος λογος που συμβαινει, ο,τι μου συμβαινει ειναι οτι μπορει να περναει βαλβολινη απο το σασμαν στο δισκο!!! Shocked

Τι γινεται σαυτη την περιπτωση??? Το παιδι μου ειπε να απαιτησω αλλαγη σασμαν (εφοσον ειμαι και στην εγγυηση)!!!
drdino - Κυρ 12 Νοέ 2006, 19:35:49
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν ίχνη βαλβολίνης στο εσωτερικό του κελύφους του δισκοπλατό;
netblaster - Κυρ 12 Νοέ 2006, 21:38:54
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δεν ξερω... Αυριο θα ξερω τι και πως που θα λυθει!!!

Απλα, λεω, σε περιπτωση που ισχυει κατι τετοιο τι γινεται???
netblaster - Δευ 13 Νοέ 2006, 12:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, τα αποτελεσματα του χειρουργιου...

Βαλβολινη στο δισκο!!! Μαλιστααα... Υπαιτιος γιαυτο ηταν ενα τσιμουχακι, χωνακι μπεζιρεκ, μπεζιρελ καπως ετσι τελος παντων!!! Ολα περαστηκαν στην εγγυηση (και καινουριο σετ συμπλεκτη)!!!

Η χελωνα του δισκου ηταν μαυρη απο μεσα και αποτι μου ειπε ο μηχανικος επρεπε να ειναι πεντακαθαρη!!! Ο προηγουμενος μηχανικος που το ειχε ξανα"φτιαξει" ειχε ριξει γραφιτουχο σπρεϋ, πραγμα που δεν ενδεικνυται καθως ο γραφιτης υγροποιειται σε ψηλες θερμοκρασιες!!! Ο δισκος, αν εξαιρεσουμε οτι ηταν μεστην υγρασια και ειχε αποκτησει μια περιεργη υφη, ηταν μια χαρα (δεν ηταν φαγωμενος δηλαδη)!!!

Και ρωταω εγω τωρα (ρητορικα παντα), ο προηγουμενος μηχανικος δεν ειδε την υγρασια??? Δεν ειδε το δισκο οτι δεν ηταν φαγωμενος, αλλα ειχε πεσει βαλβολινη πανω??? Και μεσα σε ολα αυτα, εκτος του οτι τοτε μεσολαβησα εγω για να περαστει στην εγγυηση ο δισκος και ακουσα τις απιστευτες παρατηρησεις του κ. Υπευθυνου εγγυησεων, ο μηχανικος οταν τον ρωτησα για το δισκο μου απαντησε οτι ο δισκος ηταν τελειωμενος και δεν μου τον εδειξε!!!

Με λιγα λογια, το συνεργειο του κ.Καλλιανταση ειναι απο τα χειροτερα (εχω εμπειρια και με το παλιο μου αυτοκινητο) εν αντιθεση με τους πωλητες του!!! Δεν το προτεινω σε κανεναν και οσοι πηγαινετε αλλαξτε συνεργειο!!! Απο οργανωση μπορει να ειναι ολα καλα, αλλα απο αποτελεσμα...

Λετε να στειλω γραμμα στη Lion???

Ευχαριστω πολυ τα παιδια του συνεργειου της Royal Car στη Γρ. Λαμπρακη για την υπευθυνοτητα και την εξυπηρετηση!!! Smile
Crosstalk - Κυρ 31 Δεκ 2006, 17:36:19
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:


Με λιγα λογια, το συνεργειο του κ.Καλλιανταση ειναι απο τα χειροτερα (εχω εμπειρια και με το παλιο μου αυτοκινητο) εν αντιθεση με τους πωλητες του!!! Δεν το προτεινω σε κανεναν και οσοι πηγαινετε αλλαξτε συνεργειο!!! Απο οργανωση μπορει να ειναι ολα καλα, αλλα απο αποτελεσμα...

Λετε να στειλω γραμμα στη Lion???

Ευχαριστω πολυ τα παιδια του συνεργειου της Royal Car στη Γρ. Λαμπρακη για την υπευθυνοτητα και την εξυπηρετηση!!! Smile


Απο προσωπικη και ιδιαιτερα προσφατη εμπειρια, πριν προχωρησεις σε οποιαδηποτε επικοινωνια με την Lion Hellas, κανε ενα τηλεφωνακι και ζητα να μιλησεις με καποιον απο το τμημα μαρκετιγκ! Ειναι συνεργασιμοι και σκιζονται να βοηθησουν και βγαλουν ακρη! Ειδικα οταν προκειται για τραγελαφικες περιπτωσεις συνεργειων (η δικη μου περιπτωση αναφεροταν στο ιδιο το συνεγειο της Lion)!
thodoras - Τρι 10 Ιούν 2008, 17:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα τωρα τελευταια μου κανει το εξης κολπακι ο συμπλεκτης...Καθως τον παταω μεχρι να φτασει 3-4 ποντους απο το πατωμα κατεβαινοντας κανει ενα απαλο τριξιμο(λογικο μου φαινεται μετα απο 7,5 χρονια),απο κει και περα ομως μεχρι να φτασει το πατωμα,αντι να παει αναλογικα οπως και στην αρχη ειναι λες και ζοριζεται αποτομα και κανει ενα γκαπ και πεφτει αποτομα!!
Το ιδιο και οταν ειναι στο πατωμα και παω να τον αφησω...Απο πατωμα εως τους 3-4 ποντους τον πεταει αποτομα και μετα παει νορμαλ αναλογικα μεχρι πανω...
Πηγα στην peugeot στο περισερι ομως στη θηβων,και μου ειπε οτι ειναι μαλλον ντιζα,αλλα δεν ειναι σιγουρος,και οτι πρεπει να το παω στο κεντρικο service πισω απο τα κτελ που εχουν ολα τα ανταλλακτικα,απλα λογω δουλειας δεν πηγα ακομα.
Τι μπορει να φταιει λοιπον???
Touristas - Τρι 10 Ιούν 2008, 21:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ πιθανό να έχουν σπάσει τα χτένια από το πλατό και να μαγκώνει το ρουλεμάν.
dimkeras - Πεμ 12 Ιούν 2008, 23:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θόδωρε,
πριν 2 χρόνια το είχε παρουσιάσει και το δικό μου αυτοκίνητο αυτό, είχα ένα 206 1.4 8v. Στην Πεζώ μου είπαν ντίζα αλλά τελικά έφταιγαν τα χτένια του πλατώ, όπως είπε και ο Αργύρης, είχαν σκληρύνει. Το άλλαξα, έσκασα και 120euro και τέλος.
AlienHack - Τρι 17 Ιούν 2008, 10:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση μια που μιλάμε για δισκους, εμενα αποσο ξέρω στο 206cc μου δίσκος δεν εχει αλαχθει (εχει 82.000 km) αλλα δεν εχει και καποιο πρόβλημα, αν τον αλλάξω θα βελτιωθει η συμπεριφορα/αίσθηση του αμαξιου? δηλαδή , ποιο καλή και αμεση επιταχυνση (λογο καλύτερης μεταφορας κινησης στους τροχους?)

Πόσο κανει ενας δισκος και τα περαστικά του?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr