PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 306 cabrio

smpokos - Κυρ 05 Νοέ 2006, 09:33:54
Θέμα δημοσίευσης: 306 cabrio
μου εχει σφηνωσει στο μυαλο το 306 το καμπριο. μπορειτε να μου δωσετε μερικες πληροφοριες σχετικα με τις εκδοσεις, εξοπλισμο, κινητηρες, ποσα φεσλιφτ εγιναν κατα την διαρκεια παραγωγης του, και τελος αν βγηκε ποτε χαρνττοπ για αυτο το αυτοκινητο???


ευχαριστω προκαταβολικα Laughing
DIMCHRI - Κυρ 05 Νοέ 2006, 23:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
hardtop βγήκε και μάλιστα το κάνει φοβερά όμορφο !!!

1.6 και 1.8 'ειχαν βγει αρχικά.

αργότερα βγήκε και 2.0 και σταμάτησε το 1.8.

το 1.6 ήταν πολύ αδύναμο με τον κινητήρα των 1.6 κυβ.εκ.

πάντως καλύτερα να πας για cc . του 2000 τα μοντέλα φτάνουν το δεκάρικο ενώ με 2000 ευρώ παραπάνω παίρνεις cc Wink
ultra-one - Δευ 06 Νοέ 2006, 10:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το 306 Cabrio όμως είναι φοβερά καλοστημένο και με εξαιρετικό τιμόνι.
Ο αδελφός μου είχε ένα 2.0 με αυτόματο κιβώτιο που το έκοβε πολύ, αλλά στις στροφές έμπαινε με όσα και ήταν τρένο σε όλες τις συνθήκες.

Το 206 CC είναι περισσότερο πρακτικό λόγο σκληρής οροφής αλλά οδηγικά είναι πολύ πιο πίσω από το 306......
DIMCHRI - Δευ 06 Νοέ 2006, 11:13:10
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Το 306 Cabrio όμως είναι φοβερά καλοστημένο και με εξαιρετικό τιμόνι.
Ο αδελφός μου είχε ένα 2.0 με αυτόματο κιβώτιο που το έκοβε πολύ, αλλά στις στροφές έμπαινε με όσα και ήταν τρένο σε όλες τις συνθήκες.

Το 206 CC είναι περισσότερο πρακτικό λόγο σκληρής οροφής αλλά οδηγικά είναι πολύ πιο πίσω από το 306......


Τα αυτοκίνητα αυτά δεν τα παίρνεις για να στρίβεις...

είχα ανοικτό 206 cc και 306 σεντάν μάλιστα.
όντως το 306 είναι από τα ποιό καλοστημενα αυτοκίνητα της πεζώ και όντως δεν έχει καμία σχέση σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς , αλλά το cambrio δεν είναι το ίδιο...
Μάλιστα γνωστός μου πούλησε το 306 του το χατσμπακ και πήρε 306 κάμπριο και μάλιστα είναι και στριφτερός οδηγός..

Ε σε πληροφορώ ότι έχει ξενερώσει απίστευτα...
Θα έπαιρνα το 306 μόνο αν το έβρισκα με το χαρντοπ, το οπόιο βέβαια, φαντάζομαι ότι αυτός που θα το πούλαγε θα το έδινε όσο πουλιούνται τα cc τα οποία έχουν και 20 άλογα παραπάνω, και έχουν και clima, kai είναι και φρέσκα σχεδιαστικά ...
smpokos - Δευ 06 Νοέ 2006, 11:30:32
Θέμα δημοσίευσης:
το 306 μπορει να παρει 4 ατομα μεσα το 206 ομως οχι. επιπλεων το 306 σαν σχεδιο μου αρεσει περισσοτερο. διλιτρα ομως απο οτι ειδα δεν κυκλοφορουν καθολου συστηχως. αυτα τα αυτοκινητα ειχαν καποιο προβλημα. ποιο σημειο τους ειναι ευαισθητο?
ultra-one - Δευ 06 Νοέ 2006, 11:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Το 306 Cabrio όμως είναι φοβερά καλοστημένο και με εξαιρετικό τιμόνι.
Ο αδελφός μου είχε ένα 2.0 με αυτόματο κιβώτιο που το έκοβε πολύ, αλλά στις στροφές έμπαινε με όσα και ήταν τρένο σε όλες τις συνθήκες.

Το 206 CC είναι περισσότερο πρακτικό λόγο σκληρής οροφής αλλά οδηγικά είναι πολύ πιο πίσω από το 306......


Τα αυτοκίνητα αυτά δεν τα παίρνεις για να στρίβεις...

είχα ανοικτό 206 cc και 306 σεντάν μάλιστα.
όντως το 306 είναι από τα ποιό καλοστημενα αυτοκίνητα της πεζώ και όντως δεν έχει καμία σχέση σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς , αλλά το cambrio δεν είναι το ίδιο...
Μάλιστα γνωστός μου πούλησε το 306 του το χατσμπακ και πήρε 306 κάμπριο και μάλιστα είναι και στριφτερός οδηγός..

Ε σε πληροφορώ ότι έχει ξενερώσει απίστευτα...
Θα έπαιρνα το 306 μόνο αν το έβρισκα με το χαρντοπ, το οπόιο βέβαια, φαντάζομαι ότι αυτός που θα το πούλαγε θα το έδινε όσο πουλιούνται τα cc τα οποία έχουν και 20 άλογα παραπάνω, και έχουν και clima, kai είναι και φρέσκα σχεδιαστικά ...

Και όμως το Cabrio ήταν πιο καλοστημένο από ΟΛΑ τα κλειστά 306 πέρα από το GTi! Δες όποιο Roadtest σε περιοδικά θες!

Ο αδελφός μου είχε 306XS 1.6 (90hp) πριν από το κάμπριο και ισχυρίζεται ότι το κάμπριο ήταν ΠΟΛΥ καλύτερο στο στρίψιμο (φτάνει ο δρόμος να μην είχε πολλές λακκούβες).

Το είχα οδηγήσει και εγώ και είχα πάθει τη πλάκα μου. Ουδέτερο μέχρι αηδίας και με πολύ πιο φρόνιμο κώλο στο "'άσε" από το κλειστό.
DIMCHRI - Δευ 06 Νοέ 2006, 12:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
το 306 μπορει να παρει 4 ατομα μεσα το 206 ομως οχι. επιπλεων το 306 σαν σχεδιο μου αρεσει περισσοτερο. διλιτρα ομως απο οτι ειδα δεν κυκλοφορουν καθολου συστηχως. αυτα τα αυτοκινητα ειχαν καποιο προβλημα. ποιο σημειο τους ειναι ευαισθητο?


Tο ευαίσθητο τους σημείο ήταν το "ΤΕΚΜΗΡΙΟ" που τότε φορολογούσαν τα δίλιτρα αυτοκίνητα !!!

Για αυτό δεν κυκλοφορούσαν.

Για όσους δεν θυμούνται το τεκμήριο καταργήθηκε το 2002 (το είχε ανακοινώσει ο Σημίτης στην ΔΕΘ) - το θυμάμαι γιατί έιχα μόλις παραγγείλει το αμάξι μου 1.6 και χτύπαγα το κεφάλι μου μετά !!!! Wink Wink

Όντως χωράει 4 άτομα, έχει όμως πολύ ποιό μικρό πορτ μπαγκάζ από το 206 γιατί το χώρισμα που χωρίζει τον χώρο της κουκούλας, απο του πορτ μπαγκάζ για λόγους δεσίματος είανι από λαμαρίνα και δεν μετακινείται. Wink Wink Wink

Αν βρεις είναι καλή περίπτωση. Πάρε και τα ανταλλακτικά της lion και ρώτα για χαρντ τοπ !!! είναι το κάτι άλλο !!!!

Το είχα δει καινούργιο με χαρντοπ σε χρώμα χρυσαφί και είχα πάθει Πλάκα !!!!!
DIMCHRI - Δευ 06 Νοέ 2006, 12:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Και όμως το Cabrio ήταν πιο καλοστημένο από ΟΛΑ τα κλειστά 306 πέρα από το GTi! Δες όποιο Roadtest σε περιοδικά θες!

Ο αδελφός μου είχε 306XS 1.6 (90hp) πριν από το κάμπριο και ισχυρίζεται ότι το κάμπριο ήταν ΠΟΛΥ καλύτερο στο στρίψιμο (φτάνει ο δρόμος να μην είχε πολλές λακκούβες).

Το είχα οδηγήσει και εγώ και είχα πάθει τη πλάκα μου. Ουδέτερο μέχρι αηδίας και με πολύ πιο φρόνιμο κώλο στο "'άσε" από το κλειστό.


Χάρη δεν θα πω τίποτα άλλο για το στήσιμο γιατί είναι κάτι το υποκειμενικό .
Εγώ από άποψη στιβαρότητας και μόνο, που γενικά στα κάμπριο όταν τα στραμπουλάς παραμορφονονται εντελώς, δεν ένιωθα ασφάλεια όταν το πίεζα και το παρμπριζ κουνιότανε πέρα δώθε.

Το δε 306 είναι πολύ ποιό μαλακό από το 206 και ποιό άνετο, και πρέπει να είναι και πολύ ποιό προοδευτικό στις αντιδράσεις του.
Έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο που είναι στα +....
Πάντως το πως στρίβει το κάθε αμάξι είναι υποκειμενικό και εξαρτάται από το στυλ οδήγησης του οδηγού...

ΑΑΑ και να αναφέρουμε ότι είναι και pininfarina Wink Wink Wink Wink
smpokos - Δευ 06 Νοέ 2006, 15:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
καμια φωτογραφια με 306 χαρντοπ παιζει να βρουμε? τα 1600 ηταν 8βαλβιδα με 90 αλογα?
DIMCHRI - Δευ 06 Νοέ 2006, 16:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
....τα 1600 ηταν 8βαλβιδα με 90 αλογα?



Nai Crying or Very sad
Timour21 - Δευ 06 Νοέ 2006, 16:42:20
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
καμια φωτογραφια με 306 χαρντοπ παιζει να βρουμε? τα 1600 ηταν 8βαλβιδα με 90 αλογα?


Ναι ήταν 8βάλβιδα με 88 άλογα,

Πάρε και μία φώτο, και στο site αυτο θα βρεις και άλλες.

http://www.pcoclub.org/articles/cabland04.html

Wink
STELIOS - Δευ 06 Νοέ 2006, 16:42:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρε ενα 306 cabrio με "σωμα" MAXI: http://tienda.rpmtuning.net/images/categories/0053_1.jpg
(Δεν παιζεται...)

Οριστε και το hard-top: http://home.wxs.nl/~vrie0164/306/306c11.JPG
(Φινετσατο)
Timour21 - Δευ 06 Νοέ 2006, 16:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
κοίτα να δείς που βάλαμε το ίδιο αμάξι, ίδιο χρώμα Smile
smpokos - Δευ 06 Νοέ 2006, 19:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει να μου πει καποιος που το εχει εντυπωσεις? επισης απο στεγανωτητα και πληθωρα ανταλακτηκων πως παμε? ο 1600 0 8βαλβιδος με ξενερωσε να πω την αληθεια καμια λυση γι'αυτο εχουμε?
smpokos - Πεμ 21 Δεκ 2006, 18:30:10
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια εχω βρει καποια 306 καμπριο στα 1800 κυβικα. μπορειτε να μου πειτε μερικες πληροφοριες για το μοτερ αυτο? επισης ποιες ειναι οι διαφορες απο το επομενο 306 καμπριο?
vassilis-7- - Παρ 22 Δεκ 2006, 21:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω ενα 306 cabrio 2001 απο τα λιγα που παιζουν μιας και τα περισσοτερα ειναι 99 και πισω μοντελα.Απο το 206 προσωπικα το προτιμω γιατι ειναι 100% cabrio ειναι σαφως μεγαλυτερο και στα ματια μου εχει την ωραιοτερη μουρακλα απο τα περισσοτερα cabrio!Χωρο πισω εχει αρκετο σκεψου οτι εχω δυο 15αρια sub και τρεις ενισχυτες!!Απο προβληματα ειχε καμποσα...Ηλεκτρικα κυριως..Σιγουρα ολα εχουν το γνωστο προβλημα με τους αεροσακους.Με 50 ευρω φτιαχνεται.Σαζμαν δεν ειναι τοσο καλα οπως στους περισσοτερους Γαλλους.Στεγανωτητα ολα καλα αν και το καλοκαιρι ειχα φαει πακετο μιας και ξερενονται οι τσιμουχες αλλα με σπρευ σιλικονης διωρθωνεται.Ασχετο αλλα εγω εχω 100hp μαμισια!1.6 8v εβγαινε δυο εκδοσεις!Και απο επιδοσης δεδομενου το βαρος του ειμαι ευχαριστημενος!Για το 1.8 δεν ξερω παντως αλογα κτλ...Απο στριψιμο παει καλα-αρκει να μην εχει λακουβες γιατι εκει χανεται λογω ευκαμψιας-Κατα την αποψη μου παντως ενα 306 cabrio χαμηλωμενο με 17αρες και ice τερμα ειναι απο τα top cabrio...Pinin Farina rules..
smpokos - Σαβ 23 Δεκ 2006, 09:12:41
Θέμα δημοσίευσης:
οντως ειναι αυθεντικο καμπριο Very happy απλα στα μοντελα 96 στα 1800 κυβικα υπαρχει πληθωρα σε αντιθεση με τα διλιτρα που δεν βρηκα ακομα κανενα! σκεφτομουν να παρω ενα παλιο και αν μπορεσω να βαλω φαναρια , μασκα και προφυλακτηρα απο το τελευταιο . τι λετε? ο 1800 ειναι 8βαλβιδος η 16βαλβιδος? αλογα ξερει κανεις?
MEMsound - Σαβ 23 Δεκ 2006, 10:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
για να το κάνεις σαν τα facelift χρειάζεσαι φανάρια/μάσκα/καπό/προφηλακτήρα και μάλλον φτερά.
Δεν είναι "εξωφρενικό" το κόστος αλλά δεν είναι και αμελητέο.




Το 1,8 αν δεν κάνω λάθος βγάζει 118ps αλλά και 17~18κιλά ροπής και από όσο θυμάμαι κινείται αξιοπρεπέστατα Wink
smpokos - Σαβ 23 Δεκ 2006, 10:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
στο εσωτερικο εχουν διαφορες?
MEMsound - Σαβ 23 Δεκ 2006, 10:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θυμάμαι.
ίσως ο stevon να μπορεί να βοηθήσει.
vassilis-7- - Σαβ 23 Δεκ 2006, 11:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουν ελαχιστες!Οι γραμμμες και τα χρωμματα ειναι λιγο διαφορετικα χωρις να ειναι ιδιαιτερα αισθητες!
Lef205 - Σαβ 23 Δεκ 2006, 21:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
οντως ειναι αυθεντικο καμπριο Very happy απλα στα μοντελα 96 στα 1800 κυβικα υπαρχει πληθωρα σε αντιθεση με τα διλιτρα που δεν βρηκα ακομα κανενα! σκεφτομουν να παρω ενα παλιο και αν μπορεσω να βαλω φαναρια , μασκα και προφυλακτηρα απο το τελευταιο . τι λετε? ο 1800 ειναι 8βαλβιδος η 16βαλβιδος? αλογα ξερει κανεις?

Για να το κανεις facelift θα χρειαστεις νεο προφυλακτηρα καπο μετωπη φτερα φωτιστικα σωματα μπρος και πισω. . . κοινως πολλα λεφτα, ασε που θα τα βαψεις κιολας και θα μιαζει σαν πρωιν τροπετιασμενο με ολη τη μουρη βαμμενη οποτε καλυτερα κοιτα τη δευτερη εκδοση
Στο εσωτερικο οι διαφορες ειναι στα καντραν που το δευτερο εχει ψηφιακα, στις ταπετσαριες καθισματων, στα χρωματα του ταμπλο.
Πριν παρω το ψψ ηθελα να παρω ενα απλο 1.6 χρυσαφι και να κουμπωσω πανω το μοτερ 2.0-6 με αξονες κλπ . . . δαιμονισμενα ομορφη μετατροπη! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
vassilis-7- - Σαβ 23 Δεκ 2006, 21:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
lef205 μην με μπριζωνεις!!!!Ετοιμος ειμαι!!!Ασχετο αλλα που μπορω να βρω πισω αξονα για το 306 μου??
drdino - Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
vassilis-7- έγραψε:
...Ασχετο αλλα εγω εχω 100hp μαμισια!1.6 8v εβγαινε δυο εκδοσεις!...


Ο 1,6 στο 306 δεν έβγαινε με παραπάνω από 90 άλογα. Εκτός αν έχεις μηχανή από 8βου 1,6 ράλλο.
vassilis-7- - Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:52:48
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει να κανω και λαθος αλλα προχθες που ειχα παει στην Lion να παρω ενα ζουνακι με ρωτησε αν εχω το μοντελο με τα 90 ή τα 100 αλογα.Γενικα αυτο ξερω για το αμαξι μου.Δες και το Link

http://www.lioliosracing.gr/pdf/ecu/Peugeot.htm

Συγκεκριμενα το Λιολιος αναφερει 98 hp.
drdino - Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
Από όσο θυμάμαι δεν έπαιξε με 100 άλογα στο 306. Όμως, θυμάμαι ότι στο xsara picasso σε κάποια φάση είχαν ανακοινώσει τον 1,6 8β με 98 άλογα. Αλλά νομίζω ότι ήταν μετά την παύση παραγωγής του 306. Confused
smpokos - Κυρ 24 Δεκ 2006, 11:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
δηλωνεται η μετατροπη απο 1600 σε διλιτρο? το εχει κανει καποιος αυτο, γιατι αν εχει γινει με ενα αριθμο πρωτοκολλου δηλωνουμε μετατροπη μεσα σε 10 λεπτα
Lef205 - Κυρ 24 Δεκ 2006, 11:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
δηλωνεται η μετατροπη απο 1600 σε διλιτρο? το εχει κανει καποιος αυτο, γιατι αν εχει γινει με ενα αριθμο πρωτοκολλου δηλωνουμε μετατροπη μεσα σε 10 λεπτα

Aφου εβγαινε το 306 με αυτο το μοτερ τοτε δηλωνεται.
Αλλα σιγα μην το δηλωσεις γιατι σιγα μην ανοιξει καπο αστυνομος σε καμπριο.
hexagon - Δευ 12 Φεβ 2007, 10:45:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερίζω όλους,

πριν από περίπου 14 μήνες αποφάσισα να πάρω ένα τουτού και έκανα τεραστια ερευνα αγοράς έτσι ώστε να βρω το καλύτερο στα λεφτά που μπορούσα να διαθέσω....δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα τα οποια πήγαινα σε συνεργείο δικό μου αλλα τζίφος η δουλειά, ήταν όλα σκάρτα δυστυχώς, 3 μήνες αργότερα κατάφερα να βρω ένα PEUGEOT 306 Cabriolet σε αριστη κατάσταση 1.6 8V με 94 hp....αφού πήρα όλα τα ok σχετικά με την κατάσταση του συγκεκριμένου τούτου το αγόρασα με κλειστά ματια......ωραίο αμάξι, άνετο στην οδήγηση, τρελή απόλαυση με την κουκούλα κάτω και πολλές βόλτες...από μεριά κινητήρα όμως ήταν λίγο δυστυχώς......αρκετά ροπάτο στα μεσαία αλλα μετά τις 4.500 τίποτα, απλά ανέβαζε στροφές και δεν σχεδόν κρέμαγε......έτσι αποφάσισα να το γαργαλίσω λίγο για να δω τι μπορώ να κάνω....μου προτείνανε τα λοιπά:

1. εκκεντροφόρο, καπάκι, μετατόπιση κοφτη από 6700 σε 8000!!!! πρόγραμμα, σκούπα εξάτμιση και 15+ άλογα στο μοτέρ.....από φίλο προσφορα στα 1200E....
2. Turbo, αλλαγή σχεδόν του μισού κινητήρα, 170hp+ αλλα και 5000E!!!!!με τίποτα
3. Μοτέρ από saxo vts ή peugeot rallye (ίδιοι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ) και λίγα περιφερειακά 130+hp 2500E.....

Τελικά μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση επέλεξα την τρίτη επιλογή....το αμάξι έμεινε 20 μέρες συνεργείο, το πήρα εχθές το απόγευμα.....το αποτέλεσμα κινητήρας σάχο vts 122hp, βαρελάκι - φιλτροχοάνη και εισαγωγή, εξάτμιση και εξαγωγή, νέες αναρτήσεις (κίτρινα bilstein) και αλλα τακάκια φρενων μπροσά για να σταματάει........από οδηγικής πλευράς είχε τρελή διαφορα...όχι όσο περίμενα αλλα είχε....αποτέλεσμα ένα μοτέρ που πριν τις 4000 δεν πήγαινε τίποτα αλλα μετά τις 4000 και μέχρι τις 7200 τράβαγε πολύ θετικά χωρίς να κουράζεται καθόλου....το πήγα βολτίτσες χωρίς να γίνομαι επικίνδυνος....το μονο που δοκίμασα ήταν ένα 0-120 παραλιακή με ένα corola 1600 το οποιο και (λογικό) άφησα αρκετά πίσω....πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αν και τα λεφτά με όλα τα περιφερειακά και αναρτήσεις έφτασαν αισίως τα 3000E........

Επειδή όμως γουστάρω να είμαι και νόμιμος πήρα τηλ το υπουργείο μεταφορών για να δω τι πρέπει να κάνω για να δηλώσω το νέο μοτέρ, με το δικό μου μυαλό δεν περίμενα και πολλά, δεν έκανα υπερκυβισμό, το αμάξι έμεινε 1600 απλά ήταν σα any έχω ένα εκκεντροφόρο επικεφαλή παραπάνω και τίποτα άλλο.....αφού με έκαναν μπαλάκι στα τηλεφωνα για να βρω την άκρη μου είπαν ότι για να το κάνω νόμιμο πρέπει να τρέχω σε 3-4 διαφορετικα μέρη, υπουργείο, κτεο ξανά (πριν από 1 μηνα έκανα), κτλ κτλ....πολύ χαρτούρα ΑΛΛΑ ΚΑΙ 350E για τα έξοδα ΛΕΝΕ....και εγώ ρωτάω....για πιο λόγο μιας και δεν έκανα κάτι τραγικό πχ..1600 σε 2 λίτρο πρέπει να πληρώσω τόσα λεφτά???????το κουστούμι αυτό δεν το είχα υπολογίσει και ξενέρωσα τελείως με την όλη κατάσταση, μπαλάκι, χαρτούρα, τρέξιμο αλλα και λεφτά χωρίς νόημα.. ΓΙΑΤΊ?????Όσους ρώτησα, μηχανικούς, φίλους ακόμα και αστυνομικό γνωστό μου είπαν ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ τίποτα ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ τίποτα, ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ!!!!!αλλα δεν πάει έτσι πάντα......όσο φτιάχτηκα με τις αλλαγές στο αμάξι τόσο ξενέρωσα με τους ξυστές δημοσιους υπαλληλους που με πάταγαν από το ένα τηλ στο άλλο με στυλ blaze λέγοντας μου πάντα να πληρώσω......ότι νάναι...
DIMCHRI - Δευ 12 Φεβ 2007, 11:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλύτερα να μην το δηλώσεις πρώτον γιατί όταν αλλάζεις κινητήρα και βάλεις ίδια κυβικά δεν χρειάζεται να αναγράφεται στην άδεια.

β) μόλις δουν ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει μπει ποτέ από το εργοστάσιο τότε τα 350 ευρά που σου ζητάνε θα είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που θα σου ζητούν μετά !!!!

και αν θες κράτα κια τον παλιό σου κινητήρα.

Εγώ σου εύχομαι πρώτα από όλα να το ευχαριστηθείς πάρα πολύ το αυτοκινητάκι σου, και να μην κάθεσαι να στεναχωριέσαι με το αν είναι δηλωμένο ή όχι το μοτέρ.

Ευχαριστήσου το όσο μπορείς. Και σου ξαναλέω δεν χρειάζεται να το δηλώσεις αφού είναι ίδια κυβικά. Wink
MEMsound - Δευ 12 Φεβ 2007, 11:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
ριξτε μια ματιά εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9375
hexagon - Δευ 12 Φεβ 2007, 12:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ πολυ για το λινκ, θα το ψαξω να δω τι γινεται, αλλα μαλλον δεν το δηλωνω και σε κανα μηνα το βαζω παλι συνεργειο για ροικη εξελιξη, καπακια, εκκεντροφορους, εγκεφαλο και 150 αλογα ατμοσφαιρα απο 1600....απροβληματιστα, μιας και το αμξι ειναι 1250 κιλα και τα θελει τα εξτρα αλογακια






volvos - Δευ 12 Φεβ 2007, 15:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι οπως σου ειπαν το μοτερ αυτο δε μπαινει στο 306 απο το εργοστασιο....οποτε ειναι απλα ΑΔΥΝΑΤΟ να το δηλωσεις.

θεωρητικα ιδιου κυβισμου μετατροπες δε δηλωνονται πλεον
π.χ αν πας απο 106 8ν 1.6 σε 106 16ν 1.6 τοτε δε το δηλωνεις.
δε θυμαμαι ομως αν χρειαζεται να εχεις καποιο χαρτι.

για να μαθεις πληρως τι πρεπει να κανεις θα πας στο κακ στο ελληνικο.
ειναι στο κτεο ελληνικου αριστερα του ενα μικρο κτιριακι .
κεντρο αναλυσης καυσαεριων. εκει βγαζουν εγκρισεις τυπου.
θεωρητικα αν πρεπε να το δηλωσεις εκει θα πηγαινες.

θα τους πεις οτι εχεις ενα πεζο που ηταν 1.6 8ν και εβαλες 1.6 16ν.
(θα κανεις τη παπια αν σε ρωτησουν αν το μοτερ εμπαινε απο το εργοστασιο και θα πεις ναι ναι και τα δυο...και οτι το πηρες το μοτερ απο 306 παλι)
θα σου πουν τι πρεπει να κανεις αν πρεπει να κανεις τιποτα.

πιθανοτατα να σου πουν οτι πρεπει να εχεις ενα χαρτι-βεβαιωση μηχανολογου οτι η μετατροπη εγινε σωστα και οτι ολα ειναι οκ σε περιπτωση που σε σταματησουν μπατσοι. επισης καλο ειναι να εχεις και ενα τιμολογιο αγορας του μοτερ. γιατι μπορει σε ελεγχο να εισαι οκ επειδη ειναι ιδια κυβικα λλα το μοτερ που το βρηκες?το εκλεψες? το γεννησες ? θα σε ρωτησουν οι μπατσοι.... Cool
DIMCHRI - Δευ 12 Φεβ 2007, 15:49:12
Θέμα δημοσίευσης:
ωραίο το αμαξι σου.

και λογικα αφού είναι από ραλύ ο κινητήρας παίρνει και άλλο ενδυνάμωμα με σχετικα λίγα λεφτά.
volvos - Δευ 12 Φεβ 2007, 15:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
απο οτι θυμαμαι ομως στα 306 κανουν μια πατεντα σε καποια βαση μηχανης...θα αντεξει αυτη η βαση και εξτρα αλογα?
DIMCHRI - Δευ 12 Φεβ 2007, 16:03:46
Θέμα δημοσίευσης:
σιγά μην ρωτήαουν που βρήκε το μοτέρ....

Αν είναι κλεμένο , έχει νούμερα πάνω και μόνο αν τα νουμερα είναι φαγωμένα μπορούν να του κάνουν κάτι.

Αν και ρε παιδιά εδώ που τα λέμε, οδηγάω 15 χρόνια και ούτε μια φορά από όσες με έχουωε σταματήσει, δεν μου είπανε να ανοίξω το καπό....
hexagon - Δευ 12 Φεβ 2007, 16:22:31
Θέμα δημοσίευσης:
thx για το σχολιο DIMCHRI
το αμαξι οντως ειναι ωραιο αλλα σκευτομουν προς στιγμη να το δωσω και να παρω κανα mx-5 για πορτες....αλλα μετα το ξανασκευτηκα και λεω μπαααα....αστο ειναι οτι πρεπει για τωρα και στριβει και απιστευτα για καμπριο...περνει οντως ενδυναμωση με κανα 1200 εουρα και παει 150 αλογακια οπου εκει θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο αποτωρα.....μιν ξεχναμε 1250 κιλα καθαρα ....ειναι πολλα!!!

Χαρτι απο τον μηχανολογο δεν εχω ακομα και τωρα περιμενω το τιμολογιο αγορας του μοτερ.....για να ειμαι καλυμμενος...σχτικα με την βαση της μηχανης εχει πατενταριστει μιας και δεν χωραει ακριβως το ιδιο μοτερ λογο 2πλων εκκεντροφώρων επι κεφαλή και εχει φαγωθει η βαση καθως και ενισχυθει με μεταλλα για να αντεχει θεωριτικα μεχρι και 200 αλογα....που δυσκολα θα φτασω ετσι και αλλιως χωρις υπερσυμπιεστη (μανουκης 5500 εουρα και 220+ αλογα)...

αμα προσεξετε την δευτερη φωτο θα δειτε οτι η αριστερη βαση ειναι λιγο φαγωμενη και με χυμενο εξτρα μεταλλο...χρειαζοταν για να μην κοπει στη μεση....

ευχαριστω για τα καλα λογια....για τα εξτρα 30 αλογακια τι λετε, αξιζουν τα 1200 ευρω τους???
volvos - Δευ 12 Φεβ 2007, 16:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι ο μηχανολογος που θα σου δωσει τετοι χαρτι θα παιζει το κεφαλι του ....καθως θα πιστοποιει μια παρανομη και μη εγκεκριμενη μετατροπη απο το εργοστασιο.
οποτε αν βρεις κανεναν τσιμπα το χαρτι αμεσως...κοστος ως 150ευρω μαξιμουμ λογω περιπτωσης.....

1200 για 150αλογα ειναι πολλα.
300 ριπροφαιλ εκκεντροφορων απο μπουμπη
400 προγραμμα
κανα 200αρι εξατμιση
100 εργασια εκκεντροφορων κλπ κλπ
δε το φτανεις με τη καμια το χιλιαρικο Cool
DIMCHRI - Δευ 12 Φεβ 2007, 16:30:47
Θέμα δημοσίευσης:
αν τα έχεις τα 1200 δώστα.

βάλε όμως και μια μπάρα θόλων να δείξει λίγο το μηχανοστάσιο.... Laughing
hexagon - Δευ 12 Φεβ 2007, 16:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
οπου και να ρωτισα κατω απο 1200 για μονοφυσο σαξοραλλο μοτερ δεν βρηκα....σχετικα με μπαρα θολων γουσταρω αλλα με κολαει το γεγονος οτι αν σε φανε απο την μια στραβωνει και η αλλη....εκτος αν παρεισ καλη μπαρα και παλι πεζει...
DIMCHRI - Δευ 12 Φεβ 2007, 17:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
στραβώνει και η άλλη οπωσδήποτε, αλλά σε ένα τέτοι τρακάρισμα το αμάξι θα είναι ασύμφορο για επισκευη... όποτε τι σε νοιάζει εσένα αν δεν φταις...

Αν φταις και έχεις κάνει μικτή (την συνιστώ σε όλους) τότε παλι δεν σε πολυενδιαφέρει....
Αν δεν έχεις μικτή τότε κλάψτα και παμε για άλλα... Wink
jig - Τετ 21 Μάρ 2007, 12:44:32
Θέμα δημοσίευσης: 306 cabrio
Ειναι λιγο αkριβα για αλλαγη αλλα αξιζει νομιζω!!!


vassilis-7- - Τετ 28 Μάρ 2007, 08:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
vassilis-7- έγραψε:
...Ασχετο αλλα εγω εχω 100hp μαμισια!1.6 8v εβγαινε δυο εκδοσεις!...


Ο 1,6 στο 306 δεν έβγαινε με παραπάνω από 90 άλογα. Εκτός αν έχεις μηχανή από 8βου 1,6 ράλλο.



Kαι ομως εβγαινε...Ετυχε και ημουν στην pug και το δικο μου ειναι 100αρη......
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr