red206rc έγραψε: |
*Το αυτοκίνητο ειναι ακίνητο και το μοτέρ ζεσταίνεται. Στα καινούρια οχήματα ο εγκαίφαλος ρειχνει το avans αμα ζεσταθει το μοτερ. |
Pughell έγραψε: |
Οι αγωνιστικοι εγκεφαλοι στο 90% των περιπτωσεων εχουν bore wash με αποτελεσμα να φθειρονται σχετικα προωρα αναλογικα με ενα νορμαλ προγραμμα.
........................... ............... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ξεπλυμα με λιγα λογια. ![]() Το μιγμα ειναι πιο πλουσιο για να διατηρει χαμηλες θερμοκρασιες σε μοτερ και θαλαμους καυσης ωστε να αντεχει στο πολυωρο και συνεχομενο σκισιμο αλλα αυτο,οπως και ολα τα πραγματα,εχει και την κακη του πλευρα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
...Οι αγωνιστικοι εγκεφαλοι στο 90% των περιπτωσεων εχουν bore wash με αποτελεσμα να φθειρονται σχετικα προωρα αναλογικα με ενα νορμαλ προγραμμα... |
MEMsound έγραψε: | ||
να φανταστω οτι αναφερεσαι στα μοτερ και οχι στους ιδιους τους εγκεφάλους? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κοιτα,αμα καταφερεις και χαλασεις προωρα τον εγκεφαλο απο τις βενζινες,τοτε μαλλον θα χρειαστει να ανακαλεσω εντελως την θεωρια μου... ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
"bore wash can happen when the engine is operating overly rich and oil is washed away from the walls of the cylinders." |
Miss 207 GT έγραψε: |
Σε τί δυναμομετρο να το πάω στην πρώτη αυτή φάση ; |
MEMsound έγραψε: |
ναι...
ΑΛΛΑ δεν θα το πας μέχρι να επισκευάσει ο Τάσος το δυναμόμετρο γιατι αυτή την στιγμή εχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας και τα νουμερα ΔΕΝ ειναι επακριβώς αυτά που θα επρεπε. αρα κανε λιγο υπομονη. ![]() |
Miss 207 GT έγραψε: |
..........................
Μέρες που βρήκα κι εγώ να θέλω δυναμομέτρηση ε ... ![]() ( Πάω να πλύνω κανένα πιάτο καλύτερα ![]() |
salex έγραψε: |
εξού και τα πρόσφατα αποτελέσματα. |
salex έγραψε: |
Δεν ξέρω ποιά αποτελέσματα εννοείς Πάνο.
Αναφέρομαι σε αυτά που έχουμε δει τις τελευταίες ημέρες. |
Πάνος έγραψε: |
Sta αποτελεσματα απο τις δυναμομετρησεις των παιδιων στο σαξοκλαμπ. |
salex έγραψε: |
...Το βασικό πρόβλημα τώρα είναι ότι ο αισθητήρας απόλυτης βαρομετρικής πίεσης μετράει σταθερά 1074hPa, δηλαδή 1074mbar.
Αν ρίξετε μια ματιά στον ορισμό της πίεσης στην επιφάνεια της θάλασσας (που είναι 1013mbar), 1074 mbar σημαίνει ότι βρισκόμαστε τουλάχιστον 100 μέτρα κάτω από τη στάθμη της θάλασσας. http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_(unit) Το κακό με αυτό τον αισθητήρα είναι ότι δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς επηρεάζει τις μετρήσεις του δυναμομέτρου. Το σίγουρο είναι ότι ελαττώνει δραματικά τη διορθωμένη ισχύ, γιατί μεγαλύτερη απόλυτη πίεση σημαίνει πυκνότερος αέρας (δηλαδή περισσότερη ισχύς για ένα κινητήρα) - εξού και τα πρόσφατα αποτελέσματα. Φαντάζομαι ότι η συζήτηση θα λήξει μέσα στις επόμενες ημέρες, μόλις καλιμπραριστεί ο αισθητήρας. |
volvos έγραψε: |
επειδη στο saxoclub γραφτηκαν διαφορα
και βρεθηκα ενω μπηκα να υπερασπιστω το τασο να βγω και υπολογος ενω σβηστηκε και ενα ποστ μου και επειδη ο αγγελιδης ειναι ενα ατομο που εχει στηριξει ΠΟΛΥ στο παρελθον το psclub με πολλους τροπους και επειδη ολοι ξερουμε οτι ουτε λαμογιο ειναι ουτε απατεωνας ουτε εχει αναγκη να κοροιδεψει κανενα ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ........ παρακαλω καποιος να τον ενημερωσει να μας γραψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι γινεται για να λυθει οριστικα το θεμα χωρις παρεξηγησεις παρερμηνειες και θεωριες του χαους και του σκοταδισμου ![]() |
asa1 έγραψε: |
οχι παναγιωτη ολα ειναι οκ |
asa1 έγραψε: |
οχι παναγιωτη ολα ειναι οκ |
asa1 έγραψε: |
οχι παναγιωτη ολα ειναι οκ |
CorsaSport έγραψε: |
Απο οτι ξερω ενα 50αρι τωρα αν εισαι απο θεσσαλονικη και δεν βιαζεσε θα κανονισουμε dynoday με το opel-club και θα παμε στον μιστερ exelixis οπου θα μας βγει 25-30 Ε το αυτοκινητο |
volvos έγραψε: |
φιλε σκοτι εμενα το βασικο που με νοιαζει ειναι οτι εβγαλες ιδια αδιορθωτη ισχυ που ειναι βασικοτατο ![]() |
Scotty308 έγραψε: |
ο "εξελιξις" ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΣΕ τιποτα στο αυτοκινητο , ουτε καν το εδεσε
Ενω ο αγγελιδης εδεσε το αυτοκινητο και στους 4 τροχους |
recife_rallye έγραψε: |
Scotty308 ελπιζω φιλε να ειναι ενα απλο μπουκωματακι και τπτ αλλο... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Στελιο (σαλεξ) κατι δε μ αρεσει εδω..
Τι κοιλια ειναι αυτη στις 5?τι μπορει να φταιει γι αυτο?πρωτη φορα το βλεπουμε σε παρομοια δυναμομετρηση.... Αυτη η κοιλια ειναι πιο μεγαλη και απο τη κοιλια του ταβερνιαρη στα Γιαννιτσα(ξερει ο kane) ![]() ![]() Scotty308 ελπιζω φιλε να ειναι ενα απλο μπουκωματακι και τπτ αλλο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μεθοδος στερεωσης δεν υπαρχει,απλα κατα την γνωμη του η ρουτινα το επετρεψε να κρινει οτι το αμαξι δεν προκειται να φυγει απο τα ραουλα και μακαρι να μην φυγει ποτε(αν το επαναλαβει) καθως την φορα που θα φυγει θα κλαψουνε καποιες μανες... ![]() |
salex έγραψε: |
Ρίξτε μια ματιά στο σχετικό αφιέρωμα
http://www.carsinspections.com/gr/tuning/Peugeot308/stage1.html . |
salex έγραψε: | ||
Όχι βρε ευλογημένε! Τί μπουκωματάκι, αυτό που είδες είναι υπερθέρμανση του intercooler, αυτό που γράφω και ξαναγράφω ασταμάτητα από την πρώτη στιγμή. Θα δείτε στη δυναμομέτρηση του Σωτήρη ακριβώς τί μπάχαλο γίνεται με τη θερμοκρασία. Αντίστοιχο με αυτό που παθαίνουν τα 207! Μετά τις 5000rpm η θερμοκρασία εισερχομένου ξεπερνά τους 60 βαθμούς Κελσίου επάνω στα ΜΑΗΑ. Οπότε το παιχνίδι τελειώνει εκεί... |
Scotty308 έγραψε: |
Τι δεν καταλαβες Μανθο?? Το δεσιμο??? και εμενα μου εκανε εντυπωση πως το στερεωσε και δεν "πεταξε" το αυτοκινητο ![]() ![]() |
venzinas έγραψε: |
Πως γινετε να μην δεθει πουθενα στην μια περιπτωση με ρτον κινδινα να κανει δεξια αριστερα η μουρη συν τον κινδυνο να γινει η μουρη με extra βεντιλατερ.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Στελάρα για κανόνισε από βδομάδα να μετρήσουμε και το δικό μου είμαι περίεργος να δω καμπύλη με το i/c |
Scotty308 έγραψε: |
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ![]() unlimited exelixis ![]() |
volvos έγραψε: |
τωρα ρε κυριλλε αυτα θες και τα γραφεις?
δηλαδη ποιος κοπανος θα πιστεψει τις θερμοκρασιες αερα που εχει του φωτεινελη. αμα ο τυπος ειχε ξεχασει το αισθητηρα θερμοκρασιας πανω στο μηχανημα του αιρκοντισιον . . . . . ΓΑ**ΣΕ μας μεσημεριατικα εχω και τη μαλακο τη σχεδιαστρια που δε ξερει το Polyline διαβαζω και αυτα ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
η κουβεντα σου ξεκινησε οτι να οριστε το εξελιξις βγαζει και λιγοτερα....αυτο το σχολιο δε χρειαζοταν αφου προσβαλει τη νοημοσυνη οποιου το διαβαζει. |
volvos έγραψε: |
τα ιδια δυναμομετρα ειναι
απο τη στιγμη που θα τους βαλεις ιδιο φορτιο γιατι να βγαλουν κατι διαφορετικο? |
volvos έγραψε: |
και αφου λοιπον βλεπεις οτι μιλαμε για ιδια δυναμομετρα γιατι φοβασαι να πας στο τασο?????????????????? |
volvos έγραψε: |
koita και μονο με την υπογραφη σου προσβαλλεις. |
volvos έγραψε: |
θα μου πεις σε προσβαλλουν
δεκτο αλλα αν ετσι ξερεις να απαντας χανεις το δικιο σου... |
volvos έγραψε: |
εγω στη θεση σου θα ειχα δωσει ηδη τις απαντησεις μου ζητωντας απο το παιδι με το εν λογω rc να περασει μια βολτα απο τη λεσχη και το μαχα στα σπατα . και αν ειναι ολα ετσι οπως τα λες αυτη τη στιγμη καποιοι θα ετρεχαν να κρυφτουν... και θα αρμεγαν οντως αγελαδες αντι να σε προσβαλλουν. |
volvos έγραψε: |
επισης δε θυμαμαι να εχει γραφτει ποτε εδω μεσα οτι το μαχα του φωτεινελη δε μετραει σωστα |
volvos έγραψε: |
επισης αν ειδες το τοπικ απο τη αρχη και στο μαχα ειχαμε αναλογα θεματα τα οποια ομως ο ιδιοκτητης του τα ειδε και τα διορθωσε........ |
volvos έγραψε: |
δηλαδη το μοναδικο rc Που εχεις φτιαξει ειναι 300χλμ μακρυα απο την αθηνα? |
volvos έγραψε: |
ή καλυτερα να ερθεις ο ιδιος. |
turborabbit έγραψε: |
Ήδη χτες βρέθηκα με κάποια παιδιά από το PSClub. |
Steve έγραψε: | ||
|
turborabbit έγραψε: |
Ναι έχει έρθει ο Μάνθος μαζί με κάποια άλλα παιδιά. |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
turborabbit έγραψε: |
Με όλη την καλή μου θέληση προσπαθώ να δείξω ότι τίποτα απολύτως προσωπικό δεν έχω με την εν λόγω εταιρεία και τους ιδιοκτήτες τους. Το 90% του κλαμπ τους εμπιστεύεται και δείχνω ότι και εγώ συμφωνώ; Δεν κάνω δυσδήμηση αλλά διαφήμηση ουσιαστικά. Πως αλλιώς να το πω... Και μου λές ότι προσβάλλω; Τι να πω... "να κάτσω στ'αυγά μου και να μη βγάζω λέξη"; Να φτιάξω 10/20/100 αυτοκίνητα που να κάνουν 100.000χιλιόμετρα το κάθε ένα; |
Παράθεση: |
να περάσει το βράδυ με το χαρτί από ένα (άσχετο γι'αυτόν) μέρος για να αποδείξει ότι ο προγραμματιστής του δεν λέει ψέμματα... Αν θα το έκανες - ΟΚ. Εγώ ντρέπομαι! |
Παράθεση: |
Ειλικρινά, θες να αρχίζω να κάνω quote τον Στέλιο; |
salex έγραψε: |
Σε ευχαριστώ πάντως για τη διαφήμιση ![]() (Βρε συ, μπας και σου δίνουμε ποσοστά και δεν το ξέρω; Θα πάω να ρωτήσω τον Κρίτωνα γιατί εδώ κάτι μου μυρίζει) |
Παράθεση: |
Σε αντίστοιχη περίπτωση στο παρελθόν οι βελτιωτές του τότε δυνατότερου αυτοκινήτου είχαν πάει στη Λέσχη, με το αυτοκίνητο και πάταγαν με όποιον τους το ζήταγε. Οπότε υπάρχει προηγούμενο και οι απαιτήσεις είναι ψηλά. |
Παράθεση: |
Ακόμη και να μην θέλει ο ίδιος να εμφανιστεί, θέλουν οι υπόλοιποι να τον βρούνε! ![]() |
Παράθεση: |
Αχ κάνε με! Λατρεύω να με διαβάζω και να με καμαρώνω.
Θα βρείς πάρα πολλά να έχω γράψει για το εν λόγω δυναμόμετρο και τα κατά καιρούς αποτελέσματά του. |
Παράθεση: |
Λυπάμαι πολύ, δεν εκπροσωπω το PSClub σε αυτά που γράφω, αλλά εμείς δεν λαμβάνουμε υπόψη το συγκεκριμένο δυναμόμετρο ως μέτρο σύγκρισης. |
Παράθεση: |
Και σίγουρα δεν βοηθάνε την εικόνα του τα αποτελέσματα που προβάλεις ως δείγμα γραφής. |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Sinanai έγραψε: |
Σταύρε ήταν μετά την αναχώρησή σας για Αθήνα. ![]() |
turborabbit έγραψε: |
***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ. |
turborabbit έγραψε: | ||||
==== ![]() |
Scotty308 έγραψε: | ||
Φιλε μου , την διαφορα αυτη , μου την εξηγησε τοτε ο Στελιος που ηταν κατι για το φορτιο ..δεν θυμαμε ... |
turborabbit έγραψε: | ||
==== Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ; 183.6 και 183.9 βλέπω... Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο... ![]() ![]() ![]() Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο... ***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ. |
asa1 έγραψε: | ||||
η διαφορα ειναι στη διορθωση!!πειτε μου τωρα οτι η εισαγωγη ειχε 15 βαθμους να πεσω κατω!!!σε αυτοκηνητα οπως τα αγωνιαρικα τα οποια δεν εχουν obd για να δουμε πραγματικη θερμοκρασια εισαγωγης βγαζουμε αδιορθωτη τη δυναμη απλα τα συγριτικα πατηματα κοιταμε να εχουν τις ιδιες συνθηκες!!αυτος ειναι και ο λογος που δεν χρησημοποιουμε τον εξωτερικο αισθητηρα!!επισης βαρομετρικο 96κατι???και να ξεκαθαρισω αυτο που ειπε και ο τακης ποιο πανω εγω με τα παιδια εδω μεσα ειμαι φιλος πριν ξεκινησω να ασχολουμε επαγγελματικα με αυτο που γουσταρω εδω και χρονια και τους ευχαριστω για την υποστιριξη!!ρε κυριλε λιγα δικα σου εχουμε μετρηση στο μαγαζι?ειχες ποτε θεμα με την μετρηση και την αξιοπιστια της?παντος τα τηλεφωνα μου τα ξερεις οποτε θελεις παρε με να σου εξηγησω οτι θελης! |
turborabbit έγραψε: |
==== Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή. |
recife_rallye έγραψε: | ||
Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω.. Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο! Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη! |
turborabbit έγραψε: | ||||||
==== Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς; Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου; Δεν μπορεί να τα ξέρει! Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο ! Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου. Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!
==== Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε... |
Jim207GT έγραψε: |
Γιατι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο. Το ΣΩΣΤΟ δυναμόμετρο πρέπει να έχει ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες σωστά ρυθμιζμένους και λειτουργικούς, και η ΜΟΝΗ υποδύναμη που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη είναι η διορθωμένη σύμφωνα με αυτούς. ΜΟΝΟ τοτε έχει αξία γιατι είναι συγκρίσιμο μέγεθος πλέον με οποιδήποτε παρόμοιο δυναμόμετρο στο ΚΟΣΜΟ είτε είναι αυτό στη κορυφή του Εβερεστ είτε στην Αφρική. Γιαυτο υπάρχει η κανονικοποίηση κατα ISO, άμα δεν το καταλαβαίνετε τότε τι να πώ, είτε είστε χαζοί είτε το παίζετε χαζοί....... |
salex έγραψε: |
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι:
http://www.carsinspections.com/forum/viewtopic.php?t=315 |
black7monster έγραψε: |
Mου τα βγαζει κινεζικα............. |
Steve έγραψε: | ||
Άλλαξε μέσω του broswser που χρησιμοποιείς σε Ελληνική ISO 8859-7 και θα τα δείς όπως έπρεπε να τα βλέπεις ![]() |
turborabbit έγραψε: | ||||||
==== Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς; Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου; Δεν μπορεί να τα ξέρει! Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο ! Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου. Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!
==== Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε... |