Καλησπέρα από τόν Γιώργο [george 207] σε όλη τήν ομάδα του psclub!Εχω ένα 207,με πάνω κάτω 2.500km.Το μοτεράκι του είναι 1.400.Πρόσφατα,τοποθέτησα ένα φίλτρο γνωστής εταιρίας,μαζί με ενα τελικό ανοξ.[όχι group Ν]στο πεζάκι.Το ηλεκτρόγκαζο μοτέρ του,εβγαλε ροπούλα αρκετά καλή,από 2.500 έως 4.000σ.α.λ,ενώ στης 5.500σ.α.λ το αμάξι σουζάρει πολύ περισσότερο από πρίν!Ολα αυτά με απλή βενζίνη 95αρα.Φυσικά είχαν ακούσει πόλλα τα αυτιά μου,τόσο στόν τομέα του φίλτρου.όσο και στόν τομέα της εξάτμισης,αλλά εγώ άκουσα περισσότερο την λογική του κατασκευαστή,παρά τις γνωστές π.....λογίες,περί σκουπας βαρελάκια.και αλλαγή όλης της εξάτμισης,λές και το αμάξι έχει πρόγ-εκκ-κ.τ.λ η εισαγωγή του αέρα,έχει βοηθηθέι,από σπιράλ σωλήνα,που καταλλήγει στον προφ.του αυτοκινήτου.μιας και η μαμά σωλήνα,κοιτάει πρός το φανάρι,βάζοντας τον σπιράλ πλάι του,δίνει μια πρόσθετη ανάσα!Αυτά που λέτε με το pug 207 sport 1,4 16v,με -σχεδόν-λίγα λεφτά,βγάζει φτέρα. |