STELIOS έγραψε: |
Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη. |
STELIOS έγραψε: |
Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.
Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ? |
ultra-one έγραψε: |
Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! ![]() |
bakclima έγραψε: |
με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν ![]() |
nik_marin έγραψε: |
Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής . |
Touristas έγραψε: |
Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο. |
dimisboukis έγραψε: |
Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι? |