PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Λαδιά για τρόμπα τιμονιού

nik_marin - Παρ 27 Οκτ 2006, 09:04:02
Θέμα δημοσίευσης: Λαδιά για τρόμπα τιμονιού
Κάθε ποτέ θέλουν άλλαγμα και τι προτείνετε?
STELIOS - Σαβ 28 Οκτ 2006, 11:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη.
bakclima - Σαβ 28 Οκτ 2006, 18:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ειναι, δεν τρωει και καποιο ζορι Wink
ultra-one - Σαβ 28 Οκτ 2006, 20:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη.

ΛΑΘΟΣ!
Το λάδι του τιμονιού όπως και τα υγρά των φρένων χρειάζονται αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια περίπου διότι απορροφούν υγρασία και υπάρχει περίπτωση να έχουμε διάβρωση σε διάφορα μέρη του συστήματος υποβοήθησης.

Τα λάδια για το τιμόνι είναι τυπικά τύπου DEXTRON και υπάρχουν από πάμπολλους κατασκευαστές σε 3 ποιότητες DEXTRON II, III και IV. (Όπως DOT 3, 4 και 5 για τα φρένα).

Περισσότερα θα σας πουν οι πιο ειδικοί για Peugeot και λάδια, ο "Γιατρός" Touristas και ο "Λαδολόγος" Miltellas Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Κυρ 29 Οκτ 2006, 13:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.

Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ?
ultra-one - Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:38:16
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.

Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ?

Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! Shocked
Το Dextron ΑΤF είναι υγροσκοπικό και πρέπει να αδειάζει και να αλλάζεται κάθε 2-3 χρόνια το πολύ.
Road_Runner - Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι ΑΠΟ ΠΟΥ θα βγει το παλιό υγρο για να μπει το νέο;
STELIOS - Κυρ 29 Οκτ 2006, 18:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! Shocked .


Κανεις λαθος, εχει διαστηματα αλλαγης για βαλβολινες (και για manual και για automatic transmision), κι'εγω με βαση το Haynes Manual κανω τις αλλαγες.
Τελος παντων, αν λες πως υπαρχει περιπτωση διαβρωσης ΟΚ παω πασο.
Αλλα τοτε απο που αδειαζει το συστημα ???
bakclima - Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν Wink
STELIOS - Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν Wink



Ναι ετσι γινετε, αλλα αν ηταν το συστημα κατασκευασμενο/σχεδιασμενο για αλλαγη υγρου δεν θα ειχε μια "εξωδο" καπου ???

Αλλα ακομα και με τη συριγγα δεν αδειαζει ολο το συστημα παρα μονο το ρεζερβουαρ.
nik_marin - Δευ 30 Οκτ 2006, 01:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής .
ultra-one - Δευ 30 Οκτ 2006, 10:42:05
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής .

Thumb Left

Στο 309 έτσι μου το είχαν αλλάξει 2 φορές.

Υποθέτω και στα 206, 106, 306, 405, 406 θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.

Περισσότερα ας μας πει ο "Γιατρός" Laughing Laughing Laughing
Touristas - Τρι 31 Οκτ 2006, 08:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο.
max - Κυρ 03 Δεκ 2006, 10:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο.


Και το υγρο που υπαρχει στο υπολοιπο κυκλωμα μπορει να αδειασει. Εχοντας βγαλει το σωληνακι απο την αντλια βαζεις μπροστα το αμαξι και φερνεις μερικες στροφες το τιμονι. Ο,τι υπαρχει μεσα το πεταει εξω οποτε αδειαζει όλο.

Ερωτηση:Χθες αλλαξα λαδια υδραυλικου τιμονιου. Οταν πηγα σπιτι, μετα απο κανα 5 ωρο βρηκα 6-7 σταγονες λαδιου στο πατωμα. Στο αμαξι ειχανε ριξει καθαριστικο πριν το παρω οποτε δεν παιζει να ειναι ξερασματα. Παιζει να ξερναει πιθανων παραπανω ποσοτητα λαδιου? Ή αν εχει διαρροη, ποιο ειναι το πιο πιθανο σημειο? Εγω παντως που εψαξα δεν μπορεσα να βρω κατι
nikosb - Τρι 09 Μάρ 2010, 02:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν από μερικές μέρες το τιμόνι μου άρχισε να τρίζει φοβερά και να στρίβει με πολλή δυσκολία. Υπέθεσα αρχικά πως μπορεί να ήταν κάποιο πρόβλημα στα φρένα, αλλά δεν έβλεπα κάτι στραβό με αυτά.
Τότε, μπήκα στο psclub και από αυτό εδώ το topic παρακινήθηκα να πάω στην DAKAR και να αγοράσω λάδι για το τιμόνι (όταν το εξέτασα, δεν είχε μείνει σταγόνα μέσα!). Μόλις γέμισα το δοχείο με το νέο λάδι, το τιμόνι άρχισε και πάλι να δουλεύει μια χαρά.
ae86 - Τρι 09 Μάρ 2010, 17:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν από ένα χρόνο επιστρέφοντας από ένα κοντινό ταξίδι παρατήρησα πως το τιμόνι είχε βαρύνει και έβγαινε διαφορετικός ήχος στους επιτόπιους ελιγμούς.
Ελέγχοντας τη στάθμη του υγρού διαπίστωσα ότι απλώς δεν υπήρχε υγρό.
Συμπλήρωσα "κόκκινο λάδι", μετά την οδηγία του βενζινά σε βενζινάδικο στο δρόμο μου και από τότε δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα.
Ωστόσο έχω μείνει με τις εξείς απορίες...
1.Πως ελέγχουμε τη στάθμη...? (Από τότε την κοιτάζω τακτικά) Ζεστό ή κρύο μοτέρ, βιδωμένο το καπάκι-δείκτης ή απλά το βουτάμε στο δοχείο και ελέγχουμε? (Βιδώνοντας κάνει αρκετή διαδρομή προς τα κάτω και το εύρος Hi-Lo δεν είναι και μεγάλο.) Στο βιβλίο χρήσης δεν υπάρχει σχετική οδηγία.
2.Που πήγαν τα υγρά? (Μοιάζει με το "Που πήγαν τα λεφτά?" που λίγο-πολύ οι περισσότεροι ξέρουμε, αν έχει κάποιος ιδέα για τα υγρά, θα βοηθούσε...)
dimisboukis - Τετ 20 Ιούν 2012, 18:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι?
TopGear - Τετ 20 Ιούν 2012, 19:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
dimisboukis έγραψε:
Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι?


Μια φορά σε διακοπές που'βλεπα κι εγώ να χάνει λίγες σταγόνες (μάλλον από κει που χάνεις κι εσύ) κι είχε πέσει ελαφρώς η στάθμη, πήρα τηλέφωνο το μάστορα και μου'πε να ζητήσω υγρό για "αυτόματο σαζμάν" ή κάπως έτσι σε ένα βενζινάδικο Shell. Είναι κοκκινωπό και συνήθως σε λευκό δοχείο. Συμπλήρωσα μέχρι την ένδειξη και το παρακολουθούσα μέχρι να γυρίσω.

Υποθέτω μου το'πε για έκτακτη λύση, δεν ξέρω αν ενδείκνειται, ωστόσο υποθέτω θα υπάρχουν και καταλληλότερα. Πάντως, το σύστημα δεν επιβαρύνθηκε απ'αυτό.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr