PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αμορτισέρ και προβλήματα αντοχής

Miltellas - Τρι 24 Οκτ 2006, 21:47:17
Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισέρ και προβλήματα αντοχής
Μετά από 10 μήνες τα πίσω αμορτισέρ από RC στο 206 μου χρήζουν άμεσης αντικατάστασης. Δεν πέταξαν υγρά, απλώς μαλάκωσαν υπερβολικά τόσο στο bound όσο και στο rebound. Αυτό δεν το παρατήρησα τώρα αλλά μετά τους 3 πρώτους μήνες, όπου μάλιστα παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο έκατσε πίσω τουλάχιστον 1εκ επιπλέον. Απλά τώρα η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο με πίσω αμορτισέρ να μην μπορούν να αποσβέσουν την απότομη επαναφορά των ράβδων στα πολλά χάω.

Κοντολογής, καμία σχέση με τα Record SP που τα άλλαξα μετά από 2.5 χρόνια και χωρίς να είχα παρατηρήσει τόσο δραματική αλλαγή συμπεριφοράς. Σε κανένα 206-306 που τα δοκιμάσαμε δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι δυσαρέσκειας από την αντοχή τους στο χρόνο και στην χρήση (που συνυπολογίζοντας και το κόστος η αξία τους ανεβαίνει κατακόρυφα).

Άρα στην κατηγορία των οικονομικών και αποδοτικών αμορτισέρ τα Record SP εξακολουθούν και παίζουν ακόμη μόνα τους.
volvos - Τετ 25 Οκτ 2006, 08:20:00
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΙλτο εγω πιστευω οτι ισως επαιξε ρολο το υπερβολικο χαμηλωμα που ειχες πισω για να κρατησεισ το κωλο ?

επισης προτεινωω επισκευη τους πριν απο ολα. κοστος πολυ μικρο. το πολυ πολυ να αντεξουν αλλους 10μηνες!
nik_marin - Τετ 25 Οκτ 2006, 08:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


επισης προτεινωω επισκευη τους πριν απο ολα. κοστος πολυ μικρο. το πολυ πολυ να αντεξουν αλλους 10μηνες!


Το μικρό το κόστος που το άκουσες?
elias - Τετ 25 Οκτ 2006, 09:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χιλιόμετρα έκανες αυτούς τους 10 μήνες? Είσαι χαμηλωμένος πίσω? Καινούρια πάντως έχουν 100 ευρώ. Δεν νομίζω να αξίζει να τα επισκευάσεις.
Lef205 - Τετ 25 Οκτ 2006, 14:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια 10.000 χλμ?
Στο δικο μου εχω κανει 68.000 χλμ απο το 2003 με 5.5 ποντα eibach και υπερβολικο χαμηλωμα πισω με βολτες στον Μερκουρη,δοκιμες αναγνωρισεις γραψιματα και τωρα σκεφτομαι να αλλαξω ΜΟΝΟ τα μπροστινα καθαρα για ψυχολογικους λογους!

Και φυσικα δεν εχω ΚΑΝ RCαναρτηση,την απλη του διλιτρου!
μηπως τα record κατατασσονται δευτερα? Laughing
Steve - Τετ 25 Οκτ 2006, 17:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως Μίλτο τα γ***σες τα πρέκια τώρα τελευταία και γι αυτό βγήκαν off πιο πριν από ότι περίμενες? Rolling eyes
bakclima - Πεμ 26 Οκτ 2006, 23:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
εγω τα εχω κανει 25000χιλ + 30000χιλ ο προηγουμενος, το αυτοκινητο ειναι 2,5χρονος και ακομα τα πισω τουλαχιστον μια χαρα.
Miltellas - Παρ 27 Οκτ 2006, 18:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω.

Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! Very happy
Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά!
Sidobre - Παρ 27 Οκτ 2006, 18:17:13
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω.

Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! Very happy
Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά!


Πόσα έχεις δώσει συνολικά για αναρτήσεις είπαμε;;;; Tease
MEMsound - Παρ 27 Οκτ 2006, 18:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω.

Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! Very happy
Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά!


Πόσα έχεις δώσει συνολικά για αναρτήσεις είπαμε;;;; Tease

και σε πόσο χρόνο ή καλύτερα χιλιόμετρα.
(γιατί μόνο έτσι θα βγει οικονομοτεχνική μελέτη) Wink

παρεπιπτόντως πόσο είπαμε ότι κάνουν τα SP για 2λιτρο και πόσο δύσκολο είναι να τα βρούμε?
Road_Runner - Παρ 27 Οκτ 2006, 19:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω.

Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! Very happy
Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά!


Και προφανώς δεν έχουν την ίδια απόδοση...
cipher - Παρ 27 Οκτ 2006, 23:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;

Rotfl Rotfl Rotfl

Ακόμη δεν κυκλοφόρησε το sticker πιστοποίησης ποιότητας "CM" (Certified by Miltelas) αντί του "CE" για τα λιπαντικά, θα πρέπει να ετοιμαστεί και 2ο για τις αναρτήσεις Laughing
Miltellas - Σαβ 28 Οκτ 2006, 06:06:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρω-ξέρω θα μου πείτε ότι με τόσα λεφτά έβαζα PS και τελείωνα. Αλλά αν δεν πειραματιζόμουνα με το μεγάλο κεφάλαιο "μέγιστα οικονομική και μέγιστα αποδοτική ανάρτηση" ποιός θα σας έλεγε ότι τα Monroe Reflex σε χαμηλωμένο είναι τελείως μα τελείως για τον ούτσο καβάλα, τα De Carbon Comfort είναι μη σπορ αλλά εν τέλη ικανοποιητικά και πολύ ανθεκτικά, τα Record SP είναι σπορ (πολύ περισσότερο από όσο δείχνει η χαμηλή τιμή τους) και πολύ ανθεκτικά μαζί, κι όσο για τα μαμίσια του RC ότι μπορεί να είναι επαρκώς σπορ αλλά σίγουρα όχι όσο θα ήθελα ανθεκτικά; Έ παλιόπαιδα;

Μην ξεχνάτε ότι τα SP τα κράτησα 2.5χρόνια και τα έβγαλα όχι γιατί έπρεπε να τα πετάξω (ναι είχαν πέσει αλλά δεν ήταν για πέταμα) αλλά γιατί μου μπήκε να δοκιμάσω τα RC. Άρα το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων μου για ανάρτηση είναι λόγω πειραματισμών από λόξα και μόνο. Έχω δοκιμάσει και αρκετά διαμετρήματα αντιστρεπτικών εμπρός (19-20.6-22), πίσω (19-21-22), και ράβδων στρέψης (19-19.5-20 και σε λίγο καιρό θα πάω για 21). Με ελατήρια δεν ασχολήθηκα για να μην χάσω τελείως τη μπάλλα. Έβαλα την σίγουρη λύση της H&R αφού πρώτα αγχώθηκα με τα απαράδεκτα Ventura.

Το ότι επιστρέφω στα SP πάλι, κάτι σημαίνει, και για να ανεβάσω λίγο ακόμη τον πήχυ θα βάλω σύντομα σε πανελλήνια πρώτη τα SP για το 206 2.0 GTi (138PS). Τα SP είναι 100% "CM". Razz
STELIOS - Σαβ 28 Οκτ 2006, 11:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως καταλαβαμε τα Record SP ειναι ο καλητερος συνδιασμος Spor αποδωσης, ανθεκτηκοτητας και τιμης. ΟΚ μεχρι εδω αλλα δεν σηζηταμε πλεον για βλαβες-επισκευες. Το συγκεκριμενο topic ανοικει πλεον στις ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Αναρτησεων....

STELIOS
Mod. Team

Road_Runner - Σαβ 28 Οκτ 2006, 12:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως να κλειδωθεί;;; Rolling eyes
MEMsound - Κυρ 29 Οκτ 2006, 03:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
Χαλαρώστε. Razz
Δεν χρειάζεται να κλειδωθεί όπως δεν χρειάζεται πάλι να επεκταθούμε σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς αναρτήσεων/ελατηρίων και τα ρέστα...

Arrow Στο θέμα μας τώρα...

κάτι μου λέει ότι τα πίσω αμορτισέρ αν χάλασαν (και δεν είναι απλά υπερβολικοί οι Βασίληδες) κάτι φταίει.

Εκτός και αν το "μαλάκωμα" από την χρήση μεταφράζετε σε "χάλασμα".

Δεν νομίζω όμως ότι είναι έτσι.

Μου φαίνεται αρκετά περίεργο η τόσο γρήγορη φθορά (που να χρήζει αντικατάστασης)

Στο δικό μου με μαμά setup και 43000+ χιλιόμετρα και +70 κιλά μονίμως στον πίσω άξονα... +τακτικό φόρτωμα με 2ή 3 άτομα σε δρόμο που απέχει από το καλό οδόστρωμα... ναι με το νοιώθω μαλακό αλλά όχι και σε φάση "υποχρεωτικής αλλαγής".

Ο Lef με 68000 και 5,5cm χαμήλωμα μπρος/πίσω σε cc (ναι θεωρητικά είναι λάθος setup - όλοι το ξέρουμε αυτό) στρίβει το cc μια χαρά γενικώς.

Κάτι μου λέει οτι φίλτατε Μίλτο η τελειομανία σου σε παρασύρει σε υπερβολές... εκτός και αν στρίβεις (ή στίβεις...) το αμάξι τόσο πολύ και τα έχεις όντως σκίσει τα αμορτισερ... πράγμα όχι απίθανο αλλά για εμένα δεν είναι αυτός ο κανόνας για τον μέσο και λίγο παραπάνω χρήστη ενός 206 και που να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι "τα RC είναι ΓιαΤονΠου..." Laughing Razz

Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό ανταλλακτικό (αυτό πάντα παίζει) ή μήπως το χαμήλωμα που είχες πίσω μέχρι πρότινως (-3+κάτι cm) χάλασαν τα αμορτισερ τόσο γρήγορα??

Όσο για τις δοκιμές γενικώς διαφόρων συνδυασμών εμένα μου αρέσουν και ας ξοδεύεις τελικά (συνολικά) περισσότερα χρήματα γιατί μόνο έτσι αποκτάς ιδία άποψη πάνω σε κάτι.

Άλλο να σου περιγράφουν κάτι και άλλο να το βλέπεις στο αυτοκίνητό σου.

Για αυτό και θα γούσταρα να βάλω μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση (ύψος/bound/rebound/επιλογή ελατηρίου κλπ κλπ) ώστε να μπορέσω να πειραματιστώ όχι γιατί θα πετύχω κάτι καλύτερο πχ από την πολλαπλώς αποδεδειγμένα (για 1600άρι τουλάχιστον) πολύ καλή Peugeot Sport, αλλά γιατί έτσι θα μπορώ να δω "χειροπιαστά" διάφορες περιπτώσεις και (ίσως) να καταλήξω στην πιο ταιριαστή σε εμένα.

Μου την δίνει όταν ακούω "πόσα λεφτά έχεις δώσει" και άλλα τέτοια γιατί αν δεν πειραματιστείς δεν πρόκειται να μάθεις.
Η διαφορά είναι ότι οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται να μάθουν...
Ε για αυτούς υπάρχουν οι έτοιμες λύσεις, από... κάποιους που έχουν ψαχτεί είτε επαγγελματικά (πχ PS) είτε ερασιτεχνικά (πχ Μίλτος)

Αναρωτιέμαι πότε θα μάθουμε να προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα όχι μόνο από την δικιά μας οπτική γωνία αλλά και και από την οπτική γωνία που τα βλέπει κάποιος άλλος...

Anyway...

Lef205 - Δευ 30 Οκτ 2006, 15:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως για να επανελθουμε στο θεμα της ανθεκτικοτητας απο αυτα που διαβαζω σε σχεση με αυτα που βλεπω στο δικο μου,η μαμα αναρτηση για εμενα τουλαχιστον κρινεται ως πιο ανθεκτικη.Ξερετε αν εχει κρατησει καμια record decarbon monroe κλπ για 68000 χλμ με 5,5 ποντο χαμηλωμα, -οπως προανεφερα- λιωσιμο σε στροφιλικι δοκιμες αναγνωρισεις φορτωματα στα χερια ενος πολυ ατσουμπαλου οδηγου?(οσοι με εχουν δει να οδηγω καταλαβαινουν τι εννοω.)
Οσο για τα θεματα των πειραματισμων εφοσον η μαμα πεζω δινει του rc σαν ενα πιο σφιχτο συνολο σε εργοστασιακα δεδομενα δεν βρησκω καν λογο για ενασχοληση με κατι αλλο συν το πλεονεκτημα οτι η μητερα πεζω δινει και 6 μηνες εγγυηση ανταλλακτικου.(αν δεν κανω λαθος)
volvos - Δευ 30 Οκτ 2006, 15:35:49
Θέμα δημοσίευσης:
βλαμενε που δε σηκωνεις το τηλ και δε προκειται ποτε να μαθεις για το αμαξι του τιμου αφου ετσι το θες ....

δεν ειναι ετσι ασπρο μαυρο τα πραγματα...

που ξερετε οτι ειναι οκ η αναρτηση σας?
εγω στα 37000χλμ οταν εβαλα τη πεζο σπορτ το εμρπος δεξι ειχε κλασει λαδια και τα πισω τα ειχαν φτυσει απο το φορτωμα .....
εγω δεν ειχα καταλαβει και πολλα. το εβλεπα οτι η αναρτηση τα εχει φτυσει αλλα δε φανταζομουνα ποτε οτι ειναι τοσο επικινδυνη.

αρα βγαλτε πρωτα και μετα το συζηταμε.
επισης και εγω πιστευω οτι η αναρτηση του μιλτου δεν ειναι τελειως οφ αλλα πολλες φορες οι μηχανικοι υπερβαλλουν ή βλεπουν κατι μαλακο και σου λενε αααα χαλασε.
επισης πολλες φορες βλεπουμε εμεις οτι κατι μαλακο και ειναι οφ(οπως γκρινιαζω εγω με τη πεζο σπορτ) αλλα αυτο συνεχιζει και δουλευει....

επισης λευτερη εσυ το πηρες μεταχερισμενο αρα δε ξερεις τι εκανε ο πρωην και πο το πηγαινε...ξερω ατομα που πανε πεντελη χαλανδρι με 20χλμ/ωρα για να μη κοπαναει και μετα μου λενε να κοιτα μια χαρα ειναι και του κανω και χλμ Twisted evil
Cobras - Δευ 30 Οκτ 2006, 16:17:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω με τη μαμα αναρτηση και με χαμηλωμα 5 cm με apex εκανα 102000 χμ! και τα αλλαξα τα αμορτισερ με μαμα παλι και μου παν απο αντιπροσωπεια οτι ακομα δεν ειχαν βγει εντελως οφ τα προηγουμενα .Τι εχεις να πεις τωρα? βρες μου aftermarket αμορτισερ που να κανουν 100000 χμ και μαλιστα χαμηλωμενο...
Lef205 - Δευ 30 Οκτ 2006, 16:26:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


επισης λευτερη εσυ το πηρες μεταχερισμενο αρα δε ξερεις τι εκανε ο πρωην και πο το πηγαινε...ξερω ατομα που πανε πεντελη χαλανδρι με 20χλμ/ωρα για να μη κοπαναει και μετα μου λενε να κοιτα μια χαρα ειναι και του κανω και χλμ Twisted evil

To αυτοκινητο το πηρα ενος χρονου με λιγοτερα απο 20000 χλμ στο οδομετρο του.Το οτι εχει κανει 48000 χλμ στα χερια μου δε σου λεει κατι για την αξιοπιστια της αναρτησης???
Οσο για διαρροες στο ενα και μοναδικο σερβις που του εχω κανει στις 60000 χλμ δεν εσταζε ουτε σταγονα!
Miltellas - Δευ 30 Οκτ 2006, 16:34:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το μακρύ μας και το κοντό μας... Καμιά φορά όταν διαβάζουμε κάτι, μας βοηθάει στην κατανόηση το να συνειδητοποιούμε πρώτα ποιός μας τα λέει και με ποιά οπτική γωνία μας τα λέει. Εγώ πχ θεωρώ τα PS ως best buy στα λεφτά τους όχι επειδή τα δοκίμασα αλλά επειδή το λέει -με τον όποιον τρόπο του- ο Παναγιώτης, αφού πρώτα έχω κατανοήσει την οπτική του Παναγιώτη. Το ότι κατάλαβα ότι έπεσαν τα αμορτισέρ του ΡουΣου δεν είναι μόνο επειδή μου το είπαν οι Βασίληδες αλλά επειδή πριν μου το πούνε ένιωθα από καιρό το πίσω μέρος όλο και πιο μαλακό (απλά όταν μου το είπαν πίστεψα ότι είναι από τα αμορτισέρ - και είναι ούτως ή άλλως η μόνη εξήγηση όσο και αν ηλιθιωδώς επέμενα ότι δεν γίνεται να "χαλάσουν" τόσο γρήγορα τέτοια αμορτισέρ). Όχι τα αμορτισέρ δεν χάλασαν με την έννοια που λένε αρκετοί (και με τα 100000+χλμ με ίδια αμορτισέρ και 5ποντο χαμήλωμα - κουκουρούκου). Απλά, για μένα δεν κάνουν πλέον. Όποιος θέλει αμορτισέρ 10μηνών του τα χαρίζω. Αυτή είναι σίγουρα ευκαιρία για όσους κρατάνε τα ίδια αμορτισέρ για χρόνια μη αισθανόμενοι την πτώση τους.
Αντικειμενικά, στον δρόμο το αμάξι πάει μία χαρά, αλλά όταν το πιέζω πολύ δεν βασίζομαι και ότι ο κώλος απαραίτητα θα είναι εκεί που τον θέλω (βέβαια ως περισσότερο αδρανέστερος-αναίσθητος πλέον μπορώ να το χρησιμοποιήσω και ως πλεονέκτημα).
Cobras - Δευ 30 Οκτ 2006, 22:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση..καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση. επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. Exclamation
DIMCHRI - Τρι 31 Οκτ 2006, 00:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή εσύ πιστευεις ότι τα αμορτισέρ της πεζώ έχουνε τα ίδια χαρακτηριστικα όταν είναι καινούργια και μετά από 30000 χλμ ?

Μη τρελαθούμε και όλας....

ειδικά με το που βάλεις κοντύτερο ελατήριο 2.5 - 3 ποντους τα παίζουν στα πρώτα 5000 χλμ.

Σαφώς βέβαια όλοκαι κάποιος θα υπάρξει που να λέει ότι έχει κάνει 70000 χλμ και τα αμορτισέρ είναι τέλεια !!!!

Ο καθένας με τα γούστα του...
Miltellas - Τρι 31 Οκτ 2006, 00:22:25
Θέμα δημοσίευσης:
Cobras έγραψε:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση...

Ενδιαφέρον... Cool

Cobras έγραψε:
καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση.

Μάλιστα... Cool

Cobras έγραψε:
επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. Exclamation

Σε 5000χλμ καλά είναι; Cool

Ξαναλέω, δεν χάλασαν με την έννοια που εννοούν όσοι γράφουν 100000χλμ με τα ίδια αμορτισέρ, αλλά χάλασαν με την έννοια ότι μετά από 3 μήνες περίπου έπεσαν τόσο ώστε να μην τα θέλω πλέον... τα χαρίζω λέμε... Kαμία σχέση με τα εξίσου φτηνά SP της Record που μετά από 2.5 χρόνια τα άλλαξα ενώ είχαν πέσει λιγότερο...

Δεν θέλω να καταδικάσω τα αμορτισέρ του RC, απλά εγώ δεν τα ξαναβάζω αφού έχω ήδη βρει καλύτερη λύση (που αντέχει στο χρόνο) στα ίδια λεφτά.
Lef205 - Τρι 31 Οκτ 2006, 00:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο θα τα επαιρνα αλλα ακομη τα δικα μου οπως εγραψα πιο πανω δε χρειαζονται αλλαγη! Laughing

Κανεις αλλος?
Road_Runner - Τρι 31 Οκτ 2006, 00:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
Cobras έγραψε:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση..καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση. επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. Exclamation


Κανεις λάθος.
Το αμάξι γίνεται πολύ πιο μαλακό και είναι σαν ζελές ένα πράγμα, δηλαδή απλά ταλαντεύεται συνέχεια.... Καμία σχέση...
Steve - Τρι 31 Οκτ 2006, 01:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Cobras έγραψε:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση...

Ενδιαφέρον... Cool


Γ***σε τα Cool
volvos - Τρι 31 Οκτ 2006, 09:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Cobras έγραψε:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση...

Ενδιαφέρον... Cool


Γ***σε τα Cool


respect....


αν και απο τρελλο και απο μικρο μαθαινεις την αληθεια....
Cobras - Τρι 31 Οκτ 2006, 12:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Cobras έγραψε:
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση..καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση. επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. Exclamation


Κανεις λάθος.
Το αμάξι γίνεται πολύ πιο μαλακό και είναι σαν ζελές ένα πράγμα, δηλαδή απλά ταλαντεύεται συνέχεια.... Καμία σχέση...


Συμφωνα με τα λεγομενα σου τοτε, τα δικα μου αμορτισερ δεν ειχαν χαλασει στα 102000 χμ αφου το αμαξι δεν ειχε γινει ζελες αντιθετως ειχε γινει λιγο κουτσουρο ειδικα το πισω μερος..μηπως τελικα επρεπε να τα κρατησω μεχρι τα 200000 χμ? Exclamation χιχιχι
Road_Runner - Τρι 31 Οκτ 2006, 12:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλασή τα δικά μου που στον αγώνα ΠΕΘΑΝΑΝ γιατι ένιωθα το αμάξι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΟ; Αλλά μάλλον ιδέα μου θα ήταν Idea Exclamation
Sidobre - Τρι 31 Οκτ 2006, 13:05:11
Θέμα δημοσίευσης:
Xαλαρώστε γιατί και οι δύο από την μεριά σας δίκιο έχετε....

Για να γίνω πιο σαφής, όταν χαλάει ένα αμορτισέρ σίγουρα μαλακώνει το όλο σύστημα αφού αν η μπουκάλα έχει χάσει τα λάδια της η κίνηση του ελατηρίου είναι ελεύθερη. Από την άλλη σου δίνει και την αίσθηση της ταλαιπωρίας αφού το αμάξι ταλαντεύεται ελεύθερα, κοπανάει, γίνεται ασαφές κλπ.
volvos - Τρι 31 Οκτ 2006, 13:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
το ερωτημα ειναι ενα και απο εκει ξεκινανε ολα...

ΤΙ σημαινει χαλασμενο αμορτισερ για εσας??????????????


γιατι για το κομπρας προφανως σημαινει να φτυσει ολα τα λαδια και να φυγει απο τη θεση του και να μεινει μονο το ελατηριο...

ενω για το μιλτο σημαινει να μη δουλευει σε στροφες...αλλα ξεχασα τι μαλ**ες? ειμαστε καθομαστε και ασχολουμαστε με αμορτισερ και αναρτησεις και γεωμετρια στα κωλοπεζο μας...τι νομιζουμε οτι εχουμε αγωνιστικο και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ...ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
Cobras - Τρι 31 Οκτ 2006, 15:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το ερωτημα ειναι ενα και απο εκει ξεκινανε ολα...

ΤΙ σημαινει χαλασμενο αμορτισερ για εσας??????????????


γιατι για το κομπρας προφανως σημαινει να φτυσει ολα τα λαδια και να φυγει απο τη θεση του και να μεινει μονο το ελατηριο...

ενω για το μιλτο σημαινει να μη δουλευει σε στροφες...αλλα ξεχασα τι μαλ**ες? ειμαστε καθομαστε και ασχολουμαστε με αμορτισερ και αναρτησεις και γεωμετρια στα κωλοπεζο μας...τι νομιζουμε οτι εχουμε αγωνιστικο και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ...ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.


Συμφωνω απολυτα για μενα το να χαλασει ταμορτισερ σημαινει οτι εχει τερματισει και εχω πλεον σουστες..αφου οσοι καθονταν πισω ακομα και ασχετοι απο αυτοκινητο μου λεγαν οτι κοπαναει αρα ηταν στο τελευταιο σταδιο τους τα αμορτισερ..πιστευω στις συνθηκες των ελληνικων δρομων θα ταν ευλογο να αλλαζονται στα 60000 χμ ή και πιο νωρις..
Cobras - Τρι 31 Οκτ 2006, 15:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
αλλα οχι και οτι εφτυσαν λαδια ρε αμιγκο απλα πηγαινε σα κουβας ταμαξι
Miltellas - Τρι 31 Οκτ 2006, 19:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κόμπρα είσαι άπαιχτος! Laughing Wink
Lef205 - Τρι 31 Οκτ 2006, 19:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
.τι νομιζουμε οτι εχουμε αγωνιστικο και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ...ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

Γιατι,ποιος σου ειπε οτι στα αγωνιστικα το κανουμε αυτο? Laughing
MEMsound - Τρι 31 Οκτ 2006, 19:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
W00t W00t Worthy Worthy Rotfl Thumbs Up Rotfl Thumbs Up
glf - Τετ 01 Νοέ 2006, 11:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
χεχεχε ακριβώς. το επίπεδο των αγωνιστικών μας είναι αρκετά κάτω γιατί απλά δεν υπάρχουν πολλοι χορηγοί.

εγώ εδώ και 2 χρόνια λέω να αλλάξω τα γόνατα εμπρος και ακόμα με τα αρχικά που είχε οταν το πήρα είμαι. έχω σπάσει 3 φορες ακρόμπαρο και έχω στραβώσει 3 ψαλίδια.. πως τα κόβεις να είναι τα γόνατα από το 106 ?

άμα πάω για ευθυγράμμιση, αρχίζουμε τα γέλια..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr