volvos έγραψε: |
επισης προτεινωω επισκευη τους πριν απο ολα. κοστος πολυ μικρο. το πολυ πολυ να αντεξουν αλλους 10μηνες! |
Miltellas έγραψε: |
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω. Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! ![]() Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά! |
Sidobre έγραψε: | ||
Πόσα έχεις δώσει συνολικά για αναρτήσεις είπαμε;;;; ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
Ναι, θεωρώ ότι το πολύ χαμήλωμα πίσω συνετέλεσε στον πρόωρο θάνατο. Λογικά με το νέο setup δεν θα ξαναχρειαστεί να το ρίξω τόσο κάτω. Παρήγγειλα λοιπόν τα Record SP για το 2λιτρο και έρχονται τέλη Νοεμβρίου. Είναι ακόμη πιο ενισχυμένα από τα προηγούμενα για το 1.6 και θα έχω την πανελλήνια πρώτη να τα φορέσω! ![]() Μπορεί PSS να μην είναι, ούτε και PS αλλά τα γούστα μου θα τα βγάλω μία χαρά και με λιγότερα από τα μισά λεφτά! |
Miltellas έγραψε: |
Το ότι τα γ@μησα τα πρέκια είναι δεδομένο... Αυτό δεν κάνω πάντα;
|
volvos έγραψε: |
επισης λευτερη εσυ το πηρες μεταχερισμενο αρα δε ξερεις τι εκανε ο πρωην και πο το πηγαινε...ξερω ατομα που πανε πεντελη χαλανδρι με 20χλμ/ωρα για να μη κοπαναει και μετα μου λενε να κοιτα μια χαρα ειναι και του κανω και χλμ ![]() |
Cobras έγραψε: |
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση... |
Cobras έγραψε: |
καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση. |
Cobras έγραψε: |
επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. ![]() |
Cobras έγραψε: |
απ αυτα που λες φαινεται οτι εισαι σε συγχυση..καθως χαλανε ταμορτισερ το αμαξι δε γινεται πιο μαλακο απλα χανει τη δυνατοτητα αποσβεσης κραδασμων και τρανταζεται στις μικρες ανωμαλιες ενω παραλληλα κοπαναει γιατι η ροδα διανυει ολη τη διαδρομη και φτανει τερμα πανω αφου το αμορτισερ δεν φερνει αντισταση. επομενως αν εσυ εφαγες ταμορτισερ στα 30000 χμ σημαινει οτι τοδηγουσες σε συνθηκες αγωνα.. ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ενδιαφέρον... ![]() |
Steve έγραψε: | ||||
Γ***σε τα ![]() |
Road_Runner έγραψε: | ||
Κανεις λάθος. Το αμάξι γίνεται πολύ πιο μαλακό και είναι σαν ζελές ένα πράγμα, δηλαδή απλά ταλαντεύεται συνέχεια.... Καμία σχέση... |
volvos έγραψε: |
το ερωτημα ειναι ενα και απο εκει ξεκινανε ολα...
ΤΙ σημαινει χαλασμενο αμορτισερ για εσας?????????????? γιατι για το κομπρας προφανως σημαινει να φτυσει ολα τα λαδια και να φυγει απο τη θεση του και να μεινει μονο το ελατηριο... ενω για το μιλτο σημαινει να μη δουλευει σε στροφες...αλλα ξεχασα τι μαλ**ες? ειμαστε καθομαστε και ασχολουμαστε με αμορτισερ και αναρτησεις και γεωμετρια στα κωλοπεζο μας...τι νομιζουμε οτι εχουμε αγωνιστικο και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ...ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. |
volvos έγραψε: |
.τι νομιζουμε οτι εχουμε αγωνιστικο και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ...ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. |