PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κατάλληλο λάδι για 206 1.1

mick206 - Τετ 15 Ιαν 2003, 22:20:49
Θέμα δημοσίευσης: Κατάλληλο λάδι για 206 1.1
Χαίρομαι όταν βλέπω άτομα που κινούνται για το καλό το δικό τους,το δικό μας αλλά και του υπόλοιπου club!!!!! Very happy Very happy Very happy
Βλέποντας τις συνεργασίες,συμφωνίες και δεν συμμαζεύεται,μου έρχεται το εξής ερώτημα σχετικά με το καταλληλότερο λάδι για το pug μας.
Από ότι διάβασα στο βιβλιαράκι της Peugeot το λάδι που κάνει για τον κινητήρα μας (1.1lt) είναι το ημι-συνθετικό.Σωστά; Βλέποντας απο τα παιδιά που κάνουν τις αλλαγές στα λάδια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι είναι καιρός (αυτά θα γίνουν στο επόμενο service βεβαια.Τώρα είμαι στα 24500χλμ) να πάρω λάδια ELF ή TOTAL.Ποιό είναι το καταλληλότερο τελικά για εμάς;Το ημι-συνθετικό ή το full συνθετικό;Και άν βάλω συνθετικό θα επηρεαστεί ο κινητήρας απο την αλλαγή αυτή;Επίσης ποιά βαλβολίνη θα ήταν καλύτερη για το κιβώτιο μας;Μιλάμε για ELF ή TOTAL πάντα.Δέν μπορώ όταν ακούω αυτα τα γκάπ-γκούπ στο κιβώτιο. Confused Confused Confused Παθαίνω ένα κατιτίς Shocked Shocked Shocked
Svstouk - Τετ 15 Ιαν 2003, 23:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ό.τι κινητήρα κι αν έχεις, το καλύτερο λάδι είναι πάντα το συνθετικό. Το ημι-συνθετικό δεν είναι άσχημο, απλά το 100% συνθετικό είναι καλύτερο! Wink

Όποια μάρκα κι αν επιλέξεις από τις δύο, δεν θα απογοητευτείς.

Για τις βαλβολίνες, θα σου πρότεινα της Elf, που έχει αναφέρει ο Mίλτος.
Όχι ότι οι TOTAL δεν είναι καλές, απλά της Elf ξέρουμε ότι είναι συνθετικές, ενώ οι συγκεκριμένες της TOTAL δεν ξέρουμε! Wink
Miltellas - Πεμ 16 Ιαν 2003, 02:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ο 1.1 δεν ζορίζει τα λάδια. Σου προτείνω ημισυνθετικό θεωρώντας ότι το 100% συνθετικό είναι παραπάνω λεφτά που ίσως τα χρειάζεσαι. Εάν βάλεις TOTAL πάρε τα Quartz 7000 10W40. Εάν βάλεις ELF πάρε τα CompetitionST 10W40. Αυτά τα ημισυνθετικά μπαίνουν άφοβα και σε πολύ ισχυρότερους κινητήρες (πχ 206 GTi)
Για βαλβολίνη βάλε την ELF Tranself TRJ 75W80. Είναι ημισυνθετική και κορυφαία, προτεινόμενη από την ELF για σασμά PSA. Υπαρχει και η TRZ 75W80 που είναι 100% συνθετική και λογικά θα είναι τουλάχιστον εφάμιλλη. Να είσαι σίγουρος ότι και η TOTAL θα έχει αντίστοιχη βαλβολίνη.

Όπως είπαμε TOTAL και ELF (και FINA) είναι γαλλικές πετρελαϊκές εταιρίες συγχωνευμένες πρώτου μεγέθους και οι δύο, προμηθεύονται από τα ίδια διυλιστήρια, μοιράζονται την έρευνα και τις τεχνολογίες, το ίδιο και τις αγορές παγκοσμίως. Τα λάδια τους είναι ποιοτικώς εφάμιλλα αν όχι ακριβώς ίδια.
Wink
pezomania - Πεμ 16 Ιαν 2003, 08:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μίλτο, αν δεν κάνω λάθος, όλες οι βαλβολίνες 75/80 είναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ και οι 75/90 είναι 100% ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ!
max - Πεμ 16 Ιαν 2003, 11:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
Με το ιξωδες του λαδιου τι γινεται ρε παιδια?ποιο ειναι το πιο καταλληλο?στην αντιπροσωπεια βαζουν 15W50 αλλα ο κινητηρας γενικα ζοριζεται να ανεβασει στροφες ειδικα μετα τις 5000.Η αλλαγη σε 10W40 πως σας φαινεται?Υπαρχει περιπτωση να τα καιει στην αρχη μεχρι τα ελατηρια να παρουν την νεα τους θεση?
Αλεξ@νδρος - Πεμ 16 Ιαν 2003, 18:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
O 1100 ειναι ενας φτωχος πλην τιμιος κινητηρας οπερ σημαινει οτι κανει καλα την δουλεια του με λιγες απαιτησεις.Επομενως οπως ειπε και ο Μιλτος με τον οποιο συμφωνω 100% με ημισυνθετικο λαδι εισαι καλλυμενος διοτι τα επιπλεον πλεονεκτηματα που προσφερει ενα φουλ συνθετικο λαδι ο 1100 δεν μπορει να τα εκμεταλλευτει.Εγω τωρα φοραω τα Motul 6100 10/40 τα ποια ειναι ημισυνθετικα με φιλοσοφια συνθετικου-technosynthese,και τα οποια επισης θα τα θεωρουσα υπερβολικα εαν δεν κοστιζαν μολις 100δρχ το 2λιτρο απο τα 4100 για τα οποια ξεκινησα.Εαν τα βρισκω σε αυτη την τιμη θα συνεχισω να τα βαζω αλλιως.....

Απο οτι εχω ακουσει οταν το αμαξι ειναι καινουργιο καλυτερα ειναι τα 50αρια λαδια οσο ομως παλιωνει το γυριζουμε σε 40αρια.Γενικα οποιοδηποτε λαδι κατω απο 10αρι για τις περισσοτερες περιοχες τις Ελλαδας ειναι υπερβολη
BTS - Πεμ 16 Ιαν 2003, 23:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
max έγραψε:
Με το ιξωδες του λαδιου τι γινεται ρε παιδια?ποιο ειναι το πιο καταλληλο?στην αντιπροσωπεια βαζουν 15W50 αλλα ο κινητηρας γενικα ζοριζεται να ανεβασει στροφες ειδικα μετα τις 5000.Η αλλαγη σε 10W40 πως σας φαινεται?Υπαρχει περιπτωση να τα καιει στην αρχη μεχρι τα ελατηρια να παρουν την νεα τους θεση?



Αν πας από 15W50 σε 10W40, ημισυνθετικό πάντα, θα δεις διαφορά στην ευστροφία, την κατανάλωση στο ταξίδι, και ο κινητήρας θα δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Λάδια δεν θα καίει, αυτό έλειπε άλλωστε, καινούριο αυτοκίνητο.
max - Παρ 17 Ιαν 2003, 09:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:


Απο οτι εχω ακουσει οταν το αμαξι ειναι καινουργιο καλυτερα ειναι τα 50αρια λαδια οσο ομως παλιωνει το γυριζουμε σε 40αρια.

Ισχυει το ακριβως αντιθετο απο αυτο που γραφεις.Σε φθαρμενους κινητηρες στους οποιους εχουν αυξηθει οι ανοχες προτιμουμε τα 50αρια επειδη ειναι παχυρεστα και περνανε δυσκολα στο θαλαμο καυσης με αποτελεσμα να μην καιγονται.
Miltellas - Σαβ 18 Ιαν 2003, 01:39:42
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως το λέει ο Μάξ!
Τα έχουμε πει και πολύ εκτεταμένα. Να μην τα ξαναλέμε. Σε λίγο θα εκδώσουμε βιβλίο για λιπαντικά. Το σωστό λάδι για τα Peugeot είναι το 0W30, 5W30, 0W40, 5W40 και 10W40. Για χώρες όπως η Ελλάδα και η Ισπανία δεν αποκλείεται και το 15W50 για τα καλοκαίρια.
Εγώ βάζω 40άρι και θα το γυρίσω σε 50άρι μόνο όταν αρχίζω να καίω λάδι σε υπερβολικές ποσότητες, δηλαδή θα αργήσω αρκετά...
alxdr74 - Δευ 20 Ιαν 2003, 10:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Όπως το λέει ο Μάξ!
Τα έχουμε πει και πολύ εκτεταμένα. Να μην τα ξαναλέμε. Σε λίγο θα εκδώσουμε βιβλίο για λιπαντικά. Το σωστό λάδι για τα Peugeot είναι το 0W30, 5W30, 0W40, 5W40 και 10W40. Για χώρες όπως η Ελλάδα και η Ισπανία δεν αποκλείεται και το 15W50 για τα καλοκαίρια.
Εγώ βάζω 40άρι και θα το γυρίσω σε 50άρι μόνο όταν αρχίζω να καίω λάδι σε υπερβολικές ποσότητες, δηλαδή θα αργήσω αρκετά...

Στην peugeot μου ειπανε οτι το 15-50 μπορεις να το φορας αφοβα σε 1,4 που ειναι 8βαλβιδο αλλα δεν συνιστατε για τους 16βαλβιδους κινητηρες που θελουν ποιο λεπτορευστο λαδι!
BTS - Δευ 20 Ιαν 2003, 17:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Όπως το λέει ο Μάξ!
Τα έχουμε πει και πολύ εκτεταμένα. Να μην τα ξαναλέμε. Σε λίγο θα εκδώσουμε βιβλίο για λιπαντικά. Το σωστό λάδι για τα Peugeot είναι το 0W30, 5W30, 0W40, 5W40 και 10W40. Για χώρες όπως η Ελλάδα και η Ισπανία δεν αποκλείεται και το 15W50 για τα καλοκαίρια.
Εγώ βάζω 40άρι και θα το γυρίσω σε 50άρι μόνο όταν αρχίζω να καίω λάδι σε υπερβολικές ποσότητες, δηλαδή θα αργήσω αρκετά...

Στην peugeot μου ειπανε οτι το 15-50 μπορεις να το φορας αφοβα σε 1,4 που ειναι 8βαλβιδο αλλα δεν συνιστατε για τους 16βαλβιδους κινητηρες που θελουν ποιο λεπτορευστο λαδι!


Aπό το 99 και μετά, αναβαθμίστηκαν οι κινητήρες της Πεζό από 1.1 εως 1.4 τουλάχιστον(πολλαπλός ψεκασμός, μικρότερες ανοχές), με αποτέλεσμα να δουλεύουν και με λεπτότερο λάδι. Αυτό το έμαθα ψάχνοντας για λάδι 'οικονομίας καυσίμου' 0w30, όπου σε όλα τα σάιτ έλεγε ότι τα συγκεκριμένα λάδια δεν συνιστώνται σε Πεζώ 106 & 206 πριν το 2000. Αργότερα το επιβεβαίωσα και σε επίσημη σελίδα ιδιοκτητών Πεζώ. Προσοχή λοιπόν, τα πολύ λεπτόρευστα δεν κάνουν για όλους.
Miltellas - Τρι 21 Ιαν 2003, 03:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 40άρια μπορεί να είναι πιο λεπτόρευστα από τα 50άρια αλλά σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν στην κατηγορία των λεπτόρευστων. Λεπτόρευστο είναι το 30άρι (υπάρχουν και τα 20άρια για Σκανδιναβία κλπ). Θα έλεγα ότι η σωστή κατηγοριοποίηση είναι παχύρευστο το 50άρι (τα 60άρια είναι σχεδόν πάντα racing), κανονικό το 40άρι και λεπτόρευστο το 30άρι. Γι αυτό και βλέπουμε αύξηση απόδοσης με τα 30άρια λιπαντικά.

Το σίγουρο είναι ότι:
1ον) Μπορούν όλα τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιήσουν 40άρι λιπαντικό, αλλά,
2ον) όποιος έχει χρησιμοποιήσει για πολύν καιρό 50άρι, πιθανότατα να διαπιστώσει ότι το μοτέρ του δεν μπορεί να δουλέψει 40άρι χωρίς να το καίει (καύση=εξάτμιση). Μετά βέβαια από την επόμενη αλλαγή με 40άρι η καύση μειώνεται αισθητά, αλλά εάν είναι παλιό το μοτέρ ίσως να μην μπορέσει ποτέ να επαναφέρει τις ανοχές του ώστε να μην καίει 40άρι λιπαντικό.
chatasos - Τρι 21 Ιαν 2003, 09:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

2ον) όποιος έχει χρησιμοποιήσει για πολύν καιρό 50άρι, πιθανότατα να διαπιστώσει ότι το μοτέρ του δεν μπορεί να δουλέψει 40άρι χωρίς να το καίει (καύση=εξάτμιση). Μετά βέβαια από την επόμενη αλλαγή με 40άρι η καύση μειώνεται αισθητά, αλλά εάν είναι παλιό το μοτέρ ίσως να μην μπορέσει ποτέ να επαναφέρει τις ανοχές του ώστε να μην καίει 40άρι λιπαντικό.


Εγώ που έχω κάνει 20.000 χλμ με 40άρι, 45.000 χλμ με 50άρι, έχω ελπίδες αν ξαναγυρίσω στο 40άρι?
BTS - Τετ 22 Ιαν 2003, 00:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Εγώ που έχω κάνει 20.000 χλμ με 40άρι, 45.000 χλμ με 50άρι, έχω ελπίδες αν ξαναγυρίσω στο 40άρι?


Και εγώ μία από τα ίδια.Είχα το 50άρι για 50000χλμ και άλλαξα σε 40άρι. Ο δείκτης στάθμης λαδιού δεν πέφτει ούτε χιλιοστό από αλλαγή σε αλλαγή. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Miltellas - Κυρ 26 Ιαν 2003, 02:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μην διαστάζετε, με την επόμενη αλλαγή όσοι με 50άρια (ή και 60άρια Shocked ) λιπαντικά, γυρίστε το σε 40άρι. Μην εκπλαγείτε εάν το γυρίσετε σε 30άρι να δείτε ακόμη θεαματικότερα αποτελέσματα, ειδικά όσοι με μοντέλα μετά το 2000! Σας θυμίζω (εάν το έχουμε ξαναπεί) ότι τα μοντέλα μετά το 2000 έρχονται με Τotal Quartz 9000 5W30 κατευθείαν από το εργοστάσιο. Παρεπιπτόντως το γράφει και ο κατάλογος της Total που πήρε ο PDuke από τον εισαγωγέα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr