PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τις γνώσεις σας παρακαλώ για αγορά RC

CYDONIA - Παρ 20 Οκτ 2006, 02:18:11
Θέμα δημοσίευσης: Τις γνώσεις σας παρακαλώ για αγορά RC
Xαιρετώ όλους τους αθεράπευτα πεζάκηδες του club!Θα ήθελα τις γνώσεις σας πάνω στην αγορά μεταχειρισμένου RC.Το σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό και νομίζω πως είναι καιρός να το πάρω.Επειδή τα σχετικά περιοδικά τα χω διαβάσει.. απο κει και πέρα τα πάντα είναι οι γνώσεις που προκύπτουν απ την καθημερινή χρήση ενος αυτοκινήτου για αυτό και ρωτάω τους κατόχους του συγκεκριμένου πυραύλου.Τι γίνεται πρώτα με την αξιοπιστία του μοτερ?Τι προβλήματα βγάζει αν βγάζει?Γενικά που πάσχει το αυτοκίνητο εκτος βέβαια στην κατανάλωση που εκεί πρέπει να κάνω κάποια υποχώρηση.. Τελευταία θα ήθελα να ρωτήσω αν οι τιμές που βρίσκω για μοντελο 2003-2004 στα 16500-17500 είναι καλές.Συνυπολογίστε ότι το μοτερ θα έχει το πολύ 40000km.Σορρυ αν κούρασα αλλα πραγματικά θα ήθελα τις εμπειρίες σας.Εκ των προτέρων Ευχαριστώ!

Post edited.
Παρακαλώ να μην γράφουμε με bold εκτός από κάτι που θέλουμε να τονίζουμε.
Επίσης οι τίτλοι να είναι με μικρά και όχι με κεφαλαία.
Εκ της MOD Team
MEMsound

volvos - Παρ 20 Οκτ 2006, 08:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
1.μη γραφεισ bold...κυκλοφορει ενανς μπατσος του φορουμ ονοματει μανθουμελ που θα πεσει να σε φαει....

2. υπολογισε οτι τα 206rc τα εχουν αυτη τη στιγμη σε προσφορα 22000τελικη τιμη...
μονο κοκκινο εχει μεινει νομιζω.ρε μπας να πας να το παρεις καινουργιο?

3.αν βαλεις 10%για καθε χρονο εχεις 22 τα 03 ειναι καπου στα 16 και κατω Cool
COOL ALEXIS - Παρ 20 Οκτ 2006, 10:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως έχει αναφέρει κι ο μέγας RCλόγος καλύτερα να κοιτάξεις για μοντέλο μετά τις αρχές του 2004 Exclamation
volvos - Παρ 20 Οκτ 2006, 10:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΙΑΤΙ?
COOL ALEXIS - Παρ 20 Οκτ 2006, 10:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Περίμενε λίγο και θα δώσει την απάντηση του Wink
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 26 Οκτ 2006, 15:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο τη μέχρι τωρα εμπειρία στο δικο μου.( 30000 πατημένα χλμ).
1) Το αυτοκίνητο πασχει στον επιλογέα ταχυτήτων
2) Τα συχρονιζε δεν περνουν ευκολα τις γρηγορες αλλαγες σε υψηλες στροφες
3) Τα λαστιχα 1ης τοποθέτησης pirelli P7000 ειναι αθλεια για ελληνικους δρόμους! Πολυ σκληρα και ΔΕΝ ζεσταινονται!
4) Το μοτερ δουλευει καλα και αξιόπιστα αρκει να αλλαζεις συχνα λαδια και να βαζεις ΄΄ΛΕΠΤΟ΄΄ ΛΑΔΙ!
5) Ως μαμα δεν εχει αξιόλογες επιδοσεις με ΣΩΣΤΗ ομως απελευθερωση εισαγωγης και εξαγωγης πατας πολλα πιο ακριβα και δυνατα αυτοκινητα!
6) Η ποιότητα κατασκευης στα πλαστικα ειναι κακη Τρίζουν όλα!
7) Θέλει μπλοκε!
8) Θελει χαμηλωμα και μπάρα θόλων!
9) Αν δεν το προσέξεις θα γδάρεις σιγουρα τις ζάντες
10) Παρε type r ειναι πιο αξιόπιστο έχει αγγελικο σασμάν και πέρνει ευκολα αλογα! (Αν και αν κανεις οτι λεω στο 5) το μαμα το πατας!)

Φιλικά!
brz20 - Πεμ 26 Οκτ 2006, 15:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα για τον δεκατο λογο πρεπει να επιλεξουμε το RC και οχι το χαζογιαπωνεζικο.
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 26 Οκτ 2006, 17:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
A! Ξεχασα να αναφερω οτι
1) Ειναι πολυ όμορφο αμαξι(καμια σχεση με το χόντα- ΤΑΠΕΡ που μοιαζει με βανακι)
2) Στριβει απολαυστικα αλλα...... τα μαλλια σου θα ασπρίσουν αν αποφασίσεις και....... ξερεις να το πας γρηγορα!
Φιλικα παντα!!
bakclima - Παρ 27 Οκτ 2006, 00:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
μειονεκτηματα:
1 δισκο-πλατο (ευτυχως τον αλλαξαν πριν το αγορασω)
2 κρεμαριερα (ευτυχως τον αλλαξαν πριν το αγορασω)
3 θα συμφωνησω πως: Τα λαστιχα 1ης τοποθέτησης pirelli P7000 ειναι αθλεια για ελληνικους δρόμους! Πολυ σκληρα και ΔΕΝ ζεσταινονται!
4 και παλι θα συμφωνησω πως: Το μοτερ δουλευει καλα και αξιόπιστα αρκει να αλλαζεις συχνα λαδια και να βαζεις ΄΄ΛΕΠΤΟ΄΄ ΛΑΔΙ!
5 Η ποιότητα κατασκευης στα πλαστικα ειναι κακη Τρίζουν όλα! αλλα αυτο οφειλεται στα πολυ σληρα αμορτισερ του
πλεονεκτηματα:
μπορω να καθησω και να γραφω μεχρι να ξημερωση...!!!!!!!
εγω παντως μεταχειρισμενο το πηρα 17000ευρω με 29000χιλ μοντελο Απριλιος '04
volvos - Παρ 27 Οκτ 2006, 08:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
enα θα σχολιασω.
η αναρτηση δεν ειναι σκληρη. αν μπειτε στο δικο μου θα δειτε τι σημαινει σκληρη αναρτηση.
το 40αρι προφιλ ειναι που το κανει να κοπαναει. αληθεια γιατι κανεις δεν εχει δοκιμασει ακομα 16αρια σε rc?????????πιστευω οτι με 4καλα λαστιχα σε 16αρα ζαντα το αμαξι θα μεταμορφωθει.........και επιμενω οτι θα στριβει στο 90% των ελληνικων δρομων καλυτερα.
Επισης εχουν αρχισει και κυκλοφορους πολλα καλα λαστιχα σε 195-45-17...
τα πλαστικα τριζουν επειδη εμεις δε το ψαχνουμε. εγω καθε φορα που γκρινιαζω ο αργυρης μου εχει απο πριν τη λυση.
τριζει κονσολα?λαστιχακι εκει και εκει.
τριζει ταμπλο?βιδωμα εκει,λαστιχακι παραπερα.
τριζει πορτα? αυτο και αυτο κανε....

τωρα θα μου πεις τα εχεις κανει?οχι γιατι βαριεμαι και δε προλαβαινω. αλλα ξερω οτι ειναι τριξιματα που λυνονται....δεν ειναι πραγματα λοιπον μη αναστρεψιμα (αρε μπελουτσι...ασχετο)
bakclima - Σαβ 28 Οκτ 2006, 10:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
εγω χρονο σημερα να γραψω και μερικα πλεονεκτηματα:
1 οι λεπτομεριες κανουν τη διαφορα και το rc ειναι γεματο απ αυτες Wink
2 η αποδοση του κινητηρα-το δημιουργημα peugeot mechacrome δεν αφηνει κανεναν ασυγκινητο
3 τα φρενα
4 τα εκπληκτικα bucket
5 o πολυτελης διακοσμος
6 οι διαφορες του rc σε σχεση με το απλο διλιτρο ειναι ουσιαστικες
7 η πισω αναρτηση ακολουθει τη φιλοσοφια του 206sw Wink
8 βαρος αυτοκινητου ειναι μονο 1090 κιλα
9 καναταλωση δεν ειδα και τοσο τρελα νουμερα σε σχεση με το 14αρι 8v που ειχα
Να δωσω και κατι στοιχεια που βρηκα μολις τωρα:
0-40χιλ/ωρα 2,3δευτερα
0-60 3,7
0-80 5,6
0-100 7,9
0-120 10,9
0-140 14,9
0-160 20,5
0-180 27,6
0-200 -
60-120 με αλλαγες σχεσεων 16,8

0-100μετρα -
0-200 -
0-400 15,8/145
0-1000 29,0/181,4
εχω και αλλα πολλα αν θελετε...
CYDONIA - Πεμ 02 Νοέ 2006, 14:30:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ όλους για την βοήθειά τους! Κλείνω προς το rc παρα τα κάποια προβληματάκια που παρατέθηκαν...καθώς η αγορά ενος type r που ειπώθηκε δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ανέρχεται τουλάχιστον στα +4 οχι ευκαταφρόνητα χιλιάρικα.Εκτος απο αυτό διαφορετικό κόστος συντήρησης έχει ένα Honda από ένα rc...λόγω σαρακάκη,είναι να μην σου κάτσει και η στραβή τότε κλάφτα.Ενα ακρόμπαρο κάνει τις παναγιας τα μάτια.Χωρίς συζήτηση το r είναι αλλης κατηγορίας εργαλείο αλλα στις στροφέσ εκεί που με ενδιαφέρει περισσότερο το rc ακολουθάει οχι λαχανιαμένο....Θα δείξει λοιπόν!
tsosmoulis - Πεμ 02 Νοέ 2006, 15:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
εγω χρονο σημερα να γραψω και μερικα πλεονεκτηματα:
1 οι λεπτομεριες κανουν τη διαφορα και το rc ειναι γεματο απ αυτες Wink
2 η αποδοση του κινητηρα-το δημιουργημα peugeot mechacrome δεν αφηνει κανεναν ασυγκινητο
3 τα φρενα
4 τα εκπληκτικα bucket
5 o πολυτελης διακοσμος
6 οι διαφορες του rc σε σχεση με το απλο διλιτρο ειναι ουσιαστικες
7 η πισω αναρτηση ακολουθει τη φιλοσοφια του 206sw Wink
8 βαρος αυτοκινητου ειναι μονο 1090 κιλα
9 καναταλωση δεν ειδα και τοσο τρελα νουμερα σε σχεση με το 14αρι 8v που ειχα
Να δωσω και κατι στοιχεια που βρηκα μολις τωρα:
0-40χιλ/ωρα 2,3δευτερα
0-60 3,7
0-80 5,6
0-100 7,9
0-120 10,9
0-140 14,9
0-160 20,5
0-180 27,6
0-200 -
60-120 με αλλαγες σχεσεων 16,8

0-100μετρα -
0-200 -
0-400 15,8/145
0-1000 29,0/181,4
εχω και αλλα πολλα αν θελετε...


αλλά ποτέ δεν πρέπει να σταματήσεις να σέβεσαι τα rallye
χ0οχ0οχ0οχ0οχ0χο0χο0χο0χοχ0οχ0οχ0οχ0χο0χο0χο

ως προς το πολυπόθητο RC
bucket θανάτου, όλα τα λεφτά
όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά με τις μικρές πινελιές carbon όπως και επίσης με τα τέλεια ζαντολάστιχα το κάνουν να ξεχωρίζει.

Στην ουσία τώρα:
ροπή χαμηλά --- ΠΟΥ???χαχα δύσκολα
ψηλά? ξυρίζει πραγματικά, πολύ δυνατό, σε τρομάζει ειδικά σε 1η 2α 3η.
Στρίψιμο? απλούστατο (γαρ ESP κτλ), θυμάμαι όταν το πρωτοπήρε ο Γιώργο σε ένα τρελλό s-ακι που το αμάξι μπήκε απλά μόνο του με εντελώς λάθος χειρισμούς του Γιώργου Razz . (τόνισα το πρωτοπήρε, μην κράζετε!)
δεν ξέρω αν θα είναι το αυτοκίνητο που θα σε κάνει να κολλήσει στην οδήγηση γιατί δεν το έχω, πάντως σίγουρα με τις τιμές των μεταχεριρισμένων RC είναι μία πολύ καλή επιλογή!

εν κατακλείδη
ότι και να σου πουν για το RC και το κάθε αυτοκίνητο εσύ είσαι ο τελικός κριτής. Μπορεί να μπεις μέσα και να ξενερώσεις...αλλά και να ερωτευτεις! Wink
καλό ψάξιμο mate!!
bob - Πεμ 02 Νοέ 2006, 15:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:

8 βαρος αυτοκινητου ειναι μονο 1090 κιλα
.


Για αυτο ποσο σιγουρος εισαι?
Αν θυμαμαι καλα οι 4τ το λενε 1120 περιπου... Rolling eyes
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 02 Νοέ 2006, 15:54:32
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
bakclima έγραψε:

8 βαρος αυτοκινητου ειναι μονο 1090 κιλα
.


Για αυτο ποσο σιγουρος εισαι?
Αν θυμαμαι καλα οι 4τ το λενε 1120 περιπου... Rolling eyes

Πρεπει να ειναι πιο βαρυ η αδεια μου γραφει 1195!!!!!!!
Αν βρισκαμε εναν καλο ζυγο...
volvos - Πεμ 02 Νοέ 2006, 16:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
1160 eixe pei o stevon...
bob - Πεμ 02 Νοέ 2006, 16:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πληρης ταυτιση... Laughing
bakclima - Πεμ 02 Νοέ 2006, 23:57:22
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει να μην προσεξα καλα την αδεια θα το δω και θα σας πω.
Stevon - Παρ 03 Νοέ 2006, 09:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
Πληρης ταυτιση... Laughing


Χά...χά....αυτά είναι...

Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι) Wink
Ghost Dog - Παρ 03 Νοέ 2006, 10:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
bob έγραψε:
Πληρης ταυτιση... Laughing


Χά...χά....αυτά είναι...

Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι) Wink

Ενα αλητο-κοκκινο ηταν?? Rolling eyes Laughing Laughing
bob - Παρ 03 Νοέ 2006, 14:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
bob έγραψε:
Πληρης ταυτιση... Laughing


Χά...χά....αυτά είναι...

Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι) Wink


Φανταζομαι φουλ μεσα (εννοω απο υγρα)..
Stevon - Παρ 03 Νοέ 2006, 14:23:50
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
Stevon έγραψε:
bob έγραψε:
Πληρης ταυτιση... Laughing


Χά...χά....αυτά είναι...

Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι) Wink


Φανταζομαι φουλ μεσα (εννοω απο υγρα)..


Ναί.., εκτός απο βενζίνη που άν θυμάμαι καλά είναι στο 1/4
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 03 Νοέ 2006, 15:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν όντως ισχυει το 1195 κιλα....κριμα
Τα ενημερωτικα που μου ειχαν δόσει όταν έκανα ερευνα αγορας ελεγαν
αποβαρο 1083!!!! τι στο καλο ενοούσαν ως απόβαρο!!!!!
Ρε Γιάννη ειναι δυνατον τα υγρα να ζυγίζουν 100 κιλά?
Τι ψευτες είναι! Evil
Γιαυτο δεν παει βήμα..ή καλύτερα όπως περίμενα....
( Η κρίση του καγκουρα Laughing )
bob - Παρ 03 Νοέ 2006, 16:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα αν ειναι 1180 εσενα με την εξατμιση θα εισαι σε αλογα γυρω στα μαμα..
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Σαβ 04 Νοέ 2006, 10:30:17
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
Αρα αν ειναι 1180 εσενα με την εξατμιση θα εισαι σε αλογα γυρω στα μαμα..

Η μετρηση που καναμε ειναι υπο αιρεση λογω της βλακειας-βαρελακι
που ειχα στην εισαγωγη.Διαπιστωσα μεγαλη διαφορα στο δρομο(με αξιόπιστη συγκριση), και στο έχω πει, αφου έβαλα πάλι το μαμα φιλτροκουτι με το χειροποιητο επαναστατικο διμπουκο χοάνιασμα by Dimitris Motorsport Laughing
Καλο θα ήταν να το δουμε παλι μαζι με ένα καρα-μαμα μιας και πιστευω
πως το όργανο με το όποιο μετρησαμε ειναι τελικα αρκετα εώς πολύ αξιόπιστο!!!
Ξέρει κανεις αν το ζυγίσουμε στον τόρνο, η μέτρηση θα είναι αξιόπιστη??
Πώς μπορούμε να το ζυγίσουμε με ακρίβεια(σχετικη) και πού??
nido - Σαβ 11 Νοέ 2006, 05:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Από στήσιμο τα έχω ξαναγράψει κι αλλού, δε θα προσθέσω τίποτα πέρα από το ότι σε προδιαθέτει να το πλαγιάζεις πάνω στην ιδανική γραμμή ακόμα και με σκασκμένες 3ες χωρίς να σε κάνει να ιδρώνεις.

Πράγματι τα P7000 είναι πολύ σκληρά, αργούν αρκετά να ζεσταθούν και κάνουν και αρκετό θόρυβο (ειδικά με λίγο ανεβασμένες πιέσεις για να μη μαγουλιάζουν στις πλακωμένες στροφές, τα μπροστά... τραγουδάνε κανονικά!). Στο στεγνό δε λένε σπουδαία πράγματα. Στο βρεγμένο πάντως έχουν εκπλαγεί αρκετοί με το κράτημα τους.

Από καταλάνωση όπως είπαν κι άλλοι δεν τα πάει κι άσχημα. Σε καθημερινή οδήγηση μπορείς κινείσαι αξιοπρεπέστατα και αρκετά οικονομικά με αλλαγές μεταξύ 2500 και 3000 (υποτίθεται στις 2000 έχει σχεδόν το 80% της ροπής του - στην πράξη το έχει γύρω στις 2700). Στα περίπου 1000 χλμ που έκανα στις διακοπές του καλοκαιριού έκαψε κατά μέσο όρο 7.7 lt/100km ενώ ο μέσος όρος στα τελευταία 6000 km είναι 10.2 (με οδήγηση κατά 80% εντός πόλεως).

Οι τριγμοί στο δικό μου είναι ελάχιστοι (όχι πάντως ανύπαρκτοι) - ίσως επειδή έχω συνηθίσει λόγω ποδηλασίας να προσέχω αρκετά σε δρόμους με μπαλώματα, σαμαράκια, κλπ.

Θα το ήθελα με λίγο πιο γρήγορο τιμόνι, αλλά δε θα αντάλλαζα την αίσθηση που έχει τώρα με λιγότερο βάρος. Ένα καλό μπλοκέ το θέλει στις κλειστές.

Για περισσότερη δύναμη δε με ενδιαφέρει προς το παρόν, μια και για τα στροφιλίκια με 2α & 3η έχει αρκετή για τα κρατήματά του. Αν υπάρχει σχετικά προσιτή "λύση" που να προσφέρει εντυπωσιακή διαφορά στο τράβηγμα χωρίς η κατανάλωση να ανεβαίνει τρομακτικά, ή να "κλέβει" κάποα λειτουργία (π.χ. με εγκέφαλο group N) το βλέπουμε, αλλά εφόσον για την ώρα το ζητούμενο είναι η οδηγική απόλαυση & εμπειρία και όχι ο συναγωνισμός, δεν αποτελεί προτεραιότητα - όπως και η ακόμα πιο σφιχτή ανάρτηση.

Περί βάρους... Μια και το συζητούσαμε πρόσφατα και αλλού.... 1083 λέει το προσπέκτους, 1100 διάφορα sites (707 μπροστά, 393 πίσω), 1145 το μέτρησαν οι 4Τ με Χ ποσότητα βενζίνης (Μάιος 2005) και 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά.... Shocked Wink

Όσο για αξία μεταπώλησης... Όποιος το θεωρεί προτεραιότητα μάλλον θα πάει αλλού!!
volvos - Κυρ 12 Νοέ 2006, 22:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:

Περί βάρους... 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά.... Shocked Wink




Nido δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια(το δικο μου 1178)

το 1195 το εγραψε ο σταυρος-stevon και ειναι ο πλεον αρμοδιος να σου εξηγησει τι και πως για να λυθει μια και καλη το θεμα...
nido - Δευ 13 Νοέ 2006, 12:48:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
nido έγραψε:

Περί βάρους... 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά.... Shocked Wink

Nido δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια(το δικο μου 1178)

το 1195 το εγραψε ο σταυρος-stevon και ειναι ο πλεον αρμοδιος να σου εξηγησει τι και πως για να λυθει μια και καλη το θεμα...

Παναγιώτη καλημέρα,

Τι ακριβώς εννοείς "δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια"? Ρωτάω διότι βλέπω μια ολόκληρη συζήτηση βασισμένη σε αυτό που γράφει η άδεια.... 1160, 1195, κλπ....
Rolling eyes

Το "1195" [στο οποίο αναφέρθηκε και ο Σταύρος] το γράφει και η δική μου άδεια. Δε λέω, καλό ακούγεται το "μόλις 17 κιλά βαρύτερο από το 1.6", αν βασιστούμε στα νούμερα που λένε τα χαρτιά, αλλά.... Προσωπικά περισσότερο εμπιστεύομαι τη μέτρηση από την ηλεκτρονική Intercomp των 4Τ, ασχέτως αν δε γνωρίζω για την ώρα αν όταν το μέτρησαν τα παιδιά ήταν φουλ ή "αποστραγγισμένο" από βενζινη. Και εντελώς άδειο να ήταν, μέχρι ~35 κιλά θα πάρει με βενζίνη, όχι 50, αλλά από την άλλη αν ήταν γεμάτο πάει να πει ότι είμαστε πολύ κοντά στην τιμή που δίνει ο κατασκευαστής.

Η ουσία είναι ότι τα νούμερα της άδειας δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αυτό βλέπω εγώ από τις μετρήσεις και των περιοδικών (4Τ κλπ) και όσων γνωρίζω που έχουν μετρήσει το δικό τους αμάξι κι έχουν συγκρίνει με το νούμερο που λέει στα χαρτιά. Τώρα, όποιος θέλει να εξηγήσει πως "βγαίνουν" αυτά τα νούμερα ευπρόσδεκτος είναι φυσικά.

φιλικά,
Νίκος
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr