PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τι συμπίεση πρέπει να εχει ::

PEPE - Πεμ 19 Οκτ 2006, 10:39:57
Θέμα δημοσίευσης: Τι συμπίεση πρέπει να εχει ::
Καλημέρα σε ολους!!!!
τι συμπίεση πρέπει να εχει ενας κινητήρας για να δέχεται βενζίνη 100 οκτανίων.Εχω ενα 207 και θα ηθελα να βάλω,εκτος αν πετάω τζάμπα τα λίγα λεφτα που μου εχουν απομείνει.....
pugsang - Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΕΥΡΩ ΜΗΝ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ

Και με την απλη μια χαρα θα πηγαινει το αμαξι σου. Δεν υπαρχει λογος χρήσης 100αρας
netblaster - Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ρυθμους πολης δεν εχει νοημα να βαλεις 100αρα!!!

Σε κανα ταξιδι μονο και αν... Wink
plaketokofths - Πεμ 19 Οκτ 2006, 12:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.
ultra-one - Πεμ 19 Οκτ 2006, 14:04:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παλαιότερα πριν τα knock-sensors και άλλες αηδίες όταν είχες συμπίεση πάνω από 9,5:1 ήθελες 98+ οκτάνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα δουλεύουν και με χαμηλότερα οκτάνια (χωρίς να τρυπάνε πιστόνια...) αλλά το αβανς μεταβάλλεται από το knock-sensor για να μην κτυπάνε πειράκια και η απόδοση του κινητήρα πέφτει άρδην!!

Με συμπίεση 11:1 που έχει το αυτοκίνητο σου θα δεις πολύ μεγάλες διαφορές και στην απόδοση και στη μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με την 95άρα...

Εγώ από την 1η μέρα βάζω μόνο 100άρες στο δικό μου και δεν σκοπεύω να παω σε 95άρες που αν τις κάνεις ανάλυση θα έχουν 80 οκτάνια....
Με τη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα στην Ελλάδα τουλάχιστον οι νοθευμένες 100άρες θα έχουν και πάλι περισσότερα οκτάνια από τις 95άρες!

Κατά σειρά επιλογής μετά από εκτεταμένες δοκιμές εγώ κατέληξα:

1. Shell V-Power Racing
2. EKO Kinitron 100
3. BP Ultimate 100

Μου έχουν πει τα καλύτερα για την AVIN 99-100 οκτάνια αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα....
DIMCHRI - Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.
volvos - Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
.....






ksemethisaaaaa
PEPE - Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
το 207 μαλλον εχει 10:2 συμπίεση αν ειναι σωστο αυτο που διάβασα στο auto τρίτη.αρα ξεχνάμε τα 100 οκτάνια και πάμε για αλλα......
PEPE - Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:57:45
Θέμα δημοσίευσης:
διόρθωση...ηθελα να γράψω 10,2
....ευχαριστώ
plaketokofths - Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:29:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον έχουμε τον ίδιο κινητήρα ET3J4 με λόγο συμπίεσης 10,5:1 που δεν είναι και λίγο, Πέτρο.

Θα σου πω προσωπική μου εμπειρία, αν και απ'οτι έχω ακούσει έχουμε άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο άρα ίσως και άλλες καμπύλες αβάνς.
Πάντως εμένα με 100αρα είναι άλλο αυτοκίνητο,
1.Δεν χτυπάει πυράκια, (με την 95αρα κάνει συγχορδία!)
2.δεν την καίει γρήγορα
3.αποδίδει εμφανώς καλύτερα

Αυτά έχω δει στο δικό μου, σε φίλου μου 207 1.4 16V φαινεται να ισχύει το εξής 95οκτάνια=100 οκτάνια.


Να προσθέσω ακόμα οτι ο κατασκευαστής προτείνει απλή αμόλυβδη εν αντιθεσει με κάποια άλλα που προτείνουν σουπερ αμόλυβδη. Τα συμπεράσματα δικά σου.

Εγώ πάντως για το δικό μου έχω καταλάβει οτι πάσχει γενικά στα ηλεκτρικά του με ότι αυτό συνεπάγεται.
plaketokofths - Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:40:55
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.


Δεν αναφέρθηκα στης πεζώ το 1.6 16V αλλα στου ιγκνις σπορ, αλλά νομίζω της πεζω ο TU5 JP4 έχει κι αυτος 11:1 συμπίεση!
Προτείνει όμως χρήση απλής αμόλυβης, πιστεύω δεν μετράει μόνο η συμπίεση...
MEMsound - Πεμ 19 Οκτ 2006, 19:45:23
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως στο 1,6 16ν του 206 η 100άρα κάνει διαφορά (μικρή διαφορά μεν αλλά αισθητή)
Δοκιμασμένο και διασταυρωμένο... Wink
Για τα άλλα μοτερ δεν έχω ιδέα.
COOL ALEXIS - Πεμ 19 Οκτ 2006, 23:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
μολις γυρισα απο τσιμπουσ σε μια οικοδομ και ειμ λιαρδα.............

εγω βναζω μονο απο επ πρατηρια νο ναιμ με το φθηνορτερο που υπαρχ αττικη


Συμφωνώ κι επαυξάνω...

ΥΓ Πάλι τα ίδια θα λέμε?
drdino - Παρ 20 Οκτ 2006, 00:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.


Και όμως, 11:1 έχει.
gianic - Παρ 20 Οκτ 2006, 03:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
11+
PEPE - Παρ 20 Οκτ 2006, 08:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!!
COOL ALEXIS - Παρ 20 Οκτ 2006, 08:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πάλι καλά που δεν σου είπαν να χρησιμοποιείς Racing Fuel Exclamation

Μήπως θέλουν λίγο ξύλο Question
plaketokofths - Παρ 20 Οκτ 2006, 08:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
PEPE έγραψε:
Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!!


Μην βάλεις κυροζίνη, βάλε λίγο avgas! Very happy Very happy

Πάντως χωρίς να θέλω να σε ανησυχήσω ιδιαίτερα, έχεις 2 αυτοκ που ηλεκτρικά πάσχουν! Αν το 207 σου έχει τα ίδια ηλεκτρικά με το 206...
Όσο για το πόλο το προ τελευταίας γενιάς ενός φίλου μου είχε κάψει σε 3 μήνες 5 μπουζοκαλώδια και δεν ξέρανε γιατί μέχρι που τελείωνε η εγγύηση του και πήγε, τους ξέχεσε και του αλλάξαν μες στην εγγύηση ακόμα και εγκέφαλο! Έχω ξανακούσει πολλά τέτοια περιστατικά για πόλο.
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμβεί και σε εσένα αυτό, ίσως ένα αυτοκ με "αδυναμίες" από χέρι σε χέρι να είναι ένα διαφορετικό αυτοκ Very happy
DIMCHRI - Παρ 20 Οκτ 2006, 09:04:54
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:


Και όμως, 11:1 έχει.


αυτό είπα και εγώ παιδιά.

ο 1.6 16 V της πεζώ έχει 11.1 / 1 συμπίεση και δεν γράφει πουθενά για κατοστάρα αμόλυβδη.

Μπορεί βέβαια να κάνει διαφορά (κυρίως στον ήχο ) του κινητήρα αλλά οι βελτίωση είναι αμελητέα !!!
Η διαφορά στην αίσθηση είναι σαν να οδηγάς με ρεζερβουάρ γεμάτο ή άδειο.
Όσο διαφορά παρατηρείς στις ρεπρίζ όταν οδηγείς από άδειο ρεζερβουάρ σε γεμάτο, τόσο διαφορά βλέπεις με μια κατοστάρα...

Αυτό είναι αποδεδειγμένο και όλας σε παλιότερο τεύχος των 4 τροχών !

Μόνο σε τούμρπο έιχε διαφορά αλλά και πάλι της τάξης του 1%.
Αντιλαμβάνεσται ότι δεν έχει και καμία σημασία εάν έχεις 110 ίππους ή 111.1.
εντάξει αν θες να κάνεις ένα ταξιδάκι στην εθνική βάλ'την αλλά πιστεύω για μέσα στην πόλη είναι κρίμα να δίνουμε τόσα λεφτά σε βενζίνη την οποία την καις στο σταμάτα ξεκίνα...

Γνώμη μου . Wink
PEPE - Παρ 20 Οκτ 2006, 09:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω με ολα τα παραπάνω.θέλουν πολύ ξύλο!!!!
τους δίνεις τα ωραία σου λεφτά και ειναι ολο χαμόγελα και μετά κάνουν τον κινέζο και σε κοιτάνε με το αδειο βλέμα της αγελάδας.
αν και οι αγελάδες μια χαρά βλέμα εχουν εδω που τα λέμε!!!!
PEPE - Παρ 20 Οκτ 2006, 09:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά η λύση ειναι μια
μεταχειρισμένο ποδήλατο απο το κονγκό και ξεμπέρδεψες
ουτε ηλεκτρικά ουτε τίποτα....
plaketokofths - Παρ 20 Οκτ 2006, 11:16:37
Θέμα δημοσίευσης:
η λύση σε αυτά είναι japan αλλά χάνεις αλλού. Αξιοπιστία όμως = Japan ... για εμένα τουλάχιστον.
PEPE - Παρ 20 Οκτ 2006, 13:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ Γιάννη συμφωνώ.......
COOL ALEXIS - Παρ 20 Οκτ 2006, 13:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουν και τα japan τα προβληματάκια τους πλέον, η προσωπική μου πείρα τουλάχιστον αυτό έχει δείξει Wink
MEMsound - Παρ 20 Οκτ 2006, 17:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
εεεεεε χχμμμμ....
καμία σχέση με το θέμα....

Off Topic Off Topic Banned Banned
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr