Pughell έγραψε: |
Στην πιστα θα φανει οντως αλλα θα θες και σλικ ή τουλαχιστον ημισλικ και μετα το αμαξει θα αρχισει να στρεβλωνει και μετα απο 10 πιστες των 20 γυρων τη φορα,θα κανει μονο για κοτετσι... ![]() ![]() Απο την αλλη παλι με δρομισια λαστιχα,θα ειναι πολυ σκληρο και ο κωλος θα κανει τα δικα του. Ξανασκεψου το παντως πριν κανεις οτιδηποτε... Μονο αν το rollcage και τα ημισλικ ειναι ηδη υπο την κατοχη σου,τοτε προχωρα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Στην πιστα θα φανει οντως αλλα θα θες και σλικ ή τουλαχιστον ημισλικ και μετα το αμαξει θα αρχισει να στρεβλωνει και μετα απο 10 πιστες των 20 γυρων τη φορα,θα κανει μονο για κοτετσι... ![]() ![]() Απο την αλλη παλι με δρομισια λαστιχα,θα ειναι πολυ σκληρο και ο κωλος θα κανει τα δικα του. Ξανασκεψου το παντως πριν κανεις οτιδηποτε... Μονο αν το rollcage και τα ημισλικ ειναι ηδη υπο την κατοχη σου,τοτε προχωρα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Για ολα τα αυτοκινητα. ![]() Γενικα η πιστα λογω της υπερβολικης προσφυσης της "ξεσπαει" οπου μπορει. Ε,λογικο ειναι οταν η αναρτηση ειναι πιο σφιχτη,θα περασει μερος των φορτιων στα λαστιχα. Αν ειναι και αυτα αναλογων προδιαγραφων τοτε οι δυναμεις περνανε στο σασι. Για αυτο και τα περισσοτερα αγωνιστικα που τρεχουν πιστα,παρολο που αρκετα εχουν τα πολυ καλα roll cage που πιανουν και μπροστα στους θολους,μολις τα σηκωσεις σε μια ραμπα,αρχιζουν και δεν κλεινουν πορτες,καπω,αποκταν "αερα" σε φτερα,κλπ... ![]() Βεβαια εννοειται οσο πιο καλο πλασιο εχει ενα αυτοκινητο,τοσο περισσοτερο αντεχει στον χρονο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα παρει ποτε ανοχες. |
_205rallye_ έγραψε: |
Ισχυει και για 309 ![]() |
Pugobios έγραψε: |
Καλά θα ήταν.Τον δισκοφρενάτο φοράω απο gti και είναι μόλις 18 χιλιοστά.Το τρελό είναι οτι και ο παλιός μου 18 ήταν! |