PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Το νέο Top 10 των πιο γρήγορων «μικρών»

nOkpos - Κυρ 08 Οκτ 2006, 23:55:19
Θέμα δημοσίευσης: Το νέο Top 10 των πιο γρήγορων «μικρών»
Με την παρουσίαση του νέου Renault Clio RS, του Peugeot 206 GT, του Suzuki Swift Sport και των ανανεωμένων και δυνατότερων Mini Cooper και Cooper S, η κατάταξη των 10 πιο γρήγορων μικρών GTi διαφοροποιείται. Ανακαλύψτε ποια μοντέλα είναι τα γρηγορότερα στην κατηγορία.




Τα μοντέλα που απαρτίζουν το Top 10 είναι συνολικά 13. ΑπΆ αυτά, 7 διαθέτουν κινητήρες turbo και 6 ατμοσφαιρικούς. Όλα έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς. Οι κυβισμοί είναι από 1,5 μέχρι 2 λίτρα. Στο Top 10 υπάρχουν 3 μοντέλα 1,5 λίτρων, 4 μοντέλα 1,6 λίτρων, 3 μοντέλα 1,8 λίτρων και 3 μοντέλα 2 λίτρων.

To δυνατότερο μοντέλο (Renault Clio RS) έχει ισχύ 200 ίππων και το πιο «αδύναμο» (Suzuki Ignis Sport) 109 ίππους. Η διαφορά στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μεταξύ πρώτου και τελευταίου μοντέλου είναι 2,3 δλ. Ακολουθεί η κατάταξη και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων:




1. Renault Clio RS: 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.
Κυβισμός: 1.998 κ. εκ – Ισχύς: 200 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 215 χλμ./ώρα
Τιμή: 26.500¤
- Smart Forfour Brabus: 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.
Κυβισμός: 1.468 κ. εκ – Ισχύς: 177 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 221 χλμ./ώρα
Τιμή: 23.900¤



2. Mini Cooper S: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ.
Κυβισμός: 1.598 κ. εκ – Ισχύς: 170 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα
Τιμή: Δεν έχει ανακοινωθεί



3. Seat Ibiza Cupra: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.
Κυβισμός: 1.781 κ. εκ – Ισχύς: 180 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 221 χλμ./ώρα
Τιμή: 24.400¤



4. Peugeot 206 RC: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ.
Κυβισμός: 1.997 κ. εκ – Ισχύς: 180 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 220 χλμ./ώρα
Τιμή: 22.900¤



5. Mitsubishi Colt CZT: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.
Κυβισμός: 1.469 κ. εκ – Ισχύς: 150 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
Τιμή: 16.990¤



6. VW Polo GTI: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ.
Κυβισμός: 1.781 κ. εκ – Ισχύς: 150 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
Τιμή: 19.500¤




7. Ford Fiesta ST: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ.
Κυβισμός: 1.999 κ. εκ – Ισχύς: 150 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 208 χλμ./ώρα
Τιμή: 19.100¤
- Seat Ibiza FR: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ.
Κυβισμός: 1.781 κ. εκ – Ισχύς: 150 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 216 χλμ./ώρα
Τιμή: 20.400¤



8. Peugeot 207 GT: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.
Κυβισμός: 1.598 κ. εκ – Ισχύς: 150 PS
Turbo – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
Τιμή: 19.900¤




9. Suzuki Swift Sport: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ.
Κυβισμός: 1.586 κ. εκ – Ισχύς: 125 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα
Τιμή: Δεν έχει ανακοινωθεί
- Suzuki Ignis Sport: 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ.
Κυβισμός: 1.490 κ. εκ – Ισχύς: 109 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 185 χλμ./ώρα
Τιμή: 11.990¤



10. Mini Cooper: 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.
Κυβισμός: 1.598 κ. εκ – Ισχύς: 120 PS
Ατμοσφαιρικό – Κίνηση εμπρός
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα
Τιμή: Δεν έχει ανακοινωθεί


** Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις, είναι αυτές που ανακοινώνονται από τους κατασκευαστές.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=74&NEWS_DATA_ID=53540
DimiP - Δευ 09 Οκτ 2006, 07:43:24
Θέμα δημοσίευσης:
αυτη η Peugeot πια!

παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα.

να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ;
Baphomet - Δευ 09 Οκτ 2006, 08:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αυτη η Peugeot πια!

παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα.

να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ;


το ένα είναι 1500 και το άλλο 1600 οπότε από κει δικαιολογείται ένας μέρος της διαφοράς...το υπόλοιπο έχει να κάνει περισσότερο με το όνομα της κάθε εταιρίας μάλλον παρά με τον εξοπλισμό.
brz20 - Δευ 09 Οκτ 2006, 11:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρα θεμα εξοπλισμου.Το εχει παρει ενα παιδι το CZT και μιλαει με τα χειροτερα.Οχι απο θεμα αλογων αλλα απο ολα τα αλλα.Μου ειπε οτι ο ηχος του ειναι χαλια.Επεισης η αναρτηση του ειναι απο μικροτερο μοντελο και το αμαξι δεν στρηβει.Αν ισχυουν ολα αυτα τοτε καλυτερα να τα πληρωσω και να εχω πραγματικα ενα καλο συνολο παρα αυτα τα χαλια.
nOkpos - Δευ 09 Οκτ 2006, 11:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι δεν θα επερνα ξανα peugeot το polo και το fiesta st ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα νομιζω!
COOL ALEXIS - Δευ 09 Οκτ 2006, 12:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αυτη η Peugeot πια!

παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα.

να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ;


Καμία σχέση το ένα με το άλλο Exclamation

Μπες στο απλό το 1600 και στο CZT και θα καταλάβεις Wink
brz20 - Δευ 09 Οκτ 2006, 16:00:19
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τα λες
bakclima - Δευ 09 Οκτ 2006, 20:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΙΔΙΚΑ polo και ford με τιποτα!!!!!!
tsosmoulis - Τρι 10 Οκτ 2006, 07:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό που πλέον μου την "δίνει" είναι ότι αναφέρουν σαν "μικρά" δίλιτρα αυτοκίνητα, βέβαια δεν είμαι αφελής κατανοώ ότι αναφέρονται στο μέγεθος του οχήματος αλλά και πάλι βλέπω αξιοπρεπείς επιδόσεις σε πολύ λίγα από αυτά που όμως κοστίζουν αρκετά. Δεν είναι πολλοί οι πιτσιρικάδες που μπορούν να δώσουν 25000 ευρώ για να πάρουν ένα ibiza (που ούτε 15000 δεν δίνω) γιατί αυτή η κατηγορία αναφέρεται κατα κόρον σε αυτές τις ηλικίες.

Αυτό όμως που με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι η Peugeot(η εταιρία που έκανε πολύ κόσμο να γουστάρει motorsport και να μάθει να οδηγάει "αγωνιστικά" μέσα από τα αυτοκίνητα της) είναι μέσα σε αυτο το τοπ 10 με ένα 16αρι turbo και ένα 2λιτρο με κόστος 20,000 το πρώτο με απογοητευτικές επιδόσεις και 23000 το δεύτερο που ναι μεν έχει καλές επιδόσεις αλλά και πάλι είναι αρκετά μακρυά από την φιλοσοφία που ασπαζόμασταν στην μητέρα peugeot (RCακηδες μην κράξετε, καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Που είναι τα χρόνια που έπαιρνες με 5 εκατομύρια(max) ένα ραλλύ, ένα swift, ένα punto gt, civic κτλ κτλ με καλά γκάζια, λίγα κυβικά και όλο τον κόσμο της βελτίωσης μπροστά σου.
Σε λάθος 10ετία γεννήθηκα Laughing

ΥΓ. εξαιρώ το clio rs μια και αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου αλλά η τιμή παραπάει.
Spyros_L - Τρι 10 Οκτ 2006, 08:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου απαντήσω απλά φίλε μου για να δεις οτι δεν έχεις μεγαλώσει σε λάθος δεκαετία.

1) ΄΄Εχει δωθεί πλέον μεγάλη έμφαση στην παθητική ασφάλεια, κατασυνέπεια αυξημένο κόστος κατασκευής.
2) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην βελτίωση της τεχνολογίας ούτως ώστε να καλύπτονται οι προδιαγραφές ρύπων και η μείωση της κατανάλωσης.
3) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην ποιότητα του εσωτερικού και στην αναβάθμιση της γενικότερης ποιότητας των επι μέρους τμημάτων του αυτοκινήτου.
4) Η ζωή έτσι και αλλιώς είναι πιο ακριβή σε σχέση με την περασμένη δεκαετία. Wink
tsosmoulis - Τρι 10 Οκτ 2006, 09:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Θα σου απαντήσω απλά φίλε μου για να δεις οτι δεν έχεις μεγαλώσει σε λάθος δεκαετία.

1) ΄΄Εχει δωθεί πλέον μεγάλη έμφαση στην παθητική ασφάλεια, κατασυνέπεια αυξημένο κόστος κατασκευής.
2) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην βελτίωση της τεχνολογίας ούτως ώστε να καλύπτονται οι προδιαγραφές ρύπων και η μείωση της κατανάλωσης.
3) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην ποιότητα του εσωτερικού και στην αναβάθμιση της γενικότερης ποιότητας των επι μέρους τμημάτων του αυτοκινήτου.
4) Η ζωή έτσι και αλλιώς είναι πιο ακριβή σε σχέση με την περασμένη δεκαετία. Wink


λόγω του ότι τελείωσα τις σπουδές μου πρόσφατα έχω εμπεδώσει το πού πάει η αυτοκινητοβιομηχανία...euro 4-5-65437583275832 όσο αν αφορά τα καυσαέρια, euro n cap για ασφάλεια κτλ κτλ.
ίσως για κάποιους όλα αυτά να είναι για το καλύτερο...αλλά για εμένα εγώ θέλω να οδηγώ το αυτοκίνητο και να κατεβαίνω ικανοποιημένος και όχι απλά να έχω κάνει την δουλειά μου..
Απόψεις!!
ultra-one - Τρι 10 Οκτ 2006, 09:56:06
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
Αυτό όμως που με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι η Peugeot(η εταιρία που έκανε πολύ κόσμο να γουστάρει motorsport και να μάθει να οδηγάει "αγωνιστικά" μέσα από τα αυτοκίνητα της) είναι μέσα σε αυτο το τοπ 10 με ένα 16αρι turbo και ένα 2λιτρο με κόστος 20,000 το πρώτο με απογοητευτικές επιδόσεις και 23000 το δεύτερο που ναι μεν έχει καλές επιδόσεις αλλά και πάλι είναι αρκετά μακρυά από την φιλοσοφία που ασπαζόμασταν στην μητέρα peugeot (RCακηδες μην κράξετε, καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Αν εξαιρέσεις τα "γυμνά" και χωρίς πολλά έξτρα 106 Rallye και 205 Rallye (και ίσως το 104ΖS) ΠΟΤΕ τα γρήγορα και "στριφτάδικα" αυτοκίνητα της Peugeot δεν ήταν φτηνά.
Στην εποχή τους τα 205GTi, 309GTi, 405Mi16, 306GTi δεν μπορούσαν να θεωρηθούν φτηνά. Ότι πλήρωνες έπαιρνες και αυτό ισχύει και σήμερα.....
brz20 - Τρι 10 Οκτ 2006, 12:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχναμε και την τιμη σε σχεση με αυτο που περνεις.Παραδειγμα το Cooper ειναι 3,6 μετρα και κανει 25000 ευρω.Καλο το γκαζι αλλα οταν ειναι να φορτωσεις για διακοπες και αρχιζεις τις περικοπες γιατι δεν χωραει αλλο αρχιζω να τα περνω.
DIMCHRI - Τρι 10 Οκτ 2006, 13:28:00
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αυτη η Peugeot πια!

παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα.

να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ;


το ΜΙΤΣΟΥ είναι κουβάς με ρόδες ενώ το 207 βαρέλι με ρόδες... έχει πολύ περισσότερο χώρους δηλαδή χώρια που αν κοιτάξεις τα ξένα τεστ, για το 207 μιλάνε με τα καλύτερα λόγια....

ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ???
brz20 - Τρι 10 Οκτ 2006, 14:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιο ειναι.Στην αρχη δεν μου αρεσε το σχημα απο τα πισω φαναρια αλλα τωρα το βρισκω τελειο.
Τον κινητηρα του εχω βαλει στο ματι.Μια μεταμοσχευση θα ειναι ολα τα λεφτα.Αλλα ποσο να παει αυτο το πραγμα.
max - Τρι 10 Οκτ 2006, 15:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα εβαζα στην λιστα και ενα αλλο αμαξι, το VW GOLF TSI 140HP!

Θα μου πειτε οτι απο πλευρας μεγεθους ειναι μια κατηγορια επανω.Συμφωνω!

Αλλα απο αποψη κυβικων (1,4) και χρηματων (18.000) ειναι πιο μικρο απο τα <<μικρα>> της λιστας. Δεν ξερω αν συμφωνειτε?
MEMsound - Τρι 10 Οκτ 2006, 16:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ???


...τελευταία όλο μαλ***ες ακούω... Laughing Laughing
vinman - Τρι 10 Οκτ 2006, 17:01:26
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:

.......ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ???


Banned
DIMCHRI - Τρι 10 Οκτ 2006, 18:45:46
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
DIMCHRI έγραψε:
ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ???


...τελευταία όλο μαλ***ες ακούω... Laughing Laughing


σου λείπουν τρια γράμματα.

...ακι.. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Spyros_L - Τρι 10 Οκτ 2006, 19:19:37
Θέμα δημοσίευσης:
max έγραψε:
Εγω θα εβαζα στην λιστα και ενα αλλο αμαξι, το VW GOLF TSI 140HP!

Θα μου πειτε οτι απο πλευρας μεγεθους ειναι μια κατηγορια επανω.Συμφωνω!

Αλλα απο αποψη κυβικων (1,4) και χρηματων (18.000) ειναι πιο μικρο απο τα <<μικρα>> της λιστας. Δεν ξερω αν συμφωνειτε?



Μεγάλε μου δεν το λέω στα κολλητάρια και γενικά στους γνωστούς για να μην το γκαντεμιάσουν.
nOkpos - Τρι 10 Οκτ 2006, 21:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιο το golf ωραια τα 140hp αλλα ειναι 1.500kg !!! 0-100 θα εχει 10sec!
volvos - Τρι 10 Οκτ 2006, 21:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
σ φ ι ξ ο υ . . .

μ ε χ ρ ι
ν α
δ ι α β α σ ε ι ς
α υ τ ο
τ ο
μ η ν υ μ α
δ ε
θ α
τ ο
β λ ε π ε ι ς
ο υ τ ε
μ ε
κ υ α λ ι α

0-100 - 8.8
205 τελικη
1350 κιλα.

http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php
pappaki - Τρι 10 Οκτ 2006, 22:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Eπειδή είχα τη τύχη να το οδηγήσω κάμποσο,
έχει να πέσει πολύ κλάμα από δήθεν γρήγορους....
Βλέπω κυριλέ κοριτσάκια και καθωσπρέπει νεοτρέντυ αγοράκια και κυριούλιδες που θα το επιλέξουν, να κερνάνε τρελό τσάι....
brz20 - Τρι 10 Οκτ 2006, 23:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο ακουγετε.Οπως και να το κανουμε η VW εχει βγαλει μεγαλη γκαμα κινητηρων τελευταια.
_205rallye_ - Τετ 11 Οκτ 2006, 01:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
Αυτό όμως που με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι η Peugeot(η εταιρία που έκανε πολύ κόσμο να γουστάρει motorsport και να μάθει να οδηγάει "αγωνιστικά" μέσα από τα αυτοκίνητα της) είναι μέσα σε αυτο το τοπ 10 με ένα 16αρι turbo και ένα 2λιτρο με κόστος 20,000 το πρώτο με απογοητευτικές επιδόσεις και 23000 το δεύτερο που ναι μεν έχει καλές επιδόσεις αλλά και πάλι είναι αρκετά μακρυά από την φιλοσοφία που ασπαζόμασταν στην μητέρα peugeot (RCακηδες μην κράξετε, καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Αν εξαιρέσεις τα "γυμνά" και χωρίς πολλά έξτρα 106 Rallye και 205 Rallye (και ίσως το 104ΖS) ΠΟΤΕ τα γρήγορα και "στριφτάδικα" αυτοκίνητα της Peugeot δεν ήταν φτηνά.
Στην εποχή τους τα 205GTi, 309GTi, 405Mi16, 306GTi δεν μπορούσαν να θεωρηθούν φτηνά. Ότι πλήρωνες έπαιρνες και αυτό ισχύει και σήμερα.....


Πληροφοριακα το 205 Gti 1900 το 1991 ειχε 8.500.000 δραχμες.δλδ μιλαμε για γυρω στις 26.000 ευρω,τιμες απλησιαστες για την εποχη,συν και την φορολογια...οποτε γιαυτο πηραν ολοι 1000ρακια και τα καναν μετατροπες Laughing ,Do you know greek patenta made by mastro-mitsos? Cool
Lef205 - Τετ 11 Οκτ 2006, 01:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
[
Αν εξαιρέσεις τα "γυμνά" και χωρίς πολλά έξτρα 106 Rallye και 205 Rallye (και ίσως το 104ΖS) .


Love
vinman - Τετ 11 Οκτ 2006, 05:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σ φ ι ξ ο υ . . .

μ ε χ ρ ι
ν α
δ ι α β α σ ε ι ς
α υ τ ο
τ ο
μ η ν υ μ α
δ ε
θ α
τ ο
β λ ε π ε ι ς
ο υ τ ε
μ ε
κ υ α λ ι α

0-100 - 8.8
205 τελικη
1350 κιλα.

http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Spyros_L - Τετ 11 Οκτ 2006, 08:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


0-100 - 8.8




Κάπου το είδα 8,5 σε μετρήσεις.
brz20 - Τετ 11 Οκτ 2006, 11:58:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ηταν φιλογερμανικο το περιοδικο σιγουρα θα εγραφε κατι τετοιο.
COOL ALEXIS - Τετ 11 Οκτ 2006, 12:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι καλά σιγά μην κάνει και 8" Shocked
MEMsound - Τετ 11 Οκτ 2006, 12:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
δεν πα να κάνει και ξερό 7"...
Έχει σημασία?
Γίναμε ξαφνικά όλοι κοντράκηδες...
...αλλά κατα τ΄άλλα δεν ξέρουμε ν' αλλάξουμε μια ταχύτητα...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
COOL ALEXIS - Τετ 11 Οκτ 2006, 12:23:29
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
δεν πα να κάνει και ξερό 7"...
Έχει σημασία?
Γίναμε ξαφνικά όλοι κοντράκηδες...
...αλλά κατα τ΄άλλα δεν ξέρουμε ν' αλλάξουμε μια ταχύτητα...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Πλάκα πλάκα χθές κατάφερα κι έκανα την πρώτη μου σωστή αλλάγη από 1η => 2α Exclamation

Κόλαση με τις νέες βαλβολίνες Twisted evil
Gr@lly - Τετ 11 Οκτ 2006, 12:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ε οι περισσότεροι εχουν και μια κονταδικη γνώση...
Βλέπεις απο μωρά γεννήθηκαν με το γκάζι αγκαλιά...
Και τον (πυργο) στο άλλο χέρι..
MEMsound - Τετ 11 Οκτ 2006, 13:08:48
Θέμα δημοσίευσης:
...ενώ κάποιοι άλλοι ζητάνε πύργο πριν πάρουν ρόδες...
volvos - Τετ 11 Οκτ 2006, 13:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
em βεβαια εβαλε πυργο η τσουτσου και τωρα κανει σωστες αλλαγες και περναει τα γκοφακια απο πανω...............................

α ξεχασα εχει και ασπρες ζαντες για να τρομαζουν και να μην του το κατουρανε οι σκυλοι....πανε στο επομενο Laughing

εχει και νεον για να μην μαζευονται μεσα τα κουνουπια...
MEMsound - Τετ 11 Οκτ 2006, 13:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
έτσι, έτσι...
ενώ κάποιοι άλλοι βάζουν προγραμμα για να γίνουν πιο αργοί και αλλάζουν οφφσετ κάνοντας το αμάξι φαρδύ σαν καβούρι για να στρίβουν τέζα...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 11 Οκτ 2006, 13:57:12
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο θα το πληρωσεις......................................................................
MEMsound - Τετ 11 Οκτ 2006, 21:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
...περιμένω... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Τετ 11 Οκτ 2006, 22:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω προσεξει το αλλο.Οταν στεινω στα φαναρια το αμαξι για μια ψιλη με τον διπλανο τοτε ολες η αλλαγες πανε καρφι.Καλυτερες δεν γινετε.Οταν θελω να κανω ομαλη εκινηση δεν το καταφερνω απο την πρωτη σε δευτερα.
HYPER_Piccolo - Τετ 11 Οκτ 2006, 23:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το golf θεωρειτται μεγαλο ? επειδη δεν το βλεπο πουθενα...
max. εγω παντος στην θεση σου θα επαιρνα το Golf GT που κανει 25.000 και εχει και μαμισιο turbo. και δεν φοβασαι και για ζημιες. απλα του αλαζεις την σχαστρα βαζεις μια αλλη που να κανει πιο εντονο ηχο και τελειωσες. εγω αν δεν εφτιαχνα το δικο μου και αποφασιζα να παρο καινουριο αυτοκινητο αυτο θα επαιρνα... ή το prius :p. κοινος η του υψους η του βαθους. τρελη καταναωση και γκαζια με turbo ή ρελη οικονομια με ιβριδικο Smile

για το 207 εμενα δεν μαρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ το μπροστα μερος... αυτος ο μαυρος προφυλακτηρας που στις ακρες κανει διο τετραγωνα το σκιζει. αν βγει καποιος με μια μπουκα τεραστια ισως κανουμε δουλεια :p
isidkol - Πεμ 12 Οκτ 2006, 00:49:20
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως, αυτό που λες για το 207 ισχύει. Έχει πολύ πλαστικό μπροστά που το χαλάει. Αλλά άμα το οδηγήσεις θα προσέξεις πως είναι πολύ κυριλέ στο εσωτερικό και έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Εγώ πάντως θα έπαιρνα ένα 307 που με κάποια παραπάνω λεφτά σου δίνει ένα σορό στάνταρ και μια πολύ αξιόπιστη και δυνατή μηχανή!
COOL ALEXIS - Πεμ 12 Οκτ 2006, 09:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
έτσι, έτσι...
ενώ κάποιοι άλλοι βάζουν προγραμμα για να γίνουν πιο αργοί και αλλάζουν οφφσετ κάνοντας το αμάξι φαρδύ σαν καβούρι για να στρίβουν τέζα...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Και έχουν το δίλημμα...

16αρες ή 19άρες Question Question Question
brz20 - Πεμ 12 Οκτ 2006, 12:06:03
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
16αρες ή 19άρες Question Question Question


Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr