DimiP έγραψε: |
αυτη η Peugeot πια!
παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα. να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ; |
DimiP έγραψε: |
αυτη η Peugeot πια!
παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα. να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ; |
Spyros_L έγραψε: |
Θα σου απαντήσω απλά φίλε μου για να δεις οτι δεν έχεις μεγαλώσει σε λάθος δεκαετία.
1) ΄΄Εχει δωθεί πλέον μεγάλη έμφαση στην παθητική ασφάλεια, κατασυνέπεια αυξημένο κόστος κατασκευής. 2) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην βελτίωση της τεχνολογίας ούτως ώστε να καλύπτονται οι προδιαγραφές ρύπων και η μείωση της κατανάλωσης. 3) Έχει δωθεί μεγάλη έμφαση στην ποιότητα του εσωτερικού και στην αναβάθμιση της γενικότερης ποιότητας των επι μέρους τμημάτων του αυτοκινήτου. 4) Η ζωή έτσι και αλλιώς είναι πιο ακριβή σε σχέση με την περασμένη δεκαετία. ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
Αυτό όμως που με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι η Peugeot(η εταιρία που έκανε πολύ κόσμο να γουστάρει motorsport και να μάθει να οδηγάει "αγωνιστικά" μέσα από τα αυτοκίνητα της) είναι μέσα σε αυτο το τοπ 10 με ένα 16αρι turbo και ένα 2λιτρο με κόστος 20,000 το πρώτο με απογοητευτικές επιδόσεις και 23000 το δεύτερο που ναι μεν έχει καλές επιδόσεις αλλά και πάλι είναι αρκετά μακρυά από την φιλοσοφία που ασπαζόμασταν στην μητέρα peugeot (RCακηδες μην κράξετε, καταλαβαίνετε τι εννοώ). |
DimiP έγραψε: |
αυτη η Peugeot πια!
παρατηρω οτι το 207 turbo με 150 αλογα έχει 3000Ευρω πανω απο το colt turbo με τα 150 αλογα. να υποθεσω οτι το 207/150hp θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ; |
DIMCHRI έγραψε: |
ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ??? |
DIMCHRI έγραψε: |
.......ρε μπας να πουλήσω το δικό μου για δ'αυτο ??? |
MEMsound έγραψε: | ||
...τελευταία όλο μαλ***ες ακούω... ![]() ![]() |
max έγραψε: |
Εγω θα εβαζα στην λιστα και ενα αλλο αμαξι, το VW GOLF TSI 140HP!
Θα μου πειτε οτι απο πλευρας μεγεθους ειναι μια κατηγορια επανω.Συμφωνω! Αλλα απο αποψη κυβικων (1,4) και χρηματων (18.000) ειναι πιο μικρο απο τα <<μικρα>> της λιστας. Δεν ξερω αν συμφωνειτε? |
ultra-one έγραψε: | ||
Αν εξαιρέσεις τα "γυμνά" και χωρίς πολλά έξτρα 106 Rallye και 205 Rallye (και ίσως το 104ΖS) ΠΟΤΕ τα γρήγορα και "στριφτάδικα" αυτοκίνητα της Peugeot δεν ήταν φτηνά. Στην εποχή τους τα 205GTi, 309GTi, 405Mi16, 306GTi δεν μπορούσαν να θεωρηθούν φτηνά. Ότι πλήρωνες έπαιρνες και αυτό ισχύει και σήμερα..... |
ultra-one έγραψε: |
[
Αν εξαιρέσεις τα "γυμνά" και χωρίς πολλά έξτρα 106 Rallye και 205 Rallye (και ίσως το 104ΖS) . |
volvos έγραψε: |
σ φ ι ξ ο υ . . .
μ ε χ ρ ι ν α δ ι α β α σ ε ι ς α υ τ ο τ ο μ η ν υ μ α δ ε θ α τ ο β λ ε π ε ι ς ο υ τ ε μ ε κ υ α λ ι α 0-100 - 8.8 205 τελικη 1350 κιλα. http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php |
volvos έγραψε: |
0-100 - 8.8 |
MEMsound έγραψε: |
δεν πα να κάνει και ξερό 7"...
Έχει σημασία? Γίναμε ξαφνικά όλοι κοντράκηδες... ...αλλά κατα τ΄άλλα δεν ξέρουμε ν' αλλάξουμε μια ταχύτητα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
έτσι, έτσι...
ενώ κάποιοι άλλοι βάζουν προγραμμα για να γίνουν πιο αργοί και αλλάζουν οφφσετ κάνοντας το αμάξι φαρδύ σαν καβούρι για να στρίβουν τέζα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
16αρες ή 19άρες ![]() ![]() ![]() |