PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κάρτα καυσαερίων

DimiP - Παρ 10 Ιαν 2003, 19:20:26
Θέμα δημοσίευσης: Κάρτα καυσαερίων
παιδια εβγαλα καρτα καυσαεριων φετος σε αλλο συνεργειο απο περισυ.
παρατηρησα λοιπον οτι περυσι με μαμα εξατμηση ειχα τις εξης τιμες:
Co% στις 880 στροφες.......0.08
Co% στις 2500 .................0.00
HCPPm στις 880 στροφες.......0053
HCPPm στις 2500 στροφες.......0000
λ 0.991

φετος με sebring ελευθερη και χωρις μεσαιο
Co% στις 880 στροφες.......0.01
Co% στις 2500 .................0.01
HCPPm στις 880 στροφες.......0029
HCPPm στις 2500 στροφες.......0011
λ 0.99

Ξερει κανεις τι γινεται;
Οι αποκλισεις οφειλονται στην αλλαγη εξατμισης η ειναι τυχαιο φαινομενο;
Μηπως οφειλονται σε αποκλισεις και "αρυθμιες" του μηχανηματος μετρησης ;
danielos - Τετ 05 Φεβ 2003, 10:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
εγω μητσο δεν ξερω τι γινεται με τις μετρησεις αλλα τωρα που τα βλεπω θα το ξανασκεφτω να παω για καρτα καυσαεριων.πρεπει να βγαζω πολυ πραγμα απο πισω και ας εχω καταλυτη. ο danielito μαυριζει πολυ ευκολα το πορτπαγκαζ.
ασε που ειχα και στην πιτα τον sidobre και μου λεει οτι εβγαζα πολυ ακαυστο !! τον μπουκωσα με τις ξερογκαζιες!!
ωχωχωχωχωχ!!!
alemao - Τετ 05 Φεβ 2003, 11:25:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα οι μετρήσεις έδειξαν:

800 rpm
CO%: 0,07%
HC PPM: 0000

2500 rpm
CO%: 0,00%
HC PPM: 0000
λ: 1,011
pugsang - Τετ 05 Φεβ 2003, 16:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό σου Αριστείδη πρέπει να είναι η τέλεια μηχανή.Τρωει βενζίνη και αφοδευει οξυγόνο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
alemao - Τετ 05 Φεβ 2003, 16:28:05
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Το δικό σου Αριστείδη πρέπει να είναι η τέλεια μηχανή.Τρωει βενζίνη και αφοδευει οξυγόνο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

αφού έβαλες και εσύ το χεράκι σου όταν βάζαμε την σκούπα Wink
πρέπει να σκεφτείς ότι λειτουργεί σαν Bluebird TDi, όχι σαν κοινό αυτοκίνητο Razz Very happy
DimiP - Τετ 05 Φεβ 2003, 20:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
pugsang έγραψε:
Το δικό σου Αριστείδη πρέπει να είναι η τέλεια μηχανή.Τρωει βενζίνη και αφοδευει οξυγόνο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

αφού έβαλες και εσύ το χεράκι σου όταν βάζαμε την σκούπα Wink
πρέπει να σκεφτείς ότι λειτουργεί σαν Bluebird TDi, όχι σαν κοινό αυτοκίνητο Razz Very happy


πως το καταφερες αυτο το κουφο ρε συ alemao; ;
ειναι σιγουρα σωστη η μετρηση;;;
μηπως το μηχανακι , που ελεγα πιο πριν, δεν ηταν στα καλα του ;;
παραξενο μου φαινεται. Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
chatasos - Τρι 21 Οκτ 2003, 21:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τα δικά μου είναι τα παρακάτω:


Στροφές ανά λεπτό CO (%) HC (PPm) λ
---------------------------------------------
800 0,015 1,14 1.028
2500 0,045 1,38 1.000

Το μηχάνημα είχε και άλλα στοιχεία αλλά στην κάρτα αναγράφονται μόνο τα παραπάνω.
Δημήτριος - Τρι 21 Οκτ 2003, 22:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά με τις ελεύθερες εξατμίσεις θα πρέπει να έχουμε μια μικρή αύξηση των εκπομπων των οξειδίων του αζώτου και μια μικρή μείωση των υδρογονανθράκων...

Αφού η σάρωση του κυλίνδρου από τα καυσαέρια είναι πιο αποτελεσματική (λόγω των μειωμένων ροίκών απωλειών που έχει μια ελεύθερη εξάτμιση), τότε μένουν σε αυτόν λιγότερα καυσαέρια, στον επόμενο κύκλο λειτουργίας.
Αυτό βοηθάει την απόδοση της ροπής (εμποδίζει μεταξύ άλλων και την εισροή καυσαερίων μέσα στους αυλούς εισαγωγής κατά την διάρκεια του overlap, στα μικρά πατήματα του γκαζιού). Το άζωτο όμως του ατμοσφαιρικού αέρα (που συνυπάρχει με το οξυγόνο) παύει να συμπεριφέρεται ως αδρανές αέριο και ενώνεται σε κάποιο ποσοστό με την περίσσεια οξυγόνου *, σχηματίζοντας οξείδιο του αζώτου.
Το άζωτο "την βλέπει" δραστικό αέριο μόλις η θερμοκρασία του θαλάμου καύσης περάσει ένα όριο. Εάν δεν υπάρχουν τα καυσαέρια του προηγούμενου κυκλου (εκτονωμένα καυσαέρια, με χαμηλή σχετικά θερμοκρασία) να χαμηλώνουν την θερμοκρασία, τότε εμφανίζεται το φαινόμενο αυτό...
Εδώ πρέπει να πούμε πως τα καυσαέρια του προηγούμενου κύκλου βοηθούν και στην αποτροπή της εμφάνισης προανάφλεξης (πυράκια) αφού χαμηλώνουν, όπως είπαμε, την θερμοκρασία κατά την διάρκεια (και) της συμπίεσης. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι turbo κινητήρες έχουν από ελάχιστο έως μηδενικό overlap.
Από την άλλη όμως τα καυσαέρια εμποδίζουν την διάδοση της φλόγας (ως αδρανή και αυτά), κατά την καύση. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση, αν δεν "προλάβει" το καύσιμο μίγμα να αναφλεγεί στο σύνολό του (αυτό στην πράξη πολύ σπάνια γίνεται), θα έχουμε αυξημένες εκπομπές υδρογοναθράκων...
Το πρόβλημα αυτό εμφανιζόταν πολύ έντονα στο Mazda RX-7. Οι κατασκευαστές τότε αναγκάστηκαν να τροφοδοτούν τον κινητήρα (τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές) με πολύ πλούσιο μείγμα, ώστε αυτό να "προλαβαίνει" να καεί σε πιο μεγάλο ποσοστό (όσο πιο πλούσιο έιναι ένα μείγμα τόσο πιο γρήγορα αναφλέγεται). Το τίμημα όμως σε κατανάλωση ήταν πολύ βαρύ... Στο RX-8 τα ποροβλήματα αυτά έχουν (σχεδόν) εξαφανιστεί για πολλούς και διαφόρους λόγους, για τους οποίους δεν θα πω τίποτα τώρα (εκτός θέματος).

* Γι' αυτόν τον λόγο και οι κινητήρες φτωχού μίγματος είναι πιο ευπαθείς στην εκπομπή οξειδίων του αζώτου, αφού η περίσσεια οξυγόνου είναι πολύ μεγάλη. Βέβαια έχουν βρεθεί πολλές λύσεις (οι περισσότερες εκ των οποίων αποσκοπούν στην τέλεια ανάμειξη των καυσαερίων με το καύσιμο μείγμα) για να μειωθεί κατά πολύ το πρόβλημα...

Πολύ πιθανό να αγνοώ και κάποια πράγματα, αλλά πάνω-κάτω αυτές οι διεργασίες (μεταξύ άλλων) λαμβάνουν χώρα κατά την καύση. Αυτό είναι εξάλλου το κακό όταν δεν διασταυρώνεις αυτά που λές με την πράξη...

Κάρτα ελέγχου καυσαερίων θα βγάλω (για δεύτερη φορά) αύριο. Ίδωμεν...
Wink Wink
action_peugeot - Τετ 22 Οκτ 2003, 00:11:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ
DimiP έγραψε:
παιδια εβγαλα καρτα καυσαεριων φετος σε αλλο συνεργειο απο περισυ.Ξερει κανεις τι γινεται;
Οι αποκλισεις οφειλονται στην αλλαγη εξατμισης η ειναι τυχαιο φαινομενο;
Μηπως οφειλονται σε αποκλισεις και "αρυθμιες" του μηχανηματος μετρησης ;

Ειναι τυχαιο το φαινομενο οι αποκλισεις δεν οφειλονται στην εξατμιση αλλα στα γκαζια της ημερας.
chatasos - Τετ 22 Οκτ 2003, 07:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τα περσινά (2002) ήταν τα παρακάτω:

Στροφές ανά λεπτό CO (%) HC (PPm) λ
---------------------------------------------
800 0,05 0 1.003
2500 0,07 0 1.002

ΥΓ: Αυτά ήταν όμως από διαφορετικό μηχάνημα.
razor - Τρι 19 Οκτ 2004, 12:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως ξέρετε πόσο κάνει η κάρτα καυσαέριων. Λέω αυτή την εβδομάδα να παω να μου βγάλουν
konstantinos - Τρι 19 Οκτ 2004, 13:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
razor έγραψε:
Μήπως ξέρετε πόσο κάνει η κάρτα καυσαέριων. Λέω αυτή την εβδομάδα να παω να μου βγάλουν


8,80 στον Κανελλή
Vaggelis - Τρι 19 Οκτ 2004, 13:41:13
Θέμα δημοσίευσης:
8,80 έχει παντού...
konstantinos - Τρι 19 Οκτ 2004, 13:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
8,80 έχει παντού...


Αυτός ο "Παντού" που είναι? είναι εξουσιοδοτημένος?
COOL ALEXIS - Τρι 19 Οκτ 2004, 14:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή την στιγμή πρεπει να είναι δεξιά σου!!!
Είναι εξουσιοδοτήμένος απο την Zastava
shark_zak - Τετ 20 Οκτ 2004, 06:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
καθε ποτε πρεπει να βγαζουμε καρτα, Question εμενα ειναι μοντ' 04/2002
PHSYBORG - Τετ 20 Οκτ 2004, 06:56:23
Θέμα δημοσίευσης:
shark_zak έγραψε:
καθε ποτε πρεπει να βγαζουμε καρτα, Question εμενα ειναι μοντ' 04/2002


Kαθε χρονο ( οταν ληγει η καρτα μας δηλαδη)! Wink
shark_zak - Τετ 20 Οκτ 2004, 08:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
shark_zak έγραψε:
καθε ποτε πρεπει να βγαζουμε καρτα, Question εμενα ειναι μοντ' 04/2002


Kαθε χρονο ( οταν ληγει η καρτα μας δηλαδη)! Wink


απλα ρωταω επειδη ειναι 2 χρονων τα αμαξι, απο ποτε πρεπει να ξεκιναμε να βγαζουμε Question
PHSYBORG - Τετ 20 Οκτ 2004, 08:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
Με τα λεγομενα σου καταλαβα οτι ΔΕΝ εχεις βγαλει καρτα ακομα.ε?
ΠΡΕΠΕΙ να βγαζεις απο την 1 μερα που παιρνεις το αμαξι κ κοστιζει 10ε !
shark_zak - Τετ 20 Οκτ 2004, 08:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Με τα λεγομενα σου καταλαβα οτι ΔΕΝ εχεις βγαλει καρτα ακομα.ε?
ΠΡΕΠΕΙ να βγαζεις απο την 1 μερα που παιρνεις το αμαξι κ κοστιζει 10ε !


ουπς οκ ευχαριστω πολυ...δεν το ηξερα δεν μου το ειχαν πει....
Baphomet - Τετ 20 Οκτ 2004, 20:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
δε βγαζεις απο την πρωτη μερα...μετα τον πρωτο χρονο νομίζω ειναι...
chatasos - Τετ 20 Οκτ 2004, 20:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
δε βγαζεις απο την πρωτη μερα...μετα τον πρωτο χρονο νομίζω ειναι...


Ακριβώς....κάθε ένα χρόνο από την στιγμή που αγοράζεις το αυτοκίνητο.
paris - Δευ 05 Φεβ 2007, 11:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κάποιος ένα συνεργείο στην Αθήνα που να βγάζει κάρτα καυσαερίων με λίγοτερα από 10 ευρώ;
kazanovas - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:02:47
Θέμα δημοσίευσης:
Στη peugeot στη Συγγρού μου πήραν 10,7 ευρώ
PHSYBORG - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι ταριφα ...
οποιος παρει παραπανω ειναι παρανομος !
vansak - Τρι 23 Νοέ 2010, 17:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κάρτα καυσαερίων σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ :

CO% 0 (800) 0 (2500)
HCpppm 4 (800) 2 (2500)
λ - (800) 1,01 (2500)

χλμ 15800 και κόστος 6 €
SERSEGI - Κυρ 28 Νοέ 2010, 16:49:54
Θέμα δημοσίευσης:
παντου η τιμη που παιζει ειναι 9-10 ευρω.
αλλα μην τρελαθουμε τωρα για 2-3 ευρω...ελεος! Confused
μια φορα τον χρονο την βγαζεις...
δεν ειναι...βενζινη!
μην χανουμε το νοημα για τριχες Cool
TopGear - Παρ 27 Ιαν 2017, 16:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα τις προάλλες για ΚΤΕΟ.

Όλα καλά γενικά με το αμάξι, αν και σε πίσω αμορτισέρ Kayaba χρυσά καινούρια 10/8/2017 μου έβγαλαν μετρήσεις 66 αριστερά, 65 δεξιά, αλλά μου λέγανε "είναι θέμα κατανομής βάρους, μια χαρά ήταν, φαίνονταν ολοκαίνουρια κιόλας κτλ".

Στο θέμα των καυσαερίων όμως μου είπαν είναι οριακά υψηλά και να έχω τον νου μου μην ανάψει κανά check engine και ίσως είναι καταλύτης ή λ.

Παραθέτω τις μετρήσεις:


Τι από τα 2 είναι πιο πιθανό; Και σε πόσο καιρό περίπου; Ή παίζει να είναι και false alarm; Προ 2-3ετίας πάντως, είχα πάει στο μηχανικό μου να βγάλω κάρτα, μου έβγαζε κάτι μετρήσεις εκτός ορίων, είπε ότι φταίει ο καταλύτης, πήγα την άλλη μέρα στο ΚΤΕΟ και έβγαλα κάρτα με κανονικές μετρήσεις. Και γενικά, τα επόμενα 2-3 χρόνια, μέχρι πρόσφατα, δεν έδειχνε τιμές άκυρες.
alfasud - Σαβ 28 Ιαν 2017, 15:26:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μονοξείδιο ψιλοκαλό, υδρογονάθρακες έχεις ανεβασμένους κοντά στο 100, με 120 όριο. Κανονικά θα έπρεπε βέβαια να παίζεις κάτω από 50. Μήπως δεν είχε ζεσταθεί καλά ο καταλύτης;
TopGear - Σαβ 28 Ιαν 2017, 23:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Μονοξείδιο ψιλοκαλό, υδρογονάθρακες έχεις ανεβασμένους κοντά στο 100, με 120 όριο. Κανονικά θα έπρεπε βέβαια να παίζεις κάτω από 50. Μήπως δεν είχε ζεσταθεί καλά ο καταλύτης;


Ήρθα από Βύρωνα, μέχρι ΚΤΕΟ γωνία Κηφισού και Πειραιώς.
Κάθε χρόνο την ίδια διαδρομή κάνω. Περίπου 25'-30' οδήγηση και του ανεβάζω και στροφές σταδιακά για να ζεσταθεί. Από τη στιγμή που το άφησα στο χώρο επιβατών, πέρασαν περίπου 10' μέχρι να το βάλουν μέσα.
Εξωτερική θερμοκρασία εκείνη την ημέρα περίπου 10 βαθμούς.

Αυτά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr