Downhill έγραψε: |
....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ?? |
MEMsound έγραψε: | ||
185/55-15 να φανταστώ? Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα? |
plaketokofths έγραψε: |
Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει ![]() Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά... |
Downhill έγραψε: |
Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται... |
MEMsound έγραψε: |
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι... |
Παράθεση: |
τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα... ![]() |
Downhill έγραψε: |
το δίνει με 185άρια |
MEMsound έγραψε: |
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα |
Stevon έγραψε: | ||
επίσης ...
195/55/15.....εάν είναι 3πορτο... 175/65/14 εάν είναι 5πορτο... |
tsosmoulis έγραψε: |
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά? |
tsosmoulis έγραψε: |
4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε... εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο ![]() |
brz20 έγραψε: |
Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του. |
Downhill έγραψε: | ||
ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου: |
netblaster έγραψε: |
Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!! |
Downhill έγραψε: |
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω" |
Spyros_L έγραψε: | ||
Χαλαρά! ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list] |
netblaster έγραψε: |
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
....Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!! |
Downhill έγραψε: | ||
Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση... Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95... ![]() |
Downhill έγραψε: |
Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
|
Lion80 έγραψε: |
Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!! Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 95 βαθμούς!! Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα.. Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v. |
Stevon έγραψε: |
Λοιπόν... C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4 ------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)-- 1η............12/41.............................12/41 2α............20/39.............................21/38 3η............30/41.............................32/41 4η............37/39.............................40/39 5η............41/35.............................43/33 Κ/Π=.........16/65..............................16/65 Αυτά..... Wink Wink |
brz20 έγραψε: |
Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω. |
brz20 έγραψε: |
Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι? |
Sidobre έγραψε: | ||
Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! ![]() ![]() |
Lion80 έγραψε: |
Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!! |
Stevon έγραψε: | ||
Λοιπόν... C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4 ------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)-- 1η............12/41.............................12/41 2α............20/39.............................21/38 3η............30/41.............................32/41 4η............37/39.............................40/39 5η............41/35.............................43/33 Κ/Π=.........16/65..............................16/65 Αυτά..... ![]() ![]() |
fynos έγραψε: |
Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο. |
MEMsound έγραψε: |
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60. βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. ![]() ![]() 13 είναι τα δόντια του πηνιόν και 59 τα δόντια της κορώνας... αυτά... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
....υπάρχουν πάρα πολλά αλλά δεν είναι για το παρών τόπικ.... ![]() |
Downhill έγραψε: | ||
Ευχαριστώ για την θεωρία - Μα καλά πώς απαντάς τόσο αμεσα??????? Όσο πιο κοντό το σαζμάν φαντάζομαι τόσο μεγαλύτερη ροπή αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση?? Υπάρχει κάτι + και - στην κάθε προσέγγιση (μακρύ-κοντό κιβώτιο?) |