PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?

Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 07:44:53
Θέμα δημοσίευσης: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
Κατ'αρχάς συγγνώμη για το μεγάλο Post αλλά δεν συμπυκνώνονταν άλλο... Sad Sad Sad SadSad SadSad Sad

Ερώτηση 1η:
Ρε παιδιά....πόσοι απο εσάς έχετε ανέβει στον Λυκαβυτό??? Γιατί ο δικός μου ο κακομοίρης δυκολεύονταν (εώς μουλάρωνε) να "τραβήξει" με δευτέρα ενώ όλα τα άλλα αυτοκίνητα φαινόταν να πηγαίνουν χαλαρα... Sad Sad Sad
Ειδικά άν άλλαζα την πρώτη γύρω στις 3000 στροφές το αυτοκίνητο κρέμαγε...λές και ρυμουλκούσα καράβι... (άκουσα και ενα ελαφρό μπινελικάκι...)
Δεν νομίζω να νοείται αυτοκίνητο 90 ίππων, να μήν τραβάει με δευτέρα...καταντάει δύσχρηστο και κουραστικό! Είχα παρατηρήσει αυτή την "αδυναμία" στα φανάρια και σε μερικές αλλαγές λωρίδας στον Κηφισσό αλλά σε ανηφόρα δεν είχα ξαναβρεθεί για να συνειδητοποιήσω την έκταση του προβλήματος.Υπάρχει περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??
Οποιαδήποτε παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη με ιδιαίτερη έμφαση σε 1400άρηδες...

Ερώτηση 2η:
5000km μετά την αλλαγή λαδιών, είπα και εγώ να ρίξω μία ματιά στην στάθμη του λαδιού...(αν και ο υπολογιστής δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα) και η εικόνα που αντίκρισα ήταν αυτή...

Μπορεί κάποιος να μου πεί τί είναι αυτό και απο πού μπορεί να προήλθε? Σαν καμένα λάδια μου φαίνονται αλλά απο πού ήρθαν...Το καπό δεν το έχω ανοίξει (καλά μήν βαράτε...) απο το service...(εδώ και 2 περίπου μήνες)... Επίσης ο δείκτης του λαδιού (ο οποίος ή είναι άθλιος ή εγώ είμαι άσχετος, και το χρώμα του με δυσκολεύει να δώ την ποσότητα λαδιού) μου φάνηκε οτι έδειχνε περισσότερο λάδι απο ο,τι μου έδειξε μετά το τελευταίο service...Shocked Shocked Shocked (Γίνεται αυτό????Ή όντως είμαι άσχετος???? Confused Confused Confused Confused )





Και έτσι άν έχει κάποια σημασία...δεν έχω διαρροή paraflu

elias - Τετ 27 Σεπ 2006, 08:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικά με την πρώτη σου ερώτηση θα σου πω ότι και εγώ έπαθα το ίδιο όταν άλλαξα ελαστικά από 185-60-14 σε 195-50-15. Ενώ πρίν το αυτοκίνητο με δευτέρα τραβούσε άνετα από τις 1200 στροφές, τώρα κάτω από 2000 στροφές τραβάει με δυσκολία. Την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα πρέπει να την κάνω μεταξύ 3500-4000 στροφές για να βγει η δευτέρα πάνω από 2000 στροφές. Καλά σε ανηφόρα τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Για μένα είναι ένα αρνητικό σε ότι αφορά την αλλαγή διάστασης ελαστικών. Πρέπει να μάθεις να οδηγείς σε υψηλότερες στροφές.
MEMsound - Τετ 27 Σεπ 2006, 09:37:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
Downhill έγραψε:
....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??


185/55-15 να φανταστώ?

Στα χιλιόμετρα που αναφέρεσαι (=2.000 ~3000 με 2α -> ~ 40Km/h οι επιπλέον τριβές του φαρδύτερου ελαστικού είναι αμελητέες.

Όσο αφορά το βήμα με τα 195 είσαι κατά 0,4% πιο κοντός οποτε και πάλι δεν υπάρχει λόγος να οφείλεται στα ελαστικά αυτή η υστέρηση. Wink

Το μόνο επιβαρυντικό είναι το μεγαλύτερο βάρος των νέων ελαστικών+ζαντών σου.

Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα?
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 09:43:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
MEMsound έγραψε:
Downhill έγραψε:
....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??


185/55-15 να φανταστώ?

Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα?


Τα μαμά λάστιχα δεν τα κράτησα καθόλου πάνω...απο αντιπροσωπία το ζήτησα με αλλαγμένα ζαντολάστιχα....

δεν ξέρω πώς θα τράβαγε με τη μαμά διάσταση αλλά υποθέτω για να το δίνει με 185άρια θα έπρεπε να είχε αξιοπρεπεις επιδόσεις (τουλάχιστον η 2α να τραβάει σε ανηφόρα)

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Όσο για το βάρος ζάντολάστιχου νομίζω οτι δέν θα έχει μεγάλη διαφορά γιατί οι ζάντες αλουμινίου πρέπει να είναι αρκετά ελαφρύτερες απο τις μαμα...
MEMsound - Τετ 27 Σεπ 2006, 09:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...

τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα... Wink
plaketokofths - Τετ 27 Σεπ 2006, 09:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει Exclamation ).

Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά...
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει Exclamation ).

Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά...


Ωχ,ωχ...έτσι όπως τα λές είναι...με το ζόρι τα ανεβάζει...περίεργο όμως δεν έιναι? Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται...

ναι ούτε εμένα μου φαίνεται για φλάντζα....αλλά κουλό δεν είναι???
MEMsound - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:
Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται...


μα αυτή είναι η βασική διαφορά του 8ν από του 16ν.
Το 1ο τραβάει χαμηλά το 2ο ψηλά. Wink

απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:26:17
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink


ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου:

"Τί ΚΑΝΕΙΣ???"
"μα καλά δεν τραβαει????"
" Τί το πήρες???"
"πούλα το τώρα που είναι καινούργιο"
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"

και άλλα σχετικά, ρίχνοντας τον δείκτη "καλής ανατροφής" στα κόκκινα!!!!
Stevon - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...



Σωστό...

Παράθεση:
τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα... Wink

Ακόμη ποιο σωστό...μιάς και τα Conti-γλύστρα φημίζονται για τον ελαφρύ σκελετό τους ...

επίσης ...
Downhill έγραψε:
το δίνει με 185άρια


195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...

καθώς και...
MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα


Συμφωνώ , αφού ακόμα και στο δικό μου όταν έχω 95άρα βενζίνη αυτό κάνω κυρίως βέβαια για τα πυράκια..αλλά και την υστέρηση στο ηλεκτρόγκαζο...
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:36:23
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:

επίσης ...
Downhill έγραψε:
το δίνει με 185άρια


195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...



Έστω 195 (αν και εγώ 2 dynamic που κοίταξα είχαν 185) και ακόμα χειρότερα...δηλαδή η μαμά επιλέγει μία διάσταση που "ψοφάει" το αμάξι???

και φημίζεται ώς κινητήρας που τραβάει απο τα χαμηλά...δηλαδή τότε τί να πουν τα fiest, yaris, micra ???
tsosmoulis - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:39:07
Θέμα δημοσίευσης:
και εξαρτάται φυσικά και πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο έτσι?

πάντως η εμπειρία μου από το 8V είναι ότι από τις 1700 μέχρι τις 4000 (παρά) ήταν πολύ καλό ανηφόρα κατηφόρα και πάντα για 14άρι Razz

από εκεί και πέρα το 16v χαίρεται και το 8v πάει για νάνι δυστυχώς.
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά?
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:48:06
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά?


Απο φόρτωμα 4 άτομα ήμασταν...απο τα οποία οι 2 κοπέλες.

Τώρα για υφή...δεν μπορώ να σου πώ αλλά απο μυρωδιά .... τιποτα...
tsosmoulis - Τετ 27 Σεπ 2006, 10:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...

εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο Confused
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 11:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...

εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο Confused


η 2ά? στις 2500??? Δεν νομίζω πάντως οτι θα είχε μεγάλη διαφορά αν κατέβαζα τους πίσω...το πολύ πολύ αντί να έπεφτε το γκάζι να έμενε σταθερό....

Α! επίσης άλλο φρέσκο παράδειγμα είναι οτι εχθές που έιχα μπλέξει στον Κηφησό βρήκα έναν άλλο Πέζουλα μπροστά μου (άν κρίνω απο το φάρδος των ελαστικών-γιατί αλλίως δεν μπορώ να ξέρω-ήταν το πολύ 1400) και αποφάσισα να τον ακολουθήσω στις σφήνες...ε, ξαναπογοητεύτηκα....!!!!! Embarassed Embarassed

Δεν έχει σημασία όμως γιατί απο ότι καταλαβαίνω απο τα post έτσι είναι ο κινητήρας...η επιτάχυνση 0-100 καθώς και η τελική, είναι στα πλαίσια των επίσημων μετρήσεων (άν συνυπολιγίσουμε το αλλαγμένο ζαντολάστιχο)....απλά μου φαίνεται αφύσικο να είναι τόσο αδύναμη η δευτέρα τη στιγμή που άλλα αυτοκίνητα αποδίδουν...

ΘΑ του βάλω ένα νιτρο και ένα τούρμπο και 2 φτερά και μετά θα πηγαίνω πετώντας....

Razz Razz Razz Razz

ή θα του δέσω μια πέτρα και θα δώ αν επιπλέει... δίπλα στα blue star Cool Cool Cool
brz20 - Τετ 27 Σεπ 2006, 11:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
4 ατομα απο 70 κιλα μεσο ορο εχουμε 280 κιλα επιπλεον.Αρα εισαι κοντα στο 1300 συνολικα.Μεγαλο μειων τα πολλα κιλα σε μια ανηφορα.Τα 90 αλογα βεβαια δεν εχουν και μικρη αποδοση θεωρητικα αλλα πρακτικα κρεμανε.
Τα λαστιχα αν ειναι ετσι οπως ειπαν τα παιδια στο εργοστασιακ τοτε εσυ βγαινεις κερδισμενος στην συνολικη διαμετρο αφου:

(15inches * 25,4)+(195*0,55*2)=595,5mm

Ενω αυτα που φορας τωρα εχουν

(16inches *25,4)+(195*0,45*2)=581,9mm

Συμφωνα με τα παραπανω εσυ εχεις βελτιωμενες επιδοσεις επιταχυνσης απο οτι το εργοστασιακο αλλα εχεις και περισσοτερο μεταλλο.
Δεν νομιζω η συμπεριφορα να ειναι τοσο παραλογη.
Road_Runner - Τετ 27 Σεπ 2006, 11:49:20
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση απλά να αλλάζεις ταχύτητα ειδικά στις ανηφόρες πάνω από 4000 στρ/λπτ.
Μήπως στην ανηφόρα δεν ήσουν με τέρμα γκάζι; Γιατί τότε το αμάξι σίγουρα θα έκοβε. Και εγώ με ένα μικρα με 2 άτομα σε μεγάλη ανηφόρα μόλις έβαλα απο 1η -> 2α το αμάξι ψόφησε. Αποτέλεσμα; Ξανά πρώτη...
Don't Worry. Ειδικά αυτό που σου είπε ο Μητσάκος. Τα 16ν έχουν πιο ψηλά την ροπή και δεν "τραβάνε" χαμηλά σε αντίθεση με τα 8ν...
brz20 - Τετ 27 Σεπ 2006, 11:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του.
Downhill - Τετ 27 Σεπ 2006, 12:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του.


πολλές φορές το πώς θα πάς το καθορίζει το μπροστινό αυτοκίνητο και στην προκειμένη περίπτωση (αν διάβασες όλο το post) ο πίσω έριχνε μούντζες....

Προσωπικά χέστηκα για τον...πισινό μου Very happy αλλά απογοητεύτηκα με τις επιδόσεις του 206...
και τσαντίστηκα (προσωρινά) με τα σχόλια που εισέπραξα...
ultra-one - Τετ 27 Σεπ 2006, 12:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:
MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink


ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου:

To ίδιο και χειρότερο μου το κάνει εμένα μετά την "αναβάθμηση" του εγκεφάλου στην Epsilon. Παλαιότερα δεν είχα εντοπίσει κάτι παρόμοιο. Μετά τις 1700 στροφές περίπου το αυτοκίνητο ανέβαινε ανηφόρες χωρίς κανένα πρόβλημα!
Τώρα σε ανηφορικές φουρκέτες το αυτοκίνητο κρεμάει τελείως με 2α και κάτω από 3000-3500 στροφές και θέλει πρώτη για να ανεβάσει στροφές.
Και εμένα είναι το 1.6 16v.......... Shocked
Lion80 - Τετ 27 Σεπ 2006, 14:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν μην ανησυχείς καθόλου που δεν σου "τράβηξε" στον Λυκαβητό.Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη όλων των παιδιών οτι το θέμα είναι να αλλάζεις στις σωστές στροφές ταχύτητα.Έχουμε τον ίδο κινητήρα με την μόνη διαφορά πως εγώ του έχω πρόγραμμα-σκούπα-τελικό αλλαγμένα.Το χω πάθει κι εγώ με 4 άτομα μέσα..σε τρελή ανηφόρα στην περιοχή του Καρέα..Ξεκίνησα με 1η και άλλαξα στις 2.200-2.300 στροφές σε δευτέρα και το αμάξι πήγε να "ψοφίσει".Απλά άλλαζε πάνω από 4.000 στροφές ώστε η αλλαγή σε 2α να μην σε βρίσκει κάτω από τις 2.500 στροφες και δεν θα χεις κανένα πρόβλημα.
Φαντάσου πως εγώ βάζω από την μέρα που το αγόρασα μόνο 100αρα βενζίνη..αλλά όλα είναι λεπτομέρειες μπροστά στην σωστή αλλαγή ταχυτήτων!!16V βλέπεις..δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα..όταν όμως εσυ θα φτάνεις 5.000 στροφές και το αμάξι σου θα "δίνει" ένα 8V θα τα χει δώσει ήδη όλα και θα 'χει "λαχανιάσει".. Wink
tsosmoulis - Τετ 27 Σεπ 2006, 14:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]
netblaster - Πεμ 28 Σεπ 2006, 17:36:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!

Το δικο μου ("μαμα") με δυο ατομα (οδηγο-συνοδηγο) τραβαει παντου και παντα (τηρουμενων των αναλογιων), αρκει οι στροφες να ειναι απο 1700 και πανω (μεγαλη διαφορα με 100αρα στις χαμηλες στροφες)!!! Ψηλα δεν με ενθουσιαζει και τοσο... Με ατομα μεσα η αληθεια ειναι οτι τραβαει λιγο ζορι, ειδικα σε ανηφορες, αλλα με εξυπνη χρηση (οπως προειπαν τα παιδια) γινεται δουλεια!!! Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!
brz20 - Πεμ 28 Σεπ 2006, 18:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!


Πιστευω οτι αυτο πρεπει να γινει αξιωμα.Και να συμληρωσω κατι.Εστω οτι κρεμασει.Δεν χανεις ψυχραιμια,απλα κατεβαζεις εστω και σε πρωτη και γκαζωνεις.Οταν φτασει 4000 με 4500(οπως ειπαν ολοι)βαζεις δευτερα και πας μια χαρα.Αρκει να μην σε ξαναπαρει απο κατω.Τοσο καιρο που οδηγω εχω μαθει οτι η ανηφορα θελει τουλαχιστον 2200 με 2500 για να πας καλα.
Spyros_L - Παρ 29 Σεπ 2006, 08:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:


"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"





Χαλαρά! Razz
Downhill - Παρ 29 Σεπ 2006, 11:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Downhill έγραψε:


"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"





Χαλαρά! Razz


ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ??? Evil Evil Evil Evil Evil

Ξου ξου ξου 666 οοοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Downhill - Παρ 29 Σεπ 2006, 11:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]


Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...

Question
brz20 - Παρ 29 Σεπ 2006, 11:38:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα ειναι σιγουρα σε ανηφορα?
Downhill - Παρ 29 Σεπ 2006, 11:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!

....Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!


Αυτό είναι κάτι που δεν ήξερα!! Δηλαδή το ΧS έχει καλύτερες επιδόσεις απο το colorline??

τώρα αυτό που λές για το ηλεκτρόγκαζο...δεν το έχω παρατηρήσει...μάλιστα άν έχει το αυτοκίνητο τις κατάλληλες στροφές η απόκριση είναι άμεση...μόνο ένα "ψιλοβήξημο" παρατηρώ το πρωί πρωί και αυτό εξαφανίζεται αν δώσω λίγο παραπάνω γκάζι...το οποίο το θεωρώ φυσιολογικό.....
...
.....
.......ε??
Rolling eyes Rolling eyes
netblaster - Παρ 29 Σεπ 2006, 11:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]


Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...

Question


Ναι αυτο το εχω παρατηρησει κιεγω!!! Νιωθεις το μοτερ λιγο πιο ζωντανο!!!
Lion80 - Παρ 29 Σεπ 2006, 13:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...
Question

Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς-και αναφέρομαι σε θερμοκρασία λαδιού και όχι νερού!!) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 90-95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v.
Stevon - Παρ 29 Σεπ 2006, 15:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!




Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink
brz20 - Παρ 29 Σεπ 2006, 18:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:

Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v.


Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.

Stevon έγραψε:

Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink


Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?
fynos - Παρ 29 Σεπ 2006, 18:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο.
Lion80 - Παρ 29 Σεπ 2006, 18:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:

Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.

Σωστός!!!Ακριβώς.. You 've got the point .. Wink
Sidobre - Παρ 29 Σεπ 2006, 18:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:

Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?


Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! Laughing Laughing
ultra-one - Παρ 29 Σεπ 2006, 19:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
brz20 έγραψε:

Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?


Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! Laughing Laughing

Κύριε Πρόεδρε τι είναι αυτά που λέτε και πληγώνετε το παιδί!!!!!!!!!! Silly Silly Silly Silly Silly
brz20 - Παρ 29 Σεπ 2006, 19:14:41
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να πιασω τα 200 μονο οχι και κατι παραπανω.Ο γκρεμος απο ενα σημειο και μετα δινει παρα πολλα χιλιομετρα. Laughing Laughing Laughing
Τι μπορω να κανω?
Downhill - Δευ 02 Οκτ 2006, 10:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:

Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!


Ο "Καϊλάκος" μου τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής και φροντίδας...δεν υπάρχει περίπτωση να το σκίσω κρύο και γενικά σπανίως τρώει σκίσιμο...είναι αυτοκινητάκι που θέλω να το κρατήσω για αρκετό καιρό (και αργότερα ώς 2ο αυτοκίνητο) και κατεπέκταση το προσέχω πολύ! Βέβαια έτσι το γκαντέμιασα και μου τον έχουν καταλακουβιάσει!!!!
Sad Sad Sad Sad
Downhill - Δευ 02 Οκτ 2006, 10:55:11
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!




Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink


Τί σημαίνουν όλοι αυτοί οι αριθμοί ρε παιδιά???
Downhill - Δευ 02 Οκτ 2006, 11:03:26
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο.

Όσον αφορά τον μηχανικό, ο άνθρωπος είναι πολύ εντάξει και δεν νομίζω να έκανε τέτοιο λάθος...Άλλωστε πήρα το μπουκάλι με το λάδι πίσω...Είχε περισσέψει κιόλας... Όταν λές 2ή γραμμή εννοείς την πάνω πάνω? Αυτή την ξεπερνάει...αλλά όπως έγραψα στην αρχή όταν είχα πρωτοαλλάξει τα λάδια πάλι την περνούσε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όπως τώρα και δεν είχα δώσει και ιδιαίτερη σημασία...
MEMsound - Δευ 02 Οκτ 2006, 11:03:43
Θέμα δημοσίευσης:
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool
brz20 - Δευ 02 Οκτ 2006, 11:36:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλο το μαθημα δασκαλε Μανθο.Και εγω το ειχα απορια αυτο.
Downhill - Δευ 02 Οκτ 2006, 12:20:27
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool

Ευχαριστώ για την θεωρία - Μα καλά πώς απαντάς τόσο αμεσα???????

Όσο πιο κοντό το σαζμάν φαντάζομαι τόσο μεγαλύτερη ροπή αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση?? Υπάρχει κάτι + και - στην κάθε προσέγγιση (μακρύ-κοντό κιβώτιο?)
MEMsound - Δευ 02 Οκτ 2006, 12:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
....υπάρχουν πάρα πολλά αλλά δεν είναι για το παρών τόπικ.... Wink
Downhill - Δευ 02 Οκτ 2006, 12:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
....υπάρχουν πάρα πολλά αλλά δεν είναι για το παρών τόπικ.... Wink

ΦΤΟΥ!! Το ήξερα οτι θα μου απαντήσεις έτσι...
Sad
plaketokofths - Δευ 02 Οκτ 2006, 13:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:
MEMsound έγραψε:
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool

Ευχαριστώ για την θεωρία - Μα καλά πώς απαντάς τόσο αμεσα???????

Όσο πιο κοντό το σαζμάν φαντάζομαι τόσο μεγαλύτερη ροπή αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση?? Υπάρχει κάτι + και - στην κάθε προσέγγιση (μακρύ-κοντό κιβώτιο?)


Το σύστημα της μετάδοσης δεν έχει σχέση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του κινητήρα όπως η ρόπη αλλά με τον τρόπο με τον οποίο αυτή μεταδίδεται. Το κιβώτιο υπάρχει για να είναι ο κινητήρας πάντα στο ωφέλιμο φάσμα στροφών εν συναρτησει των km/h. Ένα πιο κοντό σαζμάν χοντρικά θα σου επιφέρει καλύτερη ευστροφία (αφου στις ίδιες στροφές 8α έχεις λιγότερα km/h) αλλά αν είναι πολύ κοντό της αυξημένης ευστοροφίας κατοπονίται ο κινητήρας, το σαζμάν λόγω των πολλών αλλαγών ταχύτητας και προφανώς και η κατανάλωση αυξάνεται. Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να βοήθησα. Αν κάνω κάποιο λάθος ας διορθώσουν οι ειδήμονες διότι δεν είμαι μηχανικός. Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr