danielos έγραψε: |
αυτο το προβληματακι το απεκτησα απο την μερα που αλλαξα τις 14αρες ζαντες του εργοστασιου(σιδερενιες) με 15αρες αλουμινιου(πατουρατες).το θεμα ομως ειναι οτι για να διατηρηθει το offset χρησιμοποιηθηκαν αποστατες.αποστατες για οσους δεν γνωριζουν ειναι κυλινδρικες μεταλλικες βασεις οι οποιες παρεμβαλλονται μεταξυ μουαγιε και 'λαιμου'ζαντας.πρακτικα μετατοπιζουν τη νοητη ευθεια του κεντρου της ζαντας αναλογα με τα εργοστασιακα στανταρ.απο τοτε μεχρι σημερα ειχα τρεμουλο στο τιμονι.αλλοτε πολυ και αλλοτε λιγο.ειχα κανει απειρες ζυγοσταθμισεις αλλα το αποτελεσμα παρεμενε το ιδιο.οταν εβγαζαν τη ροδα και την εβαζαν στο μηχανημα την μηδενιζαν με τα αναλογα βαριδια που χρησιμοποιουν.οταν ομως εμπαινε στο αυτοκινητο το τρεμουλο συνεχιζε.μου ελεγαν πως ειναι η ιδεα μου και εγω διαφωνουσα.μεχρι που εκανα ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.το προβλημα σχεδον ελαχιστοποιηθηκε.δεν με ενοχλουσε καθολου.να ομως που χρειαστηκε να βγουν οι δυο μπροστα ροδες καποια στιγμη και τα παλληκαρια με εγραψαν οταν τους ειπα οτι δεν πρεπει να αλλαξουν τη θεση στη ροδα ακριβως γιατι ειχε ρυθμιστει το αυτοκινητο στη συγκεκριμενη θεση.τωρα κομπρεσσερ παλι.ο ζαντας μου ειπε καλυτερα να αλλαξουμε αποστατες γιατι απο εκει προερχεται το προβλημα!αν κατσουν οι καινουργιοι που θα βαλω σημερα εχει καλως.αν οχι ??τι γινεται??σκεφτομαι μεχρι να αλλαξω ζαντες και να βαλω αλλες που δεν θα εχουν αποστατες.τι λετε?? |
danielos έγραψε: |
τελικα τι να κανω?να αλλαξω ζαντα και να βαλω παλι 15αρα αλλα χωρις αποστατη ή να κρατησω τις ιδιες?υπαρχει περιπτωση με ολο αυτο το τρεμουλο τοσα χιλιομετρα να μου εχει στραβωσει ελαφρως κανενα ημιαξονιο?καποιος φιλος μου προτεινει τις SPEEDLINE αν ειναι να αλλαξω ζαντες.καμια αποψη?? |
chatasos έγραψε: |
Γενικά προσθήκες δεν προτείνονται, ιδίως όταν έχεις φτιάξει και τέτοιο τέρας.
Ή άλλαξε σε "σωστές" 15άρες ή βάλε πάλι τις παλιές (από τις λίγες ωραίες μαμίσιες ζάντες). |
danielos έγραψε: |
τι γνωμη εχεις για τις speedline ??ψαχνω ομορφες αλλα κυριως ανθεκτικες ζαντες διοτι απο αναρτηση ειμαι πολυ σκληρος και δεν θελω τραβηγματα με ισιωματα και τα συναφη.σε 'μαμα' δεν γυριζω γιατι θελω να μεινω σε 15αρες λογω αισθητικης!! |
danielos έγραψε: |
τελικα τι να κανω?να αλλαξω ζαντα και να βαλω παλι 15αρα αλλα χωρις αποστατη ή να κρατησω τις ιδιες?υπαρχει περιπτωση με ολο αυτο το τρεμουλο τοσα χιλιομετρα να μου εχει στραβωσει ελαφρως κανενα ημιαξονιο?καποιος φιλος μου προτεινει τις SPEEDLINE αν ειναι να αλλαξω ζαντες.καμια αποψη?? |
christhehealer έγραψε: |
Daniele επειδή είμαι βαθύς μελετητής του τρέμουλου στο τιμονι listen carefully.
Πρωτού σου πάρουν τα ωραία σoυ λεφτά για καινούριες ζάντες, κάνε εάν θες τα εξής: A) Zυγοστάθμηση σε σταθερό μηχάνημα (όχι σε αλογάκι). B) Eάν σου λένε ότι οι ζάντες σου είναι στραβές, no problem. Ξεζαντάρεις τα λάστιχα και μετράς τις ζάντες μόνες τους στο μηχάνημα τις ζυγοστάθμησης. Eάν υπάχει πρόβλημα, θα στο δείξει. Γ) Eάν δεν ληθεί και τότε το πρόβλημα, άλλαξε τα ελλαστικά μπρος-πίσω. H (Γ) λύση είναι αυτή που έκανα εγώ για να μην αλλάξω ελαστικά με το καλημέρα στο αυτοκίνητο. Bέβαια στο μηχάνημα που με πήγε ο αντιπρόσωπος ελαστικών (στην διαθεσή σου εάν θες με PM) έδειξε ότι οι μπροστινοί τροχοί (πίσω πλέον) ήθελαν 5 gr έκαστος, πράγμα που κανένα άλλο μηχάνημα από τα τρία που ήδη είχα πάει, δεν έδειξε. |