PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Στατιστική Βλαβών

STELIOS - Τρι 19 Σεπ 2006, 19:28:11
Θέμα δημοσίευσης: Στατιστική Βλαβών
Mε αφορμη μια βλαβη που με αφησε στο δρομο σημερα (κομενη ντιζα συμπλεκτη) ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με τον οδηγο του γερανου της Express Service.

Συμφωνα λοιπον με το κυριο Νικο, οι σηχνοτερες βλαβες (για τα μοντελα που τον ρωτησα εγω) ειναι οι εξης:

Peugeot (206): Ηλεκτρικα - εγκεφαλος ("Μακρια απ΄τα Γαλλικα")
VW (Polo / Golf): Μηχανη - Θερμοκρασια ("Καινε λαδια απ΄τη μανα τους")
Mini (Cooper): Κιβωτιο - μεταδωση
Ford (Fiesta / Focus): "Δεν χαλανε πολλα τετοια"

Οι φρασεις στα εισαγωγικα ειναι τα σχολια του κυριου Νικου, οπως ακριβως τα διατυπωσε.

Και τελος τα αμαξια που δεν χαλανε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, συμφωνα παντα με τον κυριο οδηγο της Express Service, ειναι τα .....ΗΥUNDAI !!!
vinman - Τρι 19 Σεπ 2006, 20:05:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
STELIOS έγραψε:

....Και τελος τα αμαξια που δεν χαλανε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, συμφωνα παντα με τον κυριο οδηγο της Express Service, ειναι τα .....ΗΥUNDAI !!!


Απο τη συμβίωση μου με 2 Hyundai για 7 χρόνια μπορώ να πώ ότι δεν έχει άδικο ο τύπος...
Gr@lly - Τετ 20 Σεπ 2006, 01:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικος τα Japan δεν χαλανε δεν σπανε..
Βεβαια μιλαμε για την παλαια σχολη τωρα τα καινουργια
θα δειξουν....
brz20 - Τετ 20 Σεπ 2006, 02:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Hyundai???
Τοσο φτηνη κατασκευη και δεν παθαινουν τιποτα.Τι να πω δεν ξερω.Και να πεις οτι ειναι και λιγα να πω ενταξει ειναι θεμα μικρων πιθανοτητων.Αλλα αυτα εχουν κατακλεισει τον τοπο.
Spyros_L - Τετ 20 Σεπ 2006, 08:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει δεκτόν. Δε λέω. Πληρώνεις 9 χιλιάρικα στην ουσία για ένα κινητήρα. Τίποτα άλλο παιδιά. Ως εκεί. Όλο το άλλο αμάξι είναι μια απελπισία. Εσωτερικά πιάνεις ένα υλικό λίγο χειρότερο απο πλαστικό, παντού όμως ε! Κοπανάς το ταμπλό και ακούς αντίλαλο. Δεν στρίβει με καμία δύναμη. Εμένα δεν με καλύπτει ρε παιδιά, και ας μην παθαίνουν ποτέ τίποτα.
Road_Runner - Τετ 20 Σεπ 2006, 09:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ο πατερας μου εχει Ηuyndai. Το αμάξι είναι μια χαρα. Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο αλλά μετά από 11 χρόνια και δεν θυμαμαι και ποσα χλμ ποτέ δεν έχει μείνει. Μόνο με την βασική συντήρηση είναι μια χαρα. Και ποιος είπε ότι δεν στρίβει; ΟΚ, δεν είναι Peugeot αλλά στρίβει μια χαρα...
DimiP - Τετ 20 Σεπ 2006, 11:23:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
STELIOS έγραψε:
Mε αφορμη μια βλαβη που με αφησε στο δρομο σημερα (κομενη ντιζα συμπλεκτη) ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με τον οδηγο του γερανου της Express Service.

Συμφωνα λοιπον με το κυριο Νικο, οι σηχνοτερες βλαβες (για τα μοντελα που τον ρωτησα εγω) ειναι οι εξης:

Peugeot (206): Ηλεκτρικα - εγκεφαλος ("Μακρια απ΄τα Γαλλικα")
VW (Polo / Golf): Μηχανη - Θερμοκρασια ("Καινε λαδια απ΄τη μανα τους")
Mini (Cooper): Κιβωτιο - μεταδωση
Ford (Fiesta / Focus): "Δεν χαλανε πολλα τετοια"

Οι φρασεις στα εισαγωγικα ειναι τα σχολια του κυριου Νικου, οπως ακριβως τα διατυπωσε.

Και τελος τα αμαξια που δεν χαλανε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, συμφωνα παντα με τον κυριο οδηγο της Express Service, ειναι τα .....ΗΥUNDAI !!!


επειδη κανεις δεν πρεπει να ειναι απολυτος , ετσι και ο κ.Νικος καπου εχει δικιο και καπου αδικο.
εχουμε και λεμε.
στο θεμα ΗΥUNDΑΙ θα συμφωνησω κιεγω με παραδειγμα φιλου που το hyundai του (8 χρονων) δεν εχει βγαλει Hyundai ΤΙΠΟΤΑ !
ομως για τα 206 προσωπικα θα πω οτι το δικο μου εβγαλε μεχρι τωρα:
πολλαπλασιαστης
μοτερακι ρελαντι
ψαλιδια
ντιζες στα ψαλιδια
ρουλεμαν
φλατζα κεφαλης
καθισμα οδηγου
κλειδαρια
βαλβιδα βεντιλατερ η θερμοστατης καπως ετσι δε θυμαμαι κατι με τη θερμοκρασια νερου τελος παντων
κομπλερ αircondition ΣΗΜΕΡΑ πρωι πρωι ΦΡΕΣΚΙΑ ΒΛΑΒΗ

Ποσα απο αυτα ειναι ηλεκτρικα ;

σημειωτεον ολα τα Servise γινονται στην ωρα τους και με το παραπανω!
το αμαξι εχει 90.000 χλμ και δεν το σκιζω εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, το χρησιμοποιω ομως καθημερινα.

φυσικα τα υπολοιπα αναλωσιμα τυπου : φιλτρα,λαδια,ξυδια,φρενα,λαστιχα,κ.λ.π αλλαζονται κατα κορον!
silver turbo - Τετ 20 Σεπ 2006, 12:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το αν θα βγαλει βλαβες ενα αυτοκινητο δεν σε προιδεαζει απο την μαρκα νομιζω.Ειναι μην σου κατσει.
Σε αντιθεση με τον DimiP το Πεζο μου δεν εχει βγαλει τιποτα.Να χτυπησω ξυλο(ντουκ,ντουκ) εινια μια χαρα.Και δεν του συμπεριφερομαι ομορφα.
Και κλεινει τωρα τα 4 χρονια με 53.000 χλμ.
Σε αντιθεση με την ΒΜW του πατερα μου που και ο πολλαπλασιαστης τα'φτυσε πριν ενα μηνα και ιμαντα αλλαξε μετα απο 1 χρονο που το αγορασε.Και το εχει 3,5 χρονια(3.18i Compact).
Οποτε και το αυτοκινητο μαλλον λαχειο ειναι.
Spyros_L - Τετ 20 Σεπ 2006, 12:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξενερώνετε ρε σεις. Κόπανοι είναι οι Ευρωπαίοι που τα εμπιστεύονται? Κυρίως τα Ρενό έχουν πρωτιά σε πολλά κράτη, αλλά και η πεζό δεν πάει πίσω. Δεν θεωρούνται και φτηνά αμάξια. Τιμές ίδιες με του δυνατού ανταγωνισμού έχουν και σε πολλά μοντέλα είναι και ακριβότερα. Λέτε να είναι τυχαία αυτά μωρέ. Είναι πολυ ποιοτικά αυτοκίνητα και έχουν γούστο που λίγα αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών έχουν. Το accent έχει 9,000 ευρώ και το αντίστοιχο γαλλικό έχει 15,000. Και θέλετε να τα συγκρίνουμε? Δε νομίζω να υπάρχει λόγος ρε παιδιά. Είναι κρίμα και χάσιμο χρόνου να μπαίνουμε σε τέτοιες συγκρίσεις. Ότι πληρώνεις πάιρνεις λένε. Αυτό το λέει όλος ο κόσμος και είναι γενικός κανόνας. δε λέω φιλότιμα τα χιουντάι και τίμια. Μέχρι εκεί όμως, το ξαναλέω. Έχω οδηγήσει για πολυ καιρό, 3 μοντέλα χιουντάι του κουτιού. Αφήστε το καλύτερα.
STELIOS - Τετ 20 Σεπ 2006, 13:11:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
DimiP έγραψε:

επειδη κανεις δεν πρεπει να ειναι απολυτος , ετσι και ο κ.Νικος καπου εχει δικιο και καπου αδικο.
εχουμε και λεμε.
στο θεμα ΗΥUNDΑΙ θα συμφωνησω κιεγω με παραδειγμα φιλου που το hyundai του (8 χρονων) δεν εχει βγαλει Hyundai ΤΙΠΟΤΑ !
ομως για τα 206 προσωπικα θα πω οτι το δικο μου εβγαλε μεχρι τωρα:
πολλαπλασιαστης
μοτερακι ρελαντι
ψαλιδια
ντιζες στα ψαλιδια
ρουλεμαν
φλατζα κεφαλης
καθισμα οδηγου
κλειδαρια
βαλβιδα βεντιλατερ η θερμοστατης καπως ετσι δε θυμαμαι κατι με τη θερμοκρασια νερου τελος παντων
κομπλερ αircondition ΣΗΜΕΡΑ πρωι πρωι ΦΡΕΣΚΙΑ ΒΛΑΒΗ

Ποσα απο αυτα ειναι ηλεκτρικα ;

σημειωτεον ολα τα Servise γινονται στην ωρα τους και με το παραπανω!
το αμαξι εχει 90.000 χλμ και δεν το σκιζω εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, το χρησιμοποιω ομως καθημερινα.

φυσικα τα υπολοιπα αναλωσιμα τυπου : φιλτρα,λαδια,ξυδια,φρενα,λαστιχα,κ.λ.π αλλαζονται κατα κορον!


Η βλαβες: ηλεκτρικα, ειναι απλα ο βασικος και πιο συνηθισμενος λογος ακινητοποιησης του αυτοκινητου. Φησικα ΔΕΝ ειναι ο μονος, απλα ειναι ο πιο συχνος. Και φυσικα οι βλαβες που παραθετεις παραπανω δεν συνεπαγωνται ολες ρυμουλκιση με γερανο...
Εκτως αυτου, oι ηλεκτρικες βλαβες (στη πλειοψυφια τους) δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εχουν μεγαλη σχεση με τη συχνη συντηρηση του αυτοκινητου.

Εγω πχ. στα 110.000 χλμ που εχω τωρα, το μονο ηλεκτρικο που μου εχει βγαλει ηταν ενα χαλασμενο beck sta 95.000 (οπου και παλι δεν χρειαστικα γερανο). Αλλα 206 καθε λιγο και λιγακι ειναι μεσα για διαγνωστικο, και με ΠΟΛΥ λιγοτερα χλμ...

Τα στοιχεια που εχω γραψει στο πρωτο post μου ειναι απλα οι
παρατηρησεις ενος εργαζομενου που η δουλεια του ειναι να ρυμουλκει ακινητοποιημενα οχηματα.

Η πρωτη του φραση ηταν "ΟΛΑ ανεξεραιτος χαλανε" και "Οσο πιο σωστα το συντηρεις λιγοστευουν οι πιθανοτητες να μεινεις".

Ομως το συμπερασμα ειναι πως μερικες μαρκες βγαζουν συγκεκριμενες βλαβες με συχνοτητα που δεν μπορει να χαρακτηριστει τυχαια.
DimiP - Τετ 20 Σεπ 2006, 13:20:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
STELIOS έγραψε:
DimiP έγραψε:

επειδη κανεις δεν πρεπει να ειναι απολυτος , ετσι και ο κ.Νικος καπου εχει δικιο και καπου αδικο.
εχουμε και λεμε.
στο θεμα ΗΥUNDΑΙ θα συμφωνησω κιεγω με παραδειγμα φιλου που το hyundai του (8 χρονων) δεν εχει βγαλει Hyundai ΤΙΠΟΤΑ !
ομως για τα 206 προσωπικα θα πω οτι το δικο μου εβγαλε μεχρι τωρα:
πολλαπλασιαστης
μοτερακι ρελαντι
ψαλιδια
ντιζες στα ψαλιδια
ρουλεμαν
φλατζα κεφαλης
καθισμα οδηγου
κλειδαρια
βαλβιδα βεντιλατερ η θερμοστατης καπως ετσι δε θυμαμαι κατι με τη θερμοκρασια νερου τελος παντων
κομπλερ αircondition ΣΗΜΕΡΑ πρωι πρωι ΦΡΕΣΚΙΑ ΒΛΑΒΗ

Ποσα απο αυτα ειναι ηλεκτρικα ;

σημειωτεον ολα τα Servise γινονται στην ωρα τους και με το παραπανω!
το αμαξι εχει 90.000 χλμ και δεν το σκιζω εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, το χρησιμοποιω ομως καθημερινα.

φυσικα τα υπολοιπα αναλωσιμα τυπου : φιλτρα,λαδια,ξυδια,φρενα,λαστιχα,κ.λ.π αλλαζονται κατα κορον!


Η βλαβες: ηλεκτρικα, ειναι απλα ο βασικος και πιο συνηθισμενος λογος ακινητοποιησης του αυτοκινητου. Φησικα ΔΕΝ ειναι ο μονος, απλα ειναι ο πιο συχνος. Και φυσικα οι βλαβες που παραθετεις παραπανω δεν συνεπαγωνται ολες ρυμουλκιση με γερανο...
Εκτως αυτου, oι ηλεκτρικες βλαβες (στη πλειοψυφια τους) δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εχουν μεγαλη σχεση με τη συχνη συντηρηση του αυτοκινητου.

Εγω πχ. στα 110.000 χλμ που εχω τωρα, το μονο ηλεκτρικο που μου εχει βγαλει ηταν ενα χαλασμενο beck sta 95.000 (οπου και παλι δεν χρειαστικα γερανο). Αλλα 206 καθε λιγο και λιγακι ειναι μεσα για διαγνωστικο, και με ΠΟΛΥ λιγοτερα χλμ...

Τα στοιχεια που εχω γραψει στο πρωτο post μου ειναι απλα οι
παρατηρησεις ενος εργαζομενου που η δουλεια του ειναι να ρυμουλκει ακινητοποιημενα οχηματα.

Η πρωτη του φραση ηταν "ΟΛΑ ανεξεραιτος χαλανε" και "Οσο πιο σωστα το συντηρεις λιγοστευουν οι πιθανοτητες να μεινεις".

Ομως το συμπερασμα ειναι πως μερικες μαρκες βγαζουν συγκεκριμενες βλαβες με συχνοτητα που δεν μπορει να χαρακτηριστει τυχαια.


μα εγω δεν ειπα κατι διαφορετικο.
συμφωνω,
απλα με "τσιτωνει" λιγο να ακουω απο διαφορους (οχι εσενα) ανευθυνο-υπευθυνους να κοπανανε ενα "τα γαλλικα πασχουν στα ηλεκτρικα" επειδη δεν ξερουν τιποτα αλλο.
τελος παντων η αληθεια ειναι πως ο,τι παθεις αυτο θα σε κυνηγαει οποτε λογικα εγω (με τις βλαβες που μου εβγαλε) δεν θα ξαναπαρω peugeot ή εστω θα το σκεφτω πααααααρααααα πολυ πριν ξαναγορασω peugeot,
γιατι απλα τα ενδιαφεροντα και οι απαιτησεις της ζωης μεγαλωσαν και δεν γουσταρω να ειμαι με το χερι στην τσεπη (οπως ημουν μεχρι τωρα και δεν με πειραζε) μονο και μονο για να εχω peugeot και να "στριβω" καλυτερα . λεμε τωρα παραδειγμα ηταν.
δυστυχως θα ψαξω (αν βρω) για ενα αυτοκινητο με τον sport χαρακτηρα που θελω και χωρις να βγαζει τοσες βλαβες ή τουλαχ. να μου τις πληρωνουν αλλοι (βλεπε μεγαλη σε διαρκεια εγγυηση).
Αν το βρω εχει καλως.
καμια προταση ; Question
STELIOS - Τετ 20 Σεπ 2006, 13:39:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
DimiP έγραψε:
..δυστυχως θα ψαξω (αν βρω) για ενα αυτοκινητο με τον sport χαρακτηρα που θελω και χωρις να βγαζει τοσες βλαβες ή τουλαχ. να μου τις πληρωνουν αλλοι (βλεπε μεγαλη σε διαρκεια εγγυηση).
Αν το βρω εχει καλως.
καμια προταση ; Question


ΗΥUNDAI

Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
DimiP - Τετ 20 Σεπ 2006, 13:43:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
STELIOS έγραψε:
DimiP έγραψε:
..δυστυχως θα ψαξω (αν βρω) για ενα αυτοκινητο με τον sport χαρακτηρα που θελω και χωρις να βγαζει τοσες βλαβες ή τουλαχ. να μου τις πληρωνουν αλλοι (βλεπε μεγαλη σε διαρκεια εγγυηση).
Αν το βρω εχει καλως.
καμια προταση ; Question


ΗΥUNDAI

Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy


μπααααα....
για ακου αυτα:
toyota cellica ts
audi s3
saab aero
alfa gt
focus st

εννοειται πως μιλαμε για διαφορετικες "σχολες" και πολλαααα λεφταααα
αλλα στο κατω κατω το 206 μου εχει κοστισει 20000 ευρω μεχρι τωρα (βλαβες + προσθετα χωρις το I.C.E)

sorry για το off topic Confused
STELIOS - Τετ 20 Σεπ 2006, 13:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η αποψη μου: ή το πρωτο ή το τελευταιο.
Nuntius - Τετ 20 Σεπ 2006, 14:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρώτο...το πρώτο και όταν το πάρεις θα με πας και άτα εεεεε???? plz...????
DimiP - Τετ 20 Σεπ 2006, 14:10:28
Θέμα δημοσίευσης:
ok αρχιζω να παιζω Λοττο συστηματικα απο σημερα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Τετ 20 Σεπ 2006, 15:08:39
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Μην ξενερώνετε ρε σεις. Κόπανοι είναι οι Ευρωπαίοι που τα εμπιστεύονται? Κυρίως τα Ρενό έχουν πρωτιά σε πολλά κράτη, αλλά και η πεζό δεν πάει πίσω. Δεν θεωρούνται και φτηνά αμάξια. Τιμές ίδιες με του δυνατού ανταγωνισμού έχουν και σε πολλά μοντέλα είναι και ακριβότερα. Λέτε να είναι τυχαία αυτά μωρέ. Είναι πολυ ποιοτικά αυτοκίνητα και έχουν γούστο που λίγα αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών έχουν. Το accent έχει 9,000 ευρώ και το αντίστοιχο γαλλικό έχει 15,000. Και θέλετε να τα συγκρίνουμε? Δε νομίζω να υπάρχει λόγος ρε παιδιά. Είναι κρίμα και χάσιμο χρόνου να μπαίνουμε σε τέτοιες συγκρίσεις. Ότι πληρώνεις πάιρνεις λένε. Αυτό το λέει όλος ο κόσμος και είναι γενικός κανόνας. δε λέω φιλότιμα τα χιουντάι και τίμια. Μέχρι εκεί όμως, το ξαναλέω. Έχω οδηγήσει για πολυ καιρό, 3 μοντέλα χιουντάι του κουτιού. Αφήστε το καλύτερα.


Εκτος οτι συμφωνω με ολα τα παραπανω θα σας πω ενα.Ο πατερας μου εχει 406 και δεν μας εχει βγαλει ποτε προβλημα πουθενα στον κινητηρα ουτε στην μεταδοση.Αλλαξε δισκο-πλατο μετα απο 8 χρονια.
Γενικα τα γιαπωνεζικα εχουν αυτο το κακο.Βγαζουν απο παντου για να τα βαλουν στον κινητηρα.
Nuntius - Τετ 20 Σεπ 2006, 15:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, μην σας στενοχωρήσω, αλλά πέρα από την γενική ποιότητα κατασκευής είναι και θέμα λαχείου...δλδ του τι αμαξιού θα σου έρθει στα χέρια. Ξέρω αδέρφια που πήραν ίδιες ΒΜW, με διαδοχική σειρά στην παραγωγή τους, η μία το έχει γονατίσει το παιδί στις ζημιές και η άλλη είναι σκυλί. Είναι να μη σου τύχει...
DIMCHRI - Τετ 20 Σεπ 2006, 16:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ φίλε Dimi P θα ήθελα να μου πεις που έκανες όλα τα σερβισ?

σε εξουσιοδοτημένο, σε εξιδεικευμένο, ή σε συνεργείο γενικών επισκευών...

Παντως συμφωνώ και με τον φίλο που λέει οτι το αμάξι είναι λαχείο.
nOkpos - Τετ 20 Σεπ 2006, 18:03:53
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδες τα ΗΥUNDAI δεν ειναι γιαπωνεζικο ! κορεατικο ειναι.. Razz Razz
drioannis - Τετ 20 Σεπ 2006, 18:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ένα Saxo VTS 1.6 και μου έχει παρουσιάσει τα εξής:
1)έχει κάψει πολλαπλασιαστή(μαλλόν δικό μου λάθος,τον έβρεξα)
2)έφευγαν οι τάπες των θόλων(πλέων silikone)
3)σκίστηκε μία φούσκα ακραξονίου
4)" " η φούσκα της κρεμαριέρας
5)αλλαγή δίσκο-πλατό στα 76000χλμ (δεν το θεωρώ βλάβη)
6)έχουν σπάσει οι περσίδες που απομονώνουν την καμπίνα από τον έξω αερα
7)έσπασε το ψυγείο λαδιού από αγνωστη αιτία(πέτρα,κατασκευή κλπ)

Όλα αυτά μετά από 120000χλμ σε 6 χρόνια.Προς το παρόν παρόλο το σετάκι Bilstein Group N δεν κάνει ούτε κιχ.Δεν είναι δυνατόν να κάνεις χλμ και να μην έχεις φθορές.
DimiP - Τετ 20 Σεπ 2006, 19:07:28
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
Αγαπητέ φίλε Dimi P θα ήθελα να μου πεις που έκανες όλα τα σερβισ?

σε εξουσιοδοτημένο, σε εξιδεικευμένο, ή σε συνεργείο γενικών επισκευών...

Παντως συμφωνώ και με τον φίλο που λέει οτι το αμάξι είναι λαχείο.


τον 1ο 1.5 χρονο τα εκανα στο εξουσιοδοτημενο peugeot οπου αγορασα το αμαξι.
απο κει και περα σε εξειδικευμενο (peugeot) το οποιο εμπιστευομαι απολυτα.
στην δικη μου περιπτωση οι βλαβες ειναι διαφορετικες και σιγουρα δεν αφορουν υλικα που υποκεινται σε service οποτε και δεν παιζει ρολο αν και που εκανα Service.
π.χ. το οτι χαλασε η κλειδαρια ή ο πολλαπλασιαστης δεν εχει να κανει με το service ακομα κιαν δεν ειχα κανει καθολου μεχρι τωρα. Wink
STELIOS - Πεμ 21 Σεπ 2006, 01:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
ρε παιδες τα ΗΥUNDAI δεν ειναι γιαπωνεζικο ! κορεατικο ειναι.. Razz Razz


Πολυ σωστα, Νοτιο-Κορεατικη εταιρια ειναι.

Παρεπιπτοντως, τα μοντελα που πωλουνται στην Αμερικη, προσφεροντε με εγγηση 10 χρονων ή 160.000 χλμ.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
Spyros_L - Πεμ 21 Σεπ 2006, 12:53:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
DimiP έγραψε:



alfa gt




Να σου πω μας κοροϊδεύεις? Λές ότι ξενέρωσες με τα πεζό και στους επόμενους σου στόχους είναι alfa romeo? Δεν λέω φίλε μου, κούκλα είναι η π@......να με ξεχωριστό χαρακτήρα. Σκέψου όμως το ενδεχόμενο οτι μπορεί να αποδειχθεί η χαρά του συνεργείου!
DIMCHRI - Πεμ 21 Σεπ 2006, 14:39:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
Spyros_L έγραψε:

Να σου πω μας κοροϊδεύεις? Λές ότι ξενέρωσες με τα πεζό και στους επόμενους σου στόχους είναι alfa romeo? Δεν λέω φίλε μου, κούκλα είναι η π@......να με ξεχωριστό χαρακτήρα. Σκέψου όμως το ενδεχόμενο οτι μπορεί να αποδειχθεί η χαρά του συνεργείου!



όπως αποδείχθηκε και η 156 ... που παρ' όλο ότι ήταν η καλύτερα φτιαγμένη άλφα έβγαλε ουκ ολίγα προβλήματα !!!!
DimiP - Πεμ 21 Σεπ 2006, 22:38:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
Spyros_L έγραψε:
DimiP έγραψε:



alfa gt




Να σου πω μας κοροϊδεύεις? Λές ότι ξενέρωσες με τα πεζό και στους επόμενους σου στόχους είναι alfa romeo? Δεν λέω φίλε μου, κούκλα είναι η π@......να με ξεχωριστό χαρακτήρα. Σκέψου όμως το ενδεχόμενο οτι μπορεί να αποδειχθεί η χαρά του συνεργείου!


γιατι να σε κοροιδεψω;
σε ξερω κι απο χθες ;
δεν ειπα οτι στοχος μου ειναι να παρω alfa gt
ειπα οτι αν ειχα λεφτα θα εψαχνα να βρω αυτοκινητο με σπορ χαρακτηρα που να μην βγαζει βλαβες.
τωρα αν οντως αυτο που κουβαλανε τα ιταλικα (οτι ειναι η χαρα του συνεργειου) ειναι αληθεια (γιατι θελω να πιστευω οτι τα σημερινα ιταλικα δεν χαλανε τοσο ευκολα) τοτε απλα δεν θα την αγοραζα.
αλλα τι να λεμε ; αφου δεν υπαρχουν ...
Gr@lly - Πεμ 21 Σεπ 2006, 23:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριοι τι να πουμε και εμεις με 206 1.4 16v.. μοντελο 1/06
Στα 1600χλμ. με αφηνει εξω απο το σπιτι.
Αλλαζω εγκεφαλο ασφαλειες ασφαλειοθηκη πολλαπλασιαστη
μπουζι αισθητηρα λ διακοπτη ραδιοσιντι........ τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι.
Μετα απο ενα μηνα ξανα μεσα για ασταθεια ρελαντι υστερα
απο μια εβδομαδα στο συνεργειο ολα λειτουργουν τελεια..
Ε ξαφνικα πριν μια εβδομαδα στην Αττικη Οδο με 100χλμ/ω ανεβαζει θερμοκρασιακαι αναβει το
STOP....
Πραγματικα ειμαι ετοιμος να το πεταξω...
Αλλα ειναι κριμα τα λεφτα που εδωσα...
Περαστικα μου...
vinman - Πεμ 21 Σεπ 2006, 23:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το μόνο που μου έχει παρουσιάσει και το προηγούμενο 407 αλλά και το τωρινό είναι το προβληματικό κουμπάκι του radio-cd το οποίο και αλλάχτηκε απο την εγγύηση...
plaketokofths - Πεμ 21 Σεπ 2006, 23:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Gr@lly έγραψε:
Κυριοι τι να πουμε και εμεις με 206 1.4 16v.. μοντελο 1/06
Στα 1600χλμ. με αφηνει εξω απο το σπιτι.
Αλλαζω εγκεφαλο ασφαλειες ασφαλειοθηκη πολλαπλασιαστη
μπουζι αισθητηρα λ διακοπτη ραδιοσιντι........ τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι.
Μετα απο ενα μηνα ξανα μεσα για ασταθεια ρελαντι υστερα
απο μια εβδομαδα στο συνεργειο ολα λειτουργουν τελεια..
Ε ξαφνικα πριν μια εβδομαδα στην Αττικη Οδο με 100χλμ/ω ανεβαζει θερμοκρασιακαι αναβει το
STOP....
Πραγματικα ειμαι ετοιμος να το πεταξω...
Αλλα ειναι κριμα τα λεφτα που εδωσα...
Περαστικα μου...


Όλα αυτά τα άλλαξες φαντάζομαι γιατί είχαν πρόβλημα, πως είναι δυνατόν καινούργιο αυτοκ να παρουσιάσει τόσα προβλήματα? Τι δικιολογία σου έδωσαν, φαντάζομαι δεν πλήρωσες τπτ λόγω εγγύησης! Question
Spyros_L - Παρ 22 Σεπ 2006, 09:11:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
DimiP έγραψε:
(γιατι θελω να πιστευω οτι τα σημερινα ιταλικα δεν χαλανε τοσο ευκολα)


Γι αυτόν ακριβώς το λόγο το έθεσα σαν ενδεχόμενο. Γιατί πραγματικά μπορεί να αποδειχθεί λατρεμένο αυτοκίνητο ένα Alfa Romeo. Ωστόσο θεωρώ οτι οι πιθανότητες βλάβηςείναι πολυ μεγαλύτερες σε ένα Ιταλικό απ οτι σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο. Και μια που το topic έχει να κάνει με τον στατιστικολόγο της express service, θα πω και γω τις ατάκες του μάστορα που συνεργάστηκα όταν αγόρασα μεταχειρισμένο το 106. Είναι απο τους καλύτερους μηχανικούς και μετά απο τόσα χρόνια στη δουλειά πλέον φτιάχνει με μεγάλη άνεση και ασφάλεια τα πάντα. Την πρώτη μέρα που τον επισκέφθηκα τον ρώρησα λοιπόν αν έκανα καλά που αγόρασα peugeot. Και μου λέει άκουσε να δεις "Τα peugeot είναι καλά αυτοκίνητα, αυτά που ακούς είναι χαζομάρες". Στην αρχή δεν τον πολυ πίστευα γιατί λέω καινούριος πελάτης του είμαι, αυτός θα θέλει να κονομάει απο τις ζημιές μου. Και όμως μετα απο 2 χρονάκια που πηγαίνω εκεί για σέρβις και μόνο για ΣΕΡΒΙΣ έχουμε κάνει άπειρες κουβέντες και το συμπερασμα μου, απ τα λεγόμενα του είναι το εξής: " Βλάβες σοβαρές που σε αφήνουν τελείως μ@......α βγάζουν μόνο τα Ιταλικά και τα rover" Δεν θέλει ούτε να τα βλέπει όπως μου λέει.
plaketokofths - Παρ 22 Σεπ 2006, 10:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για εμένα τα γαλλικά δεν χρίζουν αξιοπιστίας (και ηλεκτρολογικά και μηχανολογκά) αλλά απόλαυσης στην οδήγηση σε όποιο τομέα κι αν είναι αυτή και σαν σύνολο είναι τίμια για τα λεφτά τους.

Αξιόπιστα θεωρώ τα toyota, honda, mazda (κάποτε και την nissan ως που συνεργάστηκε με τη renault) βέβαια υστερούν σε άλλα...

Όσο για τα ιταλικά μπορώ να εκφέρω γνώμη για τα fiat αναφερόμενος στους κινητήρες "fire" που εξοπλίζουν τα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας και χαρακτηρίζονται για τον καλό συντελεστή απόδοσης, την οικονομία αλλά και αξιοπιστία.
netblaster - Παρ 22 Σεπ 2006, 15:38:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικο μου 206 1.4 16ν μεσα στον 1,5 χρονο που το εχω εχει βγαλει τα εξης:

*Σκελετος καθισματος συνοδηγου (αλλαγη στην εγγυηση)

*Συμπλεκτη στα 13.000km (προφανως ελαττωματικος)

Ουτε λαμπακια, ουτε τιποτα αλλο!!! Φτου, φτου μη το ματιασω...
TiMoRiS - Παρ 22 Σεπ 2006, 16:02:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
Spyros_L έγραψε:
DimiP έγραψε:
(γιατι θελω να πιστευω οτι τα σημερινα ιταλικα δεν χαλανε τοσο ευκολα)


Γι αυτόν ακριβώς το λόγο το έθεσα σαν ενδεχόμενο. Γιατί πραγματικά μπορεί να αποδειχθεί λατρεμένο αυτοκίνητο ένα Alfa Romeo. Ωστόσο θεωρώ οτι οι πιθανότητες βλάβηςείναι πολυ μεγαλύτερες σε ένα Ιταλικό απ οτι σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο. Και μια που το topic έχει να κάνει με τον στατιστικολόγο της express service, θα πω και γω τις ατάκες του μάστορα που συνεργάστηκα όταν αγόρασα μεταχειρισμένο το 106. Είναι απο τους καλύτερους μηχανικούς και μετά απο τόσα χρόνια στη δουλειά πλέον φτιάχνει με μεγάλη άνεση και ασφάλεια τα πάντα. Την πρώτη μέρα που τον επισκέφθηκα τον ρώρησα λοιπόν αν έκανα καλά που αγόρασα peugeot. Και μου λέει άκουσε να δεις "Τα peugeot είναι καλά αυτοκίνητα, αυτά που ακούς είναι χαζομάρες". Στην αρχή δεν τον πολυ πίστευα γιατί λέω καινούριος πελάτης του είμαι, αυτός θα θέλει να κονομάει απο τις ζημιές μου. Και όμως μετα απο 2 χρονάκια που πηγαίνω εκεί για σέρβις και μόνο για ΣΕΡΒΙΣ έχουμε κάνει άπειρες κουβέντες και το συμπερασμα μου, απ τα λεγόμενα του είναι το εξής: " Βλάβες σοβαρές που σε αφήνουν τελείως μ@......α βγάζουν μόνο τα Ιταλικά και τα rover" Δεν θέλει ούτε να τα βλέπει όπως μου λέει.


Γιατί νομίζω οτι τον ξέρω τον μηχανικό σου???Στείλε αν θες ένα π.μ. να δω αν έπεσα μέσα...
STELIOS - Παρ 22 Σεπ 2006, 18:18:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στατιστική Βλαβών
STELIOS έγραψε:
Mε αφορμη μια βλαβη που με αφησε στο δρομο σημερα (κομενη ντιζα συμπλεκτη) ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με τον οδηγο του γερανου της Express Service....


Πληροφοριακα η βλαβη τελικα δεν ηταν κομμενη ντιζα αλλα το δυχαλο του συμπλεκτη και ο πρωτευοντας οδηγος. Οποτε η ζημια (και η επισκευη) ηταν πολυ μεγαλητερη του αναμενομενου.

- Σετ συμπλεκτη (αφου κατεβικε ας αλλαχτει επι την ευκαιρια)
- Οδηγος πρωτευοντος
- Φουρκετα συμπλεκτη
- Ντιζα συμπλεκτη
- Διαφορες ροδελλες, τσιμουχες και πειροι
- Βαλβολινη
- Εργασια

Συνολο 430 ευρο παρακαλω...
antonios16V - Σαβ 23 Σεπ 2006, 09:13:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα μετα απο 4,5 χρονια και 95000χλμ μου εχει βγαλει


Τσιμουχα αριστερου παραθυρου (εγγυηση)
Οδηγοι αριστερου καθισματος (εγγυηση)
Αισθητηρας βαπορετας (εγγυηση)
Φλοτερ βενζινης (εγγυηση)
Τσιμουχα αριστ.ιμιαξονιου (εγγυηση)
Μεσαιο καζανακι (εγγυηση)
Πειρακια (εγγυηση)
Βαση κινητηρα πανω (10ευρω εμποριου)
Βαση κινητηρα κατω (6ευρω εμποριου)
Τσιμουχα δεξιου ιμιαξονιου (12ευρω γνησια)
Ρουλεμαν τροχαλιας αιρ κοντισιον(10ευρω εμποριου.Η αντιπροσωποια δινει το κομπρεσερ ολοκληρο!!!!)
Διακοπτης αλαρμ (12ευρω γνησιος)
Γρυλος παραθυρου (επισκευη απο εμενα αρπα κολα)
Αισθητηρας μαπ (50ευρω γνησιος.Καηκε την ωρα που φτιαχναμε προγραμμα πανω στο δυναμομετρο απο backfire απο λαθος αβανς και τον πληρωσα απο την τσεπη μου!
Το πιο κουφο που μου εχει συμβει ειναι οτι μου λασκαρε η κεντρικη βιδα κατω απο τον αεροσακο στο τιμονι!Μου ετυχε στο δρομο στην μεση του πουθενα και ευτυχως που ειχα εργαλεια μαζι μου.
drioannis - Σαβ 23 Σεπ 2006, 20:10:01
Θέμα δημοσίευσης:
drioannis έγραψε:
Έχω ένα Saxo VTS 1.6 και μου έχει παρουσιάσει τα εξής:
1)έχει κάψει πολλαπλασιαστή(μαλλόν δικό μου λάθος,τον έβρεξα)
2)έφευγαν οι τάπες των θόλων(πλέων silikone)
3)σκίστηκε μία φούσκα ακραξονίου
4)" " η φούσκα της κρεμαριέρας
5)αλλαγή δίσκο-πλατό στα 76000χλμ (δεν το θεωρώ βλάβη)
6)έχουν σπάσει οι περσίδες που απομονώνουν την καμπίνα από τον έξω αερα
7)έσπασε το ψυγείο λαδιού από αγνωστη αιτία(πέτρα,κατασκευή κλπ)

Όλα αυτά μετά από 120000χλμ σε 6 χρόνια.Προς το παρόν παρόλο το σετάκι Bilstein Group N δεν κάνει ούτε κιχ.Δεν είναι δυνατόν να κάνεις χλμ και να μην έχεις φθορές.


Α ξέχασα να σας πω και για :
8)βάση κινητήρα 3 φορές(κλασσική βλαβη Rally/VTs).
PEPE - Πεμ 28 Σεπ 2006, 18:38:33
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ 207.ΕΙΧΑ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ....;;;;
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ!!!!!!!!
DIMCHRI - Πεμ 28 Σεπ 2006, 20:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΡΕ πέτρο μην τρελαίνεσαι.....

μια χαρά αυτοκίνητακια είναι το πεζώ....

Θα με θυμηθείς....

Ειδικά άμα δεν το λιώνεις.....
PEPE - Παρ 29 Σεπ 2006, 09:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
καλημέρα σε ολους!!!
εχει φοβηθεί το μάτι μου με οτι άκουω γιατι....
μια μικρή ιστορία-θα γελάσετε κιόλας!!
αγόρασα ρενώ μεγκάν κουπέ καινούργιο.σε εξη μήνες αρχισε να καίει λάδια του σκοτωμού.σημειωτέων ειμαι οδηγός εικοσι χρόνια ησυχος και προσεχτικός.
η αντιπροσωπεία δεν στεναχωρήθηκε καθόλου.εκλεισα ραντεβού μου άλλαξαν μοτέρ μου καθάρισαν και το αμάξι,ηπια και καφεδάκι τζάμπα και πηγα σπίτι μου.Πέρασαν τα χρόνια και ειπα να αλλάξω αμάξι.λεω... θα πάρω ενα γκόλφ να μήν τρέχω στα συνεργεία να αλλάζω μοτέρ οταν δεν εχω τίποτα αλλο να κάνω.χαχα!! ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!! στα δυο χρονια περίπου και πριν λήξει η εγγύηση ξανα μανα τα ιδια και χειρότερα.καθε 1000χλμ περίπου 700 γρ.λάδι.οταν εφευγα το πρωι απο το σπίτι μου μαζι με τα τσιγάρα επαιρνα και ενα μπουκάλι λαδι μηπως και... Η αντιπροσωπεία ελεγε οτι ολα ειναι μεσα στο φυσιολογικο οριο μεχρι που βρέθηκε ενας διευθυντής που κατάλαβε το παράλογο και αποφάσισε ...... συνέχεια
PEPE - Παρ 29 Σεπ 2006, 09:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
να κάνει το εξής. μου συμπλήρωσαν λαδια και μου σφράγισαν τις δυο τάπες μήπως και εγώ το βράδυ αμα διψούσα θα εβαζα καλαμάκι σαν αυτα του φραπέ και θα επινα τα λάδια...μετά απο 1000χλμ ξαναπήγα και είδαν το αναμενόμενο.μετα απο λίγο γκρίνιες και ειρωνίες(χαμόγελα πονηρά)..δεν βαρέσαι αυτα εχει η ζωή.. ξαναάλλαξα μοτέρ και πήγα σπίτι μου.βέβαια το γκόλφ βαριόταν την ησυχία και είπε να παίξει με το σασμάν αυτη την φορά.εγγύηση ομως τέλος και δεν ειχα καμία τύχη πλέον.το έφτιαξα και το εστειλα βόλτα με βαρκα την ελπίδα.γιαυτο ειμαι ανήσυχος και ελπίζω με το 207 να μην τριτώσει το κακό.
ελπίζω να μην σας κούρασα και να ηταν ψυχαγωγική η ολη ιστορια.
pepe
ΥΓ.
ελεγα να πάρω ποδήλατο για να γλιτώσω απο ολα αυτα αλλα με μάγεψε το 207 και ειπα να προσπαθήσω.αλλωστε οσο ζεις ελπίζεις.μου εχει μείνει ενα ψυχολογικό μετα απο οτι πέρασα αλλα ελπίζω...
μήπως να παω να κάνω και κανένα εξορκισμό... χαχα!!!
nOkpos - Παρ 29 Σεπ 2006, 09:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
τα peugeot μπορει να σου βγαλουν 100 προβληματα αλλα ποτε δεν ακουσα κατι με το μοτερ τους..
PEPE - Παρ 29 Σεπ 2006, 09:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
τα peugeot μπορει να σου βγαλουν 100 προβληματα αλλα ποτε δεν ακουσα κατι με το μοτερ τους..

απο το στόμα σου και στου θεού το αφτί.τι να πώ....
Edirnelis - Παρ 29 Σεπ 2006, 10:25:50
Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία Πεζώ
Μέχρι τώρα 14000κμ με 206 1,4 16ν μοντ. 8/2005 κανένα πρόβλημα (φτου φτου), αλλά με πολύ ησυχο οδήγημα (τα απωθημένα τα βγάζω αλλού), μέχρι ύπνου, αλλά συχνά με μεγάλα φορτία. Κατανάλωση μέση κάτω από 7λίτρα/100κμ (6,76). Δυό τρεις φορές που το τσίτωσα πέρασε και τα 12λ/100κμ.
PEPE - Παρ 29 Σεπ 2006, 10:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
μα και εγω για νορμάλ οδήγηση μιλάω.
ειναι και θέμα τύχης τελικά.ξέρω ανθρώπους που δεν συντηρουν κανονικά τα αμάξια τους και ειναι ολα οκ και αλλοι που ειναι τακτικοι και προσεχτικοι και τους συμβαίνουν απίθανα πραγματα.
ultra-one - Παρ 29 Σεπ 2006, 10:44:49
Θέμα δημοσίευσης:
H δικιά μου εμπειρία με πεζώ δείχνει ότι τα προβλήματα τους δεν είναι τόσο σοβαρά όσο άλλα αυτοκίνητα που σε αφήνουν κάθε τρεις και λίγο στο δρόμο και που πολλά από αυτά είναι Γερμανικά!

Το 309GTi 1.9 μου ήταν μοντέλο του 1989 και το είχα από το 1995 (που το είχα αγοράσει 6 χρονών μεταχειρισμένο) μέχρι το 2002 και μου έβγαλε αυτά:

- Άλλαξα μια φορά τον διακόπτη για το ηλεκτρικό παράθυρο του οδηγού όταν ήταν 8-9 χρονών - (Τρίχες Κατσαρές δηλαδή Laughing)
- Άλλαξα μια φορά τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ - (που στο 309 γυρίζει συνέχεια ακόμα και με τον διακόπτη στο 0 και μου χάλασε το ρουλεμάν του στα 10 χρόνια περίπου)
- Στα 10-11 χρόνια κόπηκαν οι μεταλλικές επαφές που κρατάνε τα καλώδια για το θερμαινόμενο πίσω τζάμι. (Ήταν πολύ ηλίθιο το design τους anyway!)
- Στα 9 χρόνια περίπου μου έσπασε μια αλουμινένια σωλήνα του υδραυλικού τιμονι και ξανάσπασε στα 12 (αλλά φταίω εγώ διότι η εντελώς ελεύθερη εξάτμηση που είχα βάλει προκαλούσε κραδασμούς και κτυπούσε αυτό το σωληνάκι)
- Στα 11 χρόνια περίπου χρειάστηκαν να τορνευτούν οι μπροστινές δισκόπλακες διότι είχαν ανώμαλη επιφάνεια.
- Στα 12 Χρόνια περίπου μου έσπασε ο γρύλος του παραθύρου του οδηγού
- Μετά τα 9-10 χρόνια χρειάστηκαν αλλαγές διάφορα λαστιχένια σωληνάκια βενζίνης, φρένων κλπ διότι είχαν κοκαλώσει και σκάσει.
- Στα 10 χρόνια περίπου (με περίπου 80.000χμ) άλλαξα δίσκο-πλατώ επειδή κόλλαγε το πλατώ κάποτε στην αποσύμπλεξη. Ο δίσκος δεν χρειαζόταν αλλαγή αλλά την κάναμε αφού θα αλλάζαμε το πλατώ.

Το ΠΙΟ σοβαρό που μου είχε συμβεί και με άφησε στο δρόμο ήταν που στα 10-11 χρόνια και πάλι κάηκαν κάτι πυκνωτές στο δυναμό και μου έβγαλε σήμα μπαταρίας και STOP.

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι πριν από τα 10 χρόνια τα προβλήματα ήταν τρίχες κατσαρές και μετά τα 10 χρόνια σίγουρα ήταν λιγότερα από άλλα αυτοκίνητα εκ Γερμανίας πλευρά ή την Lancia β που είχε κάποτε ο πατέρας μου και που κάθε βδομάδα έμενε στο δρόμο.......

Ο κινητήρας, κιβώτιο κλπ δεν μου έκαναν ποτέ ΚΙΧ και ούτε μετά από 90.000χμ το αυτοκίνητο δεν έκαιγε ΣΤΑΓΟΝΑ λάδι. Wink

Περιμένω παρόμοια προβλήματα και στο 206, ανκαι με την πληθώρα ηλεκτρονικών που έχει σε σχέση με τα παλαιότερα αυτοκίνητα ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις....
AlienHack - Δευ 08 Σεπ 2008, 11:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτάξτε, η προσωπική μου άποψη ειναι η εξής. Αφού έχω οδηγήσει για χρόνια toyota starlet (82') - audi 80 (86) - Ibiza seat (89' & 96') - Νιssan Micra (99') - peugeot 206cc (01')

TA MADE IN JAPAN ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΟΤΕ! οι κινητήρες πολύ απλά ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ!! , το υπόλοιπο αμάξομα μπορεί να ειναι τενεκεδάκι και χωρις κρατήματα και χαλια ασφάλεια και πλαστικα σαν lego και τυπικα-απλα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ!!! Το σασι θα λιώσει αλλα ο κινητήρας keep walking!!

ΤΑ ΑUDI (κινητήρα VW) ειναι απο αμάξομα ΖΩΑ (τα παλιά ειδικά αλλα και τα καινουρια), οι κινητήρες δεν σε αφήνουν ευκολα αλλα προβληματα με καψημο λαδιών και υπερθερμανσεις κτλ τα εχουν συχνά, καλα σασμαν επισης, ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΦΟΒΕΡΑ ΣΑΣΙ και υλικα κατασκευής!

SEAT?? αχχχ... το χειροτερο απολα!! χαλια μηχανη (αλλαξα 3 φορες!!! οσπου εσπασαν ολες οι βασεις και μου επεσε η 3η στον δρομο και την άφησα εκει! ) , προβληματα μηχανικα οχι πολλά αλλα οταν είχε σε αφηνε μια και καλή . Υλικα κατασκευής μέτρια. Τιποτα ιδιαίτερο. λιτά ηλεκτρικα ηλεκτρονικα

ΝISSAN ¨βλεπε παραπανω για τα ιαπωνικα. Τι να πώ , οτι το πηρα με 5.000 και εκανα το πρώτο σερbiw στα 40.000!!!! (ουτε λαδια δεν αλαξα- ξερω εγκλιματικο αλλα ημουν φοιτητης και δεν επαιζε Money) , οτι τώρα εχει 120.000 km και δεν κανει κιχ , κανενα προβλημα ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ!!! ουτε μηχανικο ουτε ηλεκτρικο, ουτε σασμαν ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! το μον ομειων λιτα ηλεκτρικα και φτηνα πλαστικα.

KAI TEΛΟΣ PEUGEOT! εντυπώσεις 7 μηνες τώρα.. ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ! πρωτη φορά ενοιωσα οτι οδηγάω αμαξι! με κρατηματα επιδώσεις ταχυτητα κτλ. Ποιότητα κατασκευής μετρια πρως καλή, καλουτσικες λαμαρινες καλο εσωτερικό (αν και τα 206 ειχαν λιγο μετριο πλαστικο στα 207 εχει βελτιώθει κατα πολύ). ΑΛΛΑ πολλά προβληματακια. ΣΑΣΜΑΝ ΠΑΝΑΘΛΙΟ! χειροτερο απολα τα αλλα cars που ειχα. προβληματακια ηλεκτρικα & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. και μηχανικά. Η ΜΗΧΑΝΗ ομωε σκυλί σαν μηχανή . τα προβληματα βρισκονται στα περιφεριακα της, τροφοδοσιες ηλεκτρικα κτλ...
ΣΤο φιναλε ομως ειναι οδηγική απολαυση... θα μπορουσε να ειναι και καλύτερο ομως στα περιφερειακα του.
smoki - Τετ 10 Σεπ 2008, 14:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα τα αμαξια ανεξαρτητου καταγωγης εχουν τα θετικα και αρνητικα τους. Το θεμα ειναι να προλαβεις τα αρνητικα τους. Αυτο μπορεις να το πετυχεις με σωστο στρωσιμο και καλη συντηρηση (συντηρηση δεν ειναι μονο το σερβις) κατα κυριο λογο. O πατερας μου ειχε μια corolla KE30 22 χρονια και 350000χλμ. Προβληματα: Στα 200000χλμ αλλαγη σαζμαν, στα 15 της τρυπησε το ψυγειο και αλλη μια φορα μας αφησε λογω νερωμενης βενζινης. Επομενο αμαξι Nissan sunny N13 (μεταχειρισμενο) το πηραμε 7 χρονων και μεσα σε 10 χρονια τρυπησε το καπακι μηχανης, πολλαπλασιαστης, ψυγειο, εκτος χταποδιου ολη η υπολοιπη εξατμιση αλλαγμα, σαζμαν και αλλα πολλα που δεν θυμαμαι. Με λιγα λογια 3 φορες την αξια του σε service. Τα hyundai που λετε ειναι καλα για χρηση που του κανει ενας παππους ή μια γυναικα. Εγω που χα ενα accent του '04 κοντεψα να χασω την ζωη μου οταν σε αποτομο φρεναρισμα κολλησαν τα ταμπουρα (ABS εννοειται στιγμη δεν επιασε)
netblaster - Τετ 10 Σεπ 2008, 17:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το μονο προβλημα που αντιμετωπισα ηταν ενα προβληματικο τσιμουχακι που αφηνε να περναει βαλβολινη στο δισκο... Αυτο στα 13.500km περιπου... Φτιαχτηκε στην εγγυηση...

Μεχρι τωρα που εχω 68000km, το αμαξι δεν εχει βγαλει τιποτα, περαν του μηχανισμου που βαζει και βγαζει τα CD...(εχω Mp3 ανταπτορα οποτε δε με νοιαζει και πολυ)...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr