STELIOS έγραψε: |
....Και τελος τα αμαξια που δεν χαλανε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, συμφωνα παντα με τον κυριο οδηγο της Express Service, ειναι τα .....ΗΥUNDAI !!! |
STELIOS έγραψε: |
Mε αφορμη μια βλαβη που με αφησε στο δρομο σημερα (κομενη ντιζα συμπλεκτη) ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με τον οδηγο του γερανου της Express Service.
Συμφωνα λοιπον με το κυριο Νικο, οι σηχνοτερες βλαβες (για τα μοντελα που τον ρωτησα εγω) ειναι οι εξης: Peugeot (206): Ηλεκτρικα - εγκεφαλος ("Μακρια απ΄τα Γαλλικα") VW (Polo / Golf): Μηχανη - Θερμοκρασια ("Καινε λαδια απ΄τη μανα τους") Mini (Cooper): Κιβωτιο - μεταδωση Ford (Fiesta / Focus): "Δεν χαλανε πολλα τετοια" Οι φρασεις στα εισαγωγικα ειναι τα σχολια του κυριου Νικου, οπως ακριβως τα διατυπωσε. Και τελος τα αμαξια που δεν χαλανε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, συμφωνα παντα με τον κυριο οδηγο της Express Service, ειναι τα .....ΗΥUNDAI !!! |
DimiP έγραψε: |
επειδη κανεις δεν πρεπει να ειναι απολυτος , ετσι και ο κ.Νικος καπου εχει δικιο και καπου αδικο. εχουμε και λεμε. στο θεμα ΗΥUNDΑΙ θα συμφωνησω κιεγω με παραδειγμα φιλου που το hyundai του (8 χρονων) δεν εχει βγαλει Hyundai ΤΙΠΟΤΑ ! ομως για τα 206 προσωπικα θα πω οτι το δικο μου εβγαλε μεχρι τωρα: πολλαπλασιαστης μοτερακι ρελαντι ψαλιδια ντιζες στα ψαλιδια ρουλεμαν φλατζα κεφαλης καθισμα οδηγου κλειδαρια βαλβιδα βεντιλατερ η θερμοστατης καπως ετσι δε θυμαμαι κατι με τη θερμοκρασια νερου τελος παντων κομπλερ αircondition ΣΗΜΕΡΑ πρωι πρωι ΦΡΕΣΚΙΑ ΒΛΑΒΗ Ποσα απο αυτα ειναι ηλεκτρικα ; σημειωτεον ολα τα Servise γινονται στην ωρα τους και με το παραπανω! το αμαξι εχει 90.000 χλμ και δεν το σκιζω εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, το χρησιμοποιω ομως καθημερινα. φυσικα τα υπολοιπα αναλωσιμα τυπου : φιλτρα,λαδια,ξυδια,φρενα,λαστιχα,κ.λ.π αλλαζονται κατα κορον! |
STELIOS έγραψε: | ||
Η βλαβες: ηλεκτρικα, ειναι απλα ο βασικος και πιο συνηθισμενος λογος ακινητοποιησης του αυτοκινητου. Φησικα ΔΕΝ ειναι ο μονος, απλα ειναι ο πιο συχνος. Και φυσικα οι βλαβες που παραθετεις παραπανω δεν συνεπαγωνται ολες ρυμουλκιση με γερανο... Εκτως αυτου, oι ηλεκτρικες βλαβες (στη πλειοψυφια τους) δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εχουν μεγαλη σχεση με τη συχνη συντηρηση του αυτοκινητου. Εγω πχ. στα 110.000 χλμ που εχω τωρα, το μονο ηλεκτρικο που μου εχει βγαλει ηταν ενα χαλασμενο beck sta 95.000 (οπου και παλι δεν χρειαστικα γερανο). Αλλα 206 καθε λιγο και λιγακι ειναι μεσα για διαγνωστικο, και με ΠΟΛΥ λιγοτερα χλμ... Τα στοιχεια που εχω γραψει στο πρωτο post μου ειναι απλα οι παρατηρησεις ενος εργαζομενου που η δουλεια του ειναι να ρυμουλκει ακινητοποιημενα οχηματα. Η πρωτη του φραση ηταν "ΟΛΑ ανεξεραιτος χαλανε" και "Οσο πιο σωστα το συντηρεις λιγοστευουν οι πιθανοτητες να μεινεις". Ομως το συμπερασμα ειναι πως μερικες μαρκες βγαζουν συγκεκριμενες βλαβες με συχνοτητα που δεν μπορει να χαρακτηριστει τυχαια. |
DimiP έγραψε: |
..δυστυχως θα ψαξω (αν βρω) για ενα αυτοκινητο με τον sport χαρακτηρα που θελω και χωρις να βγαζει τοσες βλαβες ή τουλαχ. να μου τις πληρωνουν αλλοι (βλεπε μεγαλη σε διαρκεια εγγυηση).
Αν το βρω εχει καλως. καμια προταση ; ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
ΗΥUNDAI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spyros_L έγραψε: |
Μην ξενερώνετε ρε σεις. Κόπανοι είναι οι Ευρωπαίοι που τα εμπιστεύονται? Κυρίως τα Ρενό έχουν πρωτιά σε πολλά κράτη, αλλά και η πεζό δεν πάει πίσω. Δεν θεωρούνται και φτηνά αμάξια. Τιμές ίδιες με του δυνατού ανταγωνισμού έχουν και σε πολλά μοντέλα είναι και ακριβότερα. Λέτε να είναι τυχαία αυτά μωρέ. Είναι πολυ ποιοτικά αυτοκίνητα και έχουν γούστο που λίγα αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών έχουν. Το accent έχει 9,000 ευρώ και το αντίστοιχο γαλλικό έχει 15,000. Και θέλετε να τα συγκρίνουμε? Δε νομίζω να υπάρχει λόγος ρε παιδιά. Είναι κρίμα και χάσιμο χρόνου να μπαίνουμε σε τέτοιες συγκρίσεις. Ότι πληρώνεις πάιρνεις λένε. Αυτό το λέει όλος ο κόσμος και είναι γενικός κανόνας. δε λέω φιλότιμα τα χιουντάι και τίμια. Μέχρι εκεί όμως, το ξαναλέω. Έχω οδηγήσει για πολυ καιρό, 3 μοντέλα χιουντάι του κουτιού. Αφήστε το καλύτερα. |
DIMCHRI έγραψε: |
Αγαπητέ φίλε Dimi P θα ήθελα να μου πεις που έκανες όλα τα σερβισ?
σε εξουσιοδοτημένο, σε εξιδεικευμένο, ή σε συνεργείο γενικών επισκευών... Παντως συμφωνώ και με τον φίλο που λέει οτι το αμάξι είναι λαχείο. |
nOkpos έγραψε: |
ρε παιδες τα ΗΥUNDAI δεν ειναι γιαπωνεζικο ! κορεατικο ειναι.. ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
alfa gt |
Spyros_L έγραψε: |
Να σου πω μας κοροϊδεύεις? Λές ότι ξενέρωσες με τα πεζό και στους επόμενους σου στόχους είναι alfa romeo? Δεν λέω φίλε μου, κούκλα είναι η π@......να με ξεχωριστό χαρακτήρα. Σκέψου όμως το ενδεχόμενο οτι μπορεί να αποδειχθεί η χαρά του συνεργείου! |
Spyros_L έγραψε: | ||
Να σου πω μας κοροϊδεύεις? Λές ότι ξενέρωσες με τα πεζό και στους επόμενους σου στόχους είναι alfa romeo? Δεν λέω φίλε μου, κούκλα είναι η π@......να με ξεχωριστό χαρακτήρα. Σκέψου όμως το ενδεχόμενο οτι μπορεί να αποδειχθεί η χαρά του συνεργείου! |
Gr@lly έγραψε: |
Κυριοι τι να πουμε και εμεις με 206 1.4 16v.. μοντελο 1/06
Στα 1600χλμ. με αφηνει εξω απο το σπιτι. Αλλαζω εγκεφαλο ασφαλειες ασφαλειοθηκη πολλαπλασιαστη μπουζι αισθητηρα λ διακοπτη ραδιοσιντι........ τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι. Μετα απο ενα μηνα ξανα μεσα για ασταθεια ρελαντι υστερα απο μια εβδομαδα στο συνεργειο ολα λειτουργουν τελεια.. Ε ξαφνικα πριν μια εβδομαδα στην Αττικη Οδο με 100χλμ/ω ανεβαζει θερμοκρασιακαι αναβει το STOP.... Πραγματικα ειμαι ετοιμος να το πεταξω... Αλλα ειναι κριμα τα λεφτα που εδωσα... Περαστικα μου... |
DimiP έγραψε: |
(γιατι θελω να πιστευω οτι τα σημερινα ιταλικα δεν χαλανε τοσο ευκολα) |
Spyros_L έγραψε: | ||
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο το έθεσα σαν ενδεχόμενο. Γιατί πραγματικά μπορεί να αποδειχθεί λατρεμένο αυτοκίνητο ένα Alfa Romeo. Ωστόσο θεωρώ οτι οι πιθανότητες βλάβηςείναι πολυ μεγαλύτερες σε ένα Ιταλικό απ οτι σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο. Και μια που το topic έχει να κάνει με τον στατιστικολόγο της express service, θα πω και γω τις ατάκες του μάστορα που συνεργάστηκα όταν αγόρασα μεταχειρισμένο το 106. Είναι απο τους καλύτερους μηχανικούς και μετά απο τόσα χρόνια στη δουλειά πλέον φτιάχνει με μεγάλη άνεση και ασφάλεια τα πάντα. Την πρώτη μέρα που τον επισκέφθηκα τον ρώρησα λοιπόν αν έκανα καλά που αγόρασα peugeot. Και μου λέει άκουσε να δεις "Τα peugeot είναι καλά αυτοκίνητα, αυτά που ακούς είναι χαζομάρες". Στην αρχή δεν τον πολυ πίστευα γιατί λέω καινούριος πελάτης του είμαι, αυτός θα θέλει να κονομάει απο τις ζημιές μου. Και όμως μετα απο 2 χρονάκια που πηγαίνω εκεί για σέρβις και μόνο για ΣΕΡΒΙΣ έχουμε κάνει άπειρες κουβέντες και το συμπερασμα μου, απ τα λεγόμενα του είναι το εξής: " Βλάβες σοβαρές που σε αφήνουν τελείως μ@......α βγάζουν μόνο τα Ιταλικά και τα rover" Δεν θέλει ούτε να τα βλέπει όπως μου λέει. |
STELIOS έγραψε: |
Mε αφορμη μια βλαβη που με αφησε στο δρομο σημερα (κομενη ντιζα συμπλεκτη) ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με τον οδηγο του γερανου της Express Service.... |
drioannis έγραψε: |
Έχω ένα Saxo VTS 1.6 και μου έχει παρουσιάσει τα εξής:
1)έχει κάψει πολλαπλασιαστή(μαλλόν δικό μου λάθος,τον έβρεξα) 2)έφευγαν οι τάπες των θόλων(πλέων silikone) 3)σκίστηκε μία φούσκα ακραξονίου 4)" " η φούσκα της κρεμαριέρας 5)αλλαγή δίσκο-πλατό στα 76000χλμ (δεν το θεωρώ βλάβη) 6)έχουν σπάσει οι περσίδες που απομονώνουν την καμπίνα από τον έξω αερα 7)έσπασε το ψυγείο λαδιού από αγνωστη αιτία(πέτρα,κατασκευή κλπ) Όλα αυτά μετά από 120000χλμ σε 6 χρόνια.Προς το παρόν παρόλο το σετάκι Bilstein Group N δεν κάνει ούτε κιχ.Δεν είναι δυνατόν να κάνεις χλμ και να μην έχεις φθορές. |
nOkpos έγραψε: |
τα peugeot μπορει να σου βγαλουν 100 προβληματα αλλα ποτε δεν ακουσα κατι με το μοτερ τους.. |