PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - προβλημα στην επιταχυνση 307

Cobras - Κυρ 17 Σεπ 2006, 20:33:18
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα στην επιταχυνση 307
το peugeot τελευταια παρουσιαζει κατι..οταν ειναι κρυα σχετικα μηχανη και με 2α παταω γκαζι με χαμηλες στροφες το αυτοκινητο δε επιταχυνει αλλα συμπεριφερεται σα να μπουκωνει και αρχιζει μετα απο καποια ωρα να επιταχυνει. οσο πιο αποτομα πατησω γκαζι τοσο πιο πολυ παρουσιαζεται το φαινομενο..οταν ζεσταθει δε το κανει. που μπορει να οφειλεται ? thanks
Spyros_L - Κυρ 17 Σεπ 2006, 22:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομίζω οτι πρέπει να ανησυχείς φίλε μου. Αν και αυτό που περιγράφεις είναι κλασσικό φαινόμενο καρμπυρατέρ.
Cobras - Κυρ 17 Σεπ 2006, 23:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν εχει καρμπυρατερ το 307..και παλιοτερα δε μου το κανε..μηπως κανενας αισθητηρας φταιει?
cipher - Δευ 18 Σεπ 2006, 01:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν στο κάνει μόνο με κρύα μηχανή, ενώ μόλις ζεσταθεί τα δίνει κανονικά, νομίζω είναι η φυσιολογική συμπεριφορά του ηλεκτρικού γκαζιού (για να προστατεύσει τον κινητήρα). Αλλά, μιας και δεν έχω ηλεκτρόγκαζο, ας περιμένουμε επιβεβαίωση από κάποιον πιο ειδικό (βλ. Τουρίστας) Very happy
Road_Runner - Δευ 18 Σεπ 2006, 01:25:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν ειναι αυτο που ειπε ο Αλέξανδρος τότε είναι μπουζι
Touristas - Δευ 18 Σεπ 2006, 06:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι είναι 1.4 οπότε και δεν έχει ηλεκτρική πεταλούδα.
Ένα καθάρισμα στην πεταλούδα και το μοτέρ ρελαντί και μια διάγνωση για τυχόν βλάβη στον αισθητήρα υποπίεσης.
plaketokofths - Δευ 18 Σεπ 2006, 14:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
cipher έγραψε:
Αν στο κάνει μόνο με κρύα μηχανή, ενώ μόλις ζεσταθεί τα δίνει κανονικά, νομίζω είναι η φυσιολογική συμπεριφορά του ηλεκτρικού γκαζιού (για να προστατεύσει τον κινητήρα)


Μήπως θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις αυτό? Εμένα το κάνει σε πολύ μικρό βαθμό, ίσα που το καταλαβαίνεις αλλά πως γίνεται? Τι συμβαίνει?
Cobras - Δευ 18 Σεπ 2006, 15:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
το αφησα συνεργειο και περιμενω τη διαγνωση..απλα παλιοτερα δε μου εκανε τετοιο πραγμα γι αυτο το πηγα
cipher - Δευ 18 Σεπ 2006, 21:43:36
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το αμάξι είναι 1.4 οπότε και δεν έχει ηλεκτρική πεταλούδα.
Ένα καθάρισμα στην πεταλούδα και το μοτέρ ρελαντί και μια διάγνωση για τυχόν βλάβη στον αισθητήρα υποπίεσης.

Αργύρη, μήπως γνωρίζεις αν το 1.4 16v Color Line έχει ηλεκτρόγκαζο; Μιλάω για τη σπορ έκδοση, που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω και 15" ζάντες (νομίζω βγαίνει και σε πιο λουξ έκδοση με δερμάτινο τιμόνι και κάτι άλλα εξτρά, που αν δεν κάνω λάθος λέγεται Dynamic).
cipher - Δευ 18 Σεπ 2006, 21:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

Μήπως θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις αυτό? Εμένα το κάνει σε πολύ μικρό βαθμό, ίσα που το καταλαβαίνεις αλλά πως γίνεται? Τι συμβαίνει?

Όταν πατάς γκάζι, πληροφορία μεταδίδεται ηλεκτρονικά στον εγκέφαλο, ο οποίος καθορίζει την ποσότητα που θα ρίξει, ανάλογα με την τότε θερμοκρασία. Εδώ σταματάνε οι ταπεινές μου γνώσεις. Όπως πάντα, ο Αργύρης είναι ο Chief! Wink
plaketokofths - Δευ 18 Σεπ 2006, 23:13:58
Θέμα δημοσίευσης:
cipher έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

Μήπως θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις αυτό? Εμένα το κάνει σε πολύ μικρό βαθμό, ίσα που το καταλαβαίνεις αλλά πως γίνεται? Τι συμβαίνει?

Όταν πατάς γκάζι, πληροφορία μεταδίδεται ηλεκτρονικά στον εγκέφαλο, ο οποίος καθορίζει την ποσότητα που θα ρίξει, ανάλογα με την τότε θερμοκρασία. Εδώ σταματάνε οι ταπεινές μου γνώσεις. Όπως πάντα, ο Αργύρης είναι ο Chief! Wink


Βασικά αυτό μου αρκεί αν και μου φαίνεται παράλογο, να καθορίζεται η αναλογία καυσίμου με την εσωτερική θερμ του κινητήρα! Δλδ γι' αυτό λες κάνει αυτά τα μικρομπουκώματα Question περίεργο αλλά τι να πω...μηχανικός δν είμαι! Αν ξέρεις Αργύρη θα σε ευχαριστούσα να μου λύσεις κι αυτή την απορία!

cipher έγραψε:
Αργύρη, μήπως γνωρίζεις αν το 1.4 16v Color Line έχει ηλεκτρόγκαζο; Μιλάω για τη σπορ έκδοση, που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω και 15" ζάντες (νομίζω βγαίνει και σε πιο λουξ έκδοση με δερμάτινο τιμόνι και κάτι άλλα εξτρά, που αν δεν κάνω λάθος λέγεται Dynamic).

Αν και δεν απευθύνεσαι σε εμένα έχω την εντύπωση πως όλα τα μοντέλα peugeot με τον 1.4 16V έχουν ηλεκτρονικό γκάζι.
cipher - Τρι 19 Σεπ 2006, 00:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Βασικά αυτό μου αρκεί αν και μου φαίνεται παράλογο, να καθορίζεται η αναλογία καυσίμου με την εσωτερική θερμ του κινητήρα! Δλδ γι' αυτό λες κάνει αυτά τα μικρομπουκώματα Question περίεργο αλλά τι να πω...μηχανικός δν είμαι! Αν ξέρεις Αργύρη θα σε ευχαριστούσα να μου λύσεις κι αυτή την απορία!

Κάπου το είχα διαβάσει στο φόρουμ, αλλά μου διαφεύγει τώρα. Για ρίξε μια ματιά στα εξής θέματα:
Κόμπιασμα μηχανής
Κόρνα αγάπη μου.... (αν και "off-topic", έχει κάποια στοιχεία)

plaketokofths έγραψε:
Αν και δεν απευθύνεσαι σε εμένα έχω την εντύπωση πως όλα τα μοντέλα peugeot με τον 1.4 16V έχουν ηλεκτρονικό γκάζι.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι πάντα καλοδεχούμενη! Very happy
Απλά, επειδή είπε ο Αργύρης ότι τα 1.4 δεν έχουν ηλεκτρόγκαζο, θα ήθελα μια διευκρίνιση για το αναφερόταν στα 307 των 1.4 λίτρων (έχει ένας φίλος μου το 206 1.4 16v και είμαι αρκετά σίγουρος ότι έχει ηλεκτρόγκαζο).
brz20 - Τρι 19 Σεπ 2006, 00:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα μου το έκανε αυτό το πράγμα αλλα από τότε που άλλαξα μπουζί δεν έχω τέτοια προβλήματα.Ακόμα και σε αλλαγή ταχύτητας είχα ένα κόμπιασμα κάποιες φορες.Βεβαια από ότι μου είχαν πει και παλιότερα μπορεί να οφείλεται και στο Sprint Booster.
cipher - Τρι 19 Σεπ 2006, 01:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Και εμενα μου το έκανε αυτό το πράγμα αλλα από τότε που άλλαξα μπουζί δεν έχω τέτοια προβλήματα.Ακόμα και σε αλλαγή ταχύτητας είχα ένα κόμπιασμα κάποιες φορες.Βεβαια από ότι μου είχαν πει και παλιότερα μπορεί να οφείλεται και στο Sprint Booster.

Αν τις έκανες μαζί τις αλλαγές (μπουζί + sprint booster), δε μπορείς να ξέρεις αν φταίγανε τα μπουζί. Στο 2ο από τα παραπάνω link, αναφέρεται βελτίωση της ανταπόκρισης του ηλ. γκαζιού μετά από τηλεφόρτωση, οπότε παίζει κι αυτό...
Touristas - Τρι 19 Σεπ 2006, 07:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
cipher έγραψε:
Touristas έγραψε:
Το αμάξι είναι 1.4 οπότε και δεν έχει ηλεκτρική πεταλούδα.
Ένα καθάρισμα στην πεταλούδα και το μοτέρ ρελαντί και μια διάγνωση για τυχόν βλάβη στον αισθητήρα υποπίεσης.

Αργύρη, μήπως γνωρίζεις αν το 1.4 16v Color Line έχει ηλεκτρόγκαζο; Μιλάω για τη σπορ έκδοση, που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω και 15" ζάντες (νομίζω βγαίνει και σε πιο λουξ έκδοση με δερμάτινο τιμόνι και κάτι άλλα εξτρά, που αν δεν κάνω λάθος λέγεται Dynamic).

Όλα τα 16V είναι με ηλεκτρική πεταλούδα δεν έχει να κάνει με την έκδοση που έχεις

Επίσης τα τελευταία 1.4 8V είναι και αυτά με ηλεκτρική πεταλούδα πλέων
brz20 - Τρι 19 Σεπ 2006, 12:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
cipher έγραψε:
brz20 έγραψε:
Και εμενα μου το έκανε αυτό το πράγμα αλλα από τότε που άλλαξα μπουζί δεν έχω τέτοια προβλήματα.Ακόμα και σε αλλαγή ταχύτητας είχα ένα κόμπιασμα κάποιες φορες.Βεβαια από ότι μου είχαν πει και παλιότερα μπορεί να οφείλεται και στο Sprint Booster.

Αν τις έκανες μαζί τις αλλαγές (μπουζί + sprint booster), δε μπορείς να ξέρεις αν φταίγανε τα μπουζί. Στο 2ο από τα παραπάνω link, αναφέρεται βελτίωση της ανταπόκρισης του ηλ. γκαζιού μετά από τηλεφόρτωση, οπότε παίζει κι αυτό...


Πρώτα έβαλα το Sprint Booster και μετά από κάποιο καιρό μου το έκανε αυτό.Έπαψε να το κάνει όταν άλλαξα τα μπουζί.Και μάλιστα μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το αμάξι από άποψη οδηγικής συμπεριφοράς.
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 15:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα η διαγνωση απο εγκεφαλο δεν εδειξε απολυτως τιποτα οππτε μου παν οτι πιθανως να φταιει βενζινη..παντως χρειαζοταν ρυθμιση βαλβιδων (δεν ειχα κανει ποτε στα 95000χμ) γιατι ηταν μερικως ανοικτες και ακουγοτν 1 ρυθμικος ηχος σαν ταξι..τωρα δουλευει σαν καινουργιο οσο για το κομπιασμα οταν ειναι κρυο θα δειξει αν διορθωθηκε...
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 17:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
το προβλημα με το κομπισμα δε χαθηκε μαλιστα το κανει και με ζεστη μηχανη στη 2α οταν παταω αποτομα γκαζι σε χαμηλες στροφες (1000) τι να πω το αποδιδω και γω στη βενζινη και δε ξαναπαταω σαυτο το βενζιναδικο.. τελος
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr