cipher έγραψε: |
Αν στο κάνει μόνο με κρύα μηχανή, ενώ μόλις ζεσταθεί τα δίνει κανονικά, νομίζω είναι η φυσιολογική συμπεριφορά του ηλεκτρικού γκαζιού (για να προστατεύσει τον κινητήρα) |
Touristas έγραψε: |
Το αμάξι είναι 1.4 οπότε και δεν έχει ηλεκτρική πεταλούδα.
Ένα καθάρισμα στην πεταλούδα και το μοτέρ ρελαντί και μια διάγνωση για τυχόν βλάβη στον αισθητήρα υποπίεσης. |
plaketokofths έγραψε: |
Μήπως θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις αυτό? Εμένα το κάνει σε πολύ μικρό βαθμό, ίσα που το καταλαβαίνεις αλλά πως γίνεται? Τι συμβαίνει? |
cipher έγραψε: | ||
Όταν πατάς γκάζι, πληροφορία μεταδίδεται ηλεκτρονικά στον εγκέφαλο, ο οποίος καθορίζει την ποσότητα που θα ρίξει, ανάλογα με την τότε θερμοκρασία. Εδώ σταματάνε οι ταπεινές μου γνώσεις. Όπως πάντα, ο Αργύρης είναι ο Chief! ![]() |
cipher έγραψε: |
Αργύρη, μήπως γνωρίζεις αν το 1.4 16v Color Line έχει ηλεκτρόγκαζο; Μιλάω για τη σπορ έκδοση, που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω και 15" ζάντες (νομίζω βγαίνει και σε πιο λουξ έκδοση με δερμάτινο τιμόνι και κάτι άλλα εξτρά, που αν δεν κάνω λάθος λέγεται Dynamic). |
plaketokofths έγραψε: |
Βασικά αυτό μου αρκεί αν και μου φαίνεται παράλογο, να καθορίζεται η αναλογία καυσίμου με την εσωτερική θερμ του κινητήρα! Δλδ γι' αυτό λες κάνει αυτά τα μικρομπουκώματα ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Αν και δεν απευθύνεσαι σε εμένα έχω την εντύπωση πως όλα τα μοντέλα peugeot με τον 1.4 16V έχουν ηλεκτρονικό γκάζι. |
brz20 έγραψε: |
Και εμενα μου το έκανε αυτό το πράγμα αλλα από τότε που άλλαξα μπουζί δεν έχω τέτοια προβλήματα.Ακόμα και σε αλλαγή ταχύτητας είχα ένα κόμπιασμα κάποιες φορες.Βεβαια από ότι μου είχαν πει και παλιότερα μπορεί να οφείλεται και στο Sprint Booster. |
cipher έγραψε: | ||
Αργύρη, μήπως γνωρίζεις αν το 1.4 16v Color Line έχει ηλεκτρόγκαζο; Μιλάω για τη σπορ έκδοση, που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω και 15" ζάντες (νομίζω βγαίνει και σε πιο λουξ έκδοση με δερμάτινο τιμόνι και κάτι άλλα εξτρά, που αν δεν κάνω λάθος λέγεται Dynamic). |
cipher έγραψε: | ||
Αν τις έκανες μαζί τις αλλαγές (μπουζί + sprint booster), δε μπορείς να ξέρεις αν φταίγανε τα μπουζί. Στο 2ο από τα παραπάνω link, αναφέρεται βελτίωση της ανταπόκρισης του ηλ. γκαζιού μετά από τηλεφόρτωση, οπότε παίζει κι αυτό... |