Παράθεση: |
The wild GT was penned by Swiss-based Italian designer Franco Sbarro. Under the bonnet, the coachbuilder has slotted in the C2 VTR’s 1.6-litre petrol engine. Then, the standard C1 was cloaked with outrageous bulging bodywork, making the hatchback look as if it has overdosed on steroids |
MEMsound έγραψε: |
όσο για το μαυρο-κόλλημα της Ελλάδας δεν ξέρω τι να πω... ![]() |
nickzotos έγραψε: |
υπαρχει ποιο ωραιο χρωμα απο το ΛΕΥΚΟ ![]() ![]() ![]() Ρε Μανθο?τι λενε??? |
Steve έγραψε: |
Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδυααα...
Σβήνω στο ουίσκι του C1GT τα σημάδιαααα.... ![]() ![]() ![]() Γέμισε η ζωή μου με καπνούς και με σκοτάααδια... με σωρούς από πακέτα άααδειαααα... ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Άρα σιγά μην δούμε C1 GT στην Ελλάδα... ή να υπάρχει έστω και μια ελπίδα? ![]() |
smpokos έγραψε: |
An outrageous bodykit gives the C1 a muscular makeover. The bulging lines have also allowed the designers to build in ground-scraping side skirts, ensuring the car makes the most of underbody aerodynamics.
Engine: 1.6-litre 4 cyl, 125bhp Price: £25,000 + τελωνειο πες καμια 35,000-40,000ευρω ![]() |
Steve έγραψε: |
Θα στείλω και ένα mail στον Sbarro ![]() |
smpokos έγραψε: |
επειδη προσφατα εφερε φιλος καινουριο αυτοκινητο απο το εξωτερικο χρεθηκε το φπα και στις δυο χωρες και το ζητησε πισω απο την χωρα που το αγορασε δικαστηκα. σε καποια χρονια θα τα παρει πισω ![]() ![]() |