PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!!

147 gr - Τρι 07 Ιαν 2003, 23:55:53
Θέμα δημοσίευσης: Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!!
Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali Very happy Very happy
Αλεξ@νδρος - Τετ 08 Ιαν 2003, 00:22:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα μια φορα μολις παρκαρα αρχισε να ανεβοκατεβαζει απο μονο του στροφες (σαν πατημα-αφημα γκαζιου)1000-3500 και τουμπαλιν.Οταν εσβησα και ξαναβαλα μπροστα διορθωθηκε.Προφανως ηταν malfunction του εγκεφαλου διοτι τον πολλ/στη τον εχω αλλαξει-Μεχρις ωρας ο πολλ/στης ειναι το νο1 αιτιο ασταθειας ρελαντι στο 206.Ομως τα συμπτωματα σου δεν συμφωνουν 100% αν και απο αποψη χρονολογιας (1999) εισαι επικινδυνα υποπτος Wink
lionman - Τετ 08 Ιαν 2003, 01:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
πρόσεξε τη βενζινη που βάζεις.Εμένα τουλάχιστον αυτό μου είπαν στην αντιπροσωπία.(εχώ αλλάξει και εγώ όμως πολ/στή). Wink
PoLiThS - Τετ 08 Ιαν 2003, 02:17:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: EPEIGON:to relanti....trela8hke
147 gr έγραψε:
Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali Very happy Very happy


Καλως ηρθεσ φιλε στο 206club forum. Το Προβλημα ετυχε να το αντιμετωπισω στο δικό μου και τα βήματα ειναι τα εξης! Θα πας στον εκει αντιπρόσωπο και θα ζητήσεισ διαγνωστικο ελεγχο με το DIAG2000 (ειναι το μηχανημα της Peugeot), στο κυκλικο μοτερ ρυθμισης ρελαντι. Υπαρχει και το ενδεχομενο του πολλαπλασιαστη αλλα... συνηθως με προβληματικο πολλαπλασιαστη το αυτοκινητο ρεταρει στισ χαμηλεσ στροφες.. παντως καλου κακου μπορει να ελεγχθει και αυτος. Κοστος για το μοτερακι του ρελαντι αν θυμαμαι καλα καπου στα 120 Ευρω... Παντως Ζητησε τους να το καθαρισουνε σε πρωτη φαση.. και αν δειτε οτι δεν γινεται δουλεια μετα να προβείτε σε αντικατασταση! Ενασ καθαρισμοσ κανει θαυματα Smile
GIANNIS206 - Πεμ 09 Ιαν 2003, 00:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούστε και τα δικα μου!Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν.
Συγνώμη για το μέγεθος! και για την επανάληψη αφού τα έχω πει και σε άλλο topic!
PoLiThS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:05:18
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη το προβλημα ομως παρουσιαστηκε σε 1,4 μοντελο 99.. και εχει αλλη αντιμετώπιση...
GIANNIS206 - Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ Νίκο εγώ το ανέφερα μήπως και υπήρχε καμιά σχέση να βοηθούσα.
PoLiThS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
ναι βρε γιαννη μου καλα εκανες
seridim - Κυρ 12 Ιαν 2003, 00:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ και περίπου μια βδομάδα παρατήρησα το εξής: Καθώς κινούμαι ,όταν πατάω τον συμπλέκτη για να απομονώσω το στροφόμετρο κάνει κάτι τρελά. Δηλαδή!! Άλλοτε η βελόνα κατεβαίνει στις 1000 στροφές παραμένει εκεί για 1 δευτερόλεπτο περίπου και μετά κατεβαίνει κανονικά στις 900 και άλλοτε κατεβαίνει στις 1000 πάει στις 1100 και μετά στις 900. Μήπως είμαι και εγώ ένα άλλο θύμα του πολλαπλασιαστή;;;
Miltellas - Κυρ 12 Ιαν 2003, 07:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεύτερη φορά μετά από ταξίδι στην εθνική και βενζίνη από BP της εθνικής στο ύψος της Λαμίας, άρχισαν να παίζουν οι στροφές στο ρελαντί. Παρότι έβαλα VPower Racing (ακριβώς όπως και την 1η φορά) όσο πήγαινε χειροτέρευε ώσπου άρχισαν διακοπές τροφοδοσίας με σταθερό γκαζί στο ταξίδι. Όταν έφτασα στην Θεσσαλονίκη η κατάσταση έγινε κάκιστη, το μοτέρ να σβήνει οι στροφές να πέφτουν, τη μια όλα καλά και την άλλη όλα σκ@τ@.

Το κόλπο όμως το έμαθα και πήγα την επομένη καρφί στους "Βασίληδες" και μου έδωσαν με 10Ε το Fuel Line Cleaner της ProTec. Το έβαλα σε μισό ρεζερβουάρ με βενζίνη BP (στο "δικό μου" βενζινλαδικο) και ώ του θαύματος! Το φαινόμενο άρχισε σταδιακά να υποχωρεί και την επομένη το απόγευμα εξαφανίστηκε πλήρως! Δύο φορές το ίδιο πρόβλημα βρήκε την λύση του με τον ίδιο τρόπο.
Εάν δεν είχα τους "Bασίληδες" τί θα γινόταν; Θα άλλαζα πολλαπλασιαστή; Θα άλλαζα πλεξούδα; Ή θα άλλαζα αυτοκίνητο; Shocked

Το φαινόμενο αυτό μου δείχνει ότι το 1.6 16V που δεν έχει φίλτρο βενζίνης είναι "αλλεργικό" στις κακές βενζίνες... Sad

Από εδώ πέρα θα βάζω ένα Line Cleaner κάθε 5-6000χλμ και όχι κάθε 10000χλμ. Wink

Δυστυχώς στην Ελλάδα οι κακοί βενζινάδες εξακολουθούν να βρίσκονται στο προσκήνιο. Sad Evil
crazy206gs - Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad
Svstouk - Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:47:10
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206 έγραψε:
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad


Από όσο ξέρω, μόνο ο Μίλτος έχει κονέ για το συγκεκριμένο καθαριστικό.
Αν δεν καταφέρεις να το βρεις, θα σου πρότεινα το REDEX σε μικρό άσπρο πλαστικό μπουκάλι, που πωλείται σε όλα τα βενζινάδικα. Κοστίζει περίπου 2 ευρώ. Το βάζεις με κάθε γέμισμα του τεπόζιτου (διάβασε και τις οδηγίες).
Εγώ πάντως που το χρησιμοποιώ, έχω δει αποτέλεσμα! Wink
Miltellas - Δευ 13 Ιαν 2003, 00:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206 έγραψε:
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad


Ο αντιπρόσωπος είναι στην Θεσσαλονίκη. Επικοινώνησα μαζί του και του ζήτησα ένα κιβώτιο και μου είπε ότι είναι αυστηρά για επαγγελματική χρήση. Δεν μου πούλησε!! Shocked
Το παίρνω από το συνεργείο του club με 10Ε. Δεν έχω παζαρέψει τιμή. Δεν πειράζει, ας βγάλουν το κέρδος που θέλουν, δεν είναι και πολλά τα λεφτά...
Πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποιο αντίστοιχο προϊόν στην αγορά. Και δεν μιλάω για το Redex που μπαίνει σε κάθε γέμισμα. Το redex είναι για προληπτική χρήση και όχι για θεραπευτική. Γι αυτό και το ProTec το πουλάνε μόνο σε συνεργεία.
crazy206gs - Δευ 13 Ιαν 2003, 00:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ μένω στην Άρτα.Αποκλείεται να υπάρχει εδώ. Crying or Very sad Πάντως ευχαριστώ Svstouk.Αλλά αν το Protec είναι καλύτερο μάλλον θα το προτιμήσω Wink
danielos - Δευ 13 Ιαν 2003, 02:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
και εκει που ειχα ηρεμησει να τα παλι τα προβληματα.μετα απο ταξιδι που εκανα στην εθνικη προς τριπολη οταν εφτασα και επεσα σε κινηση το ρελαντι αρχισε να κανει τα δικα του.αρχισε να παιζει και ο κινητηρας ηθελε να σβησει.ξαφνικα εκανε το αλμα μεχρι τις 1200 στροφες και εσβηνε.το κουφο ειναι οτι μετα απο λιγο δεν ειχε προβλημα.υστερα απο λιγη ωρα παλι τα ιδια.να ειναι οι βενζινες τελικα ή ο πολλαπλασιαστης??ειχα συγκεκριμενο βενζιναδικο πριν (bp) αλλα το αλλαξα ελεω shell.πριν αλλαξω δεν ειχα ποτε προβλημα.δουλευω και με υψηλη συμπιεση(11.5:1) και ισως για αυτο το λογο να ειναι τοσο αισθητο το προβλημα.ρε μιλτελλα ανδεν το πουλανε αυτο το ρημαδι το καθαριστικο που μπορω να το βρω??
Miltellas - Τρι 14 Ιαν 2003, 00:31:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αύριο θα επικοινωνήσω με τον εισαγωγέα και θα μάθω πού θα το βρείτε...
Υπομονή. Wink
danielos - Τρι 14 Ιαν 2003, 03:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
να τα παλι τα κουφα.τι ειναι αυτο το πραγμα ρε γα**το μρ το ρελαντι??σημερα αλλαξα και βενζινη (εβαλα bp 98 απο διαφορετικο βενζιναδικο) και εβαλα το περιβοητο ροζ παχυρευστο υγρο των 3Ε για να καθαρισει το συμπαν απο την κοπρια.το ρελαντι συνεχισε τα δικα του!και το κακο ειναι οτι αρχισαν και αλλα μαλλον τυχαια βεβαια.με ταχυτητα π.χ 100-130 χιλιομετρων αφηνω το γκαζι για να πεσουν μονες τους οι στροφες του κινητηρα και αυτος αρχιζει τα κομπιασματα ιδιως οσο επεφταν οι στροφες κατω απο τις 4000(2000-3000 γινοταν χαμος).το λεγομενο ρεταρισμα!!!το φαινομενο αυτο δεν μειωθηκε καθολου και παρουσιαζεται οταν αφησω το ποδι απο το πενταλ του γκαζιου!
α!και το πιο σπουδαιο.για πρωτη φορα τον Οκτωβριο και στη συνεχεια για 5-6 φορες μεσα στους επομενους μηνες οταν ενα κρυο πρωινο με πολυ υγρασια πηγα να βαλω μπροστα τη μηχανη ακουγα ενα περιεργο θορυβο απο το καπο.λες και βραχυκυκλωναν καλωδια που ειχαν ρευμα.με το που αφηνα το κλειδι επαιρνε μπροστα και ο στιγμιαιος θορυβος σταματαγε!(ηταν ενα κ ζ τ τ τ).
και μια αλλη φορα εκανε αμαν να παρει μπρος γυρισα τη μιζα 3-4 φορες αλλα ειχα φωτα ραδιο αλαρμ φως πλαφονιερας ανοικτα!δεν ξερω εχω μπερδευτει ?τι να ειναι?ενα φιλαρακι που το οδηγησε απο το ρεταρισμα μου ειπε οτι δειχνει σχεδον σιγουρα για πολλαπλασιαστης.το οποιο συμφωνα με τα λεγομενα του δικαιολογει και την ασταθεια στο ρελαντι!!!HELPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Question Question Sad Crying or Very sad Sad
KASFIKIS NIKOS - Τρι 14 Ιαν 2003, 08:18:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.
PoLiThS - Τρι 14 Ιαν 2003, 08:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....
DimiP - Τρι 14 Ιαν 2003, 08:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....


στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι.
106S16 - Τρι 14 Ιαν 2003, 09:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα παιδιά,εδώ και ένα εξάμηνο παρακουλουθώ το πολύ ενδιαφέρον από κάθε άποψη site,είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα rallye 16v,από τα μέλη του site γνωρίζω τον Νικο από Κοζάνη,στο θέμα μας τώρα:
danielos Λόγω του ότι και το δικό μου rallye είναι δευτέρου σταδίου με μπουμπίσιους εκεντροφόρους 270 μοίρες/9,3mm βύθισμα και είμαι και παθών και μαθών,αν πριν ''φτιάξεις'' το πεζάκι σου δεν υπήρχε πρόβλημα με άγριο ρελαντί ανεβοκατεβάσματα και σβυσίματα τότε το πρόβλημα είναι 100% το πρόγραμμα που σε περάσανε στην ECU(ή δεν έκατσε καλά το τσιπάκι στον αντάπτορα ή ο αντάπτορας έχει κάποια ''ψυχρή'' κόλληση ή κάποια παράμετρος του προγράμματος είναι λάθος),πάντως να ξέρεις ότι ο κινητήρας με εκεντροφόρους πάνω από 260 μοίρες δουλεύει άρυθμα και με στιγμιαία κολλήματα στις 1100-1300 στρ./λεπ. Εγω μια βδομάδα μετά το προγραμμα είχα ''μείνει'' από ECU(Μ.Μ 1ΑP) ευτηχώς δεν ''κλείδωσε'' τον επαναπρογραμμάτισε και μέχρις στιγμής δεν έχω πρόβλημα (3,5 μήνες).Μπορεί να οφείλεται (αν είχες προβλημα και πριν τον επαναπρογραμματισμό της ECU) στο βηματικό μοτεράκι του ρελαντί όπως αναφέρθηκε ή ακόμη στον πολλαπλασιαστή,κάνε ένα reset (βγάλε τον αρνητικό πόλο 15 λεπτά και μετά οδήγα κανένα μησάωρο στρωτά) μπάς και στρώσει και κάτι που πρέπει να προσέξεις ΜΗΝ ΤΟ ΜΠΡΙΖΩΣΕΙΣ γιατί η ECU θα ''πάει'' σε ''πρόγραμμα ασφαλείας'' και θα έχεις μεγαλύτερα προβλήματα.
danielos - Τρι 14 Ιαν 2003, 11:25:25
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι εγω δεν εχω αγριο ρελαντι.ο προγραμματιστης δεν εχει ακουμπησει καθολου το χαρτη του ρελαντι.γωριζω οτι στους αρκετα αγριους εκκεντροφορους ανεβαζουν το ρελαντι κοντα στις 1000-1100 στροφες.σε εμενα εχει μεινει μαμα.τα σκορτσαρισματα που κανει οταν αφηνω το γκαζι με ανησυχουν.ενα κοληταρι ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με παιξιμο ρελαντι και σβησιμο και σε αφημα του γκαζιου σκορτσαρισματα .(διαδοχικα κοψιματα του κινητηρα ) κατω απο τις 4000 στροφες!του καθαρισαν αυτο το μοτερακι του ρελαντι σε ενα συνεργειο και εδω και ενα χρονο και κατι κανενα απολυτως προβλημα!!!!!μακαρι να το κανω και να βρω την υγεια μου και εγω!!!
Αλεξ@νδρος - Τρι 14 Ιαν 2003, 16:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....


στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι.

Ενας ειναι και στο 106 με 4 αποληξεις και μαλλον ο ιδιος.Αν και στο cd εχει και 106 με μπουζοκαλωδια!!
danielos - Τετ 15 Ιαν 2003, 11:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα νεα επι του θεματος.εκτος απο το ρελαντι προεκυψαν και αλλα.εκει που πηγαινα με καμια κατοσταρα χιλιομετρα παταω συμπλεκτη να αλλαξω ταχυτητα και οι στροφες αντι να πεσουν εμειναν εκει που ηταν!!!λες και εκανα την αλλαγη με πατημενο γκαζι!λεω μηπως εκανα καμια μαλ@@@@ και δοκιμασα το εξης:γκαζωνω,βγαζω ταχυτητα και μαζευω τα ποδια μου απο ολα τα πενταλ.με νεκρο και το στροφομετρο εκτινασσεται απο τις 3000 στις 5500 στροφες .το εργαλειο αρχισε να μαρσαρει απο μονο του.απο τη μια βεβαια λεω οτι ειναι καλο για τα ταξιδια που δεν θα κουραζομαι να παταω το γκαζι Confused Shocked Very happy αλλα απο την αλλη καμια ωρα θα φαω τα μουτρα μου ετσι.πηγα στο διαγνωστικο της peugeot και εβγαλε: Rolling eyes προβλημα στην πεταλουδα του γκαζιου(σποραδικα εγραψε) στο ποτενσιομετρο .το βλεπει ο μηχανικος και μου λεει οτι κατα 99% φταιει αυτο και αν το αλλαξουμε θα λυθει το προβλημα.αντε του λεω γιατι ετσι οπως παει θα πουληθω στη βενζινη.ειχα σταθερο ρελαντι στις 3000 στροφες για να καταλαβετε στα περισσοτερα φαναρια.ψαρωναν ολοι.λες να ειναι κανενα group A?? Razz Very happy Laughing Twisted evil Evil
danielos - Τετ 15 Ιαν 2003, 13:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
του εχει τυχει κανενος η ιδια περιπτωση??
Alex - Πεμ 16 Ιαν 2003, 01:47:02
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα εμενα μου συμβαινει συνεχεια οταν τρεχω πανω απο 130 και με παρομοια ενταση με αυτη που περιγραφεις γυρω στα 170 οταν αλλαζω απο 4η σε 5η....

Χαρακτηριστικα συμπλεκταρω και οι στροφες εκτινασονται.. Αυτο συμβαινει επειδη εχω εισαγωγη αερα που σπρωχνει τον αερα στην πεταλουδα με αποτελεσμα οταν τα χιλιομετρα ειναι πολλα, ο αερας που μπαινει να ειναι τοσο πολυς ωστε να τροφοδοτειται αερας και στην τρυπα του ρελαντι αλλα ταυτοχρονα κρατιεται και ανοιχτη η πεταλουδα (με το ποδι σηκωμενο) που δινει και απο κει γκαζι...

Μαλιστα ο εγκεφαλος εχει "συνηθισει" τον επιπλεον αερα και κραταει παντα ψηλες στροφες οταν αλλαζω ταχυτητα.. Μονο οταν κανω reset την ECU επανερχεται στο νορμάλ, αλλα και παλι για λιγο καθως ξαναπροσαρμοζεται στον αυξημενο εισερχομενο αερα (το οποιο εξομοιωνει πατημα γκαζιου)...

Καμια σχεση βεβαια με το δικο σου προβλημα αλλα τα συμπτωματα ειναι ιδια, οποτε σε κατανοω Smile
147 gr - Τρι 21 Ιαν 2003, 04:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καλησπερα,συγνωμη που δεν εχω ευχαριστησει τοσο καιρο αλλα επεσε κοκα κολα στο πληκ/γιο Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Μετα απο τις πολυτιμες συμβουλες σας,πηγα στον ντασιο ο οπου και αλλαχτηκε ο πολλαπλασιαστης,(εγινε 40%εκπτωση αν δεν κανω λαθος,το κοστος μαζι με την αλλαγη τακακιων ηταν περιπου 150ευρα]την επομενη μερα ξανα τα ιδια,ομως σε μικροτερο βαθμο,δηλ. ειχε φτιαξει το ρελαντι
οταν ημουν σταματημενος,αλλα στις αλλαγες οταν παταγα συμπλεκτη εκανε κατι τρελα.ξανα πισω οποτε και καθαριστηκε η πεταλουδα,χωρις χρεωση,και το προβλημα εξαφανιστηκε.το παιδι μου ειπε οτι εφταιγε η βενζινη,μιας και τη τελευταιο γεμισμα εγινε απο διανυκτερευων σε μια σελλ στον δρομο που παει απο πεντελης/σταυρο.
Στον ντασιο ηταν εξυπηρετικοτατοι,μας δεχτηκαν και μας εφτιαξαν ταμαξι χωρις ραντεβου,αν και θα μπορουσαν να κανουν και τον καθαρισμο απο τη πρωτη φορα.οταν του ειπα να το κανει μου ειπε δες πως θα παει με τον νεο πολλ/στη και αν ξαναεμφανιστει μου το φερνεις.

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και για την αμεση βοηθεια σας Very happy Very happy Very happy
Να δωσω και παλι συγχαρητηρια για το τρομερο σαιτ!!
Miltellas - Κυρ 26 Ιαν 2003, 02:45:00
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το ξαναπώ με άλλα λόγια για να το εμπεδώσετε όλοι:
Ο Νο1 ύποπτος για τις αστάθειες του ρελαντί (και όχι μόνο) είναι η κακή βενζίνη και η βρωμιά στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (που οφείλεται σε κακές βενζίνες). Αφού ξεκαθαρίσετε με το Νο1 ύποπτο τότε να ψάξετε για άλλους υπαίτιους. Το πρόβλημα είναι σαφώς εντονότερο και συχνότερο σε όσους έχουν μοντέλα χωρίς φίλτρο βενζίνης (>2001).
Την εύκολη λύση την έχω πει άπειρες φορές: ProTec Fuel Line Cleaner.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr