PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού

ΑΡΓΥΡΗΣ - Κυρ 03 Σεπ 2006, 20:24:04
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού
Question
Έχω PEUGEOT 106 Rally 16 V έτος κυκλοφορίας 2002
Ρωτώ να μάθω πότε πρέπει ναλλάξω Ιμάντα-Ιμάντες Χρονισμού βαλβίδων.
Όπως γνωρίζετε στο MANUAL δεν λέει τίποτα.

ΑΡΓΥΡΗΣ
tsosmoulis - Δευ 04 Σεπ 2006, 08:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?
ΑΡΓΥΡΗΣ - Δευ 04 Σεπ 2006, 18:25:47
Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis"
tsosmoulis έγραψε:
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?

Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ
Touristas - Τρι 05 Σεπ 2006, 06:58:38
Θέμα δημοσίευσης:
Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια.
tsosmoulis - Τρι 05 Σεπ 2006, 07:18:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis"
ΑΡΓΥΡΗΣ έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?

Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ


έχει γιατί αν το έπαιρνες μεταχειρισμένο (όπως εγώ) η συμβουλή θα ήταν να το κάνεις ένα γενικό service για να είσαι όσο το δυνατόν καλυμένος από αυτή την άποψη τουλάχιστον.
είχα την εντύπωση ότι είναι στις 60000 αλλά αφού ο touristas λέει 70k Salute
ΑΡΓΥΡΗΣ - Τρι 05 Σεπ 2006, 18:04:58
Θέμα δημοσίευσης: Ευχαριστήρια απάντηση
Touristas έγραψε:
Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια.

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση και το ενδιαφέρον!
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 00:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
στα 307 στα 120000 χμ αλλαζεται πλεον
brz20 - Τρι 19 Σεπ 2006, 00:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
120000?????
Τι λες τώρα.
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 15:45:09
Θέμα δημοσίευσης:
ε ναι εγω εχω 95000 και πηγα για αλλαγη και μου παν απο αντιπροσωπεια (pedelli) οτι πλεον αλλαζεται στις 120000 χμ απλα
STELIOS - Τρι 19 Σεπ 2006, 16:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια, τυπικα η αλλαγη ειναι στα 120.000 χλμ. Απλα για προληπτικους λογους πολλοι συνηστουν να αλλαζεται νωριτερα, ΕΙΔΙΚΑ αν το αμαξι κανει συχνες μικρες διαδρομες (σβησιμο-εκκινηση κινητηρα). Αλλαζοντας νωριτερα εχεις το κεφαλι σου ησηχο απο χειροτερες και πολυ ακριβωτερες ζημιες.
volvos - Τρι 19 Σεπ 2006, 17:00:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ...
COBRAS 1.4 8v ME TA 75 AΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 307 ΣΟΥ???

Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 17:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ! το 8 βαλβιδο εχω του 02..και το θεμα ειναι να λεμε τι συνιστα η εταιρεια που λεει στα 120000 χμ..κατι ξερουν αυτοι..οχι να ακουμε το καθε μηχανικο της γειτονιας που θελει να αλλαξεις νωριτερα για να βγαλει κανα φραγκο
volvos - Τρι 19 Σεπ 2006, 17:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα εξηγουνται πολλα..................
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 17:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
δε καταλαβα γινε πιο σαφης..τι εξηγειται δηλαδη??? Question
STELIOS - Τρι 19 Σεπ 2006, 18:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.

Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.

Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...

Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι...
Cobras - Τρι 19 Σεπ 2006, 23:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις απολυτο δικιο δεν αντιλεγω..επομενως θα το αλλαξω στα 110000 αντι στα 120000 χμ no problem
drdino - Τετ 20 Σεπ 2006, 00:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.

Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.

Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...

Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι...


Και τα πληρώσατε τα 2000; Shocked
STELIOS - Παρ 22 Σεπ 2006, 18:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000....


Για να μην υπαρχει παραπληροφορηση, θα διορθωσω τον εαυτο μου και θα ξεκαθαρισω οτι η Alfa Romeo συνηστα αλλαγη ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ. (ή καθε 3 χρονια) και ο πατερας μου ΔΕΝ τον ειχε αλλαξει (παραληψη). Του κοπικε στα 70.000. Οποτε καπου ειναι υπευθηνος για τη ζημια. Να σημειωσω πως τα service δεν γινονται στην Alfa Romeo οποτε και ο μηχανικος που το παμε εχει ευθηνη γιατι δεν προνωησε να προειδοποιησει ή να πληροφωρησει οτι η αλλαγη επρεπε να γινει στην ωρα της.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση το ανταλακτικο κρατησε + 10.000 χλμ.
Ομως ποιος μου εγγηαται οτι καθε ιμαντας ειναι ΟΚ μεχρι το τελος της προτεινωμενης ζωης του ? Το ρισκο ειναι απλα πολυ μεγαλο.
bakclima - Σαβ 23 Σεπ 2006, 18:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
στα 206 αν δεν κανω λαθος ο κατασκευαστης λεει στα 120000χιλ στην ελλαδα η peugeot λεει καθε 90000χιλ εγω τον αλλαζω καθε 60000χιλ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο (απο εμενα μπερδευτηκε και ο tsosmoulis πιο πανω Wink )
Cobras - Τρι 03 Οκτ 2006, 20:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα αλλαξα ιμαντα χρονισμου και αμορτισερ στα 100000 χμ σημερα..συνολο 420 ευ..οσο αφορα ταμορτισερ δε ταχα αλαξει ποτε αλλα ειδα μικρη διαφορα με τα καινουργια απλα δεν τρανταζεται ταμαξι στις μικρες ανωμαλιες αλλα στις μεγαλες εχει παρομοια συμπεριφορα επομενως παιδια κρατειστε ταμορτισερ σας μεχρι τα 100000 δε χαλανε ευκολα
Cobras - Σαβ 11 Νοέ 2006, 17:45:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τοτε που αλλαξα ιμαντα χρονισμου ακουω ενα συνεχες σφυριγμα μεσα στη καμπινα που ακουγεται και με σταματημενο αμαξι πατωντας γκαζι..ακουγεται απο την περιοχη του ιμαντα χρονισμου τι μπορει ναναι?
206xs - Τετ 20 Δεκ 2006, 01:52:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα Παίδες,

Στο 1.4 είχα αλλάξει ιμάντα στις 60.000 ενώ από το εξουσιοδοτημένο πρότειναν στις 80.000. Ήταν το 8βάλβιδο μοντέλο '99 (Από τα πρώτα στην Ελλάδα). Τώρα που έχω πάρει το δίλιτρο ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει αλάξει ιμάντα (138άλογα μοντέλο 2004) και στα πόσα χλμ.
Touristas - Τετ 20 Δεκ 2006, 07:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Στις 90000χλμ αν και το βιβλίο πρέπει να λέει 120000χλμ ή σε 6 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς.
Downhill - Παρ 29 Δεκ 2006, 16:19:32
Θέμα δημοσίευσης:
να σας πω τι επαθε ενας φιλος...
εχει το 206 1.4 premium (ωραιο ακουγεται αλλα ειναι το ψοφιο με τα 75 αλογα) και θα ορκιζοταν οτι του ειχαν πει οτι ο ιμαντας χρονισμου αλλαζει στις 100.000χλμ...
εσπασε? χαλασε? αυτο ειναι το παθημα? οοοοοοοχι...
μαλλον λογω κυριως φρονιμων ταξιδιων και τυχης δεν ειχε προβλημα... μολις ομως ειχε πατησει το ποδι του αθηνα και πηγε στην αντιπροσωπεια... μαζι με κατι αλλες αηδιες, του ειπαν και για αλλαγη φλαντζες... 850 εγραψε το κοντερ και το φυσαει και δεν κρυωνει...

να τον βαλουμε στο σωστο δρομο?
Touristas - Παρ 29 Δεκ 2006, 16:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχουμε ξαναπεί ο κατασκευαστής λέει 120000χλμ ή 5-6 χρόνια.
Από εκεί και πέρα και επειδή τα περισσότερα αυτοκίνητα τα χιλιόμετρα που κάνουν είναι κυρίως μέσα στην πόλη η αλλαγή γίνονταν στις 70000χλμ και αργότερα λόγο αλλαγής του ιμάντα χρονισμού στις 90000χλμ.
Για πες του να σου πει τι ακριβώς του έχουν αλλάξει εκτός από φλάντζα κεφαλής και ιμάντα χρονισμού.
kourk - Δευ 15 Ιαν 2007, 23:53:00
Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ 206 1,6 16V ΜΕ 62000ΧΛΜ.ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 70000ΧΛΜ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ;
rolland206cc - Τετ 24 Ιαν 2007, 14:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μου ειπαν πως στο 206cc θελει αλλαγη ο ιμαντας στα 60000 οπως και στο Rover που ειχα πριν εδω διαβαζω για 70000 90000 120000 μηπως ειναι λιγο υπερβολικο τα 120000?????????????????
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 26 Ιαν 2007, 01:15:43
Θέμα δημοσίευσης: ιμαντασ
φιλοι πεζουκλεσ

εχθεσ πηρα στην dakar στην βουλιαγμενησ και μου ειπανε για τον ιμαντα χρονισμου αλλαγη στα 5χρονια κοστοσ με εργασια και ανταλλακτικο περιπου 200 ευρω, επισησ πηρα και ρωτησα και στον πουλακη που ειναι επανω στην καβαλας υψοσ χαιδαριου ιδια τιμη μου ειπε και αυτοσ
billisdim - Τετ 28 Μάρ 2007, 21:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σφυριζει ο ιμαντας γμτ οταν ειναι κρυο το αμαξι,κ απ οσο μου ειπαν καποιοιι πιο εμπειροι,ειναι ο τεντωτηρας,σφιχτηρας, κατι τετοιο... Οταν ζεστενεται το αμαξι σταματαει να σφυριζει... Χρειαζεται αλλαγη αμεσα?Μπορω να το καθυστερησω? Η θα φθαρει και κατι αλλο εξαιτιας του τεντωτηρα? Εχει κ αλλες παρενεργειες η μονο το σφυριγμα ειναι?
billisdim - Πεμ 29 Μάρ 2007, 13:03:03
Θέμα δημοσίευσης:
up
Touristas - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι ο εξωτερικός ιμάντας δεν έχεις πρόβλημα.
Ο ιμάντας χρονισμού πολύ σπάνια κάνη φασαρία εκτός και αν είναι πολύ σφικτός αλλά αυτό μετά από αλλαγή.
Pugobios - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:47:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: ιμαντας
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
φιλοι πεζουκλεσ

εχθεσ πηρα στην dakar στην βουλιαγμενησ και μου ειπανε για τον ιμαντα χρονισμου αλλαγη στα 5χρονια κοστοσ με εργασια και ανταλλακτικο περιπου 200 ευρω, επισησ πηρα και ρωτησα και στον πουλακη που ειναι επανω στην καβαλας υψοσ χαιδαριου ιδια τιμη μου ειπε και αυτοσ

200 ευρο για έναν ιμάντα και εργασία σχετικά εύκολη της ώρας?? Shocked Έλεος μηχανικοί θα γίνουμε όλοι στο τέλος Evil Προσωπικά 30 πλήρωσα αλλα τον άλλαξα μόνος Rolling eyes
billisdim - Πεμ 29 Μάρ 2007, 22:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas μηπως ειναι ο τεντωτηρας του ιμαντα του δυναμο που σφυριζει τοτε?αφου λες οτι ο χρονισμου σπανια σφυριζει..
Για να μη σε κουραζω,αν το καθυστερησω κανα μηνα ακομα μεχρι να τον αλλαξω,θα εχω προβλημα?η πρεπει να αλλαχθει αμεσα?
Touristas - Παρ 30 Μάρ 2007, 06:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
billisdim έγραψε:
Touristas μηπως ειναι ο τεντωτηρας του ιμαντα του δυναμο που σφυριζει τοτε?αφου λες οτι ο χρονισμου σπανια σφυριζει..
Για να μη σε κουραζω,αν το καθυστερησω κανα μηνα ακομα μεχρι να τον αλλαξω,θα εχω προβλημα?η πρεπει να αλλαχθει αμεσα?


Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα.
Πολλές φορές κάνει θόρυβο και ο ίδιος ο ιμάντας μέχρι να ζεσταθεί.
PHSYBORG - Παρ 30 Μάρ 2007, 09:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
billisdim έγραψε:
Touristas μηπως ειναι ο τεντωτηρας του ιμαντα του δυναμο που σφυριζει τοτε?αφου λες οτι ο χρονισμου σπανια σφυριζει..
Για να μη σε κουραζω,αν το καθυστερησω κανα μηνα ακομα μεχρι να τον αλλαξω,θα εχω προβλημα?η πρεπει να αλλαχθει αμεσα?


Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα.
Πολλές φορές κάνει θόρυβο και ο ίδιος ο ιμάντας μέχρι να ζεσταθεί.


Eιδικα αν βρεξει....κ εχει υγρασια...μεχρι να ζεταθει ...τσιριζει !!! Wink
STELIOS - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειμαι στο 3ο ιμαντα (1 εργοστασιακος + 2 αλλαγες) και μου σφιριζει οταν βρεχει. Ο δυο προϊγουμενοι δεν το εκαναν αυτο.
Ivang - Δευ 02 Απρ 2007, 12:20:30
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω μοντέλο 2002 (1.6 16V) με 64000 χλμ. και απ'ότι βλέπω ο ιμάντας μου έχει κάτι ψιλοραγίσματα στην εξωτερική επιφάνεια, αυτό είναι φυσιολογικό ? να τον αλλάξω στα 70000 ή άμεσα ?
ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Τετ 11 Απρ 2007, 13:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα άλλξα ιμάντα στην OSCAR.
Έχουμε και λέμε: κιτ χρονισμού 206 + ιμάντας δυναμό 132
εργασία 75
Σύνολο 207
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 16 Απρ 2007, 21:26:49
Θέμα δημοσίευσης: ιμαντες χρονισμου και δυναμο
σημερα αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου και τον ιμαντα δυναμο με ολο το σετ ενασ τεντωτηρα και ενα ρουλεμαν τον ιμαντασ χρονισμου και τον ιμαντασ δυναμο ολα αυτα μαζι με την εργασια μου κοστισανε 235ευρω νομιζω οτι μου κοστισανε αρκετα καλα
LefterisK - Τετ 23 Μάϊ 2007, 14:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Αν είναι ο εξωτερικός ιμάντας δεν έχεις πρόβλημα.
Ο ιμάντας χρονισμού πολύ σπάνια κάνη φασαρία εκτός και αν είναι πολύ σφικτός αλλά αυτό μετά από αλλαγή.


δηλαδη πειραζει εαν σφυριζει;;;
εννοω φιλε μου κανει κακο στο αυτοκινητο;;
(ρωταω επειδη δεν ξερω...ευχαριστω!)
LefterisK - Τετ 23 Μάϊ 2007, 14:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
Έχω μοντέλο 2002 (1.6 16V) με 64000 χλμ. και απ'ότι βλέπω ο ιμάντας μου έχει κάτι ψιλοραγίσματα στην εξωτερική επιφάνεια, αυτό είναι φυσιολογικό ? να τον αλλάξω στα 70000 ή άμεσα ?


απο οτι καταλαβαινω μιλας για τον εξωτερικο ιμαντα...οποτε ναι ειναι οκ εαν εχει "ραγισματα" στην επιφανεια του...
κ να κοπει δεν παθαινει τιποτα το "τουτου"....το αλλαζεις τοτε.....
παντως στοιχιζει 12 ευρω....εγω τον ειχα αλλαξει προληπτικα...
Touristas - Πεμ 24 Μάϊ 2007, 06:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
LefterisK έγραψε:
Touristas έγραψε:
Αν είναι ο εξωτερικός ιμάντας δεν έχεις πρόβλημα.
Ο ιμάντας χρονισμού πολύ σπάνια κάνη φασαρία εκτός και αν είναι πολύ σφικτός αλλά αυτό μετά από αλλαγή.


δηλαδη πειραζει εαν σφυριζει;;;
εννοω φιλε μου κανει κακο στο αυτοκινητο;;
(ρωταω επειδη δεν ξερω...ευχαριστω!)


Δεν έχει πρόβλημα απλά είναι αρκετά ενοχλητικό.
yokagyla - Δευ 04 Μάϊ 2009, 07:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
σετ ιμαντας χρονισμου για 106 gti
τιμη απο lion hellas 112 €
με το καλημερα μου εκανε την καρδιά περιβολι.
+ 130€ για εργατικα ειπε ο pavlidis competition. Crying or Very sad
loukoumas - Παρ 15 Μάϊ 2009, 17:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!
pappaki - Παρ 15 Μάϊ 2009, 18:18:45
Θέμα δημοσίευσης:
loukoumas έγραψε:
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!


Σκέτος ο ιμάντας αλλαγη σε εξωτερικό συνεργείο 100€ ανταλλακτικό και εργασία. Υπολογισε και το επιπλέον κόστος του ρουλεμάν του τεντωτήρα, αν χρειάζεται
LIONKING - Παρ 15 Μάϊ 2009, 20:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
loukoumas έγραψε:
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!


file μου και 0 χλμ να εχεις, και να το πας κυρια δεν εχει σημασια γιαυτο εκτος απτα χλμ βαζουν και το οριο των 4-5 ετων γιατι αρχιζουν και σκανε
loukoumas - Δευ 08 Ιούν 2009, 17:12:46
Θέμα δημοσίευσης:
οπότε πάμε σε εξωτερικό συνεργείο,

ευχαριστώ
Apostolos-106 rallye - Δευ 23 Σεπ 2013, 22:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?
drdino - Δευ 23 Σεπ 2013, 22:40:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πότε τον άλλαξε (χρονικά);
RoadRunner122 - Δευ 23 Σεπ 2013, 22:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?

Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ...
Apostolos-106 rallye - Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Πότε τον άλλαξε (χρονικά);

Το αμαξι το εχω απο 2011, οποτε αυτος μαλλον το 2010 πρεπει να τον αλλαξε. Ετσι υπολογιζω εγω
Apostolos-106 rallye - Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:52
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?

Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ...

Φιλε πηγα για να τον αλλαξω περσι(προληπτικά). Βγαλαμε το καπακι και ηταν καινουργιος μεσα...Για αυτο το αφησα.
drdino - Δευ 23 Σεπ 2013, 23:04:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα.
Apostolos-106 rallye - Δευ 23 Σεπ 2013, 23:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα.
Ναι συμφωνω με αυτο που λες οκ
z@ck! - Τρι 24 Σεπ 2013, 11:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κανονικα ειναι στα 60.000 η στα 3 χρονια... ακομα και αν δεν χρησιμοποιειται το υλικο του φθειρεται ....
Και μαζι με τον ιμαντα αλλαξε και την τρομπα νερου. Τα 15 - 20 ευρω πανω δεν πιστευω να ειναι προβλημα συγκρινοντας τα προβληματα που μπορει να εχεις αν παθει κατι,+ οτι σχεδον ολη η εργασια θα γινει με την αλλαγη του ιμαντα και δεν θα χρεωθεις εξτρα (λογικα...).
RoadRunner122 - Τρι 24 Σεπ 2013, 14:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με τους παραπάνω.

Σκέψου τι έχει να γίνει εάν το λουρί κοπεί ή πηδήξει δόντι....

Έτσι κι αλλιώς, θα το αλλάξεις σε 10.000χλμ.
Apostolos-106 rallye - Δευ 10 Μάρ 2014, 15:45:27
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα σήμερα ιμάντα χρονισμού και έχω μια απορία. Είπα στον μηχανικό να βάλουμε gates (όπως τον προηγούμενο). Οταν πήρα το αμάξι μου λέει "βάλαμε ιμάντα gates και ρουλεμάν Ina"

Ρε παιδιά η gates δεν είναι σετ??

Γιατί έχω την εντύπωση, ότι δεν έβαλε gates??
TopGear - Δευ 10 Μάρ 2014, 19:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...
geo106xs - Δευ 10 Μάρ 2014, 20:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink
TopGear - Δευ 10 Μάρ 2014, 21:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink



Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά;
Apostolos-106 rallye - Δευ 10 Μάρ 2014, 22:07:58
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
geo106xs έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink



Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά;


Σύνολο πες 180 ευρώ. Ολα μαζί
TopGear - Τετ 12 Μάρ 2014, 21:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
TopGear έγραψε:
geo106xs έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink



Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά;


Σύνολο πες 180 ευρώ. Ολα μαζί


Thanks. Απλά το ρώτησα γιατί καμιά φορά, ακούω ένα γουργούρισμα από μπροστά δεξιά (είχε αναφέρει κι ο μηχανικός πριν κανά 1-1,5 χρόνο ότι ίσως κάποια στιγμή χρειαστεί αλλαγή το λουρί, αλλά τίποτε έκτοτε). Άλλες φορές, όταν περνάω από ανωμαλίες, ίσως ακούσω κάτι παρόμοιο και δεν ξέρω τι στο καλό είναι. Κάτι στον ιμάντα ή στον τροχό ή και τα δύο; Πέρασα βιαστικά απ'το μηχανικό (θα πάω οριστικά την άλλη βδομάδα) και μου'πε μπορεί να'ναι και καμιά βάση δεξιά, αφού το κάνει και στο ρελαντί και όταν κινείται το αμάξι μου χτυπάει παραπάνω.

Πάντως, στην αντλία δεν έχω πρόβλημα, δηλαδή θερμοκρασίες και μπερδεμένα νερά με λάδια, δεν έχω δει. Τότε αν είναι φθαρμένο το λουρί, αλλάζεται απλά αυτό ή προτείνετε τη συνολική αντικατάσταση του σετ; (αν είναι τελικά κάτι στον ιμάντα, αν είναι στα ρουλεμάν συμπεραίνω ότι επιβάλλεται αλλαγή όλων).
sotiris_25 - Πεμ 14 Φεβ 2019, 10:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σε ολους! Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε ποσο κοστιζουν τα ανταλλακτικα για αλλαγη ιμαντα δλδ ολο το σετ + αντλια νερου σε 106 16v 2002. Εγω τα βρισκω γυρω στα 120 - 160 σε 2 συνεργεια που εχω ρωτησει 220 μου λενε. Μηπως δεν ψαχνω σωστα; Αν μπορει καποιος να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμον. Εργασια μου ειπαν 100 - 120.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr