PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Τελικό καζανάκι 106 1.6 16V

danielos - Σαβ 04 Ιαν 2003, 21:25:16
Θέμα δημοσίευσης: Τελικό καζανάκι 106 1.6 16V
ποιο ειναι το καταλληλο τελικο καζανακι για μια ολοκληρωμενη εξατμιση?εξαρταται απο τον τυπο του αυτοκινητου ή ισχυουν πανω κατω τα ιδια για ολα τα αυτοκινητα?για παραδειγμα στο δικο μου,μου ειπαν οτι επειδη αυξησες τη συμπιεση και δουλευεις πιο ψηλα απο πριν πρεπει να αλλαξεις το τελικο σου και να βαλεις ενα με σχετικα μικρο καζανι??γιατι παιζει ρολο το ποσο μεγαλο θα ειναι το τελικο καζανακι??εχει να κανει με το λεγομενο backpressure??ολα τα 'φτιαγμενα'ραλλακια παρατηρω οτι φορανε ενα χειροποιητο στρογγυλο καζανακι.μου ειπαν οτι οι κλασικες εξατμισεις δεν κανουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες.για δωστε μια βοηθεια παιδες εδω γιατι το πραγμα μπερδευεται!!!
BTS - Σαβ 04 Ιαν 2003, 22:12:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ?
Φίλε danielo ότι απαντήσεις πάρεις σε αυτό το θέμα, (συμπεριλαμβανόμενης και της δικής μου) έχε υπ'όψη ότι πρόκειται για προσωπικές και μόνο απόψεις.Από ότι ξέρω σχεδιαστής συστημάτων εξάτμισεων δεν υπάρχει στο φόρουμ Very happy για να μας πει ακριβώς τι συμβαίνει, με απλά λόγια.

Ορίστε τι αποκόμισα από την πράξη:
Αν δεν έχεις κάνει τρελές μετατροπές, το εργοστασιακό τελικό δουλεύει πολύ καλά. Το διάβασα στο Drive Power, που έχει ένα σωρό διαφημίσεις από εξατμισάδες άρα και συμφέρον να αγοράζουμε εξατμίσεις. Αυτό κάτι λέει για την αξία του 'μαμά' συστήματος εξάτμισης.

Αν θες την εμφάνιση ενός ανοξείδωτου και λίγο παραπάνω θόρυβο θα σου συνιστούσα η εξάτμιση που διαλέξεις να μην είναι τελείως straight-through. Το έκανα εγώ σε 106 (έβαλα μια universal Grapnel) και το μετάνιωσα. Έπεσε η απόδοση και το παραδέχτηκε και ο εξατμισάς ότι οι περισσότεροι με απείραχτα αυτοκίνητα ακούν το θόρυβο και νομίζουν πως πάνε πιο γρήγορα.

Μία άλλη λύση αν θέλεις να αποφύγεις τους πειραματισμούς με τα φτηνά
universal είναι κάποια επώνυμη custom fit, ειδικά για το αυτοκίνητο σου. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει αξιοπρεπώς.

Τέλος αν κυμαίνεσαι γύρω στους 140 ίππους, τότε σκέψου και την GrN supersprint, κομπλέ σύστημα. Μην περιμένεις να έιναι ήσυχο όμως.
BTS - Σαβ 04 Ιαν 2003, 22:21:49
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο αφορά στην εξωτερική διάμετρο του τελικού, όσο πιο μεγάλη, τόσο πιο πολύ ηχοαπορροφητικό υλικό έχει, με τις ανάλογες συνέπειες στην ένταση του θορύβου.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα πολύ μικρά κυλινδρικά καζανάκια κάνουν πολύ θόρυβο.
PoLiThS - Κυρ 05 Ιαν 2003, 01:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω φοράω τελικό της Grapnel και είδα μια κάπως καλύτερη απόδοση στο όλο σύστημα και μια ελευθερία ψηλά ( το δικό μου ειναι 1,4).. τωρα θα μου πείς ισως να ευθύνετε το χταπόδι και η σκούπα... αλλα ακόμα και οταν δέν τα ειχα αυτα επάνω διαπίστωνα οτι δουλεύει καλύτερα με μία μετατόπιση όμως της δύναμης σε υψηλότερη περιοχή στροφων...

Τωρα με χταπόδι τελικό και σκούπα οφείλω να ομολογήσω οτι για 1,4 παει ΠΑΡΑ πολυ καλα χωρις κενά και κομπιάσματα με κάποιο κόστος όμως στην ροπή στις χαμηλές στροφές... Όταν βάλω και τον ρύθμιστή πίεσης καυσίμου και ανεβάσω την πίεση απο το 2,4 στο 3,0 εκει θα σας πω τί ακριβως παίζει.... Εγκέφαλο δεν θέλω να πειράξω για τον απλό λόγο οτι αμφιωάλω για την βελτίωση που μπορεί να αποφέρει ενα "τσιπακι"¨της Χ εταιρίας την στιγμή που μπορώ να το ταίσω περισοτερο χωρίς να πειράξω τα ηλεκτρονικά του.. ΕΙΔΟΜΕΝ!
Miltellas - Δευ 06 Ιαν 2003, 03:07:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μια που μιλάμε για χταπόδια και καζανάκια να υπενθυμίσω ότι έχω οδηγήσει τρία 1.4 με χταπόδι και καζανάκι, το ένα μάλιστα καί με ελεύθερο καταλύτη. Το μόνο που ξεχώρισε αισθητά ήταν του Πολίτη. Τα άλλα δύο λίγο απείχαν από τη μανίσια απόδοση! Το ένα μάλιστα είχε και τον ελεύθερο καταλύτη και δεν κατάφερε να περάσει σε κόντρα το άλλο με συμβατικό καταλύτη. Του Πολίτη έχει σκούπα, χταπόδι ιδιοκατασκευή, τελικό Grapnel και συμβατικό καταλύτη, ενώ τα άλλα δύο είχαν το ένα φιλτροχοάνη, χταπόδι & τελικό Supersprint και το άλλο φιλτροχοάνη, χταπόδι & τελικό Ποπάι και καταλύτη Americat. Προφανώς στου Πολίτη την διαφορά την έκανε η πιο επιτυχημένη σχεδίαση και εγκατάσταση χταποδιού, και όχι το τελικό (η σκούπα δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί την εμφανή διαφορά απόδοσης).
A.P.R. - Δευ 06 Ιαν 2003, 18:17:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?
Vini - Δευ 06 Ιαν 2003, 18:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?


Πολλοί εδώ μιλούν για ψυχολογικές βελτιώσεις...παρά πραγματικές...
Μήπως τελικά αυτό είναι το ζουμί της ιστορίας?

Καλώς ήλθες στην παρέα φίλε μου...
Είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσεις πολύ με την τεχνογνωσία σου....

danielos - Τρι 07 Ιαν 2003, 02:24:21
Θέμα δημοσίευσης: re:ροικη εξελιξη
A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?

φιλαρακι A.P.R εγω ψαχνομαι για τελικα καζανακια και χταποδια και καλαμαρακια οπως γραφουν σε ενα αλλο topic εδω διπλα γιατι πολυ απλα εχω κανει και ροικη εξελιξη στην κυλινδροκεφαλη και η συμπιεση ειναι ηδη ανεβασμενη στο 11.5:1.(pug rallye 16V).ειμαι ηδη στα 159 αλογα και ψαχνομαι να τονωσω λιγο την ροπη χαμηλα και στις μεσαιες στροφες.πραγματα δηλαδη για να το τελειοποιησω διοτι ψηλα λογω των εκκεντροφορων το αυτοκινητο παει αρκουντως καλα!!
Alex - Τρι 07 Ιαν 2003, 07:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
159 και χωρις πειραγμα εξατμισης? Πςςςςςςςςςςςςς.. Τα 165 τα χεις μαλλον σιγουρα τοτε με μια εξατμισουλα .. Αλλα ξερεις τι σκεφτομαι.. μηπως επρεπε να την εχεις βαλει προτου πας στον "τσιπακια" να σου ρυθμισει τα μειγματα γιατι τωρα ισως να χρειαστει ρυθμιση εκ νεου για μαξιμουμ εκμεταλλευση...
danielos - Τρι 07 Ιαν 2003, 08:38:03
Θέμα δημοσίευσης: re
Alex έγραψε:
159 και χωρις πειραγμα εξατμισης? Πςςςςςςςςςςςςς.. Τα 165 τα χεις μαλλον σιγουρα τοτε με μια εξατμισουλα .. Αλλα ξερεις τι σκεφτομαι.. μηπως επρεπε να την εχεις βαλει προτου πας στον "τσιπακια" να σου ρυθμισει τα μειγματα γιατι τωρα ισως να χρειαστει ρυθμιση εκ νεου για μαξιμουμ εκμεταλλευση...

alex την εξατμιση την εχω αλλαξει.η πολλαπλη εξαγωγης παρεμεινε ως ειχε,ο μαμα ο καταλυτης αντικατασταθηκε απο αλλον συρματινο americat ελευθερας ροης,το μεσαιο καζανακι καταργηθηκε και ενα τελικο χειροποιητο ειναι ολη η εξατμιση.το θεμα ειναι οτι ενα φιλαρακι μηχανικος πεζο που κατεβαινει σε αγωνες οταν ειδε το τελικο καζανακι μου ειπε οτι ειναι ακαταλληλο διοτι ειναι πολυ μεγαλο και οτι πρεπει να το αντικαταστησω αμεσα(τα πρωτα κερατιατικα).οδηγησε το αυτοκινητο και μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειναι 'αδειο' απο εξατμιση δεν εχει αυτο τοπεταγμα που σου δινει μια σωστη εξατμιση χαμηλα.χρειαζεται αυτη τη μικρη κυλινδρικη εξατμιση για να μπορεσω απαραιτητα να γεμισω στις χαμηλες και τις μεσαιες.μαλιστα την προηγουμενη εξατμιση που ειχα πριν πειραξω το αυτοκινητο(powerful) ο βελτιωτης μου ειχε πει οτι ειναι ακρως ακαταλληλη για ραλλυ αυτου του σταδιου ακριβως για το οτι δεν ειναι πολυ ελευθερη.μου ειπε οτι οσο πιο μεγαλο ειναι το τελευταιο καζανακι τοσο περισσοτερο πνιγει την εξοδο των καυσαεριων και τοσο λιγοτερο θορυβο εχεις.και να σκεφτεις οτι το καινουργιο καζανακι ειναι περιπου στο ιδιο μεγεθος με την προηγουμενη!!!! Confused X-mas Cussing out
PoLiThS - Τρι 07 Ιαν 2003, 21:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?


Ο'τι και να πω ειναι λίγο εως ελάχιστο.... απο την άλλη το χταπόδι που φοράω , και αυτο που θα πώ το ξέρω απο πρώτο χέρι, είναι πιστό αντίγραφο απο κάποιο της PTS για τον συγκεκριμένο κινητήρα..... Ουτε την εμπειρία έχω Ούτε μπορώ να κρίνω αλλα είμαι απολύτως σίγουρος οτι το αυτοκίνητο μου παει σαφώσ καλύτερα... εκεί που τα 1,4 8V μετά τις 5,500 λαχανιάζουν εμένα τρελλένεται με τίμημα φυσικά να ειναι εντελώς αναίσθητο κάτω απο τις 2,500rpm... Επιδή είμαι φίλος του κυριου Λεωνίδα κύρκου απο τα παλιά , και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του, με προσκάλεσε να δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο μου στο δυναμόμετρό τους μόλις κατέβω Αθήνα.... Ειλικρινά ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!! και μετά ετοιμάστε ντομάτες για τα 2-3 άλογα που ενδεχομένως να έχω πάρει..


Εχ8εσινοβραδυνό γεγονός : Mimis έριξα κόντρα εχθές το βράδυ με το ασπρο Astra (ξερεις ποιο... εκεινο το φτιαγμένο) αλλα όχι με τρια ατομα μεσα σαν την άλλη φορα, και σε μία ανηφορική ευθεία 2κμ και βάλε (βλ. Λαρίσης) πρέπει να ήμουνα 50-60 μέτρα μπροστά Twisted evil Twisted evil Twisted evil
danielos - Τετ 08 Ιαν 2003, 10:34:27
Θέμα δημοσίευσης: re
εδω εχει αρχισει να μπερδευεται το πραγμα εχω αρχισει να τσαντιζομαι γιατι παω να πληρωσω κερατιατικα και χρειαζομαι επειγοντως βοηθεια.το ολο προβλημα εχει να κανει με το τελικο.γιατι μου λεει ο μηχανικος να βαλουμε ενα ρυθμιστη πιεσης της βενζινης για να σηκωσουμε το πολυ 0.5 bar την πιεση αλλα μου ειπε λογω του οτι ειναι ακαταλληλο το τελικο καζανακι δεν μπορουμε να προχωρησουμε γιατι το ολο project θα φρακαρει στο τελικο.πρεπει να βαλουμε κατι πιο ελευθερο.και στο ζουμι τωρα.εγω σαν καλος μαλ.... πληρωνω αβερτα κουβερτα και πρεπει να ξαναπληρωσω μεσα σε μια βδομαδα δευτερο καζανακι.ερωτω τωρα θυμουμενος και τον sidobre που με ειχε ρωτησει σε ανυποπτο χρονο γιατι δεν βαζω ενα τελικο group N το οποιο να το παραγγειλω απο την Γαλλια διοτι εδω στον πιανουν κανονικα!τι αξιζει τελικα???το υπολοιπο συστημα καταλυτης συρματινος και σωληνας θα παραμεινει ως εχει!!λογικα!!!
Sidobre - Τετ 08 Ιαν 2003, 11:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
Danielo πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Οπως μπερδεύεσαι εσύ μπερδεύομαι και εγώ....

Σε γενικές γραμμές πάντως, όντως αν η εξάτμιση είναι μεγαλύτερη των απαιτήσεων, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση.
Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ...
danielos - Τετ 08 Ιαν 2003, 11:20:47
Θέμα δημοσίευσης: re:
Sidobre έγραψε:
Danielo πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Οπως μπερδεύεσαι εσύ μπερδεύομαι και εγώ....

Σε γενικές γραμμές πάντως, όντως αν η εξάτμιση είναι μεγαλύτερη των απαιτήσεων, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση.
Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ...

ρε φιλε?μπηκα στο site της peugeot sport και εχει στα exhast system εξατμιση για 106 group N στα 147 ευρω μιλαμε για τελικο μονο.γιατι εχει και σωληνα και καταλυτη.αν κανεις το αθροισμα αυτων των τριων παντως δεν βγαινει το ποσο των 1251 ευρω που ζηταει για κομπλε συστημα εξατμισης.η διαφορα αυτη που οφειλεται??εγω ζηταω μονο τελικο.οντως εχει 147 ευρω??θα στειλω mail να ρωτησω για τα μεταφορικα!!για πες μου πως το βλεπεις το πραγμα!!να γλυτωσω και απο τους αρπακολατζηδες!!!οχι τιποτα αλλο!!η group N μπαινει σε 106 της αναλογης περιπου ιπποδυναμης με τη δικια μου??γιατι αν καταλαβα καλα καπως ετσι παει.αναλογα με το ευρος της βελτιωσης του κινητηρα!!!![/b]SOMEONE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
danielos - Τετ 08 Ιαν 2003, 13:02:19
Θέμα δημοσίευσης: RE:
μηπως θα μπορουσε καποιος να επιβεβαιωσει τις τιμες που ειδα στο site της peugeot sport??η εξατμιση group Ν για ποια αυτοκινητα κανει??ειναι οντως το τελικο καζανακι αυτο το silancer που γραφει ή κοιταζα αλλα αντι αλλων??ειδα τιμη 146.80 ευρω.δεν ξερω αν ειναι με Φ.Π.Α ή οχι.helppppp!!!!!!!!!!!!
Sidobre - Τετ 08 Ιαν 2003, 13:18:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: RE:
danielos έγραψε:
μηπως θα μπορουσε καποιος να επιβεβαιωσει τις τιμες που ειδα στο site της peugeot sport??η εξατμιση group Ν για ποια αυτοκινητα κανει??ειναι οντως το τελικο καζανακι αυτο το silancer που γραφει ή κοιταζα αλλα αντι αλλων??ειδα τιμη 146.80 ευρω.δεν ξερω αν ειναι με Φ.Π.Α ή οχι.helppppp!!!!!!!!!!!!


Συγνώμη που δεν σου είχα απαντήσει αμέσως διότι καμμιά φορά η δουλειά...#@!$@#$

Για το αν κάνει η εξάτμιση νομίζω ότι δεν χρειάζεται ερώτηση. Τα άλογά σου είναι περίπου όσα και αυτά από το miniGrA.

Ο θόρυβος πάντως απ΄όσο την έχω ακούσει είναι αυξημένος...

Πρόσεξε μόνο η διάμετρος της σωλήνας σου είναι ίδια με αυτήν του τελικού.

H τιμή απ'όσο ξέρω δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 08 Ιαν 2003, 13:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Danielo ακουσε με προσεκτικα.Παρε στην θεσσαλονικη ειναι ενα παιδι
φερνει κατευθειαν απο γαλλια μεσα απο την Peugeotsport.Το τηλ ειναι 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του οτι περνεις εκ μερους μου (Νικος απο κοζανη) θα σου κανει και καλυτερη τιμη.Ζητα του το τελικο απο την εξατμιση που φοραει το 106 MINI GROUP A και τελειωνει το πανυγυρη.. Wink Wink

Οχι τιποτα αλλο αλλα για να μην πληρωνεις κερατιατηκα..

Μετα να δεις ηχο Evil Evil Evil Evil Evil Evil
danielos - Τετ 08 Ιαν 2003, 13:57:31
Θέμα δημοσίευσης: ρε
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φιλε Danielo ακουσε με προσεκτικα.Παρε στην θεσσαλονικη ειναι ενα παιδι
φερνει κατευθειαν απο γαλλια μεσα απο την Peugeotsport.Το τηλ ειναι 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του οτι περνεις εκ μερους μου (Νικος απο κοζανη) θα σου κανει και καλυτερη τιμη.Ζητα του το τελικο απο την εξατμιση που φοραει το 106 MINI GROUP A και τελειωνει το πανυγυρη.. Wink Wink

Οχι τιποτα αλλο αλλα για να μην πληρωνεις κερατιατηκα..

Μετα να δεις ηχο Evil Evil Evil Evil Evil Evil

σε ευχαριστω πολυ ρε νικο για το ενδιαφερον σου.μολις μιλησα με το παληκαρι (πολυ ευγενικος)και με ενημερωσε για τις τιμες και τι παιζει γενικοτερα.η τιμη για το τελικο ειναι 175 ευρω μονο!!!!αν σκεφτεις οτι ο αλλος μου ζηταει 175 ευρω για χειροποιητο ποιοτητος αμφιβολου!!το μονο ειναι τωρα που πρεπει να ταιριαξει η διαμετρος της σωληνας με του τελικου και μαλλον θα κανει πολυ θορυβο γιατι δεν εχω μεσαιο καζανακι.τι λες ρε νικο??θα κανει οντως???
ΝΙΚΟΣ - Τετ 08 Ιαν 2003, 14:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
Danielo θορυβο θα κανει.Βεβαια οχι τοσο οσο να μην μπορεις να κατσεις μεσα στο αμαξι.(Δεν ειναι και το MAXI Razz )Θα σου αρεσει τοσο ομως (ειμαι σιγουρος)που θα εισαι ολο πατα-ασε.Μιλησα και εγω και μου ειπε οτι πηρες.Μου ειπε ακομα οτι ειχε 1 σετ και περιμενει και αλλα και ειδικα για σενα (χαλαει)το ενα σετ για να παρεις μονο το τελικο που θελεις.Εγω θα ελεγα μην το σκεφτεσε καθολου,δεδομενου παντα οτι το 106 MINI GROUP A που την φοραει εχει και αυτο 160+ αλογα ,αρα θα δουλεψει σιγουρα.Και μην ξεχνας ενα πραγμα....Η PEUGEOTSPORT ξερει καλυτερα απο καθε αλλον τα μοντελα της.Αν δεις και σε αλλα TOPIC ολοι συμφονουνε για PEUGEOTSPORT.Kαι εγω εχω πληρωσει κερατιατικα ενα σωρο γιατι ο καθενας που ψαχνετε μεχρι να βρει ακρη περναει απο αυτο το σταδιο.Εμεις ειμαστε εδω για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.Δες λιγο και το Topic για την ραβδο στρεψεος που εγραψα και θα δεις οτι δεν υπαρχει στις μετατροπες μετρια κατασταση.(Δηλαδη και καθε μερα και να μην κανει θορυβο και λοιπα).Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι θα γουσταρεις τοσο με τον Α θορυβο που θα κανει που δεν θα ξεκολας απο το καθισμα ουτε για καφε.Να φανταστεις οτι πριν παρω απο τον Ντινο τις ραβδους για μενα ειχα ρωτησει στον CONDOR και μου ειπε 220.000 δρχ.Απο τον Ντινο τις πηρα 400 EURO δηλαδη 136.000 δρχ.Απο δω και περα οτι θες να ξερεις που να απευθυνθεις.Εχει οτι μπορεις να φανταστεις.Απο συμπλεκτες αγωνηστηκουσ PEUGEOTSPORT(ο δισκος ειναι AP RACING) μεχρι φρενα,σετ λεβιε κτλ.Πλακα πλακα ρωτα τον τα φρενα απο το !)^MINI GROUP A ποσο εχουν σετ(Δαγκανα-δισκος 270 χιλιοστα τακακια σολινακια)και να δεις ποσο φτηνα τα εχει.(Σημειοτεων η δαγκανες ειναι τετραπιστονες Brembo).
Χαρηκα που μπορεσα να σε εξυπηρετησω.
Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου..
Και μην ξεχνας PEUGEOTSPORT = Evil Evil Evil Evil
danielos - Τετ 08 Ιαν 2003, 17:04:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Danielo θορυβο θα κανει.Βεβαια οχι τοσο οσο να μην μπορεις να κατσεις μεσα στο αμαξι.(Δεν ειναι και το MAXI Razz )Θα σου αρεσει τοσο ομως (ειμαι σιγουρος)που θα εισαι ολο πατα-ασε.Μιλησα και εγω και μου ειπε οτι πηρες.Μου ειπε ακομα οτι ειχε 1 σετ και περιμενει και αλλα και ειδικα για σενα (χαλαει)το ενα σετ για να παρεις μονο το τελικο που θελεις.Εγω θα ελεγα μην το σκεφτεσε καθολου,δεδομενου παντα οτι το 106 MINI GROUP A που την φοραει εχει και αυτο 160+ αλογα ,αρα θα δουλεψει σιγουρα.Και μην ξεχνας ενα πραγμα....Η PEUGEOTSPORT ξερει καλυτερα απο καθε αλλον τα μοντελα της.Αν δεις και σε αλλα TOPIC ολοι συμφονουνε για PEUGEOTSPORT.Kαι εγω εχω πληρωσει κερατιατικα ενα σωρο γιατι ο καθενας που ψαχνετε μεχρι να βρει ακρη περναει απο αυτο το σταδιο.Εμεις ειμαστε εδω για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.Δες λιγο και το Topic για την ραβδο στρεψεος που εγραψα και θα δεις οτι δεν υπαρχει στις μετατροπες μετρια κατασταση.(Δηλαδη και καθε μερα και να μην κανει θορυβο και λοιπα).Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι θα γουσταρεις τοσο με τον Α θορυβο που θα κανει που δεν θα ξεκολας απο το καθισμα ουτε για καφε.Να φανταστεις οτι πριν παρω απο τον Ντινο τις ραβδους για μενα ειχα ρωτησει στον CONDOR και μου ειπε 220.000 δρχ.Απο τον Ντινο τις πηρα 400 EURO δηλαδη 136.000 δρχ.Απο δω και περα οτι θες να ξερεις που να απευθυνθεις.Εχει οτι μπορεις να φανταστεις.Απο συμπλεκτες αγωνηστηκουσ PEUGEOTSPORT(ο δισκος ειναι AP RACING) μεχρι φρενα,σετ λεβιε κτλ.Πλακα πλακα ρωτα τον τα φρενα απο το !)^MINI GROUP A ποσο εχουν σετ(Δαγκανα-δισκος 270 χιλιοστα τακακια σολινακια)και να δεις ποσο φτηνα τα εχει.(Σημειοτεων η δαγκανες ειναι τετραπιστονες Brembo).
Χαρηκα που μπορεσα να σε εξυπηρετησω.
Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου..
Και μην ξεχνας PEUGEOTSPORT = Evil Evil Evil Evil

το θεμα του θορυβου το ανεφερα μονο και μονο επειδη δεν εχω μεσαιο καζανακι.και τωρα κανει αρκετο θορυβο με το χειροποιητο οποτε δεν περιμενω και την δραματικη αλλαγη προς το χειροτερο.αφηνω τον καταλυτη οπως ειναι και την σωληνα (καινουργια ανοξειδωτη ειναι μην παει στραφι) και προσαρμοζω το τελικο του group N.το θεμα ειναι μονο να ταιριαζει η διαμετρος της σωληνας με τη διαμετρο του τελικου! εξαλλου αυτο ειναι που κανει τη διαφορα πιστευω και οχι η σωληνα!δικιο δεν εχω ρε νικο??μου ειπε 175ευρω το παλληκαρι.εμεινα!!τοσα μου ζηταει ο αλλος για χειροποιητο τελικο!!αντε γεια!!με τις ευλογιες της peugeot sport λοιπον!απλως θα μου παρει καμια 15αρια 20 μερες να μαζεψω ολο το ποσο.θα ανεβω μαλλον σαλλονικα για να το βαλω με τη γυναικα!εκδρομουλα!τοποθετει κιολας ο ντινος ε??σ ευχαριστω πολυυ εεεε!!!!υποχρεoς!!αντε γιατι τα ειχα παρει με τον καθε καραγκιοζη!!!!!!!
sps - Τετ 08 Ιαν 2003, 19:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι ομως φιλε danielo τη διαφορα την κανει η σωληνα και δη η διαμετρος της.
Γι αυτο προσοχη!
Μαθε τι διαμετρο εχει το τελικο και τι διαμετρο εχει η σωληνα σου.

Παντως τα ελληνικα αγωνιστικα mini group a εχουν 48mm σωληνα.
Οσον αφορα το τελικο,ολοι φορανε χειροποιητο πχ απο παπαδοπουλο,ποπαυ κλπ.

Ειναι τοσο αμελητεα η διαφορα στα καζανια,που οπως ειπα παιζει ρολο η διαμετρος μονο.

Δηλαδη αν ηταν τοσο καλο το καζανακι της πεζω δε θα το φορουσαν ολοι οι αγωνιζομενοι?

Κι ομως προτιμησαν εναν εξατμισα να τους φτιαξει ολοκληρη την εξατμιση απο καταλυτη και πισω με 60.000.

Η προταση μου ειναι να πας στον παπαδοπουλο να σου φτιαξει αυτο ακριβως που θες με 65-70 χιλιαρικα.
Εχει φτιαξει τοσα αγωνιστικα 106 μινι gra.
Πες του να σου φτιαξει μια ιδια.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 08 Ιαν 2003, 20:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε sps μαλλον μπερδευεσε Exclamation Exclamation Exclamation

Στην ελλαδα δεν τρεχουν σαν MINI GROUP A αλλα σαν CUP..

Οι υπολοιποι ας με διορθωσουν αν κανω λαθος (B.T.S....Pugsang) Exclamation Exclamation

Σαν CUP λοιπον υπαρχει η Homologation η οποια λεει πως πρεπει να το φτιαξεις και τι εξαρτηματα γενικα να βαλεις.Η εδω Γενικη Αντιπρωσοποια λοιπον εκανε καμια συμφωνια με την ΕΛΠΑ (F.I.A) και ετσι πετυχε με αυτο τον τροπο ολα τα κοματια που θα φτιαχτει το αμαξι να ειναι με κωδικους μονο της Peugeotsport.Αρα δεν υφιστατε θεμα ελευθερης επιλογης εξαρτηματων...Αρα αυτο που λες δεν ισχυει για το CUP συγκεκριμενα.Στα GROUP N και 1300cc ΝΑΙ τοτε θα συμφονησω οτι εχουμε δει και αλλες επιλογες σχετικα με τις εξατμισεις.Και αυτο βεβαια λογο κοστους καθαρα.
Εγω ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ PEUGEOTSPORT ΚΑΜΙΑ. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Φιλε Danielo αφου μπορεις να πας Θεσσαλονικη ακομα καλυτερα.Θα δεις και απο κοντα τα πραγματα που εχει για το Peugeot και θα παθεις πλακα.Μην παρεις μονο πολλα λεφτα επιπλεον γιατι θα τα φας ολα. Laughing Laughing Laughing
Πηγα μια φορα εγω και ειχε αραδιασμενουσ κατι εγκεφαλους,ψαλιδια ρυθμιζομενα,φρεναρες,σασμανια ασυνχρονιστα και μου εφυγε το κλαπετο.Αν ειχα λεφτα μαζι μου να εισαι σιγουρος θα τα ειχα φαει ολα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Πες μου ποτε θα πας και αν μπορω και εγω να φυγω απο την δουλεια ωτοσοστε να βρεθουμε και απο κοντα να τα πουμε.Πιστευω πως αν δεν περναει εξατμισεις ο ιδιος ο Ντινος,σιγουρα θα συνεργαζετε με καποιον που θα σου κανει την δουλεια.Ας μην ξεχναμε οτι και ο ιδιος ο Ντινος ειναι αγωνιζομενος και εχει πολλες γνωριμιες και ακρες για οτι του ζητησεις.Θα χερει πολυ να σε εξυπηρετησει.Πιστευω οτι θα μεινεις Παρα πολυ ευχαρηστημενος γιατι οσοι την εβαλαν απλα επαθαν ΠΛΑΚΑ.
Λοιπον πιστευω καποια φορα να μπορεσουμε να τα πουμε και απο κοντα. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
PoLiThS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 08:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο..... Μπορεις να μου δωσεις την διευθυνσή του ? ανεβαινω την αλλη εβδομαδα Θεσσαλονικη και θέλω να δω κάποια πραγματάκια...
danielos - Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:34:39
Θέμα δημοσίευσης: re
.Θα χερει πολυ να σε εξυπηρετησει.Πιστευω οτι θα μεινεις Παρα πολυ ευχαρηστημενος γιατι οσοι την εβαλαν απλα επαθαν ΠΛΑΚΑ.
Λοιπον πιστευω καποια φορα να μπορεσουμε να τα πουμε και απο κοντα. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation[/quote]
αστα ρε νικο εφαγα πακετο.τρελο πακετο.ουτε εξατμιση βλεπω να βαζω!!χθες το βραδυ με το @@@@ραλλο ειχα βγει παγανια και να σου δυο ραλλακια.αρχιζουμε και παιζουμε στο δρομο κυνηγιομαστε και οπ!! ως εκ θαυματος να σου τα smurfs απο πισω.ακουω¨: "κανε στην ακρη".εδω ειμαστε λεω τωρα τα χασαμε ολα!!! με σταματανε και μου λεει ο μπαρμπα στρουμφ"αυτοσχεδιοι αγωνες".ευτυχως γλυτωσα πινακιδες και αδεια οδηγησης τελευταια στιγμη (ξεστραβωσε το οργανο).εφαγα ομως μια ξεγυρισμενη:157 ευρω ΚΑΙ πεντε ποντους στο διπλωμα!ωραια πραγματα.και ειχα και τη γυναικα μεσα !!ασε εχω ξενερωσει απο τη ζωη μου θα παω να το πουλησω τογαμ@@@@@ να παω να παρω κανενα με 80 αλογα!!!ουφ!!
GIANNIS206 - Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
Περαστικά φίλε μου.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 10:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Danielo δεν βαζεις ενα ROLLCAGE-BUCKETS-ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ να βγαλεις και μια αγωνιστηκη αδεια και να πηγαινεις να το σπας σε καμια αναβαση Question Question Question Ετσι δεν θα εχεις προβλημα και με τα σμουρφς. Wink Wink
Υπομονη ολα γινονται σιγα σιγα........... Exclamation Exclamation Exclamation
Αλλα βρε παιδι μου και εσυ στην πριζα εισαι συνεχεια Laughing Laughing Laughing

Συμειωτεων αρχισε να φερνει και για 206 εκτος απο 106...Ολα τα καλουδια κατευθειαν απο την PEUGEOTSPORT. Evil Evil Evil Evil Evil

H Διευθυνση ειναι 25ης Μαρτιου 105 πανω απο την Νεα Εγνατια.
Sidobre - Πεμ 09 Ιαν 2003, 10:05:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φιλε Danielo δεν βαζεις ενα ROLLCAGE-BUCKETS-ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ να βγαλεις και μια αγωνιστηκη αδεια και να πηγαινεις να το σπας σε καμια αναβαση Question Question Question Ετσι δεν θα εχεις προβλημα και με τα σμουρφς. Wink Wink
Υπομονη ολα γινονται σιγα σιγα........... Exclamation Exclamation Exclamation
Αλλα βρε παιδι μου και εσυ στην πριζα εισαι συνεχεια Laughing Laughing Laughing


Aυτό θα έλεγα ότι είναι άψογη ιδέα! Αχ πως θα ήθελα να το κάνω έστω για κανα -δυο φορές (και τρείς και τέσσερις.... Rolling eyes )......

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Συμειωτεων αρχισε να φερνει και για 206 εκτος απο 106...Ολα τα καλουδια κατευθειαν απο την PEUGEOTSPORT. Evil Evil Evil Evil Evil

H Διευθυνση ειναι 25ης Μαρτιου 105 πανω απο την Νεα Εγνατια.


Nίκο μια που τον ξέρεις, κανόνισε κανένα κονέ.... Στο κάτω κάτω μας βλέπω να γινόμαστε καλοί πελάτες! Επίσης μια λίστα με τα διαθέσιμα ανταλλακτικά θα ήταν μούρλια!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 10:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
Για διαθεσημα ανταλακτικα μπορειτε να μπαινετε στα SITE της PEUGEOTSPORT BUTIQUE....Οτι υπαρχει εκει μεσα ισχυει..Περνετε κωδικους και με ενα τηλ στον Nτινο δινετε περιγραφη ή κωδικο και σας το φερνει κατευθειαν.Εχει και ηλεκτρονικη Διευθυνση αλλα προσπαθησα παλια να μπω και δεν μπορεσα.Θα την γραψω ομως μπας και εσεις οι Webmasters που ασχωλειστε μπορεσετε να μπειτε.Εν αναμονη λοιπον για την Διευθυνση το απογευμα ή αυριο το πρωι γιατι ειμαι στην δουλεια. Cool
sps - Πεμ 09 Ιαν 2003, 11:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε ΝΙΚΟ μαλλον εσυ μπερδευεσαι!

Τα 106 cup εχουν επανω ολα τα καλουδια-ανταλλακτικα του mini gr a.

Mπορει να μην ειναι 100% μινι gr a, αλλα ειναι κατα 90%

Ο εγκεφαλος,οι εκκεντροφοροι,το μπλοκε,τα φρενα,ακομα και τα σημεια του ραψιματος ειναι απο το μινι gr.a.
Και φυσικα και πολλα αλλα κομματια οπως δισκος,quick shift kλπ.

Οσον αφορα την εξατμιση επαναλαμβανω,οι περισσοτεροι αγωνιζομενοι εχουν χειροποιητη.
Λετε να ειναι τυχαιο αυτο?
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 12:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε sps δες λιγο τον κωδικο εγκρισεις (παραγραφο)απο την homologation του CUP που εχει σχεση με τις εξατμισεις.

Θα δω και εγω και θα σου πω Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Οχι τιποτα αλλο αλλα γιατι να ανοιξουμε εμφυλιο πολεμο μεταξυ μας Laughing Laughing Laughing

Οσο για χειροποιητο καζανακι λες με 60.000 δρχ ή 70.000δρχ...

Εδω ο φιλος Danielos το παιρνει με 175 EURO.Εσυ τωρα τι πιστευεις ειναι καλυτερο Question Question Question

Χειροποιητο με τα ιδια χρηματα Question Question Question Η΄ PEUGEOTSPORT Question Question Question

Ρε παιδες για πειτε και εσεις τι θα κανατε Question Question Question
chatasos - Πεμ 09 Ιαν 2003, 12:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Χειροποιητο με τα ιδια χρηματα Question Question Question Η΄ PEUGEOTSPORT Question Question Question

Ρε παιδες για πειτε και εσεις τι θα κανατε Question Question Question


Αν είχα κολλητό κάποιον γνωστό εξατμισά (ποπάυ, παπαδόπουλο, κλπ.) τότε φυσικά θα προτιμούσα να το φτιάξω σε αυτούς. Οπότε ότι και να γινόταν αργότερα, δεν θα είχα πρόβλημα να του ζητήσω να το φτιάξει και ίσως σε πολύ καλή τιμή.
Από την στιγμή όμως που δεν ξέρω κάποιον από αυτούς, και η ως τώρα εμπειρία μου από φίλους σχετικά με χειροποίητες εξατμίσεις δεν είναι η καλύτερη, σαφώς και θα προτιμήσω κάτι το επώνυμο. Από την στιγμή μάλιστα που μιλάμε για την ίδια την Peugeot, δεν τίθεται θέμα συζήτησης.
sps - Πεμ 09 Ιαν 2003, 12:37:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι η εξατμιση που φοραει το cup ειναι του Gr n(48 mm)
Toυ gr a σιγουρα θα εχει μεγαλυτερη διαμετρο.
Συμφωνουμε σε αυτο Νικο?
Επισης συμφωνουμε οτι στα υπολοιπα μερη του το 106 cup ειναι mini gr a?

Τωρα αυτο που ηθελα να πω για την εξατμιση ειναι το εξης σκεπτικο.
Αφου οι αγωνιζομενοι φτιαχνουν ολη την εξατμιση με 200 ευρω απο καταλυτη και πισω και ΔΕΝ επιλεγουν την εξατμιση της ΡS την ετοιμη,γιατι το κανουν αυτο?
Απαντηση:
Το κανουν επειδη εχουν πανω κατω την ιδια αποδοση με μικροτερο κοστος.
Αν χανανε σε επιδοσεις δε θα βαζανε την PS?
Και ξερουμε πως στους αγωνες και τα δεκατα δευτερολεπτου μετρανε.

Αυτο ηταν το σκεπτικο μου οτι ο Danielos θα μπορουσε να αλλαξει ολοκληρη την εξατμισηγ του και να τη φτιαξει σωστα οπως πρεπει σε εξατμισαδες που εχουν αποδειξει οτι μπορουν να το κανουν αυτο,καλα και φτηνα.

Δεν απορριπτω την PS,καθε αλλο μαλιστα.
Απλα διετυπωσα μια διαφορετοκη αποψη-γνωμη.

Ελπιζω αυτη τη φορα να εγινα πιο κατανοητος! Very happy
Sidobre - Πεμ 09 Ιαν 2003, 12:38:37
Θέμα δημοσίευσης:
PugSport Δαγκωτό!!!!!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 12:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην να πουμε το εξεις.......

Για την εξατμιση που λεμε (την συγκεκριμενη) της PEUGEOTSPORT
δεν ειναι απο το CUP η GROUPN (η οποια GROUPN ναι ειναι 48χιλ)αλλα απο το MINI GROUP A.Πιστευω οτι δεν φορανε ιδιες.
Δεν ξερω πειτε γνωμες Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Απο το CUP και το MINI GROUP A μιλαμε για την ιδια εξατμιση Question Question Question
Φιλε B.T.S ας ακουσουμε και την δικια σου αποψη επι του θεματος Exclamation Exclamation Exclamation
Ady - Πεμ 09 Ιαν 2003, 13:07:23
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
PugSport Δαγκωτό!!!!!


Και επαναλαμβάνω τα σοφά λόγια του Τάσου....

PUGSPORT ΔΑΓΚΩΤΟ !!!!!!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 13:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον η εξατμιση που λεμε απο το MINI GROUP A δεν εχει καμια σχεση με τις γνωστες GROUP N που βλεπουμε σε διαφορα SAXO ή λοιπα RALLUE.

Η διευθυνση ειναι................

www.peugeotsportboutique.com/bps/ai/index.asp

Εδω θα δειτε σχεδιαγραμμα της συγκεκριμενης εξατμισης της (μαμας) PEUGEOTSPORT για το MINI GROUP A.Θα δειτε οτι το τελικο στο τελος
(βλεπε τσουτσουνι)(ας με συγχωρεσουν οι Webmaster αλλα δεν εβρεισκα αλλη λεξη) κανει μια μικρη γωνια προς τα κατω και δεν ειναι ευθεια οπως οι υπολοιπες GROUP N.Εδω ειναι και η διαφορα γιατι σε εκεινο το σημειο πεζει ρολο BACK PRESSURE. Idea Idea Idea
BTS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 13:57:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Καταρχην να πουμε το εξεις.......

Για την εξατμιση που λεμε (την συγκεκριμενη) της PEUGEOTSPORT
δεν ειναι απο το CUP η GROUPN (η οποια GROUPN ναι ειναι 48χιλ)αλλα απο το MINI GROUP A.Πιστευω οτι δεν φορανε ιδιες.
Δεν ξερω πειτε γνωμες Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Απο το CUP και το MINI GROUP A μιλαμε για την ιδια εξατμιση Question Question Question
Φιλε B.T.S ας ακουσουμε και την δικια σου αποψη επι του θεματος Exclamation Exclamation Exclamation


Φίλε Νίκο, για να λέει ο sps ότι το τελικό των cup είναι ελληνικό χειροποίητο, κάτι ξέρει, έχει τις πηγές του. Και εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι τα cup φoράνε υποχρεωτικά PS τελικό.
Ο λόγος πιστεύω που γίνεται αυτό είναι το κόστος. Μερικοί από τους συμμετέχοντες έτρεχαν GrN πριν, και για να γλυτώσουν λεφτά κράτησαν την ίδια εξάτμιση. Έτσι κι αλλιώς, η διαφορά σε απόδοση είναι ελάχιστη, στην πράξη η οδήγηση μετράει και το ισορροπημένο στήσιμο. Wink

Θεωρητικά το cup έχει προδιαγραφές mini grA, αλλά δεν είναι όλα ίδια μεταξύ τους. Όπως είπε και ο sps ,είναι 'σχεδόν' mini gr A. To 'σχεδόν' αυτό , διαφοροποιείται από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, εξαρτάται από τα οικονομικά του ιδιοκτήτη!

Πάντως καλή εξάτμιση είναι και η GrN της Supersprint. Συμμετέχει φίλος με αυτή στην Ν/2 και είναι ευχαριστημένος.
BTS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 14:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση.
Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ...


Κάπως έτσι γίνεται στους σοβαρούς οίκους του εξωτερικού, αλλά όπως είπες εδώ είναι......... Sad
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 14:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε B.T.S δεν ειπε κανενας οτι η Supersprint δεν ειναι καλη!Απλα η τιμη απο το MINI GROUP A ειναι σχεδον τζαμπα. Wink Arrow Arrow

Τωρα οσων αναφορα για μετρηση καυσαεριων που ειπες,ναι σιγουρα ειναι το σωστοτερο.Βεβαια η PEUGEOTSPORT συμφωνα με το πως κανει το αυτοκινητο εχει μετρησει καυσαερια και λοιπα τετοια και δουλευουν ολα σωστα.Με την προηποθεση παντα οτι ολο το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο με τα πραγματα της ετσι Question(Με την δικια της φλατζα με τους δικους της εκκεντροφορους με την δικια της εξατμιση κτλ).Παντως απο την συγκεκριμενη εξατμιση που λεω εχω ακουσει μονο καλα λογια.Εδω ειδηκα στα Rally βορειου ελλαδος ολα τα Peugeot τετοια φορανε Wink

Η ηλεκτρονικη διευθυνση της PEUGEOTSPORT στην θεσσαλονικη ειναι:
www.gagastathis.gr και το e-mail ειναι:rensport@otenet.gr

Οι Webmaster ας βοηθησουν λιγο με την συγκεκριμενη διευθυνση γιατι προσπαθω να την πληκτρολογησω οπως ακριβως ειναι στην καρτα που μου εδωσε ο Ντινος και δεν μπαινει. Exclamation
BTS - Πεμ 09 Ιαν 2003, 14:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Τωρα οσων αναφορα για μετρηση καυσαεριων που ειπες,ναι σιγουρα ειναι το σωστοτερο.Βεβαια η PEUGEOTSPORT συμφωνα με το πως κανει το αυτοκινητο εχει μετρησει καυσαερια και λοιπα τετοια και δουλευουν ολα σωστα.Με την προηποθεση παντα οτι ολο το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο με τα πραγματα της ετσι Question(Με την δικια της φλατζα με τους δικους της εκκεντροφορους με την δικια της εξατμιση κτλ).Παντως απο την συγκεκριμενη εξατμιση που λεω εχω ακουσει μονο καλα λογια.Εδω ειδηκα στα Rally βορειου ελλαδος ολα τα Peugeot τετοια φορανε Wink



To να βάζεις έτοιμο πακέτο, μελετημένο από την PS είναι το ιδανικότερο. Μακροπρόθεσμα γλυτώνεις χρήμα και ...πονοκέφαλο. Και όπως είπες πρέπει όλα να έιναι PS για να δουλέψουν όπως πρέπει.

Όσο για το τελικό, αφού το βρίσκεις τόσο φτηνά, συμφωνώ, και εγώ το ίδιο θα έβαζα. Απλώς εδώ στην Αθήνα τα ανταλλακτικά PS είναι είδος πολυτελείας και τιμάται ανάλογα!
danielos - Πεμ 09 Ιαν 2003, 14:37:24
Θέμα δημοσίευσης:
[/quote]

To να βάζεις έτοιμο πακέτο, μελετημένο από την PS είναι το ιδανικότερο.
το θεμα ειναι ομως οτι μερικες φορες ειναι σωστο συτο το πακετο για τις απαιτησεις του καθενος?ολο το πακετο εξατμισης για το μινι group A απο την peugeot sport δεν περιλαμβανει καταλυτη.μετα το χταποδι μπαινει ολοκληρο το κομματι του μεσαιου και στη συνεχεια το τελικο.ο καταλυτης αφαιρειται.γι αυτο και εγω δεν θελησα να παρω ολο το kit της peugeot και ενδιαφερομαι μονο για το τελικο.θα αφησω τον συρματινο ελευθερας ροης που εχω!!τι λετε γι αυτο???
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Ιαν 2003, 17:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα και το πρεπων ειναι να κρατησεις τον καταλυτη.
Βαζεις το τελικο απο το MINI GROUP A και αφηνεις την υπολοιπη ως εχει Cool
Εγω παντως για αργοτερα θα επαιρνα ολο το κιτ και σε ανοιποψιαστω χρονο για 1-2 μερες θα την εριχνα επανω Evil Evil Evil

Φανταζεσε μεσα στην καρδια της αθηνας μπαμ-μπουμ φλογες και λοιποι αλλοι ηχοι Question Question Question Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Εχουμε ΞΕΦΥΓΕΙΕΙΕΙΕΙ Evil Evil Evil
sps - Πεμ 09 Ιαν 2003, 21:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
O φιλος BTS με καλυψε με την πρωτη του απαντηση και χαιρομαι που συμφωνουμε για μια ακομα φορα! Smile
Miltellas - Παρ 10 Ιαν 2003, 01:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν ορισμένες προτάσεις στην αγορά τουλάχιστον εφάμιλλες με της PS και μάλιστα προτάσεις που μπορεί να μας ικανοποιήσουν περισσότερο εάν ξεφεύγουμε κατά τα λοιπά από την PS. Το ερώτημα είναι: Ποιές είναι αυτές οι προτάσεις και ποιός τις πουλάει; O SPS απάντησε: Μα φυσικά οι αγωνιζόμενοι (και οι...τρελλοί) γνωρίζουν τις απαντήσεις!

Από τον Ντίνο ψώνιζα για τον πρώτο μου έρωτα: Το Renault 5 Alpine Turbo. Δεν τοποθετεί τα ανταλλακτικά που πουλάει. Δεν ήξερα ότι έχει καί PeugeotSport, νόμιζα ότι είχε μόνο RenaultSport. Καλή ώρα, πάω από εκεί εκ μέρους του 206club (έχει και λιπαντικά της Elf). Ντανιέλο όταν και αν ανέβεις πάρε με τηλέφωνο (έχεις PM) για να σου ετοιμάσω έδαφος.
Δημήτριος - Δευ 27 Ιαν 2003, 03:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν θα επιστρατεύσω τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις (μηχανολόγος speaking Shocked ) πάνω στο θέμα της εξαγωγής. Μια πιο ελεύθερη εξαγωγή έχει ώς αποτέλεσμα να μειώνονται οι ροϊκές απώλειες των καυσαερίων. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να απομακρύνονται πιο εύκολα με το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής, παρουσιάζοντας μικρότερη αδράνεια. Ο παράγοντας αυτός επιδρά και στο Α.Ν.Σ. του εμβόλου και στο Κ.Ν.Σ. Πρώτον γιατί διευκολύνει την εναλλαγή των αερίων, με την αποφυγή "φρεναρίσματος" της εισροής καύσιμου μείγματος (στην φάση του overlap, περί του Α.Ν.Σ.), αφού τα καυσαέρια θα έχουν ήδη απομακρυνθεί χωρίς να κωλυσιεργούν. Δεύτερον γιατί μειώνεται η "θερμική" ανάμειξη (παραλαβή θερμότητας) αυτών με το καύσιμο μείγμα, πράγμα που οδηγεί (όταν γίνεται ανεξέλεγκτα) στην διόγκωσή του, χωρίς και παράλληλη αύξηση της μάζας του. Έχουμε δηλαδή μείωση της ογκομετρικής απόδοσης. Εδώ μπορούμε να πούμε πως το overlap των βαλβιδών διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο σε όλα τα παραπάνω. Τρίτον μπορεί να επιτρέψει την αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα με το να καθυστερήσει το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής μετά την καύση(και έναρξη της καθόδου του εμβόλου). Αύτό σημαίνει ότι αφού από πρίν ξέρεις πως δεν θα έχεις πρόβλημα με εναπομείναντα καυσαέρια στα επόμενα στάδια (άνοδος προς Α.Ν.Σ. overlap), μπορείς να τα κρατήσεις μέσα στον κύλινδρο λίγο ακόμα για να σου προσφέρουν λίγη περισσότερη απο την θερμική ενέργειά τους. Αυτό βέβαια θα ισχύει αν το έργο που θα δαπανήσει ο κινητήρας κατα την φάση της άνόδου του εμβόλου (αφού περάσει το Κ.Ν.Σ.) ωθώντας τα καυσαέρια προς τα έξω, θα είναι μικρότερο απο το ενεργειακό όφελος που θα έχεις με την διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των καυσαερίων σου μέσα στον κύλινδρο. Με την πιο εύκολη αξαγωγή των καυαερίων όμως σου επιτρέπεται μια πιο "τολμηρή" ρύθμιση του χρονισμού, ώστε να πετύχεις τα παραπάνω.
Συμπέρασμα : Βάλτε καζανάκια στα αυτοκίνητά σας! Εγώ θέλω μια λύση στην εξάτμιση (όποια και αν είναι αυτή) που θα μου δώσει καμιά 5-6 άλογα (για τον κινητήρα 1,6 16v). Απ' την άλλη δεν θέλω όυτε να ρυπαίνω, ούτε να ηχορηπαίνω (οικολογικές ανυσηχίες βλέπετε)...
BTS - Δευ 27 Ιαν 2003, 05:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Λοιπόν θα επιστρατεύσω τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις (μηχανολόγος speaking Shocked ) πάνω στο θέμα της εξαγωγής. Μια πιο ελεύθερη εξαγωγή έχει ώς αποτέλεσμα να μειώνονται οι ροϊκές απώλειες των καυσαερίων. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να απομακρύνονται πιο εύκολα με το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής, παρουσιάζοντας μικρότερη αδράνεια. Ο παράγοντας αυτός επιδρά και στο Α.Ν.Σ. του εμβόλου και στο Κ.Ν.Σ. Πρώτον γιατί διευκολύνει την εναλλαγή των αερίων, με την αποφυγή "φρεναρίσματος" της εισροής καύσιμου μείγματος (στην φάση του overlap, περί του Α.Ν.Σ.), αφού τα καυσαέρια θα έχουν ήδη απομακρυνθεί χωρίς να κωλυσιεργούν. Δεύτερον γιατί μειώνεται η "θερμική" ανάμειξη (παραλαβή θερμότητας) αυτών με το καύσιμο μείγμα, πράγμα που οδηγεί (όταν γίνεται ανεξέλεγκτα) στην διόγκωσή του, χωρίς και παράλληλη αύξηση της μάζας του. Έχουμε δηλαδή μείωση της ογκομετρικής απόδοσης. Εδώ μπορούμε να πούμε πως το overlap των βαλβιδών διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο σε όλα τα παραπάνω. Τρίτον μπορεί να επιτρέψει την αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα με το να καθυστερήσει το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής μετά την καύση(και έναρξη της καθόδου του εμβόλου). Αύτό σημαίνει ότι αφού από πρίν ξέρεις πως δεν θα έχεις πρόβλημα με εναπομείναντα καυσαέρια στα επόμενα στάδια (άνοδος προς Α.Ν.Σ. overlap), μπορείς να τα κρατήσεις μέσα στον κύλινδρο λίγο ακόμα για να σου προσφέρουν λίγη περισσότερη απο την θερμική ενέργειά τους. Αυτό βέβαια θα ισχύει αν το έργο που θα δαπανήσει ο κινητήρας κατα την φάση της άνόδου του εμβόλου (αφού περάσει το Κ.Ν.Σ.) ωθώντας τα καυσαέρια προς τα έξω, θα είναι μικρότερο απο το ενεργειακό όφελος που θα έχεις με την διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των καυσαερίων σου μέσα στον κύλινδρο. Με την πιο εύκολη αξαγωγή των καυαερίων όμως σου επιτρέπεται μια πιο "τολμηρή" ρύθμιση του χρονισμού, ώστε να πετύχεις τα παραπάνω.
Συμπέρασμα : Βάλτε καζανάκια στα αυτοκίνητά σας! Εγώ θέλω μια λύση στην εξάτμιση (όποια και αν είναι αυτή) που θα μου δώσει καμιά 5-6 άλογα (για τον κινητήρα 1,6 16v). Απ' την άλλη δεν θέλω όυτε να ρυπαίνω, ούτε να ηχορηπαίνω (οικολογικές ανυσηχίες βλέπετε)...


Και εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έβαλα ελεύθερο καζανάκι και είδα την απόδοση να πέφτει.
Ο εξατμισάς ξέρεις τι μου είπε;
'Το ξέρω ότι συνήθως πέφτει η απόδοση, αλλά όλοι ακούν τον θόρυβο και νομίζουν ότι πάνε πιο γρήγορα!'

Που σημαίνει ότι το πιο ελεύθερο δεν είναι πάντα καλύτερο. Όπως γράφεις και εσύ, αυτό ισχύει υπό προϋποθέσεις.
Miltellas - Δευ 27 Ιαν 2003, 07:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Και εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έβαλα ελεύθερο καζανάκι και είδα την απόδοση να πέφτει.
Ο εξατμισάς ξέρεις τι μου είπε;
'Το ξέρω ότι συνήθως πέφτει η απόδοση, αλλά όλοι ακούν τον θόρυβο και νομίζουν ότι πάνε πιο γρήγορα!'


Το έργο το έχω δει να συμβαίνει κατ'επανάληψη. Βάζουμε καζανάκι και έχουμε συχνά αντίθετο αποτέλεσμα. Και το χειρότερο; Περισσότερο θόρυβο!
Ακόμη πιο άσχημα τα πράγματα με τις σκούπες και τις φιλτροχοάνες. Έχω δει όμως και περιπτώσεις με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Όπως πχ σε ένα Focus 1.6 ενός φίλου. Έβαλε καζανάκι, φιλτροχοάνη (με πρόσβαση σε "κρύο" αέρα) και cellcat. Δεν ξέρω τί από όλα ανέβασε την απόδοση αλλά τον περνούσα αισθητά δυσκολότερα από τα νορμάλ Focus 1.6. Cellcat είχα βάλει και στο παλιό μου αυτοκίνητο και δεν είδα πουθενά βελτίωση. Γι αυτό και κατέληξα ότι δεν έχουν όλες οι εφαρμογές το ίδιο επιθυμητό αποτέλεσμα παντού. Το ότι είχαμε επιτυχία σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν θα αποτύχουμε στο δικό μας... Neutral
Δημήτριος - Δευ 27 Ιαν 2003, 15:08:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα με τις φιλτροχοάνες δεν είναι πως παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να πάρει το φιλτρο αέρος νερό; (π.χ. σε ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου απο κάτω)
fpug - Δευ 27 Ιαν 2003, 15:23:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Το πρόβλημα με τις φιλτροχοάνες δεν είναι πως παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να πάρει το φιλτρο αέρος νερό; (π.χ. σε ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου απο κάτω)


Εαν 'φορας' φιλτροχοανη οταν το πας για πλυσιμο απο κατω η πλυσιμο μηχανης καλο ειναι να την βγαζεις και να κλεινεις την εισαγωγη πολλυ καλα με κατι αδιαβροχο.
Απο εκει και περα περνας απο λιμνουλες και 'χειμαρους' σιγα σιγα.
ΝΙΚΟΣ - Δευ 27 Ιαν 2003, 17:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πας για πλυσιμο μηχανης ναι πρεπει να βγαινει....Αλλα το να πας για πλυσιμο αυτοκινητου εξωτερικο ή απο κατω μαλλον ειναι λιγο παρατραβηγμενω
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr