A.P.R. έγραψε: |
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο? |
A.P.R. έγραψε: |
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο? |
Alex έγραψε: |
159 και χωρις πειραγμα εξατμισης? Πςςςςςςςςςςςςς.. Τα 165 τα χεις μαλλον σιγουρα τοτε με μια εξατμισουλα .. Αλλα ξερεις τι σκεφτομαι.. μηπως επρεπε να την εχεις βαλει προτου πας στον "τσιπακια" να σου ρυθμισει τα μειγματα γιατι τωρα ισως να χρειαστει ρυθμιση εκ νεου για μαξιμουμ εκμεταλλευση... |
A.P.R. έγραψε: |
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο? |
Sidobre έγραψε: |
Danielo πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Οπως μπερδεύεσαι εσύ μπερδεύομαι και εγώ....
Σε γενικές γραμμές πάντως, όντως αν η εξάτμιση είναι μεγαλύτερη των απαιτήσεων, τότε υπάρχει πρόβλημα. Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση. Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ... |
danielos έγραψε: |
μηπως θα μπορουσε καποιος να επιβεβαιωσει τις τιμες που ειδα στο site της peugeot sport??η εξατμιση group Ν για ποια αυτοκινητα κανει??ειναι οντως το τελικο καζανακι αυτο το silancer που γραφει ή κοιταζα αλλα αντι αλλων??ειδα τιμη 146.80 ευρω.δεν ξερω αν ειναι με Φ.Π.Α ή οχι.helppppp!!!!!!!!!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε Danielo ακουσε με προσεκτικα.Παρε στην θεσσαλονικη ειναι ενα παιδι
φερνει κατευθειαν απο γαλλια μεσα απο την Peugeotsport.Το τηλ ειναι 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του οτι περνεις εκ μερους μου (Νικος απο κοζανη) θα σου κανει και καλυτερη τιμη.Ζητα του το τελικο απο την εξατμιση που φοραει το 106 MINI GROUP A και τελειωνει το πανυγυρη.. ![]() ![]() Οχι τιποτα αλλο αλλα για να μην πληρωνεις κερατιατηκα.. Μετα να δεις ηχο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Danielo θορυβο θα κανει.Βεβαια οχι τοσο οσο να μην μπορεις να κατσεις μεσα στο αμαξι.(Δεν ειναι και το MAXI ![]() Χαρηκα που μπορεσα να σε εξυπηρετησω. Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου.. Και μην ξεχνας PEUGEOTSPORT = ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε Danielo δεν βαζεις ενα ROLLCAGE-BUCKETS-ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ να βγαλεις και μια αγωνιστηκη αδεια και να πηγαινεις να το σπας σε καμια αναβαση ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υπομονη ολα γινονται σιγα σιγα........... ![]() ![]() ![]() Αλλα βρε παιδι μου και εσυ στην πριζα εισαι συνεχεια ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Συμειωτεων αρχισε να φερνει και για 206 εκτος απο 106...Ολα τα καλουδια κατευθειαν απο την PEUGEOTSPORT. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() H Διευθυνση ειναι 25ης Μαρτιου 105 πανω απο την Νεα Εγνατια. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Χειροποιητο με τα ιδια χρηματα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ρε παιδες για πειτε και εσεις τι θα κανατε ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
PugSport Δαγκωτό!!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καταρχην να πουμε το εξεις.......
Για την εξατμιση που λεμε (την συγκεκριμενη) της PEUGEOTSPORT δεν ειναι απο το CUP η GROUPN (η οποια GROUPN ναι ειναι 48χιλ)αλλα απο το MINI GROUP A.Πιστευω οτι δεν φορανε ιδιες. Δεν ξερω πειτε γνωμες ![]() ![]() ![]() ![]() Απο το CUP και το MINI GROUP A μιλαμε για την ιδια εξατμιση ![]() ![]() ![]() Φιλε B.T.S ας ακουσουμε και την δικια σου αποψη επι του θεματος ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση. Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τωρα οσων αναφορα για μετρηση καυσαεριων που ειπες,ναι σιγουρα ειναι το σωστοτερο.Βεβαια η PEUGEOTSPORT συμφωνα με το πως κανει το αυτοκινητο εχει μετρησει καυσαερια και λοιπα τετοια και δουλευουν ολα σωστα.Με την προηποθεση παντα οτι ολο το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο με τα πραγματα της ετσι ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Λοιπόν θα επιστρατεύσω τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις (μηχανολόγος speaking ![]() Συμπέρασμα : Βάλτε καζανάκια στα αυτοκίνητά σας! Εγώ θέλω μια λύση στην εξάτμιση (όποια και αν είναι αυτή) που θα μου δώσει καμιά 5-6 άλογα (για τον κινητήρα 1,6 16v). Απ' την άλλη δεν θέλω όυτε να ρυπαίνω, ούτε να ηχορηπαίνω (οικολογικές ανυσηχίες βλέπετε)... |
BTS έγραψε: |
Και εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έβαλα ελεύθερο καζανάκι και είδα την απόδοση να πέφτει.
Ο εξατμισάς ξέρεις τι μου είπε; 'Το ξέρω ότι συνήθως πέφτει η απόδοση, αλλά όλοι ακούν τον θόρυβο και νομίζουν ότι πάνε πιο γρήγορα!' |
Δημήτριος έγραψε: |
Το πρόβλημα με τις φιλτροχοάνες δεν είναι πως παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να πάρει το φιλτρο αέρος νερό; (π.χ. σε ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου απο κάτω) |