PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Λαμπάκι Check Engine

karmagos - Παρ 11 Αύγ 2006, 17:15:34
Θέμα δημοσίευσης: Λαμπάκι Check Engine
τι δουλεια κανει αυτο το λαμπακι?
Road_Runner - Παρ 11 Αύγ 2006, 20:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
τσεκ εντζιν πρεπει να είναι
Touristas - Σαβ 12 Αύγ 2006, 06:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μας πέθανες λέμε Tease
Road_Runner έγραψε:
τσεκ εντζιν πρεπει να είναι



Είναι το λαμπάκι αυτοδιάγνωσης του κινητήρα και μιας και λες ότι σου κλότσαγε προφανώς κάτι δεν θα δούλεψε σωστά και γι’αυτό άναψε έστω και για λίγο.
Καλό είναι πάντως να το πας να του κάνουν μια διάγνωση.
Road_Runner - Σαβ 12 Αύγ 2006, 12:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Μας πέθανες λέμε Tease


Γιατί τι έκανα λάθος;;;;
Μήπως δεν σου αρέσει η προφορά στα Αγγλικά μου???? Tease
karmagos - Κυρ 13 Αύγ 2006, 12:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
Bad talk 2gunfire Sniper Onfire Armed Hunter Shoot !
Touristas - Κυρ 13 Αύγ 2006, 21:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
karmagos έγραψε:
ο τεχνιτος αέρας πρεπει να ειναι αυτη η ενδειξη..

ο ποιός.... Scratch Scratch
Timour21 - Δευ 14 Αύγ 2006, 09:58:44
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ γιατί νομίζω οτι το πορτοκαλί λαμπάκι είναι ο εγκέφαλος?
Touristas - Δευ 14 Αύγ 2006, 16:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω εάν έχει προσέξει ποτέ κανείς σας αυτό το λαμπάκι τι συμβολίζει αλλά είναι ένας κινητήρας σε μικρογραφία.
Όταν ανάβει αυτό πάει να πει ότι κάτι δεν πάει καλά με τα ηλεκτρονικά του κινητήρα μιας και έχει πάρα πολλά περιφερειακά για την σωστή λειτουργία του.
Πολλές εταιρίες αντί για αυτό το σχέδιο έχουν ένδειξη που γράφει check engine.
Road_Runner - Δευ 14 Αύγ 2006, 18:04:01
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Πολλές εταιρίες αντί για αυτό το σχέδιο έχουν ένδειξη που γράφει check engine.


Ή αλλιώς "τσεκ εντζιν".
Είδες που το έλεγα σωστά;;; Shocked Laughing Laughing
karmagos - Δευ 14 Αύγ 2006, 20:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΑ ΤΙ ΖΩΑ!
Touristas - Τρι 15 Αύγ 2006, 06:21:25
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πολλές εταιρίες αντί για αυτό το σχέδιο έχουν ένδειξη που γράφει check engine.


Ή αλλιώς "τσεκ εντζιν".
Είδες που το έλεγα σωστά;;; Shocked Laughing Laughing

TeaseTeaseTeaseTease
galanis - Κυρ 20 Αύγ 2006, 19:45:25
Θέμα δημοσίευσης:
Το topic "Και εκει που παει καλα,ξαφνικα....." ενσωματώθηκε στο παρόν. (ευχαριστώ για την υπόδειξη Φίλιππε)
Παρακαλώ πριν ανοίξουμε ένα νέο topic να χρησιμοποιούμε λίγο την "Αναζήτηση" για να δούμε αν υπάρχει ήδη σχετικό/παραπλήσιο topic.

Εκ της MOD Team
MEMsound


Καλησπερα σας,

Θα ηθελα αν μπορουσατε να με βοηθησετε στο εξης προβλημα που εχω...
με το 206 1,4 8V 1999
Σχεδον μερα παρα μερα και εκει που οδηγαω συνηθως με δευτερα ή τριτη χαλαρα με σχετικα κρυο κινητήρα κανει ενα γκουπ ο κινητηρας,κοβει τη δυναμη για μισο δευτερολεπτο, αναβει το πορτοκαλι λαμπακι check engine το οποιο και σβηνει μετα απο 2 δευτερολεπτα και συνεχιζω κανονικα.
Προβλημα με ποιοτητα βενζινης δεν πρεπει να ειναι.

Και οπως το ενα φερνει το αλλο ..... 2 ερωτηση , Ποσο περιπου κοστιζει μια αλλαγη δισκο-πλατω , ταμπουρα πισω φτιαξιμο, και ο ρυθμιστης ρελαντι.
Για τον ρυθμιστή ρελαντι ο μηχανικος μου , μου ειπε 60Ε καινουργιος αλλα μου καθαρισε τον παλιο περνωντας μου 20Ε και θελω να τον τσεκαρω γιατι εχω και αλλα για την γουνα του!!! Για να ξερω αν ειναι να χρησιμοποιησω την μικτη μου ασφαλεια με μηδεν απαλλαγη παρκαροντας αναποδα στο γραφειο του (ειναι στον πρωτο οροφο) Twisted evil

Σας Ευχαριστώ Πολυ Laughing
karmagos - Κυρ 20 Αύγ 2006, 20:00:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι..αδειασμα βενζινης και γεμισμα απο Bp!
Ως δια μαγειας δεν θα στο ξανακανει!
Περνα μετα απο το ταμειο... Laughing

ΑΑΑΑ ...!!παραλιγο να το ξεχασω...
Καλοσορισες!!
Spyros_L - Παρ 20 Οκτ 2006, 13:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω αυτό το θέμα για να μην ανοίγω νέο topic. Εχθές πήγα στο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο που συνεργάζομαι για service το αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια το πήγε ο πατέρας μου μιας και εγώ δούλευα. Σήμερα το πρωί το βάζω μπροστά και αυτό το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα δεν έσβησε ποτέ, ενώ κανονικά θα έπρεπε μετά απο 2 δευτερόλεπτα. "Ρε τι να έπαθε" αναρωτιέμαι. Αμέσως τηλέφωνο στον πατέρα μου, του λέω το και το. Μου λέει "ρε συ απ την ώρα που το έφερνα απ το συνεργεί το κάνει αυτό, και νόμιζα οτι είναι καμιά ζώνη ασφαλείας και δεν έδωσα σημασία", "καλά κατάλαβα" του λέω. Πάω αμέσως στο μάστορα, τον ρωτάω τι συμβαίνει. Ο άνθρωπος είναι σωστός βέβαια και κύριος, μου λέει "κάτι λάθος έχει διαγνώσει, δεν είναι τίποτα, απλά πήγαινε στον τάδε γνωστό μου που έχει μηχάνημα για να σιγουρευτείς", το αμάξι όντως συμπεριφερόταν μια χαρά. Πάω στον άλλο μάστορα, το βάζουμε στο διαγνωστικό και γράφει "ΒΛΑΒΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ", του λέω εγώ "Μάστορα θα χει πρόβλημα ο ΟΤΕ στην περιοχή γελαστά" και φυσικά γελαέι και εκείνος. "Δεν είναι τίποτα ρε συ, θα το σβήσουμε", πραγματικά το έσβησε και όλα καλά, δεν μου πήρε και 1 Ευρώ ο άνθρωπος. Αλήθεια ξέρει κανένας ΑΡΓΥΡΗΣ που οφείλεται αυτό?
STELIOS - Παρ 20 Οκτ 2006, 14:41:05
Θέμα δημοσίευσης:


Αυτο το πορτοκαλι λαμπακι (check engine) ΔΕΝ προσδιωριζει συγκεκριμενη βλαβη, αναβει οταν κατι δεν παει καλα με την ηλεκτρονικη διαχειρηση του κινητηρα και μπορει να οφειλεται σε οτιδηποτε. Μπορει κιολας να ειναι ενα στιγμιαιο ηλεκτονικο κολλημα (bug).

Εμενα μου ειχε αναψει (συνοδευομενο με κομπιασμα κινητηρα) 2 φορες με μεγαλο χρονικο διαστημα μεταξυ τους. Εσβησα τη μηχανη και την ξαναναψα και ολα ΟΚ.
Πριν μερικους μηνες το εκανε ξανα 3η φορα (υστερα απο ΠΑΡΑ πολυ καιρο) συνοδευομενο παλι απο κομπιασμα κινητηρα. Αυτη τη φορα το προβλημα παρεμενε (μετα απο επανεκινηση - αποσηδεση μπαταριας κτλ), και τελικα το διαγνωστικο εδειξε βλαβη στο ενα beck.
billisdim - Κυρ 04 Φεβ 2007, 02:17:07
Θέμα δημοσίευσης: tpt
old topic
Touristas - Κυρ 04 Φεβ 2007, 09:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το λαμπάκι του ιμμομπιλαιζερ ……. Shocked Shocked Shocked
Μάλλον εννοείς το λαμπάκι τις διάγνωσης .
Προφανώς κάτι δεν λειτουργεί σωστά οπότε και μια διάγνωση θα δείξει που είναι το πρόβλημα.
smpokos - Κυρ 04 Φεβ 2007, 11:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
η βγαλε του πολους της μπαταριας για να σβηστει το τσεκ . αν δεν σου ξαναναψει το τσεκ τοτε στο επομενο σερβις στην διαγνωση θα την δουν την βλαβη Wink
billisdim - Κυρ 04 Φεβ 2007, 15:26:28
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΝΑΙ... ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.... ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ???ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΕΤΣΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ? Confused
Gr@lly - Κυρ 04 Φεβ 2007, 15:38:02
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι βεβαια..
Θα πας συνεργειο να το σβησουν..
Μην ρισκαρεις..
Ποτε δεν ξερεις..

Laughing Laughing Laughing
billisdim - Κυρ 04 Φεβ 2007, 18:11:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Κ ΩΡΑ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ Κ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΒΗΣΟΥΝ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ BSI....! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ...
Touristas - Κυρ 04 Φεβ 2007, 19:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ’ αρχήν θα σε παρακαλούσα να μην γράφεις με κεφαλαία γιατί είναι σαν να φωνάζεις.

Τώρα όσο για το λαμπάκι μην πανικοβάλλεσαι και δεν είναι ανάγκη να λες για εγκεφάλους και BSI χωρίς να υπάρχει λόγος.
Μπορεί να είναι κάτι πάρα πολύ απλό οπότε μια διάγνωση θα σε ηρεμίσει.
billisdim - Τρι 06 Φεβ 2007, 04:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
εσβησε το λαμπακι,ακριβως μολις εφτασα στο μαγαζι του μαστορα,καλα που το ειδα,οχι τιποτα αλλο θα γινομουν κ ρεζιλι θα νομιζε τον δουλευα... οπως κ να χει thanx παιδες
Touristas - Τρι 06 Φεβ 2007, 20:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι έσβησε το λαμπάκι δεν σημαίνει ότι είναι όλα οκ.
Καλό είναι μια διάγνωση να την κάνεις πάντως.
drdino - Τρι 06 Φεβ 2007, 21:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
Θα έχει κρατήσει στην μνήμη την βλάβη-πήγαινε να το ελέγξεις.
billisdim - Πεμ 08 Φεβ 2007, 03:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο κοστιζει μια διαγνωση, ξερουμε....? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
drdino - Πεμ 08 Φεβ 2007, 10:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται πού θα το πας. Από τίποτα, μέχρι το πολύ 20 ευρώ θα έλεγα. Αλλά επειδή εγώ πηγαίνω σε δικό μου μηχανικό και δν πληρώνω, ας σου πει κάποιος άλλος για σίγουρα. Cool
billisdim - Σαβ 10 Φεβ 2007, 01:01:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγα εκανα διαγνωση κ βρηκε 2 σφαλματα, το ενα ελεγε στον αισθητηρα Λαμδα και το αλλο ελεγε οτι βρηκε πολυ πλουσιο μειγμα. Μηπως αυτο προηλθε απο την χοανη και το ελευθερο τελικο καζανακι?
billisdim - Σαβ 10 Φεβ 2007, 01:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για το κοστος της διαγνωσης, αρχικη τιμη ηταν 20ευρω, κ μολις του ειπα πως δεν βγαινω, το ριξε στα 10... και δεν εκανε κ τπτ, εδω με το ζορι να βρει την φυσσα να το συνδεση...Τσακαλι ο μαστορας... Laughing Laughing
Touristas - Σαβ 10 Φεβ 2007, 09:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει να κάνει με το φίλτρο απλά δεν λειτουργούσε σωστά ο αισθητήρας οξυγόνου ‘λ’ και γι’ αυτό και το δεύτερο σφάλμα για το μείγμα.
Ο λόγος τώρα που το έκανε αυτό είναι, ή όντως έχει κάποιο πρόβλημα ο αισθητήρας και κάποιες φορές δεν λειτουργεί σωστά, ή μπορεί να έχουν πρόβλημα τα μπουζί όπως επίσης μπορεί να είναι και παράσιτα από τoν πολλαπλασιαστή.

Μην σας φαίνεται απίθανο αυτό για τoν πολλαπλασιαστή.
billisdim - Κυρ 11 Φεβ 2007, 00:23:16
Θέμα δημοσίευσης:
old topic
Touristas - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι εν θα χρειαστεί καινούργιο εγκέφαλο.
Για να καταλάβεις έχει 50 θέσεις και σε κάθε διαγραφή κρατάει αρχείο.
Όταν θα συμπληρωθούν όλες μπορείς να τις διαγράψεις και γράφει πάλι από την αρχή.
Φυσικά και δεν σημαίνει ότι όλα είναι εντάξει , αλλά πρέπει να τα σβήσεις έτσι ώστε ένα ξανακάνει οτιδήποτε να μπορέσει να δεις εάν είναι το ίδιο σφάλμα ή κάτι άλλο.
DaSoP - Δευ 12 Φεβ 2007, 10:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα η αγορα του ODBII Reader ηταν πολυ καλη κινηση!!! Οχι μονο μου βγαζει ολους τους αισθητηρες του αυτοκινητου σε μια οθονη αλλα μπορω να δω και οτι "τσεκ εντζιν"( Shocked ) αναψει στο αυτοκινητο αλλα επισης μπορω και να το σβυσω αν ειναι κατι χαζο! Οπως παραδειγμα καποτε μου αναβε συνεχεια το λαμπακι και το reader μου ελεγε : "Random cylinder missfire"!!!!!(στην Peugeot δεν βρηκαν κατι...) Το αυτοκινητο δουλευε σαν τρακτερ! σβησιμο του κινητηρα,σβησιμο του κωδικου απο το reader,ignition και ολα καλα!!!
kostas2087 - Πεμ 22 Φεβ 2007, 23:38:23
Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΙΝΙΤΙΡΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ 206 ΧS ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΚΙΝΙΤΙΡΑ.ΠΡΙΝ ΑΝΑΨΗ ΕΠΕΖΑΝ ΟΙ ΣΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΠΙΓΑ ΣΥΝΕΡΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΣ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΧΩ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΙΜΒΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ?
plaketokofths - Παρ 23 Φεβ 2007, 03:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
νοθευμένη βενζινη πολύ πιθανό, μπορεί ομως και πολλαπλασιαστής
STELIOS - Παρ 23 Φεβ 2007, 10:58:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το topic ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΙΝΙΤΙΡΑ μεταφερθικε και συνεχιζεται εδω.

STELIOS
Mod. Team


Το λαμπακι check engine σημαινει καποια ηλεκτρονικη βλαβη στη διαχειρηση του κινητηρα. Mπορει να ειναι απλα ενα στιγμιαιο ηλεκτρονικο κολλημα, μπορει να ειναι και αλλα πραγματα οπως βρομικη βενζινη, βλαβη πολλαπλσιαστη, βλαβη μπεκ, βλαβη καποιου αισθητηρα κτλ...
Ο μονος σιγουρος τροπος ειναι να το πας για μια διαγνωση (κατα προτιμηση στη Peugeot).
Εκτως απ'το λαμπακι εχεις καποιο αλλο συμπτωμα ? Κομπιασματα και τετοια ?
Μην βιαστεις να αλλαξεις πολλαπλασιαστη, ειδικα αν δεν σου ειπαν σιγουρα. Εκει που ρωτησες δεν το εβαλαν σε διαγνωστικο ? Τι θα πει "μπορει να ειναι..." ?
Αν θες εχω ενα πολλαπλασιαστη ευκαιρο, περνα απ'τη λεσχη μια μερα να τον βαλουμε πανω να δεις αν το κανει ακομα.
karmagos - Παρ 23 Φεβ 2007, 16:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
Να προσθεσω και κατι;
1)Καταρχην οποιος δεν εχει πολλα λεφτα μπορει να παει και σε καποιο μηχανικο,το μηχανιμα για το check δεν ειναι κατι που το εχει μονο η αντιπροσωπεια
2)Εαν στον ελεγχο δε δειξει κατι το μηχανιμα τοτε πας σε βλαβες μηχανικων μερων!
STELIOS - Παρ 23 Φεβ 2007, 17:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
karmagos έγραψε:
Να προσθεσω και κατι;
1)Καταρχην οποιος δεν εχει πολλα λεφτα μπορει να παει και σε καποιο μηχανικο,το μηχανιμα για το check δεν ειναι κατι που το εχει μονο η αντιπροσωπεια


Αυτο ειναι αληθεια αλλα αναφερω τη Peugeot γιατι αυτη εχει παντα και το σωστο μηχανημα και το σωστο software. Μου εχει τυχει σε συνεργειο, το OBD (διαγνωστικο) που ειχαν να μην διαβαζει τη βλαβη. Πολλοι (για να μην χασουν το πελατη) θα σου πουν πολλαπλασιαστη ή κατι αλλο τελος παντων με αποτελεσμα πιθανοτατα να μπεις σε περιτα εξοδα. Εξαλου η διαγνωση σε Peugeot δεν εχει πανω απο 15-20 ευρω, και αν κανεις και την επισκευη εκει δεν θα σε χρεωσουν τη διαγνωση.
marduk - Τρι 15 Μάϊ 2007, 08:58:51
Θέμα δημοσίευσης:
Aegean βενζιναδικο στην Πειραιως ,ρευμα προς Πειραια , μη βαλετε ποτε στον απατεωνα ! Μου εχει αναψει το λαμπακι , ο κινητηρας αργοσβηνει , νιθω πως περιμενω τον επιθανατιο ρογχο Laughing Crying or Very sad , οπως και ενας φιλος με corolla ...Αυτος παρολο που του εχει βαλει 3 φορες 100οκτ. δεν εχει διορθωθει το προβλημα ... Δεν την παλευω ...Λετε να φτιαξει
? Ως club προτεινω να μεσολαβησετε στο υπουργειο μεταφορων ,στο ΙΝΚΑ καπου τελος παντων γιατι ...και παλι και παλι βενζινη και μπουκαλι στους απατεωνες !
marduk - Σαβ 19 Μάϊ 2007, 11:55:21
Θέμα δημοσίευσης:
Βλαβη στα μπεκ , ή στον πολλαπλασιαστη εδειξε το μηχανημα . Ξερει κανεις ποσο θα παει ο καθαρισμος μπεκ ?
206 groupA - Σαβ 19 Μάϊ 2007, 13:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μιχαλη εγω εκανα καθαρισμο injection και πεταλουδας γκαζιου πριν απο 1 μηνα περιπου με κοστος 65euro.
Απο οσο ξερω εκει γυρο παιζουν οι τιμες
Giannis307 - Τετ 23 Μάϊ 2007, 21:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη τωρα με τη μουσικη σταυτοκινητο που εχω βγαλει και βαλει τον πολο ισα με 10 φορες τι θα πρεπει να κανω?
vagva - Τρι 29 Μάϊ 2007, 12:00:12
Θέμα δημοσίευσης:
όταν μου είχε ανάψει εμένα πριν από 3 μήνες το check ..ήταν ένα μπεκ χαλασμένο,,,μάλλον είχα βάλει μάπα βενζίνα...παρακάλω 115 ευρο το μπέκ...σε επίσημη αντιπροσωποία...
Sidobre - Τρι 29 Μάϊ 2007, 12:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
vagva έγραψε:
όταν μου είχε ανάψει εμένα πριν από 3 μήνες το check ..ήταν ένα μπεκ χαλασμένο,,,μάλλον είχα βάλει μάπα βενζίνα...παρακάλω 115 ευρο το μπέκ...σε επίσημη αντιπροσωποία...


.... Mήπως ήταν του κυλίνδρου που έσπασε η μπιέλα; Γιατί εκεί πάει το μυαλό μου....
marduk - Σαβ 09 Ιούν 2007, 13:11:11
Θέμα δημοσίευσης:
270 Ευρω παρακαλω πηγε το μαλλι ... Απο νοθευμενη βενζινη σιγουρα . Πολλαπλασιαστης - μπουζι - μπεκ off . Και φυσικα χωρις αποδειξη απο το βενζιναδικο αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας ...
Giannis307 - Σαβ 09 Ιούν 2007, 15:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τι βενζιναδικο αν επιτρεπετε?
STELIOS - Σαβ 09 Ιούν 2007, 16:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
marduk έγραψε:
270 Ευρω παρακαλω πηγε το μαλλι ... Απο νοθευμενη βενζινη σιγουρα . Πολλαπλασιαστης - μπουζι - μπεκ off . Και φυσικα χωρις αποδειξη απο το βενζιναδικο αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας ...


Ολα αυτα μονο απο νοθευμενη βενζινη ? Λιγο υπερβολικο μου φενεται...
Ενταξει το beck, αντε και το μπουζι αλλα ακομα και ολοκληρος ο πολλαπλασιαστης ?
Εντομεταξυ πως το καταλαβες οτι ηταν ΟΛΑ αυτα χαλασμενα και οχι μονο κατι απο αυτα ?
Πχ. αν χαλασει μπουζι δεν σου βγαζει ενδειξη check engine. Για beck σου βγαζει σιγουρα. Για πολ/στη δεν ειμαι σιγουρος.
marduk - Κυρ 10 Ιούν 2007, 11:27:14
Θέμα δημοσίευσης:
Βενζιναδικο aegean στην Πειραως στο ρευμα προς Αθηνα . Επισης μη βαλετε στην Aegean στο μικρολιμανο (ενας φιλος μου επαθε το ιδιο) και στην Aegean
στην Γρηγοριου Λαμπρακη , στην Σπαθας (Πληρωσα 20 Ευρω(20λ) βενζινη και γεμισε σε RAV4 1 νταμακι,ενω την ιδια στιγμη διαμαρτυροταν ενας τυπος για νοθεια μπροστα μου και απειλουσε για καταγγελια) .
marduk - Κυρ 10 Ιούν 2007, 11:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μηχανικος μου τα εδωσε ολα στο χερι . Τωρα αν με εξαπατησε κι αυτος ... τι να πω ... δεν νομιζω . Με νερο ηταν η βενζινη νοθευμενη και πηρε παραμαζωμα τα ηλεκτρικα λογικα .
marduk - Κυρ 10 Ιούν 2007, 11:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το προβλημα δεν ηταν μονο οτι εβγαζε λαμπακι . Το προβλημα ηταν ο τι ο ενας κυλινδρος απο τους 4 υπολειτουργουσε . Αλλωστε πρωτα εσβησε μπροστα μου τις βλαβες και μετα ξαναεβγαζε προβλημα ( για τα μπεκ ελεγε ) και μου ειπε απο πριν οτι μπορει να ειναι και πολλαπλασιαστης . Το μπουζι που ουτως η αλλως ειναι το αμεσως θιγομενο απο το νερο κοστιζει ελαχιστα . Τα αλλα 2 "καινε" .
Giannis307 - Κυρ 10 Ιούν 2007, 12:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κακα τα ψεματα η shell νομιζω οτι ειναι η καλλητερη και εχω πολλες εσωτερικες(απο shell) πληροφορειες γιατι ειναι τοσο ακριβη η βενζινη της....Το 90% των πρατηριων εντος Αττικης και ενα 70% σολη την Ελλαδα ειναi της ιδιας της shell οποτε ετσι δεν υπαρχει το ενδεχομενο νοθειας γιατι ολοι υπαλληλοι ειναι στα πρατηρια και ετσι απλα δεν τους νοιαζει να κανουν νοθεια...
marduk - Κυρ 10 Ιούν 2007, 15:11:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πλεον βαζω μονο απο την Ετεκα στην πετρου ραλλη .Εχει 100αρα σε τιμη απλης (για αλλα πρατηρια) και η απλη ειναι οκ και πολυ φτηνη .
Giannis307 - Κυρ 10 Ιούν 2007, 16:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το επισκεπτω ειναι μετα το φαναρι του κρατικου στο ρευμα προς περαμα σωστα ενα "τεραστιο" μαγαζι?
marduk - Πεμ 14 Ιούν 2007, 19:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι αυτο .Στο ρευμα προς Αθηνα μετα τον Κηφισσο που εχει 3 μαζεμενα .
nightmaire - Δευ 23 Ιούλ 2007, 23:50:40
Θέμα δημοσίευσης: Λαμπακι Μηχανης!!!!
Παιδια προβλημα μεγαλο ... Εκει που πηγαινα ανετος και εκανα την τσαρκουλα μου σε ενα φαναρι που σταματησα αρχισε το αμαξακι μου να κανει διακοπες και να αναβει το λαμπακι του κινητηρα (πορτοκαλι) και απο εκεινη την στιγμη μου το κανει συνεχεια.... ξερει κανεις τι μπορει να ειναι ????
Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
fynos - Τρι 24 Ιούλ 2007, 00:01:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στο φανάρι, τι κάθισε δίπλα του ??
Αστειάκι . . . .
Kανάς MAP ίσος ? για καθάρισε των χωρείς να βγάλεις την φύσα και δες !
STELIOS - Τρι 24 Ιούλ 2007, 10:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα "Λαμπακι Μηχανης" ενσωματωθικε εδω, και συνεχιζεται.
Παρακαλω για αλλη μια φορα, ριχνουμε μια ματια στα υπαρχοντα topic πριν ανοιξουμε καινουριο.'

XΡΗΣΤΟ διαβασε τις προϊγουμενες σελιδες.

STELIOS
Mod. Team

nightmaire - Πεμ 26 Ιούλ 2007, 19:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
sorry Embarassed

To map τι ειναι ?
Sidobre - Παρ 27 Ιούλ 2007, 09:59:29
Θέμα δημοσίευσης:
nightmaire έγραψε:
sorry Embarassed

To map τι ειναι ?


Manifold Absolute Pressure (sensor). Ελληνικά, αισθητήρας υποπίεσης εισαγωγής.

Βρίσκεται πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής και μετράει την απόλυτη πίεση στο εσωτερικό της. Μαζί με το ποτενσιόμετρο γκαζιού, ο εγκέφαλος υπολογίζει το φορτίο του κινητήρα.
nightmaire - Δευ 30 Ιούλ 2007, 18:59:49
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστω Sidobre Wink
Spyros_L - Τρι 31 Ιούλ 2007, 10:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ λέω οτι είναι κλασσικό σύμπτωμα πολλαπλασιαστή. Και επειδή ειπώθηκε και παραπάνω πρέπει να ξέρετε οτι η βενζίνη είναι ο νούμερο ένα λόγος για την καταστροφή πολλαπλασιαστών, αντλίας και άλλων μερών.
fynos - Τρι 31 Ιούλ 2007, 10:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Με το ανάμα της ενδεικτικής λυχνίας του κινητήρα, κάποιοι από τους παρακάτω σένσορες διαμαρτύρονται !
http://s171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/?action=view&current=OBD.jpg
Όποτε με το κούμπωμα του διαγνωστικού και σύμφωνα με των κωδικό εντοπίζετε το πρόβλημα !
thess306 - Σαβ 17 Νοέ 2007, 20:03:31
Θέμα δημοσίευσης: Άναμα λαμπάκι κινητήρα με βροχή
Καλησπέρα. Έχω ένα 306 και μου παρουσίασε σήμερα ( όπως και παλιότερα σε ανάλογες συνθήκες ) το εξής πρόβλημα:

Από βραδύς δυνατή βροχή.Το πρωί πήρε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Για 20-30 λεπτά οδήγηση μέσα στη βροχή-όλα μια χαρά. Όταν σταμάτησα όμως για βενζίνη , μόλις ξανάβαλα μπρος τον κινητήρα , άναψε το λαμπάκι για βλάβη. Στιγμιαίο κόμπιασμα -ρελαντί ασταθές , δεν ανεβάζει στροφές , αλλά και δε μου έσβησε. Επειδή το έχει ξανακάνει δοκιμάζω να πατήσω λίγο περισσότερο το γκάζι και το πρόβλημα λύθηκε....

Μου το έχει παρουσιάσει μόνο με συνθήκες υγρασίας.Η βενζίνη είναι πάντα από το ίδιο πρατήριο

Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει; Γιατί αν πάω στα τzιμάνια της lion θα τρίβουν τα χέρια τους

Ευχαριστώ
DrJekyll - Κυρ 18 Νοέ 2007, 10:42:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Άναμα λαμπάκι κινητήρα με βροχή
thess306 έγραψε:
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει; Γιατί αν πάω στα τzιμάνια της lion θα τρίβουν τα χέρια τους

Ευχαριστώ

Φίλος δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, αλλά ξέρω ότι σίγουρα πρέπει να μείνεις μακριά από αυτούς...
nightmaire - Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
Την εχω παθει και εγω ετσι .... η βροχη δεν εχει καμια σημασια !
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω και ειναι αιθητηρας λ που κολαει και θελει αλλαγη μου στοιχησε γυρω στα 200 ευρω αν θυμαμαι καλα ..... Οσο για το βενζιναδικο μην βαζεις το χερι σου στην φωτια για κανεναν τους ! Wink
STELIOS - Κυρ 18 Νοέ 2007, 16:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το εχουμε ξαναπει απειρες φορες. Το λαμαπκι κινητητα δεν συμβολιζει ΜΙΑ ζημια. Δειχνει οτι κατι δεν παει καλα με την αναφλεξη του κινητηρα (99.9% των περιπτωσεων ειναι ηλεκτρικο το προβλημα).

Μπορει να ειναι:
Βλαβη πολλαπλασιαστη (μαλλον οχι στη περιπτωση σου)
Βλαβη Μπεκ
Βλαβη λ
και πολλα αλλα ηλεκτρικα.
Μερικοι θα σου πουν οτι ειναι απο χαλια βενζινη (εγω δεν συμφωνω οτι απο βενζινη αναβει το λαμπακι check engine, αλλα αυτη ειναι απλα η αποψη μου).

Επειδη δεν μπορεις να εισαι 100% σιγουρος τι φταιει, η πιο σωστη επιλογη σου ειναι η εξης:
Πηγαινε σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ Peugeot να στο βαλουν στο διαγνωστικο να δουν τη βλαβη εχει (ΑΝ εχει). Δεν χρειαζεται να σου κανουν καποια επισκευη, απλα να σου πουν αν εχει βαλβη και τη βλαβη ειναι (κοστος 20-25 ευρω).
Απο τη στιγμη που θα ξερεις τι ειναι πηγεναι σε ενα μηχανικο που ξερεις και εμπιστευεσαι και κανε οτι χρειαζεται.

Ομως για να λες οτι στο κανει με συνθικες βροχης, τοτε πολυ πιθανο ειναι να μαζευει υγρασια σε καποια ηλεκτρικα μερη (πχ. μπεκ, μπουζι, πολλαπλασιαστη κτλ.) και να σου παρουσιαζει στοιγμιαια αυτες τις ενδειξεις.

Αν θες διαβασε και τις προϊγουμενες σελιδες να μην ξαναγραφωνται τα ιδια και τα ιδα ξανα.
kaisaras96 - Παρ 21 Δεκ 2007, 23:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα ρε παιδιά μες στην βδομάδα μου άναψε check engine παρέα με το antipolution fault. Το είχα πάθει και το καλοκαίρι αλλά τότε μετά απο καμιά 1000άρα χιλιόμετρα έσβησε...

Στο ΙΚΤΕΟ έχουμε θύρα OBD το σύνδεσα και μου έβγαλε σφάλμα 00134 02 sensor circuit no activity detected.

Να υπενθυμήσω ότι έχω χταπόδι ραλλυε με αλλαγμένο καταλύτη σε πολυπλεξικό 1600 16V αλλά μέχρι τώρα (μπορεί και 50.000χλμ) δεν είχα ποτέ λαμπάκια, να σημειώσω πως ο καταλύτης δεν έχει ούτε 20.000 στην πλάτη του και απο καυσαέρια δεν μασάω(μάσαγα).

Τώρα πάνω απο τις 2500 ο λ πέφτει στο 0,97 (και πιο κάτω) και βγάζει τα κερατά του απο ρύπους???

Κανας σχετικός....
Touristas - Σαβ 22 Δεκ 2007, 08:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το 0.97 το βλέπεις στο διαγνωστικό η στο μηχάνημα που μετράει καυσαέρια?
Πάντως το σφάλμα που βγάζει έχει να κάνει με των 2ο λ.
Εάν μπορείς να δεις τα mlvolt των αισθητήρων όταν δουλεύει θα βγάλεις ποιο εύκολα άκρη για το τι φταίει.
akisharisis - Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:00:26
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ AIRPOLLUTION FAULT
ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΜΥΝΗΜΑ:''AIRPOLLUTION FAULT''.

ΕΧΩ ΕΝΑ 307 ΤΟΥ 2004 1.4 16V ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η RESET THΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. ΙΣΧΥΕΙ?ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???

Thanks Psclub
Giannis307 - Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:05:25
Θέμα δημοσίευσης:
Oχι ειναι επιτακτικη αναγκη να κοιταξεις αν καποιος αισθητηρας τα εχει παιξει....
Μετα ειναι επιτακτικη αναγκη να γραφεις χωρις caps lock γιατι βγαζεις ματι.... Wink
StorM_GmA - Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
πριν βάλουμε μπρος το αμάξι που ανάβουν όλες οι ενδέιξεις, το check engine
πρέπει να σβήνει ταυτόχρονα με τα άλλα? Εχω την εντυπώση πως σε μενα
ή σβήνει λίγο μετά ή μόλις βάλω μπρος. Θα το κοιτάξω πάλι!

ps εννοώ το πορτοκαλί λαμπάκι πάνω δεξιά στο ταμπλό που μοιάζει με μοτερ
akisharisis - Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:12:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry για τα κεφαλαια μου.


Υπαρχει τροπος να το δεις αυτο εκτος απο το συνεργειο?
Giannis307 - Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
Να βγαλεις τον αρνητικο πολο της μπαταριας (-) και μετα τον θετικο (+) να περημενεις κανα λεπτο και μετα να βαλεις παλι τα ρευματα πρωτα το θετικο (+) και μετα το αρνητικο(-) αμα σου ξαναβγαλει Check engine τοτε θεςστανταρ αισθητηρα η κατι αλλο...
Touristas - Δευ 24 Δεκ 2007, 08:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το λαμπάκι του κινητήρα δεν σβήνει εάν ο κινητήρας δεν πάρει μπροστά.
Στα πολυπλεξικά θα σβήσει εάν μπει το αμάξι σε Economy Mode.

Καλό θα είναι να μην βγάλεις κανένα πόλο από την μπαταρία γιατί ένα έχει κάποια βλάβη και σβηστεί μετά δεν θα βγάλεις άκρη.
Εάν το μοτέρ λειτουργεί κανονικά δεν έχεις πρόβλημα να το μετακινείς αλλά καλό θα είναι να πας να κάνεις μια διάγνωση.
Το πιθανότερο θα έχει παροδικές βλάβες για κάποιων αισθητήρα «λ»
kaisaras96 - Τρι 25 Δεκ 2007, 00:25:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το 0.97 το βλέπεις στο διαγνωστικό η στο μηχάνημα που μετράει καυσαέρια?
Πάντως το σφάλμα που βγάζει έχει να κάνει με των 2ο λ.
Εάν μπορείς να δεις τα mlvolt των αισθητήρων όταν δουλεύει θα βγάλεις ποιο εύκολα άκρη για το τι φταίει.


Κοίτα το διαγνωστκό γράφει για την βλάβη bank 1 sensor 1 οπότε υπέθεσα ότι είναι ο πρώτος.(το bank δεν μας αφορά αφού έχουμε μονή εξαγωγή, το άλλο δεν ξέρω απο πού μετράει)
Δοκίμασα κάποια τεστ που έχει το διαγνωστικό με αναμένο μοτέρ,
ζητούσε τάση αναφοράς για τον λάμδα,
απο default είχε 0,3volt με αυτήν την τιμή μου λέει πως έχω πρόβλημα, αν κάνω την τιμή 0,03 τότε όλα μια χαρά. Question

Το 0,97 και πιο κάτω το είδα απο τον καυσαναλυτή, βασικά μέχρι της 2500σαλ περνάω καυσαέρια πολύ χαλαρά μετά αρχίζει και πλουτίζει το μίγμα... Crying or Very sad

Τώρα το έσβησα το σφάλμα και περιμένω να δώ τι θα γίνει αν και η λογική λέει δεν θα ξεμπλέξω έτσι ευκολα δυστυχώς.
thantsi - Τετ 26 Δεκ 2007, 19:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παιδες το επαθα και εγω αυτο πριν απο λιγο.....Ξεκιναω να παω μια βολτιτσα να ξελαμπικαρω....τεσπα ξεκιναω τον κινητηρα(ειχε πολυ κρυο και το προηγουμενο βραδυ και τωρα)αργησε να παρει λιγο....αναβω και το καλοριφερ γιατι ειχα ψωλι@σει(σορρυ) και καθως ειμαι στην κηφισιας,δν μπορω να πω- το ζορισα λιγο-,μου κανει ενα κομπιασμα, αναβoσβηνε το check engine και αναγκαστηκα να στριψω σε ενα φαναρι για φυγω απο κηφισιας,ελα ομως που το φαναρι εκανε 100 ωρες να ανοιξει και πεφταν οι στροφες στο αμαξι και φοβομουν μην μου σβησει,οποτε με τα πολλα κρατησα ψηλα τις στροφεσ ισα ισα(2000σαλ) και σταματησα καπου και εκλεισα μηχανη περιμενα λιγο και μετα την ξαναναψα...........ολα μια χαρα.....δν θα το ξαναζορισω το μωρο μου οταν ειναι κρυα η μηχανη...............σορρυ για το μεγεθος Cool Cool Cool Laughing Laughing Laughing
grpap - Τετ 26 Δεκ 2007, 20:16:29
Θέμα δημοσίευσης:
Προθερμαινουν τα ........."μωρα" πριν τη σεξουαλικη πραξη...... Laughing Laughing Laughing ......αλλιως τσινανε......... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
kaisaras96 - Δευ 03 Μάρ 2008, 21:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως είχα γράψει και πριν κανα μήνα μου είχε ανάψει το check engine παρέα με το Antipollution Fault στο ταμπλό Evil .
Το σφάλμα το έχω σβήσει 3 φορές μέχρι τώρα Mad .
Την πρώτη φορά ήταν po134 και τις δυο επόμενες po420. Οπότε έχω πειστεί πως κάτι πάει στραβά... Confused
Θέλοντας να δοκιμάσω την ορθή λύση πήγα πρώτα στον Καλιαντάση στην Βουλιαγμένης, όπου με χρέωσε 17,85 ευρά μόνο και μόνο για να κάνει διάγνωση ούτε κάν σβήσιμο των βλαβών. Twisted evil
Τα λόγια του τεχνικού "έχω συνεχης βλάβη και στους δυο λ και πρόβήμα καταλήτη" μου έδειξε μάλιστα τα σφάλματα που είχα σβήσει με τους ίδιους κωδικούς απλά υπήρχε και το po135. Τόνησε πως φαίνεται ότι δούλεψα και άλλο διαγνωστικό και ότι δεν τα σβήνει μόνιμα όπως της πεζό.
Η λύση πεζό είναι νορμαλοποίση και δύο καινούργιοι λάμδα 160 ευρώ έκαστως(τιμή ανταλακτικού με ΦΠΑ)
με κωδικούς:1628KY και 1628HW

Βάση του μηχανικού η βλάβη οφείλεται σε κακής ποιότητας βενζίνη για μεγάλο διάστημα... Exclamation Question Idea

Ερώτηση προς τους γνώστες τι κάνω?
Arrow Νορμαλοποίηση και τα σκάω στην πεζό προτιμώ το λαμπάκι.... Very happy και τα ευρά που συνεπάγεται...

Arrow Οι λάμδα υπάρχει ενδεχόμενο να σώζονται με κάποια διαδικασία Question
Arrow Αφου δεν δουλέυουν οι λάμδα πώς ξέρει ο εγκέφαλος ότι δεν δουλευει και ο καταλήτης Question Rolling eyes
Arrow Να βρώ το γνήσιο ανταλακτικό όχι μέσω πεζό παίζει... Question
STELIOS - Δευ 03 Μάρ 2008, 21:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
To πρωτο που θα κανεις ειναι να βρεις αισθητηρες λ, και οχι αναγκαστικα καινουριους. Απο καταστηματα μεταχειρησμενων πρεπει να εχουν πανω κατω 20 ευρω ο ενας. Πρεπει να εχω και εγω εναν καπου που δουλευει κανονικα.
Ακομα και καταλυτη να θες, μπορεις να βρεις σε πολυ καλη τιμη.

Για καταστηματα δες τους συνεργατες μας στην αντιστοιχη σελιδα.
LIONKING - Τρι 24 Νοέ 2009, 18:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
γεια χαρα παιδες,το ξεθαψα αυτο το τοπικ γιατι ειχα ενα θεμα σημερα. σχολαω μεσημερι και εκει που πηγαινα τσουπ λαμπακι εν κινηση.να μη σας κουραζω εχω ενα τεστερ και το εβαλα στο λαπτοπ,αλα εκεινο τιποτα συνεχεια αναμενο οτι και να εκανα.το αμαξι δουλεψε κανα 3ωρο με λαμπακι κ αφου παω στο μηχανικο και με το που μπαινω εσβησε το λαμπακι(κλασικα) . το αμαξι δεν ειχε κανενα προβλημα με το λαμπακι αναμενο ωστοσο.στο δικο μου λαπτοπ μου εβγαλε secondary air injection system me κωδ PO401 το οποιο αντιστοιχει πιθανων στην ανακυκλωση των καυσαεριων-χαμηλη ροη καυσαεριων.εχει κανεις καμια γνωμη τι παιζει,δεν εχει κανει κιχ απο χθες,να ετοιμαζομαι για κατι?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr