PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - προβλημα με το ρελαντι

danielos - Τρι 31 Δεκ 2002, 11:45:29
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με το ρελαντι
το εγραψα και στο τοπικ με τις βλαβες αλλα δεν απαντησε κανεις.ρε παιδες πειτε κατι γιατι αυτο το θεμα με το ρελαντι μου εχει δωσει στα νευρα.εκει που ειναι κανει μια βουτια στις 500 στροφες δειχνει να θελει να σβησει ο κινητηρας κανει μια αποτομη ανοδο στις 1200 στροφες τοτε φουνταρει και σβηνει.τι ειναι αυτο το πραγμα????please give an answer!!!
alemao - Τρι 31 Δεκ 2002, 11:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
πιθανή βλάβη είναι το μοτεράκι του ρελαντί. ίσως θέλει καθάρισμα, ίσως θέλει αντικατάσταση, ίσως θέλει κανά reset η ecu. Rolling eyes
Vaggelis - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:01:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το ρελαντι
danielos έγραψε:
το εγραψα και στο τοπικ με τις βλαβες αλλα δεν απαντησε κανεις.ρε παιδες πειτε κατι γιατι αυτο το θεμα με το ρελαντι μου εχει δωσει στα νευρα.εκει που ειναι κανει μια βουτια στις 500 στροφες δειχνει να θελει να σβησει ο κινητηρας κανει μια αποτομη ανοδο στις 1200 στροφες τοτε φουνταρει και σβηνει.τι ειναι αυτο το πραγμα????please give an answer!!!


Σου παραθέτω αυτά που είχα γράψει στο topic "Service 60000 km"...

******************************
Η ιστορία έχει ως εξής:
Ο κινητήρας στο ρελαντί, έκανε βύθιση στροφών και καμιά φορά έσβηνε. Εν το μεταξύ, λίγο καιρό πρίν είχα κάνει μια πλύση ρεζερβουάρ, γιατί είχα βάλει μια βενζίνη της πλάκας και είχε πάρει σκουπιδάκια το τεπόζιτο. Το πρόβλημα συνεχίστηκε και μετά την πλύση. Ρωτόντας κάτι φίλους, μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι γενικό στα ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκίνητα, και αντιμετωπίζεται με καθάρισμα του μοτέρ του ρελαντί ψεκάζοντάς το με λάδι. Πηγαίνοντας το λοιπόν στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας, και τονίζοντας οτι θέλω ΜΟΝΟ να μου καθαρίσει το μοτεράκι, όταν πήγα να το πάρω μου εξηγήσαν οτι είχε πρόβλημα το μοτεράκι και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το άλλαξαν. Περιτό να πώ οτι οι φίλοι μου με μουτζώναν για ένα μήνα...
******************************
danielos - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:04:27
Θέμα δημοσίευσης: re
alemao_rallye έγραψε:
πιθανή βλάβη είναι το μοτεράκι του ρελαντί. ίσως θέλει καθάρισμα, ίσως θέλει αντικατάσταση, ίσως θέλει κανά reset η ecu. Rolling eyes

οταν λες το μοτερακι του ρελαντι ενοεις το map sensor??εκεινο που μια μοιαζει με βαρελακι και βρισκεται στην πεταλουδα του γκαζιου??ειναι αριστερα οπως κοιτας το 16V που λεει στο φιλτρο??το ραλλακι τα κανει αυτα οταν το ξεπατωνω αρκετα .οταν ειμαι κυριλε δεν εχει προβλημα!!!
danielos - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:08:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το ρελαντι
και τονίζοντας οτι θέλω ΜΟΝΟ να μου καθαρίσει το μοτεράκι, όταν πήγα να το πάρω μου εξηγήσαν οτι είχε πρόβλημα το μοτεράκι και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το άλλαξαν.
τοτε αφου το αλλαξες ειδες διαφορα στο ξαναεκανε??εγω εχω μονο 22000 χιλιομετρα??νωρις δεν το εβγαλε το προβλημα??για πες μου ποσο κοστισε η αντικατασταση!!!
alemao - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:18:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
danielos έγραψε:
alemao_rallye έγραψε:
πιθανή βλάβη είναι το μοτεράκι του ρελαντί. ίσως θέλει καθάρισμα, ίσως θέλει αντικατάσταση, ίσως θέλει κανά reset η ecu. Rolling eyes

οταν λες το μοτερακι του ρελαντι ενοεις το map sensor??εκεινο που μια μοιαζει με βαρελακι και βρισκεται στην πεταλουδα του γκαζιου??ειναι αριστερα οπως κοιτας το 16V που λεει στο φιλτρο??το ραλλακι τα κανει αυτα οταν το ξεπατωνω αρκετα .οταν ειμαι κυριλε δεν εχει προβλημα!!!

δεν γνωρίζω που είναι, πρέπει να ψάξω στο βιβλίο της Haynes Smile
Vaggelis - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:24:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το ρελαντι
danielos έγραψε:
και τονίζοντας οτι θέλω ΜΟΝΟ να μου καθαρίσει το μοτεράκι, όταν πήγα να το πάρω μου εξηγήσαν οτι είχε πρόβλημα το μοτεράκι και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το άλλαξαν.
τοτε αφου το αλλαξες ειδες διαφορα στο ξαναεκανε??εγω εχω μονο 22000 χιλιομετρα??νωρις δεν το εβγαλε το προβλημα??για πες μου ποσο κοστισε η αντικατασταση!!!


H αλλαγή έγινε στα 54000 χλμ, από τότε δεν έχω παρατηρήσει βύθιση στις στροφές (αλοίμονο αν είχα).
Το κόστος έφτασε τα 112 ευρώ
Δοκίμασε να πας σε κάποιο συνεργείου γνωστού σου και πες του να σου το καθαρίσει και αν το πρόβλημα παραμείνει, προχώρα στην αλλαγή
danielos - Τρι 31 Δεκ 2002, 12:35:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το ρελαντι
αυτο για το οποιο μιλαμε ειναι αυτο το περιφημο map sensor που λενε ολοι οσους εχω ρωτησει??γιατι ακριβως δεν εχω καταλαβει που βρισκεται αυτο το πραγμα!!! Crying or Very sad
alemao - Τρι 31 Δεκ 2002, 13:19:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το MAP sensor σημαίνει Manifold Absolute Pressure Sensor, και μετράει την πυκνότητα του αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής. Έτσι ρυθμίζεται το σωστό μείγμα βενζίνης/αέρα. Έχει σχέση με το μοτέρ του ρελαντί και την ρύθμιση του ρελαντί, αλλά δεν είναι αυτό.
danielos - Τρι 31 Δεκ 2002, 13:43:15
Θέμα δημοσίευσης: re
ακου το κουφο.ξεκιναω με πρωτη ταχυτητα και με το που παταω συμπλεκτη για να βαλω δευτερα και πεφτουν οι στροφες δεν σταματαει η βελονα στις στροφες του νορμαν ρελαντι .πεφτει μεχρι το 0 και σβηνει το κινητηρι.μολις μιλαγα με ενα φιλαρακι και ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με το αντιστοιχο σβησιμο του κινητηρα και μου ειπε οτι του καθαρισαν τη βαλβιδα του ρελαντι και δεν του το ξαναεκανε απο τοτε.τι λες για αυτο??ποια ειναι αυτη η βαλβιδα του ρελαντι??
Svstouk - Τρι 31 Δεκ 2002, 15:04:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
danielos έγραψε:
ακου το κουφο.ξεκιναω με πρωτη ταχυτητα και με το που παταω συμπλεκτη για να βαλω δευτερα και πεφτουν οι στροφες δεν σταματαει η βελονα στις στροφες του νορμαν ρελαντι .πεφτει μεχρι το 0 και σβηνει το κινητηρι.μολις μιλαγα με ενα φιλαρακι και ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με το αντιστοιχο σβησιμο του κινητηρα και μου ειπε οτι του καθαρισαν τη βαλβιδα του ρελαντι και δεν του το ξαναεκανε απο τοτε.τι λες για αυτο??ποια ειναι αυτη η βαλβιδα του ρελαντι??


Εμένα, φίλε, από αυτά που λες, μου μυρίζει πολλαπλασιαστής. Για ψάξτο κι αυτό! Wink

Και εμένα στις αλλαγές, στο πάτημα του συμπλέκτη μου έσβηνε. Πήγα στην αντιπροσωπεία υποψιασμένος από τα παιδιά εδώ στο forum, του είπα τι συμβαίνει και αφού τον μέτρησε, μου τον άλλαξε (τιμή δεν ξέρω, ήταν στην εγγύηση).

Αν σε ενδιαφέρει, ο "πρώην" μου πολλαπλασιαστής είχε Ωμική αντίσταση 24, ενώ ο καινούριος (και προφανώς βελτιωμένος, κατά τα λεγόμενα του ηλεκτρολόγου) 6! Wink
Miltellas - Τετ 01 Ιαν 2003, 04:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανιέλο, το πρόβλημα πιθανότατα να λυθεί εάν βάλεις ένα δυνατό καθαριστικό στο ρεζερβουάρ. Το ProTec Line Cleaner είναι ένα τέτοιο και δεν πωλείται λιανική, το έχουν οι μηχανικοί και το χρησιμοποιούν για καθαρισμό των μπέκ. Καθαρίζει όλο το σύστημα τροφοδοσίας, από το ρεζερβουάρ μέχρι και τα έδρανα των βαλβίδων. Βάλτο σε μισογεμάτο ρεζερβουάρ και απόλαυσε το αποτέλεσμα. Τα συμπτώματα που αναφέρεις τα είχα μετά από κακή βενζίνη και δεν έφευγαν. Μετά το Line Cleaner εξαφανίστηκε το πρόβλημα. Θα το βάζεις προληπτικά κάθε 10000χλμ σε 2/3 ή γεμάτο ρεζερβουάρ. Εάν έχεις πρόβλημα σε μισό ρεζερβουάρ το πολύ.
Ξεκίνα για να λύσεις το πρόβλημά σου με αυτό που σου λέω και εάν δεν λυθεί το πρόβλημα σε 2 μέρες το πολύ, τότε μόνο, κάνε τα υπόλοιπα που σου λένε οι άλλοι συν-οδηγοί, που είναι πιο ακριβά, δύσκολα και χρονοβόρα.
Alex - Τετ 01 Ιαν 2003, 07:54:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το καθαριστικο που μπορουμε να το βρουμε και ποσο κανει?
glf - Τετ 01 Ιαν 2003, 15:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
Για το θέμα μοτεράκι ρελαντί-ΜΑP- κτλ...

Αν πιάνουν τα χέρια σας μπορείτε να πάρετε το σώμα της πεταλούδας στο.. χέρι ! και να τα δείτε όλα αυτά.
Χθες που καθάρισα τη χοάνη, έβγαλα και την πεταλούδα για έλεγχο και καθάρισμα μιας και έχω και τις αναθυμιάσεις του λαδιού να μπαίνουν.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι στη "διαδρομή" του εμβόλου από το μοτεράκι, υπήρχει λίγη περισσότερη βρομιά, και ίσως το μοτεράκι σε όποιους έχουν πρόβλημα ρελαντί, να "κολλάει" και να μη μπορεί να κάνει σωστή-γρήγορη ρύθμιση !

Το δικό μου δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά μου αρέσει να το λύνω που και που ! Smile

Nick - 106 16v
GIANNIS206 - Τετ 01 Ιαν 2003, 15:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούστε και τα δικα μου!Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν.
Συγνώμη για το μέγεθος!
PoLiThS - Κυρ 05 Ιαν 2003, 01:49:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
Svstouk έγραψε:
danielos έγραψε:
ακου το κουφο.ξεκιναω με πρωτη ταχυτητα και με το που παταω συμπλεκτη για να βαλω δευτερα και πεφτουν οι στροφες δεν σταματαει η βελονα στις στροφες του νορμαν ρελαντι .πεφτει μεχρι το 0 και σβηνει το κινητηρι.μολις μιλαγα με ενα φιλαρακι και ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με το αντιστοιχο σβησιμο του κινητηρα και μου ειπε οτι του καθαρισαν τη βαλβιδα του ρελαντι και δεν του το ξαναεκανε απο τοτε.τι λες για αυτο??ποια ειναι αυτη η βαλβιδα του ρελαντι??


Εμένα, φίλε, από αυτά που λες, μου μυρίζει πολλαπλασιαστής. Για ψάξτο κι αυτό! Wink

Και εμένα στις αλλαγές, στο πάτημα του συμπλέκτη μου έσβηνε. Πήγα στην αντιπροσωπεία υποψιασμένος από τα παιδιά εδώ στο forum, του είπα τι συμβαίνει και αφού τον μέτρησε, μου τον άλλαξε (τιμή δεν ξέρω, ήταν στην εγγύηση).

Αν σε ενδιαφέρει, ο "πρώην" μου πολλαπλασιαστής είχε Ωμική αντίσταση 24, ενώ ο καινούριος (και προφανώς βελτιωμένος, κατά τα λεγόμενα του ηλεκτρολόγου) 6! Wink


Το εν λόγω εξάρτημα λέγεται κυκλικο μοτερ ρύθμισης ρελαντι.. είναι ενα πραγματακι με ενα τσουτσουνάκι τελος πάντων ... αυτό που λέτε μερικοι οτι το καθαρίσατε... Εδω και 2 χρονια είχα το προβλημα πηγα μου το καθαρίσανε και μετα απο μερικουσ μήνες πάλι τα ιδια... Ή εσβηνε ή μαρσάριζε μονο του (σαν ξερογκαζίες απο ρελαντί στις 4,000 στροφες) 'η κρατούσε ρελαντι κοντά στις 3,500 στροφές.. Τελικά μου το αλάξανε και τέλος... Μετά κανα 2μηνο είχα ρεταρίσματα του κινητήρα... εκεί που πήγαινα κανονικα έκοβε κύλινδρο και καταλαβενετε... Με το που το λέω στην εδώ αντιπροσοπεία μου λένε επιτόπου πρόβλημα στους Πολλαπλασιαστες.. ( τα 206 δέν εχουν ένα πολαπλαστιαστή με διανομέα αλλα 1 πηνείο ανάφλεξης πάνω απο κάθε μπουζί για λόγους ακρίβειας σπινθιρισμού).. αφού το άλλαξα αυτο εκτοτε no problem.
PoLiThS - Κυρ 05 Ιαν 2003, 01:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μερικά αυτοκίνητα παρουσιάστηκε και πρόβλημα στην βαλβίδα του υδραυλικού τιμονιού που δίνει σήμα στον εγκέφαλο και είχε ομοια συμπτώματα
crazy206gs - Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά καλησπέρα.Εμένα μου κάνει το εξής : εκεί που πηγαίνω με 90-100 κλμ, ξαφνικά μου αναβοσβήνει το STOP. Πήγα στην αντιπροσωπεία,το έβαλε στον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε τίποτα. Μήπως υποψιάζεται κανείς τί μπορεί να είναι; Sad
Miltellas - Κυρ 12 Ιαν 2003, 23:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το topic ανήκει στην κατηγορία "Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά" και δεν ανήκει εδώ που είναι για "Μηχανικές Βελτιώσεις - Tuning". Παρακαλώ να μην συνεχίσετε να γράφετε στο παρόν topic και να συνεχίσετε στο σωστό όπου ήδη έχει αναπτυχθεί ξανά το ίδιο θέμα.

Για το ProTec Fuel Line Cleaner έχω αναφερθεί πολλές φορές και οι περισσότεροι κάνετε σαν να το πρωτοακούτε τώρα (τα νέα μέλη δικαιολογούνται εν μέρει).

Παρακαλώ τους διαχειριστές να διαγράψουν ή να μεταφέρουν το θέμα στο σωστό μέρος.

Φιλικά πάντα. Wink

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr