danielos έγραψε: |
το εγραψα και στο τοπικ με τις βλαβες αλλα δεν απαντησε κανεις.ρε παιδες πειτε κατι γιατι αυτο το θεμα με το ρελαντι μου εχει δωσει στα νευρα.εκει που ειναι κανει μια βουτια στις 500 στροφες δειχνει να θελει να σβησει ο κινητηρας κανει μια αποτομη ανοδο στις 1200 στροφες τοτε φουνταρει και σβηνει.τι ειναι αυτο το πραγμα????please give an answer!!! |
alemao_rallye έγραψε: |
πιθανή βλάβη είναι το μοτεράκι του ρελαντί. ίσως θέλει καθάρισμα, ίσως θέλει αντικατάσταση, ίσως θέλει κανά reset η ecu. ![]() |
danielos έγραψε: | ||
οταν λες το μοτερακι του ρελαντι ενοεις το map sensor??εκεινο που μια μοιαζει με βαρελακι και βρισκεται στην πεταλουδα του γκαζιου??ειναι αριστερα οπως κοιτας το 16V που λεει στο φιλτρο??το ραλλακι τα κανει αυτα οταν το ξεπατωνω αρκετα .οταν ειμαι κυριλε δεν εχει προβλημα!!! |
danielos έγραψε: |
και τονίζοντας οτι θέλω ΜΟΝΟ να μου καθαρίσει το μοτεράκι, όταν πήγα να το πάρω μου εξηγήσαν οτι είχε πρόβλημα το μοτεράκι και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το άλλαξαν.
τοτε αφου το αλλαξες ειδες διαφορα στο ξαναεκανε??εγω εχω μονο 22000 χιλιομετρα??νωρις δεν το εβγαλε το προβλημα??για πες μου ποσο κοστισε η αντικατασταση!!! |
danielos έγραψε: |
ακου το κουφο.ξεκιναω με πρωτη ταχυτητα και με το που παταω συμπλεκτη για να βαλω δευτερα και πεφτουν οι στροφες δεν σταματαει η βελονα στις στροφες του νορμαν ρελαντι .πεφτει μεχρι το 0 και σβηνει το κινητηρι.μολις μιλαγα με ενα φιλαρακι και ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με το αντιστοιχο σβησιμο του κινητηρα και μου ειπε οτι του καθαρισαν τη βαλβιδα του ρελαντι και δεν του το ξαναεκανε απο τοτε.τι λες για αυτο??ποια ειναι αυτη η βαλβιδα του ρελαντι?? |
Svstouk έγραψε: | ||
Εμένα, φίλε, από αυτά που λες, μου μυρίζει πολλαπλασιαστής. Για ψάξτο κι αυτό! ![]() Και εμένα στις αλλαγές, στο πάτημα του συμπλέκτη μου έσβηνε. Πήγα στην αντιπροσωπεία υποψιασμένος από τα παιδιά εδώ στο forum, του είπα τι συμβαίνει και αφού τον μέτρησε, μου τον άλλαξε (τιμή δεν ξέρω, ήταν στην εγγύηση). Αν σε ενδιαφέρει, ο "πρώην" μου πολλαπλασιαστής είχε Ωμική αντίσταση 24, ενώ ο καινούριος (και προφανώς βελτιωμένος, κατά τα λεγόμενα του ηλεκτρολόγου) 6! ![]() |