p206cc έγραψε: |
Αυτό που είναι ιδιαίτερα προβληματικό και το θεωρώ το χειρότερο όμως είναι η αστάθεια του αυτοκινήτου, που κατά τη γνώμη μου οφείλεται στην ποιότητα των ελαστικών. |
p206cc έγραψε: |
Το cc έχει την τάση να "μουρώνει". Ποτέ δεν νιώθεις απόλυτα ασφαλής όταν στρίβεις με μεγάλη ταχύτητα. Σαν να μην "ακούει".. Οδηγώ πολύ συχνά ένα miata 1,6 και η διαφορά αίσθησης είναι τεράστια. Θα μου πείς, διαφορά τιμής και ποιότητας. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις στροφές, αλλά και στο φρενάρισμα. Υποτίθεται ότι διαθέτει πολύ γερά φρένα, τα οποία εμένα προσωπικά με έχουν "πάει βόλτα" πολλές φορές!!
Μια λύση φαντάζομαι ότι είναι το χαμήλωμα, αλλά δεν το έχω ψάξει. |
p206cc έγραψε: |
Σε ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω! |
overgr έγραψε: |
Kai to diko mou CC (10 hmerwn) pairnei liga nera apo ta parathyra otan to plenw. |
Predator έγραψε: |
Διάβασα σ'ένα περιοδικό ότι η Peugeot διέκοψε πλέον τη συνεργασία με την εταιρεία(γαλλική) που έφτιαχνε κ ήταν υπεύθυνη για την οροφή του 206cc λόγο των πολλών προβλημάτων που είχαν παρουσιάσει!! Έτσι υπέγραψε συμφωνία με την ίδια εταιρία που κατασκευάζει την οροφή στην SKL!!
Τώρα πότε θ'αρχίσουν να έρχονται στη Ελλάδα τα 206 cc με την καινούρια οροφή άγνωστο!!Πάντως ο κύριως λόγος που προέβει σ'αυτή τη κίνηση ήταν ο φόβος μην υπάρξουν τα ίδια προβλήματα στο 307 cabrio που θέλει να βγάλει!! Αυτά...... :D |
pezomania έγραψε: |
Κι όμως στα πρώτα cc ΔΕΝ την έβγαζε η ίδια εταιρεία που έβγαζε την οροφή της slk! Το γράφανε ΟΛΑ τα περιοδικά! Αυτό γινότανε για θέμα κόστους! Όταν όμως είδανε τα παρατράγουδα, πήγανε και κλείσανε συμφωνία με την εταιρεία που κατασκευάζει οροφές και για την slk!
Μάλιστα ο ξάδερφος μου, όταν πήγε να κλείσει το cc πρίν δύο μήνες, το ρώτησε αυτό στη Lion και του είπανε, ότι από εκείνη την στιγμή θα ερχίζαν να έρχονται παρτίδες cc με την "καινούργια" οροφή (γι' αυτό είχανε και μεγάλο! Ίσως αυτό να δικαιολογεί το γεγονός, ότι (ακόμα) δεν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στεγανότητας! |
pezomania έγραψε: |
Ίσως αυτό να δικαιολογεί το γεγονός, ότι (ακόμα) δεν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στεγανότητας! |
christhehealer έγραψε: |
Nikelako μου τι πρόβλημα έχει το multiplex που φοβάσε να πατήσεις το γκάζι ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
FIle mou therapeuti tha sou anafero gnomes kai empeiries allon kai oxi dikes mou sigkekimena gia to CC... Ti fanaria na anavoune kai na svinoume opote theloun, ti orofes na kolane kai na akinoitopieite olo to autokinito, mexri kai to pio tragiko...na eisai ethniki kai na svini to autokinito. Gia airbag fotakia anamena ktl. den sizitao. Milaga menan filo sto eksoteriko kai mou eipe pos tou svini i mixani stin ethniki kai eutixos pou den etrexe. Otan ton pige stin Peugeot tou lene "Signomi alla to autokinito den exei tipota". Frikare o antropos kao peritto na sou po oti exase tin empistosini tou sto amaksi kai ara meros tin apolausis tou. Auto de to gegonos (na svini) exei simvei se allous 4ris pou gnorizo. Den tha to vgaloume to sistima kai axristo giati stin teliki autoi oi 4 mporei na einai i ekseresi ston kanona alla telika kataligo pos oso pio apla ta ilektrika sistimata toso to kalitero ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Περίπου 50% στροφές παραπάνω από το ρελαντί, όπως λένε και τα βιβλία. Για πες το αυτό στους γνωστούς σου. Mε ενδιαφέρει η άποψή τους. |
Nikel έγραψε: |
Re giatre den katalaves, den tous esvise sto ksekinima alla me 80 xiliometra stin ethniki.: |