PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πιθανά προβλήματα για 206 CC

Nikel - Πεμ 06 Ιούν 2002, 13:00:44
Θέμα δημοσίευσης: Πιθανά προβλήματα για 206 CC
1. Kollima orofis: Sinethes provlima mias kai megali partida mikrodiakopton pou einai aparetitoi gia tin litourgia tis orofi einai elatomatikoi. Linete eukola pala allazoun mikrodiakoptes.
2. Steganotita autokinitou: Episis sinethes mias kai oi tsimouxes tis orofis exoun lathos sxediasi. Ksanasxediasan tis tsimouxes omos OXI me megali epitixia me apotelesma to autokinito na perni nera akoma kai an allaksis tsimouxes (min fantastite limni den pavi omos na einai aparadekto). Apoliti lisi den iparxi giauto kai oi maimoudes tis Peugeot rithmizoun ta ilektrika parathira tsita epano me apotelesma na min klinoun oi portes eukola kai se polles periptosi aptin dinami pou vazis gia na klisis tis portes na petagete to tzami tou parathirou ekso.
3. Trigmoi parathiron: Spastiko omos den ksero pos mpori na lithi
apo tin stigmi pou sta exoun ritmisi etsi gia na min pernoun nera.
4. Trigmoi aleksilion: Linete...apla peste tous na sas alaksoun alleksilia
5. Sasman:Mpeni diskola i 1 taxitita...Sinithes me ola ta 206. Lisi den iparxi...apla allakste tis valvolines me kapia marka kaliteri px. Motul. Isos iparksi mia mikri diafora pros to kalitero
6. Sfirigma frenon: Koino provlima me ola ta 206. Lisi den gnorizo omos kapou exei protathi gia kapio spray.
Anonymous - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 13:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,

Εδώ μια cc fan. Το κόλλημα της οροφής μου έχει συμβεί δύο φορές σε ένα χρόνο, είναι ιδιαίτερα εξευτελιστικό γιατί μένεις με μισάνοιχτο σα κοχύλι αυτοκίνητο και σε κοιτάνε όλοι σαν UFO.
Μου το φτιάξανε τώρα αλλά αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν χαλάσει σε ένα μήνα που βγαίνει από την εγγύηση. Θα πληρώνω κερατιάτικα?

Αυτό που είναι ιδιαίτερα προβληματικό και το θεωρώ το χειρότερο όμως είναι η αστάθεια του αυτοκινήτου, που κατά τη γνώμη μου οφείλεται στην ποιότητα των ελαστικών.

Θα ήθελα τη γνώμη σου, αν έχεις χρόνο.

Φιλιά,
Sidobre - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 13:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
p206cc έγραψε:
Αυτό που είναι ιδιαίτερα προβληματικό και το θεωρώ το χειρότερο όμως είναι η αστάθεια του αυτοκινήτου, που κατά τη γνώμη μου οφείλεται στην ποιότητα των ελαστικών.


Γενικά ούτε και εγώ είμουν ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την ποιότητα των ελαστικών. Παρότι έχω το 206 XS 1,6 με τα cc τα 1,6 φοράμε τα ίδια λάστιχα (Continental PremiumContact).

Μετά από λίγο καιρό χάσανε εντελώς το πέλμα τους (έγιναν λεία) και αναγκάστηκα να τα αλλάξω.

Εβαλα τα Michelin Pilot Exalto και μπορώ να πώ ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος.

Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι (π.χ. ο Miltellas) που θεωρούν τα λάστιχα αυτά καλά.

Οταν λές "αστάθεια" σε τι συμπτώματα αναφέρεσαι;
Anonymous - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 14:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το cc έχει την τάση να "μουρώνει". Ποτέ δεν νιώθεις απόλυτα ασφαλής όταν στρίβεις με μεγάλη ταχύτητα. Σαν να μην "ακούει".. Οδηγώ πολύ συχνά ένα miata 1,6 και η διαφορά αίσθησης είναι τεράστια. Θα μου πείς, διαφορά τιμής και ποιότητας. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις στροφές, αλλά και στο φρενάρισμα. Υποτίθεται ότι διαθέτει πολύ γερά φρένα, τα οποία εμένα προσωπικά με έχουν "πάει βόλτα" πολλές φορές!!
Μια λύση φαντάζομαι ότι είναι το χαμήλωμα, αλλά δεν το έχω ψάξει.
Sidobre - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 14:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
p206cc έγραψε:
Το cc έχει την τάση να "μουρώνει". Ποτέ δεν νιώθεις απόλυτα ασφαλής όταν στρίβεις με μεγάλη ταχύτητα. Σαν να μην "ακούει".. Οδηγώ πολύ συχνά ένα miata 1,6 και η διαφορά αίσθησης είναι τεράστια. Θα μου πείς, διαφορά τιμής και ποιότητας. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις στροφές, αλλά και στο φρενάρισμα. Υποτίθεται ότι διαθέτει πολύ γερά φρένα, τα οποία εμένα προσωπικά με έχουν "πάει βόλτα" πολλές φορές!!
Μια λύση φαντάζομαι ότι είναι το χαμήλωμα, αλλά δεν το έχω ψάξει.


Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω οδηγήσει κανένα 206 cc για να καταλάβω ακριβώς τα όριά του.

Πάντως, σε πρώτη φάση έλεγξε τις πιέσεις των ελαστικών σου να είναι ακριβώς όσο λέει στην πόρτα του οδηγού.

Αν λέει στο ταμπελάκι π.χ. 2,4 bar μπρος-πίσω τότε σημαίνει να βάλεις 34 psi. Eίναι σημαντικό διότι πολλές φορές τα λάστιχα έχουν λιγότερο αέρα μέσα με αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο να μην συμπεριφέρεται σωστά και συνήθως να υποστρέφει αφού το ελαστικό πλατειάζει.

Αν και τότε δεν γίνει τίποτα, πρώτα άλλαξε τα ελαστικά σου όταν αυτά θα έχουν φθαρεί, με κάποια καλύτερα. Αν επίσης δεν γίνει τίποτα τότε μάλλον θα χρειαστεί να ψάξεις για χαμήλωμα και σκλήρυνση.
Anonymous - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 14:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω!
Sidobre - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 14:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
p206cc έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω!


Παρακαλώ!

Πάντως αν έχεις λίγο χρόνο, διάβασε το θέμα "ελαστικά και πιέσεις" στην κατηγορία "Βελτιώσεις αναρτήσεων, ελαστικών, φρένων".

Εχουμε αναφερθεί στο θέμα και μπορεί να βρείς κάτι ενδιαφέρον.

Αν έχεις πρόβλημα με τις πιέσεις που αναφέρονται σε bar στο ταμπελάκι και μερικές "τρόμπες" σε βενζινάδικά μόνο σε psi έχουμε φτιάξει ένα μετατροπέα Μονάδων μέτησης και θα τον βρείς στο κάτω μέρος των σελίδων.
christhehealer - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 15:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
Kατ ' αρχήν

WELCOME p206cc to the club


Nα προσθέσω στον Sidobre ό,τι όταν τα ContactPremium δεν έχουν τον σωστό αέρα όταν στρίβεις έχουν την τάση να "πλέουν" προσ το εξωτερικό της στροφής παράλληλα με την καμπύλη.( Eίναι κατανοητό τώρα, αυτό που έγραψα;). Mε τον σωστό αέρα το πρόβλημα λύνεται.

Για την υποστροφή τώρα, όσον αφορά το θέμα της ανάρτησης, στο μέτρο που το 206cc έχει την ίδια ανάρτηση με το 1.6 XS λογικό είναι να έχει περισσότερες υποστροφικές τάσεις το 206cc λόγω μεγαλύτερου βάρους άρα μεγαλύτερης αδράνειας. Λογικά το πρόβλημα λύνεται με σκληρότερα ελατήρια. (topic "ελατήρια", "αναρτήσεις")

Eπίσης να μην ξεχνάμε ότι για την υποστροφή, συνήθως ρόλο παίζει ο οδηγός και ο τρόπος που οδηγά. (topic "Oδηγικές αναζητήσεις")
Nikel - Κυρ 21 Ιούλ 2002, 01:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
Telika p206cc den mas eipes to diko sou CC pernei nera :mad: Question Question Question
overgr - Κυρ 21 Ιούλ 2002, 13:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
Geia se olous.

Ws neos xrhsths exw anoixei ena topic sta genika themata kai systinomai.

Kai to diko mou CC (10 hmerwn) pairnei liga nera apo ta parathyra otan to plenw.

Filika
Stavros (OverGr)
Nikel - Δευ 22 Ιούλ 2002, 01:28:26
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Kai to diko mou CC (10 hmerwn) pairnei liga nera apo ta parathyra otan to plenw.


Na ipotheso stavro pos den klinoun kai toso eukola oi portes sou? Kai pos an kamia fora valis ligo perissoteri dinami gia na tis klisis petagete to tzami ekso? Gia pes... Twisted evil Mr. Green Twisted evil
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 03:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
Απλώς θα προσθέσω.

Το πιθανότερο συν-οδηγέ P206cc είναι ότι έχεις πολύ χαμηλές πιέσεις στα λάστιχα. Εγώ βάζω για το καλοκαίρι επί μονίμου βάσεως 36psi εμπρός και πίσω (υπ'όψιν ότι τρέχω ελαφρώς Rolling eyes ). Για το CC που είναι και βαρύτερο θα είναι ότι πρέπει.
Vini - Δευ 22 Ιούλ 2002, 18:11:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μια που μιλάμε για τα CC όταν πήγα στο εξουσιοδοτημένο για την μίζα μου έτυχε να είναι εκεί και ένα παληκάρι με ένα 206CC....

Προσπαθούσε να τους πείσει και να τους αποδείξει ότι έπαιρνε νερά στο τελείωμα του τζαμιού στην πλευρά του συνοδηγού στην επαφή με το λάστιχο....

Μάλιστα έφερνε σαν περίπτωση την μεγάλη βροχή που είχε ρίξει μόλις πρόσφατα οπότε το πρόβλημα ήταν εμφανές....

Φυσικά οι κύριοι του συνεργείου.....ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΚΑΜΠΟ ΒΡΕΧΕΙ!!!!

Κοιτούσαν σαν τους ροφούς το κλειστό τζάμι και έλεγαν:
ο 1ος: ΜΠΑ! ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΦΑΠΤΕΙ ΚΑΛΑ!
ο 2ος: ΚΑΙ ΕΓΩ! ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ!
ο 3ος: ΜΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ....ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ....

Και μετά ΞΑΦΝΙΚΑ όπως μιλούσαν την έκαναν με χαλαρά πηδηματάκια και έμεινε να κοιτά το τζάμι σαν τον Μ@Λ@ΚΑ το παληκάρι....

Ωσπου βαρέθηκε .... και έφυγε ....
Nikel - Τρι 23 Ιούλ 2002, 01:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Re Vini ti na leme tora Lion einai auti (simperilamvanomenon kai ton parakladion tis). Epidi mou thimises palies kales mnimes tha diigitho kati... Mia mera san oles tis alles exo klisi rantevou me tin Lion gia 7-8 fora na pao na koitaksoun tin steganotita tou CC. Pao ti autokinito 8 to proi. Giro stis 11:00 ntrinnn ntrinnn....

Nikel: Nai...legete parakalo

Lion (kai pio sigkekrimena o Nasseri gia osous ton gnorizoun): Ela to autokintito einai etoimo

N:To ftiaksata ola OK?

L:Ti na ftiaksoume to autokinito sou einai to pio stegano pou exoume dei.

N: Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Erxomai na sas dikso pos prepei na katanete tin douleia sas

L:Akra tou tafou siopi...(kai klino to tilephono)

Ftano loipon stin Lion kai me perilamvanoun oi ipefthinoi....

N:Pame na to doume?

L:Pame....

Vazoun to lastixo tou nerou stin orofi kai rixnoun averta nero apo tin orofi pros ta kato...Ego apla parakoloutho kai gelao...Klinoun to nero kai ontos den exei parei stagona....

N:Orea mporoume tora na riksoume nero sta tzamia katefthian???

L:Aaaa kserete to test tis steganotitas tis Peugeot gia to CC einai apo tin orofi pros ta kato kai oxi katefthian sta tzamia...kai outos i allos otan vrexi, vrexi apo pano pros ta kato...

N: Laughing Laughing Laughing Sovarologite vrexei mono katheta aaa den to iksera....diladi o aeras den paizei kanena rolo etsi...

Me ta polla kai afou tous katestreps ola ta ilithia epixirima gia ta test tis Peugeot kai p@pa@ries rixnoun nero sta tzamia. Apotelesma....

N: Eeee signomi auta edo pou stazoun kai trexoun mesa apo ta tzamia nero den einai Question Question Question

L: Re vagellli, mitso, taki kanate oles tis ritmiseis bla bla bla.............

N: Milame ekana trela gelia....Re na eisastan apo mia plevra na tous vlepate...........

Teliko apotelesma to autokinito to kratisan gia 7 ergasimes (me kouvalisan vevea kano dio fores mpas kai me pisoun oti to eftiaksan alla den...) periorisan kata poli to provlima alla den diorthothike 100%. A re LION ta seminaria sta mpoumpoukia sou se maranane :fist:
DimiP - Τρι 23 Ιούλ 2002, 17:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως το προβλημα στεγανοτητας ειναι γενικο στα 206; γιατι κιεγω ειχα προβλημα στο πισω τζαμι και μου αλλαξαν τα λαστιχα (φουσκες) στις πορτες για να λυθει το προβλημα.
Anonymous - Τρι 23 Ιούλ 2002, 18:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Διάβασα σ'ένα περιοδικό ότι η Peugeot διέκοψε πλέον τη συνεργασία με την εταιρεία(γαλλική) που έφτιαχνε κ ήταν υπεύθυνη για την οροφή του 206cc λόγο των πολλών προβλημάτων που είχαν παρουσιάσει!! Έτσι υπέγραψε συμφωνία με την ίδια εταιρία που κατασκευάζει την οροφή στην SKL!!

Τώρα πότε θ'αρχίσουν να έρχονται στη Ελλάδα τα 206 cc με την καινούρια οροφή άγνωστο!!Πάντως ο κύριως λόγος που προέβει σ'αυτή τη κίνηση ήταν ο φόβος μην υπάρξουν τα ίδια προβλήματα στο 307 cabrio που θέλει να βγάλει!!

Αυτά...... :D
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 02:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Predator έγραψε:
Διάβασα σ'ένα περιοδικό ότι η Peugeot διέκοψε πλέον τη συνεργασία με την εταιρεία(γαλλική) που έφτιαχνε κ ήταν υπεύθυνη για την οροφή του 206cc λόγο των πολλών προβλημάτων που είχαν παρουσιάσει!! Έτσι υπέγραψε συμφωνία με την ίδια εταιρία που κατασκευάζει την οροφή στην SKL!!

Τώρα πότε θ'αρχίσουν να έρχονται στη Ελλάδα τα 206 cc με την καινούρια οροφή άγνωστο!!Πάντως ο κύριως λόγος που προέβει σ'αυτή τη κίνηση ήταν ο φόβος μην υπάρξουν τα ίδια προβλήματα στο 307 cabrio που θέλει να βγάλει!!
Αυτά...... :D


File Predator tin orofi tou CC tin evgaze, tin vgazi kai tha sinexisei na tin vgazei i idia eteria pou vgazei tin orofi gia tin SLK. OMOS tin orofi tou 307 CC tha tin vgazei i Porsce gia logariasmo tis Peugeot. Porsche einai auti elpizo na min exi ta idia provlimata opos auti tou 206CC Mr. Green
pezomania - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 07:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κι όμως στα πρώτα cc ΔΕΝ την έβγαζε η ίδια εταιρεία που έβγαζε την οροφή της slk! Το γράφανε ΟΛΑ τα περιοδικά! Αυτό γινότανε για θέμα κόστους! Όταν όμως είδανε τα παρατράγουδα, πήγανε και κλείσανε συμφωνία με την εταιρεία που κατασκευάζει οροφές και για την slk!

Μάλιστα ο ξάδερφος μου, όταν πήγε να κλείσει το cc πρίν δύο μήνες, το ρώτησε αυτό στη Lion και του είπανε, ότι από εκείνη την στιγμή θα ερχίζαν να έρχονται παρτίδες cc με την "καινούργια" οροφή (γι' αυτό είχανε και μεγάλο!
Ίσως αυτό να δικαιολογεί το γεγονός, ότι (ακόμα) δεν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στεγανότητας!
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Κι όμως στα πρώτα cc ΔΕΝ την έβγαζε η ίδια εταιρεία που έβγαζε την οροφή της slk! Το γράφανε ΟΛΑ τα περιοδικά! Αυτό γινότανε για θέμα κόστους! Όταν όμως είδανε τα παρατράγουδα, πήγανε και κλείσανε συμφωνία με την εταιρεία που κατασκευάζει οροφές και για την slk!

Μάλιστα ο ξάδερφος μου, όταν πήγε να κλείσει το cc πρίν δύο μήνες, το ρώτησε αυτό στη Lion και του είπανε, ότι από εκείνη την στιγμή θα ερχίζαν να έρχονται παρτίδες cc με την "καινούργια" οροφή (γι' αυτό είχανε και μεγάλο!
Ίσως αυτό να δικαιολογεί το γεγονός, ότι (ακόμα) δεν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στεγανότητας!


Pezomania isos na exeis dikio...isos oxi Mr. Green Ego gnorizo pos to ergostasio pou kataskevaze tin orofi tis SLK tha kataskevaze apo 2001 kai tou CC Exclamation Na sou po...to oti eftiaxne tin SLK to theoreis kalo? Entaksei den leo Mercedes einai auti alla ksereis ti provlimata eixe i orofi tous stis protes partides? Episis to CC pairnei nera dioti oi tsimouxes exoun lathos sxediasi kai oxi lathos orofi. To mono thetiko einai pos sta kanourgia CC den kolaei i orofi kai fisika forane tis anasxediasmenes tsimouxes...auto den exei na kanei omos me tin kataskevi tis orofis alla tous mikrodiakoptes pou xrisimopoiei i orofis kai pou toulaxiston oi 2-3 protes partides CC foragan tous ellatomatikous microdiakoptes.

Kai stin teliki file Pezomania xilies fores pou exo to palio kai oxi to neo pou einai kai multiplex giati tote tha fovomastan na patisoume ligo to gkazi mipos kai mas svisei i mixani Confused enno tora tsita to gkazi pantou Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Ίσως αυτό να δικαιολογεί το γεγονός, ότι (ακόμα) δεν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στεγανότητας!


An ipothesoume loipon oti ontos i kataskevastria tis orofis exei allaksi tote giauto ta kainourgia den mpazoun nera. LATHOS

Filos pou to pire sta xeria tou prin 1 evdomada sto proto plisimi diapistose oti tou vazi nera...Axxxxx auti i Peugeot


PS. Min me pareksigeis gia o ifos mou alla exo perasei polla idika me to thema steganotita Evil Evil Evil
christhehealer - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
Nikelako μου τι πρόβλημα έχει το multiplex που φοβάσε να πατήσεις το γκάζι Question Question Question Question
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Nikelako μου τι πρόβλημα έχει το multiplex που φοβάσε να πατήσεις το γκάζι Question Question Question Question


FIle mou therapeuti tha sou anafero gnomes kai empeiries allon kai oxi dikes mou sigkekimena gia to CC...

Ti fanaria na anavoune kai na svinoume opote theloun, ti orofes na kolane kai na akinoitopieite olo to autokinito, mexri kai to pio tragiko...na eisai ethniki kai na svini to autokinito. Gia airbag fotakia anamena ktl. den sizitao. Milaga menan filo sto eksoteriko kai mou eipe pos tou svini i mixani stin ethniki kai eutixos pou den etrexe. Otan ton pige stin Peugeot tou lene "Signomi alla to autokinito den exei tipota". Frikare o antropos kao peritto na sou po oti exase tin empistosini tou sto amaksi kai ara meros tin apolausis tou. Auto de to gegonos (na svini) exei simvei se allous 4ris pou gnorizo. Den tha to vgaloume to sistima kai axristo giati stin teliki autoi oi 4 mporei na einai i ekseresi ston kanona alla telika kataligo pos oso pio apla ta ilektrika sistimata toso to kalitero Mr. Green
pezomania - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:08:10
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Nikel δεν σε παρεξηγώ! Καταλαβένω, πως αισθάνεσαι! Γι' αυτό και σου είπα για τον ξαδερφό μου, γιατί με έκπληξη άκουσα, ότι δεν έχει απολύτος κανένα πρόβλημα στεγανότητας!
christhehealer - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Nikelako μου τι πρόβλημα έχει το multiplex που φοβάσε να πατήσεις το γκάζι Question Question Question Question


FIle mou therapeuti tha sou anafero gnomes kai empeiries allon kai oxi dikes mou sigkekimena gia to CC...

Ti fanaria na anavoune kai na svinoume opote theloun, ti orofes na kolane kai na akinoitopieite olo to autokinito, mexri kai to pio tragiko...na eisai ethniki kai na svini to autokinito. Gia airbag fotakia anamena ktl. den sizitao. Milaga menan filo sto eksoteriko kai mou eipe pos tou svini i mixani stin ethniki kai eutixos pou den etrexe. Otan ton pige stin Peugeot tou lene "Signomi alla to autokinito den exei tipota". Frikare o antropos kao peritto na sou po oti exase tin empistosini tou sto amaksi kai ara meros tin apolausis tou. Auto de to gegonos (na svini) exei simvei se allous 4ris pou gnorizo. Den tha to vgaloume to sistima kai axristo giati stin teliki autoi oi 4 mporei na einai i ekseresi ston kanona alla telika kataligo pos oso pio apla ta ilektrika sistimata toso to kalitero Mr. Green


Viiiniiiiiiiii!!!! μας θίγει το όχημα αυτός με το παλιοCC. Eπιιιθεσηηηηηηηηη!!!!!!!!!

Sniper SniperSniperSniperSniper

2gunfire2gunfire2gunfire2gunfire2gunfire

Πλάκα κάνω, πρέπει να φύγω για διακόπες από τώρα. Laughing Laughing Laughing Laughing

Kαι εμένα μου σβήνει σχετικά εύκολα θα έλεγα, όταν προσπαθώ να ξεκινήσω με 1500 στροφές. χρειάζεται 2000 και πάνω από ότι έχω παρατηρήσει. Περίπου 50% στροφές παραπάνω από το ρελαντί, όπως λένε και τα βιβλία. Για πες το αυτό στους γνωστούς σου. Mε ενδιαφέρει η άποψή τους.
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 19:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Περίπου 50% στροφές παραπάνω από το ρελαντί, όπως λένε και τα βιβλία. Για πες το αυτό στους γνωστούς σου. Mε ενδιαφέρει η άποψή τους.


Re giatre den katalaves, den tous esvise sto ksekinima alla me 80 xiliometra stin ethniki. Moulariase, esvisan ta panta kai anapse i endiksi tou STOP sto kantran. Ftou Panagia makria apo mas, giati an mou kanei tipota tetio otan eimai ethniki mallon tha pao gia vrouves me tosa pou pigaino opote vgaino ethniki. ALLA ksexasa den exo multiplex Mr. Green Twisted evil Mr. Green
christhehealer - Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Re giatre den katalaves, den tous esvise sto ksekinima alla me 80 xiliometra stin ethniki.:


Eυτυχώς που πάω με πάνω από 80 και λογικά δεν θα έχω πρόβλημα Silly Silly

Kάτι τέτοια διαβάζει και ο pezomania και άντε να αφήσει το γκάζι μετά Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Αλεξ@νδρος - Παρ 26 Ιούλ 2002, 14:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σημερα ακουσα ιστοριες με σβησιματα μηχανης και κλειδωματα τιμονιου εν κινησει για το 307 Exclamation
Ευτυχως που εχουμε 206 0X (ευτυχως που δεν εχουμε Multiplexing?)
chatasos - Δευ 29 Ιούλ 2002, 12:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το Σ/Κ που μας πέρασε πήγαμε με μία παρέα Λεωνίδιο. Ένας εκ της παρέας
είχε 307 και μετά την βροχή που φάγαμε στο Ναύπλιο, ο κινητήρας του
αρνούνταν να πάρει μπρος. Στην οθονίτσα του έβγαζε "antipollution fault"!!!

Τελικά καλέσαμε οδική βοήθεια, πήγε στην Peugeot στο Άργος και η διάγνωση
ήταν : "Το multiplex πήρε υγρασία. Συνήθες φαινόμενο για τα 307".
Θα το "στεγνώσουν" και θα είναι ok... Mad Mad Mad

Συμπέρασμα : Οι κάτοχοι multiplex ας μην πολυκυκλοφορούν στην βροχή.
george cc - Κυρ 21 Αύγ 2005, 12:09:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το δικό μου 206cc μου άρχισε κάτι κουφά εδώ και κάποιο καιρό.Συγκεκριμένα έδωσα με καλώδια ρεύμα στην μπαταρία της μηχανής μου και βγάζοντας τα απο την μηχανή τα ένωσα κατά λάθος, ενώ ήταν συνδεμένα με την μπαταρία του αυτοκινήτου.Το αποτέλεσμα απο εκεί και μετά ήταν να μου κάνει reset ο υπολογιστής ταξιδίου όταν ας πούμε άναβα τα μεγάλα φώτα,όταν κάνω γρήγορες αλλαγές ταχητήτων με πάνω απο 5000στροφές να κόβεται ο κινητήρας,δηλαδή σαν να μπαίνει ένας κόφτης και κόβεο πολύ το αμάξι.
Γνωρίζετε τι μπορεί να συμβαίνει και πως διορθώνεται;
TZAG - Κυρ 21 Αύγ 2005, 15:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
Lion BSI check up.
Dimitris_thess - Παρ 29 Μάϊ 2009, 01:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά δηλαδή το πρόβημα στεγανότητας παραμένει ακόμα και μετά από επίσκεψη στο συνεργείο;;;

Εγώ πχ το πήρα το δικό μου πριν 15 μέρες από συνεργείο για έλεγχο στην ορoφή. Νερά δεν μ βάζει, υπάρχει πιθανότητα αργότερα να δω νερά;;
Dimitris_thess - Παρ 29 Μάϊ 2009, 13:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις δεν ειχε προβλημα στεγανοτητας ωρέ παιδιά;;
donpedro - Δευ 06 Ιούλ 2009, 17:51:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ελαφριά υγρασία την έχει και το δικό μου όταν το πάω για πλύσιμο και ρίχνουν με το πιεστικό στα τζάμια.
Επίσης φυσικά πολλές φορές πρέπει να ανοίξω ένα ''τσακ'' το τζάμι για να κλείσει η πόρτα καλύτερα.
Επίσης η μούρη δεν ακούει καλά, παρ'όλο που το χαμήλωσα και άλλαξα και αμορτισέρ!
Φυσικά σιγα μην μου πήγαιναν όλα καλά! Έβαλα ελατήρια Vogtland και αμορτισέρ Sachs performance εδώ και περίπου 3 μήνες...
Πλέον ο πίσω άξονας κοπανάει σε κάθε λακούβα και απο χθές ακούω και ένα μεταλλικό ήχο απο πίσω. Το πήγα στο συνεργείο και μου είπαν οτι μάλλον πάμε για άξονα πίσω... καμιά 500αρα δηλαδή;
paranoia - Δευ 06 Ιούλ 2009, 19:08:12
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ακούσει ότι λίγο πολύ πολλά cabrio βάζουν νερό, ειδικά με πιεστικά.

Σε πεσρίπτωση που μπαίνει νερό από τα κλείστρα που ασφαλίζει η οροφή ξέρω ότι θέλει ρύθμιση η οροφή στη συγκεκριμμένη περίπτωση...
Ξέρουμε περίπου το κόστος για τη ρύθμιση αυτή;
donpedro - Τετ 08 Ιούλ 2009, 17:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
στο cc ρύθμισμα των άγκιστρων είναι πανεύκολο. Εγώ το έκανα μόνος μου, οπότε όπου και να πάς δεν νομίζω να σου πάρουν χρήματα...
Athens - Τρι 04 Αύγ 2009, 10:30:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα στεγανότητας. Και ναι όντως δε σου παίρνουν χρήματα για να σου σφίξουν την οροφή. Τώρα ενώ είναι πανήσυχο το αμάξι, δε κλείνουν καλά οι πόρτες. Θέλει δύναμη για να κλείσουν και αυτό με φοβίζει και λίγο,..
AlienHack - Πεμ 06 Αύγ 2009, 15:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
Στεγανοτητας πρόβλημα δεν ειχα ουτε σε βροχες ουτε σε πλησιματα με βούρτσες. ΣΤΟ πιεστικο βλεπω δακρυα να σχηματίζοντε σε καποια σημεια αλλα ειναι λογικό , εχει πολύ μεγάλη πιεση που σπροχνει παραμορφώνει τα μαλ**α λαστιχάκια της πορτας και βαζει υγρασια.

Για τους γαντζους ειναι πανευκολο να τους σφήξεις οπως προαναφέρθηκε και βοηθάει ΠΑΡΑ πολυ στην σταθερότητα του αμαξιου και να σταματήσουν οι θόρυβοι..

Οσο για τα κρατήματα που ανεφερε καποιος ποιο παλιά, δεν ειναι roadster το 206 μας γιαυτο η συγκρηση με το MX-5 miata που εκανε δεν ειναι σωστή, απο την αλλη το μιατα εχει πανινη οροφη οποτε απο εκει προβλήματα θορύβους, εξτρα βαρος κτλ δεν εχει .. ακυρη η συγκρηση.

Το μανήσιο το 206cc ειναι λιγο πολύ "πολιτισμένο" αμαξι, δεν ειναι για τρελες στροφές και επιδώσεις, ΑΛΛΑ πολύ ευκολα το μεταμορφώνεις, το έχω κανει και ακομα και στην αντιπρωσοπια που το πάω μου λενε οτι δεν εχει καμια σχεση η αισθηση στην οδήγηση ποια με το μανήσιο..

1. ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ! πολύ συμαντικη για τα cc !! αλλάζει το αμαξι, χανει την ελαστικότητα που έχει και το νοιώθεις ποιο στημένο , οχι χαρχαλο. Ειδικά οταν εχεις ανοιχτή οροφή ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορα σε αισθηση αμαξοματος, τιμονιου και σε συμπεριφορά στον δρομο.

2. ελαστικά χαμήλομα ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ! ποιο σκληρά αμορτισέρ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ, αν ειναι δυνατόν 16αρες ζάντες ή 17αρες με 205 λάστιχο και το χαμήλομα ειναι το κερασάκι στην τουρτα. Με όλα αυτά εχεις ενα πολύ αγριο και καλοστημένο αμάξι σχεδον με αίσθηση roadster και οχι με αισθηση "αμαξακι πόλης" που εχει στην αρχή...
paranoia - Παρ 07 Αύγ 2009, 00:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως αντικειμενικά αυτό το αμάξι δεν έχει και τόσο χοντρό πρόβλημα στεγανότητας όσο κάποια άλλα και μάλιστα πιο καινούρια. Ένας γνωστός μου έχει renault megane cc μοντ 2006 και 6 μήνες μετά την αγορά μετά από βροχή βρήκε όχι σταγόνες αλλά ολόκληρη λίμνη μέσα στο αμάξι. Και για το EOS ακόμα έχω ακούσει αρκετά "καλά". Απαράδεκτο πάντως να έχεις νερά στο αμάξι.

Για τη μπάρα μάλλον συμφωνώ και θα βάλω και εγώ κάποια στιγμή γιατί έχω ακούσει θετικά σχόλια.
Τώρα για το χαμήλωμα προσωπικά είμαι κατά του να πειράζεις το αμάξι. Δεν θα το χαμήλωνα με τίποτα γιατί μπορεί να ανοίξω άλλα μέτωπα μετά (πχ τριγμούς).
17αρια λάστιχα σε 206 cc δεν είναι λίγο έγκλημα;
AlienHack - Παρ 07 Αύγ 2009, 12:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
γιαυτο ειπα 16αρια.. Αλλα δεν ειναι εγκλημα μην νομίζεις.
Καταρχας το κανει κουκλα και κατα δευτερον νοιώσε το στον δρόμο πρωτα και μετα πες μου...

οσο για το χαμήλομα, αν γινει με φουλ σετ αμορτισερ χαμηλόματος και ελατήρια δεν θα εχεις πρόβλημα, τα αμορτισερ ειναι τετοια ωστε δουλεύουν σαν τα κανονικά αλλα χαμηλομένα, αν ομως βαλεις στα μανήσια ελατήρια χαμηλόματος ισως εχεις προβλήματα..
paranoia - Παρ 07 Αύγ 2009, 14:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
Για το "κούκλα" δεν με νοιάζει καθόλου. Αυτά είναι για κάγκουρες Wink

Ψάξε βρες και δείξε μου αν προτείνει κανείς 17αρια σε 206 cc... Ειδικά σε αυτούς τους καρόδρομους χάνεις σε άνεση σε αυτό το αμάξι.
AlienHack - Τετ 19 Αύγ 2009, 09:41:33
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον, να σου απαντήσω αν και λίγο καθυστερημενα. Προχτές έβαλα 17αρες με 40αρι προφίλ , απο 15αρες με 55αρι...

τι να σου πρωτοπω? οτι επιτέλους αρχισα να ευχαριστιέμαι οδήγηση με αυτό το αμάξι? οτι το διάβασμα του δρόμου και το τιμόνι ειναι επιτέλους όσο επιθετικά και άγρια χρειάζεται ενα ημισπόρ αμάξι των 110 αλόγων? οτι οι κραδασμοί ειναι σχεδόν οι ίδιοι? Μονο σε ΤΡΥΠΕΣ στην άσφαλτο καταλαβαίνεις οτι το χτύπημα ηταν μεγαλύτερο γιατι δεν υπαρχει το ψηλό προφίλ για να αποσβέσει το χτύπημα. Αλλιός στις νορμάλ λακούβες-κακιες του οδοστρόματος την απόσβεση που έκανε το 55αρι προφιλ την κανει τωρα εν μέρη το 40αρι και το υπόλοιπο η ανάρτηση. το καταλάβαινεις αυτό στο τιμόνι.

Δεν θα ξαναγύριζα με τίποτα σε 15αρες... εγώ τουλάχιστον και οι περισσότεροι εδώ μεσα που ψάχνουν μια αγριάδα και μια ομορφη εμπειρία απο το αμάξι τους.

Μια κοπελίτσα που της πήραν δώρο το 206cc και δεν εχει ιδία απο αμάξια , που θα πηγαίνει μαξιμουμ 120χλμ και που ειτε το 206 ειτε ενα ciquecento της φαίνονται οδηγικά τα ίδια μπορεί να κρατήσει τις 15αρες γιατι ετσι κιαλλιος δεν θα χαμπαριάσει διαφορά...
silencer_000 - Πεμ 20 Αύγ 2009, 00:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε χωρίς να θέλω να μειώσω την επιλογή σου ή αυτά που γράφεις, ούτε εγώ θα πήγαινα σε 17" και έχω το 206 cc και εγώ.

Η μαγκιά του κάμπριο είναι αλλού. Ανοίγεις την οροφή και νοιώθεις άλλος άνθρωπος. Το ίδιο ισχύει σε όσα ανοιχτά έχω μπει και αυτό είναι που μετράει. Και το opel tigra cabrio είναι 1400 cc αλλά και αυτό με ανοιχτή την οροφή είναι αλλιώς. Είναι βέβαια και τι ανάγκες έχει ο καθένας, τι χρήση κάνει κτλπ.

Αν θες άγριο και επιθετικο αμάξι δεν θα ασχοληθείς με το 206. Παίρνεις κάνα tt ή κάνα mx5 την έκδοση με το μπλοκε . Καθαρόαιμα roadster από τη μάνα τους και δεν συγκρίνονται.
Νομίζω κακώς προσπαθούν ορισμένοι (δεν μιλάω προσωπικά για σένα) να κάνουν το cc (ή το οποιοδήποτε αμάξι τους) φεράρι.

Άποψη μου πάντα.
AlienHack - Πεμ 20 Αύγ 2009, 11:58:12
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν εχω τα λεφτά για ΤΤ, και οντως το MX5 ειναι ο ορισμός του roadster, ΑΛΛΑ εχω 206cc .. τι να κάνω? αυτό ομως δεν συμαινει οτι δεν μπορώ να το "πάω" λιγο περισσοτερο προς την κατεύθυνση που το θελω, δεν θα το κάνω τουρμπο με 200 άλογα αλλα λιγο ποιο σπορτιφ δεν θα με χαλουσε, και αυτό προσπαθώ να κάνω...

Προσωπικά οταν αγόρασα το 206cc απλός μου άρεζε, δεν με ξετρέλανε, και το πηρα με την προυπόθεση στο μυαλό μου να το αγριέψω λίγο σε εμφάνηση και ίσως λιγο σε απόδοση. Αυτο δεν συμαίνει οτι προσπαθώ να το κάνω φεράρι! δεν εχει καμια σχέση.

με την ίδια λογική δεν πρεπει να ακουμπάμε τα αμάξια μας , να τα αφήνουμε ολα εργοστασιακά μαμα , και αν θελουμε κατι διαφορετικό σε σχεδιασμό ή επιδωσεις να το πουλαμε και να περνουμε αλλο.. δεν ειναι έτσι .. υπάρχει και ο κοσμος του tuning, ειτε μηχανικό ειτε σε design-εμφάνηση... Wink
AlienHack - Πεμ 20 Αύγ 2009, 12:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
και παρεπιπτώντος, αν εισαι θεσσαλονίκη ή αν κατέβω Αθήνα με το αμάξι καποια στιγμη ετσι απο περιέργεια θα στο δώσω να το οδηγήσεις..

θα σου πώ μονο οτι στο συνεργείο -αντιπροσωπεία που το έχω παει 2-3 φορές (οχι να μου φτιάξουν κατι ,απλός ειναι φιλος το αφεντικο και παω βλέπω τα καινουρια μοντελα και κανω κανα τεστ drive) , οι μηχανικοι που το ειδαν παρκαρισμενο βγηκαν εξω και ρωτουσαν αν εχει και καμια μηχανική βελτίωση και ζήτησαν να το παρουν βόλτα, αφού γυρήσαν μου ειπαν "φίλε ετσι έπρεπε να το ειχε βγάλει η πεζό απο την μάνα του, αν ηταν ετσι το cc θα το έπερνα και εγώ"

βγάλε τα συμπεράσματά σου. και ολα αυτά χωρίς να εχω κανει καμια μηχανική μετατροπή απλός εμφάνηση έχω αλάξει - φωτα - φιμε - ρολμπαρς - και bodykit συντομα ελπιζω (μηχανικά μονο ενα ελέυθερο φιλτρο, αλλαγη καθαρισμα ολων τον σενσορων (μαπ-μπεκ-λ) ωστε να ερθει σε πολύ καλή κατάσταση.. και αλλάγη αναρτήσεων και ζαντών.)

Απλος εμενα το μαμα 206cc μου φαινεται οπως λεγαν και οταν προτοβγήκε πολυ "κοριτσίστικο" αμαξι... ενω πχ το 207cc εχει περισσότερη αγριάδα σαν εμφάνηση...
silencer_000 - Πεμ 20 Αύγ 2009, 13:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
Άποψη σου είναι όλα αυτά.
Δεν μου λέει απολύτως τίποτα αν σου είπαν τέτοιο πράγμα στο συνεργείο. Και εμένα ο μηχανικός μου και ένα άτομο που έχω γνωρίσει με αυτό το αμάξι και του έχει αλλάξει τα πάντα (πάνω από 10 χιλιάρικα σχεδόν κόστος) μου συνέστησαν να μη το πειράξω.

Σου φαίνεται "κοριτσίστικο" αμάξι και το αλλάζεις. οκ.
Να ξέρεις ότι τα αμάξια το πόσο "κοριτσίστικα" δεν είναι θέμα εμφάνισης αλλά κοινού. Και το tt σιγά την εμφάνιση που έχει. Σε πολλούς φαίνεται gay αυτοκίνητο, αλλά από επιδόσεις σκοτώνει.
Και πλέον βλέπεις τις γυναίκες να οδηγάνε τα πάντα σήμερα. Με cabrio και roadster υπάρχουν μοντέλα που βλέπεις πιο πολλές γυναίκες από ότι άντρες.

Τώρα αν μερικοί είναι γεμάτοι κόμπλεξ με τα αυτοκίνητα τους και θέλουν να τα αγριέψουν για να δείχνουν διαφορετικά τι να κάνουμε, δεν θα βάλω εγώ μυαλό στον κόσμο.
AlienHack - Πεμ 20 Αύγ 2009, 13:49:01
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχας γιατι φορτώνεις και παιρνεις λιγο εριστικό και θυγμενο ύφος?
Το τι θα κανει ο καθένας με το αμάξι του ειναι προβλημα του. Αν θελω να του βάλω τουρμπο με 300 αλογα και 20αρες ζαντες θα του βάλω.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ να πίσω κανέναν οτι ΠΡΕΠΕΙ να μπουν 17αρες στο cc, ΑΠΛΟΣ λεω την αποψή μου και την εμπειρία μου οτι εμενα με έφτιαξαν και δεν πήρα τοσα αρνητικά πισω οσο λεγονται για τις 17αρες.

Απο την αλλή κατακρίνεις το να πειράζουμε τα αμαξια ειτε εμφανισιακα ειτε μηχανικά... ε τι να πω τωρα γιαυτο, εισαι σε ενα φόρουμ που ολοι ειναι τρελαμενοι μεχρι και το τελευταιο αλογατο και χομπυ πολλών εδώ μεσα ειναι η διαδκέδαση του να σκαλίζεις το εργαλείο σου (οτι και να ειναι αυτό) ειτε για να πάρεις ειτε στο φιναλε για να χάσεις αλογα.. η απολαυση ειναι η διαδρομή μεχρι να το κανεις.

Αν εσυ καλύπτεσαι με το αμαξι σου χαιρομαι και εγω για σενα, απο κει και περα καποιοι αλλοι θελουμε να του αλάζουμε τα φώτα, ετσι για το γαμότο, ετσι για τα γουστα, για το χόμπυ.. για να του δινουμε την δικιά μας πινελιά και ναμην ειναι ενα ακομα Peugeot της γραμμης παραγωγής.. Cool
silencer_000 - Πεμ 20 Αύγ 2009, 23:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε συζήτηση απλά κάνουμε. Ούτε φόρτωσα, ούτε πρόσβαλλα, ούτε τίποτα. Σου είπα εξάλου ότι όλα αυτά είναι προσωπική μου γνώμη και τίποτα άλλο. Και εσύ τη γνώμη σου έγραψες και είναι σεβαστή. Οκ;

Απλά το τι λένε οι τριγύρω για ένα αμάξι δεν έχει νόημα, όπως σου είπαν εσένα στο συνεργείο καλά λόγια εμένα μου έχουν πει τα αντίθετα για τα πειράγματα.
Και ναι είμαι ενάντια στο να πειράζεις το αμάξι το τι κάνουν άλλοι δεν με νοιάζει προσωπικά και φυσικά ισχύει και το αντίστροφο (ας περνάω και εγώ αδιάφορος). Ίσως επειδή έχω εμπειρίες από άτομα που είχαν προβλήματα επειδή είχαν χαμηλωμένα αυτοκίνητα. Αυτό και τίποτα άλλο.
Ας μείνουμε στο θέμα τώρα γιατί ξεφύγαμε λιγο.
AlienHack - Παρ 21 Αύγ 2009, 13:02:18
Θέμα δημοσίευσης:
ok
donpedro - Παρ 28 Αύγ 2009, 11:28:02
Θέμα δημοσίευσης:
κοριτσίστικο αυτοκίνητο=το κοιτάνε τα κορίτσια...
Οπότε... ναι έχω κοριτσίστικο αυτοκίνητο και γουστάρω με 1000 Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr