PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Βαρελακι Apex

DimiP - Τρι 31 Δεκ 2002, 01:04:32
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρελακι Apex
Τοποθετησα σημερα το πρωι , το βαρελακι της Apex (καρδαρα θα το ελεγα) που εγορασα απο το vini.
Το 206 μου 1400 8v.

Το βαρελακι ειναι μια φιλτροχοανη μεσα σε μεταλλικο κυλινδρικο περιβλημα (βαρελακι) με 2 σωληνες (εισοδο/εξοδο) στις 2 ακρες.
Το ολο σετ τοποθετηθηκε , οπως το πηρα απο το Νικο, σχετικα ευκολα και στερεωθηκε με "δεματικα" αφου αφαιρεθηκε το φιλτροκουτι και ολο το συστημα του πνιχτη;; απο χαμηλα.
Εδω πρεπει να πω πως η Peugeot με εντυπωσιασε για μια φορα ακομα.
το φιλτροκουτι βγαινει ευκολα και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα ...φιλτροκουτι.
Ομως το ολο συστημα- γιατι περι συστηματος προκειται- κατω απο το φιλτοκουτι θυμιζει "καζανακι" εξατμησης.
Μιλαμε για φοβερη κατασκευη. στιβαρη απο σκληρο πλαστικο η οποια ειναι στεγανοποιημενη με ενα υλικο σαν τσιμεντο, το οποιο δεν σε αφηνει να το ανοιξεις στη μεση (κανονικα ανοιγει) ωστε να δεις τι περιεχει.
Και λεω περιεχει για ενω φαινομενικα ειναι ενας προθαλαμος για τον εισερχομενο αερα απο το φτερο (καπου εκει εχει εισοδο για τον αερα το μαμα φιλτροκουτι) παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο, οπως καταλαβα αργοτερα.
Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω ωστε αν χρειαστει να ξανατοποθετηθει να μπορει να το πιασει καποιος (ηταν πολυ βρωμικο).
Αφου το γεμισα νερο απο την μια ακρη ρτου σωληνα το νερο γεμισε το ..."καζανακι" και βγηκε απο την αλλη. ωραια μεχρι εδω. οταν το αναποδογυρισα για να αδειασω το νερο καταλαβα οτι δεν εβγαινε ολο το νερο απο μεσα. βρε να το τιναζω, να το κουναω, να το χτυπαω , καποια ποσοστητα νερου παγιδευμενη μεσα να μην βγαινει αλλα να σταζει σιγα σιγα.
Παιδια εκει καταλαβα (μαλλον γιατι αν δεν το σπασεις να ανοιξει δεν βλεπεις τι εχει μεσα) οτι μαλλον μεσα ειναι χωρισμενο σε μικρα διαμερισματα ωστε να κατακρατουνται τυχον νερα που εισερχονται στο θαλαμο και να περναει προς το φιλτροκουτι μονο ο αερας.!!!!!
Αν ειναι ετσι , τοτε ολα ειναι μελετημενα! απο τη μαμα.
Αφιαρωντας εγω ολο αυτο και βαζοντας μια σωληνα (στην ιδια θεση -στο φτερο) για να ρουφαει αερα, ποσο σιγουρος ειμαι οτι αν "κολυμπησω" μεχρι το καπο δεν θα βρω στο βαρελακι καμια ...σαρδελα;;;
Οφειλω να τονισω πως μπορει να ονομαζεται πνιχτης αλλα η ολη κατασκευη εξυπηρετει το σκοπο της στο μεγιστο.
Πρακτικα τωρα , το βαρελακι δεν φαινεται να δημιουργησε καμια αισθητη αλλαγη στη συμπεριφορα του κινητηρα προς το καλυτερο η το χειροτερο.
Για να πω την αληθεια , περιμενα καλυτερα αποτελεσματα αλλα ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
το ετρεξα χαμηλα, το ετρεξα ψηλα, το εβγαλα εθνικη αλλα ...τιποτα.
Επισης παρατηρηθηκε ελαχιστα τραχυτερος ηχος (λιγοτερο μπασσο) απο τις 4200 στροφες και πανω.
χαμηλα δεν παρατηρησα αλλαγη στον ηχο.
η αποκριση στο γκαζι; δεν παρατηρησα καμια αλλαγη.
Θεωρητκα και μονο που εφυγε ο πνιχτης απο κει , θα πρεπει να εισερχεται περισσοτερος αερας στο φιλτρο αλλα απο κει και περα....
Το κακο ειναι πως δεν υπαρχει χωρος να τοποθετηθει ακριβως πισω απο την σιτα (στο χαμογελο) ο σωληνας εισοδου το αερα στο βαρελακι, ωστε να υπαρχει αδιαλυπτη παροχη μπολικου φρεσκου αερα. Το κ@λ@ψυγειο δεν αφηνει. Crying or Very sad Crying or Very sad

Επισης δεν ξερω ποσο αισθητη θα ηταν η διαφορα με αλλαγη στο ρυθμιστη πιεσης βενζινης , αν αυτο ειναι εφικτο και ασφαλες στο 1400.

Καταληγοντας λεω πως ο vini μου ειπε πως στο 1600 του το βαρελακι του εδωσε μια μικρη διαφορα προς το καλυτερο.
Σε εμενα δεν παρατηρησα αλλαγη της αποδοσης και συμπεριφορας.
alemao - Τρι 31 Δεκ 2002, 01:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως πρέπει να το αφήσεις κάποια χιλιόμετρα επάνω για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα;
DimiP - Τρι 31 Δεκ 2002, 01:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
μήπως πρέπει να το αφήσεις κάποια χιλιόμετρα επάνω για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα;


αυτη ηταν η πρωτη εντυπωση που σιγουρα δεν φτανει.
εξηγησε μου σε παρακαλω τι θα συμβει μετα απο καποια χιλιομετρα;
ειχα ακουσει οτι εγκεφαλος αυτοπροσαρμοζεται στα νεα δεδομενα, περισσοτερη παροχη αερα. ισχυει κατι τετοιο;
Miltellas - Τρι 31 Δεκ 2002, 02:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς επειδή οι ανάγκες του 1600 για παραπάνω αέρα είναι μεγαλύτερες από το 1400, γι αυτό και με το βαρελάκι οι διαφορές είναι εμφανέστερες στον 1600 από ότι στον 1400.
Alex - Τρι 31 Δεκ 2002, 02:44:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
DimiP έγραψε:
Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω...


Πως εβγαλες τον πνιχτη απ'το φτερο μεσα? Εχω δοκιμασει τα παντα (μεχρι και Ultrex) αλλα τιποτα Wink.. Πρεπει να κατεβασω προφυλακτηρα για να βγει? Γιατι απο την μεσα πλευρα ειναι εγκλωβισμενο στις σιδεριες και απο την εξω πλευρα (φτερο) δεν χωραει. Ειμαι περιεργος να μαθω τι εκανες..

Οσο για την εμπειρια σου με το βαρελακι και το οτι δεν ειδες το κατι παραπανω αυτο ειναι πραγματικα μια απροσδοκητη τροπη στο σηριαλ "βαρελακι" καθως φαινεται οτι πολυς κοσμος ειχε εναποθεσει εκει τις ελπιδες του και μολις τους κατεστρεψες τα ονειρα...

Η αληθεια ειναι οτι αφου δεν ειδες αμεσως κατι αισθητο δεν προκειται να δεις καμια μεγαλη διαφορα με την παροδο του χρονου. Αυτα φαινονται απ'την αρχη, αλλα ισως να δεις καποια διαφορα οταν συνηθισεις για λιγο καιρο το βαρελακι και τοτε το βγαλεις και ξαναβαλεις πισω το μαμα φιλτροκουτι με το ελευθερο φιλτρο που φοραγες μεχρι χθες. Η διαφορα προς το ελαχιστα καλυτερο κατα ενα παραδοξο τροπο δεν ειναι τοσο αισθητη οσο η διαφορα προς το ελαχιστα χειροτερο.

Ερωτηση: που εχεις τωρα το σωληνα της αναροφησης?
DimiP - Τρι 31 Δεκ 2002, 06:12:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
Alex έγραψε:
DimiP έγραψε:
Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω...


Πως εβγαλες τον πνιχτη απ'το φτερο μεσα? Εχω δοκιμασει τα παντα (μεχρι και Ultrex) αλλα τιποτα Wink.. Πρεπει να κατεβασω προφυλακτηρα για να βγει? Γιατι απο την μεσα πλευρα ειναι εγκλωβισμενο στις σιδεριες και απο την εξω πλευρα (φτερο) δεν χωραει. Ειμαι περιεργος να μαθω τι εκανες..

Οσο για την εμπειρια σου με το βαρελακι και το οτι δεν ειδες το κατι παραπανω αυτο ειναι πραγματικα μια απροσδοκητη τροπη στο σηριαλ "βαρελακι" καθως φαινεται οτι πολυς κοσμος ειχε εναποθεσει εκει τις ελπιδες του και μολις τους κατεστρεψες τα ονειρα...

Η αληθεια ειναι οτι αφου δεν ειδες αμεσως κατι αισθητο δεν προκειται να δεις καμια μεγαλη διαφορα με την παροδο του χρονου. Αυτα φαινονται απ'την αρχη, αλλα ισως να δεις καποια διαφορα οταν συνηθισεις για λιγο καιρο το βαρελακι και τοτε το βγαλεις και ξαναβαλεις πισω το μαμα φιλτροκουτι με το ελευθερο φιλτρο που φοραγες μεχρι χθες. Η διαφορα προς το ελαχιστα καλυτερο κατα ενα παραδοξο τροπο δεν ειναι τοσο αισθητη οσο η διαφορα προς το ελαχιστα χειροτερο.

Ερωτηση: που εχεις τωρα το σωληνα της αναροφησης?



1. Τον πνιχτη τον εβγαλε ο μαστορας αφου ξεβιδωσε το πλαστικο κατω απο τον προφυλακτηρα, τον φανο ομιχλης αλλα και κατι πλαστικα απο κατω αναμεσα στον προφυλακτηρα, και τον θολο του φτερου. παιδευτηκε παντως αλλα το εβγαλε σαν ολοκληρο κομματι. αφου ειχε βγαλει απο πριν το φιλτροκουτι.
2. κιεγω περιμενα εντυπωσιακη διαφορα λογω του μυθου που ειχε δημιουργηθει για το βαρελακι και τον κρυο αερα αλλα.... παντως αυτοι που βαζουν φιλτροχοανες σκετες και τραβανε ολο το ζεστο και μετα παραπονουνται για μειωση αποδοσης , εχουν απολυτο δικιο. εγω με το βαρελακι δεν κερδισα αλλα και δεν εχασα τιποτα.
3. σωληνας αναροφησης;;;;; εξηγησου τι εννοεις; αν εννοεις απο που τραβαει αερα , τοτε η απαντηση ειναι απο εκει που τραβαγε και πριν! στο φτερο δηλ. αν εννοεις κατι αλλο που εχει σχεση με νερο και τυχον εισροη του, τοτε εξηγησου γιατι με ανυσηχεις.
Alex - Τρι 31 Δεκ 2002, 07:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι αυτο που καταλαβες εννουσα.. Απο που δηλαδη παιρνεις αερα, το οποιο και μου εξηγησες.. Relaaaaaaxx... Cool
Vini - Τρι 31 Δεκ 2002, 08:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημέρα σας...
Θα πω και εγώ την άποψη μου...περί βαρελιού μια και το είχα χρησιμοποιήσει....αφού πρώτα είχα κάνει ένα RESET στην ECU.... Wink

1. Είχα πολύ καλή βελτίωση στις χαμηλές .... το κόμπιασμα και πνίξιμο στο ξαφνικό γκάζι χάθηκε εντελώς...
2. Η εξάτμιση δούλευε ποιο νορμάλ σε ήχο και είχε περισσότερα σκασίματα
3. H απόκριση ήταν πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα...

Γιατί όμως δεν τα έχει αυτά ο dimip?
χμμμμ.... Rolling eyes Rolling eyes
α. Ισως επειδή είναι 1400 και δεν έχει ανάγκες μεγάλες αέρα?
β. Μήπως επειδή δεν έχει Multiplex και δεν έχει εποπτεία αέρα στο maximum?
γ. Μήπως τελικά επειδή από ότι βλέπουμε όλα τα μοντέλα 206 έχουν το ίδιο φιλτροκούτι παίρνουν τον ίδιο αέρα αλλά ο κινητήρας ζητάει άλλο...
δ. Μήπως μου θυμίζει την περίπτωση που πολλά 1100άρια βάζουν σκούπα ή και βαρελάκι και αντί να φτιάχνουν χαλάνε????
ε. Και μήπως τελικά το 206 dimip βελτιώθηκε αλλά δεν το έχει καταλάβει? Ρε συ Δημήτρη ο Θανάσης το πήρε καθόλου? Δεν σου έιπε τίποτα? Εμένα το οδήγησε (πριν και μετά) και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα..... Shocked


Κάπου σε όλα αυτά αυτά βρίσκεται η αλήθεια...
Vini - Τρι 31 Δεκ 2002, 08:25:13
Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
DimiP έγραψε:

3. σωληνας αναροφησης;;;;; εξηγησου τι εννοεις; αν εννοεις απο που τραβαει αερα , τοτε η απαντηση ειναι απο εκει που τραβαγε και πριν! στο φτερο δηλ. αν εννοεις κατι αλλο που εχει σχεση με νερο και τυχον εισροη του, τοτε εξηγησου γιατι με ανυσηχεις.


Το εργοστασιακό φίλτρο καταλήγει ΜΕΣΑ στο φτερό το οποίο ΔΕΝ έχει άνοιγμα για αέρα...

Το βαρελάκι καταλήγει πίσω από το φανάρι ομίχλης και έχει άμεσση επαφή σε αέρα....
alemao - Τρι 31 Δεκ 2002, 09:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό εννοούσα, πως πρέπει να πάρει πληροφορίες ο εγκέφαλος για την νέα ποσότητα αέρα. Οπότε μήπως πρέπει να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για κανά 15λεπτο ώστε να κάνει reset η cpu Smile
konstantinos - Τρι 31 Δεκ 2002, 09:52:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους. Θα περίμενα λιγάκι ακόμη, να πει κάποιος και τις απόψεις τους - εμπειρίες του απο φιλτροχοάνη σε 1.4 αλλά πιθανόν γνωρίζουμε τα αποτελέσματα (ίσως ίδια με του Δημήτρη - DimiP). Ακούστηκε πως το 1.4 δεν χρειάζεται τόσο πολύ εισερχόμενο αέρα. Τελικά είναι μύθος ή πραγματικότητα? Επίσης ακούστηκε οτι η διαφορά με το 1.6 είναι εμφανής οταν "δώσεις" περισσότερο αέρα.

Θα απαντήσω σε αυτά τα ερωτήματα, βασιζόμενος στις δικές μου εμπειρίες -απόψεις. Κατά πρώτον εάν χρειάζεται περισσότερο αέρα ή όχι, η απάντηση είναι σαφώς και ΝΑΙ. Πως μπορούμε να το δοκιμάσουμε και να απαντήσουμε ΤΟΣΟ θετικά? Απλά αποσυνδέουμε τον σωλήνα απο το φιλτροκούτι, και δοκιμάζουμε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα - χλμ. Το αποτέλεσμα κύριοι θα σας εκπλήξει, όπως εξέπληξε και εμένα. ΠΡΟΣΟΧΗ, το δοκιμάζουμε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα και για λίγα μέτρα. Ωραία, είδαμε λοιπόν ότι έχουμε καλύτερη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις, καλύτερα πετάγματα των στροφών (ειδικά χαμηλά 1000 rpm - 3500 rpm), ε δεν μπορούμε όμως και να το αφήσουμε έτσι... Οι λύσεις αμέτρητες... η επικρατούσα... ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ - ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ... η σκούπα.
Πολλοί θα πούν, "τι λέει το άτομο ρε?" "αφού με την σκούπα δεν μπαίνει εισερχόμενος αέρας, τόσος όσος θα θέλαμε...", κύριοι πριν αρχίσετε να "πετροβολείτε" ακούστε...
Η σκούπα της PTS είναι ειδικά σχεδιασμένη να "κουμπώνει" και να μπαίνει ακριβώς σε σημείο τέτοιο που ο εισερχόμενος αέρας είναι αρκετός και κυρίως παγωμένος - δροσερός - όχι ζεστός (ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες). Σε συνέχεια ο εισερχόμενος αέρας με το φαινόμενο "ram Air" σκούπα κατά το ελληνικότερον, εισάγει τον αέρα με την απαραίτητη δύναμη - ώθηση έτσι ώστε να σβήνει πολλά περισσότερα κεριά αναμένα απ' ότι ο πνίχτης και το φιλτροκούτι. Κάπου ακούστηκε κατά κόρον οτι θα χρειαστούμε ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης για να δουλέψει - ταιριάξει το εγχείρημα. Θα αντιπαραθέσω τούτο μόνο: Η κατανάλωση της βενζίνης απο την ημερομηνία εισαγωγής - τοποθέτησης της σκούπας αυξήθηκε κατά πολύ... κάθε φορά που το γκάζι "βυθίζεται" έχω σαν αποτέλεσμα την "βύθιση" του δείχτη της βενζίνης. Τελικά μήπως κάποιος είπε στον εγκέφαλο "Κύριε, έχεις περισσότερο αέρα στους θαλάμους, πως θα το εκμεταλευτείς?" και αυτός προσαρμόστηκε άμμεσα (με μια μικρή παρεμβολή, αφαίρεση - επανατοποθέτηση των πόλων). Οταν με ρωτούν, όσοι βλέπουν την σκούπα, για το εάν το "εργαλείο" πηγαίνει ? η απάντηση που παίρνουν είναι αποστωμοτική: "για εμένα ναι, για τους άλλους δεν ξέρω, ρώτα τους..." Τελειώνοντας (επιτέλους) θα πω ότι έχω την σκούπα για 42000 χλμ απροβλημάτιστα (φτου φτου) δεν έχω δυναμομετρήσει το 206 μου και όλα τα παραπάνω είναι απόψεις προσωπικές και μόνον.

Για το εάν το 1.6 θέλει περισσότερο αέρα ή οχι, και για το εάν δουλεύει καλύτερα η απελευθέρωση της αναπνοής του 1.6? δεν μπορώ να απαντήσω με επιχειρήματα παρά μόνον με εικασίες... οπότε πάμε παρακάτω...

Τέλος.
Svstouk - Τρι 31 Δεκ 2002, 14:58:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πέρα από όσα λέτε, εγώ χαίρομαι γιατί διαπιστώνω ότι αν μη τι άλλο, προσπαθείτε, -ουμε να είμαστε ΠΛΗΡΩΣ αντικειμενικοί, έστω κι αν αυτό δεν μας αρέσει ή δεν μας συμφέρει.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας! Wink
Ghost Dog - Τρι 31 Δεκ 2002, 18:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως και εγώ είδα μια μικρη διαφορά μέχρι τις 4000 στροφές περίπου με μια σκούπα k&n που έβαλα
Με το που έβαλα και εξάτμιση όπως είπε και ο Vini παρατήρησα πολλά σκασίματα κυρίως στις υψηλές στροφές!
Η αύξηση στην κατανάλωση έχει γίνει φανερή !!! περίπου 50 χιλιόμετρα λιγότερη αυτονομία σε 1400αρη κινητήρα
BTS - Τρι 31 Δεκ 2002, 21:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο στον Dimip που είχε το θάρρος(!) να παραδεχτεί ότι στο δικό του αυτοκίνητο αυτή η μετατροπή δεν απέδωσε (όπως δεν απέδωσε στο δικό μου η τελείως ελέυθερη εξάτμιση).

Σε ένα Power technics, αφαιρέσασν τελείως το φιλτροκούτι ενός Κόρσα 1.4 και το δυναμομέτρησαν χωρίς κανενός είδους φίλτρο. Το αποτέλεσμα; Μόλις ένας ίππος παραπάνω. Που σημαίνει ότι η Όπελ (και η Πεζώ και όλοι οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια) έκανε καλά τη δουλειά της. Από την άλλη, όσοι έχουμε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα ονειρευόμαστε την μαγική εκείνη μετατροπή που θα μας δώσει το κάτι παραπάνω και περιμένουμε ότι μια εισαγωγή θα φέρει την άνοιξη.

Προσωπικά στον 1100άρη της Πεζώ, έβαλα ένα φίλτρο Κ&Ν στο μαμίσιο φιλτροκούτι, αντικατέστησα τον πνίχτη με χαρτοσωλήνα που παίρνει αέρα πίσω από το αριστερό φανάρι όπου είδα ότι ο αέρας δεν είναι τόσος ζεστός και το αποτέλεσμα είναι λίγο πιο 'γεμάτη' λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές. Ο ήχος βάρυνε ελαφρώς. Αυτά, ούτε εκρηκτικά αποτελέσματα ούτε και μείωση των επιδόσεων. Εξασφάλισα κρύο αέρα και πιο ελεύθερη ροή και είδα μία μικρή βελτίωση στις επιδόσεις και την ...ακουστική.

Την διάταξη αυτή την είδα σε ένα ΑΧ 1100 από την μαμά Citroen και κατάλαβα ότι είναι ότι πρέπει.

Το σημαντικό είναι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και όχι τόσο η τεράστια ποσότητα του.
DimiP - Τετ 01 Ιαν 2003, 03:57:05
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Kαλημέρα σας...
Θα πω και εγώ την άποψη μου...περί βαρελιού μια και το είχα χρησιμοποιήσει....αφού πρώτα είχα κάνει ένα RESET στην ECU.... Wink

1. Είχα πολύ καλή βελτίωση στις χαμηλές .... το κόμπιασμα και πνίξιμο στο ξαφνικό γκάζι χάθηκε εντελώς...
2. Η εξάτμιση δούλευε ποιο νορμάλ σε ήχο και είχε περισσότερα σκασίματα
3. H απόκριση ήταν πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα...

Γιατί όμως δεν τα έχει αυτά ο dimip?
χμμμμ.... Rolling eyes Rolling eyes
α. Ισως επειδή είναι 1400 και δεν έχει ανάγκες μεγάλες αέρα?
β. Μήπως επειδή δεν έχει Multiplex και δεν έχει εποπτεία αέρα στο maximum?
γ. Μήπως τελικά επειδή από ότι βλέπουμε όλα τα μοντέλα 206 έχουν το ίδιο φιλτροκούτι παίρνουν τον ίδιο αέρα αλλά ο κινητήρας ζητάει άλλο...
δ. Μήπως μου θυμίζει την περίπτωση που πολλά 1100άρια βάζουν σκούπα ή και βαρελάκι και αντί να φτιάχνουν χαλάνε????
ε. Και μήπως τελικά το 206 dimip βελτιώθηκε αλλά δεν το έχει καταλάβει? Ρε συ Δημήτρη ο Θανάσης το πήρε καθόλου? Δεν σου έιπε τίποτα? Εμένα το οδήγησε (πριν και μετά) και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα..... Shocked


Κάπου σε όλα αυτά αυτά βρίσκεται η αλήθεια...


O θανασης " δεν μιλιωταν " το πρωι που το εβαλα , απο την δουλεια και επειτα δεν ειμαστε και τοσο κολητοι ...
οχι δεν το πηρε αλλα κι εγω δεν το ζητησα.
μαλιστα υπηρχε ενας "φιλος του" που δεν θα ηθελα να τον χαρακτηρισω γιατι θα χαλαστω παλι , ο οποιος ολο ειρωνια προεβη στην εξης δηλωση : "δηλ. θα πηγαινει πιο γρηγορα τωρα με αυτο ;" (σ.σ. το βαρελακι εννοουσε)
και η απαντηση του Θαναση "θα μας πει ο πελατης" κοιταζοντας εμενα.
τωρα εμενα αυτο το σκηνικο με χαλασε και μαλιστα σε τετοιο βαθμο που πηρα το αμαξι κι εφυγα για testdrive δικο μου.
ας μην επεκταθω σε αυτο το θεμα.
Ευχομαι να εκανα λαθος και να καταλαβω καποια στιγμη την διαφορα.
Προς το παρον και εφοσον παει οσο καλα πηγαινε και πριν , δεν με απασχολει πολυ. θα προσπαθησω μονο να το κανω να ρουφαει (καπως) απο μπροστα, αν βρω τροπο.
Θα επιχειρησω και το "Reset" με απομονωση μπαταριας.

- Να επισημανω και κατι στο οποιο δινω προσοχη: τον ψυχολογικο παραγοντα.
Οταν αλλαξα εξατμηση και μπηκε η ελευθερη sebring εστω και ψυχολογικα η διαφορα στην αποδοση ηταν εμφανης.
Οταν αλλαξα φιλτρο και μπηκε το βαρελακι εστω και ψυχολογικα δεν παρατηρησα διαφορα αποδοσης.
Miltellas - Τετ 01 Ιαν 2003, 04:51:57
Θέμα δημοσίευσης:
Νόμος: Όσο πιο πολλά κυβικά τόσο πιο μεγάλη απαίτηση σε οξυγόνο.
----
Την δοκιμή να βγάλω το φιλτροκούτι και να αφήσω σκέτο τον σωλήνα την είχα κάνει κι εγώ και το έχω αναφέρει και αλλού. Θα σας θυμίσω τις παρατηρήσεις μου: Απειροελάχιστη έως καθαρά ψυχολογική-ακουστική η βελτίωση σε δύναμη. Εμφανής βελτίωση σε απόκριση και εξαφάνιση του χαρακτηριστικού κομπιάσματος του 1.6 16V στα απότομα γκάζια στις χαμηλές στροφές (παρατήρηση καί του Vini). Ένα απόγευμα έκανα την δοκιμή. Την άλλη μέρα ξαναέβαλα το φιλτροκούτι και επιβεβαίωσα το πόρισμα. Προτιμώ το φιλτροκούτι από την φιλτροχοάνη ή σκούπα, γιατί απεχθάνομαι τον πολύ θόρυβο για το τίποτα ή το ελάχιστο. Ναί στο βαρελάκι που θα δώσει αέρα χωρίς να αυξήσει το θόρυβο. Αφού το βαρελάκι θα εξαφανίσει το "πρόβλημα" απόκρισης του 1.6, και αφού ουσιαστική δύναμη δεν πρόκειται να πάρουμε με τον παραπάνω αέρα, θεωρώ ότι τα βαρελάκια της APEX και BMC είναι οι ιδανικές λύσεις στο θέμα μας.
Alex - Τετ 01 Ιαν 2003, 07:48:06
Θέμα δημοσίευσης:
Οι εμπειριες μου ειναι διατυπωμενες αρκετες φορες οσον αφορα το 1400αρι οποτε δεν θα ξαναγραψω οτι εχω πει αλλα θα πω κατι το οποιο ειναι σιγουρο. Το 1400 χρειαζεται αερα και ΒΛΕΠΕΙ διαφορα οταν τον αυξανεις εστω και πολυ λιγο.

Ακουστε που το στηριζω...

Οταν οι υδραυλικοι θελουν να ενωσουν 2 σωληνες ιδιας διαμετρου (πχ 10 εκ) με ενα ενδιαμεσο μικρο σωληνα τοτε χρησιμοποιουν ως 3η σωληνα μια λιγο μικροτερη (πχ 9.5 εκ) ωστε να σφηνωνει μεσα στις 2 μεγαλυτερες, ειτε μια λιγο μεγαλυτερη (πχ 10.5 εκ) ωστε οι 2 ακραιες να σφηνονουν μεσα στην ενδιαμεση. Κατανοητο ετσι?

Οταν ειχα φτιαξει το πρωτο συστημα εισαγωγης μου (ιδιο με το τωρινο πανω κατω) ειχα βαλει ενδιαμεση σωληνα μεταξυ στο φιλτροκουτο και το γωνιακο κομματι που βγαινει απο κατω απ'το αμαξι, μικροτερη σωληνα ωστε να σφηνωνει μεσα στήν γωνια και τον σωληνα που βγαινει απ'το φιλτροκουτο. Αυτη η διαμετρος ηταν γυρω στα 11.9cm...

Οταν ειμουν σε φαση επανασχεδιασμου για το "μεγιστο" κερδος το ξαναφτιαξα με νεα ενδιαμεση σωληνα ή οποια αυτη τη φορα θα εμπαινε πανω απ'τις αλλες 2. Δηλαδη οι αλλες σωληνες θα σφηνωναν μεσα της. Η νεα διαμετρος 12.7cm.

Η διαφορα και μονο απο αυτο (και η διαμετρος εισοδου του αερα αλλα και η διαμετρος εισοδου της μηχανης ηταν ιδιες γυρω στα 13+ και 6.0-6.5cm αντιστοιχα) χωρις να πειραχτουν οι διαμετροι εισοδου και εξοδου της μηχανης, ήταν ΠΟΛΥ ΑΙΣΘΗΤΗ σε βαθμο που ειμουν σιγουρος οτι δεν ειναι η φαντασια μου. (ειναι σημαντικο αυτο γιατι θεωρητικα δεν περιμενεις να κερδισεις απο κατι τοσο μικρο, αλλα! ...)

Αμα θελει κανεις να φορεσει το φιλτροκουτο μου (παρεα με τον "περισκοπικο" σωληνα) να δει πως παει το αμαξι του, εγω ειμαι προθυμος να του το δωσω να το φορεσει. Αρκει να εχει "διοδο" ο σωληνας του κουτιου μου προς τα κατω. Στα "μαμα" αυτοκινητα συνηθως εμποδιζει το διχαλωτο μεταλλο συγκρατησης φιλτροκουτου καθως και η εξοδος προς τον πνιχτη (μεσ'το φτερο). Σε οσους εχουν αφαιρεσει αυτα πιθανων να γινεται ευκολα η δουλεια. Dimip εσενα πρεπει να γινεται σχεδον σιγουρα - ισως να το κανουμε στο track day (εαν και εφοσον)..
DimiP - Πεμ 02 Ιαν 2003, 03:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
αλεξ καλο ακουγεται.
βασικα θα ηθελα να μελετησουμε περισσοτερο τροπους για να στραφει η σωληνα κατευθειαν στη σιτα ωστε να εχει απειρο αερα αλλα δεν ξερω (επειδη εμποδιζει το ψυγειο) εαν θα δουλευε το ολο συστημα αν η σωληνα εκανε κουρμπες (καμπυλωματα) σε 2-3 σημεια ωστε παο κει που ειναι να παρακαμψει τα ψυγεια και να βγει στη σιτα.
μηπως ολη αυτη η διαδρομη με τις στροφες (του σωληνα) θα δυσκολευε τη ροη του αερα. γιατι θυμομαστε οτι πιο συντομος δρομος η ευθεια αλλα ευθεια δεν παει οποτε;;;
Alex - Πεμ 02 Ιαν 2003, 05:34:56
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταξε η ροη του αερα επηρεαζεται σιγουρα.. Αλλα κοιτα να δεις τι γινεται. Αν φτιαξεις ram-air δηλαδη εχεις τον σωληνα να βλεπει φατσα τον αερα τοτε θα εχεις εξαλειψει 1-2 στροφες του σωληνα πριν εξασθενησει η φορα του αερα. Αυτο συνδιαζομενο με τον κρυο αερα ΙΣΩΣ δωσει καποια διαφορα. Το θεμα ειναι μπορεις να την βαλεις εστω και με κυκλους να βγει μπροστα?
GIANNIS206 - Πεμ 02 Ιαν 2003, 11:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ ίταν έβγαλα το φιλτροκούτι τελείως για δοκιμή είχε σαφώς διφορετικό θόρυβο.για καλύτερη αναπνοή δεν μπόρεσα να καταλαβω γιατί έκανα 2 χλμ,άνοιξα το καπό είδα πυρωμένη την εξάτμιση και τα έβαλα όλα ξανα στη θέση τους.
pduke - Πεμ 02 Ιαν 2003, 12:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες εγώ με την home made καινούρια εισαγωγή μου, ένα πάγμα κατάλαβα.Το δικό μου τουλάχιστον παραπάνω αέρα δεν θέλει.αύξησα την ποσότητα ελαφρώς αλλά κατα κύριο λόγο καταφερα να έχω πιο ψυχρό αέρα.ΝΑΙ δούλεψε αλλά πάλι ψηλά στεγνώνει.Νομίζω πως το μόνο που έμεινε είναι να αυξήσω την ταχυτητά του.(venturi)

Βαρελάκια και λοιπά μέσα μεταφοράς οινοπνευματώδων τα βρίσκω άχρηστα προς το παρόν.
Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε πάντως είναι να αλλάξουμε εισαγωγές εκεί στη λίμνη πλαστήρα που θα είμαστε και να δούμε τι γίνεται τελικά.
DimiP - Πεμ 02 Ιαν 2003, 15:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Κοιταξε η ροη του αερα επηρεαζεται σιγουρα.. Αλλα κοιτα να δεις τι γινεται. Αν φτιαξεις ram-air δηλαδη εχεις τον σωληνα να βλεπει φατσα τον αερα τοτε θα εχεις εξαλειψει 1-2 στροφες του σωληνα πριν εξασθενησει η φορα του αερα. Αυτο συνδιαζομενο με τον κρυο αερα ΙΣΩΣ δωσει καποια διαφορα. Το θεμα ειναι μπορεις να την βαλεις εστω και με κυκλους να βγει μπροστα?


ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ. γιαυτο σε θελω να το μελετησουμε.
pezomania - Παρ 03 Ιαν 2003, 08:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα! Εγώ που πήγα χθές το αμάξι για service έβγαλα τον πνίχτη και τράβηξα σωλήνα από το φιλτροκούτι, να τραβάει αέρα πίσω από το προβολάκι. Κάτι σαν βαρελάκι (χωρίς χοάνη μέσα ή αγωνιστικό φίλτρο αλλά με το απλό της "μαμα" πεζό). Η διαφορά που είδα ήταν απειροελάχιστη εώς αμελητέα!! Το μόνο που κατάλαβα σίγουρα, ήταν τα "μπαμ μπούμ" της εξάτμισης!!! Στο μέλον θα προσπαθήσω να δώ αν με αγωνιστικό φίλτρο, δω διαφορά!

ΥΣ: Θα πρέπει και εγώ να κάνω reset τον κινητήρα;
alxdr74 - Παρ 03 Ιαν 2003, 08:49:31
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Καλημέρα! Εγώ που πήγα χθές το αμάξι για service έβγαλα τον πνίχτη και τράβηξα σωλήνα από το φιλτροκούτι, να τραβάει αέρα πίσω από το προβολάκι. Κάτι σαν βαρελάκι (χωρίς χοάνη μέσα ή αγωνιστικό φίλτρο αλλά με το απλό της "μαμα" πεζό). Η διαφορά που είδα ήταν απειροελάχιστη εώς αμελητέα!! Το μόνο που κατάλαβα σίγουρα, ήταν τα "μπαμ μπούμ" της εξάτμισης!!! Στο μέλον θα προσπαθήσω να δώ αν με αγωνιστικό φίλτρο, δω διαφορά!

ΥΣ: Θα πρέπει και εγώ να κάνω reset τον κινητήρα;

Το ιδιο εχω κανει και εγω στην αντιπροσωπεια της περιοχης μου εδω και 10.000 χιλιμετρα περιπου! Στο δικο μου η μονη διαφορα ειναι οτι "κοιταει" κατω στο δρομο και αντιθετα απο τη φορα του αερα για τυχον προβλημα νερου..! Ειδα μια μικρη διαφορα σχετικα χαμηλα...αλλα ποτε κανενα "μπαμ μπουμ" στην εξατμιση!!! Προσεχε μην σου καταστρεψει τον καταλυτη αυτο το μπαμ! Μηπως περναει ακαυστο μιγμα που εκρηγνειται στην εξατμιση?
pezomania - Παρ 03 Ιαν 2003, 10:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου δεν νομίζω, διότι η εξάτμιση από την τοποθέτησή της έκανε κάποια σκασίματα λόγο του "στροβιλιστή καυσαερίων" που έχει. Μόλις έβαλα και ελεύθερο μεσαίο, ο ρυθμός των σκασιμάτων αυξήθηκε λίγο, τώρα που ελευθέρωσα την εισαγωγή, όταν κάνω αλλαγή στους κόφτες, παίφτουν τα βεγγαλικά Laughing
DimiP - Παρ 03 Ιαν 2003, 18:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Φίλε μου δεν νομίζω, διότι η εξάτμιση από την τοποθέτησή της έκανε κάποια σκασίματα λόγο του "στροβιλιστή καυσαερίων" που έχει. Μόλις έβαλα και ελεύθερο μεσαίο, ο ρυθμός των σκασιμάτων αυξήθηκε λίγο, τώρα που ελευθέρωσα την εισαγωγή, όταν κάνω αλλαγή στους κόφτες, παίφτουν τα βεγγαλικά Laughing



Ε;;; και δεν σου αρεσει αυτο;;;
Ξερεις τι ψαρωμα πεφτει στο δρομο οταν περναει 5θυρο και σκανε αριστερα και δεξια ...ολμοι ;;; Wink Laughing Laughing Laughing Laughing
Byron206 - Σαβ 04 Ιαν 2003, 09:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ταπεινη αποψη μου ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να εχουμε σκασιματα απο την εξατμηση.
kaisaras96 - Κυρ 05 Ιαν 2003, 22:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
Exclamation
kaisaras96 - Κυρ 05 Ιαν 2003, 22:23:42
Θέμα δημοσίευσης:
Την ιδια λυση δηλαδη να αφαιρεσω το κατω κουτι και να βαλω ενα σωληνα να παιρνω αερα πισω απο το προβολακι εκανα και εγω.Τη λυση σκουπα αφηνω σε αναμονη να δω τι θα κανει η PTS πρωτα!
Πριν βαλω το σωληνα και με το κατω κουτι να λειπει,αυτο που παρατηρησα ειναι πως στα πρωτα γκαζωματα,μολις εχει ζεσταθει,παει καλυτερα αλλα μετα απολιγο βαραει πυρακια και με κοβει ο knock sensor!Κατι που λυθηκε με τον σωληνα(με μονωση) προεκταση πισω απο το προβολακι!Επεισης εβγαλα και ενα σταυρο που υπηρχε μεσα στο φιλτροκουτι!Πιστευω πες παρεα με ενα ελευθερο φιλτρο αργοτερα δεν θα εχω ουσιαστικη διαφορα απο τα BMC,ΑΡΕΧ! Evil
Τα πυρακια προδιδουν,επιπλεον αερα που κανει πιο φτωχο το μιγμα και το οτι αυξανεται η συχνοτητα τους με το ζεσταμα του ψυγειου,το οτι τον ζεσταινει το ψηγειο αν δεν βαλεις και μια προεκταση!
Αυτο παρεα με αλλη μια βελτιωση που εκανα ξυπνησαν λιγο τον PEUGARO!
DimiP - Δευ 06 Ιαν 2003, 16:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
χθες το βραδυ εβγαλα τους πολους της μπαταριας για κανα 10λεπτο και επανενωσα ωστε να γινει το περιβοητο reset.
Ξεκινησα μετα και ω! μετα απο 1-2 χλμ καταλαβα οτι ο ηχος ηταν πιο τραχυς! Κρυος αερας φυσικα μια και η θερμοκρασια 12 τα μεσανυχτα ηταν λιγο πεσμενη. Το να πω σιγουρα οτι ανοιγε καλυτερα , δεν θα το πω , ΑΛΛΑ αυξημενη τραχυτητα θορυβου υπηρξε, επιτελους ακους οτι κατι βρισκεται κατω απο το καπο.
Το παραξενο : παρατηρησα μια μικρη καλυτερευση επιδοσεων αλλα οχι στις χαμηλες. περισσοτερο πανω απο τις 4000 στροφες και με 3η - 4η .
Κουφο;;;
Δεν ξερω! Λετε να φταιει παλι το ψυχολογικο;
Το τελευταιο που μενει να κανω ειναι να βρω τροπο (alex alex εισαι κει;Wink να γυρισω το σωληνα στη σιτα. Εκει πια οτι ειναι να δειξει θα δειξει.
Alex - Τρι 07 Ιαν 2003, 07:39:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα επειδη ο εγκεφαλος εχει συνηθισει σε ΠΟΛΥ αερα, δινει και πολυ καυσιμο.. Οταν κανω reset νιωθω το αμαξι οτι χανει και 3-4 αλογα και κανα κιλο ροπης.. Μιλαμε απιστευτη διαφορα προς τα κατω.. (Πιο παλια χωρις το συστημα εισαγωγης που εχω τωρα συνηθως κερδιζα οταν εκανα reset).. Και να σκεφθεις οτι το τελευταιο reset το χα κανει οταν εβαλα V-Power 99 για να την εκμεταλλευτω πληρως και μιλαμε μετα το reset για καποια χιλιομετρα το αμαξι σερνοτανε μεχρι να συνηθισει στον μπολικο αερα...
sps - Τρι 07 Ιαν 2003, 11:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημερα!
Ολα καλα αυτα που λετε,αλλα γιατι πονοκεφαλιαζετε για το αν χασατε ή κερδισατε μετα απο μια βελτιωση.
Η λυση ειναι μια:Μετρηση επιδοσεων!

Εγω την εφαρμοζω παντα και εχω αποτελεσματα.
Στο ex-polo 16v μου,μετρησα ετσι την εξατμιση μου,και ειδα οτι ημουν κερδισμενος,καθως και την πατεντα στο φιλτροκουτι μου που ειχα κανει με τον kaisara96!

Οποτε προτεινω το εξης:
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
Μετρηστε πριν τη βελτιωση 3-4 ρεπριζ,χαμηλα-μεσαια -ψηλα και επαναλαβετε μετα τη βελτιωση στον ιδιο δρομο σε ιδιες συνθηκες.

Ενα χρονομετρο-ρολοι χειρος αρκει!

Προτεινω να μετρησετε 50-80 και 80-110 με 3η
και 110-140 με 4η.

Παντως τον kaisara96 τον εχω προσωπικο μηχανικο Laughing και τον εμπιστευομαι.Μαλλον και εγω θα κανω την πατεντα του μεχρι να δουμε τι θα γινει με τη σκουπα ΡΤS.
BTS - Τρι 07 Ιαν 2003, 17:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Kαλημερα!
Ολα καλα αυτα που λετε,αλλα γιατι πονοκεφαλιαζετε για το αν χασατε ή κερδισατε μετα απο μια βελτιωση.
Η λυση ειναι μια:Μετρηση επιδοσεων!

Εγω την εφαρμοζω παντα και εχω αποτελεσματα.
Στο ex-polo 16v μου,μετρησα ετσι την εξατμιση μου,και ειδα οτι ημουν κερδισμενος,καθως και την πατεντα στο φιλτροκουτι μου που ειχα κανει με τον kaisara96!

Οποτε προτεινω το εξης:
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
Μετρηστε πριν τη βελτιωση 3-4 ρεπριζ,χαμηλα-μεσαια -ψηλα και επαναλαβετε μετα τη βελτιωση στον ιδιο δρομο σε ιδιες συνθηκες.

Ενα χρονομετρο-ρολοι χειρος αρκει!

Προτεινω να μετρησετε 50-80 και 80-110 με 3η
και 110-140 με 4η.

Παντως τον kaisara96 τον εχω προσωπικο μηχανικο Laughing και τον εμπιστευομαι.Μαλλον και εγω θα κανω την πατεντα του μεχρι να δουμε τι θα γινει με τη σκουπα ΡΤS.



Και εγώ το ίδιο κάνω. Βέβαια δεν κάνω μετρήσεις 110-140 γιατί δεν έχω βρει τόσο μεγάλη ερημική ευθεία Razz αλλά 50-80 και 80-110 που προσομειώνουν ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο.

Να υποθέσω ότι και ο kaisaras96 σπουδάζει στην Πάτρα;
Vini - Τρι 07 Ιαν 2003, 18:40:12
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:

Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.



χο!χο! καλό αυτό! Laughing Laughing
όταν βρείτε ένα δρόμο της αρεσκείας μας εδώ στην Αττική πείτε και σε μένα ρε παιδιά... Laughing Laughing Laughing

Φίλε μου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν λέω κάτι για σένα, εσύ καλά τα λες απλά σχολιάζω τις "απέραντες" μοναχικές ευθείες της Αττικής με την άριστη πίσσα!! Wink Wink Wink
DimiP - Τρι 07 Ιαν 2003, 19:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
sps έγραψε:

Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.



χο!χο! καλό αυτό! Laughing Laughing
όταν βρείτε ένα δρόμο της αρεσκείας μας εδώ στην Αττική πείτε και σε μένα ρε παιδιά... Laughing Laughing Laughing

Φίλε μου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν λέω κάτι για σένα, εσύ καλά τα λες απλά σχολιάζω τις "απέραντες" μοναχικές ευθείες της Αττικής με την άριστη πίσσα!! Wink Wink Wink


Η ΑΤΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΡΧΙΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΠΑΛΙ.
sps - Τετ 08 Ιαν 2003, 11:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε παιδια οκ,μη βαρατε.
Μπορειτε να μην μετρησετε 110-140,μπορειτε ομως να μετρησετε τις αλλες 2 ρεπριζ πανευκολα.
Αυτες δεν απαιτουν απεραντες ευθειες!

BTS ναι σπουδαζει πατρα στο Μηχ.Μηχανικων.
Και εσυ εκει δεν εισαι?
BTS - Τετ 08 Ιαν 2003, 12:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Καλα ρε παιδια οκ,μη βαρατε.
Μπορειτε να μην μετρησετε 110-140,μπορειτε ομως να μετρησετε τις αλλες 2 ρεπριζ πανευκολα.
Αυτες δεν απαιτουν απεραντες ευθειες!

BTS ναι σπουδαζει πατρα στο Μηχ.Μηχανικων.
Και εσυ εκει δεν εισαι?


Ναι, στους Ηλεκτρολόγους Μηχ/κους.
kaisaras96 - Πεμ 09 Ιαν 2003, 03:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Η ρεπριζ οντως λενε πολλα αρκει να γινονται με οσο περισσοτερη ακριβεια γινεται!Εγω με την εξατμιση και την εισαγωγη πιανω σε διαφορα σημεια μετρησης τα ιδια χλμ/ωρα,οσο για το χρονο φαινεται καλυτερος αλλα...δεν ειχα μετρησει πριν!Απο οσο ξερω χρειαζονται χοντρες αλλαγες για να πιανεις περισσοτερα!
Στην αθηνα η λυση που βρηκα ειναι βουλιαγμενης αργα,αλλα δεν ειχα δευτερο ατομο με χρονομετρο,αν σε ειχα SPS κατι θα γινοταν.......
Οταν στρωσεις θα μετρησουμε το δικο σου!
RESET και εγω μαζι με τις βελτιωσεις και δεν ειδα καμια διαφορα!

Με την εξατμιση ειναι πλεον εφικτο να φτασεις στον κοφτη την τεταρτη(190χλμ/ωρα σε ισιωμα αρκετα γρηγορα)!
Παντως λεω με σιγουρια οτι μειωθηκε κατακορυφα η πτωση ισχυως μετα τις 5500 και πλεον με τον κοφτη εχω στενη σχεση! Laughing
DimiP - Παρ 10 Ιαν 2003, 18:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το βαρελακι μετα το service (πολυ γατα ο μηχανικος) βλεπει πια τον καθαρο αερα.
Ο σωληνας στριμωχτηκε (ειναι η αληθεια) προς τα αριστερα του 206 και βλεπει τη σιτα και τον καθαρο αερα.
Οτι λοιπον ειναι να δειξει θα το δειξει τωρα , το βαρελακι.
Αν και το στομιο αλλα και η διαμετρος του σωληνα δεν ειναι για μενα αρκουντως μεγαλα πρεπει να πω οτι πρεπει να ρουφαει αερα σχετικα ανετα.
Σιγουρα η διατομη του σωληνα ειναι το μισο η και τα 2/5 του αντιστοιχου του Alex , οποτε σιγουρα περνει βελτιωση αρκει να νικηθουν εμποδια χωρου.
Η ολη κατασκευη ειναι προσεγμενη μια που εγιναν τρυπες ωστε να στραγγιζουν τα νερα, που πιθανα μαζευει , πριν φτασουν στο βαρελακι.

Στο ψητο.
Παει καλυτερα!
Δεν ξερω ποσο ουτε και θα το δυναμομετρησω για να διαπιστωσω καποια χιλιοστα ροπης (δεν αξιζει) αλλα παει καλυτερα.
Τι εννοω ; νιωθεις καθως φορτωνει η 2α αλλα βλεπεις και τη βελονα να κινηται γρηγοροτερα.
Δεν θα κατσω να πω περι φασματος στροφων και αλλα τετοια.
Θα πρεπει να βρουμε ευκαιρια με τον Aleχ να μετρησουμε τα 2 206 - που πιστευω οτι εχουν τωρα παρομοιο συστημα εισαγωγης- στο δρομο.
Εκει θα βγουν ασφαλη συμπερασματα.
Κεντρικη ιδεα:
Για το 1.4 8v το βαρελακι αποτελει καλη κινηση μονο εαν
1. το αγορασετε φθηνα και οχι στην πραγματικη τιμη (περι τις 75.000 δρχ)
2. στηθει καλα ωστε να αναπνεει σωστα
seridim - Σαβ 11 Ιαν 2003, 23:38:39
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει
DimiP - Κυρ 12 Ιαν 2003, 01:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει


Φιλοι συνοδηγοι, Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος α. γιατι το πληρωσε φθηνα (να σαι καλα ρε Vini) και β. επειδη δεν χειροτερευσε η αποδοση του κινητηρα.

Αυτο που λες φιλε seridim μου φαινεται παλαβο.
Σε εμενα λειτουργει σχεδον αναποδα. Δηλ στις ψηλες φαινεται να γεμιζει ελαχιστα καλυτερα αλλα οχι και να εκοψε το αμαξι.
Φυσικα στην εθνικη Δεν εχω βγει οποτε επιφυλασσομαι.

Κοιταξε να καταφερεις να βαλεις τον σωληνα του (αν εχεις) να κοιταει τον προφυλακτυρα η τη σιτα σου . εκει θα δειξει οτι ειναι να δειξει. sorry αλλα δεν ξερω πως το τοποθετησες.
Επισης να τονισω οτι δεν παρατηρησα επιπλεον σκασιματα απο αυτα που ειχα και πριν με τη sebring.

Παντως ειναι παραξενο πως 2 ιδιες σχεδον υλοποιησεις σε 2 ιδια αμαξια (1.4χτ δεν εχεις;) εχουν διαφορα.
seridim - Κυρ 12 Ιαν 2003, 22:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
seridim έγραψε:
Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει


Φιλοι συνοδηγοι, Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος α. γιατι το πληρωσε φθηνα (να σαι καλα ρε Vini) και β. επειδη δεν χειροτερευσε η αποδοση του κινητηρα.

Αυτο που λες φιλε seridim μου φαινεται παλαβο.
Σε εμενα λειτουργει σχεδον αναποδα. Δηλ στις ψηλες φαινεται να γεμιζει ελαχιστα καλυτερα αλλα οχι και να εκοψε το αμαξι.
Φυσικα στην εθνικη Δεν εχω βγει οποτε επιφυλασσομαι.

Κοιταξε να καταφερεις να βαλεις τον σωληνα του (αν εχεις) να κοιταει τον προφυλακτυρα η τη σιτα σου . εκει θα δειξει οτι ειναι να δειξει. sorry αλλα δεν ξερω πως το τοποθετησες.
Επισης να τονισω οτι δεν παρατηρησα επιπλεον σκασιματα απο αυτα που ειχα και πριν με τη sebring.

Παντως ειναι παραξενο πως 2 ιδιες σχεδον υλοποιησεις σε 2 ιδια αμαξια (1.4χτ δεν εχεις;) εχουν διαφορα.


Και εγώ το πλήρωσα φθηνά(το πήρα από τον danielo). Ναι έχω το 1.4ΧΤ. Λοιπόν σήμερα τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα αφού βοήθησε και ο καιρός με το κρύο να είναι προς όφελος. Αφού δεν μπορούσα να περιμένω να προσαρμοσθεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα έβγαλα τους πόλους της μπαταρίας για 15 λεπτά. Το αυτοκίνητο ξαναβρήκε τους γνωστούς του ρυθμούς. Οι στροφές ανεβαίνουν ικανοποιητικά, το ''κόψιμο'' που είχα παρατηρήσει εξαφανίσθηκε και τα σκασίματα από την εξάτμιση σχεδόν εξαλείφθηκαν. Το μόνο που απομένει είναι να βάλω έναν σωλήνα να κοιτάει τον προφυλακτήρα. Ελπίζω τότε να γίνει ακόμα καλύτερο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr