alemao_rallye έγραψε: |
μήπως πρέπει να το αφήσεις κάποια χιλιόμετρα επάνω για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα; |
DimiP έγραψε: |
Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω... |
Alex έγραψε: | ||
Πως εβγαλες τον πνιχτη απ'το φτερο μεσα? Εχω δοκιμασει τα παντα (μεχρι και Ultrex) αλλα τιποτα ![]() Οσο για την εμπειρια σου με το βαρελακι και το οτι δεν ειδες το κατι παραπανω αυτο ειναι πραγματικα μια απροσδοκητη τροπη στο σηριαλ "βαρελακι" καθως φαινεται οτι πολυς κοσμος ειχε εναποθεσει εκει τις ελπιδες του και μολις τους κατεστρεψες τα ονειρα... Η αληθεια ειναι οτι αφου δεν ειδες αμεσως κατι αισθητο δεν προκειται να δεις καμια μεγαλη διαφορα με την παροδο του χρονου. Αυτα φαινονται απ'την αρχη, αλλα ισως να δεις καποια διαφορα οταν συνηθισεις για λιγο καιρο το βαρελακι και τοτε το βγαλεις και ξαναβαλεις πισω το μαμα φιλτροκουτι με το ελευθερο φιλτρο που φοραγες μεχρι χθες. Η διαφορα προς το ελαχιστα καλυτερο κατα ενα παραδοξο τροπο δεν ειναι τοσο αισθητη οσο η διαφορα προς το ελαχιστα χειροτερο. Ερωτηση: που εχεις τωρα το σωληνα της αναροφησης? |
DimiP έγραψε: |
3. σωληνας αναροφησης;;;;; εξηγησου τι εννοεις; αν εννοεις απο που τραβαει αερα , τοτε η απαντηση ειναι απο εκει που τραβαγε και πριν! στο φτερο δηλ. αν εννοεις κατι αλλο που εχει σχεση με νερο και τυχον εισροη του, τοτε εξηγησου γιατι με ανυσηχεις. |
Vini έγραψε: |
Kαλημέρα σας...
Θα πω και εγώ την άποψη μου...περί βαρελιού μια και το είχα χρησιμοποιήσει....αφού πρώτα είχα κάνει ένα RESET στην ECU.... ![]() 1. Είχα πολύ καλή βελτίωση στις χαμηλές .... το κόμπιασμα και πνίξιμο στο ξαφνικό γκάζι χάθηκε εντελώς... 2. Η εξάτμιση δούλευε ποιο νορμάλ σε ήχο και είχε περισσότερα σκασίματα 3. H απόκριση ήταν πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα... Γιατί όμως δεν τα έχει αυτά ο dimip? χμμμμ.... ![]() ![]() α. Ισως επειδή είναι 1400 και δεν έχει ανάγκες μεγάλες αέρα? β. Μήπως επειδή δεν έχει Multiplex και δεν έχει εποπτεία αέρα στο maximum? γ. Μήπως τελικά επειδή από ότι βλέπουμε όλα τα μοντέλα 206 έχουν το ίδιο φιλτροκούτι παίρνουν τον ίδιο αέρα αλλά ο κινητήρας ζητάει άλλο... δ. Μήπως μου θυμίζει την περίπτωση που πολλά 1100άρια βάζουν σκούπα ή και βαρελάκι και αντί να φτιάχνουν χαλάνε???? ε. Και μήπως τελικά το 206 dimip βελτιώθηκε αλλά δεν το έχει καταλάβει? Ρε συ Δημήτρη ο Θανάσης το πήρε καθόλου? Δεν σου έιπε τίποτα? Εμένα το οδήγησε (πριν και μετά) και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα..... ![]() Κάπου σε όλα αυτά αυτά βρίσκεται η αλήθεια... |
Alex έγραψε: |
Κοιταξε η ροη του αερα επηρεαζεται σιγουρα.. Αλλα κοιτα να δεις τι γινεται. Αν φτιαξεις ram-air δηλαδη εχεις τον σωληνα να βλεπει φατσα τον αερα τοτε θα εχεις εξαλειψει 1-2 στροφες του σωληνα πριν εξασθενησει η φορα του αερα. Αυτο συνδιαζομενο με τον κρυο αερα ΙΣΩΣ δωσει καποια διαφορα. Το θεμα ειναι μπορεις να την βαλεις εστω και με κυκλους να βγει μπροστα? |
pezomania έγραψε: |
Καλημέρα! Εγώ που πήγα χθές το αμάξι για service έβγαλα τον πνίχτη και τράβηξα σωλήνα από το φιλτροκούτι, να τραβάει αέρα πίσω από το προβολάκι. Κάτι σαν βαρελάκι (χωρίς χοάνη μέσα ή αγωνιστικό φίλτρο αλλά με το απλό της "μαμα" πεζό). Η διαφορά που είδα ήταν απειροελάχιστη εώς αμελητέα!! Το μόνο που κατάλαβα σίγουρα, ήταν τα "μπαμ μπούμ" της εξάτμισης!!! Στο μέλον θα προσπαθήσω να δώ αν με αγωνιστικό φίλτρο, δω διαφορά!
ΥΣ: Θα πρέπει και εγώ να κάνω reset τον κινητήρα; |
pezomania έγραψε: |
Φίλε μου δεν νομίζω, διότι η εξάτμιση από την τοποθέτησή της έκανε κάποια σκασίματα λόγο του "στροβιλιστή καυσαερίων" που έχει. Μόλις έβαλα και ελεύθερο μεσαίο, ο ρυθμός των σκασιμάτων αυξήθηκε λίγο, τώρα που ελευθέρωσα την εισαγωγή, όταν κάνω αλλαγή στους κόφτες, παίφτουν τα βεγγαλικά ![]() |
sps έγραψε: |
Kαλημερα!
Ολα καλα αυτα που λετε,αλλα γιατι πονοκεφαλιαζετε για το αν χασατε ή κερδισατε μετα απο μια βελτιωση. Η λυση ειναι μια:Μετρηση επιδοσεων! Εγω την εφαρμοζω παντα και εχω αποτελεσματα. Στο ex-polo 16v μου,μετρησα ετσι την εξατμιση μου,και ειδα οτι ημουν κερδισμενος,καθως και την πατεντα στο φιλτροκουτι μου που ειχα κανει με τον kaisara96! Οποτε προτεινω το εξης: Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας. Μετρηστε πριν τη βελτιωση 3-4 ρεπριζ,χαμηλα-μεσαια -ψηλα και επαναλαβετε μετα τη βελτιωση στον ιδιο δρομο σε ιδιες συνθηκες. Ενα χρονομετρο-ρολοι χειρος αρκει! Προτεινω να μετρησετε 50-80 και 80-110 με 3η και 110-140 με 4η. Παντως τον kaisara96 τον εχω προσωπικο μηχανικο ![]() |
sps έγραψε: |
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας. |
Vini έγραψε: | ||
χο!χο! καλό αυτό! ![]() ![]() όταν βρείτε ένα δρόμο της αρεσκείας μας εδώ στην Αττική πείτε και σε μένα ρε παιδιά... ![]() ![]() ![]() Φίλε μου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν λέω κάτι για σένα, εσύ καλά τα λες απλά σχολιάζω τις "απέραντες" μοναχικές ευθείες της Αττικής με την άριστη πίσσα!! ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Καλα ρε παιδια οκ,μη βαρατε.
Μπορειτε να μην μετρησετε 110-140,μπορειτε ομως να μετρησετε τις αλλες 2 ρεπριζ πανευκολα. Αυτες δεν απαιτουν απεραντες ευθειες! BTS ναι σπουδαζει πατρα στο Μηχ.Μηχανικων. Και εσυ εκει δεν εισαι? |
seridim έγραψε: |
Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι. Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει |
DimiP έγραψε: | ||
Φιλοι συνοδηγοι, Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος α. γιατι το πληρωσε φθηνα (να σαι καλα ρε Vini) και β. επειδη δεν χειροτερευσε η αποδοση του κινητηρα. Αυτο που λες φιλε seridim μου φαινεται παλαβο. Σε εμενα λειτουργει σχεδον αναποδα. Δηλ στις ψηλες φαινεται να γεμιζει ελαχιστα καλυτερα αλλα οχι και να εκοψε το αμαξι. Φυσικα στην εθνικη Δεν εχω βγει οποτε επιφυλασσομαι. Κοιταξε να καταφερεις να βαλεις τον σωληνα του (αν εχεις) να κοιταει τον προφυλακτυρα η τη σιτα σου . εκει θα δειξει οτι ειναι να δειξει. sorry αλλα δεν ξερω πως το τοποθετησες. Επισης να τονισω οτι δεν παρατηρησα επιπλεον σκασιματα απο αυτα που ειχα και πριν με τη sebring. Παντως ειναι παραξενο πως 2 ιδιες σχεδον υλοποιησεις σε 2 ιδια αμαξια (1.4χτ δεν εχεις;) εχουν διαφορα. |