PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα (Ανάρτησης?)

Steve - Σαβ 22 Ιούλ 2006, 13:52:43
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα (Ανάρτησης?)
Ερώτηση 1η:

Τα εργοστασιακά μας εμπρόσθια αμορτισέρ, έχουνε bump stops?
Pugobios - Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'όσο ξέρω όχι!
Steve - Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εχμ...

206 1.4 16v XS (2004) ...
Pugobios - Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
??Ε? Τί θες να πείς??
Steve - Δευ 24 Ιούλ 2006, 11:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω να πώ ότι θα επιθυμούσα μια πιο τεκμηριωμένη άποψη...
Touristas - Δευ 24 Ιούλ 2006, 21:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα τα μοντέλα μας έχουν bump stop στα μπροστινά αμορτισέρ.
Steve - Δευ 24 Ιούλ 2006, 22:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
Κερδίσατε 10 δωρεάν ringtones.

Ερώτηση 2η:

Είναι δυνατόν το bump stop να "πιαστεί" κάπου στο top mount και να επηρεάσει τη λειτουργία, ή ακόμα πιο συγκεκριμένα, την διαδρομή του αμορτισέρ?

Ευχαριστώ.
nik_marin - Δευ 24 Ιούλ 2006, 23:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
OXI
Steve - Τρι 25 Ιούλ 2006, 12:53:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ.

Άλλος? Rolling eyes
Touristas - Τρι 25 Ιούλ 2006, 21:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΧΙ ΟΧΙ... Smile
Steve - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 14:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού παίξαμε το παιχνίδι, απαντηθήκαν οι ερωτήσεις, πάμε στο "πρόβλημα" μου...

Τον Νοέμβριο πέρισυ (αν θυμάμαι καλά) έβαλα την APEX (όλο το σετ, μπουκάλες ελατήρια, μαζί με ΡΣ από RC). Κατά την τοποθέτηση ξεκούμπωσε το ημιαξόνιο του οδηγού, χύθηκε ελάχιστη βαλβολίνη στο πάτωμα, και ενώ άρπαξα ένα γερμανικό κλειδί στο χέρι έτοιμος να σκοτώσω κάποιον, μου λέει και ο μηχανικός και ο πωλητής, ότι "έτσι γίνεται στα γαλλικά αρκετές φορές".

Εν πάσει περιπτώσει, μετά από μία βδομάδα, διαπίστωσα πως όταν έπαιρνα δεξιόστροφη στροφή κάθετη σε ένα συγκεκριμένο σημείο της "γειτονιάς" (όχι απαραίτητα πλακωμένος), στο οποίο είχε στρωθεί νέα άσφαλτος στην ευθεία ενώ στην κάθετη που έμπαινα είχε την παλιά (πες μια διαφορά 2 εκατοστά ύψους το ένα οδόστρωμα με το άλλο), ακουγόταν από μπροστά (το ένιωθα και από αριστερά μάλιστα) ενα ΓΚΑΠ μεταλλικό το οποίο ήταν σαν να έσπαγε κάτι (ψαλίδι? ημιαξόνιο? μπουκάλα ανάρτησης?)... Παρ' όλα αυτά, στην επόμενη αλλαγή λαδιών τον φεβρουάριο περίπου, όπως είχε σηκωθεί στη ράμπα του συνεργείου της αντιπροσωπείας το αμάξι, το κοίταξε μηχανικός και μου είπε δεν φάνηκε να έχει σπάσει/στραβώσει κάτι. Το "δράμα" αυτό συνεχίζεται και από τον Μάρτιο και μετά, αν πέσω (σκόπιμα ή κατά λάθος) σε κάποια λακούβα, από την αριστερή πλευρά ακούγεται ένα ΠΦΦΤ, σαν να ξεφουσκώνει το αμορτισέρ... δηλαδή έχω μείνει με το ελατήριο?! και το ΓΚΑΠ το ακούω μέχρι τώρα...

Το συνεργείο στο οποίο πήγα για 2η ευθυγράμμιση μου είπε τον Δεκέμβριο ότι πιθανώς έχει γίνει αυτό στην 2η ερώτηση... ότι έχει πιαστεί κάπου το bump stop και δεν αφήνει το αμορτισέρ να δουλέψει σωστά...

Η δική μου εκδοχή είναι ότι και λόγω μπλοκέ, το ημιαξόνιο όπως ξεκούμπωσε και το ξαναέχωσε ο άλλος μέσα (χωρίς να ξεμοντάρει σασμάν), κάπου δεν έπιασε καλά και γα**θηκε το σύμπαν...

Η δική σας γνώμη ποιά είναι? (πριν πετάξω καμιά 300άρα ευρώ ακόμα στα συνεργεία... Sad )
antonios16V - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 19:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το bump stop ειναι ενας παχυς σωληνας απο καουτσουκ περασμενος στον αξονα του εμβολου στο πανω μερος και εχει σκοπο να σταματησει την βυθιση (τερμα) της αναρτησης ωστε να μην βρει ο τροχος στον θολο.Επειδη ειναι ενα κομματι λαστιχο αποκλειεται να σκαλωση καπου.
Τωρα με το θεμα του ημιαξονιου,λαθος να μπει δεν γινεται, το καρε του δεν γινεται να κουμπωσει στραβα.
Στο δικο μου πριν καιρο αλλαξα τα αμορτησερ μονος μου και επαθα το ιδιο,για να βγαλω την μπουκαλα απο την φωλια πατησα λιγο παραπανω το ψαλιδι προς τα κατω ,τραβηχτικε λιγο το ημιαξονιο και μου εφυγαν μερικες βαλβολινες.
Το εβαλα παλι μεσα συμπληρωσα βαλβολινες και ολα οκ.
Αποψη μου ειναι να ελενξεις αντιστρεπτικη,ρουλεμαν αμορτησερ,και το ιδιο το αμορτησερ.
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 19:04:15
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε ξανα το μαμα πανω και τεσταρε το...
πιο φτηνα απο το να αρχισεις να ανοιγεις σαζμαν και να ψαχνεις ψαλιδια...
Steve - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 20:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Να βάλω επάνω ξανά τα μαμά αμορτισέρ μπροστά?
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 22:19:07
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα η πεζο σπορ χτυπαει κατι δεξια. ψαλιδι αλλαξα τοπ μαουντ αλλαξα αυ6το εκει...λιγο αλλα ακουγοταν.

τελικα συμπερανα οτι ειναι θορυβος αναρτησης απο επαφη αμορτισερ-ελατηριου....ισως και εσενα χτυπανε μεταξυ τους...ή το αμορτισερ ειναι προβληματικο

επισης η απεξ δεν ειναι τερας αντοχης. αν ειναι κλαταρισμενο το αμορτισερ δε φαινεται ευκολα ευθυγραμμιση.
Steve - Παρ 28 Ιούλ 2006, 01:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
Με 9.000 χλμ λες να κλάταρε? Rolling eyes

Και όχι, δεν θυμάμαι να έτρεξα στο Acropolis φέτος! Smile
nOkpos - Παρ 28 Ιούλ 2006, 06:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενα πρεπει να κανει το ιδιο πραγμα! μονο που εμενα το κανει εδω και 1 χρονο και δεν του εχω αλλαξει τπτ!
volvos - Παρ 28 Ιούλ 2006, 07:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
και με πιο λιγα........
elias - Παρ 28 Ιούλ 2006, 08:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σταύρο δες και αυτήν την περίπτωση που μου είχε τύχει όταν είχα κάνει αλλαγή στα αμορτισέρ πριν καιρό.
Παράθεση:
Το φαινόμενο του τριξίματος γίνεται όλο και πιο συχνό. Ακούγεται μόνο από την αριστερή ανάρτηση. Εμφανίζεται συνήθως όταν στρίψει αρκετά το τιμόνι σε ξεπαρκάρισμα ή στροφές στα τετράγωνα και σε συνδυασμό με ανωμαλίες του δρόμου. Εξαφανίζεται ως δια μαγείας και μετά από μερικά χλμ είναι όλα καλά.
Αργύρη αυτό που λές με τα "μπρατσάκια της αντιστρεπτικής" μπορώ εγώ να κάνω κάτι ή θέλει συνεργείο. Πάντως μου δίνει την εντύπωση ότι κάτι θέλει λάδωμα.
Και κάτι που παρατήρησα σήμερα. Τα αμορτισέρ από το σημείο που ξεκινά το ελατήριο και μέχρι πάνω το θόλο, έχουν ένα μαλακό προστατευτικό υλικό που θυμίζει ακορντεόν για να ακολουθεί προφανώς την κίνηση του αμορτισέρ. Συγκρίνοντας το δεξιό με το αριστερό αμορτισέρ παρατήρησα ότι στο αριστερό, το υλικό αυτό, δεν έχει τοποθετηθεί σωστά μέχρι πάνω το θόλο. Προσπάθησα να το ανεβάσω αλλά τίποτα. Μήπως γι'αυτό το λόγο πέρασαν τίποτα νερά, χώματα και δημιούργησε το πρόβλημα?

Ούτε το ρουλεμάν, ούτε τα μπρατσάκια της αντιστρεπτικής. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από το μαλακό προστατευτικό υλικό. Είχε κατέβει 5cm από την κανονική του θέση. Ευτυχώς που το είδα και το φτιάξανε χωρίς να πειράξουν κάτι άλλο.

Steve - Παρ 28 Ιούλ 2006, 13:19:05
Θέμα δημοσίευσης:
W00t
Sidobre - Δευ 31 Ιούλ 2006, 11:55:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ελέγξτε τα πιατέλα αν πατάνε σωστά πάνω στα top mount. Οι περισσότεροι θόρυβοι από την ανάρτηση έρχονται από εκεί επειδή τα πιατέλα των aftermarket αναρτήσεων δεν ταιριάζουν απόλυτα με τα top mount. Ελέγξτε αν γυρίζει το ρουλεμάν του top mount όταν στρίβει ο τροχός. Αν δεν το πιατέλο δεν πατάει καλά.
Steve - Δευ 31 Ιούλ 2006, 21:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Και μια ακόμα "παρατήρηση":

2α μέσα και 50 χ.α.ω.

Αν αρχίζω να "βαρκάρω" (στροφή αριστερά το τιμόνι και στροφή δεξιά συνεχόμενα και βίαια) σε μια ευθεία, στρίβοντας το αριστερά, το αμάξι ανταποκρίνεται, και μπορώ να το γυρίσω με το ένα χέρι. Στον γυρισμό του τιμονιού προς δεξιά, παρατηρείται και μια υστέρηση και πιο βαρύ το τιμόνι (χρειάζομαι και το 2ο χέρι για να το γυρίσω απότομα) στο πρώτο 1/3 της στροφής του τιμονιού.

Σαν να νιώθω δηλαδή ότι η αριστερή μπουκάλα κινείται (αρκετά παραπάνω από ότι πρέπει κατά την γνώμη μου) κατά την κατακόρυφη έννοια δεξιά και αριστερά! Rolling eyes

Τί να πώ... θα βγάλω τα μπροστινά αμορτισέρ και θα τα επανατοποθετήσω... Rolling eyes

Ευχαριστώ τους (για την ώρα) συμμετέχοντες στην συζήτηση.
Steve - Σαβ 12 Αύγ 2006, 13:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εντοπίσθη ύποπτο αριστερό ημίμπαρο με ανεξήγητης προελεύσεως τζόγο...

Η συνέχεια έπεται...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr