ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε Danielo ολα τα αγωνιστηκα 106 φορανε κορονα-πηνιο απο 1300 rallye το οποιο δεν εχει απολυτος κανενα προβλημα.Αυτο ειναι το 13/59.
|
pugsang έγραψε: |
Dani,
Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.
Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. ![]() ![]() ![]() Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo
Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο |
pugsang έγραψε: |
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm |
Ntinos έγραψε: | ||
επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v. |
danielos έγραψε: | ||||
Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα: εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα. ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!! ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!! αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη. το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος ![]() ![]() ![]() συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!! και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε. και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!! |
kaisaras96 έγραψε: |
Με ποιο κοντο διαφορικο κοντενουν ολες οι σχεσεις στο ιδιο ποσοστο
οση ειναι η διαφορα στη σχεση μεταδοσης του ενος διαφορικου απο το αλλο πχ5%! Οποτε η 1 κοντενει λιγοτερο απο ολες και η 5 περισοτερο,και αυτο επειδη η πρωτη αν ειναι 10χλμ/στρ θα γινει 9,5 δηλαδη τιποτα και η 5 αν ειναι 30 θα γινει 28,5! Οσο πιο κοντη η σχεση τοσο περισοτερη ροπη εχουμε στον τροχο οποτε θα σπινιαρει και πιο ευκολα! Στο τρεχον power techniques εχει προταση βελτιωσεων για τα ραλλυ και μερικοι βελτιωτες βαζουν και διαφορικο(αναφερονται τιμες) Το αν ζοριζεται το μοτερ ειναι θεμα χρησης,με το κοντο κιβωτιο μπορεις να τρεχεις χωρις να φτανεις στο οριο σροφων γιατι τα κενα μεταξυ των σχεσεων ειναι μικρα απο την αλλη οταν πας αργα νομιζεις οτι αλλαζεις τσαμπα ταχυτητες!Με το μακρυ το αντιθετο αν δεν λιωσεις το μοτερ δεν προκειται να επιταχυνει,το βλεπω με το Οκταβια του πατερα μου που με 2ρα πιανει 120! |
Miltellas έγραψε: |
Ντανιέλε, θα το γουστάρεις γιατί θα σου γίνει ρουκέτα στις ρεπρίζ, αλλά στα ταξίδια θα σε βασανίζει ο θόρυβος περισσότερο και αν το πλακώνεις θα σου κοκκινίζει τα λάδια αφού όλα τα χαω θα πιάνονται σε περισσότερες σαλ.
Επίσης, σου συνιστώ να τσεκάρεις τα χαω σου στο κοντέρ με ένα μαμά αυτοκίνητο για να ξέρεις τί διαβάζεις, γιατί με την αλλαγή του κορωνοπήνιου ίσως χαθεί η μπάλλα... |
danielos έγραψε: | ||
κοιτα μιλτο αυτο για τα ταξιδια το εχω ακουσει απο παρα πολλους αλλα δεν ανησυχω γιατι πηγαινω με μεσο ορο 120-130 χιλιομετρα!!δεν ειμαι απο τους 'πατητους' στην εθνικη! τοσο πολυ λες να αλλαξουν οι ενδειξεις στο κοντερ??τι να κανω για αυτο?? |
danielos έγραψε: |
τοσο πολυ λες να αλλαξουν οι ενδειξεις στο κοντερ??τι να κανω για αυτο?? |