PSClub - Hellas

Μετάδοση - 106 - Κορωνοπήνια

danielos - Παρ 27 Δεκ 2002, 12:54:49
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κορωνοπήνια
ρε παιδες για ριξτε ιδεες για βελτιωση επιδοσεων απο αλλαγη διαφορικου.μολις εκανα μετατροπη στο auto μου και ψαχνομαι απο πλευρας διαφορικου.μου ειπε μηχανικος οτι αν βαλω διαφορικο απο 1.3 ραλλυ θα ξυριζει το εργαλειο.δεδομενου οτι η ιπποδυναμη ειναι περιπου 155-160 αλογα.θα χασω τελικη αλλα θα εχω μπαμ απο κουμπουρες!!!δεδομενου οτι τωρα με μαμα διαφορικο εχω γυρω στα 215 με 220 τελικη και με την αλλαγη μπορει να παω 200-205 που ουτως η αλλως μεσα στην πολη δεν την χρειαζομαι (ουτε εθνικη διοτι δεν παω ποτε πανω απο 140-150) αξιζει να την κανω?θα κερδισω τοσο πολυ?τι λετε για κορωνοπηνιο και μπλοκε αξιζουν?τι τιμες παιζουν??οποιος γνωριζει ας δωσει τα φωτα του!!! οχι τιποτα αλλο αλλα για να ολοκληρωσω την μετατροπη!!
Miltellas - Παρ 27 Δεκ 2002, 13:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Από τιμές Ντανιέλο δεν ξέρω, αλλά είναι όπως σου το λέει ο μηχανικός: Θα ξυρίζει το εργαλείο. Δεν ξέρω όμως εάν το κορωνοπήνιο από 1.3 αντέχει τέτοιες ροπές από φτιαγμένο 1.6. Για να καταλάβεις το κορωνοπήνιο του 1.6 δεν αντέχει ιπποδυνάμεις πάνω από 200PS. Εάν το σκίζεις θα αλλάζεις κάθε έξι μήνες...
Είπες ότι δεν το τελικιάζεις στα ταξίδια. Αυτό είναι καλό γιατί ακόμη και την τελική των 200-205 θα την βγάζεις στον κόφτη! Εάν το τελικιάζεις για πολλή ώρα και με δεδομένους τους 155-160 ίππους το μοτέρ θα το φας σε χρόνο ρεκόρ! Σκέψου ότι οποιαδήποτε χαω θα αντιστοιχούν σε περισσότερες σαλ, άρα θερμοκρασία και φθορά στον κινητήρα. Γενικότερα όμως επειδή θα χτυπάς ευκολότερα κόφτη σε κάθε ταχύτητα, θα φθείρεις το μοτέρ σου γρηγορότερα από ότι με νορμάλ κορωνοπήνιο. Ένα ψυγείο λαδιού θα εξισορροπούσε μέχρι ένα καλό σημείο την κατάσταση, προσωπικά το θεωρώ άκρως απαραίτητο στην περίπτωσή σου. Αυτά με τις παρενέργειες.
Τα θετικά είναι ευνόητα: Ροπές άφθονες παντού! Γέμισμα των σχέσεων σαν Kawasaki! Αρχηγός στα φανάρια, και στα ανηφορικά στροφιλίκια! Το μόνο που θα πρέπει να εξασφαλίσεις είναι ταχύτητα στις αλλαγές, γιατί είναι το μόνο που θα κάνεις συχνά. Βάζεις την καλύτερη βαλβολίνη στο σασμάν, αγωνιστικό δίσκο-πλατώ, και ίσως ένα shortshift που από ότι λένε βοηθά στις γρήγορες αλλαγές.
danielos - Παρ 27 Δεκ 2002, 14:01:12
Θέμα δημοσίευσης: ρε
και τι κορωνοπηνειο πιστευεις οτι μπορω να βαλω ωστε να καλυτερεψω τις ροπες και ταυτοχρονα να μην εχω προβληματα αξιοπιστιας και να μην τρεχω στα συνεργεια?αφου οπως μου λες δεν βλεπεις να αντεχει του 1.3 σε τετοιες ιπποδυναμεις.βαλβολινες,σαζμαν??για ριξε ενα explain να δουμε τι γινεται!!πες μου τις δικες σου ιδεες ωστε με αυτο το μοτερ αντε και με ενα καλο χταποδι να μπορεσω να του καλυτερεψω τους χρονους???
BTS - Παρ 27 Δεκ 2002, 16:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε danielo δώσε μας στοιχεία για να σε βοηθήσουμε. Τι αυτοκίνητο έχεις και τι σχέση διαφορικού έχει το αυτοκίνητο σου;

Έχε υπ'όψη σου πως αλλάζοντας μόνο κορωνοπηνίο, oi σχέσεις θα κοντύνουν, αλλά η 'απόσταση' μεταξύ των σχέσεων θα παραμείνει η ίδια. Έκαναν κάτι ανάλογο οι 4Τ σε ένα Φόκους 1.6 για να το ξυπνήσουν, αλλά για το κόστος της, η μετατροπή δεν άξιζε. Το 'κενό' από τηην μία σχέση στην επόμενη παρέμεινε ως είχε.
Το καλύτερο θα ήταν να αλλάξεις και σχέσεις, ώστε να κρεμάει όσο το δυνατό λιγότερο από αλλαγή σε αλλαγή.
Το θέμα είναι ότι σχεδόν κανείς μηχανικός δεν είναι διατεθειμένος να λύσει σασμάν και να αλλάξει γρανάζια, το θέλουν έτοιμο, plug'n play.
ΝΙΚΟΣ - Παρ 27 Δεκ 2002, 18:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Danielo ολα τα αγωνιστηκα 106 φορανε κορονα-πηνιο απο 1300 rallye το οποιο δεν εχει απολυτος κανενα προβλημα.Αυτο ειναι το 13/59.
Το θεμα ειναι αλλου ομως......
Δυσκολα βρισκεις απο μεταχειρισμενο 1300 κορονα-πηνιο..Αν βρεις πες και εμενα γιατι προσπαθω να βρω τοσο καιρο αλλα πουθενα.Οσο για καινουργιο η τιμη ξεκιναει απο 230.000 δρχ περιπου.Αν κοιταξεις σε παλιοτερα Topic το εχουμε αναλλυσει το θεμα πολλες φορες και πιστευω να σε καλυψουν τα οσα εχουμε πει.Απο εκει και περα ναι μεν το εργαλειο θα ξυριζει σε ανοιφορες και επυταχυνση αλλα στα ταξιδια και με 150 που λεει ο λογος να πας το μοτερ θα πηγαινει μελανιασμενο.Για μπλοκε η τιμη της Peugeotsport ειναι κοντα στα 700.000 δρχ.Μετα ομως θα πρεπει να αναθεωρησεις τροπο οδηγησεις γιατι με το μπλοκε το αυτοκινητο αλλαζει ριζικα ως προς την συμπεριφορα του.Αν πας για extreme καταστασεις πας για close ratio σαζμαν της Peugeotsport που εχει και το μπλοκε και κορονα-πηνιο και λιγοτερα δοντια γραναζι με γραναζι.Εκει ομως θα πρεπει να παρεις υποψη σου οτι θα πρεπει να αλλαξεις και τα ιμηαξονια οπως και τα μουαγιε.Βεβαια μην ξεχνας οτι το πρωτο πραγμα σε ενα αμαξι ειναι το σαζμαν και οχι τα ps.Πιστευω να σε καλυψα καπως Cool
BTS - Παρ 27 Δεκ 2002, 19:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φιλε Danielo ολα τα αγωνιστηκα 106 φορανε κορονα-πηνιο απο 1300 rallye το οποιο δεν εχει απολυτος κανενα προβλημα.Αυτο ειναι το 13/59.


Στα περισσότερα 106 όμως, είναι 'ραμμένη' η κορώνα για να αυξηθεί η αντοχή της.

Το σασμάν του 1300 είναι περιζήτητο και δυσεύρετο, όπως λες και εσύ.
Ένας φίλος αγωνιζόμενος ήταν τυχερός! Βρήκε σασμάν από 1300 με 90Ε! Είχε βέβαια μια ρωγμή στο κέλυφος...έβγαλε τα γρανάζια, τα έβαλε στο δικό του κέλυφος και πάει μια χαρά.

Το σασμάν του xsi 1.4 είναι ότι πρέπει πιστεύω για το αυτοκίνητο του danielou (να μαντέψω ραλλύ 16V; ). Το 1300 έχει διαφορικό 4.4 ενώ το xsi 4.2 αν δεν κάνω λάθος, και θα είναι λίγο πιο ξεκούραστο στο ταξίδι. Έχω πλήρη στοιχεία για τις σχέσεις των 106 αλλά προς το παρόν δεν τα έχω μπροστά μου. Τελοσπάντων, ένα κοντό σασμάν θα είναι πιο ολοκληρωμένη μετατροπή από ένα σκέτο κορωνοπηνίο διότι θα έχει και κοντές, σωστά κλιμακομένες σχέσεις.
danielos - Δευ 30 Δεκ 2002, 13:27:24
Θέμα δημοσίευσης: ρε
τελικα τι θα ηταν το καλυτερο να κανω??να αλλαξω μονο κορωνοπηνιο με αυτο του 1.3 η να ταυτοχρονα να κοντυνω και τις δυο πρωτες ταχυτητες??αν κανω μονο το ενα απο τα δυο υπαρχει περιπτωση να παρουσιαστει καποιο προβλημα με τα μηχανικα???το ραλλακι καλα παει αλλα τα δινει ολα με την τριτη και την τεταρτη ταχυτητα!!λιγο ζωντανια περισσοτερη θελω στις μεσαιες στροφες και στις δυο πρωτες ταχυτητες.οχι τιποτα αλλο να εκμεταλλευτω πληρως τις δυνατοτητες του νεου tuning!!!να μπορεσω να δεσω κινητηρα και κιβωτιο συμφωνα με τα νεα δεδομενα!!!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 30 Δεκ 2002, 16:08:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kορονα-πηνιο 13/59 Wink

Αντε και καλα γκαζιαααααααααα Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Miltellas - Δευ 30 Δεκ 2002, 23:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με το Νίκο. Με κοντύτερη τελική σχέση (κορώνα-πηνίο) κονταίνουν όλες οι σχέσεις με το ίδιο βήμα. Δεν χρειάζεται να καταφύγεις σε αγωνιστικές λύσεις αλλάζοντας γρανάζια συγκεκριμένων ταχυτήτων του σασμάν.
danielos - Παρ 04 Απρ 2003, 03:59:40
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδες σαν να αρχιζει να αχνοφαινεται μια ελπιδα με το θεμα του σαζμαν !!!
μιλησα με το μηχανικο και ειπαμε οτι εντος του μηνος κατα πασα πιθανοτητα θα κατεβασουμε σαζμαν για να φτιαξουμε το συγχρονιζε της ρημαδοδευτερας που εχει αρχισει σιγα σιγα να τσιναει!!
και μια που θα το ανοιξουμε να το γαργαλησουμε λιγο!!!
νικο την επιλογη του 13/59 μου συνεστησε να την αποφυγω εκτος αν ειμαι διατεθειμενος να βαλω μπλοκε!!!ειναι πολυ κοντο και χωρις μπλοκε θα τις αφηνω ολες κατω!!!
του ειπα και γιατο xsi αλλα μου ειπε οτι δεν μπαινει στο ραλλυ!!
μου προτεινε αυτο που εχει και στο δικο του ραλλυ!!! του ραλλυ 1.6 8V.ειναι πιο κοντο απο το δικο μου και μου ειπε θα ειναι και πιο ανετο σε ενα ταξιδι!!
τι λετε θα δω ουσιαστικη διαφορα με το συγκεκριμενο κορωνοπηνιο??
θα μπορεσει να συνεργαστει με την ιπποδυναμη του αυτοκινητου???
τα φωτα σας γιατι στο συγκεκριμενο θεμα δεν εχω ιδεα!!!!!!
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 07:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Dani,

Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα.

Σχετικά με το μπλοκέ:

Τα μπλοκέ με τα δισκάκια είναι μια καλή περίπτωση αλλα κάθε 15.000 χλμ πρέπει να κατεβάζεις σασμαν για σφίξιμο και συντήρηση του μπλοκέ.Βέβαια είναι αρκετά προοδευτικό και δουλέυει ωραιότατα.Τιμή για το original Peugeot sport ~2000 Ευρά + τοποθέτηση.

Μια αλλα καλή περίπτωση είναι το μπλοκέ της Quaife(ετοιμοπαράδτο για Rallye μετα το τελος Απριλίου) το οποιο είναι με γρανάζια και δεν θελει τοσο συχνή συντήρηση.Το μονο αρνητικό του είναι οτι σε γλυστερή άσφαλτο θα ψαρευει συνέχεια το τιμονι (φαινόμενο torque - steering) και θα είναι αρκετά κουραστικό σε ταξίδια όπως έκανε και το focus rs αν έχεις διαβάσει το test.Βεβαια σε κανονική άσφαλτο θα είσαι Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 08:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη και τι συντηρηση θελει αυτο Question Περα απο βαλβολινες...
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 08:58:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το Quaife θελει κάθε 30-40.000 χιλιομετρα αλλαγή στις 2 φιμπερένιες σφήνες των ημιαξονίων.Αυτές κοστίζουν γύρω στα 5-6 ευρά η μία και βαλβολίνες καλές καθε 20.000 χλμ.Εκτος απο αυτα δεν θέλει καμια αλλη συντήρηση.

Το Quaife για το Rallye κοστίζει γύρω στα 1000 Ευρά + τοποθέτηση
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 09:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη και αυτες τις σφηνες απο που τις αγοραζουμε Question Αυτες ειναι μερος του μπλοκε ή καμια σχεση Question Δωσε ενα EXPLAIN για να καταλαβω γιατι μπερδευτηκα Laughing
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 09:20:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν αγοράζεις το μπλοκέ παραγγέλνεις και καμμια 10αρια απο την Quaife.Ναι είναι μέρος του μπλοκέ εκει που κουμπούνουν τα ημιαξόνια
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 09:37:05
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο Ελλαδα δηλαδη δεν μπορουμε να βρουμε Question Εμ Μακη αν ειναι ετσι οταν μας τελειωσουν τι κανουμε Question Το πεταμε Question Ασε δηλαδη που θελει αν καταλαβα καλα ανεβασε-κατεβασε σασμαν Rolling eyes Δηλαδη εμεις μαζι με την παραγκελια των μπλοκε θα παρουμε και καμια 50αρια τετοια να εχουμε Question Παντως θα παρω και ενα 13/59 να εχω ετοιμο και τα ριχνω επανω ολα μαζι Wink
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 09:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Νίκο τι σκεπτικό είναι αυτό???

Αν είναι να το κατεβάζεις για συντήρηση καθε 40.000 χλμ τότε το πολύ να χρειαστεί 4 κατεβάσματα (αρα 8 ροδέλες σύνολο) δηλ. 160.000 χλμ + οτι έχει γραμμενο τώρα το κοντερ. Δηλαδή θες να μου πεις οτι σε 200.000 χλμ θα υπάρχει ακομα το 106???? Laughing Laughing Laughing

Ασε που το μπλοκέ με τα δισκάκια θέλει κατέβασμα καθε 15.000 χλμ και θέλει αλλαγή στις ροδέλλες που πιέζουν τους δίσκους (κανενα 100αρικο δρχ η μία Χ οσες χρειαστείς) και είναι πιο ευπαθές γενικότερα σαν διαφορικό.

Α!!! Επίσης ξέχασα να γράψω οτι για το μπλοκέ τις Peugeot sport πρέπει να αγοράσεις οπωσδήποτε κορώνα γιατι παίρνει μονο βιδωτή σε αντίθεση με οποιαδήποτε μαμίσια (13Χ59 ή η δικια μας) που είναι πρεσσαριστή ενω το Quaife παίρνει την μαμισια κορώνα ή οποιαδήποτε αλλη πρεσσαριστή.Το ίδιο ισχύει και για του Μπούμπη.

Ο Μπούμπης δε έβγαλε και εναν καινούριο τύπο μπλοκέ πιο μεγάλο απο το προηγούμενο με δισκάκια και αυτό αλλα.......... Wink
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 10:12:48
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα και θα υπαρχει το 106 μετα απο τα χ χιλιομετρα.Ετσι και αλλιως το εχω πει και στον εαυτο μου.Εκτος απο εξοδο το 106 θα υπαρχει μια ζωη.Ετσι και αλλιως η συντηρηση του γινετε ευλαβηκα και συνεχεια εξελησετε.(Η αιμοδοσια δηλαδη παει συνεφο).Αυριο μεθαυριο μετα απο χρονια θα ειναι στο γκαραζ πενα και θα βγαινει καθε Κυριακη για μια βολτα και μεσα ξανα.Βεβαια τοτε θα εχει PROFLEX και μοτερ απο MAXI με πεταλουδιτσες κτλ κτλ Very happy

Αντε Μακη περιμενω για μπλοκε......Εχω παρατησει οτι αλλο ειχα στο προγραμμα..........Μαζευω μαζευω Wink
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 10:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα σου έχουν δώσει για να με τρελλάνεις?????????

Δε σε αντέχω αλλο!!!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Νικο Νικο ήρθε το μπλοκέ.Πίαστο Splat

Laughing Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 10:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια...Της ντοματας θα γινει παλυ Very happy Τι θες μπλοκε Question Question Question Παρε μια σαπια τωρα και τα συζηταμε Splat Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy

Α επι της ευκαιριας.......Θελει στρωσημο ή κατευθειαν στην φουρκετα Question Rolling eyes
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 11:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τι στρώσιμο ρε?

ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 11:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ωραια...με βολευει.......ετσι και αλλιως με τα στρωσηματα δεν τα παω καλα. Very happy Very happy Very happy
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 11:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Αα......και απο την στιγμη που θα τα κανουμε παραγκελια σε ποσες μερες ερχωντε περιπου Question
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 12:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 2-3 εργάσιμες συνήθως
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 13:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Και μετα το βαζεις στο κτελ Κοζανης και ερχετεεε.............

ΑΝΤΕ ΜΑΚΗ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ Very happy Very happy Very happy
Sidobre - Παρ 04 Απρ 2003, 14:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
Nίκοοοοοοο

Πότε θα με αφήσεις να στο φιάξω αισθητικά;΄

ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ!!!!

πάρε και ένα μικρό δείγμα (του 5λεπτου...)




danielos - Παρ 04 Απρ 2003, 14:48:48
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Dani,

Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα.


εσυ δηλαδη προτεινεις του xsi ???δεν ξερω αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι δεν μπαινει ~!! τωρα μου πεταξε μερικα αλλα δεν τα πολυεπιασα!!!
μου επισης οτι του 1.3 θα ειναι αρκετα κοντο και θα τις γραφω πρωτη δευτερα κατω!!!!
του xsi δεν θα παιζει μια απο τα ιδια??δεν θελω να βαλω μπλοκε γιατι το κοστος θα ξεφυγει πολυ!!!
δεδομενου της απουσιας μπλοκε η καλυτερη λυση ειναι του xsi???
θα δω μεγαλη διαφορα???βρισκεται ευκολα το κορωνοπηνιο????
τιμη αγορας και τοποθετησης???τελικη δεν με πολυενδιαφερει!!!!
ενταξει να πιανει και 200 χιλιομετρα!!!! σκεψου με 155 αλογα να σκιζομαι να πιασω τα 180!!! Splat Splat
νικο για πες και εσυ τη γνωμη σου!! εκτος του 13/59.
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 15:22:32
Θέμα δημοσίευσης:
Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo

Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ

Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 16:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.

Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Twisted evil Twisted evil Twisted evil Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.

Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... Wink
Sidobre - Παρ 04 Απρ 2003, 16:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.

Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Twisted evil Twisted evil Twisted evil Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.

Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... Wink


Θα ψάξω να βρώ τα μέτρα....

Αν δεν τα βρω θα έρθω πάνω να στο μετρήσω... Smile
ΝΙΚΟΣ - Παρ 04 Απρ 2003, 16:44:35
Θέμα δημοσίευσης:
Για ριξε και 2 εικονες απο εμπρος και πισω μερος οταν εχεις χρονο Wink

Και οι ζαντες 15αρες ετσι Question Wink
danielos - Παρ 04 Απρ 2003, 19:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo

Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ

Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο

μπλοκε το εχω απορριψει για την περιπτωση μου pug διοτι εχει κοστος συντηρησης και δεν ειναι πιστευω για τα χερια μου!!δεν παιζει λοιπον περιπτωση να βαλω!!! δεν λεω ποτε αλλα για το επομενο ενα χρονο απορριπτεται!
δεν μου ειπες του xsi μπαινει στο ραλλυ και αν ναι ξερεις καποιον καλο μηχανικο που να το κανει??γιατι ο δικος μου λεει οτι δεν μπαινει!!
με το διαφορικο του xsi θα ειναι παλι μεγαλη η ταλαιπωρια του μοτερ???
σιγουρα θα ειναι λιγοτερη απο οτι με του 1.3 αλλα για πες μου τι παιζει???
γιατι λες να αφησω το ιδιο??δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα???
pugsang - Δευ 07 Απρ 2003, 06:48:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm
Ntinos - Τετ 09 Απρ 2003, 02:46:27
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.
danielos - Σαβ 12 Απρ 2003, 02:21:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.

Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος Laughing Laughing Laughing .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 12 Απρ 2003, 09:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
Ntinos έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.

Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος Laughing Laughing Laughing .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος.


Νομιζεις οτι δεν θα τις ξανακωψεις τις βασεις Question Question Laughing Laughing

PEUGEOTSPORT επρεπε να βαλεις.Ειδικα την κοντρα που ειναι UNIBALL.Η POWERFLEX θα ξανακοπει.Μπορει να ειναι ποιο σκληρη αλλα δεν παυει να ειναι λαστιχο Wink Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink
danielos - Σαβ 12 Απρ 2003, 11:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink

ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!!
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 12 Απρ 2003, 12:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink

ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!!



Ωραιος....τυχερε Wink
danielos - Σαβ 12 Απρ 2003, 12:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
ασχετο ρε νικο αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια αν θα κερδισω ή θα χασω απο μια τετοια μετατροπη κορωνοπηνιου.δηλαδη με το κοντυτερο κορωνοπηνιο σε επιταχυνσεις απο σταση και σε ρεπριζ θα κερδισω και ποσο?? το λεω διοτι απο οτι μου ειπαν τα χιλιομετρα που θα σπαει η καθε ταχυτητα θα μειωθουν ελαχιστα διοτι δεν θα εχουμε μεγαλη αλλαγη του βηματος.οποτε πως θα γινει η δουλεια??το μονο που ειναι σιγουρο αν δεν κανω λαθος ειναι οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα οι ταχυτητες.μπορει να μην απλωνουν οπως πριν αλλα θα στροφαρω πιο γρηγορα ετσι??
το 13/59 και του xsi που μου ειπαν οτι ειναι πολυ κοντα και δεν θα κανουν για μενα ισχυει ε???
ενω του 8v ειναι λιγο πιο κοντο απο το δικο μου(το οποιο απεβιωσε) και δεν θα εχω προβληματα σπινιαρισματος.πως το βλεπεις το πραγμα???
kaisaras96 - Κυρ 13 Απρ 2003, 17:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Με ποιο κοντο διαφορικο κοντενουν ολες οι σχεσεις στο ιδιο ποσοστο
οση ειναι η διαφορα στη σχεση μεταδοσης του ενος διαφορικου απο το αλλο πχ5%!
Οποτε η 1 κοντενει λιγοτερο απο ολες και η 5 περισοτερο,και αυτο επειδη η πρωτη αν ειναι 10χλμ/στρ θα γινει 9,5 δηλαδη τιποτα και η 5 αν ειναι 30 θα γινει 28,5!
Οσο πιο κοντη η σχεση τοσο περισοτερη ροπη εχουμε στον τροχο οποτε θα σπινιαρει και πιο ευκολα!
Στο τρεχον power techniques εχει προταση βελτιωσεων για τα ραλλυ και μερικοι βελτιωτες βαζουν και διαφορικο(αναφερονται τιμες)

Το αν ζοριζεται το μοτερ ειναι θεμα χρησης,με το κοντο κιβωτιο μπορεις να τρεχεις χωρις να φτανεις στο οριο σροφων γιατι τα κενα μεταξυ των σχεσεων ειναι μικρα απο την αλλη οταν πας αργα νομιζεις οτι αλλαζεις τσαμπα ταχυτητες!Με το μακρυ το αντιθετο αν δεν λιωσεις το μοτερ δεν προκειται να επιταχυνει,το βλεπω με το Οκταβια του πατερα μου που με 2ρα πιανει 120!
danielos - Δευ 14 Απρ 2003, 01:58:55
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Με ποιο κοντο διαφορικο κοντενουν ολες οι σχεσεις στο ιδιο ποσοστο
οση ειναι η διαφορα στη σχεση μεταδοσης του ενος διαφορικου απο το αλλο πχ5%!
Οποτε η 1 κοντενει λιγοτερο απο ολες και η 5 περισοτερο,και αυτο επειδη η πρωτη αν ειναι 10χλμ/στρ θα γινει 9,5 δηλαδη τιποτα και η 5 αν ειναι 30 θα γινει 28,5!
Οσο πιο κοντη η σχεση τοσο περισοτερη ροπη εχουμε στον τροχο οποτε θα σπινιαρει και πιο ευκολα!
Στο τρεχον power techniques εχει προταση βελτιωσεων για τα ραλλυ και μερικοι βελτιωτες βαζουν και διαφορικο(αναφερονται τιμες)

Το αν ζοριζεται το μοτερ ειναι θεμα χρησης,με το κοντο κιβωτιο μπορεις να τρεχεις χωρις να φτανεις στο οριο σροφων γιατι τα κενα μεταξυ των σχεσεων ειναι μικρα απο την αλλη οταν πας αργα νομιζεις οτι αλλαζεις τσαμπα ταχυτητες!Με το μακρυ το αντιθετο αν δεν λιωσεις το μοτερ δεν προκειται να επιταχυνει,το βλεπω με το Οκταβια του πατερα μου που με 2ρα πιανει 120!

δηλαδη πως το βλεπεις ρε καισαρα το πραγμα τελικα θα οφελησει που θα αλλαξω διαφορικο οσον αφορατις επιταχυνσεις απο σταση και εν κινησει ή οχι????
το σπινιαρισμα ειναι λογικο να αυξηθει αλλα λογω του οτι δεν εχει μεγαλη διαφορα απο του 16βαλβιδου δεν πιστευω να εχω σοβαρο προβλημα!!
τελικη το ξερω οτι θα χασω αλλα λογικα οι ταχυτητες θα φορτωνουν πιο γρηγορα!!! μπορει η δευτερα για παραδειγμα να ειχε πριν οριο τα 105 χιλιομετρα και τωρα να παει στα 100 αλλα εκει που πριν τα επιανε στα 7.2 τωρα μπορει να χτυπησει και παρακατω!!!???
για πες μου την γνωμη σου!!!
danielos - Τρι 15 Απρ 2003, 01:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΙΛΤΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
που εισαι ρε φιλαρακι που με ξελασπωσες στην Καρδιτσα?????
για δωσε και εσυ τα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ φωτα σου πανω στο θεμα!!!!!
γιατι σημερα θα παραλαβω το ραλλυ με το κορωνοπηνιο του 1.6 8V και
ειμαι περιεργος να δω διαφορες σε σχεση με πριν!!
Miltellas - Τρι 15 Απρ 2003, 02:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανιέλε, θα το γουστάρεις γιατί θα σου γίνει ρουκέτα στις ρεπρίζ, αλλά στα ταξίδια θα σε βασανίζει ο θόρυβος περισσότερο και αν το πλακώνεις θα σου κοκκινίζει τα λάδια αφού όλα τα χαω θα πιάνονται σε περισσότερες σαλ.

Επίσης, σου συνιστώ να τσεκάρεις τα χαω σου στο κοντέρ με ένα μαμά αυτοκίνητο για να ξέρεις τί διαβάζεις, γιατί με την αλλαγή του κορωνοπήνιου ίσως χαθεί η μπάλλα...
danielos - Τρι 15 Απρ 2003, 02:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ντανιέλε, θα το γουστάρεις γιατί θα σου γίνει ρουκέτα στις ρεπρίζ, αλλά στα ταξίδια θα σε βασανίζει ο θόρυβος περισσότερο και αν το πλακώνεις θα σου κοκκινίζει τα λάδια αφού όλα τα χαω θα πιάνονται σε περισσότερες σαλ.

Επίσης, σου συνιστώ να τσεκάρεις τα χαω σου στο κοντέρ με ένα μαμά αυτοκίνητο για να ξέρεις τί διαβάζεις, γιατί με την αλλαγή του κορωνοπήνιου ίσως χαθεί η μπάλλα...

κοιτα μιλτο αυτο για τα ταξιδια το εχω ακουσει απο παρα πολλους αλλα δεν ανησυχω γιατι πηγαινω με μεσο ορο 120-130 χιλιομετρα!!δεν ειμαι απο τους 'πατητους' στην εθνικη!
τοσο πολυ λες να αλλαξουν οι ενδειξεις στο κοντερ??τι να κανω για αυτο??
GIANNIS206 - Τρι 15 Απρ 2003, 02:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Ντανιέλε, θα το γουστάρεις γιατί θα σου γίνει ρουκέτα στις ρεπρίζ, αλλά στα ταξίδια θα σε βασανίζει ο θόρυβος περισσότερο και αν το πλακώνεις θα σου κοκκινίζει τα λάδια αφού όλα τα χαω θα πιάνονται σε περισσότερες σαλ.

Επίσης, σου συνιστώ να τσεκάρεις τα χαω σου στο κοντέρ με ένα μαμά αυτοκίνητο για να ξέρεις τί διαβάζεις, γιατί με την αλλαγή του κορωνοπήνιου ίσως χαθεί η μπάλλα...

κοιτα μιλτο αυτο για τα ταξιδια το εχω ακουσει απο παρα πολλους αλλα δεν ανησυχω γιατι πηγαινω με μεσο ορο 120-130 χιλιομετρα!!δεν ειμαι απο τους 'πατητους' στην εθνικη!
τοσο πολυ λες να αλλαξουν οι ενδειξεις στο κοντερ??τι να κανω για αυτο??

Όταν θα κάνεις σύγκριση με το μαμά,πάρε ένα μαρκαδορο και γράω\ψε τις νέες τιμές!!! Wink
Miltellas - Τρι 15 Απρ 2003, 02:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
τοσο πολυ λες να αλλαξουν οι ενδειξεις στο κοντερ??τι να κανω για αυτο??


Ίσως με τον αισθητήρα και την ντίζα του κοντέρ από το Rallye 8V, να παίρνεις τις σωστές ενδείξεις στο κοντέρ σου. Δεν το κατέχω το αντικείμενο επαρκώς ώστε να σου πω περισσότερα.

Για το μοτέρ σου δεν είναι εύκολο να σου πω τί μπουζί να βάλεις. Πάντως ο κανόνας είναι ότι δεν παίζουμε με το μήκος αλλά με το διάκενο. Εάν πχ χτυπάει το μοτέρ πυράκια, ίσως να είναι καλή ιδέα να πειραματιστείς με το διάκενο των μπουζί (πχ να το ανοίξεις). Δεν σου προτείνω να ξεφύγεις από το εργοστασιακό μπουζί.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr