PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 106. Δε "βάζει μπροστά"..

WilDuck - Δευ 26 Ιούν 2006, 11:09:18
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 106. Δε "βάζει μπροστά"..
Νέο πρόβλημα με το πεζάκι μου.

Ρε παιδιά, είναί τόσο ζημιάρικα αυτά τα αμάξια ή μου φαίνεται επειδή προέρχομαι από Ιαπωνικό περιβάλλον...? Rolling eyes

Το ρεκτιφιέ έγινε.

Μετράω ήδη 4.500km υγιή χιλιόμετρα.

Ακούστε τι έπαθα:

Πήγαινα τάπα σε μια διαδρομή 25km.

Στροφιλίκια με σπασμένες τρίτες, γεμάτες τετάρτες.

Αφού έφτασα, έκανα το μπανάκι μου, έφαγα και πήγα να βάλω μπροστά το αμάξι...

ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ...
ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ..

Η μίζα χτυπούσε, αλλά δε μπορούσε να γίνει ανάφλεξη. Νομίζω.. Rolling eyes

Έκανε σα μπουκωμένο το αμάξι.

Πάμε πάλι..

ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ...
ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ...

Μετά από 5 λεπτά και καμιά 20αριά "μιζιές" το αμάξι πήρε μπροστά.

Μου το ξαναέκανε όμως το ίδιο βράδυ.

Και την επόμενη μέρα, μετά από μια σχετικά ήρεμη διαδρομή 30km, (σήμερα δηλαδή), ξανά τα ίδια.
Και ήμουν και στο ΚΤΕΟ. Παραλίγο να γίνω ρόμπα!!!

Τι νομίζετε ρε παιδιά??

Θα πάω στο μηχανικό μου σήμερα να το κοιτάξουμε............
Touristas - Δευ 26 Ιούν 2006, 12:25:30
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι.
Αν θυμάμαι καλά είχες κάποιο πρόβλημα με την ένταση στα φώτα και ότι το αμάξι δεν τράβαγε ιδικά το βράδυ.
Είσαι σίγουρος ότι το δυναμό φορτώνει κανονικά;
Spyros_L - Δευ 26 Ιούν 2006, 13:05:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν φίλε μου εδικά τα 106 δεν είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Και επειδή προέρχεσαι απο Ιάπωνες, σου μιλάει εδώ ένας που τους έχει φάει τους σκιστομάτηδες στη μάπα, εδώ και 10 χρόνια. Έχω κάνει σύνολο 130,000 χιλιόμετρα με Honda και Toyota. Θέλεις να σου αναφέρω τέτοιου είδους βλαβούλες και στα 2? Πάρα πολλές. Άσε δε το κόστος επισκευής τους. Το ξέρεις ότι το Honda το civic μου έβγαλε πρόβλημα στο μοτέρ σοβαρότατο με μόλις 75,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
Κατα δεύτερον φίλε μου σου έχω πει απ το προηγούμενο θέμα που είχες ανοίξει ότι δεν μου έχει κάτσει καλά το συνεργείο που έκανες το ρεκτιφιέ. Ποιος ξέρει τι επιστήμονες ήταν αυτοί! Δεν φταίει το πεζάκι ρε φίλε πως να το κάνουμε? Πολύ φοβάμαι οτι τα χειρότερα δεν τα έχεις δει ακόμα. Απλά θέλω να ξέρεις οτι δεν φταίει το αυτοκινητάκι όταν στη μέση μπαίνει η ανθρώπινη ασχετοσύνη.
Road_Runner - Δευ 26 Ιούν 2006, 14:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Α ρε Γιώργο... Μάλλον φταίνε οι κλίσεις λόγο της ανάρτησης... Βάλε μια ανάρτηση και θα φτιάξουν όλα..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Cool
WilDuck - Τρι 27 Ιούν 2006, 09:13:56
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Καταρχήν φίλε μου εδικά τα 106 δεν είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Και επειδή προέρχεσαι απο Ιάπωνες, σου μιλάει εδώ ένας που τους έχει φάει τους σκιστομάτηδες στη μάπα, εδώ και 10 χρόνια. Έχω κάνει σύνολο 130,000 χιλιόμετρα με Honda και Toyota. Θέλεις να σου αναφέρω τέτοιου είδους βλαβούλες και στα 2? Πάρα πολλές. Άσε δε το κόστος επισκευής τους. Το ξέρεις ότι το Honda το civic μου έβγαλε πρόβλημα στο μοτέρ σοβαρότατο με μόλις 75,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
Κατα δεύτερον φίλε μου σου έχω πει απ το προηγούμενο θέμα που είχες ανοίξει ότι δεν μου έχει κάτσει καλά το συνεργείο που έκανες το ρεκτιφιέ. Ποιος ξέρει τι επιστήμονες ήταν αυτοί! Δεν φταίει το πεζάκι ρε φίλε πως να το κάνουμε? Πολύ φοβάμαι οτι τα χειρότερα δεν τα έχεις δει ακόμα. Απλά θέλω να ξέρεις οτι δεν φταίει το αυτοκινητάκι όταν στη μέση μπαίνει η ανθρώπινη ασχετοσύνη.


Κατ'αρχήν, σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Βλάβες όλα μπορούν να βγάλουν. Από Lada μέχρι Lamborghini.

Aπλά, αλλιώς ήμουν συνηθισμένος. Που να το πειράξω κι όλας!!! Shocked Shocked

Μπα, το συνεργείο μια χαρά είναι.
WilDuck - Τρι 27 Ιούν 2006, 09:21:07
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι.
Αν θυμάμαι καλά είχες κάποιο πρόβλημα με την ένταση στα φώτα και ότι το αμάξι δεν τράβαγε ιδικά το βράδυ.
Είσαι σίγουρος ότι το δυναμό φορτώνει κανονικά;


Αργύρη, είσαι γάτος. Wink

Λοιπόν, τσεκάραμε μπαταρία. Μια χαρά. Δεν έχει κλείσει χρόνο εξάλλου.

Το δυναμό όμως, μου κάνει κόλπα εδώ και 3 μέρες.

Το πρωί που το βάζω μπροστά, σφυράει το λουρί. ΤΣΙΙΙΙΙΙΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!! ΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΡΡΡΡΡ!!! (παραστατικότατος, ε?) Very happy

Μετά από 2-3 λεπτά που φορτώνει όμως, no problem.

Το κάνει όταν το δυναμό έχει αποφορτιστεί.

Μια ερώτηση:

ΤΟ ΔΥΝΑΜΟ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΛΟΥΡΙ Ή ΟΧΙ?

Όχι λέει ο ηλεκτρολόγος, ναι ο μηχανικός.

Anyway, αφού το έλεγξαν και οι δύο αποφάνθηκαν οτι δε φταίει το λουρί αλλά ένα ρουλεμάν του δυναμό. Το αποκαλούμενο "τρελό".
Όταν επιδεινωθεί, λέει το πρόβλημα και σφυράει συνέχεια, θα χρειαστεί αλλαγή.. Sad

--------------------

Όσον αφορά το οτι δε βάζει μπροστά, ο μηχανικός υποπτέυθηκε αντλία βενζίνης.

Επειδή είχα παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν με άλλο αμάξι, ξέρω οτι έτσι ακριβώς έκανε και τότε. Ενώ η μίζα ακουγόταν δυνατά και υγιέστατα, δεν πήγαινε βενζίνη!!

Τελικά, άλλαξα τρόμπα βενζίνης αλλά δεν έφταιγε αυτό.

Ήταν ένα καλώδιο βραχυκυκλωμένο της τρόμπας βενζίνης που έκανε κακή επαφή. (Στο παλιό αμάξι όλα αυτά).


Αλλά, να αλλάξω τώρα τρόμπα βενζίνης στα καλά καθούμενα??? Confused

Το αυτοκίνητο δε βάζει μπροστά αποκλειστικά μετά από μεγάλη διαδρομή (>20km). Μέσα στην πόλη δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα.
WilDuck - Τρι 27 Ιούν 2006, 09:41:33
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Α ρε Γιώργο... Μάλλον φταίνε οι κλίσεις λόγο της ανάρτησης... Βάλε μια ανάρτηση και θα φτιάξουν όλα..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Cool



Χαχαχαχαχα!!!

Δηλαδή άμα βάλω σκούπα λες να σταματήσει να σφυράει και το δυναμό?? Shocked

ΝΤΟΙΝΓΚ !!!

Very happy Very happy
Touristas - Τρι 27 Ιούν 2006, 12:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν δεν ρυθμίζει το λουρί τότε πως θα τέντωνε ο ιμάντας για να μην πατινάρει και εκτός τι φασαρία που κάνει δεν γυρνάει και σωστά το δυναμό με αποτέλεσμα να μην φορτώνει κανονικά.
Αφού λοιπών η μπαταρία είναι εντάξει αλλά η μίζα δεν γυρνάει κανονικά κάτι παίζει με τα ρεύματα ή έχει κάποιο πρόβλημα η μίζα.
Να τους πεις να δουν εάν το δυναμό φορτώνει κανονικά ρίξε και μια ματιά στους πόλους αλλά και στα καλώδια που πάνε στην μίζα.
volvos - Τρι 27 Ιούν 2006, 12:58:02
Θέμα δημοσίευσης:
τραβα κανε ενα ευχελαιο σε ενα παπα στο αμαξι...
ετσι οπως πηγαινες στο καρτοδρομιο το εχουν ματιασει....
καρατσεκαρισμενο.
ή αλλιως βαλε καμια γιαγια μανα θεια να το ξεματιασουν Laughing Laughing
BadSpud! - Τρι 27 Ιούν 2006, 13:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν Γιώργο συμφωνώ με τον φίλο Νικ θες ανάρτηση άλλαξε και έλα απο την λέσχη να τα πούμε απο κοντά!!!!

Πάντως υπάρχουν πολλοί κουλοί μηχανικοί
WilDuck - Τρι 27 Ιούν 2006, 13:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Εάν δεν ρυθμίζει το λουρί τότε πως θα τέντωνε ο ιμάντας για να μην πατινάρει και εκτός τι φασαρία που κάνει δεν γυρνάει και σωστά το δυναμό με αποτέλεσμα να μην φορτώνει κανονικά.


Για να καταλάβω, ρυθμίζεται το λουρί ή όχι? Rolling eyes


Touristas έγραψε:
Αφού λοιπών η μπαταρία είναι εντάξει αλλά η μίζα δεν γυρνάει κανονικά κάτι παίζει με τα ρεύματα ή έχει κάποιο πρόβλημα η μίζα.
Να τους πεις να δουν εάν το δυναμό φορτώνει κανονικά ρίξε και μια ματιά στους πόλους αλλά και στα καλώδια που πάνε στην μίζα.



Το δυναμό το μετρήσαμε πριν 1 εβδομάδα και φόρτωνε κανονικά.

Αλλά και η μίζα μια χαρά μου ακούγεται να δουλεύει...

"Χτυπάει" η μίζα αλλά δε βάζει μπροστά! Confused

Αποκλείεις να φταίει η τροφοδοσία καυσίμου?
WilDuck - Τρι 27 Ιούν 2006, 13:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
τραβα κανε ενα ευχελαιο σε ενα παπα στο αμαξι...
ετσι οπως πηγαινες στο καρτοδρομιο το εχουν ματιασει....
καρατσεκαρισμενο.
ή αλλιως βαλε καμια γιαγια μανα θεια να το ξεματιασουν Laughing Laughing


Τι ματιάσει και ξεματιάσει μου λες φίλε...

Του έχουν πεταχτεί τα μάτια έξω!!! Αυτό ξέρω εγώ.......

(γιατί άραγε? αφού το πάω κυρία) Whistling
Touristas - Τρι 27 Ιούν 2006, 18:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Και βέβαια ρυθμίζει το λουρί.
Αν κατάλαβα καλά είπες ότι δεν γυρνάει και πολύ ζωηρά το μοτέρ ή κάνω λάθος.
Εάν ζορίζεται τότε όπως σου είπα κάτι δεν πάει καλά με τα ρεύματα.
Αν τώρα το μοτέρ το ακούς ότι γυρνάει κανονικά αλλά δεν τότε μπορεί να είναι πολλά πράματα από αντλία βενζίνης , ρελέ εγκεφάλου κάποιος αισθητήρας…
WilDuck - Τετ 28 Ιούν 2006, 08:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Και βέβαια ρυθμίζει το λουρί.
Αν κατάλαβα καλά είπες ότι δεν γυρνάει και πολύ ζωηρά το μοτέρ ή κάνω λάθος.
Εάν ζορίζεται τότε όπως σου είπα κάτι δεν πάει καλά με τα ρεύματα.
Αν τώρα το μοτέρ το ακούς ότι γυρνάει κανονικά αλλά δεν τότε μπορεί να είναι πολλά πράματα από αντλία βενζίνης , ρελέ εγκεφάλου κάποιος αισθητήρας…


Ωχ ρε πάλι στο ψάξιμο με έχωσες.... Sad

Τι να πω ρε συ.
Έχω συνηθίσει τη δύναμη και την τωρινή του σπιρτάδα.
Μια χαρά μου φαίνεται. Ίσως ένα "κλικ" κάτω, αλλά πιστεύω οτι δικαιολογείται λόγω σφιχτού μοτέρ.

Και ποιος μπορεί ρε Αργύρη να μου πει με σιγουριά αν είναι αντλία ββενζίνης, ρελέ εγκεφάλου, κάποιος αισθητήρας ή κάτι άλλο....?


Ουυυφφφφ ρε πεζάκι..... NodNo
Μετά μου λες να μη σε λέω ζημιάρικο.... Splat
Spyros_L - Τετ 28 Ιούν 2006, 08:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο μπορείς σε παρακαλώ να μου απαντήσεις σε κάποια πράγματα?
1) Το αμάξι το έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο?
2) Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ή έχει κάνει?
3) Απο πότε άρχισε να σου εμφανίζει ψιλοπροβληματάκια? Απο την αρχή ή τώρα τελευταία?
WilDuck - Πεμ 29 Ιούν 2006, 08:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Γιώργο μπορείς σε παρακαλώ να μου απαντήσεις σε κάποια πράγματα?

1) Το αμάξι το έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο?
Ναι, το έχω 8 μήνες.

2) Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ή έχει κάνει?
Το πήρα με 65.000km και τώρα έχει 82.000km. (Πω πω ρε συ έχω κάνει κάμποσα.. Shocked ).
Τώρα, δεν ξέρω κατά πόσο ένα αυτοκίνητο 10ετίας μπορεί να έχει μόνο 65.000km. Ίσως επειδή κυκλοφορούσε μόνο Ρόδο..
Ψυλλιάζομαι όμως οτι ίσως να είχε παραπάνω.

3) Απο πότε άρχισε να σου εμφανίζει ψιλοπροβληματάκια? Απο την αρχή ή τώρα τελευταία?
Δεν είναι μόνο τα προβλήματα που έβγαλε σε μένα.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ψείρας και μου έχει δώσει ολόκληρη Α4 με τις βλάβες και τα ανταλλακτικά που έχει αλλάξει.

Εκτός από το οτι χτύπησε μπιέλα (στα 77.000km), είμαι συνέχεια σε μηχανικούς.

Οκ, φταίει και η χρήση που του κάνω. Το σκίζω.

Απλά, τα Ιαπωνικά που είχα δεν καταλάβαιναν τίποτα.


Cobras - Παρ 07 Ιούλ 2006, 14:46:24
Θέμα δημοσίευσης:
καλα..και μενα ο νταντι μου toyota ειχε και του εκαψε φλατζα..ειναι μυθος οτι τα ιαπωνικα δε βγαζουν βλαβες ισα ισα..εγω εχω 307 με 94000 χμ και ειναι σα καινουργιο...
gearboxer - Παρ 07 Ιούλ 2006, 21:56:38
Θέμα δημοσίευσης:
Eλαττωματικό ρελέ βενζίνης;..
WilDuck - Δευ 10 Ιούλ 2006, 07:25:51
Θέμα δημοσίευσης:
gearboxer έγραψε:
Eλαττωματικό ρελέ βενζίνης;..


Ποιός ξέρει... Confused
gearboxer - Δευ 10 Ιούλ 2006, 22:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το ρελε βενζινης ενεργοποιεί την αντλία βενζίνης κατα την εκκίνηση, φροντίζει για την σωστή λειτουργία της και λαβάνει τα κατάλληλα σήματα απο τον εγκέφαλο (π.χ. διακοπή καυσίμου κατα την επιβράδυνση για λόγους οικονομίας κτλ).Αν έχει πρόβλημα τότε τόσο στην εκκίνηση (όπως το έπαθα κ εγώ) όσο και κατα την επιτάχυνση υπάρχουν κομπιάσματα.
WilDuck - Τρι 11 Ιούλ 2006, 11:16:16
Θέμα δημοσίευσης:
gearboxer έγραψε:
Το ρελε βενζινης ενεργοποιεί την αντλία βενζίνης κατα την εκκίνηση, φροντίζει για την σωστή λειτουργία της και λαβάνει τα κατάλληλα σήματα απο τον εγκέφαλο (π.χ. διακοπή καυσίμου κατα την επιβράδυνση για λόγους οικονομίας κτλ).Αν έχει πρόβλημα τότε τόσο στην εκκίνηση (όπως το έπαθα κ εγώ) όσο και κατα την επιτάχυνση υπάρχουν κομπιάσματα.


Μπα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα κατά τη διαδικασία επιτάχυνσης.
Μόνο στο να βάλει μπροστά.
Μια στο τόσο.

Γκρρρ!!! Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr