Spyros_L έγραψε: |
Καταρχήν φίλε μου εδικά τα 106 δεν είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Και επειδή προέρχεσαι απο Ιάπωνες, σου μιλάει εδώ ένας που τους έχει φάει τους σκιστομάτηδες στη μάπα, εδώ και 10 χρόνια. Έχω κάνει σύνολο 130,000 χιλιόμετρα με Honda και Toyota. Θέλεις να σου αναφέρω τέτοιου είδους βλαβούλες και στα 2? Πάρα πολλές. Άσε δε το κόστος επισκευής τους. Το ξέρεις ότι το Honda το civic μου έβγαλε πρόβλημα στο μοτέρ σοβαρότατο με μόλις 75,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
Κατα δεύτερον φίλε μου σου έχω πει απ το προηγούμενο θέμα που είχες ανοίξει ότι δεν μου έχει κάτσει καλά το συνεργείο που έκανες το ρεκτιφιέ. Ποιος ξέρει τι επιστήμονες ήταν αυτοί! Δεν φταίει το πεζάκι ρε φίλε πως να το κάνουμε? Πολύ φοβάμαι οτι τα χειρότερα δεν τα έχεις δει ακόμα. Απλά θέλω να ξέρεις οτι δεν φταίει το αυτοκινητάκι όταν στη μέση μπαίνει η ανθρώπινη ασχετοσύνη. |
Touristas έγραψε: |
Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι.
Αν θυμάμαι καλά είχες κάποιο πρόβλημα με την ένταση στα φώτα και ότι το αμάξι δεν τράβαγε ιδικά το βράδυ. Είσαι σίγουρος ότι το δυναμό φορτώνει κανονικά; |
Road_Runner έγραψε: |
Α ρε Γιώργο... Μάλλον φταίνε οι κλίσεις λόγο της ανάρτησης... Βάλε μια ανάρτηση και θα φτιάξουν όλα..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Εάν δεν ρυθμίζει το λουρί τότε πως θα τέντωνε ο ιμάντας για να μην πατινάρει και εκτός τι φασαρία που κάνει δεν γυρνάει και σωστά το δυναμό με αποτέλεσμα να μην φορτώνει κανονικά. |
Touristas έγραψε: |
Αφού λοιπών η μπαταρία είναι εντάξει αλλά η μίζα δεν γυρνάει κανονικά κάτι παίζει με τα ρεύματα ή έχει κάποιο πρόβλημα η μίζα.
Να τους πεις να δουν εάν το δυναμό φορτώνει κανονικά ρίξε και μια ματιά στους πόλους αλλά και στα καλώδια που πάνε στην μίζα. |
volvos έγραψε: |
τραβα κανε ενα ευχελαιο σε ενα παπα στο αμαξι...
ετσι οπως πηγαινες στο καρτοδρομιο το εχουν ματιασει.... καρατσεκαρισμενο. ή αλλιως βαλε καμια γιαγια μανα θεια να το ξεματιασουν ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Και βέβαια ρυθμίζει το λουρί.
Αν κατάλαβα καλά είπες ότι δεν γυρνάει και πολύ ζωηρά το μοτέρ ή κάνω λάθος. Εάν ζορίζεται τότε όπως σου είπα κάτι δεν πάει καλά με τα ρεύματα. Αν τώρα το μοτέρ το ακούς ότι γυρνάει κανονικά αλλά δεν τότε μπορεί να είναι πολλά πράματα από αντλία βενζίνης , ρελέ εγκεφάλου κάποιος αισθητήρας… |
Spyros_L έγραψε: |
Γιώργο μπορείς σε παρακαλώ να μου απαντήσεις σε κάποια πράγματα?
1) Το αμάξι το έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο? Ναι, το έχω 8 μήνες. 2) Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ή έχει κάνει? Το πήρα με 65.000km και τώρα έχει 82.000km. (Πω πω ρε συ έχω κάνει κάμποσα.. ![]() Τώρα, δεν ξέρω κατά πόσο ένα αυτοκίνητο 10ετίας μπορεί να έχει μόνο 65.000km. Ίσως επειδή κυκλοφορούσε μόνο Ρόδο.. Ψυλλιάζομαι όμως οτι ίσως να είχε παραπάνω. 3) Απο πότε άρχισε να σου εμφανίζει ψιλοπροβληματάκια? Απο την αρχή ή τώρα τελευταία? Δεν είναι μόνο τα προβλήματα που έβγαλε σε μένα. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ψείρας και μου έχει δώσει ολόκληρη Α4 με τις βλάβες και τα ανταλλακτικά που έχει αλλάξει. Εκτός από το οτι χτύπησε μπιέλα (στα 77.000km), είμαι συνέχεια σε μηχανικούς. Οκ, φταίει και η χρήση που του κάνω. Το σκίζω. Απλά, τα Ιαπωνικά που είχα δεν καταλάβαιναν τίποτα. |
gearboxer έγραψε: |
Eλαττωματικό ρελέ βενζίνης;.. |
gearboxer έγραψε: |
Το ρελε βενζινης ενεργοποιεί την αντλία βενζίνης κατα την εκκίνηση, φροντίζει για την σωστή λειτουργία της και λαβάνει τα κατάλληλα σήματα απο τον εγκέφαλο (π.χ. διακοπή καυσίμου κατα την επιβράδυνση για λόγους οικονομίας κτλ).Αν έχει πρόβλημα τότε τόσο στην εκκίνηση (όπως το έπαθα κ εγώ) όσο και κατα την επιτάχυνση υπάρχουν κομπιάσματα. |