PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - PEUGEOT σειρά 2

shark_zak - Δευ 29 Μάϊ 2006, 22:54:48
Θέμα δημοσίευσης: PEUGEOT σειρά 2
Με πλούσια ιστορία, αλλά και αξιοθαύμαστο αριθμό πωλήσεων, η σειρά
« 2 » της Peugeot παραμένει για την εταιρεία ένα ανθισμένο ρόδο !
Κάτι που θα συνεχισθεί, αφού το νέο 207 έχει ότι χρειάζεται για να κρατήσει ψηλά τις προσδοκίες.
Παραδοσιακά απευθυνόμενη στην οικογενειακή αλλά και στην νεανική αγορά, η σειρά « 2 » της Peugeot ευτύχισε να μετράει σήμερα πάνω από 13,5 εκατ. Μονάδες παραγωγής παγκοσμίως, αριθμός εντυπωσιακός που αποκτά ιδιαίτερη αξία αν αναλογισθεί κανείς πως το μεγαλύτερο ποσοστό προέρχεται από τα πρόσφατα μοντέλα 205 και 206, απέναντι στον σοβαρό ανταγωνισμό της παγκόσμιας αγοράς.


201

ο αριθμός « 2 » της Peugeot έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του με το μοντέλο 201 το 1929 και αποτελεί το πρώτο της εταιρείας με το οποίο ξεκινά η τριψήφια ονομασία των μοντέλων της Peugeot. Η «γιαγιά» του 206 με παραγωγή 142.309 αντίτυπα, αντανακλά τη σημερινή ταυτότητα της εταιρείας. Το πρώιμο αυτό ρόδο κυκλοφόρησε στην εποχή του με τρία αμαξώματα : saloon, tourer & cabriolet. Πρωτοποριακό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στο οποίο τοποθετήθηκε ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες.


202

Το επόμενο μοντέλο της σειράς « 2 » ήταν το 202 που παρουσιάστηκε το 1938 εισάγοντας πλέον την Peugeot στα συγχρονα σχήματα αμαξωμάτων. Συνολικά βγήκαν στην παραγωγή 130.000 αντίτυπα. Το μοντέλο έγινε γνωστό για την αξιοπιστία του και ιδιαίτερα για το πόσο οικονομικό ήταν αφού για την εποχή του χρειαζόταν 7 λίτρα καύσιμα για 100 χλμ.

203

Η σειρά « 2 » επανήλθε στην αγορά με νέα πρόταση. Το μοντέλο ήταν το 203 και η παραγωγή του άρχισε το 1948, χωρίς όμως να έχει σταματήσει η παραγωγή του προπολεμικού 202. το 203 είχε βασισθεί στην ιδέα « το ιδανικό αυτοκίνητο για την Γαλλική οικογένεια », πάνω στο οποίο στηρίχθηκε και το motto των πωλήσεων. Η επιλογή αυτή αποδείχθηκε ιδιαίτερα σωστή, αφού με το 203 το « ρόδο » άνθισε και πάλι. Για πρώτη φορά σε μοντέλο αυτού του σχήματος έχουμε ανοιχτή οροφή, μια έκδοση business, ένα cabriolet, ένα estate (station wagon) και φυσικά ένα οικογενειακού τύπου κοντά στα σημερινά hatchback. Είχε 4 ταχύτητες και ήταν επίσης οικονομικό. Βέβαια το 203 συνέχισε την αγωνιστική παράδοση τις εταιρείας συμμετέχοντα ς σε αγωνες όπως το Paris- Le cap-Alger-Paris το 1951 και σε διάφορους ευρωπαϊκούς αγώνες όπως το Monte Carlo, Mille Miglia κ.α.
Συνολικά κυκλοφορισαν 685.828 αντίτυπα ενώ ένα πειραματικό μοντέλο 4x4 (excursion) έμεινε πάντα πειραματικό.

204

« Επιστρέφοντας στο μέλλον » η Peugeot παρουσίασε το 1965 ένα « μικρό αυτοκίνητο ». ήταν το 204 με αμάξωμα σχεδιασμένο από το pininfarina δείγμα που παράπεμπε σε μια νέα αντίληψη του όρου « αυτοκίνητο » αφού πλέον εκτός από πρακτική χρήση έπρεπε να είναι και καλαίσθητο.
Με αρκετούς νεωτερισμούς το 204 είχε κίνηση εμπρός και άμεση μετάδοση η οποία λιπαίνονταν από το λάδι κινητήρα ! για αρκετά χρόνια η γκάμα του 204 ήταν πλέον διμιφιλης στη Γαλλία σε επίπεδο πωλήσεων, ιδιαίτερα το 1970 και το 1971. με το 204 η Peugeot πρόσθεσε ακόμα 1.604.296 αυτοκίνητα στην παραγωγή της.

205

Η επιτυχία της σειράς « 2 » συνεχίστηκε την άνοιξη του 1983 με το 205. ένα μοντέλο που έμελλε να περάσει στην πλούσια ιστορία της Peugeot αλλά και σ’ αυτήν της παγκόσμιας αυτοκινησης όχι μόνο με τις 5.278.000 πωλήσεις αλλά και για την αγωνιστική καταξίωση της εταιρείας. Το 205 κάλυψε ένα μεγάλο εύρος αναγκών της αγοράς. Από το 1000αρι Junior έως το Gti και το Turbo 16, το 205 αγαπήθηκε από όλες τις κατηγορίες αγοραστών. Η αγωνιστική πορεία του 205 Τ16 ξεκίνησε το 1984 στην Κορσική όπου και εντυπωσίασε και ολοκληρώθηκε το 1986 με το 205 Τ16 Evolution όταν η FIA κατάργησε την κατηγορία Group B. Πρόλαβε όμως να κατακτήσει 4 πρωταθλήματα ( 2 κατασκευαστών και 2 οδηγών ) και 16 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

206

Το σύγχρονο μοντέλο 206 παρουσιάσθηκε τον φθινόπωρο του 1998. η παραγωγή του που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μερίδιο έχει καταλάβει η πεντάθυρη έκδοση (55,2%) και ακολουθεί η τρίθυρη με 21% .
Το 206 έχει ανεβάσει τόσο τον πήχη των στόχων της εταιρείας ώστε αποφασίσθηκε η συνεχίσει της παραγωγής του παράλληλα με αυτή του νέου 207. το ίδιο εξαιρετικά επιτυχημένη ήταν και η πορεία του στους αγώνες ράλι όπου η Peugeot επέστρεψε μετά από δώδεκα χρόνια.
Το 206 WRC κατέκτησε 5 πρωταθλήματα (3 κατασκευαστων και 2 οδηγών) στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

207

το 207 με 20 επί πλέον εκατοστά στο μήκος του σε σχέση με το 206 έρχεται να συνεχίσει την παράδοση. Σχεδιαστικά πολύ λίγα είναι τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τα αδέλφια του και εντοπίζονται στον πιο μοντέρνο χαρακτήρα του και τι υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Το νέο μοντέλο διαθέτει εμπρός γόνατα McPherson και έναν βελτιωμένο ημιακομπτο άξονα πίσω.
Αρχικά θα εφοδιάζεται με τους γνωστούς κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων απόδοσης 75 ή 90 και 110 ίππων αντίστοιχα. Αργότερα θα προστεθεί και το νεο μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων τεχνολογίας Valvetrinic που εξελίσσει από κοινού η Peugeot με την BMW. Η ισχύς του τελευταίου θα ξεκινά από 115 και θα αγγίζει τους 170 ίππους με την βοήθεια υπερτροφοδοτη (turbo). Οι πωλήσεις του 207 έχουν ξεκινήσει αρχικά σε τριθυρες και πενταθυρες εκδόσεις ενω θα ακολουθήσουν ακόμα δυο μοντέλα το coupe/cabriolet καθώς και το SW.
bakclima - Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:57:05
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up Thumb Left Clapping
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 18:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλό Ζαχαρία. Wink
vinman - Δευ 05 Ιούν 2006, 05:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right Thumb right
¶ψογο Ζαχαρία... Exclamation Exclamation Exclamation
brz20 - Τρι 06 Ιούν 2006, 14:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Παρα πολυ καλο το αρθρο.Πολυ πληρης ιστορικη αναδρομη.Μπραβο σου Ζαχαρια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr