PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Εντυπώσεις βελτίωσης 106 Rallye 16V

danielos - Δευ 23 Δεκ 2002, 10:07:20
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Εντυπώσεις βελτίωσης 106 Rallye 16V
αδερφια πεζακηδες υπαρχει πλεον εξω στο δρομο ενας λεοντας διαφορετικος απο τους αλλους.το σαββατο παρελαβα το πειραγμενο μου ραλλακιο.μισοτελειωμενο βεβαια.τι εννοω.σημερα θα τοποθετηθει η σκουπα στην εισαγωγη(ασταθμιτοι παραγοντες το ανεβαλαν για νωριτερα και ειμαι ακομα με το μαμα φιλτρο)και θα αλλαξει ο ψεκασμος στις μεσαιες διοτι ο τσιπακιας μου ειπε οτι μεχρι να παμε δυναμομετρο θα μου αφησει επιτηδες φτωχο μιγμα χαμηλα να μην εχουμε τιποτα ντραβαλα και θα το ρυθμισει αναλογα με το διαγραμμα που θα βγαλουμε στο δυναμομετρο.ψηλα πανω απο τις 5000 στροφες εδωσε πλουσιο μιγμα.αφοβα το παταω.σαββατο και κυριακη βγηκα που λετε παγανια να δω αν και ημιτελες το αυτοκινητο τι ψαρια πιανει.ο τυπος ειχε δικιο μεχρι τις 3000-3500 εδινε απο 3500-5500 ηταν σαν μην παταγα γκαζι και το αυτοκινητο επιταχυνε μεν αλλα στο πολυ χαλαρο και μετα τις 5500 αφηστε το.εδω κολαει το αντε γεια.μεχρι τις 8200 σου φευγει το κλαπετο!!!!!!!!!!να σου και το puntaki στο φαναρι.look abarth και η τουρμπινα σφυριζει.τσιτα ετοιμοι και οιδυο.αναβει πρασινο και γινεται της πο......!!σπιναρισμα τρελο.σπασιμο πρωτης μαζι.δευτερα στις 4000 και με εχουν πιασει τα νευρα γιατι το αυτοκινητο κοβει (ελεω τσιπακια!!!! Mad Evil Twisted evil )αλλα το punto ακομα διπλα.μουρη με μουρη.καρφωμα τριτη και αρχισα να βγαζω μουρη.φτανω 7500 στροφες και γινεται το ελα να δεις.του ξεκολαω.βαζω τεταρτη.κοιταω το κοντερ και ημουν αισιως στα 150 χιλιομετρα.το punto μια καροτσα πισω.δινει μεχρι τα 170.δεν φτανει με τιποτα.το ποδι μοκετα τελειως.κοβουμε και οι δυο.σταματαμε στο επομενο φαναρι.πιανουμε την κουβεντα.και τον ρωταω ποσα αλογα ηταν γιατι πηγαινε αρκετα καλα.μου απανταει:καμια 1 7 0 αρια.επαθα πλακα.σας το ορκιζομαι.εγω χωρις να ξερω ακομα (θα μαθω συντομα) του λεω 155.μου λεει παει καλα για ραλλακι.τι να πει ο καημενος.ειχα και αλλα τραγελαφικα.toledo 180ps,δευτερο puntaki(εχει γεμισει ο κοσμος,nissan 2litro gti(εκει να δειτε γελιο).και ολα αυτα με δυο ατομα μεσα 100 κιλα εκαστος.ρε παιδια.που να στηθει οπως πρεπει.ρε παιδια με μαμα φιλτρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σπευσατε για κινητηρα ραλλακιου και επανω τους.το κιτρινο ραλλι δεν ειναι ποτε πια ιδιο!!!!!!soorrrrryy αν κουρασα!
pezomania - Δευ 23 Δεκ 2002, 12:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παιχταρά με έφτιαξες!! Πολύ καλός, άντε να το δυναμομετρήσεις να μας πείς αριθμό!!! Αν έχεις τον καινούργιο τον τρίφυσο, τότε υπόσχεσε πολλά και για μας τους 16αριδες Wink
Miltellas - Τρι 24 Δεκ 2002, 02:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανιέλο, κάνε μας εάν θέλεις ανάλυση της βελτίωσής σου.
Wink
danielos - Τρι 24 Δεκ 2002, 08:46:07
Θέμα δημοσίευσης: RE
Miltellas έγραψε:
Ντανιέλο, κάνε μας εάν θέλεις ανάλυση της βελτίωσής σου.
Wink

λοιπον φιλε μιλτελα.κατ αρχην πηρα το αυτοκινητο το σαββατο το μεσημερι και σιγα σιγα Laughing το ανοιγω.για τον φιλο πεζομανια εχω να του πω οτι εχω τριφισο εγκεφαλο magneti-marelli ο οποιος προγραματιζεται πλεον πολυ ευκολα και αξιοπιστα απο αρκετους τσιπακιδες.ο τριφισος ομως sagem μου ειπε ο ιδιος ο τσιπακιας δυσκολα γινεται οχι λογω του οτι δεν τον εχουν σπασει ακομα αλλα λογω διαφορετικων ιδιομορφιων.(ειναι χωμενος βαθια μεσα στη σιλικονη και τα ποδαρακια απο το τσιπακια ειναι πιο λεπτα απο μυτη βελονας σε αντιθεση με του marelli που ειναι πιο ευδιακριτα).τωρα στο ζουμι.ο κινητηρας υπεστη ροικη εξελιξη της κυλινδροκεφαλης,ελαφρο πλανισμα του καπακιου με αλλαγη φλαντζας(λεπτοτερης) και ανεβασμα της συμπιεσης στο 11.4:1.αλλαγη των εκκεντροφορων με αλλους της kent (PT51),τοποθετηση σκουπας της green (ο επιμενων γαλλικα) στην εισαγωγη,αλλαγη εξατμισης (το χταποδι παρεμεινε ως ειχε εφυγε το μεσαιο καζανακι,ο κεραμικος καταλυτης εφυγε και αντικασταθηκε απο αλλο μεταλλικο ελευθερας ροης(americat) για ιπποδυναμεις 200 αλογων(γιατι αυτοι διαφερουν αναλογα με το ευρος της βελτιωσης) και ολη η εξατμιση χειροποιητη απο τον καραμπελα με ενα μονο τελικο καζανακι,καταταλυτη και χταποδι.και τελος το απαραιτητο τσιπαρισμα.το μονο που χρειαζεται τωρα ειναι να παω δυναμομετρο με τον τσιπακια για να ρυθμισει τα μιγματα ωστε να μην ειναι αλλου πλουσια και αλλου φτωχα.δεν ξερω ακομα την ιπποδυναμη του αυτοκινητου αλλα το μονο που ξερω ειναι οτι δεν εχει Κ Α Μ Ι Α σχεση με πριν.
pezomania - Τρι 24 Δεκ 2002, 11:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Danielo, με τα λίγα που ξέρω, νομίζω ότι έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές ακόμα και σε λεπτο μέρειες, όπως η σκούπα green και όχι οποιαδήποτε άλλη μάρκα!! Θεωρώ ότι το αποτέλεσμα θα σε δικαιώση! Καλογκάζωτο φίλε Wink
Miltellas - Τετ 25 Δεκ 2002, 11:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέποντας από την βελτίωση ότι έβαλες νυστέρι στην κυλινδροκεφαλή, φαντάσου τί θα γίνει και μετά την τοποθέτηση τετραπετάλουδου και χταποδιού. Το κόστος θα ανέβει πάρα πολύ αλλά το ίδιο και η ιπποδύναμη δεδομένης και της ροϊκής εξέλιξης στο καπάκι. Wink
Με την συμπίεση όμως στο 11,4 έχω έντονες ανησυχίες στο κεφάλαιο της αξιοπιστίας, δεδομένου ότι δεν έχεις αλλάξει και τα πιστόνια-μπιέλες με άλλα ανθεκτικότερα (βλέπε: σφυρήλατα). Βέβαια αυτό είμαι σίγουρος ότι το έχεις υπ'όψη σου.
danielos - Παρ 27 Δεκ 2002, 10:33:08
Θέμα δημοσίευσης: re
Miltellas έγραψε:
Βλέποντας από την βελτίωση ότι έβαλες νυστέρι στην κυλινδροκεφαλή, φαντάσου τί θα γίνει και μετά την τοποθέτηση τετραπετάλουδου και χταποδιού. Το κόστος θα ανέβει πάρα πολύ αλλά το ίδιο και η ιπποδύναμη δεδομένης και της ροϊκής εξέλιξης στο καπάκι. Wink
Με την συμπίεση όμως στο 11,4 έχω έντονες ανησυχίες στο κεφάλαιο της αξιοπιστίας, δεδομένου ότι δεν έχεις αλλάξει και τα πιστόνια-μπιέλες με άλλα ανθεκτικότερα (βλέπε: σφυρήλατα). Βέβαια αυτό είμαι σίγουρος ότι το έχεις υπ'όψη σου.

φιλε miltella.η συμπιεση μπορει να ανεβηκε στο 11.4:1 αλλα δεν χρειαστηκε να αλλαξω πιστονια και μπιελες.το εχω υποψη μοθ αυτο που λες.τη βελτιωση την εκανα πολυ ψαγμενα.δεν ειναι η συμπιεση που επιβαλει την αλλαγη πιστονιων η καποιου αλλου κινητου μηχανικου μερους.εγω χρησιμοποιω εκκεντροφορους pt51 και εχουν τετοιο βυθισμα ωστε να μην ακουμπανε τα 'μυγδαλα' στην επιφανεια των πιστονιων.αν εβαζα πιο αγριους με μεγαλυτερο βυθισμα θα χρειαζοταν να αλλαξω αυτα που ανεφερες.το ιδιο ισχυει και για το τετραπεταλουδο(επιτακτικη αλλαγη).εμενα ειναι πολυ light βελτιωση και δεν χρειαζεται.λες να αλλαξω και χταποδι?εχω βρει ενα της JANSPEED αγγλικοπου δινει τρελα ροπιδια.κοντα στο ολοκληρο κιλο.το εχω διασταυρωσει και απο το ιντερνετ.το βρηκα γυρω στα 370 ευρω.δεδομενου οτι ολο το συστημα εξατμισης μου ειναι αρκετα ελευθερο.συρματινος καταλυτης ενα τελικο καζανακι μονο.πες μου την γνωμη σου! ψαχνομαι και στο θεμα του διαφορικου.ενα πολυ φιλαρακι μου μηχανικος σε ομαδα του ενιαιου μου ειπε πως με αυτη την ιπποδυναμη που εχω πρεπει να βαλουμε ενα διαφορικο απο το ραλλυ το 1.3 να το μακρυνουμε δηλαδη.μου ειπε οτι θα χασω αρκετα σε τελικη ταχυτητα αλλα τα ρεπριζ οπως και οι επιδοσεις απο σταση θα ειναι αρκετα καλυτερες απο τωρα.τι λες?οποιος εχει κατι να προτεινει και γνωριζει επι του θεματος ας δωσει τα φωτα του.
Miltellas - Παρ 27 Δεκ 2002, 13:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανιέλο για το χταπόδι που λες, εφόσον είναι σωστά μελετημένο, η τιμή του φωνάζει "πάρε με"! Θα πάρεις πολλή ροπή και ίππους μαζί. Πιστεύω ότι θα ανέβεις τουλάχιστον άλλα δέκα αλόγατα, εάν συνεργαστεί σωστά με την υπόλοιπη εξάτμιση. Το χταπόδι είναι μεγάλη υπόθεση...

Για το διαφορικό τα λέμε αλλού.
pezomania - Παρ 03 Ιαν 2003, 08:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη που θα διαφωνήσω με τον Μίλτο και θα μπερδέψω τον Danielo, αλλά απ' ότι ξέρω, σε rallye καλό είναι να μην αλλάζουν το χταπόδι μαμάς, γιατί έχει χαρακτηριστεί "κορυφαίο" και δύσκολα βρίσκεις κάποιο άλλο, που θα αποδόση καλύτερα. Καλύτερα danielo ψάξτο λίγο ακόμα αυτό με το χταπόδι.
danielos - Παρ 03 Ιαν 2003, 09:24:23
Θέμα δημοσίευσης: RE
αυτο με το χταποδι θα το ψαξω και πιστευω να καταληξω στην σωστη αποφαση.χθες βγηκαν και τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης.τοσες ωρες εφαγα στο δυναμομετρο.αλλα εχουμε και λεμε: ο ραλλος ο κιτρινος απεδωσε 159.1 αλογα στις 7250 στροφες (στο στροφαλο μιλαμε παντα) και το καλυτερο (γιατι οσοι γνωριζουν απο διαγραμματα ξερουν οτι αυτο μετραει) μεγιστη ροπη 17.7 Kgr στις 5150 στροφες και το καλυτερο διατηρειται για μεγαλο φασμα στροφων.Π.χ στις 6300 εχω ακομα 17.2 Kgr.κατω απο 16Kgr πεφτει μετα τις 7100.καταλαβαινετε λοιπον τι παιζει!!!ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τις μετρησεις.αλλα και στο δρομο που το ελεγξα χθες το βραδυ ημουν πολυ!!!! ικανοποιημενος.θυματα αρκετα.σε φαναρι στη βουλιαγμενης ειχαμε πολυ γελιο.2 σταρλετ τουρμπισια,nissan 2λιτρο και ενα hondaki vti.παει τρελα σας λεω.ειπαμε ο λεοντας αντεπιτιθεται και δεν χαριζεται σε κανενα οσο φορτωμενος και να ειναι!!!!!
alemao - Παρ 03 Ιαν 2003, 12:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
Χαίρομαι που υπάρχει και άλλος ταρίφας! Very happy
Αυτό με το χταπόδι το έχω ακούσει και εγώ ότι είναι αρκετό το μαμά. Εκτός και αν το κάνεις τετραπετάλουδο ή turbo οπότε μιλάμε για πάνω από 180 άλογα. Wink
danielos - Παρ 03 Ιαν 2003, 13:19:34
Θέμα δημοσίευσης: re
alemao_rallye έγραψε:
Χαίρομαι που υπάρχει και άλλος ταρίφας! Very happy
Αυτό με το χταπόδι το έχω ακούσει και εγώ ότι είναι αρκετό το μαμά. Εκτός και αν το κάνεις τετραπετάλουδο ή turbo οπότε μιλάμε για πάνω από 180 άλογα. Wink

αρκετο ειναι το μαμα χταποδι γιατι σωστα εχεις ακουσει οτι στα ραλλυ και στα saxo ειναι τρομερα αποδοτικο και εργοστασιακα.αλλα εδω κυνηγαω την βελτιωση.ψαχνομαι για πραγματα που θα αξιζουν τα λεφτα τους για αυτα που θα μου προσφερουν.και μην ξεχνας οτι το 'μαμα' χταποδι ειναι απο χαλυβα και ειναι θεοβαρο.το εχω κρατησει και μου εφυγε το χερι σε αντιθεση με ενα aftermarket το οποιο ειναι τουλαχιστο σε θεμα βαρους πολυ αλλου!!!το θεμα ομως ειναι οτι ολα τα χταποδια των εταιριων δεν αποδιουν τα αναμενωμενα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.γι αυτο ψαχνομαι.να βρω κατι σχετικα φτηνο με εμφανη διαφορα απο το μαμα(παντα δυναμομετρημενα).ασε που λογω βελτιωσης θα εχει και καλυτερα αποτελεσματα λογω και της αρκετα ελευθερης εξαγωγης που εχω.
τωρα οσο αφορα το turbo το ειχα σκεφτει σοβαρα πριν κανω την βελτιωση αλλα απορριφθηκε λογω γαλλικου σαζμαν(γνωστα τα προβληματα στο συγχρονιζε της δευτερας και τριτης) το οποιο δεν αντεχει πολυ ευκολα τα μεγαλα kgr ροπης.και υπαρχει και μια μεγαλη αληθεια.αυτοκινητα ατμοσφαιρικα που τουρμπιζονται αργα η γρηγορα βγαζουν προβληματα κατα κανονα.οχι απαραιτητα προβληματα κινητηρα απο πλευρας μηχανικων μερων.το τετραπεταλουδο απορριφθηκε χωρις δευτερη κουβεντα και λογω πολυ μεγαλου κοστους,και λογω τρεληηηηης καταναλωσης ελεω' τεσσαρων ουσιαστικα πεταλουδων' και λογω συντηρησης.ο ιδιος ο βελτιωτης μου ειπε οτι απαιτουνται πολλα χρηματα για τη συντηρηση ενος τετοιου συστηματος.ε δεν λεει να πουληθουμε σε βενζινη και συντηρηση.γι αυτο επελεξα τους συγκεκριμενους εκκεντροφορους (KENT PT51) με διαρκεια 262 μοιρες και 10.8mm βυθισμα και δεν χρειαστηκε να επεμβω σε πιστονια,μπιελες και αλλα μηχανικα μερη.ασε που ειναι και τρομερα ταξιδιαρικος.υπαρχουν και πολυ πιο racing εκκεντροφοροι με πολυ καλυτερες επιδοσεις αλλα δοκιμασε να πας ταξιδι η να περιμενεις στο φαναρι για πολυ ωρα.ρελαντι στις 1000 και 1100 στροφες και νομιζεις οτι βρισκεσαι σε χυτρα και βραζεις στο ζουμι σου.οχι τιποτα αλλο ποιος ακουει και τις διαμαρτυριες του ασθενους φιλου!!!!!!
Alex - Παρ 03 Ιαν 2003, 13:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε danielo με εχεις πορωσει ασχημα με αυτα που γραφεις. Ετσι μου ρχεται να παω να βαλω το 1600αρι του rallye και να το κανω 160 αλογα...
danielos - Παρ 03 Ιαν 2003, 13:44:37
Θέμα δημοσίευσης: re
Alex έγραψε:
Φιλε danielo με εχεις πορωσει ασχημα με αυτα που γραφεις. Ετσι μου ρχεται να παω να βαλω το 1600αρι του rallye και να το κανω 160 αλογα...

ασε ρε alex!!!! αν εχεις πορωθει με αυτα που διαβαζεις που να μπεις μεσα να οδηγησεις.μιλαμε εχω παθει και εγω πλακα.δεν εχω σκανερ να περασω τη δυναμομετρηση δυστυχως.!! στις 1500 στροφες εχω ηδη 14.80 kgr ροπης.μεχρι τις 3200 μου κανει κατι σκαμπανεβασματακια και ξαφνικα τα βλεπεις ολα.απο τις 3200 μεχρι τις 5100 που εχω τη μεγιστη ροπη κερδιζω 3.2 ολοκληρα κιλα ροπης.πιστεψεμε το καταλαβαινεις καλα οταν εισαι μεσα.και δεν φτανει αυτο αλλα εχεις φτασει στις 7000 στροφες και εισαι αρκετα πανω απο τα 16 kgr. η Ρ Ο Π Η παιζει το μεγαλυτερο ρολο και το πως κατανεμεται σε ολο το φασμα των στροφων.η ιπποδυναμη ειναι για τα ματια του κοσμου φιλε μου.αυτο ειναι advice φιλικη για τους μη ψαγμενους.οταν κραταει 17.4 kgr ροπη μεχρι τις 6300 τοτε τι αλλο να πω. η ουσια ειναι να υπαρχει κατι να σπρωχνει συνεχεια το αυτοκινητο.εισαι ροπατος στις μεσαιες και τις υψηλες και το κοπανας αλυπητα.εξαλλου σε μια κοντρα ποιος ειναι αυτος που οταν σπαει τις ταχυτητες στις αλλαγες αφηνει να πεσουν οι στροφες κατω απο 4500 με 5000.μενεις λοιπον απο εκει και μεχρι τον κοφτη και το αυτοκινητο επιταχυνει με θεοτρελους ρυθμους.ετσι μου ερχεται να παω να βαλω rollcage.α !! για να θυμηθω ποση ειναι η μεγιστη ροπη του 'μαμα' ραλλυ??ουτε καν αυτη που βγαζω στις 1500 στροφες!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!!!!!!
alemao - Παρ 03 Ιαν 2003, 13:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
Για το καλύτερο χταποδάκι ρώτα τον Κρασούλη ο οποίος φτιάχνει τα αγωνιστικά Peugeot GroupN/A και ξέρει πολύ καλά...
Θα σου δώσει και μια σχάρα δωρεάν για ψήσιμο Very happy
KASFIKIS NIKOS - Παρ 03 Ιαν 2003, 14:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε danielo δεν μας ειπες τι εγινε με το προβλημα που ειχες;
danielos - Παρ 03 Ιαν 2003, 14:21:25
Θέμα δημοσίευσης: re
alemao_rallye έγραψε:
Για το καλύτερο χταποδάκι ρώτα τον Κρασούλη ο οποίος φτιάχνει τα αγωνιστικά Peugeot GroupN/A και ξέρει πολύ καλά...
Θα σου δώσει και μια σχάρα δωρεάν για ψήσιμο Very happy

το θεμα φιλε αλεμαο οτι ο κρασουλης ειναι οντως πολυ καλος στη δουλεια του οπως τουλαχιστον εχεις ακουσει αλλα παρελειψες μια λεπτομερεια:φτιαχνει τα ραλλυ που τρεχουν στα group N,A και υπαρχει ομολογκασιον για αυτα τα αυτοκινητα.δεν μπορει να χρησιμοποιησει οτι πολλαπλη εξαγωγης θελει ο καθενας.υπαρχει περιορισμος.εγω δεν εχω και γι αυτο ψαχνομαι παντου!!!!
danielos - Παρ 03 Ιαν 2003, 14:25:34
Θέμα δημοσίευσης: rwe
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε danielo δεν μας ειπες τι εγινε με το προβλημα που ειχες;

δεν εχω κανει ακομα χιλιομετρα και δεν μπορω να πω κατι συγκεκριμενο.αλλα στο πρωτο χθεσινο σκισιμο(τρελο σκισιμο) δεν υπηρξε προβλημα.το μελλον θα δειξει!
alemao - Παρ 03 Ιαν 2003, 14:58:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
danielos έγραψε:
alemao_rallye έγραψε:
Για το καλύτερο χταποδάκι ρώτα τον Κρασούλη ο οποίος φτιάχνει τα αγωνιστικά Peugeot GroupN/A και ξέρει πολύ καλά...
Θα σου δώσει και μια σχάρα δωρεάν για ψήσιμο Very happy

το θεμα φιλε αλεμαο οτι ο κρασουλης ειναι οντως πολυ καλος στη δουλεια του οπως τουλαχιστον εχεις ακουσει αλλα παρελειψες μια λεπτομερεια:φτιαχνει τα ραλλυ που τρεχουν στα group N,A και υπαρχει ομολογκασιον για αυτα τα αυτοκινητα.δεν μπορει να χρησιμοποιησει οτι πολλαπλη εξαγωγης θελει ο καθενας.υπαρχει περιορισμος.εγω δεν εχω και γι αυτο ψαχνομαι παντου!!!!

Δεν βάζει μόνο ομολογκαρισμένα... και φτιάχνει και αυτοκίνητα δρόμου.
Πήγαινε και πες του τι έχεις και αυτός θα σου προτείνει τι είναι καλό για σένα.
Τον γνωρίζω προσωπικά και την Κυριακή ήμουν μέσα σε ένα δικό του 205 Gr.N στα Μέγαρα Smile τρέλλλλαααααααα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr