PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - ΒP Ultimate Acropolis Rally 2006

MEMsound - Τετ 24 Μάϊ 2006, 18:50:05
Θέμα δημοσίευσης: ΒP Ultimate Acropolis Rally 2006
O Μάνος Στεφανής με Ford Focus RS WRC '02

Η Renault στην υπερειδική του Ο.Α.Κ.Α.

Τα τελευταία νέα για τον Αγώνα εδώ:

www.acropolisrally.gr
MEMsound - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 11:24:38
Θέμα δημοσίευσης:
Η Σταθάκη με 206 Kit Car στο Ακρόπολις

Παράθεση:
Το αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 206 Kit Car 200 ίππων, που υποστηρίζεται τεχνικά από την Lion Ελλάς, την επίσημη αντιπροσωπεία της Γαλλικής εταιρίας στην Ελλάδα.


Ακόμα:

Τα «ιστορικά» στην υπερειδική στο Ο.Α.Κ.Α.
Γιώργος-WRC - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 12:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
[25/5/2006]

ΒP Ultimate Acropolis Rally: Τα «ιστορικά» στην υπερειδική στο Ο.Α.Κ.Α.



Όπως το 2005, έτσι και εν έτη 2006 τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ιστορικών θα δώσουν το παρών στη σούπερ ειδική την Πέμπτη 1 Ιουνίου, με στόχο να προσφέρουν πλούσιο θέαμα!

Το βράδυ της Πέμπτης 1 Ιουνίου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της 1ης υπερειδικής του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις που δα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, η ΕΛΠΑ διοργανώνει αγώνα επιλεγμένων Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα θα είναι αντιπροσωπευτικά της κατηγορίας 1 (έως 1969) και της κατηγορίας 2 (1970-1975) των Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οι οδηγοί τους είναι και φέτος έτοιμοι να προσφέρουν σπάνιο θέαμα και έντονο συναγωνισμό στους τυχερούς θεατές, όπως άλλωστε απέδειξαν και πέρσι συμμετέχοντας στην αντίστοιχη εκδήλωση του 52ου Ράλλυ Ακρόπολις του 2005. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα θα μείνουν σε ειδικό φυλασσόμενο χώρο στους γύρω χώρους του σταδίου, όλες τις ημέρες του αγώνα, όπου οι φίλοι του αυτοκινήτου θα μπορούν να τα θαυμάσουν από κοντά λεπτομερέστερα.

Στο Ολυμπιακό Στάδιο, λοιπόν, εκτός από τα σύγχρονα αγωνιστικά του WRC, οι εξέδρες θα αντηχήσουν στον ήχο μιας άλλης εποχής, με πανέμορφα αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν συνδεθεί με την ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις που ξεπερνά τον μισό αιώνα. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Οι 28 συνολικά συμμετέχοντες, οι οποίοι θα αγωνιστούν ανά ζεύγη είναι οι εξής:

No Πλήρωμα Αυτοκίνητο

120 Παπαμιχαλόπουλος Κ. - Βυτινάρος Ν. (ALFA ROMEO Giulietta S.V., 1955)
121 """TALBOT"" - Βρεττός Α. " (PORSCHE 356 B, 1961)
122 Ραπτόπουλος Γ. - Κοτσώνης Μ. (DKW F12 JUNIOR, 1963)
123 Κολοτούρος Γ. - Κοτσαδάμ Κ. (FIAT ABARTH 594cc, 1969)
124 Νικολόπουλος Γ. - Σαραντόπουλος Α. (ALFA ROMEO Giulietta S.V., 1960)
125 Ξεφτέρης Ε. - Ματάκιας Γ. (NSU TT 1200, 1967)
126 Πάλμος Γ. - Κιούσης Π. (JAGUAR E TYPE 3.8 COUPE, 1962)
127 Σταφυλοπάτης Μ. - Πάλλας Κ. (FERRARI 250 GT SWB, 1961)
128 Ραζής Δ. - Χριστόπουλος Ε. (DATSUN 510, 1968)
129 Μπιρλιράκης Ε. - Κολαΐτης Γ. (BMW 2002 Ti, 1969)
130 Σιδερής Π. – Αστέρης Λ. (PORSCHE 911 S 2.0, 1967)
131 Περιστεριώτης Α. - Περιστεριώτης Γ. (AUSTIN MINI COOPER S, 1969)
132 Ζαλμάς Γ. - Αναλυτής Σ. (AUSTIN MINI COOPER S, 1969)
133 Ελευθεριάδης Ν. - Μπελούσης Π. (LANCIA FULVIA HF 1.3, 1972)
134 Αναστασιάδης Χ. - Μαραβέλης Λ. (OPEL KADETT RALLY 1.9, 1969)
135 Πολίτης Γ. - Κουνδουράκης Β. (ALFA ROMEO 1750 GT Vel., 1971)
136 """ADRI"" - Δεσύλλας Χ. " (ALFA ROMEO 2000 Berlina, 1972)
137 Κορομπίλης Ν. - Αθανασάκος Γ. (BMW 2002 Ti, 1972)
138 Ανδριόπουλος Μ. - Μπογιαντζής Β. (TOYOTA CELICA, 1974)
139 Μέξης Κ. - Κόλιας Γ. (ALFA ROMEO ALFETTA GT, 1975)
140 Χωριανόπουλος Γ. - Πολυκράτης Σ. (AUDI 80 GT, 1975)
141 Μαντζούνης Α. - Μπότσαρης Κ. (LANCIA FULVIA HF 1.6, 1970)
142 Βαλαλάκης Κ. - Μονδινός Ε. (FORD ESCORT RS 2000, 1973)
143 Κίκιζας Α. - Κίκιζας Σ. (FORD ESCORT RS 1600, 1972)
144 Ρόκκος Σ. - Δικαίος Κ. (ALFA ROMEO 2000 GT Vel., 1972)
145 Σκαλτσάς Τ. - Περίδης Α. (FORD ESCORT RS 2000, 1973)
(ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ)
146 """ΙΑΒΕΡΗΣ ΑΡΗΣ"" - " (FORD ESCORT RS2000 ΜΚΙΙ, 1977)
147 """ΙΑΒΕΡΗΣ"" - " (FORD ESCORT RS2000 ΜΚΙΙ, 1977)
volvos - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 12:44:57
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Η Σταθάκη με 206 Kit Car στο Ακρόπολις



TELIKA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ....

και 'γω ένα για εσένα και τα Greklish σου...
MOD Team / MEMsound

sps - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 13:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Η Σταθάκη με 206 Kit Car στο Ακρόπολις



TELIKA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ....

Το 206 ειναι κατα 99% αυτο που τρεχει ο Χαλιβελακης.
sps - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 16:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερετε τι με προβληματιζει?
Αν πηγαινε στην peugeot ενα νεο παιδι και καλος οδηγος οπως ο Τασος, ο Μανθος, ο Λευτερης κλπ χωρις αγωνιστικο παλμαρε, αλλα με τη χορηγεια της Σταθακη, θα του το εδιναν το αυτοκινητο ναι ή οχι?
MEMsound - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 16:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
@@...... Laughing Laughing Laughing Laughing

(διότι αν γίνει η στραβή... για "τα σπασμένα" η χορηγία δεν φτάνει ούτε για πλάκα... και όπως ξέρεις όλα λειτουργούν με τον νόμο των πιθανοτήτων...)
MEMsound - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 17:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Στα περίπτερα βρίσκεται το επίσημο πρόγραμμα του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο ξεκινά την Πέμπτη 1 Ιουνίου, με την σούπερ ειδική του Ο.Α.Κ.Α. και θα συνεχιστεί τις τρεις επόμενες μέρες στα βουνά της Αττικής, Βοιωτίας και Κορινθίας. Στις σελίδες του προγράμματος, μπορείτε να βρείτε τις συμμετοχές, τα ωράρια, τους χάρτες και τις προσβάσεις για τις ειδικές διαδρομές, στοιχεία για τις ομάδες και τα πληρώματα, φωτογραφικό αφιέρωμα στους έλληνες συμμετέχοντες, καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο μυημένος ή μη θεατής για να παρακολουθήσει με ασφάλεια τον εθνικό μας αγώνα.

Το επίσημο Πρόγραμμα του 53ου BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις προσφέρεται μαζί με ένα συλλεκτικό DVD που περιλαμβάνει τις καλύτερες στιγμές από την περσινή σούπερ ειδική στο Ο.Α.Κ.Α., στην τιμή των 3 ευρώ.
(Δελτίο Τύπου)
Sidobre - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 17:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Ξερετε τι με προβληματιζει?
Αν πηγαινε στην peugeot ενα νεο παιδι και καλος οδηγος οπως ο Τασος, ο Μανθος, ο Λευτερης κλπ χωρις αγωνιστικο παλμαρε, αλλα με τη χορηγεια της Σταθακη, θα του το εδιναν το αυτοκινητο ναι ή οχι?


Η Σταθάκη πέρυσι είχει ενοικιάσει το αγωνιστικό όπως και φέτος.
Αν έδινες και εσύ αυτά τα χρήματα και πλήρωνες ότι έσπαγες βεβαίως και θα το έδιναν.
MEMsound - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 18:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο δεν ξέρω αν θα το εμπιστέυονταν στον οποιονδήποτε (εννοώ σε κάποιον χωρίς αγωνιστική εμπειρία.)

Δεν μιλάμε για 206 junior cup με 80ps...

Το συγκεκριμένο θεωρώ ότι δεν θα είναι και ότι πιο ευκολοδήγητο (εκτός και αν κάποιος το νοικιάσει για να πάει με ρυθμούς βόλτας... που δεν νομίζω...)

Αλήθεια για τι κόστος ενοικίασης μιλάμε???
chatasos - Πεμ 25 Μάϊ 2006, 23:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς ποιο περιοδικό/έντυπο έχει αναλυτικούς/ανθεκτικούς/έγχρωμους/μεγάλους χάρτες με τις ειδικές διαδρομές?
Φέτος έχω υποσχεθεί τριήμερο στον εαυτό μου Twisted evil
Road_Runner - Παρ 26 Μάϊ 2006, 19:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
στα περίπτερα Τάσε. με 3€ αναλυτικό πρόγραμμα και δώρο ντι βι ντι με την περσινή υπερειδική. Και εγώ 3ημερό το βλέπω. που θα πας???
chatasos - Τρι 30 Μάϊ 2006, 02:21:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά δεν λένε και πολλά οι χάρτες (πολύ μικροί) που υπάρχουν στο συγκεκριμένο έντυπο. Κάτι προς roadbook πήγαν να το κάνουν....

Μάλλον προσπαθούν να τα κονομήσουν από αλλού:
http://anavasi.gr/news.php?id=21
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 21:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
ΒP Ultimate Acropolis Rally: Αναγνωρίσεις, μέρος πρώτο!

Petter Solberg, είπε ... δεν έγραψε:
«Οι ειδικές είναι αρκετά σκληρές, αλλά οι συνθήκες είναι ενδιαφέρουσες. Η υπερειδική είναι η καλύτερη στον κόσμο».

volvos - Τετ 31 Μάϊ 2006, 21:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
παρασκευη θα παω ακροπολις. σκουρτα και μαλλον και στη πρωινη και στην μεσημεριανη.
προσβασεις δεν εχω κοιταξει ακομα!

οσοι πιστοι προσελθετε!
Ghost Dog - Πεμ 01 Ιούν 2006, 04:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
παρασκευη θα παω ακροπολις. σκουρτα και μαλλον και στη πρωινη και στην μεσημεριανη.
προσβασεις δεν εχω κοιταξει ακομα!

οσοι πιστοι προσελθετε!

και'γω παιζει να παω... Wink Very happy
MEMsound - Πεμ 01 Ιούν 2006, 08:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
...εγώ Κυριακή (μάλλον)
PHSYBORG - Πεμ 01 Ιούν 2006, 09:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλυτικά οι δηλώσεις των Ελλήνων οδηγων :

59. XATZHTΣOΠANHΣ / ΠETPOΠOYΛOΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
"Πιστεύω ότι δε θα ξαναγίνει Ακρόπολις μετά τις φετινές ειδικές. Μοιάζει περισσότερο με ταλαιπωρία. Χαλάσαμε τα αυτοκίνητά μας στις αναγνωρίσεις, ενώ στον αγώνα θα υπάρξουν πολλές εγκαταλείψεις. Είναι κακό για όλους αυτό το Ακρόπολις. Είμαι πολύ απογοητευμένος".

60. NAΣOYΛAΣ / ΠATPIKOYΣHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 7
"Εδώ στο Ο.Α.Κ.Α. όλα μοιάζουν με γιορτή. Στις ειδικές, όμως, η κατάσταση είναι πολύ άσχημη. Σαν ειδικές διαδρομές μου αρέσουν αυτές της Λαμίας, αλλά οργανωτικά αυτό που έχει γίνει φέτος στην Αθήνα".

61. NIΩPAΣ / ΓOYΣETHΣ, SUBARU Impreza Spec C
"Ο αγώνας είναι πολύ σκληρός. Θυμίζει αγώνα περασμένης 20ετίας".

62. XAΛKIAΣ / MAXAIPAΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
"Οι περισσότερες ειδικές είναι πάρα πολύ κακές και εμείς, τα ερασιτεχνικά πληρώματα που εκκινούμε πιο πίσω, θα αναγκαστούμε να κινηθούμε πιο αργά. Οργανωτικά είναι όλα καλά, αλλά παρόλη την προσπάθεια βελτίωσης των ειδικών η κατάστασή τους είναι κακή. Η υπερειδική είναι πολύ ωραία. Πιο εύκολη, αφού είναι πιο φαρδιά".

63. ΨYΛΛOΣ / KONTOΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
"Πολύ σκληρές οι ειδικές, αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο. Όλα καλά".

66. AΠOΣTOΛOY / KPIAΔHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 6
"Πήγαμε 20 χρόνια πίσω. Πολύ σκληρές οι ειδικές. Η εξέλιξη μας πήγε στη Λαμία και εμείς γυρίσαμε πίσω. Δε συμφωνώ, από οδηγικής πλευράς, με την επιλογή αυτών των ειδικών".

74. ΠΛATHΣ / MEΛIΣΣOYPΓOΣ, SUBARU Impreza WRX
"Φοβάμαι ότι οι ειδικές θα χαλάσουν μετά τα πρώτα περάσματα. Όμως το βασικό πρόβλημα είναι ότι είναι στενές και αν γίνει ένα τετ α κε ή μια εγκατάλειψη μέσα στο δρόμο, θα υπάρχει κίνδυνος ακύρωσης ειδικής. Αρκετοί λένε πως οι ειδικές είναι σκληρές. Αυτό όμως το ξέραμε όλοι από την αρχή και όποιος ήθελε μπορούσε να μην τρέξει".

70. "ΛEΩNIΔAΣ" / KOTΣAΛHΣ, RENAULT Clio Super 1600
"Οι δρόμοι με όλα αυτά περάσματα, έχουν αλλοιωθεί αρκετά και οι ειδικές έχουν γίνει πιο σκληρές. Βέβαια, είναι Ακρόπολις, και έτσι πρέπει να είναι. Η υπερειδική είναι πολύ ενδιαφέρουσα".

80. MOΣXOYTHΣ / KAΪPHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 9
"Άλλες καλές και άλλες κακές, οι ειδικές. Γενικά, γλιστερές. Η Οργάνωση έκανε πολύ καλή δουλειά για την προετοιμασία τους
Road_Runner - Πεμ 01 Ιούν 2006, 12:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
Άρη, Πανγιώτη θα είμαι και εγώ στα πρώτα σκούρτα και μετά μάλων Θήβα. Το τηλ μου το έχετε, πάρτε με να σας πω μια κοπάνα που δεν την έχει ο χάρτης.....
volvos - Πεμ 01 Ιούν 2006, 12:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
νικο.........
εγω δε το εχω. κανε κατι γιατι πνιγομαι δουλεια και δε θα μπορεσω να το ψαξω καθολου.
το δε αλλο το παρταλι που θα παμε χτες ηρθε απο κορεα χτες και δε τον κοβω να το ψαχνει.

δε δινουμε ενα ραντεβου νικο να παμε μαζι???
μιλαμε για τη πρωινη των 10 ε?
chatasos - Πεμ 01 Ιούν 2006, 12:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ Σκούρτα & Θήβα βλέπω για αύριο...αν καταφέρω να φτάσω Armed

Άντε να ετοιμαζόμαστε για την υπερειδική τώρα... Clapping
ultra-one - Πεμ 01 Ιούν 2006, 15:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Θα με βρείτε στη θύρα 28, Τμήμα Α, Σειρά 7, Θέση 75..... Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease
chatasos - Παρ 02 Ιούν 2006, 00:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
23:53 - ΟΑΚΑ




Γενικά όμως : Κάθε πέρυσι και καλύτερα...δυστυχώς
MEMsound - Παρ 02 Ιούν 2006, 00:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Γενικά όμως : Κάθε πέρυσι και καλύτερα...δυστυχώς


φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στον αριθμό τον θεατών.

Δεν έχεις άδικο αλλά έχε υπόψιν σου ότι αρκετοί που δεν ήρθαν σήμερα θα πάνε την Κυριακή.
Φέτος ο κόσμος χωρίστηκε.

Το δυστυχώς για μένα θα πήγαινε στο θέμα των εισητηρίων και γενικά την όλη διαχείρηση της διάθεσής τους.

Πάντως από θέαμα ήταν μια χαρά.

Η χάραξη της διαδρομής πολύ καλήτερη και καθηστερήσεις μηδέν.

Μου έλειψαν τα περσινά S1600 με τον πριονο-ήχο τους... και βαρέθηκα να βλέπω Subaru και Mitchu....

Λυπήθηκα και τα λαβωμένα ιστορικά... αλλά οι οδηγοί τους τα πήγαιναν "δίχως αυριο"

Όλα τα λεφτά το Saxo... o Ροκκος ο Σκαλτσας κλπ κλπ στο τέλος.

Περισσότερα αυριο.
volvos - Παρ 02 Ιούν 2006, 06:05:46
Θέμα δημοσίευσης:
ενα εχω να πω. απο μικρος με στοιχειωνει μια αγαπη για τις βελοτσε...

αυτο που ειδα χτες βραδυ με τη gtam του ροκου και τον εσωτερικο τροχο στον αερα ηταν ενα ονειρο ζωης.......

ολα τα υπολοιπα απλα τα εχω ηδη ξεχασει...

υ.γ εκτος απο το τακαρο βεβαια.
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 11:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
STAGE 2 Imittos 1

1 M. GRΦNHOLM 7:03.3
2 P. SOLBERG +0.8
3 S. LOEB +6.4
4 M. HIRVONEN +8.8
5 C. ATKINSON +9.3
6 F. DUVAL +9.9

STAGE 3 Skourta 1

1 M. GRΦNHOLM 14:40.1
2 P. SOLBERG +6.1
3 S. LOEB +8.0
4 M. HIRVONEN +19.7
5 F. DUVAL +22.1
6 T. GARDEMEISTER +23.2

STAGE 4 Thiva 1

1 M. GRΦNHOLM 17:16.9
2 P. SOLBERG +1.8
3 F. DUVAL +8.8
4 S. LOEB +9.4
5 J. VΔLIMΔKI +9.8
6 H. SOLBERG +10.8
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 11:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
Overall results @ stage 4

1 M. GRΦNHOLM 41:23.7
2 P. SOLBERG +13.9
3 S. LOEB +21.8
4 M. HIRVONEN +40.4
5 F. DUVAL +42.2
6 T. GARDEMEISTER +53.8
7 J. VΔLIMΔKI +1:00.9
8 X. PONS +1:01.0
9 H. SOLBERG +1:02.1
10 M. STOHL +1:05.5
11 D. SORDO +1:06.9
12 K. KATAJAMAKI +1:20.7
13 A. VOVOS +1:24.8
14 A. AIGNER +1:38.3
15 J. KOPECKY +1:40.5
16 H. ROVANPERΔ +1:53.6
17 M. WILSON +1:54.2
18 C. ATKINSON +4:12.5
19 N. AL-ATTIYAH +4:30.0
20 M. BALDACCI +4:45.0
21 T. ARAI +5:02.3
nickzotos - Παρ 02 Ιούν 2006, 13:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Overall results @ stage 4

1 M. GRΦNHOLM 41:23.7
2 P. SOLBERG +13.9
3 S. LOEB +21.8
4 M. HIRVONEN +40.4
5 F. DUVAL +42.2
6 T. GARDEMEISTER +53.8
7 J. VΔLIMΔKI +1:00.9
8 X. PONS +1:01.0
9 H. SOLBERG +1:02.1
10 M. STOHL +1:05.5
11 D. SORDO +1:06.9
12 K. KATAJAMAKI +1:20.7
13 A. VOVOS +1:24.8
14 A. AIGNER +1:38.3
15 J. KOPECKY +1:40.5
16 H. ROVANPERΔ +1:53.6
17 M. WILSON +1:54.2
18 C. ATKINSON +4:12.5
19 N. AL-ATTIYAH +4:30.0
20 M. BALDACCI +4:45.0
21 T. ARAI +5:02.3
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 13:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
Confused
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 14:17:13
Θέμα δημοσίευσης:
STAGE 5 Imittos 2

1 M. GRΦNHOLM 6:58.3
2 P. SOLBERG +1.5
3 S. LOEB +2.1
4 M. HIRVONEN +4.5
5 D. SORDO +6.1
6 M. STOHL +7.0
7 H. SOLBERG +7.9
8 X. PONS +9.4
9 C. ATKINSON +10.3
10 F. DUVAL +12.7
11 J. VΔLIMΔKI +13.8
12 T. GARDEMEISTER +14.0
13 A. VOVOS +15.0
14 K. KATAJAMAKI +16.2
Sidobre - Παρ 02 Ιούν 2006, 15:08:36
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτό αξίζει να σημειωθεί:

GARDEMEISTER / HONKANEN, CITROEN Xsara
«Η πρόσφυση στο Citroen δεν είναι τόσο καλή όσο στο Peugeot. Χρειάζεται να αλλάξω τον τρόπο οδήγησής μου».
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 15:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
STAGE 6 Skourta 2

1 M. GRΦNHOLM 14:29.6
2 P. SOLBERG +2.1
3 S. LOEB +6.7
4 M. STOHL +12.4
5 H. SOLBERG +14.2
6 T. GARDEMEISTER +15.9
7 D. SORDO +16.0
8 M. HIRVONEN +19.0
9 F. DUVAL +20.0
10 J. VΔLIMΔKI +21.8
11 C. ATKINSON +24.4
12 X. PONS +25.6
13 K. KATAJAMAKI +30.5
14 J. KOPECKY +41.9
PHSYBORG - Παρ 02 Ιούν 2006, 15:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
Overall results @ SS6


1 M. GRΦNHOLM 1:02:51.6
2 P. SOLBERG +17.5
3 S. LOEB +30.6
4 M. HIRVONEN +1:03.9
5 F. DUVAL +1:14.9
6 T. GARDEMEISTER +1:23.7
7 H. SOLBERG +1:24.2
8 M. STOHL +1:24.9
9 D. SORDO +1:29.0
10 X. PONS +1:36.0
11 J. VΔLIMΔKI +1:36.5
12 K. KATAJAMAKI +2:07.4
13 J. KOPECKY +2:42.1
14 A. AIGNER +3:04.4
15 M. WILSON +3:05.5
16 H. ROVANPERΔ +3:18.3
17 C. ATKINSON +4:47.2
18 L. KUZAJ +21:00.8
19 D. NASSOULAS +25:57.5
Sidobre - Παρ 02 Ιούν 2006, 16:29:52
Θέμα δημοσίευσης:
"Όλα τα πληρώματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα λάστιχα. Ελάχιστοι κατάφεραν να τερματίσουν χωρίς κλαταρίσματα."

"Roughest stage of my life"


Και άλλα τέτοια ωραία σχολιάκια...

Μάλλον θα τα ακούσουμε για την επιλογή των ειδικών φέτος...
Καλή ιδέα να γίνονται όλα γύρω από την Αθήνα, αλλά αν παραγίνει σπαστήρι (όπως παραπονιούνται όλοι) θα έχουμε μπλεξίματα...
MEMsound - Παρ 02 Ιούν 2006, 21:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
Π.Τ. στο www.rally.gr έγραψε:
Ο Marcus Gronholm είναι πρώτος μετά από έξι ειδικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο πλαίσιο του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Φιλανδός δύοφορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κέρδισε όλες τις σημερινές ειδικές, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Petter Solberg, η οποία αγγίζει τα 26,3 δλ. Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε ο Sebastien Loeb, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Mikko Hirvonen, Francois Duval, Manfrend Stohl. Άτυχος στάθηκε ο Άρης Βωβός, ο οποίος σταμάτησε στην 7η ειδική, όταν κλάταραν και τα δύο μπροστινά ελαστικά του Subaru. Στην κατηγορία Παραγωγής, πρώτος είναι ο Gabriel Pozzo, με δεύτερο τον Nasser Al Attiyah.

pygolabida - Παρ 02 Ιούν 2006, 21:14:01
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Π.Τ. στο www.rally.gr έγραψε:
....Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε ο Sebastien Loeb, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος.....

Μπά.....κάποιες κριτές το μάτιασανε το παιδί..... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Razz Cool
miss pug - Παρ 02 Ιούν 2006, 21:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα βρε και συ,δεν τον ματιασαμε τον ΘΑΥΜΑΣΑΜΕ πραγματικα ειναι απιστευτος.Ειχαμε την τυχη να περναει στα 2 μετρα απο την θεση μας Laughing ΤΕΛΕΙΑ,εχω και βιντεακια αν μπορεσω θα τα ανεβασω.Ευχαριστουμε για την βοηθεια του τον ΝΟΚΡΟS και χαρηκαμε που τον γνωρίσαμε, και τον ROAD_RUNNER και VOLVO για την παρεα τους.Χασατε οσοι δεν ηρθατε Shocked
MEMsound - Σαβ 03 Ιούν 2006, 11:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
N.Δ. στο www.rally.gr έγραψε:
Οι Sebastien Loeb – Daniel Elena ήταν οι ταχύτεροι στη 10η και μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα, καταφέρνοντας έτσι να ανέβουν στη δεύτερη θέση, αφού πλέον βρίσκονται 9,6 δλ. εμπρός από τους Petter Solberg – Phil Mills, των οποίων έσβησε ο κινητήρας σε μια φουρκέτα. Επικεφαλής, παραμένουν οι Gronholm – Rautiainen, 28,2 δλ. εμπρός από τους Γάλλους. Τέταρτοι, παραμένουν με άνεση οι Hirvonen – Lehtinen, ενώ την οκτάδα συμπληρώνουν οι Stohl – Minor, Gardemeister – Honkanen, Solberg – Menkerud και Duval – Pivato. Σημειώστε, πως τα δυο τελευταία πληρώματα έχασαν θέσεις, αφού οι Νορβηγοί έμειναν από φρένα στο 307 και το βελγογαλλικό πλήρωμα είχε έξοδο. Οι δικοί μας Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» βρίσκονται στη 19η θέση της κατάταξης, ενώ στο PWRC συνεχίζουν να προηγούνται οι Pozzo – Stillo.


και


Τα Ιστορικά στο ΟΑΚΑ (φανταστικές φωτογραφίες)
Tomcat - Σαβ 03 Ιούν 2006, 17:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
Flash μετά την SS 12!!

1. LOEB / ELENA, CITROEN Xsara
«Δεν ξέρω τι χρόνο έκανε ο Marcus. Μου κάνει εντύπωση που τα λάστιχα και το αυτοκίνητο δεν έπαθαν τίποτα».

2. PONS / DEL BARRIO, CITROEN Xsara
«Δε μου άρεσε καθόλου αυτή η ειδική. Έχει καταστραφεί τελείως».

3. GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06
«Είμαι ευτυχισμένος που έφτασα στον τερματισμό. Είναι απίστευτα σκληρή αυτή η διαδρομή. Τη μισώ»!

4. HIRVONEN / LEHTINEN, FORD Focus RS WRC 06
«Ήταν απίστευτο! Είχε πάρα πολλές πέτρες εκεί μέσα»!

5. SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006
«Δεν μπορώ να το πιστέψω! Πολύ σκληρή διαδρομή. Έχουμε πρόβλημα με το κιβώτιο». Είχε κλαταρισμένο εμπρός αριστερό ελαστικό.

6. ATKINSON / MACNEALL, SUBARU Impreza WRC 2006
Βγήκαν από την ειδική με στραβωμένο το αριστερό ακρόμπαρο της κρεμαργιέρας.

7. STOHL / MINOR, PEUGEOT 307 WRC
«Κάτι συμβαίνει με τα ηλεκτρονικά. Χάνουμε δύναμη

10. KATAJAMAKI / ALANNE, FORD Focus RS WRC 04
«Χάνουμε λάδι από το κιβώτιο».

11. ROVANPERA / PIETILAINEN, SKODA Fabia WRC
«Ήταν μία τρελή ειδική. Είναι Ράλλυ εδώ, αλλά μοιάζει με το Ντακάρ».

12. AIGNER / GOTTSCHALK, SKODA Fabia WRC
Είχε τρία κλαταρισμένα ελαστικά στα τελευταία πέντε χιλιόμετρα.

18. DUVAL / PIVATO, SKODA Fabia WRC
Σταμάτησε στην ειδική.

19. BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC
«Απίστευτη ειδική, ειδικά στα τελειώματά της. Προσπαθούμε να επιβιώσουμε. Και έχει πάρα πολύ ζέστη».



HOUSTON we ve got PROBLEM!!!
Πρέπει να τους ήπιανε το αίμα!!!
nickzotos - Σαβ 03 Ιούν 2006, 18:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
ψηνεται κανεις για αυριο?
Tomcat - Σαβ 03 Ιούν 2006, 19:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
" Ο Solberg τέθηκε εκτός μάχης στην απλή διαδρομή, όταν, στην προσπάθειά του να αποφύγει αντίθετα διερχόμενο αυτοκίνητο, έπεσε σε βράχο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει την ανάρτηση του Impreza. Την ίδια ώρα, ο Loeb είχε ένα κλατάρισμα ελαστικού μόλις στο 1ο χλμ. της ειδικής, το οποίο δε σταμάτησε να αλλάξει, με αποτέλεσμα να φύγει ο τροχός, να σπάσει η ζάντα και, τελικά, η ανάρτηση. Ο Γάλλος, όμως, δεν το έβαλε κάτω: συνέχισε με τρεις τροχούς στην απλή διαδρομή, αργότερα με δύο (!) και κατάφερε να φτάσει στο service park του Ο.Α.Κ.Α. με την Xsara να σέρνεται από τον εμπρός άξονα - και μάλιστα στο χρόνο του. "


Τώρα όλες αυτές οι αναπηρίες είναι για καλό ή για κακό?? Το σίγουρο είναι ότι ο αγώνας θα τους μείνει αξέχαστος!!! HARD-ROCK - HallelujaH
MEMsound - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
nickzotos έγραψε:
ψηνεται κανεις για αυριο?


Μόλις αποφασίσαμε εγώ και ο Νίκος να πάμε να δούμε μόνο το 1ο σκέλος της ειδικής "Μάνδρα" στις 09:00. (πρέπει να είμαστε εκεί από τις 08:15)

Όποιος ενδιαφέρεται ας μιλήσει με τον Νίκο στο 6947805939
pygolabida - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:10:52
Θέμα δημοσίευσης:



chatasos - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΔΙΚΙΑ!!!!!!

Με πρόλαβε για 1 λεπτό!!!!!!

Tease Wacko

Η φωτογραφία είναι μοντάζ!!!!!!!!!!!! Μην την πιστεύετε! Ha Ha
chatasos - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:15:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως βρήκα και συνεργείο να μου αλλάζει τα λάστιχα Dizzy2 Clapping




MEMsound - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Love Cool Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing




pygolabida - Σαβ 03 Ιούν 2006, 21:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
ΑΔΙΚΙΑ!!!!!!

Με πρόλαβε για 1 λεπτό!!!!!!

Tease Wacko

Η φωτογραφία είναι μοντάζ!!!!!!!!!!!! Μην την πιστεύετε! Ha Ha

Νια νια νιανια νιααααααα........ Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Ζήλια-ζήλια-ζήλια-ζήλια Razz Razz Razz Razz Razz

Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo!




chatasos - Σαβ 03 Ιούν 2006, 22:50:42
Θέμα δημοσίευσης:
pygolabida έγραψε:

Νια νια νιανια νιααααααα........ Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Ζήλια-ζήλια-ζήλια-ζήλια Razz Razz Razz Razz Razz

Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo!


γκούχου...γκούχου...

Υπάρχουν και κάποιες αποκαλυπτικές φωτογραφίες που τράβηξαν κάποιοι paparazzi σε κάποια παραλία Whistling

Για την ώρα πάω να βγάλω την σκόνη από πάνω μου Puke right και τα ξαναλέμε...
Ghost Dog - Κυρ 04 Ιούν 2006, 10:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
[/img]

Rotfl Rotfl Rotfl
volvos - Κυρ 04 Ιούν 2006, 11:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα απο το φετινο ακροπολις περα απο τις αθλιες ειδικες και την απαραδεκτη σχεδιαση που μας πηγε δεκαετιες πισω (ποσο μας παιζουν στοιχημα για το χειροτερο ραλλυ της χρονιας???)
μου εμεινε αυτο ------
http://www.rally.gr/data/photo-large/27111.jpg
---------

δεν το ειχα δει ποτε απο κοντα. μονο σε φωτος. και αυτο το αμαξι απο μικρος το ειχα αδυναμια. . .

και οπως ξαναειπα απο του χρονου μονο ιστορικο ραλλυ ακροπολις και σε χωματινες βραδυνες ειδικες παρακαλω για να παρω λιγο μυρωδια απο το παρελθον που δεν εζησα και το οποιο ΔΕΝ συγκρινεται με το 53ο ραλλυ ακροπολις!
pygolabida - Κυρ 04 Ιούν 2006, 17:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.... Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink Wink Wink Razz Razz



Περιττό να πώ ότι είχαμε τη δέουσα διαφήμιση μέσα στο στάδιο στους VIPs και έξω στο service park στα πληρώματα ( Arrow βλέπε μπλουζάκι PSclub).
MEMsound - Κυρ 04 Ιούν 2006, 18:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right Thumb right Wink Wink Very happy Very happy
sps - Κυρ 04 Ιούν 2006, 20:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
pygolabida έγραψε:
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.... Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink Wink Wink Razz Razz



Περιττό να πώ ότι είχαμε τη δέουσα διαφήμιση μέσα στο στάδιο στους VIPs και έξω στο service park στα πληρώματα ( Arrow βλέπε μπλουζάκι PSclub).

Για τον αγωνα εχεις να μας πεις εντυπωσεις σου? Rolling eyes
chatasos - Κυρ 04 Ιούν 2006, 22:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικά βιντεάκια από μένα...

ΟΑΚΑ 1
---------
http://www.youtube.com/watch?v=XVyjicysLSA
http://www.youtube.com/watch?v=X18YuoW07Sg
http://www.youtube.com/watch?v=DKMTI9ICehY
http://www.youtube.com/watch?v=Uqqv7JvEsic
http://www.youtube.com/watch?v=Qu0IFQD2C5k
http://www.youtube.com/watch?v=HlJjNUUi_Go
http://www.youtube.com/watch?v=_OXAsBpYUVc
http://www.youtube.com/watch?v=Q8Z83iNrIOg
http://www.youtube.com/watch?v=wI8zaUslX3w

Θήβα 2
--------
http://www.youtube.com/watch?v=i4Ke_nAWuI0
http://www.youtube.com/watch?v=iebYw9envTI
http://www.youtube.com/watch?v=2uizAeWXH6M
http://www.youtube.com/watch?v=vk9izMBQM-g

Κινέτα 1
---------
http://www.youtube.com/watch?v=VVolos3tqwo
http://www.youtube.com/watch?v=aFpvAOgGBdI
http://www.youtube.com/watch?v=A9hDP8gIw4U
http://www.youtube.com/watch?v=JUBwODN_jgM
http://www.youtube.com/watch?v=kDsY1wsAUHM
http://www.youtube.com/watch?v=eVGxnLyo6JU (206 4x4 - 1ο μέρος - αγνοήστε την συζήτηση)
http://www.youtube.com/watch?v=oyNYK3meIes (206 4x4 - 2o μέρος - αγνοήστε την συζήτηση)

Ψάθα 2
--------
http://www.youtube.com/watch?v=quM6IhOeGRU (O Ψηλός εν ώρα εργασίας)


Έπεται και συνέχεια με φωτογραφίες...
chatasos - Δευ 05 Ιούν 2006, 12:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, έχουμε και λέμε....


ΟΑΚΑ
------

Απαράδεκτη η τιμή του εισητηρίου, ιδίως όταν πρόκειται για κάτι μη διαφορετικό από πέρυσι. Επίσης αφού σκόπευαν να το κάνουν 2 φορές (υπερβολικό), θα έπρεπε να βάλουν την μισή τιμή, ή να το κάνουν διαφορετικό: π.χ. με χώμα, με πάγο, κοκ.

Τους γύρισε μπούμεραγκ το ότι η αγορά των εισητηρίων είχε σαν προϋπόθεση την κατοχή πιστωτικής κάρτας. Έλειπε ο παλμός όλων των περσινών clubs αυτοκινήτου.

Απαράδεκτο το show με τους τραγουδιστές και τους κάθε λογής καλεσμένους άσχετους με τον χώρο.

Ο Αλιάγας άσχετος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πάλι καλά που μιλούσε λίγο. Ο Φωτεινέλης σχετικός με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά μας τα έπρηξε στο μπλα-μπλα.

Μουσική δεν θα έπρεπε να υπάρχει, εκτός ίσως των περιπτώσεων που υπήρχαν μεγάλα κενά στην ροή του αγώνα. Υπήρχαν φάσεις που είχαν ξεκινήσει τα αμάξια να τρέχουν και ακουγόταν η μουσική.

Επειδή ο περισσότερος κόσμος πάει για να δει θέαμα, ίσως θα ήταν προτιμότερο να μην περιλαμβάνεται ο χρόνος της συγκεκριμένης υπερειδικής στα συνολικά αποτελέσματα. Τα περισσότερα ιστορικά προσέφεραν απλόχερα θέαμα την 1η φορά αφού δεν υπήρχε χρονομέτρηση, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί την 2η φορά αφού δεν τους ενδιέφερε ο χρόνος (είχαν μεγάλη διαφορά με τους μπροστινούς/πισινούς τους).

Απαράδεκτο το ότι δεν εμφανίζονταν replays στα ιστορικά. Λογικά οι κάμερες τραβούσαν μόνο για το WRC, οπότε μετά την έκαναν, αλλά θα έπρεπε κάποιος να είχε φροντίσει και γι'αυτό.

Κρίμα που κάποια ιστορικά πληγώθηκαν στον βωμό του θεάματος. Έχω όμως την εντύπωση πως οι οδηγοί τους ήταν συνειδητοποιημένοι πριν μπουν μέσα και πάρουν το συγκεκριμένο ρίσκο. Ίσως αν υπήρχαν περισσότερα προστατευτικά με νερό (ή εντελώς άδεια) και όχι με τσιμέντο να ήταν λιγότερη η ζημιά.

Απίστευτη η αίσθηση που νιώθεις όταν βλέπεις ιστορικά αμάξια ζωντανά μπροστά σου, για τα οποία γνωρίζες μόνο ότι είχες δει στην τηλεόραση ή είχες διαβάσει σε περιοδικά. Κρίμα που φέτος ήταν λιγότερα από πέρυσι.

Ο Σκαλτσάς απέδειξε για άλλη μια φορά ότι ακόμα και τις ευθείες μπορεί να τις πάρει με το πλάι και πρέπει να ήταν από τους λίγους που ενώ πήγαινε συνέχεια με το πλάι, δεν χτύπησε σε κάποιο προστατευτικό.

Γενικότερα έλειπε ο παλμός των θεατών και οι περισσότεροι ήταν περαστικοί που είδαν φως και μπήκαν. Δεν κατακρίνω τους τελευταίους (γιατί χρειάζονται και αυτοί) αλλά κάποιοι πρέπει να είναι δίπλα τους για να τους "διδάξουν". Και αυτοί έλειπαν.

Σκούρτα 1
-----------
Απαράδεκτη η αστυνομία που είχε κλείσει την πρόσβαση κάποια χιλιόμετρα πριν ενώ υπήρχε άπλετος χώρος μέχρι και δίπλα στην ειδική. Προφανώς επειδή ήταν από τις πρώτες ειδικές, φοβήθηκαν μηπως γίνει πανικός από τον κόσμο.

Εύκολη η πρόσβαση σχετικά με 4-5 χλμ. βατό χωματόδρομο. Από εκεί άλλα 2-3 περπάτημα.

Σχεδόν μηδενική σήμανση για τις προσβάσεις/θέσεις των θεατών. Έπρεπε να έχεις GPS για να καταφέρεις να βρεις που πρέπει να πας. Και ιδίως φέτος που δεν είχε κόσμο, τους έβλεπες όλους να ψάχνονται. Παλιότερα έβλεπες το πλήθος και είχες επιλογές ποιους να ακολουθήσεις.

Καθήσαμε σε ένα κατηφορικό S, το οποίο ακολουθούσε ένα ανηφορικό S, με σχετικά καλό οδόστρωμα. Τρελλή σκόνη συνέχεια, πάλι καλά που την περισσότερη ώρα φύσαγε από την αντίθετη πλευρά και την γλυτώσαμε. Επίσης πάλι καλά που είχε πολλά δέντρα τριγύρω και γλυτώσαμε τον ήλιο. Κάποια στιγμή έπιασε και μια τρελλή μπόρα, έτρεχαν όλοι να καλυφτούν στα δέντρα. Και εκεί που ελπίζαμε ότι θα γλυτώσουμε την σκόνη μετά την βροχή, ύστερα από 5' σταμάτησε.

Οι γνωστοί παγκόσμιοι περνούσαν χωρίς φρένο, παρά μόνο με κάποιο κατέβασμα ταχύτητας στην αρχή του κατηφορικού S. Οι υπόλοιποι κατέβαζαν ταχύτητα, πάταγαν φρένο, γκάζι, φρένο, κοκ. Ίσως εκεί φαίνεται η διαφορά αυτοκινήτων και οδηγών/συνοδηγών.

Θήβα 2
--------
Πεδίο βολής...που αλλού. Παρκάραμε 100 μέτρα (!) από την ειδική και ξαφνιαστήκαμε από τον λίγο κόσμο. Τεράστιος ο χώρος, αλλά άδειος. Προσπαθώντας να κάνουμε σύγκριση με το Ελευθεροχώρι, απογοητευτήκαμε.

Εύκολη η πρόσβαση μετά από κάποια χιλιόμετρα χωματόδρομο. Πάλι καλά που υπήρχε αστυνομικός σε κεντρικό σημείο και καθοδηγούσε τα αμάξια των θεατών.

Έξυπνη η κίνηση να περνάνε 2 φορές τα αυτοκίνητα μέσα από την ειδική αλλά από διαφορετικά σημεία. Ένιωθες σαν να έβλεπες 2 ειδικές ταυτόχρονα. Επίσης μειώνονταν ο χρόνος που μεσολαβούσε ανάμεσα στα αυτοκίνητα αφού έβλεπες ένα στην μία πλευρά και μετά από λίγο ένα στην άλλη, με μοναδικό μειονέκτημα το ότι αν τύχαινε να είναι 2 ταυτόχρονα στην πίστα δεν ήξερες που να πρωτοκοιτάξεις.

Τρελλός αέρας και πολύ σκόνη. Δεν θέλω να φανταστώ πως έγιναν αυτοί που κάθονταν στην πλευρά που φύσαγε.

Σε κάποια σημεία πρέπει να γλύστραγε αρκετά η ειδική, μιας και φαινόταν ότι τα αυτοκίνητα έκαναν πατινάζ πάνω σε πούδρα από χώμα. Θεαματικοί αρκετοί οδηγοί στα εσάκια, ήθελαν δεν ήθελαν.


Η συνέχεια για την επόμενη μέρα...αργότερα...
volvos - Δευ 05 Ιούν 2006, 15:08:41
Θέμα δημοσίευσης:
επισης τη πρωτη μερα ολα τα λεφτα ηταν ο ψηλος που στο πεδιο βολης ισιωσε το δρομο και το εκανε τρακτερ το φοκους...
μου θυμισαν μακρευ πλακα πλακα οι μπουκες του.


παντως η καταντια φαινεται στο τοπικ του 4τροχοι φορουμ για το ακροπολις που εχουν βγει τα μαχαιρια και σφαζονται...
παλι καλα γιατι αφησαν το συγχωρεμενο τον μακρη στην ησυχια του.
pygolabida - Δευ 05 Ιούν 2006, 16:16:46
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Για τον αγωνα εχεις να μας πεις εντυπωσεις σου? Rolling eyes


Για την υπερειδική τι να πώ, αισθητή η απουσία του κόσμου, αν την κάνανε μια φορά θα γέμιζε το στάδιο, αλλά κάποιοι είναι αχόρταγοι όσον αφορά το χρήμα. Εντωμεταξύ μοιράστηκαν και πάρα πολλές προσκλήσεις αυτή τη φορα, και πολλοί δεν ήρθανε καθώς δεν είχαν πληρώσει κιόλας για να χάσουν κάτι.

Την πρώτη μέρα στη Θήβα περάσαμε μέσα από την ειδική για να βρούμε τη θέση που μας είχαν τοποθετήσει, και ζορίστηκε το αυτοκίνητο καθώς ο δρόμος είχε κάτι πραγματικά τεράστιες λακούβες που άμα δεν τις προσέχαμε και πέφταμε μέσα θα μέναμε εκεί στα σίγουρα. Σε κάποια σημεία το χώμα ήταν μαλακό σαν άμμος και άμα δεν είχες σωστή ταχύτητα πάλι υπήρχε κίνδυνος (όπως την πάτησε ο γερανός της ΕΛΠΑ που πήγε να πάρει ένα αυτοκίνητο και κόλλησε, και τον ξεκόλλησε ένας κριτής με το τζίπ του).

Εγώ με τη Μαρία είμασταν μερικά χλμ μετά το πεδίο βολής, και είχαμε το νού μας στον κόσμο που ερχόταν από την κατεύθυνση του τερματισμού και προσπαθούσε να φτάσει στο πεδίο βολής, και μετά κουράζονταν να προχωράνε και γυρνάγανε πίσω. Όταν πλησίαζε ένα αυτοκίνητο ακούγαμε τον ήχο και μετά βλέπαμε τη σκόνη του να σηκώνεται απο τα δέντρα πρίν "πετάξει" μπροστά μας από τη στροφή. Πάντως μεγάλη διαφορά οι πρώτοι στην παγκόσμια κατάταξη με τους υπόλοιπους που έρχονταν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, τους πρώτους ίσα ίσα που προλαβαίναμε να τους δούμε. Πάλι καλά που είμασταν από την πάνω μεριά του δρόμου και γλιτώσαμε τη σκόνη. Κουραστήκαμε καθώς ήμασταν στο πόδι απο τις 4:30 τα ξημερώματα και γυρίσαμε σπίτι νύχτα, αλλά άξιζε τον κόπο.

Το Σάββατο μετά την Ψάθα πήγα στο service park και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πόσο γρήγορα κατάφεραν και έφτιαξαν το αυτοκίνητο του Loeb, οι μηχανικοί πραγματικά έδωσαν μια πολύ επιτυχημένη μάχη με το χρόνο, και το μεγεθος της φθοράς του αυτοκινήτου ήταν μεγάλο.

Την τελευταία μέρα ήμουν στην έναρξη του ΣΕΧ έξω απο το ΟΑΚΑ και κοίταζα από κοντά τη διαδικασία με τα καρνέ και τα χρονόμετρα, και σε κάποια φάση μπήκα και μέσα να δώ την υπερειδική. Τέλος, λυπήθηκα το καημένο το 307 που ήταν σμπαραλιασμένο και το βάζανε σηκωτό στο φορτηγό του. Crying or Very sad
chatasos - Τρι 06 Ιούν 2006, 08:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
Και συνεχίζουμε....

Κινέτα 1
---------
Δεν ξέρω πως τις βγάλανε τις προσβάσεις στο "road-book", αλλά η συγκεκριμένη δεν είχε καμία σχέση με αυτά που έγραφε μέσα. 1 ώρα ανέβα-κατέβα στο βουνό, κατσικόδρομος σε αρκετά χιλιόμετρα, το 206 να έχει γίνει 4x4 και να μετράμε συνέχεια αντίστροφα τα χιλιόμετρα για να δούμε πότε θα φτάσουμε στην ειδική.

Μετά από 1 ώρα χωματόδρομο (είχαμε και κάποιον αργόστροφο μπροστά) παρκάραμε 200 μέτρα από την ειδική, σε ένα σημείο που τα αυτοκίνητα έρχονταν πατημένα από μεγάλη ευθεία και έκοβαν αριστερά. Λίγος κόσμος και εδώ, αλλά υποθέσαμε ότι οφείλονταν στην δυσκολία της πρόσβασης.

Τεράστιο πρόβλημα η σκόνη στο συγκεκριμένο σημείο, συν το ότι φύσαγε ελάχιστα και ο αέρας άλλαζε κατεύθυνση κάθε λίγο, μας ανάγκασε να φάμε αρκετά κιλά σκόνη. Η αποθέωση ήταν 3 άτομα που είχαν αράξει σε καρεκλάκια μαζί με ομπρελίτσες (για προστασία από την σκόνη?), σε τέτοιο σημείο της ειδικής που έτρωγαν την περισσότερη σκόνη. Μετά από τα πρώτα περάσματα των αυτοκινήτων, είχαν αλλάξει χρώμα τα ρούχα τους.

Εντυπωσιακά περάσματα από τους γνωστούς, ενώ οι υπόλοιποι έκοβαν ταχύτητα από τα μέσα της ευθείας περίπου. Η μοναδική ειδική που βαρεθήκαμε 5 αυτοκίνητα πριν το τέλος και αποφασίσαμε να την κάνουμε για την επόμενη πριν το τέλος της. Μάλλον οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι είχαν ήδη αρχίσει να πηγαίνουν πιο συγκρατημένα για να αντέξουν μέχρι τον τερματισμό.

Ψάθα 2
--------
Εδώ δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάμε στην ειδική γιατί γινόταν ένας ψιλοπανικός στις προσβάσεις, οπότε προκειμένου να μην δούμε τίποτα, αποφασίσαμε να αράξουμε στην παραλία και να δούμε τα αυτοκίνητα στην απλή διαδρομή καθώς ερχόντουσαν από Κινέτα.

Τελικά μας βγήκε σε καλό, γιατί σχεδόν όλοι σταματούσαν για ανεφοδιασμό, οπότε είχαμε την δυνατότητα να τους δούμε από κοντά, ενώ αρκετοί έκαναν και "επισκευές" στα αυτοκίνητά τους λίγο πιο κάτω.

Η αστυνομία τα έκανε λίγο μπάχαλο στην απλή διαδρομή γιατί άνοιξε τον δρόμο στην παραλία μετά το 1ο πέρασμα (ενώ υπήρχε άλλη πρόσβαση για τους πολίτες) με αποτέλεσμα να παρκάρουν αρκετοί σε αυτόν και από 2 (ή 3) λωρίδες να τον κάνουν 1. Και φυσικά υπήρχαν οι εξυπνάκηδες που έτρεχαν μπροστά ή πίσω από τα αγωνιστικά.


ΓΕΝΙΚΑ
--------
Αυτό το Ακρόπολις ήταν μια παράξενη εμπειρία. Τα περισσότερα προβλήματα έχουν αναφερθεί εδώ και σε άλλα forums. Εγώ θα το αναλύσω λίγο διαφορετικά.

Από την μία κυριαρχεί η απογοήτευση για το ότι ο κόσμος δεν το ακολούθησε, από την άλλη δεν μπορώ να αρνηθώ το ότι με βόλεψε το παρκάρισμα δίπλα στις ειδικές αφού έλειπε ο κόσμος.

Ήταν το πιο ξεκούραστο ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει, αφού σε 1-1.5 ώρα ήμουν στην ειδική και σε 1 ώρα ήμουν σπίτι. Επίσης αν συγκρίνω το περπάτημα που έριξα φέτος για να φτάσω στις ειδικές (ή να φύγω από αυτές), πρέπει να ήταν το 1/20 σε σχέση με τις προηγούμενες φορές.

Ήταν το πιο οικονομικό ακρόπολις, αφού δεν χρειάστηκε ούτε να μείνω έξω ούτε να φάω έξω 2 φορές.

Ήταν το πιο άνετο ακρόπολις, αφού όπου και να πήγα, βρήκα αμέσως θέση χωρίς να ενοχλώ ή να με ενοχλούν στην θέαση της ειδικής.

Πολύ σκληρές ειδικές για τους οδηγούς, ενώ οι περισσότεροι έλληνες οδήγησαν συντηρητικά. Ίσως να τίθεται οικονομικό θέμα. Από την άλλη ίσως να φταίει και η ηλικία.

Απογοήτευση ο μέσος όρος ηλικίας των ελλήνων αγωνιζόμενων. Όποτε έβλεπα έλληνα οδηγό από κοντά με έπιανε μια μελαγχολία. Πάλι καλά που αρκετοί από τους συνοδηγούς ήταν μικροί σε ηλικία.

Απαράδεκτο το road-book με τις προσβάσεις. Ελάχιστες πληροφορίες και πολλές από αυτές δεν ήταν σωστές ή πλήρεις.

Αρκετά φιλική η αστυνομία, εξυπηρετικοί οι κριτές. Προφανώς τους βοήθησε ότι δεν είχε κόσμο.

Οι καραγκιόζηδες κάτοχοι 4x4/enduro που νομίζουν πως όλοι οι χωμάτινοι δρόμοι είναι δικοί τους δεν έλειψαν και φέτος.

Honda & Saxo....μπορεί να μην κολλάνε αλλά ο τύπος έδωσε ρέστα όπου και αν τον είδα!!!


Και τώρα περιμένουμε το επόμενο.....
Vaggelis - Τρι 06 Ιούν 2006, 10:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά πιστεύω, οτι η αποτυχία της υπερειδικής οφείλεται στο οτι δεν υπήρχε φέτος το στοιχείο του πρωτότυπου.....
Πέρσι, η υπερειδική έγινε για πρώτη φορά και ήταν κάτι το πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα.
Είχα πεί πέρσι οτι ακόμα και 100 ευρώ να είχε το εισιτήριο θα πήγαινα (δεν είχε 100 ευτυχώς...)
Φέτος δεν υπήρχε αυτή η πρωτοτυπία και αν προσθέσεις και το γεγονός οτι η τιμή των εισιτηρίων αυξήθηκε και οτι η υπερειδική γινόταν 2 φορές, είχαμε αυτό το απογοητευτικό θέαμα στις κερκίδες.
Κρίμα για το "καλύτερο ράλλυ του 2005" (φέτος ούτε πεντάδα δεν το βλέπω...)
MEMsound - Πεμ 08 Ιούν 2006, 10:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΒP Ultimate Acropolis Rally: Με το φακό... του www.rally.gr
chatasos - Πεμ 08 Ιούν 2006, 12:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Έτοιμες και οι φωτογραφίες...

http://www.psclub.gr/chatasos/acropolis-2006/oaka/

http://www.psclub.gr/chatasos/acropolis-2006/day-1/

http://www.psclub.gr/chatasos/acropolis-2006/day-2/
sps - Πεμ 08 Ιούν 2006, 17:22:12
Θέμα δημοσίευσης:
pygolabida έγραψε:
sps έγραψε:
Για τον αγωνα εχεις να μας πεις εντυπωσεις σου? Rolling eyes


Για την υπερειδική τι να πώ, αισθητή η απουσία του κόσμου, αν την κάνανε μια φορά θα γέμιζε το στάδιο, αλλά κάποιοι είναι αχόρταγοι όσον αφορά το χρήμα. Εντωμεταξύ μοιράστηκαν και πάρα πολλές προσκλήσεις αυτή τη φορα, και πολλοί δεν ήρθανε καθώς δεν είχαν πληρώσει κιόλας για να χάσουν κάτι.

Την πρώτη μέρα στη Θήβα περάσαμε μέσα από την ειδική για να βρούμε τη θέση που μας είχαν τοποθετήσει, και ζορίστηκε το αυτοκίνητο καθώς ο δρόμος είχε κάτι πραγματικά τεράστιες λακούβες που άμα δεν τις προσέχαμε και πέφταμε μέσα θα μέναμε εκεί στα σίγουρα. Σε κάποια σημεία το χώμα ήταν μαλακό σαν άμμος και άμα δεν είχες σωστή ταχύτητα πάλι υπήρχε κίνδυνος (όπως την πάτησε ο γερανός της ΕΛΠΑ που πήγε να πάρει ένα αυτοκίνητο και κόλλησε, και τον ξεκόλλησε ένας κριτής με το τζίπ του).

Εγώ με τη Μαρία είμασταν μερικά χλμ μετά το πεδίο βολής, και είχαμε το νού μας στον κόσμο που ερχόταν από την κατεύθυνση του τερματισμού και προσπαθούσε να φτάσει στο πεδίο βολής, και μετά κουράζονταν να προχωράνε και γυρνάγανε πίσω. Όταν πλησίαζε ένα αυτοκίνητο ακούγαμε τον ήχο και μετά βλέπαμε τη σκόνη του να σηκώνεται απο τα δέντρα πρίν "πετάξει" μπροστά μας από τη στροφή. Πάντως μεγάλη διαφορά οι πρώτοι στην παγκόσμια κατάταξη με τους υπόλοιπους που έρχονταν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, τους πρώτους ίσα ίσα που προλαβαίναμε να τους δούμε. Πάλι καλά που είμασταν από την πάνω μεριά του δρόμου και γλιτώσαμε τη σκόνη. Κουραστήκαμε καθώς ήμασταν στο πόδι απο τις 4:30 τα ξημερώματα και γυρίσαμε σπίτι νύχτα, αλλά άξιζε τον κόπο.

Το Σάββατο μετά την Ψάθα πήγα στο service park και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πόσο γρήγορα κατάφεραν και έφτιαξαν το αυτοκίνητο του Loeb, οι μηχανικοί πραγματικά έδωσαν μια πολύ επιτυχημένη μάχη με το χρόνο, και το μεγεθος της φθοράς του αυτοκινήτου ήταν μεγάλο.

Την τελευταία μέρα ήμουν στην έναρξη του ΣΕΧ έξω απο το ΟΑΚΑ και κοίταζα από κοντά τη διαδικασία με τα καρνέ και τα χρονόμετρα, και σε κάποια φάση μπήκα και μέσα να δώ την υπερειδική. Τέλος, λυπήθηκα το καημένο το 307 που ήταν σμπαραλιασμένο και το βάζανε σηκωτό στο φορτηγό του. Crying or Very sad


Very nice! Wink

Εχεις πμ!
MEMsound - Δευ 19 Ιούν 2006, 13:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
DVD για το Ράλλυ Ακρόπολις

http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=race-other-news-article&article_id=10530&race_id=0
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr