Παράθεση: |
Το αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 206 Kit Car 200 ίππων, που υποστηρίζεται τεχνικά από την Lion Ελλάς, την επίσημη αντιπροσωπεία της Γαλλικής εταιρίας στην Ελλάδα. |
MEMsound έγραψε: |
Η Σταθάκη με 206 Kit Car στο Ακρόπολις |
volvos έγραψε: | ||
TELIKA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ.... |
sps έγραψε: |
Ξερετε τι με προβληματιζει?
Αν πηγαινε στην peugeot ενα νεο παιδι και καλος οδηγος οπως ο Τασος, ο Μανθος, ο Λευτερης κλπ χωρις αγωνιστικο παλμαρε, αλλα με τη χορηγεια της Σταθακη, θα του το εδιναν το αυτοκινητο ναι ή οχι? |
Petter Solberg, είπε ... δεν έγραψε: |
«Οι ειδικές είναι αρκετά σκληρές, αλλά οι συνθήκες είναι ενδιαφέρουσες. Η υπερειδική είναι η καλύτερη στον κόσμο». |
volvos έγραψε: |
παρασκευη θα παω ακροπολις. σκουρτα και μαλλον και στη πρωινη και στην μεσημεριανη.
προσβασεις δεν εχω κοιταξει ακομα! οσοι πιστοι προσελθετε! |
chatasos έγραψε: |
Γενικά όμως : Κάθε πέρυσι και καλύτερα...δυστυχώς |
Π.Τ. στο www.rally.gr έγραψε: |
Ο Marcus Gronholm είναι πρώτος μετά από έξι ειδικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο πλαίσιο του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Φιλανδός δύοφορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κέρδισε όλες τις σημερινές ειδικές, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Petter Solberg, η οποία αγγίζει τα 26,3 δλ. Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε ο Sebastien Loeb, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Mikko Hirvonen, Francois Duval, Manfrend Stohl. Άτυχος στάθηκε ο Άρης Βωβός, ο οποίος σταμάτησε στην 7η ειδική, όταν κλάταραν και τα δύο μπροστινά ελαστικά του Subaru. Στην κατηγορία Παραγωγής, πρώτος είναι ο Gabriel Pozzo, με δεύτερο τον Nasser Al Attiyah. |
MEMsound έγραψε: | ||
|
N.Δ. στο www.rally.gr έγραψε: |
Οι Sebastien Loeb – Daniel Elena ήταν οι ταχύτεροι στη 10η και μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα, καταφέρνοντας έτσι να ανέβουν στη δεύτερη θέση, αφού πλέον βρίσκονται 9,6 δλ. εμπρός από τους Petter Solberg – Phil Mills, των οποίων έσβησε ο κινητήρας σε μια φουρκέτα. Επικεφαλής, παραμένουν οι Gronholm – Rautiainen, 28,2 δλ. εμπρός από τους Γάλλους. Τέταρτοι, παραμένουν με άνεση οι Hirvonen – Lehtinen, ενώ την οκτάδα συμπληρώνουν οι Stohl – Minor, Gardemeister – Honkanen, Solberg – Menkerud και Duval – Pivato. Σημειώστε, πως τα δυο τελευταία πληρώματα έχασαν θέσεις, αφού οι Νορβηγοί έμειναν από φρένα στο 307 και το βελγογαλλικό πλήρωμα είχε έξοδο. Οι δικοί μας Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» βρίσκονται στη 19η θέση της κατάταξης, ενώ στο PWRC συνεχίζουν να προηγούνται οι Pozzo – Stillo. |
nickzotos έγραψε: |
ψηνεται κανεις για αυριο? |
chatasos έγραψε: |
ΑΔΙΚΙΑ!!!!!!
Με πρόλαβε για 1 λεπτό!!!!!! ![]() ![]() Η φωτογραφία είναι μοντάζ!!!!!!!!!!!! Μην την πιστεύετε! ![]() |
pygolabida έγραψε: |
Νια νια νιανια νιααααααα........ ![]() ![]() ![]() ![]() Ζήλια-ζήλια-ζήλια-ζήλια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
[/img]
![]() |
pygolabida έγραψε: |
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Περιττό να πώ ότι είχαμε τη δέουσα διαφήμιση μέσα στο στάδιο στους VIPs και έξω στο service park στα πληρώματα ( ![]() |
sps έγραψε: |
Για τον αγωνα εχεις να μας πεις εντυπωσεις σου? ![]() |
pygolabida έγραψε: | ||
Για την υπερειδική τι να πώ, αισθητή η απουσία του κόσμου, αν την κάνανε μια φορά θα γέμιζε το στάδιο, αλλά κάποιοι είναι αχόρταγοι όσον αφορά το χρήμα. Εντωμεταξύ μοιράστηκαν και πάρα πολλές προσκλήσεις αυτή τη φορα, και πολλοί δεν ήρθανε καθώς δεν είχαν πληρώσει κιόλας για να χάσουν κάτι. Την πρώτη μέρα στη Θήβα περάσαμε μέσα από την ειδική για να βρούμε τη θέση που μας είχαν τοποθετήσει, και ζορίστηκε το αυτοκίνητο καθώς ο δρόμος είχε κάτι πραγματικά τεράστιες λακούβες που άμα δεν τις προσέχαμε και πέφταμε μέσα θα μέναμε εκεί στα σίγουρα. Σε κάποια σημεία το χώμα ήταν μαλακό σαν άμμος και άμα δεν είχες σωστή ταχύτητα πάλι υπήρχε κίνδυνος (όπως την πάτησε ο γερανός της ΕΛΠΑ που πήγε να πάρει ένα αυτοκίνητο και κόλλησε, και τον ξεκόλλησε ένας κριτής με το τζίπ του). Εγώ με τη Μαρία είμασταν μερικά χλμ μετά το πεδίο βολής, και είχαμε το νού μας στον κόσμο που ερχόταν από την κατεύθυνση του τερματισμού και προσπαθούσε να φτάσει στο πεδίο βολής, και μετά κουράζονταν να προχωράνε και γυρνάγανε πίσω. Όταν πλησίαζε ένα αυτοκίνητο ακούγαμε τον ήχο και μετά βλέπαμε τη σκόνη του να σηκώνεται απο τα δέντρα πρίν "πετάξει" μπροστά μας από τη στροφή. Πάντως μεγάλη διαφορά οι πρώτοι στην παγκόσμια κατάταξη με τους υπόλοιπους που έρχονταν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, τους πρώτους ίσα ίσα που προλαβαίναμε να τους δούμε. Πάλι καλά που είμασταν από την πάνω μεριά του δρόμου και γλιτώσαμε τη σκόνη. Κουραστήκαμε καθώς ήμασταν στο πόδι απο τις 4:30 τα ξημερώματα και γυρίσαμε σπίτι νύχτα, αλλά άξιζε τον κόπο. Το Σάββατο μετά την Ψάθα πήγα στο service park και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πόσο γρήγορα κατάφεραν και έφτιαξαν το αυτοκίνητο του Loeb, οι μηχανικοί πραγματικά έδωσαν μια πολύ επιτυχημένη μάχη με το χρόνο, και το μεγεθος της φθοράς του αυτοκινήτου ήταν μεγάλο. Την τελευταία μέρα ήμουν στην έναρξη του ΣΕΧ έξω απο το ΟΑΚΑ και κοίταζα από κοντά τη διαδικασία με τα καρνέ και τα χρονόμετρα, και σε κάποια φάση μπήκα και μέσα να δώ την υπερειδική. Τέλος, λυπήθηκα το καημένο το 307 που ήταν σμπαραλιασμένο και το βάζανε σηκωτό στο φορτηγό του. ![]() |