Downhill έγραψε: |
Καλημέρα σε όλους!
Έχω μία απορία...Κάπου πήρε το αυτί μου οτι σε περίπτωση που αλλάξεις διαστάσεις ελαστικών και ζάντας θα χρειαστεί επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου του αυτοκινήτου (για το ABS) ????!!!!??? |
Touristas έγραψε: |
...Στο ζουζουνέλο τώρα. ![]() Αλλά όχι στο BSI στην ίδια την μονάδα του ABS γίνεται η αλλαγή. |
Downhill έγραψε: |
Τα ελαστικά είναι TOYO (θα πρέπει να κοιτάξω ξανά τα χαρακτηριστικά γιατί δεν τα θυμάμαι) και πίεση μου σύστησαν να βάζω στο 30 (μπροστά-πίσω). |
Lef205 έγραψε: |
Κανε κατι με τις πιεσεις.Και 13αρες να εβαζες παλι 30-30 θα σου ελεγε για πιεση,ειναι στανταρ ατακα λαστιχαδων.
Επισης αν τα λαστιχα ειναι πολυ καινουργια,γλυσταρνε ετσι κι αλλιως μεχρι να στρωθουν |
volvos έγραψε: |
xαλαρωσε...τι μαρκα ειναι και τι μοντελο. αν μπορεις δες και τι δεικτη ταχυτητας εχει. εκει που λεει διασταση καπου κοντα θα εχει ενα κεφαλαιο
Τ Η W V.. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ V... ΣΕ 16αρα να ξερεις οτι λαστιχο και να βαλεις δυσκολα θα δουλευει στην αθηνα. επισης τι πιεσεις βαζεις? |
Downhill έγραψε: |
Φαντάζομαι όταν λές να παίξω με τις πιέσεις θα εννοείς να τη μειώσω...πόσο περίπου?? |
MEMsound έγραψε: |
Χάρη με τίποτα 36...
Είναι too-much για 14άρι 8ν με 195/45 λάστιχο. Πάντως Downhill δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις. Γενικά "παίξε" με τις πιέσεις και κάνε δοκιμές. Πάντως το δικό μου με 195/45-16 με πάνω από 34 γλυστράει... (και δεν μιλάω για τώρα που δεν έχει μείνει λάστιχο.. μιλάω για παλαιότερα) |
MEMsound έγραψε: |
Το βασικό που σου είπα και που θ ασου ξαναπώ είναι να κάνεις μερικές δοκιμές με διάφορες πιέσεις. Εγώ θεωρω ότι με γύρω στο 32~33 θα είναι καλά. Ξαναλέω δοκιμές και ξανά δοκιμές... |
netblaster έγραψε: |
Παντως τα Conti που εχει απο τη "μανα" του το 206 (195/55) με τις εργοστασιακες πιεσεις πανε μια χαρα γενικα!!! |
DimiP έγραψε: |
για μια στιγμη ρε παιδια , γιατι θα τρελαθουμε.
τι εννοειται οτι με τα toyo t1r του γλιστραει πολυ στην Αθηνα ; Δηλ. μεσα στην πολη κινειται με τοσο γρηγορους ρυθμους; εκτος κιαν ειναι καθε μερα με την ταυτοτητα στο στομα. να μου λεγατε πηγα ταξιδακι εκει, το ζορισα και μου γλυστραγε το καταλαβαινω. αλλα σε ρυθμους πολης ; παντως το ξαναλεω τα ΤΟΥΟ ειναι απο τα λαστιχα που ζεσταινονται πιο ευκολα. τωρα αν στα τ1r αλλαξαν τη γομα και γλυστρανε...δεν ξερω, μπορω να το δεχτω. ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Γιατί ρε παιδια να ρίξετε την πίεση; για να μην ζεσταθεί ποτέ? |
Road_Runner έγραψε: |
Sorry. Άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα.. |
MEMsound έγραψε: |
Όμορφα.
Επίσης δοκίμασε και διαφορετικές πιέσεις μπρος πίσω. να δεις τι παίζει και με αυτό. Το αν θα στρίβεις όμως με την μούρη ή με το πίσω μέρος εξαρτάται από τα πίσω λάστιχα. ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή |
tsikis έγραψε: |
Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή |
MEMsound έγραψε: |
...κάθε λάστιχο δουλευει καλύτερα με μια συγκεκριμένη πίεση η οποία δεν είναι ίδια για όλα τα ελαστικά (ακόμα και μεταξύ ελαστικών ίδιας διάστασης)... |
MEMsound έγραψε: |
Βέβαια εσύ έχεις 307 και έχεις διαφορετικό βάρος κλπ κλπ .... By the way τα Michelen λόγω μαλακών πλαινών είναι λογικό να θέλουν παραπάνω πίεση ![]() Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει και με τα "μαμά" conti-γλύστρα... |
tsikis έγραψε: |
αλλα να που με εχει αφησει ικανοποιημενο οσο αναφορα τα michelen που δεν νομιζω να ξαναβαλω !!! |
volvos έγραψε: | ||
Ti ennoeis? |
LUBRIFIC έγραψε: |
Παντωs παιδεs πρεπει να τονισουμε το γεγονοs οτι τωρα που καλοκαιριασε
θα πρεπει να φροντιζουμε να εχουμε 3 με 4 psi επιπλεον αερα στα λαστιχα μαs. |
Sidobre έγραψε: |
Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται. ![]() |
WilDuck έγραψε: | ||
Αχα! Ok, thanks! Και τόσο πιο πολύ γλιστράει.. |