PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Απορία για ελατήρια Vogtland για 206

suicida - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 21:36:42
Θέμα δημοσίευσης: Απορία για ελατήρια Vogtland για 206
Γεια χαρά σε όλους,

Θέλω να ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες γιατί έχω πλήρη άγνοια.

Εβαλα σε ένα 206 ΧS 1.4 16V 2004 ελατήρια χαμηλώματος Vogtland με σκοπό να αλλάξω τα αμορτισέρ αργότερα.

1) Εκ των υστέρων παρατήρησα ότι τα ελατήρια που μου βάλανε είναι για 106 1.4 (4cm χαμήλωμα) ενώ για το 206 είναι άλλος τύπος με 3,5 cm χαμήλωμα, αυτά σύμφωνα με το site της Vogtland. Μπορεί να είναι τα ίδια ή να πάω να τους το πω να δω τι θα γίνει?

2) Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει υπερβολικά πολύ (το λάστιχο είναι περίπου 2 πόντους μέσα από το φτερό, ενώ το μπροστινο έχει περίπου 5cm απόσταση από το φτερό) παρόλ' αυτά το αυτοκίνητο σε σχέση με το έδαφος είναι σε ευθεία μπρος - πίσω. Μήπως έχει γίνει λάθος τοποθέτηση ή κακό κούρδισμα του άξονα?

3) Το αυτοκίνητο δείχνει να έχει χαμηλώσει τουλάχιστον 5 cm έναι φυσιολογικό με ελατήρια 4cm? Θα έχω προβλήματα εκτός από το κοπάνημα που είναι ανεκτό.

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.
Road_Runner - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 21:48:54
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πρέπει να είναι 2-3 πόντους πιο ψηλό από το μπροστά.
Περισσότερα από αύριο..... Laughing Laughing
tsosmoulis - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:12:14
Θέμα δημοσίευσης:
και εγώ που είχα βάλει ελατήρια στο 206 (H&R) πίσω είχε χαμηλώσει αξιοπρεπέστατα, ενώ μπροστά η απόσταση από το φτερό ήταν αρκετά μεγάλη...δεν ξέρω τί παίζεται με αυτό το θέμα...
πρόεδρε τα φώτα σου..
Road_Runner - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω ότι εκτώς από ελλατήρια χαμηλώματος πρέπει να βάλεις και μια ρυθμιζόμενη καθ'ύψος ανάρτηση
volvos - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 22:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
ασχετο και οφ τοπικ αλλα θυμαται ρε παιδια κανεις απεξω τη διαφορα σε υψος μαμα εμπρος-πισω σε 206 1.6.
το εχω βαλει στο 2.5 αλλα νομιζω οτι ειναι 3....
Road_Runner - Κυρ 14 Μάϊ 2006, 23:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς δεν ξέρω. Αλλά με τον αργύρη που ρυθμίζαμε το δικό μου το κάναμε 3 και κάτι χλ..
Touristas - Δευ 15 Μάϊ 2006, 07:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω
volvos - Δευ 15 Μάϊ 2006, 07:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω


για το μαρπσιε λεω ρε κουκουρουκου....
το εβαλα 2.5 διαφορα και φοβαμαι οτι θελει λιγο σηκωμα πισω.
ισως να πετα μουτρα και για αυτο...
Touristas - Δευ 15 Μάϊ 2006, 11:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Touristas έγραψε:
Και όπως έχω ξαναπεί μην κοιτάτε την διαφορά στα φτερά γιατί δεν είναι ίδια και είναι λογικό να φαίνεται πιο χαμηλό πίσω.
Το ύψος το μετράμε στο μαρσπιέ και συγκεκριμένα εκεί που πιάνει ο γρύλος.
Η διαφορά είναι 2.5 – 3cm ίσως και λίγο παραπάνω


για το μαρπσιε λεω ρε κουκουρουκου....
το εβαλα 2.5 διαφορα και φοβαμαι οτι θελει λιγο σηκωμα πισω.
ισως να πετα μουτρα και για αυτο...

Δεν το λέω για εσένα ρε ρουκουκουκου..........
Stevon - Δευ 15 Μάϊ 2006, 12:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ασχετο και οφ τοπικ αλλα θυμαται ρε παιδια κανεις απεξω τη διαφορα σε υψος μαμα εμπρος-πισω σε 206 1.6.
το εχω βαλει στο 2.5 αλλα νομιζω οτι ειναι 3....


Παναγιώτη δές εδώ...

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=140297#140297
suicida - Δευ 15 Μάϊ 2006, 16:59:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή εάν για παράδειγμα η απόσταση από το μασπιέ μπροστά είναι 20 πόντοι από το έδαφος, αν μετρήσω την απόσταση στο πίσω μέρος (μασπιέ έδαφος) θα πρέπει να είναι περίπου 23 πόντοι? Γιατί ο τύπος που μου τοποθέτησε τα ελατήρια επιμένει ότι δεν μπορεί να είναι η διαφορά μεγαλύτερη από ένα πόντο. Exclamation Exclamation
Μου είπε πάντως εάν θέλω να σηκώσει το τον πίσω άξονα ώστε η διαφορά να φτασει του 3 πόντους αλλά με δική μου ευθύνη. Τι να κάνω, τρελό μπερδεμα.

PS Ασε που σήμερα έπαθα λάστιχο και δεν έβγαινε η ρεζέρβα γιατί δεν χωρούσε, είναι δυνατόν με 3,5 ποντα ελατήρια? Question Question Question
MEMsound - Δευ 15 Μάϊ 2006, 17:10:24
Θέμα δημοσίευσης:
suicida έγραψε:
Δηλαδή εάν για παράδειγμα η απόσταση από το μασπιέ μπροστά είναι 20 πόντοι από το έδαφος, αν μετρήσω την απόσταση στο πίσω μέρος (μασπιέ έδαφος) θα πρέπει να είναι περίπου 23 πόντοι?

ναι

suicida έγραψε:
Γιατί ο τύπος που μου τοποθέτησε τα ελατήρια επιμένει ότι δεν μπορεί να είναι η διαφορά μεγαλύτερη από ένα πόντο. Exclamation Exclamation
Μου είπε πάντως εάν θέλω να σηκώσει το τον πίσω άξονα ώστε η διαφορά να φτασει του 3 πόντους αλλά με δική μου ευθύνη. Τι να κάνω, τρελό μπερδεμα.


Απλά... μαλ***ες σου λέει!

Έτσι όπως είναι τώρα σε ανηφορική διαδρομή δεν έχεις τιμόνι...
Το αμάξι σου θα μουριάζει.
Στο λέει αυτό γιατί έτσι όπως είναι τώρα "πετάει δύσκολα κώλο" ή αλλιώς είναι λιγότερο απόλυτο στο αφημα του γκαζιού.
Αν σου αρέσει έτσι άστο αλλά μην αναρωτιέσαι γιατί σε κλειστές στροφές "δεν στρίβει"... Wink Wink

Το τόπικ ανήκει στις "Βελτιώσεις Αναρτήσεων" απλά του δίνουμε μια "περιόδο χάριτος" για να σου λυθούν κάποιες βασικές απορίες. "Στις "βελτιώσεις" μπορείς να διαβάσεις πάρα πολλά ενδιαφέροντα. Wink

Εκ της MOD Team
MEMsound

volvos - Δευ 15 Μάϊ 2006, 17:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
ρε μηπως εννοουσε ο ανθρωπος οτι στο χαμηλωσε -1 πισω.
δηλαδη αν εμπρος κατεβηκες 3 πισω να κατεβηκε 2....
suicida - Δευ 15 Μάϊ 2006, 18:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας και sorry για το off topic, εχετε δίκιο.

Πάντως εγώ που το μέτρησα είναι το ίδιο και μπρος και πίσω οπότε θα περιμένω λίγο ώστε να κάτσουν και τα ελατήρια σωστά και θα πάω να το σηκώσουν 3 πόντους ώστε να μην έχω προβλήματα (πιστεύω να είναι αρκετό) και να βγαίνει και η ρεζέρβα.
DimiP - Τρι 16 Μάϊ 2006, 06:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
εαν σε 206 χαμηλωσουμε τοσο ωστε το εμπρος με το πισω μερος (μασπιε) να εχει την ιδια σχεδον αποσταση απο το εδαφος, τοτε για νορμαλ οδηγηση δεν εχουμε πετυχει τον ιδανικο συνδιασμο ;
δηλ. να στριβει σχετικα καλα χωρις να πεταει κωλο αλλα ουτε και μουτρα ;

φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .

σωστα ;
pezomania - Τρι 16 Μάϊ 2006, 11:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

.......................................................................................

φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .

σωστα ;


Όχι!

Αν έχεις χαμηλώσει πολύ κάποιο μέρος, τα αμορτισέρ δεν θα δουλεύουν σωστά. Επίσης αν χαμηλώσεις πολύ το πίσω μέρος, θα έχεις τρελά μούτρα και καθόλου κώλο, για να το επαναφέρεις!!

Θα πρέπει και μετά το χαμήλωμα να μην διαφοροποιηθεί η μαμα αναλογία μπρος - πίσω.

Τώρα αν θές περίσσοτερο ή λιγότερο κώλο - μούτρα κτλ, υπάρχουν τόπικ για αντιστρεπτικές, ράβδους στρέψεις κτλ για όλα τα γούστα Wink
MEMsound - Τρι 16 Μάϊ 2006, 12:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ολοσωστός ο Γιώργος. Cool
volvos - Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
μην τρελαινοσαστε. αν κρατηθει χοντρικα η εργοστασιακη αναλογια νομιζω οτι απο εκει και περα λιγα γινονται.
δηλαδη αν μαμα ειναι +3.5 πισω. εγω που το εβαλα κατα λαθος +3 ελαχιστη διαφορα ως καμια θα δω αν το παω στο +3.5.


το παιδι βεβαια εδω του τα κανανε αχταρμα...
Tomakos - Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
DimiP έγραψε:

.......................................................................................

φυσικα το μερος που χαμηλωνουμε περισσοτερο ισχυει οτι θα συμπεριφερεται και καλυτερα .

σωστα ;


Όχι!

Αν έχεις χαμηλώσει πολύ κάποιο μέρος, τα αμορτισέρ δεν θα δουλεύουν σωστά. Επίσης αν χαμηλώσεις πολύ το πίσω μέρος, θα έχεις τρελά μούτρα και καθόλου κώλο, για να το επαναφέρεις!!

Θα πρέπει και μετά το χαμήλωμα να μην διαφοροποιηθεί η μαμα αναλογία μπρος - πίσω.

Τώρα αν θές περίσσοτερο ή λιγότερο κώλο - μούτρα κτλ, υπάρχουν τόπικ για αντιστρεπτικές, ράβδους στρέψεις κτλ για όλα τα γούστα Wink


Ο παθών πάντα γνωρίζει...... Wink
Road_Runner - Τρι 16 Μάϊ 2006, 17:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
Για να κλείνει τελικά το τόπικ μιας και είναι σε λάθος θεματική εννότητα, η καλύτερη διαφορά είναι 3 πόντοι με +-1εκατοστό Μαx. Εγώ που Αμφίκλεια το είχα σχεδόν 5 πόντους σε κάποια σημεία είχε λίγο κώλο παραπάνω αλλά ανεκτό σε σημείο να είναι αρκετά εύκολη η διόρθωση ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες ~ 110-130 και σε κατηφόρα
MEMsound - Τρι 16 Μάϊ 2006, 18:13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το βασικό νόημα πιστεύω ότι αναλύθηκε. Σε βασικές γραμές απάντηση στο ερώτημα δώθηκε.

Οπότε Locked

Εκ της MOD Team
MEMsound

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr