PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Θόρυβος κατά την αλλαγή από 1η σε 2α

BadSpud! - Τετ 26 Απρ 2006, 18:59:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder. Sad

sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....

tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????

pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi...
Baphomet - Τετ 26 Απρ 2006, 19:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
BadSpud! έγραψε:
Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder. Sad

sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....

tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????

pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi...


αγαπητέ φίλε, μετέφερα το ποστ σου εδώ στις "βλάβες-συντήρηση" όπου και ανήκει. Να γράφεις μόνο με Ελληνικά.

Εκ της Mod Team
Πέτρος

gonakinen - Τετ 26 Απρ 2006, 23:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο γίνεται διότι κατά τη δειάρκεια αλλαγής από πρώτη σε δευτέρα , παρεμβαλλεται ενα γρανάζι (συγχρονιζέ 1ης-2ας θα τ'ακούσεις ) το οποίο κατά τη δειάρκεια της αλλάγης "φροντίζει" να συγχρονίσει το γρανάζι της 2ας ώστε ο 'άξονας'΄του σασμάν όταν ακουμπήσει πάνω του να μην κάνει άμεση επαφή ένα περιστεφόμενο γρανάζι (της μετάδοσης δηλαδή) με ένα ακίνητο (της 2ας).
Σε μια γρήγορη αλλαγή η όλη διαδίκασία δεν γίνεται κάτω από τις πιο υγιείς προυποθέσεις και σε συνδυασμό με την πολύ χρήση παράγεται ο ήχος που ακούς.

Τελείως χονδρική και ελλειπτική η επεξήγηση μου, ίσως κάποιος να μας δώσει μια πιο σωστή εξήγηση Idea
BadSpud! - Σαβ 29 Απρ 2006, 15:40:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή αλλαγή θα χρειαστεί μόνο το σιχρονιζε? Και αν δεν πάω να το φτιάξω άμεσα μπορεί να κουρευτεί και το γρανάζι? Και για την αλλαγή αυτού θα χρειαστεί να λυθεί και να ανοιχτεί όλο το σαμάν????? Crying or Very sad

Πο πο πολλές ερωτήσεις lol
MEMsound - Σαβ 29 Απρ 2006, 18:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι* / Ναι** / Ναι. Very happy

*...αν δεν έχει κουρευτεί και κάνα γρανάζι...
**το χειρότερο είναι να σπάσει το συχρονιζε και να "κυκλοφορήσουν" τα κομματάκια του μέσα στο κιβώτιο...

BadSpud! - Κυρ 30 Απρ 2006, 14:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια σας… Όσο για σένα Mάνθο μου έφτιαξες ψυχολογία κυριακάτικο… Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Μάλλον θα πρέπει να ξεχάσω τα ανοίγματα και να αρχίσω να οδηγάω σαν ταρίφας 1η – 3η για να μην γίνει η 2ερα μου λουκουμάς Shocked Shocked
brz20 - Κυρ 30 Απρ 2006, 14:33:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το κανεις συχνα.Εκτος απο το κιβωτιο σκεψου και τα αλλα μερη της μεταδοσης.
BadSpud! - Κυρ 30 Απρ 2006, 15:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι τίποτα άλλο αλλά σκέφτομαι κράξιμο που θα φάω από τον μηχανικό μου όλο αυτό μου έλεγε να μην τις καρφώνω. Και όταν είχα λιώσει τον δίσκο με έλεγε ινδιάνο και μου έβαλε δίσκο από 106 16v που αντέχει….
bob - Κυρ 30 Απρ 2006, 18:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το σετακι που λογικα θα χρειαστεις ειναι κομπλερ-συγχρονιζε-γραναζι
αν δεν κανω λαθος εχει γυρω στα 200 ευρω (μονο σαν ανταλλακτικο)
Αν δεν σου χτυπαει πολυ καιρο προσεξε το!!
κοιτα μηπως παιζει τιποτα με τη βιδα που βιδωνει πανω στην εξατμιση
επισης βαλβολινη και βασεις σασμαν ωστε να μειωσεις ολους τους ασχετους κραδασμους!(βαλε καλη βαλβολινη γιατι αν τα φτυσει τελειως η 2α θελεις αρκετα για επισκευη)

οταν την αλλαζεις σπιναρωντας τοτε ο κινδυνος χτυπηματος ειναι ακομα μεγαλυτερος!!
στις ποσες στροφες αλλαζεις την 1η?
BadSpud! - Κυρ 30 Απρ 2006, 18:52:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν

Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν

Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια… Crying or Very sad
BadSpud! - Κυρ 30 Απρ 2006, 19:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως ήρθε η ώρα να το βάψω μπλε και να λύσω χειρόφρενο ???????


bob - Κυρ 30 Απρ 2006, 19:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
BadSpud! έγραψε:
Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν

Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν

Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια… Crying or Very sad


λογικα και στο δικο σου, υπαρχει μια βιδα σχεδον διπλα στο ζουαν που βιδωνει την πολλαπλη με το σασμαν!
εγω το ειχα χωρις βιδα και καποια στιγμη πηγα και την εβαλα.
στα πρωτα αρκετα χιλιομετρα δεν εμπαινε η 2η ουτε στις 4000στροφες(ηθελε δυναμη και γκαζιες για να τη συγχρονισεις)
προφανως οταν πηρε τα μποσικα το σπειρωμα-βιδα δουλευε μια χαρα και καλυτερα απο πριν
αν χωρις να σπιναρει την παιρνει ευκολα τοτε δεν εχεις μεγαλο προβλημα!
με το σπιναρισμα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα!
εγω μολις ελυσα το προβλημα των κραδασμων δεν εκανε κιχ!

λυσε το χειροφρενο αλλα βγαλε και ταχυτητα! Razz
μη λυσεις ακομα σασμαν πριν δεις ολα τα υπολοιπα
BadSpud! - Κυρ 30 Απρ 2006, 20:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ναι και το δικό μου έχει βίδα που πιάνει πολλαπλή με σασμάν, ίσος να είναι και αυτό. Μπορεί να είναι και βάσεις σασμάν γιατί νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό όταν ανοίγω γκάζι ιδικά στην 2ερα ο λεβιες κουνιέται πιο πολύ από ότι παλιά ιδικά αν ανοιγοκλείνω γκάζι! Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό αλλά μου ακούγεται λογικό.

Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε

Πάντως αν κουμπώσει η 2έρα δεν υπάρχει περίπτωση να μου την φτύσει η οτιδήποτε άλλο μπορώ να ξεσπάσω πάνω της…
bob - Κυρ 30 Απρ 2006, 21:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
BadSpud! έγραψε:

Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε



Καλα αυτο μη το εχεις και για τυφλοσουρτη! Wink κατσε και σκεψου το τι θα σου προτεινει!!αν σου προτεινει με τη μια ανοιγμα-επιεσκευη σασμαν χωρις να το ψαξει τοτε αρχισε να ανησυχεις...

ποσα χιλιομετρα εχει το σασμαν?
Touristas - Δευ 01 Μάϊ 2006, 08:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
Όλα τα κιβώτια τις σειράς ΜΑ είναι αρκετά ευαίσθητα στην αλλαγή 1ης –2ας και ιδικά όταν αυτή γίνεται συνέχεια στον κόφτη.
Άρα όλα τα συμπτώματα που έχεις οδηγούν στην επισκευή του κιβωτίου. Δεν είναι ανάγκη να αλλάξεις και το κόμπλερ εκτός εάν είναι φθαρμένο, μπορείς να αλλάξεις μόνο το συγχρονιζέ που είναι και πιο φτηνό.
Τώρα περί κραδασμών, ρίξε μια ματιά στην κάτω βάση (την κόντρα) σε τι κατάσταση είναι όπως και στο πάτωμα όπου είναι βιδωμένη μην έχει ανοίξει. Έχει τύχη σε μερικά rallye 1.3 να ανοίγει από τα πολλά σκισίματα. Η επάνω βάση κινητήρα εάν είναι κομμένη θα σου βγάλει κραδασμούς και μέσα στην καμπίνα. Εάν κουνιέται πολύ ο λεβιές ταχυτήτων κάθε φορά που πατάς για να επιταχύνεις με ένα αριστερό ημιαξόνιο θα λυθεί το πρόβλημα.
Αυτά τα ολίγα ……
bob - Δευ 01 Μάϊ 2006, 11:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!
Touristas - Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!


Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα.
bob - Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
bob έγραψε:
Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!


Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα.


Ρε συ αργυρη δεν μπερδευω τιποτα.Smile

δηλαδη η βιδα στη συγκεκριμενη θεση ειναι πακτωση?? Shocked δε νομιζω να μπορει να εφαρμοσει τοσο καλα! Smile
εμενα δε θυμαμαι αν εχει μονο βιδα ή και ελατηριο (εχω και καιρο να το δω.Σιγουρα η βιδα ηηταν τεραστια)
Το κυκλοφορουσα χωρις τη βιδα μετα τη βαζω και στα πρωτα μετρα εμφανιστηκε το προβλημα το οποιιο στα αρκετα χιλιομετρα διαδρομης εφυγε!
Touristas - Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ. Wink
bob - Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ. Wink


Ρε συ αργυρη αφου σου λεω το εχω δει πως ειναι απο κατω, αλλωστε εγω την ειχα βαλει τη βιδα! Razz απλα δε το θυμαμαι γιατι ηταν πριν 1.5 χρονο αυτο..

παντως τη διαφορα τη θυμαμαι γιατι δεν μπορουσα να βαλω 2η παρα μονο αν εκανα εγω το συγχρονιστη!
BadSpud! - Δευ 01 Μάϊ 2006, 17:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως παιδιά από ότι θυμάμαι έχει κανονικά βίδα που πιάνει στο σασμαν.
χθες και σήμερα που καθόμουν και παρατηρούσα που μου κάνει θόρυβο το σασμαν είδα ότι δεν θα μου κάνει ΠΟΤΕ θόρυβο κουρέματος κάτω από τις 7000 όσο γρήγορα και να κάνω την αλλαγή, ενώ μετά της 7000 αρχίζει να κάνει τα δικά του.
Σαν να λέμε ότι όταν είναι στην ροπή του δεν έχει κανένα πρόβλημα και όταν αρχίζει να πέφτει θα γρατζουνίσει το γρανάζι….
BadSpud! - Δευ 01 Μάϊ 2006, 17:19:05
Θέμα δημοσίευσης:
Και όσο για τον μηχανικό μου του έχω πολύ εμπιστοσύνη δεν με βλέπει σαν πορτοφόλι να μου πει κατευθείαν να λύσουμε σασμαν είναι ωραίος τα το ψάξει πρώτα.
WilDuck - Παρ 02 Ιούν 2006, 13:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά φίλε βρήκες άκρη με το θόρυβο?

Ρωτάω γιατί κι εμένα μου το κάνει στις γρήγορες αλλαγές.
Αν αλλάζω σαν άνθρωπος, όμως, όλα μια χαρά..

Τώρα αλλάζω αναγκαστικά σαν άνθρωπος, οπότε ησύχασα για λίγο.
BadSpud! - Παρ 02 Ιούν 2006, 14:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μόνο 1τη – 2ερα σου το κάνει?

Σιχρονιζέ είναι τελικά… δεν το έχω φτιάξει ακόμα. Μόνο μην το ζορίζεις και σπάσει κάνα σιχρονιζε και αρχίσει να κόβει βόλτες μέσα στο σαμάν….

Θα του αλλάξω και βάσεις σαμάν παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο το κούρεμα παίζει να άρχισε και από εκεί…
WilDuck - Δευ 05 Ιούν 2006, 10:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
BadSpud! έγραψε:
Μόνο 1τη – 2ερα σου το κάνει?


Ναι, μόνο 1η-2α .. Sad

Σ'ευχαριστώ φίλε. 1η-2α αλλάζω χαλαρά. Μη μας μείνει στα καλά καθούμενα..
BadSpud! - Δευ 05 Ιούν 2006, 14:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι πρόσεξε το, ξέχνα 1τη – 2ερα καρφωτή!!! Γιατί ήδη είναι πολλά τα λεφτά να το φτιάξεις μην κουρέψεις και κάνα γρανάζι….
gianic - Δευ 05 Ιούν 2006, 16:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Kι εγω τα ιδια πριν μια βδομαδα!!!!

Κανω μια θεαματικη εκκινηση στο φαναρι , παω να κουμπωσω 2α και χρρρρρρρρρρρρ.... νομιζα οτι θα παρω το συγχρονιζε στο χερι ...

σε απαλες αλλαγες δεν κανει τιποτα .

μιας και θα κατεβει το σαζμαν τι αλλο να κανω ;
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούν 2006, 08:25:14
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Kι εγω τα ιδια πριν μια βδομαδα!!!!

Κανω μια θεαματικη εκκινηση στο φαναρι , παω να κουμπωσω 2α και χρρρρρρρρρρρρ.... νομιζα οτι θα παρω το συγχρονιζε στο χερι ...

σε απαλες αλλαγες δεν κανει τιποτα .

μιας και θα κατεβει το σαζμαν τι αλλο να κανω ;


ελαφρωμα κ κανα ΚΠ !!!!
gianic - Τρι 06 Ιούν 2006, 08:53:28
Θέμα δημοσίευσης:
ελαφρωμα ισως . ΚΠ ισως καποιο μακρυτερο και σκεψου πριν μου την πεις Razz
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούν 2006, 11:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
καταλαβα! Wink τοτε πειραξε σχεσεις η 2α να βγαζει 100+
BadSpud! - Τρι 06 Ιούν 2006, 14:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα σου έλεγα να μην το μακρύνεις αν είναι ποίο κοντό κάντο….
Και στάνταρ βάσεις σαμάν peugeot sport και σιχρονιζέ
MEMsound - Τρι 06 Ιούν 2006, 14:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το νού σας....... Off Topic Off Topic Devil
BadSpud! - Τρι 06 Ιούν 2006, 14:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Whistling
shark - Τετ 28 Ιούν 2006, 11:36:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά γειά σας. Να πω και εγώ τον πόνο μου. έχω ένα 206cc με 39000χλμ. Στο ρελαντί κάνει ένα θόρυβο γγγγρρρρρρρρρρ ο οποίος πατώντας συμπλέκτη φεύγει. Επίσης αυό τον θόρυβο μου τον κάνε με πρώτη εν κινήσει αλλά μόνο εάν έχω αφήσεις εντελώς τον συμπλέκτη. Μπορεί κάποιος να μου πεί τι μπορεί να είναι και κάποιο ενδεικτικό κόστος. Στις άλλες ταχύτητες δεν το κάνει. Ευχαριστώ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr