PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Peugeot 309GR 1400 8V vs Golf5 1400 FSi 16V

legenD - Παρ 14 Απρ 2006, 09:25:50
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 309GR 1400 8V vs Golf5 1400 FSi 16V
καλημέρα παίδες!!!
Δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου και δεν ήξερα που να την πώ!!!!
Χ8ες σε μια ανεπίσημη βολτούλα που είχαμε με το κλάμπ μας (clubaudi) είχα κατέβει με το 309 της κοπελιάς μου (309GR 1400 8V) επειδή δεν πρόλαβα να κατέβω με το δικό μου...

Στο πολύ χαλαρό και τελείως στην πλάκα ήταν μαζί μας ένα παιδι που δεν ειχε κατεβει και αυτός με το audάκι του (αλλά με ένα Golf5 1400 FSi 16V) και μου λέει να ανοίξουμε 1 φαναράκι!!!
του λέω, οκ, δεν τρέχει τίποτα, άντε να στηθούμε!!!
και ενώ κάμποσοι γελάγανε και λέγανε διάφορα εμείς ανοίξαμε!!!
Στα 130 μέχρι που φτάσαμε στο 2o φαναρι ο φίλος μου ήταν....1 ολοκληρο καροτσακι πισω!!!
Το φοβερό της υπό8εσης ήταν ότι η 2α και η τρίτη κάνανε την διαφορά αφού δεν είχα ξεκινήσει καλα!!! τι να πώ, απλά respect!!!
brz20 - Παρ 14 Απρ 2006, 11:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
Respect στον Γαλλο.Θα κανω ενα μονο σχολιο.Οταν θελει παντως βγαζει τρελα αμαξια.Παραδειγμα το 306GTi και το 106 Rallye.
ultra-one - Παρ 14 Απρ 2006, 11:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 309GR 1.4:
Ισχύς 83 ίπποι
Βάρος 865 Κιλά
Κιλά ανά ίππο 10,42......

Golf V 1.4 FSi 16V:
Ίσχύς 89 ίπποι
Βάρος 1342 κιλά
Κιλά ανά ίππο 15,1............ Shocked

50% Διαφορά! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ για το αποτέλεσμα της κόντρας!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Παρ 14 Απρ 2006, 11:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα ο αλλος ειπε να πανε μια κοντρα.Το παλικαρι δεν φταιει που ηταν ελαφρυτερο.
ultra-one - Παρ 14 Απρ 2006, 11:41:43
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ναι αλλα ο αλλος ειπε να πανε μια κοντρα.Το παλικαρι δεν φταιει που ηταν ελαφρυτερο.

Προφανώς δεν φταίει το παληκάρι που ήταν ελαφρύτερο αλλά ο άλλος με το Golf που ήταν βαρύτερο!!! Silly Silly Silly

Το Golf λόγο βάρους (και 18 επιπλέον χρόνια knowhow στην ασφάλεια) θα κέρδιζε μόνο αν έκαναν κόντρα σε ....μετωπική!! Silly
legenD - Παρ 14 Απρ 2006, 13:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά παίδες είχα κατέβει μόνο και μόνο να βρώ τα φιλαράκια μου! Πολλοί άλλοι μεταξύ σοβαρού και αστείου κάνανε την πλάκα τους μαζί μου όταν με είδανε με το πεζουδακι, πράγμα που βέβαια σε καμία περίπτωση δεν παρεξήγησα, αλλά το μοναδικό 1400άρι που ήταν εκεί έκανε την λά8ος κίνηση! Αγνόησε ότι ήμουν 8βαλβιδος, με ντιζατο γκαζι και πιο ελαφρύς!!! Που πάς ρε καραμήτρο με το χάρο? έχεις τύχη? και να λές ότι 8α μου κάνεις και 2 κολώνες δώρο? (ήταν και ένα 106 rallye μαζί μας ο οπόίος είχε πε8άνει στο γέλιο όταν άκουσε και τον προειδοποίησε... αλλά....


Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!!! όλους! δεν το είχα σκοπο!!!

Άρα το ηθικό δίδαγμα αυτής της μικρής αλλά σοφής ιστορίας....

καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!! Ειδικότερα αν είσαι και κουλός! Ακόμα πιο ειδικά όταν δεν έχεις και τα μέσα να επιβάλλεις την άποψή σου!!! ΟΛΕ!

Ου γάλλους είν' ουρέους!!!

Α! το ξέχασα! Μετά νόμιζε οτι είμουν 1600άρης! χαχαχαχαχαχα.....
bakclima - Παρ 14 Απρ 2006, 18:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλα του εκανες!!!! Laughing Laughing Laughing
brz20 - Σαβ 15 Απρ 2006, 13:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ετσι.Εχουμε πολλους Golfοφαγους στο club τελικα και μου αρεσει πολυ.Στην επομενη συναντηση πηγαινε παλι με το Pug και κολλα του εσυ.
bob - Τετ 19 Απρ 2006, 05:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
legenD έγραψε:
και να λές ότι 8α μου κάνεις και 2 κολώνες δώρο? ..


Μηπως εννοουσε .."κολωνΙες" Rotfl
μα καλα μηδενικη αισθηση της πραγματικοτητας!!

και μετα λενε εισαι 1.6, με εκκ/ρΟΥΣ (στο κανουν και 16V) κτλ κτλ Eek

παντως ειχαμε παλια το 309 1.4 colour line και πηγαινε πολυ καλα!!!!
Spyros_L - Τετ 19 Απρ 2006, 08:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και τι να λέει η διαφορά βάρους, όταν τα 2 αμάξια διαφέρουν σχεδόν μια 20ετία ως προς την τεχνολογική εξέλιξη. Καινούριο το γκολφάκι, με πιο φρέσκο κινητήρα και τις επιδόσεις του στο μαξιμουμ των δυνατοτήτων του. Και απ την άλλη το πεζό να το έχουν πάρει τα χρόνια με όλα τα συμπτώματα που πιθανόν να είχε. Εμένα μου κάνει εντύπωση μεγάλη και πραγματικά τον συγχαίρω τον φίλο. Οι φιλοσοφίες περι διαφοράς βάρους θα πρέπει να λαμβάνονται υπ οψην μόνο σε αυτοκίνητα ίδιας σειράς, χρονολογίας και φθοράς. Στην περίπτωση αυτή σίγουρα εξισορροπήται.
ultra-one - Τετ 19 Απρ 2006, 09:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
παντως ειχαμε παλια το 309 1.4 colour line και πηγαινε πολυ καλα!!!!

Και τι να πω εγώ που είχα 309GTi 1.9 με 140+ άλογα και 910 κιλά βάρος???????? Silly
bob - Τετ 19 Απρ 2006, 13:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Και τι να λέει η διαφορά βάρους, όταν τα 2 αμάξια διαφέρουν σχεδόν μια 20ετία ως προς την τεχνολογική εξέλιξη. Καινούριο το γκολφάκι, με πιο φρέσκο κινητήρα και τις επιδόσεις του στο μαξιμουμ των δυνατοτήτων του. Και απ την άλλη το πεζό να το έχουν πάρει τα χρόνια με όλα τα συμπτώματα που πιθανόν να είχε. Εμένα μου κάνει εντύπωση μεγάλη και πραγματικά τον συγχαίρω τον φίλο. Οι φιλοσοφίες περι διαφοράς βάρους θα πρέπει να λαμβάνονται υπ οψην μόνο σε αυτοκίνητα ίδιας σειράς, χρονολογίας και φθοράς. Στην περίπτωση αυτή σίγουρα εξισορροπήται.


Confused ε οχι και 20ετια!!
ουσιασττικα αυτο που εχει νοημα δεν ειναι τα χρονια αλλα τα αλογα που βγαζει και πως τα βγαζει (καμπυλες)!
για να εχουν ιδια κιλα ανα ιππο πρεπει το 309 να ειναι περιπου στα 60 αλογα!!
χλωμο το βλεπω, ενταξει ειπαμε να πεσει αλλα ....

δηλαδη εγω που εχω μοτερ 11ετιας δεν εχω ελπιδες με τα συγχρονα??? Scratch Rolling eyes
Spyros_L - Πεμ 20 Απρ 2006, 09:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίταξε Γιάννη, το αν έχεις ελπίδες ή όχι αυτό εξαρτάται απο τον τρόπο που συντηρείς το μοτερ σου. Εξάλλου ο καταλληλότερος άνθρωπος για να απαντήσει σε αυτό είσαι εσυ ο ίδιος.Αν το αυτοκινητο σου συμπεριφέρεται όπως παλιά τότε εντάξει...αυτό μόνο εσυ το ξέρεις. Όσον αφορά το 309 έχω την εντύπωση ότι είναι συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ), επομένως υπάρχουν φθορές και στο καρμπυρατερ, αν κάνω λάθος διορθώστε με.
sotirisk - Τετ 20 Σεπ 2006, 21:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Όσον αφορά το 309 έχω την εντύπωση ότι είναι συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ), επομένως υπάρχουν φθορές και στο καρμπυρατερ, αν κάνω λάθος διορθώστε με.


(αν και 6 μήνες μετά...)
Λάθος κάνεις, τον κινητήρα 1.4 8v έχει, που φοριέται ακόμη και στο 207 Laughing
(με αλλαγές υποθέτω!)
single point injection ήταν
plaketokofths - Πεμ 21 Σεπ 2006, 00:47:06
Θέμα δημοσίευσης:
Arrow good kill Very happy

130χλμ/ω...δλδ κάπου 400μ απόσταση ανοίξατε?
Δεν πάτε 700μ άλλη μία, πιστεύω θα είναι derby Evil ?

309 1.4: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=3223&Peugeot

Ίδιο μοτέρ δεν νομίζω να έχουν το 207 με το 309 πάντως, μπορεί το μπλοκ σαν διάταξη-όγκος κάθε κυλίνδρου να είναι το ίδιο αλλά τα υλικά, η κεφαλή και ο σχεδιασμός πιστεύω θα είναι άλλα.
sotirisk - Πεμ 21 Σεπ 2006, 09:44:08
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

309 1.4: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=3223&Peugeot

Ίδιο μοτέρ δεν νομίζω να έχουν το 207 με το 309 πάντως, μπορεί το μπλοκ σαν διάταξη-όγκος κάθε κυλίνδρου να είναι το ίδιο αλλά τα υλικά, η κεφαλή και ο σχεδιασμός πιστεύω θα είναι άλλα.


Αυτό στο link, δεν είναι καταλυτικό.
Δεν είδα τον κινητήρα μου σε κάποια έκδοση σε αυτό το site, αυτός που έχει στο 405 τον έχει με 75 αλόγατα (που είχε πάει όταν τον είχαν κόψει για ρύπους).
Το 309 gr ήταν το facelift (μετά το 90-91 νομίζω), που είναι καταλυτικό,
έχει TU3 series κινητήρα.
Μάλιστα έχει και αλουμινένιο μπλοκ, εκτός από καπάκι.
(κάτι το οποίο άλλαξε το '93 απ'όσο γνωρίζω).
Σαν επιδόσεις, 11.7 είχαν οι 4τροχοί τα 0-100.

(δεν το παίζω ξερόλας, ούτε τα πάω ιδιαίτερα καλά με τα μηχανολογικά, απλά ως κάτοχος 309gr ξέρω περίπου τι έχει)
plaketokofths - Πεμ 21 Σεπ 2006, 09:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ούτε εγώ τα πάω καλά με τα μηχανολογικά Sad
απλά μου φάνηκε περίεργο να μην έχει εξελιχθεί και να έχει διαφορές έστω και μεσα σε 15 χρόνια ο 1.4 8V! Δεν αποκλείεται βέβαια, δεν ήξερα ότι ηταν ΤU3 καν. Πάντως αν είναι έτσι σημαίνει οτι για την εποχή η Γάλλοι φτιάξαν πολύ καλό μοτέρ.
STELIOS - Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Ούτε εγώ τα πάω καλά με τα μηχανολογικά Sad
απλά μου φάνηκε περίεργο να μην έχει εξελιχθεί και να έχει διαφορές έστω και μεσα σε 15 χρόνια ο 1.4 8V! Δεν αποκλείεται βέβαια, δεν ήξερα ότι ηταν ΤU3 καν. Πάντως αν είναι έτσι σημαίνει οτι για την εποχή η Γάλλοι φτιάξαν πολύ καλό μοτέρ.


Βασικα το μοτερ ειναι ιδιο. Αυτο που εχει αλλαξει κατα καιρους ειναι το συστημα τροφοδοσιας καυσιμου.
Ξεκινησε με καρμπιρατερ, αργοτερα εγινε καταλυτικο με ψεκασμο μονου σημειου και τωρα ειναι με πολλαπλο ψεκασμο (4 becks). Oυσιαστικα η δομη του μοτερ ειναι ιδια (Block), η κεφαλη εχει υποστει κατι ψιλομετατροπες με το χρονο (μεγαλητερες βαλβιδες) αλλα αυτο που εχει εξελιχθει με το καιρο ειναι η τροφοδοσια και η αναφλεξη (ηλεκτρονικα).
MEMsound - Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:40:29
Θέμα δημοσίευσης:
...με απότερο σκοπό την μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου (προκειμένου να αντισταθμισεί η αυξησή της κατανάλωσης από την αυξηση του βάρους των αυτοκινήτων)
vinman - Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:58:42
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...με απότερο σκοπό την μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου (προκειμένου να αντισταθμισεί η αυξησή της κατανάλωσης από την αυξηση του βάρους των αυτοκινήτων)


Πάλι ζωγράφισες... Very happy Wink
asa1 - Σαβ 23 Σεπ 2006, 11:59:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παντος εγω που ειχα αυτο το μοτερ στο 205 ηταν το monopoint και πηγενε τον πατο του.Αττικη οδο εσπασε κοντερ το θηριο και περσι πηγενοντας για αμφικλεια στο σπριντ ανοιγαμε με hrv 2,0 φιλου και πηγεναμε πακετο.Συμπερασμα μικρο στο ματι μεγαλο στο κρεβατι το μοτερακι(καρτοδρομο ειχε γυριση 1,02 τελειως μαμα!!Παντος ολοι αυτοι με τα καινουργεια golf δεν ξερω γιατι αλλα την εχουνε δει ιδιετερα γρηγοροι και καλο θα ειναι να προσεχουν τα επιπλα λιγο Laughing(και τα tfsi αντιμετοπιζουν προβληματα απο 106 πρωτου σταδιουκαι εχουν σχεδον μια δεκαετια διαφορα Laughing Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Σαβ 23 Σεπ 2006, 12:40:07
Θέμα δημοσίευσης:
To μοτερακι ειναι μια χαρα, δεν ειναι ασχημο. Το ζητημα ειναι που μπαινει, σε τι αμαξωμα. Στα 205 και 106 που ειναι ελαφρια ειναι μια χαρα. Στο 206 ειναι οριακα ΟΚ. Ομως για το 307 (που μπικε πριν γινει 16βαλβιδο) ηταν εντλος ακαταληλο, πολυ αδυναμο για τετοιο βαρος. Και απορω γιατι το βαζουν ακομα και στο 207, ενω υπαρχει και η 16βαλβιδη εξελιξη του ? Λογο κοστους.... απλα.
Stevon - Δευ 25 Σεπ 2006, 08:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Λογο κοστους.... απλα.



Πολύ κοντά...έπεσες.....
Σκέψου....
Όλοι οι κατασκευαστές που έχουν μοτέρ στα 1,2 Lt αποδίδουν απο 60-75hp ωραία...??ωραία....και στα 1,4 Lt απο 75-100...άρα....
Είσαι η Peugeot ...που σάν βάση δέν έχεις πωλήσεις στην Ελλάδα...αλλά στην Ε.Ένωση.....(σύνολο) εκεί δέν υπάρχουν προβλήματα τύπου....απο 1929κ.ε.κ. και πάνω σου σκίζω ότι έχεις ...άρα.....
Έχεις στην γκάμα σου ένα μοτέρ στα 1360κ.ε.κ. με 2 αποδόσεις...= 75 & 90hp άρα..τί κάνεις....για να χτυπήσεις την αγορά των 1,2Lt και 75 hp......ΤΙΠΟΤΑ!!!! Τοποθετείς των 1,4 (75) στην ίδια κατηγορία, που έχει και 1-1,5 kg ροπής παραπάνω , αφού το να κατασκευάσεις έναν 1,2Lt με απόδοση 70-80hp σαφώς είναι ασύμφωρο(για τόσο μικρό μερίδιο αγοράς).
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr