brz20 έγραψε: |
Ποσο το κοστολογεις το project?Πολυ χονδρικα πες μου. |
brz20 έγραψε: |
Ποσο το κοστολογεις το project?Πολυ χονδρικα πες μου. |
brz20 έγραψε: |
Αν αυτα τα αμαξια πανε για λιγο καιρο απροβλημαατιστα γιατι τα εχουν ως demo car?Κανω την ερωτηση οχι γιατι διαφωνω μαζι σας αλλα εχω αυτην την απορια.Ποιος ο σκοπος να δειχνεις τι μπορεις να κανεις σαν μηχανικος εφοσον το αμαξι θα παει με γερανο στα διαφορα event?Ειχα δει καποτε σε ενα ξενο περιοδικο ενα C2 με κινηση και μηχανη πισω.Δεν ξερω κατα ποσο πηγαινε αυτο το αμαξι. |
Timour21 έγραψε: |
Παιδιά το αμάξι αυτό κυκλοφορεί κανονικότατα και νομιμότατα στην Ολλανδία.
Και απότι λένε στο τόπικ, και καλά πάει και στρίβει και αξιόπιστο είναι. θέληση να υπάρχει και όλα τα άλλα γίνονται. |
Παράθεση: |
Een T16 blok (220pk) uit een 405 |
MEMsound έγραψε: |
Ειπε κανείς τίποτα??? ![]() 2.3 16v Turbo Nitro Tyre R engine - 280bhp. http://www.peugeotperformance.net/gallery/main_en.php?pid=profile&uid=1351 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αφιερωμένο στον Άρη.... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Ειπε κανείς τίποτα??? ![]() 2.3 16v Turbo Nitro Tyre R engine - 280bhp. http://www.peugeotperformance.net/gallery/main_en.php?pid=profile&uid=1351 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αφιερωμένο στον Άρη.... ![]() ![]() |
bakclima έγραψε: |
το rc απο οτι ξερω εχει σφυρηλατα, και ενα νεο η ps εχει ετοιμο ενα kit και περιμενει εγκρηση για τους κανιβαλους εκκεντροφορους+καινουριο εγκεφαλο+νεες βαλβιδες και μια μεταλλικη φλατσα οπου το rc θα φτανει 272 ατμοσφαιρα!!!!! θα κοστιζει 5000ευρω!!! Αν ολα αυτα ειναι αληθεια!! |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||
Οταν λες εχει σφυριλατα εννοεις εργοστασιακα? Και για το κιτακι που λες, οταν λες 272 ατμοσφαιρα τι εννοεις? Να καταργηθει το turbo? Με μπερδεψες λιγο... ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Το post έγινε το 2006, οπότε αναφερόταν σε 206 RC. Ατμόσφαιρα. |
kane έγραψε: |
60 χρονια μετα,τσουπ να σου ο ντιτζει με τις αποριες του... |
chiefjian έγραψε: |
Οπα,οπα για το κτεο λεγατε για το honda το μοτερ???Γιατι εγω καταλαβα το 2λιτρο του rc,γιατι το honda οχι νυχτα δεν περναει κτεο αλλα ουτε μαυρα μεσανυχτα!!! |
GEMI έγραψε: |
Το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι άλλης εταιρίας το μοτέρ, αλλά ότι ξεπερνάει κατά πολύ τον κυβισμό του.
http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=311 |
nOkpos έγραψε: |
αδερφε καλη φαση αυτο που θελεις να κανεις .... αλλα εδω δεν εχουμε μηχανικους να μας κανουν ενα απλο service ... οσο για το κτεο περναει αν εχεις κονε... και με το χρημα.. |
GEMI έγραψε: |
Κάθε μετατροπή έχει σίγουρα το κόστος της. Αλλά ποτέ δε ξέρουμε τους πραγματικούς λόγους που έχει στο κεφάλι του αυτός που ξεκινάει. Το κόστος υλικών πάντως είναι γελοίο. Αν βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους τότε προχωράς. |
z@ck! έγραψε: |
Γιαννη(GEMI) το κοστος υλικων μονο γελοιο δεν ειναι ... θα χρειαστεις 1002 πραγματα "φτιαχτα" που μονο φτηνα δεν ειναι, και θα χρειαστει να τα ξαναφτιαχνεις αν γινει καποιο λαθος η αν ειναι σχετικα αναλωσιμα (οπως ημιαξονια πχ)... και τα τροπετα κ20 δεν ειναι και πολυ ευκολα ουτε φτηνα...
ολα καλα με τα σταδια που περιγραφεις αλλα η υλοποιηση ειναι ενα μεγαλο θεμα... ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να ειναι καποιο D.I.Y , και η αληθεια ειναι στην αλλη ακρη... Και για να το πας σε καποιο tuning συνεργειο τα λευτα που θα δωσεις (στο ελληνισταν) ειναι εξωφρενικα και ο χρονος υλοποιησης ...αστο... και οπως λες, για να το κανεις σε καποιο συνεργειο, κανεις δεν σου δανιζει ετσι απλα τον χωρο του και τον εργασιμο χρονο του, ουτε μπορεις να πας και ΣΚ ... θα πρεπει να ειναι κολλητος σου που και αυτο εχει καποιο οριο ανοχης... Τωρα αν υπαρχει καποιο "κιτ" με βασεις, ημιαξονια, κολαρα, ψυγειο και γενικα οτι αλλο χρειαστει η μετατροπη , δεν ξερω ... και αν υπαρχει δεν πιστευω πως θα τα καλυπτει ολα οπως πχ ηλεκτρολογικα, αλλα σιγουρα θα ειναι πιο αξιοπιστο και πιο φτηνο απο το να το κανει καποιος απο το 0. οποτε ολα ειναι θεμα χρηματων και καλων τεχνικων για να κανουν την υλοποιηση... και το θεμα που λετε σχετικα με το αν θα ειναι "σκοτωστρα"...και ενα τουρμπατο μοτερ που ειναι στα 400 η 500 αλογα παλι το ιδιο πραγμα δεν ειναι?? οπως ειπε ο γιαννης και εγω να μην παρω στον λαιμο μου καποιον σκευτομαι. Σε καποια τετοια μετατροπη πρεπει να κανεις και ολες τις αναλογες αλλαγες στην πεδιση και ασφαλεια του αμαξιου..αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.. Οσο αφορα την δηλωση κινητιρα ισχυει οτι ειπε ο Pughell. Ακομα και με "χοντρο" μεσο στον Υπουργειο, οταν το εψαχνα για να βαλω μοτερ αλλης εταιριας στον "παππου" μου (ford cortina IV), εμοιαζε σχεδον ακατορθωτο και θα κοστιζε πιο πολλα και απο την μετατροπη... Πρεπει να ειναι της ιδιας εταιριας και ιδιας η πιο μεταγενεστερης ηλικιας με το σκαφος.(αυτα πριν απο 1,5 χρονο).. Κατα την προσωπικη μου αποψη για να κανεις κατι τετοιο πρεπει να εχεις μεγαλη καυλα με το 206, πολλα λευτα για ξοδεμα, πολυ διαθεσιμο χρονο, και πολυ καλους φιλους μηχανικους.... Γιαννη (Giannis307) το ν6 το 24ν απο το 406 ( ES9J4) θα βαλεις? Στην DP δεν εχω δει καποιο κιτ για 206 με honda .... μονο για τουρμπο κιτ εχω δει.... ![]() Στελιο... χαλαρωσε... τα εχουμε πει και ξανα πει. ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει και να κανει ακομα λιγοτερα απο τα λογια του.. δεν θα του βαλεις εσυ μυαλο , ουτε θα του μεταδωσεις την εμπειρια σου, ουτε τα γουστα σου... ![]() το point ..μην τρελενεσαι με τον καθενα ... (και ειδικα με ονειροπολους που βλεπουν πολυ youtube ..) @maniac25 ... φιλε μου επειδη δεν "το εχεις" βρες καποιον μηχανικο να σε πιασει θυμα και μετα ελα να μας πει τι εγινε με το project που νομιζεις οτι εχεις στο μυαλο σου... και αυτο αν μαζεψεις τουλαχιστον 6αρι-7αρι χιλιαδες ευρω που θελει (για αρχη) κατι τετοιο .... Αντι να ακουσεις ατομα που εχουν φαει λευτα, χρονια , φαια ουσια και ασπρες τριχες πανω στο θεμα, το παιζεις κοκορικος και αποδικνυεις ποσο κουτο-καγκουροκος εισαι.. Απο περιεργεια εσυ ποσα μπορεις να διαθεσεις για να το φτιαξεις? |
greenpug106 έγραψε: |
Εγώ θα ξαναγράψω την ιστορία του κολλητού μου.
Είχε 206 πετρέλαιο 1.9 και αποφάσισε να το κάνει 1.6 16 βενζίνη με τους 110 ίππους. Βρίσκει κάποιον που εμπορεύεται μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και του λέέι ότι μπορεί να του βρεί μισό αυτοκίνητο από το οποίο να πάρει ότι χρειαστεί - μηχανή, πλεξούδα, εγκέφαλο κλπ. Τον ρωτά ο φίλος μου θα χρειαστούμε ηλεκτρολόγο? Μπα δεν νομίζω...είναι ίδιας γενιάς οι μηχανές κλπ. Τον ρωτά θα έχουμε πρόβλημα με την δήλωση της μετατροπής? Μπα δεν νομίζω, κάνε την αίτηση σου και αν εχει πρόβλημα σου αλλάζω τα νούμερα του κινητήρα. Αγοράζει τα πράγματα ο κολλητός και πάει για την μετατροπή. Το κοστολόγιο αυξάνεται για συμπλέκτη και μερικά άλλα τα οποία αγοράστηκαν από την αντιπροσωπεία. Μπήκαν και φτερά, προφυλακτήρες από το 1.6 και φίλος έδωσε τα δικά του πίσω για μικρή αποζημίωση. Τελικά δόθηκε και ένα σεβαστο ποσό σε ηλεκτρολόγο για να κάνει νέα ηλεκτρική εγκατάσταση η οποία παρουσίασε και μικροπροβλήματα. Εν το μεταξύ η αίτηση αλλαγής του κινητήρα απορρίφθηκε. Αφού ο φίλος αποτάθηκε στον πωλητή για το θέμα δεν βρήκε καθόλου ανταπόκριση / βοήθεια. Ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο παρέμεινε στο γκαράζ 2 χρόνια περίπου ακίνητο γιατί δεν ήταν δηλωμένο. Αφού έγιναν κάποιες αλλαγές στην νομοθεσία η αλλαγή μπόρεσε να δηλωθεί με δήλωση από μηχανολόγο κλπ που αναφέρονται πιο πάνω. Το αυτοκίνητο με την ΄πάροδο των χρόνων είναι για πούλημα αλλά πάει χώμα πλέον. |
MEMsound έγραψε: |
..........
για κινητηρα αλλης εταιριας το πραγμα ειναι εξαιρετικα θολο. σου εγραψαν πιο πάνω τις δυσκολίες για κατι τετοιο. εκτος και αν θες να το φτιαξεις χωρις πινακήδες για πιστα κλπ οποτε και κανεις οτι θελεις ......... |
GEMI έγραψε: |
Έχω επισυνάψει τα πράγματα πιο πάνω. Ο ελληνικός νόμος απαγορεύει μετατροπή πετρέλαιο-βενζίνη κ επιτρέπει οποιαδήποτε μετατορπή σε οποιαδήποτε εταιρία, σε κινητήρα , αρκεί να μη ξεπερνάει το 25% της ιιποδύναμης. Όλα τα παραπάνω βεβαιώνονται με υπεύθυνες δηλώσεις μηχανολόγου, τιμολόγιο μηχανικού κ βεβαίωση ΚΤΕΟ...!!! |
Pughell έγραψε: |
Ο Σταυρος(Kane) ηταν μπροστα οταν μαθαμε/βρηκαμε ενα αυτοκινητο που μπλεχτηκε σε θανατηφορο και επειδη φορουσε προγραμμα,η ασφαλιστικη δεν καλυψε τιποτα... Μαλιστα πηγαν και πηραν τον εγκεφαλο απο το αυτοκινητο και τον κρατανε σαν στοιχειο. |
rallos180 έγραψε: |
εγω θα πω στο παλικαρι καλη επιτυχια με το προζεκτ..και κανε αυτο που θες..εχω βαρεθει νακουω μαλ***ες..δηλαδη οι ξενοι ειναι ποιο μαγκες απο εμας?δεν καταλαβαινω γιατι οι ελληνες υποτιμαμε τους μηχανικους μας..νταξει υπαρχουν και λαμογια..αλλα μεχρι εκει..αντι να πειτε καμια συμβουλη να γουσταρετε την ολη φαση..καθεστε και τον κραζετε.. ποιος ο λογος? ωραια..διαβασα πολλες απαντησεις οπως και αυτες που σβηστηκαν..και του την λετε χοντρα.. ομως αμα σενα χρονο βγει εξω και ειναι ετοιμο χωρις προβληματα τοτε τι θα πειτε?μαθετε να αποδεχεστε την καυλα του καθενος και μην κρινετε κανεναν..αυτα απο μενα |
rallos180 έγραψε: |
..δηλαδη οι ξενοι ειναι ποιο μαγκες απο εμας?δεν καταλαβαινω γιατι οι ελληνες υποτιμαμε τους μηχανικους μας..νταξει υπαρχουν και λαμογια..αλλα μεχρι εκει.. |
rallos180 έγραψε: |
εγω θα πω στο παλικαρι καλη επιτυχια με το προζεκτ..και κανε αυτο που θες..εχω βαρεθει νακουω μαλ***ες..δηλαδη οι ξενοι ειναι ποιο μαγκες απο εμας?δεν καταλαβαινω γιατι οι ελληνες υποτιμαμε τους μηχανικους μας..νταξει υπαρχουν και λαμογια..αλλα μεχρι εκει..αντι να πειτε καμια συμβουλη να γουσταρετε την ολη φαση..καθεστε και τον κραζετε.. ποιος ο λογος? ωραια..διαβασα πολλες απαντησεις οπως και αυτες που σβηστηκαν..και του την λετε χοντρα.. ομως αμα σενα χρονο βγει εξω και ειναι ετοιμο χωρις προβληματα τοτε τι θα πειτε?μαθετε να αποδεχεστε την καυλα του καθενος και μην κρινετε κανεναν..αυτα απο μενα |
Pughell έγραψε: |
Πανο και εδω απαγορευεται απο την νομοθεσια να χρησιμοποιησεις κατι που δεν εχει εγκριση τυπου.
Μην κοιτας που εμεις τα κανουμε γαργαρα και δεν ασχολειται κανενας... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Πανο λαθος κανεις...
Εξω(UK εννοω),οτι και να κανεις,το δηλωνεις κανονικα στην ασφαλιστικη σου με το αναλογο τιμημα και βασικη προυποθεση να εχει εγκριση (CE ή ISO). Το TUV αφορα αποκλειστικα την Γερμανια,ασχετα αν καλυπτει και τις απαιτησεις χωρων εκτος συνορων. |
Pughell έγραψε: |
Πανο λαθος κανεις...
Εξω(UK εννοω),οτι και να κανεις,το δηλωνεις κανονικα στην ασφαλιστικη σου με το αναλογο τιμημα και βασικη προυποθεση να εχει εγκριση (CE ή ISO). Το TUV αφορα αποκλειστικα την Γερμανια,ασχετα αν καλυπτει και τις απαιτησεις χωρων εκτος συνορων. |
Pughell έγραψε: |
Ναι ρε,δεν διαφωνω σε αυτο που λες,απλα εχει εφαρμογη οταν ενα αγγλικο αυτοκινητο βρεθει σε γερμανικο εδαφος μιας και αυτα τα οποια καλυπτουν τις προδιαγραφες Αγγλιας,δεν καλυπτουν τις αντιστοιχες γερμανικες. ![]() Τα ιδια αυτοκινητα ομως στην Αγγλια κυκλοφορουν νομιμα. Μην νομιζεις δηλαδη οτι στην Αγγλια,αν οι μπατσοι σταματησουν ενα 106 με cage ή πεταλουδες επανω χωρις να αναγραφεται στα αναλογα εντυπα,οτι θα του την χαρισουν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το TUV αφορα αποκλειστικα την Γερμανια,ασχετα αν καλυπτει και τις απαιτησεις χωρων εκτος συνορων. |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Το ιδιο ακριβως μου ειπανε και τα στρουμφ για τα φιμε και δεν με γραψανε απλα γιατι ηταν σε καλη μερα ![]() ![]() |
Octane έγραψε: | ||||
εεε??? Που στο ειπαν αυτο?!? Τα φιμε δεν εχουν να κανουν με το T'U'V... (μονο) , αλλα με την ευρωπαικη ενωση , οποτε οντως τους πετυχες σε καλη μερα. ![]() Κ να επιτρεπονται στη χωρα σου , σε γραφουν... . |
GEMI έγραψε: |
Στέλιο αυτό με τον εγγέφαλο που είπες νομίζω ότι μπερδεύεσαι με την ιπποδύναμη. Η ασφαλιστική πιάνει τον νόμο κατά γράμμα που λέει ότι απαγορεύεται το οχημα να ξεπεράσει το 25 % της ιπποδύναμης. Ο νομθέτης όμως δε καθορίζει αν νομιμοποιεί τις ασφαλιστικές να μην καλύπτουν τος ζημιές πατώντας σε μία διατύπωση. Ούτε κακθορίζει ISO κλπ.. Ο παθών μπορεί άνετα να αποδείξει στο δικαστήριο οτι το πρόγραμμα ή οποιαδήποτε ακόμα κ παράνομη μετατροπή δεν έχει καμία σχέση με το ατύχημα που προκάλεσε. |
Pughell έγραψε: |
Οντως δεν εχει.
Το χαρτι εγκρισης καλυπτει ΜΟΝΟΝ τα πισω.Μπροστα απαγορευεται οτιδηποτε... ![]() |
rallos180 έγραψε: |
εγω δεν μπορω να καταλαβω κατι.. OCTANE που κολλαει ο νομος? οταν αρχιζεις μια τετοια μετατροπη δεν ξερεις τι κανεις?εκτοσ κιαν τον θεωρεις τοσο ηλιθιο το ατομο που θα ξεκινησει κατι τετοιο και μετα να πει πωωω δεν ειμαι νομιμος..το γνωριζει εξαρχης και επισης ξερει οτι ειναι Ελλαδα. και PUGHELL δεν ειναι ποιο εξυπνοι απλα εχουν πελατες με παπαρια που θελουν τετοιες κατασκευες..και αργα η γρηγορα τις πετυχενουν..σε αντιθεση μεμας που φοβομαστε το κατι καινουργειο αυτο που μπορει να μην πετυχει και παμε σε σιγουρες λυσεις..προτυνεται στους μαστορες να κανουν τετοια γαματα προτζεκτ να επειχηρησουν κατι .. και οπως ειπα στηριξτε δικους μας ανθρωπους..και μην εχετε την καραμελα για τα λαμογια..αυτα απο μενα |
rallos180 έγραψε: |
επειδη το θεμα εχει παρει αλλο δρομο..καλη επιτυχια στο παλικαρι( μην ψαχνετε να δειτε τι φταιει στην Ελλαδα,δεν τελειωνουμε ουτε αυριο) |
MEMsound έγραψε: |
http://vimeo.com/2748996
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Τα V-Tec για να σε χαλάνε πρέπει να είσαι ανώμαλος... Αλλά - εμένα προσωπικά, που πάλι είμαι ανώμαλος - με χαλάνε - συνήθως - τέτοιες μαϊμουδιές. Επίσης διορθώστε σας παρακαλώ τον τίτλο του topic... |
Octane έγραψε: |
Οι μα'ι'μουδιες ειναι το καλυτερο!!! ![]() Γιατι παντρευεις Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ σου αρεσει , κ κανεις το ΤΕΛΕΙΟ!!! Παλιοκαγκουρα... ![]() |