PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Βοήθεια για αγορά 206 1.4 16V

plaketokofths - Σαβ 25 Μάρ 2006, 02:16:52
Θέμα δημοσίευσης: Βοήθεια για αγορά 206 1.4 16V
Γεια χαρά παιδιά. είμαι σε φάση να προβώ σε αγορά ενός 206 1.4 16V. Θα ήθελα την γνώμη σας σε μηχανικά και κυρίως ηλεκτρικά προβλήματα τα οποία βγάζουν. Έχω ακούσει πολλά και θα ήθελα τις εμπειρίες σας στο παραπάνω μοντέλο, ειδικά μετα τα 30.000χλμ και από κάποιον που έχει αυτο το μοτέρ. Ελπίζω να με βοηθήσετε αμερόληπτα.... Ευχαριστώ
netblaster - Κυρ 26 Μάρ 2006, 19:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου το αμαξι ειναι πολυ καλο!!! Αρκει να ξερεις γιατι το παιρνεις!!! Αν περιμενεις τα τρελα γκαζια εχασες!!! Φρενα, αναρτηση ειναι κορυφη και η καταναλωση επισης πολυ καλη!!! Εγω εχω 16000km και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (αν εξαιρεσω ενα προωρο προβλημα δισκου)... Προβληματα ηλεκτρονικα-ηλεκτρικα δεν εχω... Wink
bob - Κυρ 26 Μάρ 2006, 22:04:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουμε κανει σχεδον 25000km με το 1.4
μεχρι τωρα δεν ειχε κανενα προβλημα παρα μονο τις πρωτες μερες προβλημα στον αισθητηρα του γκαζιου (νομιζω) (αλλαξε απο εγγυηση)
προσωπικες εντυπωσεις..
το εντυπωσιακοτερο σημειο του για μενα ειναι η ΑΙΣΘΗΣΗ των φρενων αλλα και η αποτελεσματικοτητα τους!!
απο καταναλωση δε το θεωρω και ο,τι καλυτερο μιας και κατω απο 8-9 δυσκολα πεφτει (εγω θα περιμενα λιγοτερα, ειδικα σε σχεση με ανταγωνισμο και οχι μονο)
ωραια οδικη συμπεριφορα με αρκετα καλη σταθεροτητα στα πολλα χιλιομετρα και ψιλοκλασσικη "πεζο" στριφτοσυμπεριφορα Laughing
για 1.4 πολυ δυναμη στις χαμηλομεσαιες στροφες (απο 2000-5000) με μονο 10+ αλογα πανω απο το κλιο 1.4 16 V (απο τις 2000-5200)
στις ψηλες ψιλο απαραδεκτο αλλα μην τα θελουμε και ολα...(μετα τις 5200 )
το σασμαν του ειναι λιγο "σκληρο"¨θα ελεγα αλλα δε μας εχει δημιουργησει καποιο θεμα
να βρεις καποιον με πολλα πανω απο 30000 δυσκολο το βλεπω μιας και θα ειναι αρκετα λιγοι..(πιστευω)
υγ μιλαω για το 1.4 16V XS
netblaster - Δευ 27 Μάρ 2006, 00:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
προβλημα παρα μονο τις πρωτες μερες προβλημα στον αισθητηρα του γκαζιου (νομιζω) (αλλαξε απο εγγυηση)
προσωπικες εντυπωσεις..



Ασχετο, αλλα μπορεις να μου πεις τι ακριβως εκανε το αμαξι με το προβλημα???
plaketokofths - Δευ 27 Μάρ 2006, 01:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Από θέμα επιδόσεων ξέρω τι είναι. Αυτό είναι με ηλεκτρικό γκάζι ε? Έχει σχετικά καλή απόκριση-αμεσότητα? (πχ. για να γίνω κατανοητός τα 1.4 group vag έχουν τρομερό lag από την άλλη η bmw που και σε αυτή είναι ηλεκτρικό, έχει πιο "μηχανικό χαρακτήρα"!).
Βοb το πρόβλημα με τον αισθητήρα γκαζιού το αντιμετώπισες στο ποτενσιόμετρο της πεταλούδας? Τί δικιολογία σου έδωσαν από την αντιπροσωπεία?-έχει συμβεί και σε άλλους?

netblaster πρόωρο πρόβλημα δίσκου, έχει ξανατύχει σε άλλους? Πώς έγινε αυτό? Θέλει μεγάλη προσπάθεια σε πατινάρισμα για να "λιώσει" ο δισκός σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.

Ξέρει κάποιος την σχέση μετάδοσης της κρεμαγιέρας? Είναι σχετικά κοντή σε αίσθηση? Απο τερμά σε τέρμα το τιμόνι πόσες στροφές κάνει?

Ευχαριστώ και πάλι για τις απάντησεις σας... Θα περιμένω κι άλλες σχετικά με τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και τυχόν βλάβες.
bob - Δευ 27 Μάρ 2006, 09:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια αυτο που εκανε ηταν (απο οσο θυμαμαι) οτι εσβηνε στο ρελαντι και μετα απο πατημα συμπλεκτη.
Γενικα εκανε διαφορα προβληματα στο ρελαντι και σε στροφες πολυ κοντα στις 1000
Στις τοπικες αντιπροσωπειες δε το μπορουσαν να το βρουνε
και πηγαμε στη lion
Εκει το καταλαβαν αμεσως γιατι λεει το εχουν αρκετα
το αλλαξαν σε 2 μερες νομιζω εννοειται χωρις χρηματα και χωρις κανενα προβλημα μετα!!

απο αποκριση δεν εχει καμια σχεση με τα vag ειναι μακραν καλυτερο
Road_Runner - Δευ 27 Μάρ 2006, 10:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Silly Silly Silly Whistling
netblaster - Δευ 27 Μάρ 2006, 11:47:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα φιλε μου τι να σου πω??? Δεν εχω ξαναντιμετωπισει προβλημα με δισκο στο παλιο μου αμαξι (205), του οποιου μαλιστα ο εργοστασιακος εβγαλε πανω απο 100.000Km!!! Και εκανα αλλα 50.000km απροβληματιστα με τον καινουριο και μετα πουληθηκε!!! Ο τροπος που του φερομουν δεν ηταν και ο καλυτερος...

Στα 206 1.4 16ν δεν εχω ακουσει αλλον να εχει προβλημα με το δισκο και ειναι μερικοι που του επιναν και το αιμα!!!

Οσο για το τιμονι, ειναι αρκετα καλο και σχετικα γρηγορο, με 3,4 στροφες απακρη σακρη (νομιζω)!!! Μπορει να φαινονται πολλες, αλλα σε συγκριση με το τιμονι της 3αρας BMW, ας πουμε, που εχει 2,9 στροφες η διαφορα δεν ειναι πολυ μεγαλη!!! Wink Επειδη ομως οι αποψεις σχετικα με το τιμονι των 206 διιστανται πρεπει να το οδηγησεις να αποκτησεις δικη σου αποψη... Wink
plaketokofths - Δευ 27 Μάρ 2006, 20:33:25
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Silly Silly Silly Whistling



Ηληκιακά με παίρνει..τέτοιο σκοπό δεν έχω όμως. Αλλά μιας κι εσύ ασχολείσαι (αν και πολύ φοβάμαι πως το 8V έχει μηχανικό γκάζι και το abs το έχει βγάλει) για πες μου, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω?

Επί τους ουσίας και πιο συγκεκριμένα της αξιοπιστίας μπορεί να συκριθεί σε γενικές γραμμές με ένα ιαπωνικό? Φίλε bob θυμάσαι πιο εξάρτημα σου άλλαξαν στο πρόβλημα με το ρελαντί?
bob - Δευ 27 Μάρ 2006, 21:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω?

Φίλε bob θυμάσαι πιο εξάρτημα σου άλλαξαν στο πρόβλημα με το ρελαντί?


Αν θυμαμαι καλα το εχω δοκιμασει και δε νομιζω να νεκρωνει, αλλα δε βαζω και στοιχημα..
Οσο για το αλλο δε θυμαμαι ακριβως (εχει περασει ενας χρονος σχεδον+)
αλλα ηταν κατι σχετικο με το ηλεκτρονικο γκαζι και νομιζω ηταν ποτενσιομετρο του ηλεκτρονικου γκαζιου!
dimdil - Δευ 27 Μάρ 2006, 21:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
πηρα το δικο μου (colourline) στο τελος φλεβαρη Razz
βεβαια εχω ακομα 3000 χιλιομετρα! παντως φαινεται οτι εχουν λυθει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα παλαιοτερα Cool ειδεικα οσον αφορα σασμαν και κουμπωμα ταχυτητων! Αν το δινει ακομα με 11180 που το πηρα εγω με την εκπτωση τοτε σιγουρα ειναι μια τιμια αγορα Razz Razz ειναι σβελτο και στριβει μουρλια! πολυ ευχαριστο Razz πολυ κουκλι Razz α και το δικο μου τουλαχιστον δεν τριζει....ακομα Twisted evil
plaketokofths - Δευ 27 Μάρ 2006, 22:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
dimdil έγραψε:
πηρα το δικο μου (colourline) στο τελος φλεβαρη Razz
βεβαια εχω ακομα 3000 χιλιομετρα! παντως φαινεται οτι εχουν λυθει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα παλαιοτερα Cool ειδεικα οσον αφορα σασμαν και κουμπωμα ταχυτητων! Αν το δινει ακομα με 11180 που το πηρα εγω με την εκπτωση τοτε σιγουρα ειναι μια τιμια αγορα Razz Razz ειναι σβελτο και στριβει μουρλια! πολυ ευχαριστο Razz πολυ κουκλι Razz α και το δικο μου τουλαχιστον δεν τριζει....ακομα Twisted evil



Το πήρες με την έκπτωση των 1000 ευρώ? - που ισχύει για τα 1.4 -? στην color line τα όργανα είναι λευκά? Επιλογή εσωτερικού , χρωμάτων δλδ, υπάρχει?
Stevon - Τρι 28 Μάρ 2006, 09:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

στην color line τα όργανα είναι λευκά? Επιλογή εσωτερικού , χρωμάτων δλδ, υπάρχει?


Γιάννη μπορείς να δείς αναλυτικά κάποιες φωτο...και στοιχεία εδώ...

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=139044#139044
Road_Runner - Τρι 28 Μάρ 2006, 15:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω δοκιμάσει σε άλλο αμάξι με ΑΒS αλλά όχι σε πεζό. Δεν παίζει κανένα πρόβλημα. Απλά σου χτυπάει το ABS πιο εύκολα.
kanelj - Τρι 28 Μάρ 2006, 15:24:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλα πολυ ευκολα..... Confused
(ΓΚΡΓΚΡΡΡΡΡΡ....) Razz
dimdil - Τρι 28 Μάρ 2006, 15:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
το πηρα 11180 τελικη με μεταλικο χρωμα! τα οργανα ειναι ασημι για την ακριβεια! ειναι πανω απο 1000 η εκπτωση! Razz 1000 ειναι για το 8 βαλβιδο (χ-designe) δεν ξερω αν ισχυει ακομα Confused η διαφημηση παντως σταματησε Confused μιλαμε για 16 βαλβιδες-μπρος πισω δισκοφρενα-90 ντεντενια-195\50\15 λαστιχο- ραδιο σιντι και νοστιμα τασια Very happy Very happy α και κατι που δεν σου ειπα τις προαλλες μετρα μονο ποσα υπαρχουν μετα απο τοσα χρονια που κυκλοφορουν Razz Razz δεν μπορει ολλοι αυτοι να ειναι μ,,,,,,ς Shocked Shocked Shocked
netblaster - Τρι 28 Μάρ 2006, 17:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδα χθες ενα Dynamique... Τρελαθηκα με τις επενδυσεις του!!! Πολυ πιο ωραιες απο αυτες των XS!!!
Lion80 - Τετ 29 Μάρ 2006, 16:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Γιάννη (plaketokofths) είμαι από τους πρώτους που αγόρασα το 206 1.4 xs 16v (Ιαν.2004).Μέχρι σήμερα (2 χρόνια και 3 μήνες μετά σχεδόν) έχω κάνει 52000χμ (όχι και λίγα Wink )
Με 2 λόγια θα σου πώ πως από το αυτοκίμητο έχω μείνει ευχαριστημένος.Το μόνο πρόβλημα που έχει παρουσιάσει ήταν ότι κάποια στιγμή στα 20.000km έκαψε φλάτζα Shocked . Θα μου πείς.. ε τότε πώς έχω μείνει ευχαριστημένος;Για την φλάτζα κεφαλής μου εξήγησαν από την Peugeot πώς τα πρώτα μοντέλα 1.4 16v βγήκαν ελαττωματικά από το εργοστάσιο.2 χρόνια μετά φαντάζομαι πως το έχουν διορθώσει το πρόβλημα.Άρα μην ανησυχείς!!
Κατά τ' άλλα το αμάξι δουλεύει "ρολόι"!!Και πίστεψε με..αρκετές φορές του έχω "πιεί το αίμα".Μικροαρρυθμίες όταν είναι κρύος ο κινητήρας παρουσιάζει..όπως και τα περισσότερα 206 (ακόμη και τα 1.6lt).Αλλά ποτέ δεν μου έσβησε,ποτέ δεν "κόμπιασε".Κι αν "κόμπιασε" 1-2 φορες για ελάχιστα δευτερόλεπτα ούτε που το παρατήρησα.
Το δικό μου pug το έχω "πειράξει" με 2-3 πραγματάκια (ως προς τις επιδόσεις) αλλά η αξιοπιστία του pug μου μέχρι στιγμής με κάνει να στο προτείνω ανεπιφύλακτα.

Ps:Ως προς τα ιαπωνέζικα τουτού που προαναφέρεις είναι μια άλλη ιστορία..απλά θα σου πώ πως κάπου κερδίζεις-κάπου χάνεις!!
volvos - Τετ 29 Μάρ 2006, 16:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Silly Silly Silly Whistling



Ηληκιακά με παίρνει..τέτοιο σκοπό δεν έχω όμως. Αλλά μιας κι εσύ ασχολείσαι (αν και πολύ φοβάμαι πως το 8V έχει μηχανικό γκάζι και το abs το έχει βγάλει) για πες μου, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω?



Shocked Shocked Shocked Shocked αμα γινοταν αυτο θα ειχα σκοτωθει Laughing
bob - Τετ 29 Μάρ 2006, 21:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:
Ως προς τα ιαπωνέζικα τουτού που προαναφέρεις είναι μια άλλη ιστορία..απλά θα σου πώ πως κάπου κερδίζεις-κάπου χάνεις!!


ΜΟνο μειωνοντας το backpressure κερδιζεις παντου!! Shocked (ασχετο)

πριν την αγορα βαλε σε μια "ζυγαρια" τι θελεις και τι δεν θελεις και λογικα η ζυγαρια θα γυρει προς τη σωστη μερια!!εκτος αν εισαι τοσο ατυχος που ισορροπησει!! Shocked
netblaster - Πεμ 30 Μάρ 2006, 17:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι ασχετο, αλλα το 206 ηταν πρωτο σε πωλησεις για το μηνα Φεβρουαριο με 755 μοναδες!!!

Οσον αφορα τα χρηματοδοτικα: Τα παρακατω ισχυουν για εξοφληση τοις μετρητοις, με εντοκο διακανονισμο ή με 35% προκαταβολη και 12 ατοκες.

-ΧΤ Premium 1.4, 1.6, 1.6 Αuto / GTi 1.6 -1000Ε

-Χ Design 1.4 / RC -1500E

-Colorline 1.4 / Dynamic 1.4, 1.6 -1600E (Αυτο σε ενδιαφερει)

-Roland Garros 1.6 -1650E

Αν υπαρχουν τιποτα δωρα δεν γνωριζω!!! Την περιοδο που πηρα το δικο μου (τελευταια XS) εκανε δωρο η Lion τις ζαντες αλουμινιου (15αρες Οuragan) και η αντιπροσωπεια που το πηρα τα πατακια και το συναγερμο!!!
dimdil - Παρ 31 Μάρ 2006, 13:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχως λογω της εκπτωσης κανουν το κοροιδο για δωρα Evil το καλο ειναι οτι τα εχει σχεδον ολα Razz εμενα στην κοντορ δεν μου εδοσαν τιποτα Twisted evil Twisted evil
netblaster - Παρ 31 Μάρ 2006, 13:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι την περιοδο που το πηρα εγω ειχε 1200Ε εκπτωση στην εκδοση που πηρα και γενικοτερα ειχε εκπτωσεις σε ολες τις εκδοσεις, αναλογα με τον τροπο πληρωμης παλι!!! Αλλα εκαναν και τα δωρακια τους...

Να φανταστεις οτι το δικο μου (1.4 16ν XS) με την ηλιοροφη + μεταλλικο το πηρα 13.500Ε και ειχε και ζαντες και συναγερμο!!!
plaketokofths - Σαβ 01 Απρ 2006, 16:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:
Φίλε Γιάννη (plaketokofths) είμαι από τους πρώτους που αγόρασα το 206 1.4 xs 16v (Ιαν.2004).Μέχρι σήμερα (2 χρόνια και 3 μήνες μετά σχεδόν) έχω κάνει 52000χμ (όχι και λίγα Wink )
Με 2 λόγια θα σου πώ πως από το αυτοκίμητο έχω μείνει ευχαριστημένος.Το μόνο πρόβλημα που έχει παρουσιάσει ήταν ότι κάποια στιγμή στα 20.000km έκαψε φλάτζα Shocked . Θα μου πείς.. ε τότε πώς έχω μείνει ευχαριστημένος;Για την φλάτζα κεφαλής μου εξήγησαν από την Peugeot πώς τα πρώτα μοντέλα 1.4 16v βγήκαν ελαττωματικά από το εργοστάσιο.2 χρόνια μετά φαντάζομαι πως το έχουν διορθώσει το πρόβλημα.Άρα μην ανησυχείς!!
Κατά τ' άλλα το αμάξι δουλεύει "ρολόι"!!Και πίστεψε με..αρκετές φορές του έχω "πιεί το αίμα".Μικροαρρυθμίες όταν είναι κρύος ο κινητήρας παρουσιάζει..όπως και τα περισσότερα 206 (ακόμη και τα 1.6lt).Αλλά ποτέ δεν μου έσβησε,ποτέ δεν "κόμπιασε".Κι αν "κόμπιασε" 1-2 φορες για ελάχιστα δευτερόλεπτα ούτε που το παρατήρησα.
Το δικό μου pug το έχω "πειράξει" με 2-3 πραγματάκια (ως προς τις επιδόσεις) αλλά η αξιοπιστία του pug μου μέχρι στιγμής με κάνει να στο προτείνω ανεπιφύλακτα.

Ps:Ως προς τα ιαπωνέζικα τουτού που προαναφέρεις είναι μια άλλη ιστορία..απλά θα σου πώ πως κάπου κερδίζεις-κάπου χάνεις!!


Το φαντάζομαι από την πραγματικότητα απέχει αρκετά (σε ότι αφορά την επίλυση της ελλατωματικής φλάντζας)! Πως κατάλαβες ότι έκαψε φλάντζα από την θερμοκρασία? Σου έσβησε? Όταν την έκαψες.... η μόνη βλάβη που σου προξενήθηκε ήταν μόνο φλάντζα? Σ' ευχαριστώ για το πολύ ενδιαφέρον post σου.


Έχω μπερδευτεί ιδιαίτερα με τις τιμές αλλά και με τον εξοπλισμό, στο επίσημο site της peugeot τα μόνα μοντέλα που υπάρχουν για το 206 1.4 16V είναι τα color line & dynamic... των οποίων οι τιμές απέχουν αρκετά απο αυτές που έχουν αναφερθεί εδώ (όλα αυτά σύμφωνα με το peugeot.gr). Ξέρετε αν ισχύει κάποια προσφορά τώρα, επίσης το color line διαθέτει όργανα?

ΥΓ. Κάποιος μου είπε πως για περιορισμένο αριθμό ημερών η peugeot προσφέρει το 206 1.4 16V με full extra (ηλιοροφή, δερμάτινα, πίσω δισκόφρενα, ζάντες, προβολάκια)

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
Lion80 - Σαβ 01 Απρ 2006, 18:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

Το φαντάζομαι από την πραγματικότητα απέχει αρκετά (σε ότι αφορά την επίλυση της ελλατωματικής φλάντζας)! Πως κατάλαβες ότι έκαψε φλάντζα από την θερμοκρασία? Σου έσβησε? Όταν την έκαψες.... η μόνη βλάβη που σου προξενήθηκε ήταν μόνο φλάντζα? Σ' ευχαριστώ για το πολύ ενδιαφέρον post σου.

Φίλε Γιάννη να σαι καλά!!
Κοίτα να δεις..Είχα πάει για το προγραμματισμένο service των 20.000χμ.Εκεί λοιπόν μου ανακοίνωσαν πως το τουτού μου έκαψε φλάντζα.Τους είπα πως δεν είχα παρατηρήσει τίποτα το παράξενο ως πρός την λειτουργία του αυτοκινήτου μου(ούτε μου έσβησε ποτέ,ούτε κάποια διαρροή λαδιών,ούτε ανέβασμα θερμοκρασίας..ούτε τίποτα!!)Μου απάντησαν λοιπόν πως πρέπει να συνέβη πριν λίγα λεπτά!!Λίγα λεπτά πριν πάω στο συνεργείο δηλαδή!Μου είπαν ότι είχε χάσει λάδια και πως εαν το κυκλοφορούσα λίγο ακόμη θα υπήρχε πρόβλημα.Κοινώς ήμουν τυχερός!Μου είπαν πώς δεν είναι το πρώτο 206 1.4 16v που το παρουσιάζει..Ελαττωματική παρτίδα των πρώτων 1.4 16v.
Μόνο την φλάντζα μου αντικατέστησαν (εννοείται δωρεάν)..Δεν επηρεάστηκε άλλο τμήμα του αυτοκινήτου.. και από τότε όλα μέλι-γάλα. Smile
32.000 χμ μετά και κανένα πρόβλημα..ούτε με την φλάντζα αλλά και γενικότερα..
Όσο για τις προσφορές που "παίζουν" αυτή την εποχή ψάξ'το καλά και όλο και κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση θα βρείς..
netblaster - Κυρ 02 Απρ 2006, 14:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το περι ειδικης προσφορας για το 1.4 16ν δεν το εχω ξανακουσει!!! Και πιστευω οτι αν ισχυε θα το ειχαμε ακουσει μεσα στο club!!! Wink
plaketokofths - Τρι 04 Απρ 2006, 12:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αντιπρόσωπο που πήγα μου είπαν τα εξής.
1.4 16V 206 δεν ξαναλανσάρεται, μόνο 1.4 8V και ο λόγος γιατί θα βγει 207 1.4 16V.... αληθεύει?

Στον εσωτερικό διάκοσμο τι διαφορές έχουν τα dynamic και color line?
Επίσης αν κατάλαβα καλά το dynamic έχει μαύρα όργανα και με ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού ενώ το color line ασημί χωρις θερμ. λαδιού. Σωστά?
dimdil - Κυρ 16 Απρ 2006, 18:13:47
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα το πηρες???? Razz πες μας κανενα νεο Razz ποσο εχει τωρα??? Question
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr