PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Έσβησε με 50χλμ

corey - Κυρ 19 Μάρ 2006, 15:59:42
Θέμα δημοσίευσης: Έσβησε με 50χλμ
Καθώς γυρνούσα απο την συνάντηση πριν καμια ωρίτσα, απο μακρία βλέπω κόκκινο φανάρι με 50χλμ κ 3η. Βγάζω ταχύτητα για να τσουλίσει, κάνω 5 μέτρα κ Shocked μου εσβησε. Πρωτη φορά κατι τέτοιο.
Μηπως υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα?? δλδ, κάποια πρωινα (κρυα μηχανη) βαζω μπροστα κ αν δεν πατησω κ λίγο γκαζι σβήνει(δλδ κανουν οι στροφες ενα βιθυσμα, κ αν πεσει αρκετα έσβησε, αν δεν πέσει...) ΚΑΙ καποιεσ φορες (παντα με ζεστη μηχανη), πχ σε καποιο βενζιναδικο, γυρναει η μίζα αλλα τπτ, εκτος αν πατισω γκαζι κ παρει μπροστα, ή ξαναδοκιμάσω.
gianic - Κυρ 19 Μάρ 2006, 16:46:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εσβησε με 50χλμ
corey έγραψε:
Καθώς γυρνούσα απο την συνάντηση πριν καμια ωρίτσα, απο μακρία βλέπω κόκκινο φανάρι με 50χλμ κ 3η. Βγάζω ταχύτητα για να τσουλίσει, κάνω 5 μέτρα κ Shocked μου εσβησε. Πρωτη φορά κατι τέτοιο.
Μηπως υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα?? δλδ, κάποια πρωινα (κρυα μηχανη) βαζω μπροστα κ αν δεν πατησω κ λίγο γκαζι σβήνει(δλδ κανουν οι στροφες ενα βιθυσμα, κ αν πεσει αρκετα έσβησε, αν δεν πέσει...) ΚΑΙ καποιεσ φορες (παντα με ζεστη μηχανη), πχ σε καποιο βενζιναδικο, γυρναει η μίζα αλλα τπτ, εκτος αν πατισω γκαζι κ παρει μπροστα, ή ξαναδοκιμάσω.


Χμμ... 2 τεινα , μαπ σενσορ- κακη ποιοτητα βενζινης . Το χω παθει και στις 2 περιπτωσεις κι οχι να πηγαινω με 50 αλλα με 150... Confused προσοχη !
206.1.4 - Κυρ 19 Μάρ 2006, 22:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
ποντεσιομετρο πεταλουδας ισως...???? το βυθισμα αυτο δειχνει.... εκτος αν εχεις ηλεκτρικο γκαζι οποτε παει πεταλουδα.....
Spyros_L - Δευ 20 Μάρ 2006, 22:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως ρε παιδιά αυτή η peugeot είναι απίστευτη εταιρεία. Αυτό που λέτε το κάνει αρκετά συχνά και το δικό μου. Και όχι μόνο το δικό μου αλλά και πολλά 106 γνωστών μου, απο rallye και gti μέχρι και 1.000κ.ε. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να το κάνουν και μεταγενέστερα μοντέλα.
corey - Δευ 20 Μάρ 2006, 23:21:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εσβησε με 50χλμ
gianic έγραψε:
...κακη ποιοτητα βενζινης


Shell βάζω συνέχεια άλλες απλή, άλλες V-Power. Σ' αυτην την περιπτωση νομίζω είχα απλή.


gianic έγραψε:
μαπ σενσορ

206.1.4 έγραψε:
ποντεσιομετρο πεταλουδας ισως...???? το βυθισμα αυτο δειχνει.... εκτος αν εχεις ηλεκτρικο γκαζι οποτε παει πεταλουδα.....


Επείδη έγω όμως που δεν σκαμπαζω κ πολλά απο μηχανικα Tease μηπως να το πάω στην αντιπρωσοπία?? θα μου κοστίσει τπτ να το κοιτάξουν??
'Η σε εναν απλό μηχανικο??

Υ.Γ. Αν κ απο τοτε μεχρι τωρα έχω κανει 300χλμ κ δεν έσβησε. (Βυθίσματα το στροφόμετρο έκανε όπως πάντα)
Ramirez - Τρι 21 Μάρ 2006, 11:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη corey και εγω ειμαι νεο μελος σαν και εσενα με μονο 4500χιλ. στο αυτοκινητο σου λεω οτι στη θεση σου θα πηγαινα σιγουρα στην peugeot....To καλυπτει η εγγυηση, ειναι υποχρεωμενοι να το κοιταξουν...
gianic - Τρι 21 Μάρ 2006, 12:54:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εσβησε με 50χλμ
corey έγραψε:


Επείδη έγω όμως που δεν σκαμπαζω κ πολλά απο μηχανικα Tease μηπως να το πάω στην αντιπρωσοπία?? θα μου κοστίσει τπτ να το κοιτάξουν??
'Η σε εναν απλό μηχανικο??

Υ.Γ. Αν κ απο τοτε μεχρι τωρα έχω κανει 300χλμ κ δεν έσβησε. (Βυθίσματα το στροφόμετρο έκανε όπως πάντα)


να το πας σε μεστορα για να συνδεσει με τον εγκεφαλο και να σου βγαλει ολες τις βλαβες . Αν ειναι ο μαποσενσορας θα στο βγαλει σιγουρα.
206.1.4 - Τρι 21 Μάρ 2006, 18:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια δεν εχει εγγυηση 2001 ειναι..(μολις το ειδα). ο μαπ, αν απο το διαγνωστικο μπεις στις παραμετρους, φαινεται αν διαβαζει σωστη πιεση...
εγω θα προτεινα να πας, να σου περασουν σπρεει επαφων ολες τις υποπτες φυσες(ανωδυνο οικονομικα...) να σου σβησουν τις/την βλαβες/η αν εχει γραψει, να το κυκλοφορισεις..... και αν κανει τα ιδια, ξεκινας και αλλαζεις τα πιθανως εμπλεκομμενα μερη ξεκινωντας απο το φθηνοτερο... Smile
παιδια να ξερετε, οι 7/10 βλαβες στα πεζο, ειναι απο επαφη-καλωδιο, και οχι απο εξαρτημα... βγαζουν τις πιο τρελες βλαβες αλλα εχουν την συνηθως πιο απλη λυση....
Touristas - Τετ 22 Μάρ 2006, 07:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράματα , δηλαδή οι περισσότερες βλάβες να είναι θέμα επαφών αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Επίσης εάν δεν έχει γράψει βλάβες ο εγκέφαλος δεν είναι λογικό να αρχίσει να αλλάζει το πιο φτηνό ανταλλακτικό και βλέπουμε.
Για αρχή κάνεις μια διάγνωση , έχει δεν έχει βλάβες πες να σου βάλουν έναν πυκνωτή στον πολλαπλασιαστή.
206.1.4 - Τετ 22 Μάρ 2006, 20:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράματα , δηλαδή οι περισσότερες βλάβες να είναι θέμα επαφών αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Επίσης εάν δεν έχει γράψει βλάβες ο εγκέφαλος δεν είναι λογικό να αρχίσει να αλλάζει το πιο φτηνό ανταλλακτικό και βλέπουμε.
Για αρχή κάνεις μια διάγνωση , έχει δεν έχει βλάβες πες να σου βάλουν έναν πυκνωτή στον πολλαπλασιαστή.


Αργυρη... δεν ξερω πως το πηρες.. αλλα εννοω οτι..:
ειναι το πιο ευκολο και ανωδινο οικονομικα να κανει ηλεκτρονικο ελεγχο-διαγνωση και αν βγαλει συγκεκριμενη βλαβη για συγκεκριμενο εξαρτημα καλως... αν οχι και βρισκεται στο σκοταδι η βλαβη... να ελεγχθουν οι επαφες στα πιθανα υποπτα εξαρτηματα 1, 2...οσα ειναι, και να καθαριστουν με σπρεει επαφων...(δεν κοστιζει πανω απο 10-20 ευρω ολη η διαδικασια).
οταν λεω για υποπτα εξαρτηματα εννοω αυτα που τα συμπτωματα της βλαβης τα "δειχνουν" δηλαδη ειναι τα πιθανοτερα
υπαρχει σοβαροτατη περιπτωση να το κυκλοφορησει και να μην ξαναβγαλει προβλημα και μιλαω εκ πειρας... δικης μου αλλα και αναλογων περιπτωσεων.
αν βγαλει προβλημα παλι, τα πιθανα ελλατωματικα μερη πρεπει να αλλαχθουν.. με σειρα που θα την κρινει ο μηχανικος... αλλα δεν πληρωνει ο μηχανικος.. ο πελατης πληρωνει... οποτε αποψη μου και μονο, ειναι να ξεκινησεις απο το φθηνοτερο...(ακομα και απο εγγεφαλο μπορει να ειναι, δεν τον αλλαζεις με τη μια χωρις να δεις τα υπολοιπα που κοστιζουν δεκαδες φορες φθηνοτερα...

τα παραπανω ειναι αποψεις δικες μου και μονο.. δεν δεσμευουν κανεναν απλα προσπαθω να βοηθησω. οπως ο καθενας εδω εχει τις δικες του αποψεις.προσωπικα εχουν δει πολλα τα ματια μου απο βλαβες-συμπτωματα-λυσεις.
μακαρι να βρεθει λυση γρηγορα και ας ειναι και απο πυκνωτη.. Smile
corey - Τετ 22 Μάρ 2006, 21:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Wink
Κατα Παρασκευή με βλέπω για ηλεκτρολόγο, για να το συνδέση στον εγκεφαλο. Θα ακολουθήσω της συμβουλές σας. Σπρεϊ κ διαγραφή σφαλμάτων...... ή πυκνωτή (αν δεν έχει σφαλματα). Ποιος θα δικαιωθεί? Laughing
Θα σας αφήσω ενήμερους.
brz20 - Τετ 22 Μάρ 2006, 22:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
Να μας πεις ποιο ηταν το προβλημα οταν το βρεις.Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω.
Touristas - Πεμ 23 Μάρ 2006, 08:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
206.1.4 έγραψε:
Touristas έγραψε:
Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράματα , δηλαδή οι περισσότερες βλάβες να είναι θέμα επαφών αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Επίσης εάν δεν έχει γράψει βλάβες ο εγκέφαλος δεν είναι λογικό να αρχίσει να αλλάζει το πιο φτηνό ανταλλακτικό και βλέπουμε.
Για αρχή κάνεις μια διάγνωση , έχει δεν έχει βλάβες πες να σου βάλουν έναν πυκνωτή στον πολλαπλασιαστή.


Αργυρη... δεν ξερω πως το πηρες.. αλλα εννοω οτι..:
ειναι το πιο ευκολο και ανωδινο οικονομικα να κανει ηλεκτρονικο ελεγχο-διαγνωση και αν βγαλει συγκεκριμενη βλαβη για συγκεκριμενο εξαρτημα καλως... αν οχι και βρισκεται στο σκοταδι η βλαβη... να ελεγχθουν οι επαφες στα πιθανα υποπτα εξαρτηματα 1, 2...οσα ειναι, και να καθαριστουν με σπρεει επαφων...(δεν κοστιζει πανω απο 10-20 ευρω ολη η διαδικασια).
οταν λεω για υποπτα εξαρτηματα εννοω αυτα που τα συμπτωματα της βλαβης τα "δειχνουν" δηλαδη ειναι τα πιθανοτερα
υπαρχει σοβαροτατη περιπτωση να το κυκλοφορησει και να μην ξαναβγαλει προβλημα και μιλαω εκ πειρας... δικης μου αλλα και αναλογων περιπτωσεων.
αν βγαλει προβλημα παλι, τα πιθανα ελλατωματικα μερη πρεπει να αλλαχθουν.. με σειρα που θα την κρινει ο μηχανικος... αλλα δεν πληρωνει ο μηχανικος.. ο πελατης πληρωνει... οποτε αποψη μου και μονο, ειναι να ξεκινησεις απο το φθηνοτερο...(ακομα και απο εγγεφαλο μπορει να ειναι, δεν τον αλλαζεις με τη μια χωρις να δεις τα υπολοιπα που κοστιζουν δεκαδες φορες φθηνοτερα...

τα παραπανω ειναι αποψεις δικες μου και μονο.. δεν δεσμευουν κανεναν απλα προσπαθω να βοηθησω. οπως ο καθενας εδω εχει τις δικες του αποψεις.προσωπικα εχουν δει πολλα τα ματια μου απο βλαβες-συμπτωματα-λυσεις.
μακαρι να βρεθει λυση γρηγορα και ας ειναι και απο πυκνωτη.. Smile


Δεν το πείρα στραβά πάντως μην σε απασχολεί αυτό το θέμα είναι όλα οκ.
Εξάλλου να βοηθήσουμε θέλουμε. Very happy Very happy

Τώρα για το σπρέι και για τις επαφές δεν λέω ότι δεν γίνεται αλλά επειδή έχω δει πάρα πολλά (λόγο δουλειάς ) για αυτό το λέω ότι δεν είναι έτσι απλά τα πράματα.
Εάν δεν έχεις κάνει διάγνωση να δεις αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αρχίσεις να βγάζεις φύσσες είναι πολύ πιθανό να κρατήσει σφάλματα ο εγκέφαλος έστω και σαν , παροδικά , και να σε μπερδέψουν ακόμα περισσότερο.
corey - Παρ 07 Απρ 2006, 15:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά αν κ καθυστεριμένα, πήγα στον ηλεκτρολόγο. Το έβαλε στον εγκεφαλο κ εβγαλε ένα προβλημα: "Πρόβλημα ανάφλεξης .......(δεν θυμάμαι) ". Ο ηλεκτρολόγος λέει κατα 99% πολλαπλασιαστής, αλλα να μην κάνω τπτ ακόμα, να το αφήσω να χειροτερέψει (αν χειροτερέψει) κ μετά τον αλλάζω.
Τι λέτε?? σωστή/λάθος διάγνωση?
Road_Runner - Παρ 07 Απρ 2006, 20:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά φέρτο στην Αθήνα και ο "Μαγος" Αργύρης θα το κάνει καινούργιο.....
Και ένα δημόσιο Ευχαριστώ στον Αργύρη για την πολύ καλή δουλειά που έκανε στο αυτοκίνητό μου. Off Topic
corey - Παρ 07 Απρ 2006, 22:19:20
Θέμα δημοσίευσης:
Να το* φέρω στην αθήνα το βλέπω λίγο δύσκολο. Αργύρης τι εστί?? καινούργιος πόσο πάει??


* το => πολλαπλαστιαστής
Touristas - Σαβ 08 Απρ 2006, 13:08:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν αλλάξεις πολλαπλασιαστή θέλω να μου πεις αν σου είναι εύκολο και μπορείς να καταλάβεις εάν είναι “παραλληλόγραμμος SAGEM” ή με “καμπύλες ELECTROGFIL” Δεν ξέρω πως αλλιώς να στο πω για να καταλάβεις τέσπα θα βρω φωτογραφίες. Επίσης δες εάν έχει πυκνωτή , επίσης θα βρω φωτογραφία.
Τώρα εάν έχεις των πρώτο χωρίς πυκνωτή θέλει αλλαγή συν των πυκνωτή.
Εάν έχεις των δεύτερο χωρίς πυκνωτή βάζεις έναν και θα ησυχάσεις.
Εάν θυμάμαι καλά η τιμή του πρέπει να είναι στα 100+ευρώ αλλά για σίγουρα θα σου πω Δευτέρα.
corey - Σαβ 08 Απρ 2006, 14:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν έρθει η ώρα τις ελπίζω να θυμηθώ να σας ενημερώσω. Πιστευώ κατάλαβα πως θα τον ξεχωρίσω.
Αν έχω τον 2ο με τον πυκνωτή, γιατή να αλλάξω μόνο τον πυκνωτή? είναι σίγουρο οτί θα λυθεί το πρόβλημα?
Touristas - Σαβ 08 Απρ 2006, 19:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπα πουθενά να αλλάξεις πυκνωτή…..
Λέω ότι εάν έχεις το δεύτερο να βάλεις έναν πυκνωτή ΑΝ δεν έχει
pugsbanny - Πεμ 18 Μάϊ 2006, 12:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη καλησπέρα, επειδή και εμένα μου κάνει αυτό το βύθισμα στις στροφές και αν κατάλαβα καλά είσαι μηχανικός θα μπορούσες να στο φέρω να του ρίξεις μια ματιά?
Touristas - Πεμ 18 Μάϊ 2006, 17:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
έχεις πμ Wink
Spyros_L - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 18:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά ρε παιδιά δεν έχω καταλάβει, το βύθισμα που κάνει στο στροφόμετρο (όχι πάντα) οταν είναι στο ρελαντι που οφείλεται? Σίγουρα ο πολλαπλασιαστής φταίει ή μπορεί να το προκαλεί και κάτι άλλο;
tsosmoulis - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 19:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
χίλια δύο πράγματα μπορεί να το προκαλούν αυτό το φαινόμενο.
μέχρι και αν η μπαταρία είναι στα τελευταία της.
_205rallye_ - Δευ 29 Μάϊ 2006, 10:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως πολλες φορες οταν πας να πατησεις γκαζι ο κινητηρας δεν ανταποκρινεται και το στροφομετρο κανει βουτια στο μηδεν και οταν πατας συμπλεκτη ξαναγυριζει εκει που ηταν Question ,Λοιπν φιλε μου το προβλημα ειναι στο ποτενσιομετρο σου του οποιου τα εχει παξει η πλακετα και δεν δουλευει σωστα η πεταλουδα.Οσο για τα τρελλα που κανει το στροφομετρο τα κανει γιατι το μοτερακι του ρελαντι ¨παλευει¨ στην ουσια να κρατησει το μοτερ να μην σβησει.Εχω το ιδιο προβλημα στο 1400αρι 205 μου,εμενα μου σβησε στα 130 Shocked στην βεικου στο γαλατσι επειδη φρεναρα ελαφρα και εκλεισε η πεταλουδα.Γιαυτο να λες παλι καλα που ηταν 50 τα χιλιομετρα σου.
206xs - Σαβ 23 Ιούν 2007, 11:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το έκανε και της μάνας μου το 106 1.4 μέχρι που συνήλθε μετά απο μια ... καραμπόλα. Απο όσο θυμάμαι του είχαν αλλάξει δύο εγκεφάλους και διάφορα περιφεριακά μεσα στην εγγύηση στη Λάιον και δεν μπορούσαν να βρουν τι φταίει ακριβώς. Το αυτοκίνητο είναι 106 ΧΝ 1.400 μοντέλο 96 και το έκανε απο καινούργιο! Της έσβηνε στη Κηφισίας όπως πήγαινε για δουλειά και εκτός του ότι ήταν επικύνδυνο εμπλούτιζε και το λεξιλόγιο της με αυτά που άκουγε...
Giannis307 - Τετ 27 Ιούν 2007, 06:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr