PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αχαλίνωτες στροφές.... Το μέγα πρόβλημα

1821 - Πεμ 16 Μάρ 2006, 19:25:55
Θέμα δημοσίευσης: Αχαλίνωτες στροφές.... Το μέγα πρόβλημα
ΜΕΓΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ (ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΓΡΙΠΗΣ ΤΩΝ....), ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΣ ΕΝΑ 206-7 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ; ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑ΄ ΦΙΛΕ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΟΥ; ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ. ΤΩΡΑ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ 60 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ 62-63. ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΩΝ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΡΙΛΑΝΤΙ, ΛΑΜΔΑ, ΜΑΡ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ, ΜΠΟΥΖΙ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΟΚΤΑΝΙΑ, ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ, ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ, ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑΤΑ, ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ PEUGEOT ΠΟΥ ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΕΧΕΙ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕΙ. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ, EITE ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ LINK ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ PEUGEOT. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Sidobre - Πεμ 16 Μάρ 2006, 19:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Αθανάσιε καλως όρισες.

Είναι διαφορετικές οι περιπτώσεις των αρυθμιών του ρελαντί, ανάλογα με το αυτοκίνητο. Για διαφορετικό λόγο θα στο κάνει ένα 1.6, για διαφορετικό ένα 1.4 κ.ο.κ.

Για να καταφέρουμε να σου απαντήσουμε, πρέπει εσύ ο ίδιος να μας περιγράψεις λεπτομερώς τα συμπτώματα και το κυριότερο, από πότε άρχισε να στο κάνει. Αν σβήνει, αν απλώς έχει μικρές αρυθμίες κλπ.

Δεν είναι δυνατό να πεις για όλες τις περιπτώσεις ότι "φταίει αυτό" αφού δεν ισχύει.

Αν μπορείς να μας περιγράψεις τα συμπτώματα και εμείς ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε.

Επίσης σε παραπέμπω στον Τεχνικό Σύμβουλό μας (aka Touristas) για να σε βοηθήσει λεπτομερώς.

Τέλος, θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες για λόγους ομοιομορφίας στο forum μας, αλλά και επειδή όταν γράφουμε με Κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.

Σε ευχαριστώ πολύ.
_205rallye_ - Παρ 17 Μάρ 2006, 11:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
μην τρελλαινεστε ρε Shocked Shocked Shocked .οταν μιλας φιλε μου για 63 βαθμους θερμοκρασιας νερου,τοτε το λαδι δεν εχει ανεβασει ουτε 40,λοιπον τι περιμενεις να κανει το 8βαλβιδο οταν πατας λιγο παραπανω γκαζακι οταν ειναι κρυο,και εκτοςυ,οπως σωστα ανεφερες και ο ιδιος ειναι βηματικο μοτερ και τα βηματικα μοτερ ειναι λιγο πιο ’’αντρικα’’ μεχρι να δουλεψει σωστα ο κινητηρας.
Touristas - Παρ 17 Μάρ 2006, 11:31:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά τι πρόβλημα έχει ακόμα δεν έχω καταλάβει Scratch ……πολλοί μπερδεμένα είναι όπως τα έχει γράψει και άκρη δεν βγάζω
1821 - Παρ 17 Μάρ 2006, 21:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και για το ενδιαφέρον σας. Τα πράγματα έχουν ως εξής: το πρόβλημα ξεκινάει λίγο μετά το ξεκίνημα και πιο συγκεκριμένα μόλις η θερμοκρασία εγγίσει τους 55-56 βαθμούς. Τότε εάν είμαι σε πορεία το αυτοκίνητο γονατίζει και δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές, εάν δε είμαι σε στάση αρχίζει ένα κλιμακωτό ανέβασμα μέχρι περίπου τις 4000 στροφές, τις κρατάει εκεί για λίγο και κατόπιν τις κατεβάζει κλιμακωτά και μετά ξανά από την αρχή. Αν κατά τη διάρκεια που κάνει τα παραπάνω πατήσω το γκάζι, σβήνει και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να ξαναπάρει. Όταν όμως η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 62-63 βαθμούς, το αυτοκίνητο πηγαίνει άψογα. Και αντίστροφα, όταν ανεβαίνω ένα βουνό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αρχίσει η κάθοδος και πέσει η θερμοκρασία στους 62-63 βαθμούς, τότε αρχίζει πάλι το πρόβλημα. Αυτό δεν παρουσιάζεται μόνο σε μένα, αλλά και σε αρκετούς γνωστούς μου, με διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τα συνεργεία. Στο δικό μου έχω βάλει μόνο καινούριο βηματικό μοτερ ριλαντί. Μου παρουσιάστηκε πριν 3 μήνες και από τότε δεν έχω ακούσει κάποια σίγουρη λύση. Αναφέρατε επίσης ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση ανά κατηγορία οχήματος. Μπορεί να γραφεί ανά κατηγορία και η λύση ώστε να μην ταλαιπωρούνται μάταια αρκετοί αγαπητοί φίλοι?
zafeirop - Σαβ 18 Μάρ 2006, 02:59:17
Θέμα δημοσίευσης:
1821 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και για το ενδιαφέρον σας. Τα πράγματα έχουν ως εξής: το πρόβλημα ξεκινάει λίγο μετά το ξεκίνημα και πιο συγκεκριμένα μόλις η θερμοκρασία εγγίσει τους 55-56 βαθμούς. Τότε εάν είμαι σε πορεία το αυτοκίνητο γονατίζει και δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές, εάν δε είμαι σε στάση αρχίζει ένα κλιμακωτό ανέβασμα μέχρι περίπου τις 4000 στροφές, τις κρατάει εκεί για λίγο και κατόπιν τις κατεβάζει κλιμακωτά και μετά ξανά από την αρχή. Αν κατά τη διάρκεια που κάνει τα παραπάνω πατήσω το γκάζι, σβήνει και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να ξαναπάρει. Όταν όμως η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 62-63 βαθμούς, το αυτοκίνητο πηγαίνει άψογα. Και αντίστροφα, όταν ανεβαίνω ένα βουνό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αρχίσει η κάθοδος και πέσει η θερμοκρασία στους 62-63 βαθμούς, τότε αρχίζει πάλι το πρόβλημα. Αυτό δεν παρουσιάζεται μόνο σε μένα, αλλά και σε αρκετούς γνωστούς μου, με διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τα συνεργεία. Στο δικό μου έχω βάλει μόνο καινούριο βηματικό μοτερ ριλαντί. Μου παρουσιάστηκε πριν 3 μήνες και από τότε δεν έχω ακούσει κάποια σίγουρη λύση. Αναφέρατε επίσης ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση ανά κατηγορία οχήματος. Μπορεί να γραφεί ανά κατηγορία και η λύση ώστε να μην ταλαιπωρούνται μάταια αρκετοί αγαπητοί φίλοι?


Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά και σε καταβάση ακόμη, τη θερμοκρασία πως μπορείς να τη ρίξεις στου 60 C ?

Πραγματικά απορώ. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και μαμά ψυγεία, αντιλίες κλπ κάτω από 70 δε μπορεί να πέσει στο δικό μου το 8V.

Μήπως εννοείς λαδιού?

Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το πρόβλημα σου φίλε μου, απλα το επισημαίνω.

Φιλικά
Touristas - Σαβ 18 Μάρ 2006, 13:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Την βαλβίδα θερμοκρασίας του εγκεφάλου την έχετε αλλάξει ή έστω την έχετε μετρήσει εάν έχει κανονικές τιμές. Επίσης αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς μπορείς να ξεχωρίσεις πόσους ακριβώς βαθμούς έχει το νερό από την στιγμή που το όργανο έχει κλιμάκωση 70 , 90 , 110. το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το υπολογίζεις στο περίπου. Τεσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας πάντως για δες αυτό που είπα.
zafeirop - Κυρ 19 Μάρ 2006, 02:44:29
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Την βαλβίδα θερμοκρασίας του εγκεφάλου την έχετε αλλάξει ή έστω την έχετε μετρήσει εάν έχει κανονικές τιμές. Επίσης αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς μπορείς να ξεχωρίσεις πόσους ακριβώς βαθμούς έχει το νερό από την στιγμή που το όργανο έχει κλιμάκωση 70 , 90 , 110. το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το υπολογίζεις στο περίπου. Τεσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας πάντως για δες αυτό που είπα.


Απλά να διορθώσω τη τιμή λίγο... εννοούσα 80 βαθμούς.
Σχετικά με την ακρίβεια μέτρησης πρέπει να είναι πολύ καλή. Κάποιος ειδικός εδώ πέρα ανέφερε ότι η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ ανάβει στους 93 βαθμούς.

Όντως, όταν ακούω το φουρφούρι να παίρνει μπρος, η βελόνα είναι κάπου ανάμεσα στους 90 και στους 100, σχεδόν στη μέση.

ΖΗΤΩ τα αναλογικά όργανα.

Παρένθεση: υπάρχει περίπτωση τα συνθετικά λάδια καλύτερης ποιότητας να ρίχνουν τη θερμοκρασία του κυκλώμάτος ψύξης;
Touristas - Δευ 20 Μάρ 2006, 12:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Για να καταλάβω τώρα τελικά το πρόβλημα ποιος το έχει… Shaking Scratch

Όσο για το βεντιλατέρ η πρώτη ταχύτητα παίρνει στους 98C και η δεύτερη στους 103C.
1821 - Τρι 21 Μάρ 2006, 09:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Την θερμοκρασία την αναφέρω κατά προσέγγιση μιας και δεν μας ενδιαφέρει η ακρίβεια καθως επίσης και σαν μια παρατήρηση διότι τότε εμφανίζεται το πρόβλημα. Πληροφοριακά η κατάβαση με μεγάλη ταχύτητα με χειμερινές εξωτερικές θερμοκρασίες κατεβάζουν την θερμοκρασία γυρω στους 60-65 βαθμούς. Μια δοκιμαστική παρατήρηση θα σε πείσει.
zafeirop - Τρι 21 Μάρ 2006, 15:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
1821 έγραψε:
Την θερμοκρασία την αναφέρω κατά προσέγγιση μιας και δεν μας ενδιαφέρει η ακρίβεια καθως επίσης και σαν μια παρατήρηση διότι τότε εμφανίζεται το πρόβλημα. Πληροφοριακά η κατάβαση με μεγάλη ταχύτητα με χειμερινές εξωτερικές θερμοκρασίες κατεβάζουν την θερμοκρασία γυρω στους 60-65 βαθμούς. Μια δοκιμαστική παρατήρηση θα σε πείσει.


Λογικά, τα 1600 μοτέρ θα έχουν και καλύτερο σύστημα ψύξης. Οπότε και θα πέφτει κι άλλο η θερμοκρασία.

Εμένα σε καταβάσεις 60-70 Km/h και με μαμά εξοπλισμό γενικά, η βελόνα είναι κολημμένη στους 80.

Τέλος πάντων. Είμαστε και λίγο εκτός.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr