ekeramid έγραψε: |
Πήρα πριν μερικές μέρες ένα 206 CC 1,6 του 2001 ![]() 1)Τριγμοί Τζαμιών Επειδή τα τζαμια στις πόρτες τριζουν στα λαστιχα τις οροφης, υπαρχει κάποια αλιφή η οποία να μαλακώνει αυτά τα λάστιχα? Αν ναι, ποια και που την βρίσκω? |
ekeramid έγραψε: |
2)Απώλεια Ψυχτικού Υγρού
Εχω το πρόβλημα της απώλειας ψυχκτικού υγρού της μηχανής , και ειδα ότι υπάρχει ότι υπάρχουν σημάδια διαροής (οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση σας). Τώρα ποια δεν το καλύπτει η εγγυηση σωστά? Τελικά τι ζητάω από το συνεργείο, αλλαγή φλάτζας ή πρώτα αλλαγή στο καπακι αντλίας , ή μόνο σφύξιμο του? Και πόσο κοστίζει τελίκά αυτό? Αν απλά προσθέτω 1 φορά το μηνα υγρό τι μπορεί να πάθει η μηχανή? ![]() |
ekeramid έγραψε: |
3)Ζαντολάστιχα
Λέω να του βάλω ζάντες (αν δεν δώσω λεφτά για φλάτζα τελικά) και μάλλον και λάστιχα μαζί. Συμφέρει να βάλω 15αρες με λάστιχα 50 αρια για να γλυτώσω κάποια λεφτά ή τα 55αρια είναι αρκετά πιο άνετα και δεν διαφέρουν σε κράτημα , οπότε και αξίζει η διαφορά στην τιμή? Για 16 αρεσ ζάντες τι γνώμη έχεται ? Το CC θα τρίζει ολόκληρο στις λακούβες όπως υποθέτω? |
ekeramid έγραψε: |
4)Ηλεκτρική κλειδαρια πορτ-παγκαζ
Η ηλεκτρική κλειδαρια στο πορτ-παγκαζ δεν ανοίγει αυτοματα μαζί με τις κλειδαριές στισ πόρτες, από το κουμπί στο κλειδι (αν και κλείνει μαζι τους). Οπότε πρέπει να την ανοίγω χειροκίνητα με το κλειδί. Εχει χαλάσει, ή έτσι λειτουργεί σε όλα τα 206? Μπορώ να την φτίαξω ή θέλει συνεργείο της peugeot? |
ekeramid έγραψε: |
5)ΝΟ ABS? ![]() Τελός δεν είναι απίστευτο ένα αυτοκίνητο που έχει καινούριο γύρο στα 20000 ευρό να μήν έχει ABS,όπως συμβαίνει στο δικό μου ?(ακόμα και του 2001) ![]() Δώστε μου τα φώτα σας παιδία!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Thanks ![]() |
ekeramid έγραψε: |
Ευχαριστώ για τις συμβουλές!
Πραγματικά δεν περιμένα τόσο γρήγορη ανταπόκριση! ![]() ![]() Οσο για το πρόβλημα διαροής του ψυχτικού στο forum του psclub στην ανακοίνωση που έχει βγει λέει: "Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ΔΕΝ ευθύνεται η φλάντζα της κυλινδοκεφαλής για την διαρροή, αλλά ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ. Διαρρέει από εκεί ψυκτικό υγρό με αποτέλεσμα να φαίνεται ως υπαίτιος η φλάντζα. " Αυτό λοιπόν το καπάκι για να αλλαχθεί πρέπει να αλλαχθεί η φλάτζα ολόκληρη? Μπορούμε να το σφύξουμε na mi xanei ![]() ![]() Πόσο στοιχίζει? ![]() Και κάτι τελευταίο (μια και σας βρικα πρόθυμους ![]() Στο πίσω κεντρικό στοπ δεν αναβουν όλα τα λαμπακια. Για να φτιαξει θέλει άλλαγμα ολοκληρη η "λορίδα" ή έχει καμια 10αρια λαμπακια οπότε αλλάζω αυτά? Thanks again !!!! |
ekeramid έγραψε: |
Και κάτι τελευταίο (μια και σας βρικα πρόθυμους ![]() Στο πίσω κεντρικό στοπ δεν αναβουν όλα τα λαμπακια. Για να φτιαξει θέλει άλλαγμα ολοκληρη η "λορίδα" ή έχει καμια 10αρια λαμπακια οπότε αλλάζω αυτά? Thanks again !!!! |
ekeramid έγραψε: |
Ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή παιδία! |
ekeramid έγραψε: |
Το μόνο που μένει τώρα είναι να μπω κανονικά στο club σας. |
ekeramid έγραψε: |
Αν αγοράσω λοιπόν ζαντολάστιχα , ας πουμε, από κάποιοιν συνεργάτη του club ταυτόχρονα έχω σαν δώρο τη συνδρομή για φέτος?(κάτι τέτοιο δίαβασα κάπου..)
Σε αυτή την περίπτωση η αγορά γίνεται με τις τιμές του PSClub? |
Touristas έγραψε: |
Για την κλειδαριά του χώρου αποσκευών μην ανησυχείς έτσι λειτουργεί.
Τα λαμπάκια του 3ου στοπ είναι 10 και είναι ανεξάρτητα αλλά εάν θα ανοιχτεί τα αλλάζεις όλα. Απλά θέλει προσοχή γιατί πολλές φορές οι επαφές τους είναι ταλαιπωρημένες και σπάνε. Όσο για την διαρροή είναι από την βάση του θερμοστάτη (η οποία δεν έχει φλάντζα αλλά κόλα ) , το πρόβλημα είναι στο ότι δεν έχει καλό φινίρισμα με αποτέλεσμα την στρέβλωση και κατά συνέπεια την απώλεια αντιψυκτικού σε σημείο τέτοιο που να φαίνεται υπαίτια η φλάντζα τις κεφαλής. Με την αλλαγή της βάσης θα σταματήσει να χάνει. |
Sidobre έγραψε: | ||
Aυτό ακριβώς, εύγε κ. Τεχνικέ Σύμβουλε. |