PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τακάκια

sotiris13 - Πεμ 23 Φεβ 2006, 12:55:00
Θέμα δημοσίευσης: Τακάκια
καλημέρα!!

Λοιπόν... πολύ σύντομα, θα αλλάξω τακάκια. το πολύ την αλλη βδομάδα.
μου το είχαν πει και στο σερβις οτι σε 5000 xiliometra θα χρειαστώ τακάκια.
εγω θα παώ να τα αλλαξω στα 4000 γιατι την τελευταία εβδομαδα εχω ακούσει 1-2 φορές ενα μικρό σφύριγμα στο φρενάρισμα, και στα πολλα χιλιόμετρα φρενάρει πολύ πιο αργά.

έχετε να προτείνετε άλλα τακάκια εκτός απο τα μαμα πεζω?
έχω 206 gti 1.6
Sidobre - Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:37:11
Θέμα δημοσίευσης:
Για κανονικές συνθήκες (μικτές δηλαδή, Πόλη, Εθνική και στριφτερούς δρόμους) το "μαμά" τακάκι είναι μια χαρά. Μαλακό, ζεστένεται γρήγορα (δεν χρειάζεται δηλαδή ζέσταμα) και αποδίδει καλά.

Αν τώρα σώνει και καλά θες να αλλάξεις φτηνά είναι τα Bentix ενώ για χρήση πίστας και πιο "αγωνιάρικες" καταστάσεις Ferodo είναι μια χαρά.

Πάντως εγώ προτιμώ τα μαμά (δεν φθείρονται πρόωρα ούτε οι δίσκοι και κρατάνε και αρκετά χλμ.)
sotiris13 - Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:49:15
Θέμα δημοσίευσης:
H αλήθεια είναι οτι δεν είχα πρόβλημα με τα φρένα κ τα τακάκια..
μια χαρά είναι τα μαμά.
βέβαια δεν έχω δοκιμάσει άλλα. πρώτη φορά θα τα αλλάξω.
θα τα αλλάξω μόνο με καλύτερα και η χρήση του αυτοκινήτου ειναι μικτή.
καθε μέρα τουλάχιστον 40-50 χιλίομετρα στην πόλη και πολλά ταξίδια.

ξέρεις τιμές και σε τι προσφέρουν παραπάνω τα όχι μαμα..αν προσφέρουν βέβαια εκτός απο αγωνιστική χρήση

επίσης έχω φίλους σε επισιμη λιον και σκευτόμουν μήπως προτίνουν απο εκεί τίποτα απο πεζώ σπορ αν εχει..
Sidobre - Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
sotiris13 έγραψε:

επίσης έχω φίλους σε επισιμη λιον και σκευτόμουν μήπως προτίνουν απο εκεί τίποτα απο πεζώ σπορ αν εχει..


PS σε 266mm δεν υπάρχουν. Τιμές να σου πω δεν γνωρίζω απ'έξω. Το τμήμα συνεργασιών μας (aka MEMsound) ίσως να ξέρει για Ferodo.
Πάντως επιμένω... μαμά και.. φτηνά! Wink
sotiris13 - Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
οκ ευχαριστώ!! αν μάθω κάτι αξιόλογο πάνω στο θέμα θα ενημερώσω!!
MEMsound - Πεμ 23 Φεβ 2006, 14:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
sotiris13 έγραψε:

επίσης έχω φίλους σε επισιμη λιον και σκευτόμουν μήπως προτίνουν απο εκεί τίποτα απο πεζώ σπορ αν εχει..


PS σε 266mm δεν υπάρχουν. Τιμές να σου πω δεν γνωρίζω απ'έξω. Το τμήμα συνεργασιών μας (aka MEMsound) ίσως να ξέρει για Ferodo.
Πάντως επιμένω... μαμά και.. φτηνά! Wink


Με φώναξε κανείς.. Α μάλιστα...

κ.Πρόεδρε δεν υπάρχει "ίσως"... Cool Wink Razz

Λοιπόν:
-> τα μαμά για 266mm έχουν 54ε (και κάτι ψηλά)

-> τα αντίστοιχα "απλά" Ferodo (DS 2000 αν δεν κάνω λάθος) για τα επίσημα μέλη του PSClub = με -25% έχουν: 35,75ε (κωδ 1370)

-> ενώ τα "ημι-αγωνιστικά" DS 2500: 123,62ε (κωδ 1399)
!! προσοχή σφυρίζουν ολίγον και δεν φρενάρουν κρύα.... αλλά δεν ζεσταίνονται (δοκιμασμένο...) ποοοοτεεεεέ)
ultra-one - Πεμ 23 Φεβ 2006, 16:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
-> ενώ τα "ημι-αγωνιστικά" DS 2500: 123,62ε (κωδ 1399)
!! προσοχή σφυρίζουν ολίγον και δεν φρενάρουν κρύα.... αλλά δεν ζεσταίνονται (δοκιμασμένο...) ποοοοτεεεεέ)

Μάνθο μήπως έχεις προσέξει αν το πεντάλ είναι και λιγότερο "σπογγώδες" με αυτά? Confused
MEMsound - Πεμ 23 Φεβ 2006, 17:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν τα έχω δοκιμάσει σε 206. Μόνο σε 106 και όχι με εμένα οδηγό αλλά το συμπέρασμα τουο δηγού είναι ότι φρενάρει καταπληκτικά παντού (και ας κάνουν λίγη φασαρία)

Η σπογγώδη αίσθηση θα βελτιωθεί (κάπως και όχι τελείως) μόνο με σωληνάκια υψιλής πίεσης νομίζω.
ultra-one - Πεμ 23 Φεβ 2006, 18:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Η σπογγώδη αίσθηση θα βελτιωθεί (κάπως και όχι τελείως) μόνο με σωληνάκια υψιλής πίεσης νομίζω.

Σίγουρα με τα σωληνάκια κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά (είχα βάλει στο 309) αλλά και τα πιο σκληρά τακάκια που δεν συμπιέζονται σαν ελατήριο στην πίεση βοηθάνε και αυτά (Την είχα πάθει με το Mazda βάζοντας μαλακά Ferodo κάποτε... ) Wink
Sidobre - Πεμ 23 Φεβ 2006, 18:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
....και τα πιο σκληρά τακάκια που δεν συμπιέζονται σαν ελατήριο στην πίεση βοηθάνε και αυτά (Την είχα πάθει με το Mazda βάζοντας μαλακά Ferodo κάποτε... ) Wink


Shocked Shocked Shocked

Χάρη, η σπογγώδες αίσθηση στο πεντάλ δημιουργείται από δύο λόγους:
1. Από την διαστολή των σωληνώσεων λόγω υψηλών θερμοκρασιών (γι'αυτό και μπαίνουν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης)

2. Οταν το τακάκι θερμαίνεται απελευθερώνει αέρια. Αυτά τα αέρια δημιουργούν ένα "φιλμ" ανάμεσα στο τακάκι και στον δίσκο με αποτέλεμα αυτή την αίσθηση.....

Τακάκια που συμπιέζονται δεν νομίζω να έχει ακούσει κανείς!
brz20 - Πεμ 23 Φεβ 2006, 18:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλουμε σωλινακια υψηλης πιεσης και κατι σε semi-racing τακακια θα φρεναρουν ναι ή οχι?
Επισης δεν πρεπει να προσεξουμε και λιγο τα υγρα?
DimiP - Πεμ 23 Φεβ 2006, 20:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μανθοοοο, με μπερδεψες!

εχω φρενα απο rallye (δαγκανες/δισκοι/μαμα τακακια) και σωληνακια υψηλης.
με τα μαμα μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος μεχρι τωρα.
προτεινεις κατι αλλο για πιο αμεσο (γρηγορο) φρεναρισμα ;
MEMsound - Πεμ 23 Φεβ 2006, 20:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
για καλύτερη ή μάλλον πιο άμεση ΑΙΣΘΗΣΗ κυρίως και όχι αποτέλεσμα (μειώση απόστασης ακινητοποίησης) (τουλάχιστον σε καθημερινή χρήση) τα σωληνάκια υψιλής βελτιώνουν.

Σε χρήση πίστας εκεί που όλα ανάβουν δίσκοι/τακάκια/υγρά... τα σωληνάκια κάνουν αρκετή διαφορά.

Αλλά για καλύτερο φρενάρισμα = μειώση της απόστασης ακινητοποίησης (πέραν της χρήσης διαφορετικής πάστας τακακιού*) πας σε μεγαλύτερη διάσταση δίσκων πχ 266mm (= + δαγκάνες + τακάκια)

(*ανάλογα την χρήση πιο μαλακό ή πιο σκληρό κλπ κλπ)
ultra-one - Παρ 24 Φεβ 2006, 15:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:
....και τα πιο σκληρά τακάκια που δεν συμπιέζονται σαν ελατήριο στην πίεση βοηθάνε και αυτά (Την είχα πάθει με το Mazda βάζοντας μαλακά Ferodo κάποτε... ) Wink



Τακάκια που συμπιέζονται δεν νομίζω να έχει ακούσει κανείς!

Τάσο τα συγκεκριμένα Ferodo που αναφέρομαι όταν τα είχα βγάλει από το αυτοκίνητο (μετά από καμιά ....500αριά χιλιόμετρα χρήσης Puke right) η υφή τους έδινε την εντύπωση ότι ήταν κατασκευασμένα από καουτσούκ!
Αυτό ήταν γύρω στο 89-90 όταν άρχισαν να καταργούνται τα τακάκια με αμίαντο και πιθανόν οι κατασκευαστές φρένων να δοκίμασαν διάφορες μαλ***ες σαν εναλλακτική λύση στον αμίαντο......


Sidobre έγραψε:
Χάρη, η σπογγώδες αίσθηση στο πεντάλ δημιουργείται από δύο λόγους:
1. Από την διαστολή των σωληνώσεων λόγω υψηλών θερμοκρασιών (γι'αυτό και μπαίνουν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης)

2. Οταν το τακάκι θερμαίνεται απελευθερώνει αέρια. Αυτά τα αέρια δημιουργούν ένα "φιλμ" ανάμεσα στο τακάκι και στον δίσκο με αποτέλεμα αυτή την αίσθηση.....

Αν είναι όπως τα λες τότε το πεντάλ έπρεπε να είναι πέτρα με τα φρένα και τα υγρά κρύα!!!!!!!!
Μάλλον ΚΑΙ κάτι άλλο πρέπει να φταίει! Cool
Sidobre - Παρ 24 Φεβ 2006, 15:54:35
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:


Sidobre έγραψε:
Χάρη, η σπογγώδες αίσθηση στο πεντάλ δημιουργείται από δύο λόγους:
1. Από την διαστολή των σωληνώσεων λόγω υψηλών θερμοκρασιών (γι'αυτό και μπαίνουν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης)

2. Οταν το τακάκι θερμαίνεται απελευθερώνει αέρια. Αυτά τα αέρια δημιουργούν ένα "φιλμ" ανάμεσα στο τακάκι και στον δίσκο με αποτέλεμα αυτή την αίσθηση.....

Αν είναι όπως τα λες τότε το πεντάλ έπρεπε να είναι πέτρα με τα φρένα και τα υγρά κρύα!!!!!!!!
Μάλλον ΚΑΙ κάτι άλλο πρέπει να φταίει! Cool


Ναι κοιτάξεις να κάνεις εξαέρωση στο κύκλωμα φρένων Wink

Ή να φοράς παπούτσια με μικρότερη σόλα.... Shocked
ultra-one - Παρ 24 Φεβ 2006, 16:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ναι κοιτάξεις να κάνεις εξαέρωση στο κύκλωμα φρένων Wink
Ή να φοράς παπούτσια με μικρότερη σόλα.... Shocked

.....Ή να πάρω ένα αυτοκίνητο της προκοπής να ησυχάσω!!!!!! Silly

Αχ πόσο μου λείπει το 309GTi μου!!! Crying or Very sad
DimiP - Παρ 24 Φεβ 2006, 20:51:12
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
για καλύτερη ή μάλλον πιο άμεση ΑΙΣΘΗΣΗ κυρίως και όχι αποτέλεσμα (μειώση απόστασης ακινητοποίησης) (τουλάχιστον σε καθημερινή χρήση) τα σωληνάκια υψιλής βελτιώνουν.

Σε χρήση πίστας εκεί που όλα ανάβουν δίσκοι/τακάκια/υγρά... τα σωληνάκια κάνουν αρκετή διαφορά.

Αλλά για καλύτερο φρενάρισμα = μειώση της απόστασης ακινητοποίησης (πέραν της χρήσης διαφορετικής πάστας τακακιού*) πας σε μεγαλύτερη διάσταση δίσκων πχ 266mm (= + δαγκάνες + τακάκια)

(*ανάλογα την χρήση πιο μαλακό ή πιο σκληρό κλπ κλπ)


oποτε μαμα και παλια μαμα τακακι! Wink
volvos - Παρ 24 Φεβ 2006, 21:24:24
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη ταα 283 ποσο εχουν τα τακακια και οι δισκοι??? Shocked
bob - Παρ 24 Φεβ 2006, 21:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη ταα 283 ποσο εχουν τα τακακια και οι δισκοι??? Shocked


αν δεν κανω λαθος γυρω στα 450 ολο το σετ
netblaster - Σαβ 25 Φεβ 2006, 11:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
volvos έγραψε:
δηλαδη ταα 283 ποσο εχουν τα τακακια και οι δισκοι??? Shocked


αν δεν κανω λαθος γυρω στα 450 ολο το σετ


Μαζι με τις δαγκανες ετσι??? Confused
scrat - Τρι 30 Μάϊ 2006, 13:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το θέμα γιατί ήθελα να ρωτήσω:

Στα 14.000χλμ μου άλλαξαν πίσω τακάκια. Το πεντάλ είχε αρχίσει να έχει μεγαλύτερη διαδρομή και ήθελε μεγαλύτερη δύναμη τουλάχιστον 2.000χλμ πριν, και στα απότομα βυθίσματα άναβε η λυχνία και το μήνυμα "low breaking fluid level" ή κάπως έτσι.
Τώρα είμαι στα 21.000χλμ και πάλι εδώ και λίγο καιρό έχει αλλάξει η αίσθηση του πεντάλ φρένων, έχει μεγαλώσει η διαδρομή, θέλει μεγαλύτερη δύναμη και έχει χάσει σε ακρίβεια. Είναι περίπου σα να φρενάρω μόνο με το μπροστινό σύστημα.

Είναι λογική αυτή η φθορά; Επίσης, είναι λογικό τα τακάκια να έχουν κάποια επαφή με τον δίσκο όταν δεν πατιέται το πεντάλ;
lewnidios - Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
η φθορα δεν μου ακουγεται φυσικη ,και ποσο μαλλον στα πισω τακακια.η διαδρομη του πενταλ δεν πρεπει να μεγαλωνει γιατι το ολο συστημα ειναι αυτορυθμιζομενο απα οταν εχουμε φαγωμα τακακιου η αποσταση αυτη συμπληρωνεται απο το δοχειο υγρων ωστε η διαδρομη να ειναι παντα η ιδια στο πενταλ,και αν η διαδρομη μεγαλωνει αυτο πρεπει να γινεται πολυ λιγο που δεν θα σου εινια καν αισθητο.μηπως να κοιταξεις την αντλια φρενων σου μην εχει καποιο προιβλημα;απο τα συμπτωματα κατι τετοιο μου λεει.φαντασου οτι εγω αλλαζω τακακια εμπρος περιπου καθε 35000 χιλιομετρα,πισω δεν εχω αλλαξει ποτε.στην αντιπροσωπεια μου τα ειχαν αλλαξει στα 20000 χιλιομετρα απο τακτικη τους και οχι απο φθορα και τα πληρωσα τζαμπα,μετα το πηρα χαμπαρι οταν εβαλα ζαντες πόυ μπορουσα ευκολα να τα δω αν ειναι οκ.
η μικρη επαφη των τακακιων με το δισκο χωρις το πατημα του πενταλ ειναι φυσιολογικη. Smile
kazanovas - Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ στα 20000 τα πισω είχα αλλάξει.Τι γίνεται ρε παιδιά είναι λογικό να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο γρήγορα από τα μπροστά?
lewnidios - Τρι 30 Μάϊ 2006, 15:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
το τσεκαρες αν ηθελαν αλλαγη; η στην αντιπροσωπεια στο ειπαν και το δεχτηκες;γιατι οπως ειπα και παραπανω στις περισσοτερες αντιπροσωπειες το εχουν τακτικη να αλλαζουν καθε 20000 τακακια.ΠΡΟΣΟΧΗ μην πληρωνεται τζαμπα,να τα βλεπετε οι ιδιοι και οταν βλεπετε την γομα τους φαγωμενη τοτε να κανετε αλλαγη.......
scrat - Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις σας!

Ναι όταν ο τεχνικός έβγαλε τα "παλιά" πίσω τακάκια, μου τα έδειξε, και το πάχος του υλικού ήταν όντως μικρότερο, δε μπορώ να κρίνω όμως αν δικαιολογούσε την αλλαγή η μείωση του πάχους του υλικού τριβής που μου έδειξε.
Αν μου λέτε για διαστήματα μεγαλύτερα από 20.000χλμ τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Θα το πάω σύντομα και θα αναφέρω την αντλία, να δω τι θα μου πουν. Το ότι η διαδρομή του πεντάλ χάνει με τον καιρό και την ακρίβεια που έχει, φαντάζομαι ότι συνηγορεί σε αυτή την άποψη...
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
εεε μήπως έχεις πολύ σφικτό το χειρόφρενο και σου τρώει τα πίσω τακάκια?????
scrat - Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:04:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και εχει αρκετη νεκρή διαδρομή απ' όσο νιώθω, θα το έχω στα υπ'όψιν κι αυτό! Ευχαριστώ!
kazanovas - Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:45:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως όταν μου τα έδειξε δεν υπήρχε τακάκι (εννοώ το υλικό τριβής,ήταν καραφλό τελείως). Μου είχε πει πάντως ότι αρκετά 1.6 παρουσίασαν το ίδιο πράγμα.Δικαιολογία του κώλου, μου φάνηκε τότε και τώρα.
LUBRIFIC - Πεμ 01 Ιούν 2006, 23:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πρωτα μου τακακια εμπροs τα αλλαξα στο 306 race στιs 35000 ΚΜ φορουσε LUCAS απο μαμα.Εβαλα ΜΙΝΤΕΧ δεν θορυβουσαν καθολου μα
νομιζω εχασα λιγακι απο την προηγουμενη αισθηση που ειχα στο φρενο.
Στα 60000 ΚΜ τα εχω αντικαταστησει με ΤΕΧΤΑR εχουν διπλασια τιμη απο
τα ΜΙΝΤΕΧ [75 EURO] εχω βρει την παλια αισθηση που ειχα στα φρενα
αλλα νομιζω οτι ειναι μαλακωτερα ολων των αλλων γιατι μου μαυριζουν
εντονα τιs ζαντεs.Στα 62500 ΚΜ που εχω κανει μεχρι τωρα τα πισω τακα-
κια δεν χρειαστηκε να τα αλλαξω ακομα [φοραει ΤΕΧΤΑR απο μαμα.]
Οι μπροστινοι δισκοι αλλαχτηκαν απο τα 8000 ΚΜ με[χαρακτουs-τρυπητουs]αεριζομενουs 283 ΜΜ τηs ιταλικηs FRENO D ORO χωριs ομωs ουσιαστικη βελτιωση στο φρεναρισμα παρα μονο αντοχη στην εντονη
χρηση.Περιμενω δικεs σαs εμπειριεs σχετικα με τα φρενα του συγκεκριμενου τυπου αυτοκινητου.
Ευχαριστω
scrat - Τετ 07 Ιούν 2006, 20:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Επισκέφθηκα το συνεργείο (Automotivo Πειραιώς), όπου το αυτοκίνητο οδηγήθηκε από 2 τεχνικούς (ο πρώτος μάλιστα, όπως με ενημέρωσε ο δεύτερος, έχει "σφάξει τον κόκκορα" στα θεμέλια του συνεργείου... Rolling eyes Exclamation ) και τα τακάκια ελέγχθησαν οπτικά. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, τα τακάκια δεν είναι φαγωμένα, και η αίσθηση του πεντάλ είναι σωστή (στον έναν του άρεσε κιόλας). Πάλι σύμφωνα με τα όσα λένε, το πιθανότερο είναι τα πρώτα τακάκια να ήταν ρυθμισμένα πιο κοντά στους δίσκους και να μου έδιναν αυτή τη στιβαρή αίσθηση στο πεντάλ και αυτό να ευθύνεται στο ότι φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα. Το χειρόφρενο το δοκίμασαν επίσης και θεωρούν ότι είναι σωστά ρυθμισμένο.
Δεν απέφυγα βέβαια και τους υπαινιγμούς για το ότι τραβάω χειρόφρενα και ότι ξεζουμίζω το 206 μου (με φιλικό χτύπημα στην πλάτη - α λα πιτσιρίκος - και λέγοντάς μου ότι "καλά κάνεις, κι εγώ στο πρώτο μου αυτοκίνητο του ήπια το αίμα"). Επίσης τα κλασικά ότι τα 1.6 και τα cc χαλάνε πίσω τακάκια με διπλάσιο σχεδόν ρυθμό...
Με άλλα λόγια, προς το παρόν δεν τίθεται θέμα περαιτέρω ελέγχου, και περιμένουμε να δούμε μήπως χειροτερέψει η αίσθηση ή η αποτελεσματικότητα.
razor - Τετ 07 Ιούν 2006, 22:13:02
Θέμα δημοσίευσης:
Στο service των 30000ΚΜ που έκανα, μου είπαν οτι τακάκια θα χρειαστεί να αλλάξω γύρω στα 40000ΚΜ, ή όταν καταλάβω οταν δεν πιάνουν τα φρένα, περίεργο δεν είναι;
Makis77 - Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από ένα οπτικό έλεγχο στα πίσω τακάκια (φαίνονται μέσα από τις μαμά ζάντες), παρατήρησα ότι το αριστερό έχει το διπλάσιο περίπου πάχος από το δεξί (έχω 27000 χλμ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Hint:
Εδώ και αρκετό καιρό ακούω έναν ήχο από δεξιά (και πίσω μάλλον) σαν να ακουμπάει κάτι πάνω στο δίσκο καθώς αυτός γυρίζει. Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία πριν 1 χρόνο, αλλά στη βόλτα που κάναμε μαζί με έναν μηχανικό δεν ακουγόταν τίποτα. Επίσης κάνανε έναν οπτικό έλεγχο με σηκωμένο το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι δε βλέπουν κάτι. Κάθε φορά όμως που φτάνω στη δουλειά μετά από 15 χλμ περίπου στον Κηφισσό, ακούω αυτό το ελαφρύ σφύριγμα.

Μήπως ακουμπάει τελικά το τακάκι στο δίσκο και φαγώνεται πιο γρήγορα; Και αν ναι, πώς διορθώνεται αυτό;
COOL ALEXIS - Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:07:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!

Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα Exclamation
Makis77 - Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δε θα έπρεπε όμως να αισθάνομαι ότι πηγαίνω ψιλοφρεναριστός, αν είχε κολλήσει η δαγκάνα; Δεν συμβαίνει αυτό. Επίσης τώρα τελευταία δεν ακούγεται τόσο όσο πριν. Βέβαια και το πάχος του τακακίου που φαίνεται είναι γύρω στα 3 χιλ τώρα.

Εσένα πώς διορθώθηκε το πρόβλημα; Τί έκανε ο γάτος; Smile
ultra-one - Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!

Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα Exclamation

Ένας Τουρίστας Γάτος?? Laughing
tsosmoulis - Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χρειάζεται να έχει κολήσει απαραίτητα η δαγκάνα νομίζω.. Rolling eyes
Οι μαμά δισκόπλακες έχουν την τάση να κάνουν "νυχάκι" και πολλές φορές να ακουμπάνε τα τακάκια και να ακούγεται μέχρι και σφύριγμα. Αυτό είχα πάθει στο 206.
Χθες που ήμουν στον μηχανικό με τον Jekyl παρατηρήθηκε ότι οι μαμά δίσκοι του είναι σχεδόν κοίλοι και πάει για αλλαγή τώρα. Α!να σημειωθεί ότι και σε αυτόν ακούγεται ο σχετικός θόρυβος του 'ακουμπήματος' Wink

Όπως πάντα μπορεί να λέω παπ***ές, αν λέω κάτι λάθος σφυρίξτε Cool
Touristas - Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βλέπεις την δεξιά δαγκάνα και είναι φαγωμένα ανομοιόμορφα τότε είναι θέμα δαγκάνας. Ο θόρυβος μπορεί να οφείλεται σε επαφή του μεταλλικού μέρους που έχει το τακάκι με την δισκόπλακα. Λογικά η αριστερή μεριά θα είναι οκ οπότε πας για αλλαγή τακάκια και ίσως και τις δεξιάς δαγκάνας.
lewnidios - Πεμ 15 Ιούν 2006, 13:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως πρεπει να κοιταξει και τον κατανεμητη φρενων;
Touristas - Πεμ 15 Ιούν 2006, 16:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει κατανεμητή καθώς είναι ενσωματωμένος στη μονάδα του ABS.
lewnidios - Παρ 16 Ιούν 2006, 14:33:13
Θέμα δημοσίευσης:
σωστος.
paris - Τετ 21 Ιούν 2006, 13:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα τακάκια στα 53000 χλμ έβαλα στο 206 1,6 του 2003 τα ferodo μπρος και πίσω τιμές 75 ευρώ τα μπροστα και 33 ευρώ τα πίσω εργασία μου πήρε 30 ευρώ. Ε[ίσης μπυ έβαλέ λιπαντικό στα έμβολα. Είναι καλές οι τιμές που αναφέρω;
MEMsound - Τετ 21 Ιούν 2006, 13:51:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλές για αγορά εκτός PSClub....

Γιατί εγώ τα πίσω τα πήρα 24ε (αν δεν κάνω λάθος και ήταν 18ε)
Επίσης 77ε είχε πάρει ο Lef205 τα DS2500 / 247mm...

Τα απλά της Ferodo για 266mm είναι φθηνότερα.

Δεν έχω τον σχετικό κατάλογο μαζί μου = θα δω και θα σου ακριβώς).

Για εργασία τοποθέτησης εγώ την έκανα μόνος μου... Wink
volvos - Τετ 21 Ιούν 2006, 15:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ta 283 ποσο ακριβοτερα ειναι?
(ετσι για να ετοιμαζομαι Laughing )
Touristas - Τετ 21 Ιούν 2006, 16:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Για εργασία τοποθέτησης εγώ την έκανα μόνος μου... Wink

Να μην πω τίποτα καλύτερα ….. Laughing
STELIOS - Πεμ 22 Ιούν 2006, 23:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκρκιμενο topic θα κλεισει αμεσα αφου δεν εχει σχεση με βλαβη και υπαρχουν ηδη οι πληροφοριες για τακακια στις Βελτιώσεις Αναρτήσεων, Ελαστικών, Φρένων.

STELIOS
Mod. Team

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr