PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - "Κλότσιμα" κατα το ανέβασμα των στρoφών

brz20 - Δευ 20 Φεβ 2006, 00:24:47
Θέμα δημοσίευσης: "Κλότσιμα" κατα το ανέβασμα των στρoφών
Παιδια θελω την βοηθεια σας σε ενα θεμα που το εχω παρατηρησει απο τις γιορτες των χριστουγεννων αλλα δεν το εδωσα μεγαλη σημασια τοτε.Παρατηρω οτι με 1η και 2α στο κιβωτιο νιωθω ενα κλοτσιμα να το πω,ενα κομπιασμα να το πω.Και το παρατηρω οταν ανεβαζω σχετικα αργα τις στροφες.Μπορειτε να μου πειτε απο τι μπορει να ειναι.Εχω βαλει το Sprint Booster και μηπως ειναι καθαρα απο το ποδι μου και δεν φταιει το κακομοιρο το αμαξακι μου.Τι να πω.Εχω μπερδευτει.
_205rallye_ - Δευ 20 Φεβ 2006, 11:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
κατα τα αλλα ειναι μαμα το αμα3ι;ισως σου δημιουργει κομπιαμα στις χαμηλες λογο μπουκωματος απο παραπανω βενζινη στην εισαγωγη αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως τι ειδουσ κλοτσιμα εννοεις.για κοιτα και τα μπουζοκαλωδια καλου κακου μηπως εχεις καμια απωλεια ρευματος.
Sidobre - Δευ 20 Φεβ 2006, 11:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
_205rallye_ έγραψε:
...για κοιτα και τα μπουζοκαλωδια καλου κακου μηπως εχεις καμια απωλεια ρευματος.


Μπουζοκαλώδια δεν έχει. Ο πολαπλασιαστής είναι ακριβώς πάνω από τα μπουζί...

Πάντως και εγώ δεν καταλαβαίνω ακριβώς πως είναι αυτό το "κλωτσημα". Αν μπορείς να μας το περιγράψεις λίγο πιο παραστατικά....
ultra-one - Δευ 20 Φεβ 2006, 11:46:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Κλότσιμα" κατα το ανέβασμα των στρoφών
brz20 έγραψε:
Παρατηρω οτι με 1η και 2α στο κιβωτιο νιωθω ενα κλοτσιμα να το πω,ενα κομπιασμα να το πω.Και το παρατηρω οταν ανεβαζω σχετικα αργα τις στροφες.Μπορειτε να μου πειτε απο τι μπορει να ειναι.Εχω βαλει το Sprint Booster και μηπως ειναι καθαρα απο το ποδι μου και δεν φταιει το κακομοιρο το αμαξακι μου.Τι να πω.Εχω μπερδευτει.

Αν και δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς, αν αυτό συμβαίνει όταν πατάς και αφήνεις το γκάζι, τότε μπορεί λόγο της βελτιωμένης απόκρισης στο γκάζι που πιθανόν να σου έδωσε το sprint booster να "φάνηκε" αυτή η συμπεριφορά (Drivetrain Shunt) που μπορεί να την έκρυβε επιμελώς το ηλεκτρονικό γκάζι......

Στα παλιά 205GTi, 309GTi, 405Mi16 το φαινόμενο που αναφέρω ήταν πολύ έντονο όταν πήγαινες αργά στην πόλη και πατούσες και άφηνες το γκάζι. Αν δεν πατήναρες το συμπλέκτη με 1η και 2α τότε γινόσουν φραπέ!!!!! Very happy

Οι "παλιοί" πιστεύω κατάλαβαν τι εννοώ!!!
Sidobre - Δευ 20 Φεβ 2006, 12:06:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Κλότσιμα" κατα το ανέβασμα των στρoφών
ultra-one έγραψε:

Αν και δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς,αν αυτό συμβαίνει όταν πατάς και αφήνεις το γκάζι, τότε μπορεί λόγο της βελτιωμένης απόκρισης στο γκάζι που πιθανόν να σου έδωσε το sprint booster να "φάνηκε" αυτή η συμπεριφορά (Drivetrain Shunt) που μπορεί να την έκρυβε επιμελώς το ηλεκτρονικό γκάζι......

Στα παλιά 205GTi, 309GTi, 405Mi16 το φαινόμενο που αναφέρω ήταν πολύ έντονο όταν πήγαινες αργά στην πόλη και πατούσες και άφηνες το γκάζι. Αν δεν πατήναρες το συμπλέκτη με 1η και 2α τότε γινόσουν φραπέ!!!!! Very happy

Οι "παλιοί" πιστεύω κατάλαβαν τι εννοώ!!!


Γι'αυτό περιμένω να διαβάσω μια πιο λεπτομερή περιγραφή. Σε όλα τα αυτοκίνητα με "ντιζάτη" πεταλούδα με αρκετή δύναμη, τα άσε - πάτα τα "ακούς" κανονικά (και ναι στο 206 μου την ακούς κανονικότατα...). Δεν νομίζω ότι όμως περιγράφει κάτι τέτοιο. Σαν σκάλωμα το εξέλαβα εγώ και περιμένω μια πιο λεπτομερή περιγραφή
bob - Δευ 20 Φεβ 2006, 12:44:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Κλότσιμα" κατα το ανέβασμα των στρoφών
brz20 έγραψε:
Παιδια θελω την βοηθεια σας σε ενα θεμα που το εχω παρατηρησει απο τις γιορτες των χριστουγεννων αλλα δεν το εδωσα μεγαλη σημασια τοτε.Παρατηρω οτι με 1η και 2α στο κιβωτιο νιωθω ενα κλοτσιμα να το πω,ενα κομπιασμα να το πω.Και το παρατηρω οταν ανεβαζω σχετικα αργα τις στροφες.Μπορειτε να μου πειτε απο τι μπορει να ειναι.Εχω βαλει το Sprint Booster και μηπως ειναι καθαρα απο το ποδι μου και δεν φταιει το κακομοιρο το αμαξακι μου.Τι να πω.Εχω μπερδευτει.



Κωσταντινε στου αδελφου μου το 206 εχω παρατηρησει ενα (νομιζω) αναλογο θεμα.
ΠΑτας ισα ισα γκαζι και ξαφνικα εκει στις 2000 στροφες κανει ενα ξαφνικο "πεταγμα" λες και ειναι τουρμπο Laughing (αυτο μαλιστα ειχε φανει και σε καποιες δυναμομετρησεις που ειχαμε κανει οπου στις 2000 περιπου εμφανιζε πολυ παραπανω ροπη σχεδον σημεικα.Βεβαια στη μετρηση εισαι με τερμα απο 1000σχεδον.Με ισα ισα γκαζι το κανει πολυ συχνα!!)
τωρα το εχεις και το μπουστερ δεν ξερω βασικα τι κανει..
το οτι το κανει με 1 και 2α μονο (αν λεμε για το ιδιο) ειναι γιατι με 1η εχεις τη μεγαλυτερη ροπη απο ολες τις ταχυτητες , με 2α μετα και μετα μειωνεται δραματικα.οποτε ισως το κανει και μετα αλλα δε μπορει να το "νιωσεις" λογω λιγης ροπης

σε εμας το κανει σχεδον απο τοτε που το πηρε δεν ξερω αν θεωρειται προβλημα ή απλα θεμα του ηλκτρονικου γκαζιου
brz20 - Δευ 20 Φεβ 2006, 14:01:36
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το αμαξι εχει φιλτρο,προγραμμα και Sprint Booster.Ολα τα αλλα ειναι μαμα.Θα προσπαθησω να το περιγραψω οσο καλυτερα γινετε.Λοιπον μερικες φορες καθομαι στα φαναρια και οταν αναβει πρασινο ξεκιω σιγα σιγα λογο ορεξης.Τοτε που λετε παρατηρω το εξης:Παταω σιγα σιγα το γκαζι με 1η,μεχρι λιγο πιο πανω απο την μιση διαδρομη(ισα ισα που το γλυφω).Παω μεχρι τις 3500 στροφες και παρατηρω το αμαξι να κανει σαν να εχει ενα μικρολοξιγγα(οπως οταν ξεκιναει ενας πολυ νεος στο τιμονι).Βεβαια οχι τοσο εντονο αλλα το νιωθεις.Φορτωνω την 2α και παω μεχρι 3500 με 4000 παλι με τον ιδιο ρυθμο.Το φαινομενο εξακολουθει.Απο την 3η και μετα δεν υπαρχει καθολου.Πιστευω να καταλαβατε τι εννοω.
Ο πατερας μου παντως δεν το ενιωσε οταν το ξεκινισε ετσι οπως του ειπα.Μηπως δεν εχω σταθερο ποδι και τρεμει?Εχω αρχισει να το σκεφτομαι και αυτο πολυ σοβαρα.
Touristas - Δευ 20 Φεβ 2006, 15:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον κατάλαβα τι εννοείς.
Κάπου κοντά στις 3 και κάτι αισθάνεσαι ένα μικρό δισταγμό στο ανέβασμα στροφών σαν να αφήνεις το γκάζι λίγο και μετά ανεβάζει κανονικά.
Επειδή αυτό το κάνει κι εμένα ….. από τότε που το πείρα ….δεν του δίνω σημασία μιας και δεν το κάνει πάντα , οπότε μην σε απασχολεί γιατί δεν είναι κάποιο πρόβλημα.
Εάν τώρα κάποια στιγμή βρω τη φταίει θα σου πω
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Δευ 20 Φεβ 2006, 18:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κωσταντινε να ξερεις οτι αυτο το κανει το booster! Μηπως το πηρες κι εσυ απο την πεζο στα Τρικαλα; Καθως ανεβαζεις στροφες ισα που το νιωθεις!
brz20 - Δευ 20 Φεβ 2006, 19:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε συ Γιωργο.Το αμαξι το πηρα απο την Peugeot στην Λαρισσα.Παντως ο Τασος πεφτει πολυ μεσα με την περιγραφη που δεινει.Λες να φταιει το Sprint Booster?Εσυ το εχεις φορεμενο?Σου κανει τα ιδια?Τωρα ειδικα το απογευμα που ημουν στον δρομο για Καλαμπακα παρατηρησα οτι με τελειως ελαχιστο γκαζι δεν το κανει.Το κανει σε συγκεκριμενη διαδρομη.Με τελειως τερμα και να το κανει δεν το καταλαβαινω οποτε δεν το συζητω.
_205rallye_ - Τετ 22 Φεβ 2006, 11:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
εγω υποστηριζω την γνωμη του χαρη καθως κολλημενος με την παλια εποχη.οχι μονο τα δυσκολα 8βαλβιδα αλλα και τα 16βαλβιδα οπως το μι16 εχουν τρομερα κομπιασματα γιατι εχουν πολυ καλη αποκριση οπως ανεφερε και ο τασος.εγω πιστευω πως το ολο θεμα εχει δημιουργηθει απο το booster το οποιο κανει το αμαξι να εχει καλητερη αποκριση.στο δικο μου το ηλεκτρογκαζο γαιδουρι 206 δεν εχει τετοια αν και θελω Laughing κωνσταντινε,απλα συνηθησετο και οδηγα κανα 1900 205 να δεις εκει πως κλωτσαει Wink
brz20 - Τετ 22 Φεβ 2006, 12:31:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη το μωρο μου ειναι καλα.Τωρα που το λετε θυμαμαι διαφορα σκηνικα του στυλ να μου κανει το κλοτσιμα,για να το αποφυγω να παταω τερμα γκαζι και να ανεβαζει τις στροφες λες και ειναι ντιζατο.Πολυ νευρο μιλαμε.Εγω στην αρχη ειχα υποθεσει οτι μπορει να φταιει το προγραμμα γιατι τραβαει περισσοτερο μιγμα.
Ydwr - Δευ 27 Φεβ 2006, 10:43:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω οτι εχει να κανει με το booster.

Το ίδιο περίπου κάνει και σε εμενα. Για να είμαι ακριβης

Με αμάξι κρυο, ξεκινάς με πρώτη χαλαρά, πατώντας αργα το γκαζι, στις 1800-2000 στροφές ο κινητήρας σταματάει να ανεβάζει για περίπου 1" και μετα ξανα προς την δόξα τραβά.

Ένα κόμπιασμα όπως το έθεσε σωστα ο Τασος που θα το κάνει όποτε το θυμηθεί και αποκλειστικά και μόνο με πρώτη. Κάτι παρεμφερες πιστεύω ειναι και το δικο σου πρόβλημα.
_205rallye_ - Δευ 27 Φεβ 2006, 11:24:42
Θέμα δημοσίευσης:
πανο αυτο που λες εχει να κανει με τον κρυο κινητηρα και μονο.μην τρελλαθουμε κιολας ρε παιδια.ολα τα αυτοκινητα εχουν κομπιασματα οταν ειναι κρυα.και τα 16βαλβιδα και τα 8βαλβιδα με πολυ περισσοτερο στα 2α που ειναι χαμηλοροπα.αυτο το χω παρατηρησει οτι συμβαινει αν ¨χαλασω¨τις στροφες του ρελαντι.και εννοω με αυτο οτι αν τραβηξω καμμια διπλογκαζια για να ξεκινησω οταν το αμαξι προσπαθει να ζεσταθει,τοτε κατεβαζω αυτοματα λιγο τις στροφες του ρελαντι και το αμαξι δεν ζεσταινεται σωστα.
gearboxer - Πεμ 01 Ιούν 2006, 21:19:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το ρελε βενζίνης παλικάρια. Και εγώ το άλλαξα στο 1.9 μου και τελειωσαν όλα μία και για πάντα.
WilDuck - Τρι 06 Ιούν 2006, 12:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Το ίδιο περίπου κάνει και σε εμενα. Για να είμαι ακριβης

Με αμάξι κρυο, ξεκινάς με πρώτη χαλαρά, πατώντας αργα το γκαζι, στις 1800-2000 στροφές ο κινητήρας σταματάει να ανεβάζει για περίπου 1" και μετα ξανα προς την δόξα τραβά.

Ένα κόμπιασμα όπως το έθεσε σωστα ο Τασος που θα το κάνει όποτε το θυμηθεί και αποκλειστικά και μόνο με πρώτη. Κάτι παρεμφερες πιστεύω ειναι και το δικο σου πρόβλημα.


the same here..

Αλλά τι χαλιέστε?
Το κάνει ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι.
Και μόνο στο φάσμα 1500-2000rpm.

Μια είναι η λύση:

ΤΣΙΤΑ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ !!! Smile
brz20 - Τρι 06 Ιούν 2006, 13:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτη ειναι μια λυση.Το θεμα ειναι τι κανεις οταν βρισκεσε σε κινηση μεσα στην πολη.
underage - Τρι 06 Ιούν 2006, 23:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι παρόμοιο έκανε και σε εμάς, από τις 2000 έως τις 3000 στροφές, όχι πάντα, καθαρίστηκε η πεταλούδα και από τότε εντάξει Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr