Miltellas έγραψε: |
Να και ο πρώτος με χταπόδι σε διπλό αισθητήρα!
Το παιδί μίλησε! Τα μαντάτα μέχρι τώρα δεν με ενθουσίασαν. Να περιμένουμε τι; Πάντως καλύτερα δεν θα γίνει! Ίσως με αλλαγή ή επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου να δέσει το "γλυκό". |
Miltellas έγραψε: |
Σωστός Ντανιέλο. Καλά κάνεις.
Εγώ φοβάμαι πολύ να πειράξω μοτέρ. Ίσως κανά βαρελάκι. Τίποτα άλλο. Εκτός και αν ακούσω κάτι πειστικό, εγγυημένο, και άξιο για τα λεφτά του, που δεν το πιστεύω. |
Miltellas έγραψε: |
Σωστός Ντανιέλο. Καλά κάνεις.
Εγώ φοβάμαι πολύ να πειράξω μοτέρ. Ίσως κανά βαρελάκι. Τίποτα άλλο. Εκτός και αν ακούσω κάτι πειστικό, εγγυημένο, και άξιο για τα λεφτά του, που δεν το πιστεύω. |
danielos έγραψε: |
τελικα αλλαξα καταλυτη.εφυγε ο μανισιος κεραμικος και μπηκε ελευθερας ροης συρματινος.μαζι με τον αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα με λαμπακια και τους λαμδα(ο μεγαλυτερος φοβος μου).ειναι πλεον τοθετημενος 8500 χιλιομετρα και ο εγκεφαλος δεν εχει διαμαρτυρηθει!
και οντως κανει διαφορα αισθητη!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Ντανι ποιας μαρκας ειναι ο καταλυτης που εβαλες ![]() ![]() Για πες και ποσον ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||||
ο καταλυτης που εβαλα ηταν συρματινος ελευθερας ροης της AMERICAT για 210 αλογα και μου στοιχησε 300 ευρω! τσιμπημενη η τιμη αλλα παιρνεις γυρω στα 5-6 αλογα!! |
kaisaras96 έγραψε: |
Nα παει το αμαξι καλυτερα με καταλητη παρα χωρις το βλεπω απιθανο!
Eπισης για να δεις τα μεγιστα απο την αλλαγη καταλλητη χρειαζεται και εξατμιση! Το οτι τα 106 βλεπουν θετικα αποτελεσματα οφειλεται στην απλοτητα του εγκεφαλου τους!Το multiplexing φαινεται πιο ζορικο! Ο καταλητης μπορει να επιρεασει την καυση οσο την επιρεαζει και η υπολοιπη εξατμιση! Με βαση την απλη θερμοδυναμικη, το δευτερο νομο και τον θεωρητικο κυκλο οττο η κλειστη εισαγωγη εξαγωγη μειωνει την θερμοδυναμικη αποδοση ενος κινητηρα και μαζι με τις τριβες και αλλες σχεδιαστηκες αδυναμιες οφειλεται η αποκλιση της απο την θεωρητικη συμπεριφορα! Δηλαδη και η θεωρια λεει οτι οσο ελευθερωνουμε την εξαγωγη 'μας' τοσο καλυτερα!Με τους δυο αισθητηρες και λογω euro4 οταν το ο εγκεφαλος καταλαβει μειωμενη αποδοση του καταλητη η πιθανοτατα χαμηλοτερες θερμοκρασιες λογω διαφορετικης θεσης του καταλητη γραφει μηνυματα antipolution... κτλ!Τωρα το αν κοβει της επιδοσεις ο εγκεφαλος οταν καταλαβαινει κατι τετοιο μονο οι προγραμματιστες του το ξερουν! Στα νεα 1,6 16ν οπως το δικο μου ο καταλητης ειναι πολυ κοντα στη εξαγωγη και η αλλαγη του προφανως συνεπαγεται τοποθετηση χταποδιου και μεταφορα του εν λογω στην παλια κλασικη θεση!(κατι που απο μονο του δημιουργει προβλημα καθως ο καταλητης φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας πολυ αργοτερα,για αυτο ψαχνονται ολοι οι κατασκευαστες με την λεγομενη ψυχρη εκκινηση του κινητηρα και πως να μειωσουν τους ρυπους σε αυτη τη φαση)Ολ 'αυτα κατα πολλους ειναι και ο λογος που τα πιο πολλα καινουργια αυτοκινητα δεν συμπεριφερονται καλα σε πολυ χαμηλες στροφες!Οι καταλητες (οπως και ο προ) μπηκαν μονο για λιγοτερους ρυπους και πνιγουν τους κινητηρες,αυτο φανηκε απο τα πρωτα καταλητικα που σερνονταν και επρεπε να ψαχτουν οι σχεδιαστες ωστε να ξεπερασουν αυτο το προβλημα βελτιωνοντας αλλα σημεια του κινητηρα. Υπαρχει μια μανια να θεοποιουμε το back pressure(η μονη συνεπια του καταλητη) αλλα σκεφτειτε τι ειναι πιο αποδοτικο να εκπνεεις με ενα σφουγγαρι στην ακρη του στοματος σου η ελευθερα,εκει οφειλεται και η χασουρα! ΔΕΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σας λεω να τον πεταξουμε(τουλαχιστον οσοι εχουν οικολογικο αισθημα δυνατοτερο απο την κ@@@@α) Θα ειναι ενδιαφερον να δουμε τι εχουν να προτεινουν για τα νεα μοντελα μεγαλοι βελτιοτικοι οικοι! Να παρεις αλογακια απο το πουθενα χωρις θορυβο δεν αιναι και λιγο... ![]() |
danielos έγραψε: | ||
σημειωση: εγω αυτη τη στιγμη εχω τον καταλυτη ελευθερας και το τελικο. μεσα στην επομενη εβδομαδα θα παω να ξαναβαλω το μεσαιο καζανακι γιατι οσο περιεργο φαινεται σε μερικους δεν κοβει αλλα δινει ροπες κυριως στις χαμηλες και μεσαιες στροφες.συν τοις αλλοις μειωνει κατα παρα πολυ τον θορυβο της εξατμισης. τελειως ελευθερη εξαγωγη δεν σημαινει οπωσδηποτε και καλυτερη αποδοση!αδειαζει πιο γρηγορα ο θαλαμος καυσης απο καυσαεριο και δεν υπαρχει η καταλληλη υποπιεση κατα τη διαρκεια του overlap των βαλβιδων για να μπορεσει να τραβηξει πιο γρηγορα το καινουργιο μιγμα!δηλαδη ουσιαστικα εχεις δημιουργησει μια εξατμιση η οποια μοναδικο σκοπο εχει την εκτονωση των καυσαεριων.λαθος!!βασικοτατη μεριμνα της εξατμισης ειναι επισης να μπορει να κραταει τη λεγομενη συμπιεση που λενε ολοι χωρις να εξηγουν τι ακριβως εννουν. μοναδικη φωτεινη εξαιρεση οι κινητηρες turbo οι οποιοι λογω τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας απο τους ατμοσφαιρικους χρειαζονται οσο πιο ελευθερη εξαγωγη γινεται[b].τα ακους nikel???? ![]() ![]() ![]() ![]() πολυ απλα οι κινητηρες turbo δουλευουν σε χαμηλες πιεσεις και το ρολο της ανατροφοδοτησης με περισσοτερο αερα τον εχει η τουρμπινα!! εξου και το μηδενικο overlap των βαλβιδων. ο δυσμοιρος ατμοσφαιρικος ειναι αυτος που πρεπει να κανει ολη τη δουλεια για να τραβηξει καινουργιο αερα απο το περιβαλλον.ελπιζω να μην κουρασα και να εγινα κατανοητος. σημ. τα αυτοκινητα turbo εκπεμπουν πολυ λιγοτερους ρυπους στην ατμοσφαιρα απο οτι τα ατμοσφαιρικα! α!!! και θα σκοτωσω τον προηγουμενο εξατμισα που το ειχα παει γιατι διαπιστωσα οτι το παληκαρι μου ειχε τοποθετησει τον καινουργιο καταλυτη πιο μπροστα απο οτι ηταν ο 'μαμα΄!!! ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Γιαυτο ριξε μια PEUGEOTSPORT εξατμιση. ![]() Και ελευθερας ροης χωρις καταλυτη και Back presure ![]() Μετα να δεις σουζα το αλογακι ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Η πρακτικη γνωση ειναι καλη αλλα χωρις την θεωρια ειναι σαν να προσπαθεις να ανακαλυψεις τον κοσμο μονος σου απο την αρχη!
Η θεωρια ξεκινησε απο την πραξη αλλα απο τοτε παει πολυς καιρος! |
kaisaras96 έγραψε: |
Μαλλον πρεπει να σας πω γιατι τα μπρικια μας χρειαζονται back pressure! Aπλα στο 99% των σημερινων κινητηρων το βυθισμα παραμενει σταθερο(εξαιρεση το v-tec και κυριως το valtronic)κατι που σημαινει συμβιβασμος! Γιατι χαμηλα θελουμε λιγο και ψηλα πολυ!Οποτε η ευκολη λυση ειναι να κανουμε την εξατμιση να αντιστεκεται στην εξοδο των καυσαεριων ετσι ωστε στις χαμηλες στροφες να εχουμε επαρκη στροβιλισμο του μιγματος και να κανουμε τον κινητηρα να αγκομαχαει ψηλα!Δηλαδη ειναι κατι σαν την πεταλουδα του γκαζιου To overlap ειναι μια λυση για καλυτερη πληρωση του θαλαμου καυσης και ειναι η φαση που μενουν ανοιχτες οι βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης ταυτοχρονα ανοιχτες!Το οποιο σε χαμηλες στροφες ειναι κακο και σε ψηλες απαραιτητο!Αυτο μεταβαλλεται στα συστηματα vvti γιατι εξαρταται απο το χρονισμο των εκεντροφορων(και τη διαρκεια τους μονο!) και εκει οφειλονται τα πλεονεκτηματα τετοιων συστηματων!Στα τουρμπο δεν χρειαζεται τοσο γιατι εχουμε βεβιασμενη εισαγωγη δηλαδη με υπερπιεση! |
kaisaras96 έγραψε: |
Λεγοντας μιγμα εννοω τη βενζινη με τον αερα στην εισαγωγη(πριν την καυση) και μη μου πεις τι σχεση εχει αυτο με την εξατμιση καθως η λειτουργεια του κινητηρα ειναι κυκλος και κανενα σταδιο(εισαγωγη,καυση,εξαγωγη...) δεν ειναι ανεξαρτητο απο τα αλλα!Γενικα μας ενδιαφερει πολυ η ποιοτητα(σωστη αναλογια,επαρκη εξαερωση της βενζινης....) του μιγματος γι' αυτο μιλαω για στροβιλισμο.
Χαμηλα υπαρχει πολυς χρονος να εισερθει το μιγμα στον θαλαμο καυσης και ετσι θα ηταν προτιμοτερο να εχουμε αργο και μικρο ανοιγμα των βαλβιδων για να στροβιλιζεται επαρκως,ομως τοτε οι ψηλες στροφες θα ηταν ξεχασμενη υποθεση.Βαζουμε λοιπον κλειστη εισαγωγη και εξαγωγη ωστε να αναιρουν κατα καποιο τροπο το μεγαλο βυθισμα των βαλβιδων προκαλωντας αντισταση στην εισοδο και εξοδο των αεριων (μιγμα,καυσαερια)!Αυτη η αντισταση ειναι 'χαμενη' ενεργεια! Οι απαιτησεις ενος συμβατικου κινητηρα σε χαμηλες και ψηλες στροφες ειναι διαφορετικες και ταυτοχρονα ασυμβιβαστες.(Γι'αυτο γινεται τοση ιστορια με τις ηλεκτρομαγνητικες βαλβιδες που αντιπροσωπευουν την ιδανικη λυση για αποδοση σε ολες τις στροφες!)Γι'αυτο λεμε οτι τα 8βαλβιδα υπερτερουν χαμηλα και τα 16βαλβιδα ψηλα και οτι με πιο αγριους εκεντροφορους κερδιζουμε ψηλα (και οτι χανουμε χαμηλα το παιρνουμε απο την αυξημενη συμπιεση που παει συνηθως πακετο) Το συμπερασμα που ηθελα να αφησω ειναι πως οι κλειστες εισαγωγες και εξατμισεις αποτελουν φτηνο μπαλωμα των αδυναμιων των συγχρονων κινητηρων και λυση βεβαια για το θορυβο!Το δευτερο το δεχομε απολυτα και γι'αυτο προτιμησαν τα αυτακια μου μια επωνυμη εξατμιση! |
TONY PAP έγραψε: |
ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ 206 ΣΥΡΜΑΤΙΝΟ (ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ) ΚΑΤΑΛΥΤΗ ![]() ![]() (χωρις antipollution error κλπ) |
Nick_Dask έγραψε: |
Iparxoun exatmisades pou boroun baloun xtapodi kai agonistiko kataliti xoris na iparxi kanena problima(se autokinita me 2 λ)!bazoun ton ena λ pisw apo ton kataliti egw pados to exw kanei kai den exw kanena problima kai enas filos mou to exei kai exi kani panw apo 5000 xiliometra xoris na iparxi problima!!O papadopoulos kai o popai sigoura ta ftiaxni...patre ena til. kai rotistetous den xanete tipota!!! ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Επειδη θα μπλεξεις ασχημα και απο οτι ειδα ο Vic των 250Ε δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο σχετικα με τον ογκο του,δωσε 50Ε παραπανω και παρε τον HJS 200 cpsi.Ειναι ακριβως στις διαστασεις που πρεπει για τα 106 και βγαζει και καρτα χωρις να κοβει σε αποδοση. ![]() Αν θες μπορω να σου δωσω και κωδικο για να το ζητησεις. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αυτος που λεω ειναι HJS.Ετσι λεγεται η μαρκα.
Οι Americat των 200-250Ε ειναι τα ιδια με τον Vic των ιδιων χρηματων...Για να μην σου πω και χειροτεροι οσο αφορα την σχεδιαση του κελυφους... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Με μαμα μοτερ και διαμετρο 51mm να ξερεις οτι θα χασεις αισθητα χαμηλα...
Ο 200αρης παντως ειναι μια χαρα. ![]() Η διαφορα σε γκαζι με τον 100αρη θα φανει μονο αν καποια στιγμη πας για πανω απο 150-160 αλογα... |
Pughell έγραψε: |
Τον 1ο... ![]() Με την 51 θα χασεις χαμηλα λιγο και θα κερδισεις ελαχιστα ψηλα... Αν πας για εκκεντροφορους later βαλε 51,αλλιως 48... ![]() Βαριεμαι να ξαναεξηγω γιατι ρε,τα εχω γραψει απειρες φορες τοσα χρονια... ![]() |
volvos έγραψε: |
καταλυτης βικ 300τρυπων διαστασεις. κυλινδρος διαμετρος 10εκ. μηκος καπου 20εκ(στις ακρες ειναι κωνικο...) AΡΑ ΟΓΚΟΣ ΚΑΠΟΥ 1600Κ.ΕΚ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ! |
Pughell έγραψε: |
Σαν υλικο καταλυσης ειναι καλος,σαν σχημα δεν συμφωνω...
Θα μπορουσε να ειναι πιο μακρυς σε μηκος και οχι τοσο πλατυς. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αν προκειται για καμια 500αρια ευρω για καταλυτη,σωληνωσεις και ενα τελικο,καλα ειναι. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
...κάνουν 2 εκ. τόση διαφορά?... |
volvos έγραψε: |
οντωσ....ετσι ειναι!
εν τελει ειναι μαπα αυτοι οι καταλυτες? |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
500-540 με όλα αυτά που είπες +δίχαλο. Το περίεργο είναι με τη διάμετρο.Ο Σεβδαλής είπε 51, ενώ ο Παπ προτείνει 50 για μέχρι 150 άλογα και 52 για παραπάνω...κάνουν 2 εκ. τόση διαφορά? Είχα δει σε 1 παρουσίαση ραλλυε στα 160 άλογα με 56 δίάμετρο.Αυτό τι ήταν?? (Ξέρει κάποιος site για τους twister??) |
RASTAVIPER έγραψε: |
Εγω για το διχαλο εχω καταθεσει απειρες φορες την αποψη μου και το θεωρω την μεγαλυτερη μαλ***α...Τωρα αν θες να το βαλεις,βαλτο. Απο εκει και περα για ΦΠΕ τα 48mm(εξωτερικα) ειναι μια χαρα. Αν πας σε συμπιεση ή εκκεντροφορους,κλπ πας σε 50mm. Τα 52mm ειναι καθαρα και μονο για αγωνιστικη χρηση και θα χρειαστεις τοσο μεγαλη διατομη μονο αν πας σε πολυ αγριους εκκεντροφορους και αποδοσεις ανω των 160-165 αλογων.Μεχρι εκει τα 50mm δουλευουν μια χαρα καθως εχεις και καλο μεσαιο φασμα. ![]() Σχετικα με τον λ που λες,αποκλειεται το μοτερ σου να δουλευει χωρις λ,και απορω πως ο αλλος ο ηλιθιος σου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μπει... ![]() Ωραιο μηχανικο βρηκες παντως... ![]() Παρενθεση,μονοφυσο το εκανες,οχι τριφυσο,ε; |
Pughell έγραψε: |
Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου... ![]() Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Αυτό που λες δεν το ξέρω και έχω την εντύπωση ότι το αμάξι μου πάει ικανοποιητικά. Αν όντως ισχύει ότι το αμάξι τώρα χάνει αρκετά λόγω του check engine, τότε χωρίς να θέλω να γίνω υπερόπτης, μετά θα κλάψουν πολλές μανούλες... ![]() ![]() Ποιος ξέρει να μας το πει αν όντως το αμάξι είναι σε safe mode και πώς αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις?Τι συμβαίνει όταν το αμάξι βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση?Τόσες βδομάδες που το σκίζω, τι γίνεται? |
Pughell έγραψε: |
Απλα πηγαινεις σε καποιο συνεργειο που εχει tester να σου σβησει την βλαβη και απο εκει και περα βλεπεις τι μπορεις να κανεις για να δουλευει κανονικα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το θεμα δεν ειναι το αν θα το σβησεις...Το θεμα ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ετσι ωστε ακομα και να συνδεθει ο 2ος λ,να μην σου αναβει.
Με 100αρη καταλυτη θα αναβει,με 200αρη την γλιτωνεις... ![]() |
saxakias έγραψε: |
ποσο εκανε ο καταλυτης?
ειναι καλος? εσυ τι προτεινεις pughell? καλυερος ολων εινι ο hjs?ποιος τους πουλαει αυτους και δωσε καποιον κωδικο που ελεγες πιο πανω Στελιο |
gabriel7 έγραψε: |
Με 200άρη twister,50άρα σωλήνα,τελικό Sebring και ανοιγμενο δίχαλο,μου είπαν να ξαναπεράσω από το ΚΤΕΟ σε 15 μέρες για τα καυσαέρια...
Ο βλάκας πάντως μέτρησε με a/c ανοικτό,σίγουρα δε βοήθησε τη κατάσταση... Άρα ζόρι με τους μεταλλικούς στο ΚΤΕΟ... Το αμάξι δε φοράει έκκεντροφόρους/πρόγραμμα,είναι μαμά... |
nsne έγραψε: |
Τοποθετωντας vic καταλυτη στο ραλλακι μου(δεν ηξερα τοτε ποσα cpi ειχε,3φυσσο) με σκουπα-μεσαιο-τελικο,εχω πολυ συχνα το check να μου αναβει,αλλα μετα απο μερικες μερες,σβηνει απο μονο του!!Διαφορα σε τραβηγμα δεν πολυ-καταλαβα.Μπορει να ειναι μικρη που να μην την καταλαβαινω |
nsne έγραψε: |
εβαλα,αλλα παρ ολα αυτα αναβει παλι... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βουλωμενος καταλυτης ή χαμηλη θερμοκρασια καυσαεριων;
Λογικα στο σκισιμο θα επρεπε να σβηνει... ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
γιόκα 4 πεταλούδες ρε θα πετάξεις axxaax |