PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα με την όπισθεν στο κιβώτιο!...

mafia206 - Τετ 15 Φεβ 2006, 17:27:18
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με την όπισθεν στο κιβώτιο!...
Παιδιά καλησπέρα.Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας γιατι αρχίζω και τα παίζω...Εχω το 206 1600 16v και το παρέλαβα πριν ένα μήνα.Πάνω από τις μισές φορές που δοκίμασα να βάλω όπισθεν έμπαινε με μεγάλη δυσκολία...Όχι λόγω σκλήρότητας καθότι καινούργιο αλλά δεν έπιανε το γρανάζι της όπισθεν με τίποτα!!Η όπισθεν έμπαινε στον αέρα και εγώ μάρσαρα σαν βλάκας που δεν ξέρει να οδηγήσει!!Ειδικά όταν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι πιο υπερυψωμένο από το μπροστά πχ.όταν μπαίνω στο γκαραζ με οπισθεν,το φαινόμενο είναι πιο έντονο...Οταν συμβαίνει αυτό κάνω το λιγότερο 4 προσπάθειες για να την πάρει σωστά την ταχύτητα!!Αν δεν ήταν τόσο συχνή η παρατήρηση του φαινομένου δεν θα ανησυχούσα αλλά...Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει??Καινούργιο αμάξι και να έχει πρόβλημα στο κιβώτιο?????Ούτε 600χμ δεν έχω κάνει!!!!!! Sad
Touristas - Πεμ 16 Φεβ 2006, 07:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Στα συγκεκριμένα κιβώτια τις σειράς “ΜΑ” που φοράνε όλα τα μοντέλα τις εταιρίας ένα από τα προβλήματα , εάν θεωρείτε πρόβλημα , είναι η δυσκολία στην επιλογή τις όπισθεν.
Για να μην παιδεύεσαι απλά άφηνε το συμπλέκτη ξαναπάτα και βάλε πάλι
STELIOS - Πεμ 16 Φεβ 2006, 08:37:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το εχω προσεξει κ'εγω αυτο. Ενταξει δεν μου συνβαινει συχνα αλλα που και που θα μου τυχει. Η απλουστερη και ευκολοτερη λυση ειναι η εξης:
Αφηνεις συμπλεκτη (εισαι με νεκρα), αφηνεις να τσουλισει λιγο το αμαξι (μιλαμε για λιγα εκατοστα) και ξαναπροσπαθεις. Θα δεις οτι μπαινει χωρις προβλημα.
giannos - Πεμ 16 Φεβ 2006, 09:51:05
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα, Στέλιο!!! Κι εγώ όταν καμιάφόρά δε μπαίνει αυτό κάνω!! Θέλει ελάχιστα να κουνηθει το αμάξι ,ενω εσυ προσπαθείς απαλά να κουμπώσεις την όπισθεν, για να αλλάξουν θέση τα γρανάζια και να ταιριάξουν για να κουμπώσουν. Wink
Εγώ καμιά φορά χοροπηδάω λίγο στο κάθησμα και κουμπώνει... Laughing Laughing
STELIOS - Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
giannos έγραψε:
Θέλει ελάχιστα να κουνηθει το αμάξι ..... για να αλλάξουν θέση τα γρανάζια και να ταιριάξουν για να κουμπώσουν. Wink...


Thumb right Ακριβως αυτο ειναι.

giannos έγραψε:
...Εγώ καμιά φορά χοροπηδάω λίγο στο κάθησμα και κουμπώνει... Laughing Laughing


Oμολογω αυτο δεν το εχω δοκιμασει. Next time Laughing
Sidobre - Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:


giannos έγραψε:
...Εγώ καμιά φορά χοροπηδάω λίγο στο κάθησμα και κουμπώνει... Laughing Laughing


Oμολογω αυτο δεν το εχω δοκιμασει. Next time Laughing


Φώναξέ με όταν θα το κάνεις αυτό.... θέλω να το δω να κουνιέσαι για να μπει! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
bob - Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:50:40
Θέμα δημοσίευσης:
ακομα πιο απλη λυση και 1000% σιγουρη ειναι να βαλεις πρωτα 1η ταχυτητα και μετα χωρις να αφησεις συμπλεκτη και χωρις να κουνηθεις να βαλεις την οπισθεςν!
απλα μερικες φορες μπορει να μην υπαρχει χωρος για να κουνηθεις!
επισης αν δεν μπαινει η οπισθεν και αφησεις και ξαναπατησεις συμπλεκτη τοτε πολυ πιθανο ειναι να σου ¨γρατσουνισει " λιγο (αν και μιας και εχεις τοσο καινουργιο σασμαν δυσκολο, απλα να το εχεις στο νου σου)
STELIOS - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
...απλα μερικες φορες μπορει να μην υπαρχει χωρος για να κουνηθεις!...


Ε μα δεν γινετε αυτο. Λιγο μπροστα ή πισω θα εχει να κανεις... Δεν εχει σημασια αν θα κινηθεις μπροστα ή πισω, αρκει να μετακινηθει λιγο το αμαξι, εστω λιγα εκατοστα.

Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:


giannos έγραψε:
...Εγώ καμιά φορά χοροπηδάω λίγο στο κάθησμα και κουμπώνει... Laughing Laughing


Oμολογω αυτο δεν το εχω δοκιμασει. Next time Laughing


Φώναξέ με όταν θα το κάνεις αυτό.... θέλω να το δω να κουνιέσαι για να μπει! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Eλα τωρα... Ειμαι σιγουρος οτι το εχεις δοκιμασει κ'εσυ. Εστω στα κριφα.... Multi color
bob - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
...απλα μερικες φορες μπορει να μην υπαρχει χωρος για να κουνηθεις!...


Ε μα δεν γινετε αυτο. Λιγο μπροστα ή πισω θα εχει να κανεις... Δεν εχει σημασια αν θα κινηθεις μπροστα ή πισω, αρκει να μετακινηθει λιγο το αμαξι, εστω λιγα εκατοστα.


kαι αν ειναι τελειως ευθεια?? Shocked
STELIOS - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
...απλα μερικες φορες μπορει να μην υπαρχει χωρος για να κουνηθεις!...


Ε μα δεν γινετε αυτο. Λιγο μπροστα ή πισω θα εχει να κανεις... Δεν εχει σημασια αν θα κινηθεις μπροστα ή πισω, αρκει να μετακινηθει λιγο το αμαξι, εστω λιγα εκατοστα.


kαι αν ειναι τελειως ευθεια?? Shocked


Βαζεις 1η και τσουλας λιγο μπροστα. Δεν γινεται να εχει φρακαρει και η οπισθεν και η 1η ταυτοχονος.... Ουτε γινεται να εισαι ΕΝΤΕΛΟΣ κλεισμενος, λιγα εκατοστα παντα τα εχεις.
giannos - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:12:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μπρε... πολύ λίγο κούνημα θέλει. Cool
Αρκεί να τραβήξεις χειρόφρενο και να αφήσεις το φρένο ωστε να 'κάτσει' το αμάξι και κουμπώνει.
Εδω μιλάμε κουνιέσαι εσυ λίγο και μπαίνει.... τι να λέμε τώρα... Laughing Laughing Laughing
bob - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:14:38
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
...απλα μερικες φορες μπορει να μην υπαρχει χωρος για να κουνηθεις!...


Ε μα δεν γινετε αυτο. Λιγο μπροστα ή πισω θα εχει να κανεις... Δεν εχει σημασια αν θα κινηθεις μπροστα ή πισω, αρκει να μετακινηθει λιγο το αμαξι, εστω λιγα εκατοστα.


kαι αν ειναι τελειως ευθεια?? Shocked


Βαζεις 1η και τσουλας λιγο μπροστα. Δεν γινεται να εχει φρακαρει και η οπισθεν και η 1η ταυτοχονος.... Ουτε γινεται να εισαι ΕΝΤΕΛΟΣ κλεισμενος, λιγα εκατοστα παντα τα εχεις.



και γιατι δε βαζεις τοτε απλα 1η χωρις να κουνηθεις οπως εγραψα???
STELIOS - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
και γιατι δε βαζεις τοτε απλα 1η χωρις να κουνηθεις οπως εγραψα???


Mα δεν σου ειπα πως ο τροπος σου ειναι λαθος, απλα σου εξηγω πως δεν ειναι δηνατον να εισαι εντελος κλεισμενος.
bob - Πεμ 16 Φεβ 2006, 12:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
και γιατι δε βαζεις τοτε απλα 1η χωρις να κουνηθεις οπως εγραψα???


Mα δεν σου ειπα πως ο τροπος σου ειναι λαθος, απλα σου εξηγω πως δεν ειναι δηνατον να εισαι εντελος κλεισμενος.


φιλε μου ποτε μη λες ποτε
εμενα μου εχει τυχει αρκετες φορες, ειδικα σε μεγαλες κατηφορες Shocked Smile
netblaster - Πεμ 16 Φεβ 2006, 13:12:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ααααχ αυτα τα σασμαν... Ναταν και μονο η οπισθεν που κανει τα δικα της!!! Και η πρωτη τα ιδια κανει...
bob - Πεμ 16 Φεβ 2006, 17:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ααααχ αυτα τα σασμαν... Ναταν και μονο η οπισθεν που κανει τα δικα της!!! Και η πρωτη τα ιδια κανει...



Γιατι ρε παιδια τοσο πολυ?? Shocked
αν σε μοντελο 2004+υπαρχουν τετοια προβληματα τοτε τι να πουν τα παλια??

μηπως εμποδιζει το πατακι να πατηθει τερμα ο συμπλεκτης??
MEMsound - Πεμ 16 Φεβ 2006, 18:18:15
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
...μηπως εμποδιζει το πατακι να πατηθει τερμα ο συμπλεκτης??


αυτό είναι κάτι που θέλει προσοχή... Wink Wink
tsosmoulis - Παρ 17 Φεβ 2006, 00:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
κι εμενα τωρα με τα κρυα στο parking (αν και το αμαξι ηταν αμετακινητο 1 μηνα +) δεν εμπαινε η οπισθεν.αυτο που κανω ειναι βαζω 5η και στα καπακια οπισθεν και το πολυ με την δευτερη προσπαθεια μπαινει. μετα δεν το ξανακανε. μηνπως παιζει τπτ και με τις βαλβολινες λογω χαμηλων θερμοκρασιων? Rolling eyes
geo1st487 - Παρ 17 Φεβ 2006, 01:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα δυσκολευεται να μπει η πρωτη οταν εχω παρκαρει πανω σε πεζοδρομιο οι αριστερες ροδες πανω και οι δεξιες κατω με αποτελεσμα να γερνει το αμαξι προς τα δεξια. Οταν δεν παρει καλα την οπισθεν κανει ενα θορυβο στα γραναζια μολις παω να ξεκινησω. Κατι ασχετο οταν μαγκωνουν οι ταχυτητες υπαρχει φθορα στο σασμαν;
bob - Παρ 17 Φεβ 2006, 04:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
το ολο θεμα με την οπισθεν ειναι γιατι δεν εχει συχρονιζε (ειμαι 99% σιγουρος)
οποτε γι αυτο μερικες φορες γρατσουναει
εννοειται οτι το κρυο κανει πιο "σφικτο" το σασμαν (βαλβολινες) ειδικα οταν ειναι κρυο!
shiba - Παρ 17 Φεβ 2006, 05:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα ορισμενεσ φορεσ το κανει και με την 1η... Rolling eyes
mafia206 - Παρ 17 Φεβ 2006, 11:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
bob έγραψε:
...μηπως εμποδιζει το πατακι να πατηθει τερμα ο συμπλεκτης??


αυτό είναι κάτι που θέλει προσοχή... Wink Wink



Πάντως αυτό δεν παίζει σίγουρα,μου είχε περάσει απ'το μυαλό μήπως δεν πατάω τέρμα τον συμπλέκτη και κάθε φορά που έβαζα όπισθεν τον τερμάτιζα επίτηδες αλλά το έκανε πάλι... Mad
_205rallye_ - Παρ 17 Φεβ 2006, 11:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι επειδη εχω τρελλα με το κιβωτιο και τισ βαζω πολυ απαλα εκτος οτι δεν μου μπαινει η οπισθεν συχνα,οταν βαζω 2ρα με κρυο σαζμαν,το κανω τοσο απαλα αλλα αυτο γραναζωνει και κανει θορυβο χειροτερο και απ το να εβαζα οπισθεν με 40 χιλιομετρα πορειας.απαραδεκτο σαζμαν για μενα του 206.το 205 ρε παιδια με 180.000 χιλιομετρα συνεχιζει να εχει σαζμαν βουτηρο και απολυτα σαφες.αλλες εποχες..... Sad
bob - Παρ 17 Φεβ 2006, 15:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
_205rallye_ έγραψε:
εγω παλι επειδη εχω τρελλα με το κιβωτιο και τισ βαζω πολυ απαλα εκτος οτι δεν μου μπαινει η οπισθεν συχνα,οταν βαζω 2ρα με κρυο σαζμαν,το κανω τοσο απαλα αλλα αυτο γραναζωνει και κανει θορυβο χειροτερο και απ το να εβαζα οπισθεν με 40 χιλιομετρα πορειας.απαραδεκτο σαζμαν για μενα του 206.το 205 ρε παιδια με 180.000 χιλιομετρα συνεχιζει να εχει σαζμαν βουτηρο και απολυτα σαφες.αλλες εποχες..... Sad



Φιλε μου το βουτηρο σασμαν δε σημαινει οτι ειναι και πιο αξιοπιστο!!
απλα ειναι πιο ευχρηστο!!(πχ αν δεις σασμαν με ελατηριακια ps ειναι σχετικα τουβλο αλλα δεν ξανει κιχ ποτε και ας δουλευει 8000 και οχι 6500 που ειναι τα 1.4, απλα απαιτει περισσοτερη δυναμη να "πιασουν" τα κομπλερ)αλλο το να μπαινει δυσκολα αλλο το να μην μπαινει και αλλο το να μπαινει και να γρατσουναει!!
αν θελεις να το προσεξεις πολυ το σασμαν σου τοτε πρεπει να κανει εσυ το ρολο του συχρονιζε!!δηλαδη σε καθε ανεβασμα ή κατεβασμα να συχρονιζεις τις στροφες καταλληλα και να μη φθειρεις το σασμαν
βεβαια ετσι καις πολυ παραπανω βενζινη οποτε διαλεγεις και παιρνεις! Shocked
giannos - Σαβ 18 Φεβ 2006, 14:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτοί οι Γάλλοι....... τόσα χρόνια δεν μπόρεσαν να βγάλουν κανένα κιβώτιο της προκοπής....
geo1st487 - Σαβ 18 Φεβ 2006, 23:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
giannos έγραψε:
Αυτοί οι Γάλλοι....... τόσα χρόνια δεν μπόρεσαν να βγάλουν κανένα κιβώτιο της προκοπής....


Τα renault που ειναι γαλλικα δεν εχουν τετοιο προβλημα οποτε δεν ειναι θεμα Γαλλων. Απλα η renault ειναι αλλη εταιρια. Τα citroen που ειναι στο PGA group οπως και τα peugeot εχουν και αυτα προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων;
geo1st487 - Κυρ 19 Φεβ 2006, 00:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ολα τα μοντελα peugeot μαγκωνουν οι ταχυτητες και εχει προβλημα η οπισθεν;
manosm3 - Κυρ 19 Φεβ 2006, 01:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
σκατουλες κυριοι.... δοκιμασα να χοροποδηξω στο αμαξι και δεν εμπαινε... επρεπε να κανω τον κοπο του να βαλω 1η να κινηθω και μετα οπισθεν.
κωλοκιβωτια...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr